お客様、
エロスホテル、ネループレイスにご滞在いただき、誠にありがとうございました。 ホテルの場所に対するあなたの感謝の気持ちを記してうれしく思います。
エロスでは、ゲストが最高のおもてなしを体験できるように継続的に努力しており、あなたのような尊敬されているゲストからのフィードバックは、私たちの意欲を維持します。
皆様のご愛顧を賜りますよう、よろしくお願い申し上げます。
よろしく、
ダビンダージュズウ
ゼネラルマネージャー
エロスホテル
(The message has been typed in English and translated into Japanese using Google translation. Please forgive us in case the sentences do not confirm to proper Japanese grammar)
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
出張
2019 年 12 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Davinder Juj I General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 9 日)
Dear Guest,
Greetings from Eros Hotel, New Delhi!
Thank you very much for your kind and valuable feedback.
We are delighted to know our hotel and our service standards were up to your expectations and you had a comfortable stay at the hotel.
We look forward to your delightful return!
Regards,
Davinder Juj I General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 30 日)
Dear Guest,
Greetings from Eros Hotel, New Delhi!
Thank you very much for your kind and valuable feedback.
Feedback from esteemed guests like yourself helps us to constantly introspect our system and procedures which in-turn helps us to provide a better guest experience.
Once again, thank you for sharing a review and we hope to serve you again really soon!
Regards,
Davinder Juj I General Manager からの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 6 日)
Dear Guest,
Thank you for sharing the feedback regarding your stay at Eros Hotel, New Delhi!
I am deeply saddened to know that your stay at our hotel was not up to the quality that we always strive to deliver. We have made a note of your feedback and will make sure this is looked into and rectified at the earliest. Also, we hope that you give us another chance to deliver a superior experience to you during your next stay with us.
Thank you once again for posting a review of your experience!
Regards,
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 3 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
騒音がひどかった。
部屋によっては隣の部屋の音が丸聞こえ。
宿泊されたお客様
2019 年 3 月に 2 泊滞在
Davinder Juj I General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 13 日)
Dear Guest,
Greetings from Eros Hotel, New Delhi!
Thank you very much for your kind and valuable feedback.
Feedback from esteemed guests like yourself helps us to constantly introspect our system and procedures which in-turn helps us to provide a better guest experience.
Once again, thank you for sharing a review and we hope to serve you again really soon!
Regards,
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 3 月 9 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
工事中だったのか騒音がうるさかった時があったので、部屋を変えてもらいました
宿泊されたお客様
2019 年 3 月に 1 泊滞在
Davinder Juj I General Manager からの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 11 日)
Dear Guest,
Thank you for sharing the feedback regarding your stay at Eros Hotel, New Delhi!
I am deeply saddened to know that your stay at our hotel was not up to the quality that we always strive to deliver. We have made a note of your feedback and will make sure this is looked into and rectified at the earliest. Also, we hope that you give us another chance to deliver a superior experience to you during your next stay with us.
Thank you once again for posting a review of your experience!
Regards,
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2018 年 11 月 5 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2018 年 10 月に 9 泊滞在
Davinder Juj I General Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 5 日)
Dear Guest,
Greetings from Eros Hotel, New Delhi!
Thank you very much for your kind and valuable feedback.
Feedback from esteemed guests like yourself helps us to constantly introspect our system and procedures which in-turn helps us to provide a better guest experience.
Once again, thank you for sharing a review and we hope to serve you again really soon!
Regards,
Davinder Juj I General Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 24 日)
Dear Guest,
Greetings from Eros Hotel, New Delhi!
Thank you very much for your kind and valuable feedback.
Feedback from esteemed guests like yourself helps us to constantly introspect our system and procedures which in-turn helps us to provide a better guest experience.
Once again, thank you for sharing a review and we hope to serve you again really soon!
Regards,
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2018 年 9 月 25 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2018 年 9 月に 1 泊滞在
Davinder Juj I General Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 26 日)
Dear Guest,
Greetings from Eros Hotel, New Delhi!
Thank you very much for your kind and valuable feedback.
Feedback from esteemed guests like yourself helps us to constantly introspect our system and procedures which in-turn helps us to provide a better guest experience.
Once again, thank you for sharing a review and we hope to serve you again really soon!
Regards,
8/10 (良い)
Takeshi
2018 年 8 月 17 日
良かった点 : スタッフとサービス
Takeshi
2018 年 7 月に 3 泊滞在
Eros Hotel New Delhiからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 17 日)
Dear Guest, Greetings of the day!! Thank you for posting your valuable response on Expedia.com about Eros Hotel, New Delhi! Your feedback is very valuable. We look forward to your continued visits and take this opportunity to assure you of our best attention and service at all times.
2/10 (非常に不満)
T、Tokyo Japan
2018 年 8 月 4 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Room cleaning very bad. By Hotel front male staff, money exchange cheating is existing.
T
2018 年 7 月に 4 泊滞在
General Manager からの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 14 日)
Dear Guest,
Thank you for sharing the feedback regarding your stay at Eros Hotel, New Delhi!
I am deeply saddened to know that your stay at our hotel was not up to the quality that we always strive to deliver. We have made a note of your feedback and will make sure this is looked into and rectified at the earliest. Also, we hope that you give us another chance to deliver a superior experience to you during your next stay with us.
Thank you once again for posting a review of your experience!
Regards,
8/10 (良い)
senya
2018 年 7 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
senya
2018 年 7 月に 1 泊滞在
Davinder Jujからの返信 (投稿日 : 2018 年 7 月 11 日)
Dear Guest,
Greetings from Eros Hotel, New Delhi!
Would like to thank you for your review of the hotel.
We thank you for your kind patronage and look forward to welcoming you to Eros Hotel, New Delhi very soon.
Regards,
Davinder Juj
General Manager
Dear Sir/ Ma'am,
Greetings of the day!!
First of all we thank you for choosing Eros Hotel for your guests. Here at Eros Hotel it’s our continuous endeavour to provide a genuine hospitality to all our guests. I would like to say that we are concerned with the inconvenience caused to you.
Having said that, I would like to assure you that this is an isolated incident and would urge you not to judge us based on this and would give us another opportunity to serve you better.
Kindly accept our most sincere apologies for all the inconvenience caused and please feel free to contact for any further assistance.
Thank you for posting your valuable response on Hotels.com about Eros Hotel, New Delhi! I am pleased to note that you enjoyed your stay and that service rendered by the Eros team contributed to the memories. Your feedback is very valuable. We look forward to your continued visits and take this opportunity to assure you of our best attention and service at all times.
Dear Guest,
Thank you for posting your valuable response on Expedia about Eros Hotel, New Delhi! I am pleased to note that you enjoyed your stay and that service rendered by the Eros team contributed to the memories. Your feedback is very valuable. We look forward to your continued visits and take this opportunity to assure you of our best attention and service at all times.
Warm Regards,
Anant Chaturvedi I Room Reservations
I always stay here and have done for the last eight years. The staff are very accommodating and understanding.. Rooharb on customer relations is amazing and nothing is impossible for her. Overall a very pleasant stay and value for money .. would be good if breakfast was included
Neelam
2024 年 3 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
amarinder
2024 年 3 月 22 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Excellent
amarinder
2024 年 3 月に 7 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Inderjeet、new castle
2024 年 3 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Loved it
Inderjeet
2024 年 3 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Liliana
2024 年 3 月 18 日
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Liliana
2024 年 3 月に 8 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Bob
2024 年 3 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The neighborhood is not so nice.
Bob
2024 年 3 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Iain
2024 年 2 月 26 日
良かった点 : 施設のコンディションと設備
Iain
2024 年 2 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Ryuji
2024 年 2 月 17 日
Ryuji
2024 年 2 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
Eugene
2024 年 2 月 12 日
Eugene
2024 年 2 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Jolene
2024 年 2 月 11 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Jolene
2024 年 2 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
holly
2024 年 2 月 9 日
holly
2024 年 2 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
Vijay
家族旅行
2024 年 2 月 6 日
良かった点 : スタッフとサービス
Hotel rooms are bathrooms are not well kept. Drawers etc dirty. Overall dingy feeling. Not good value for money. Food is mediocre quality and overpriced.
Vijay
2024 年 1 月に 4 泊滞在
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2024 年 1 月 27 日
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
unwelcoming and complicated check-in , unfriendly check-out. staff in restaurants were lovely. terrible wifi.
rooms / bathrooms are run-down and need an upgrade. cleaniless levels not great.
宿泊されたお客様
2024 年 1 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Siddhartha
2024 年 1 月 26 日
Siddhartha
2024 年 1 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Nita
家族旅行
2024 年 1 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nita
2024 年 1 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Cheryl
2024 年 1 月 15 日
Cheryl
2024 年 1 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
suman
2024 年 1 月 14 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
This hotel is only good for locals. Rooms and bathrooms are not up to date. Everything is dirty. Staff is also unprofessional. Definitely recommend staying elsewhere
suman
2024 年 1 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2024 年 1 月 7 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Comfortable stay and excellent customer service
We had a comfortable stay. Beds were great and hotel provided great customer service. Breakfast buffet was tasty with lots of options, but was sometimes too busy. Would be nice to extend hours to allow guests to eat in a more relaxed manner. Some items in rooms need repair and would be great to add an exhaust fan in bathroom. Would stay there again.
宿泊されたお客様
2023 年 12 月に 6 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Ashok
2024 年 1 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Ashok
2023 年 12 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Kengadharan
小さなお子様連れの家族旅行
2024 年 1 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Super
Kengadharan
2023 年 12 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Kevin
カップルで旅行
2023 年 12 月 29 日
良かった点 : スタッフとサービス
Good service but old furniture
Kevin
2023 年 12 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Mohammad Ali
家族旅行
2023 年 12 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Rosy stay at Eros
Amazing experience. Very good hotel. Friendly Staff. Lovely breakfast. Excellent
Management. Nice and Clean Hotel. Really enjoyed the stay there.