ホテル アルパイン ツリー

3.5つ星宿泊施設

Alpine Tree

バレーパーキング (無料)、24 時間対応フロントデスク付きのニューデリーのホテル

日付を選択して料金を確認

ホテル アルパイン ツリーの写真ギャラリー

高級寝具、セーフティボックス (室内)、客室ごとに異なる装飾、客室ごとに異なるインテリア
廊下
施設の正面
クラシック スイート | リビング エリア | 液晶テレビ
内部エントランス

口コミ

10段階中6.8

人気の設備とサービス

  • 駐車場利用可
  • 朝食あり
  • ルームサービス
  • ランドリー
  • 駐車場利用料込み
  • 客室清掃

客室のオプション

利用可能な客室の絞り込み条件
1 室中 1 室を表示中

デラックス ルーム

おすすめポイント

バルコニー
独立した応接スペース
客室ごとに異なるインテリア
客室ごとに異なる装飾
液晶テレビ
高級寝具
専用バスルーム
バスローブ
  • 17 ㎡
  • 定員 3 名
  • キングベッド 1 台またはシングルベッド 2 台

こちらもおすすめ

Mod logo
ログインすると、対象となる割引や特典を確認できます。もっとリワードを獲得して、もっと旅を満喫 !

周辺地域について

地図
110037, National Capital Territory of Delhi, New Delhi, A-65, N.H. 8, Mahipalpur, 65

周辺情報

  • ワールドマーク - 徒歩 18 分 - 1.5 km
  • アンビーンス モール - 車で 7 分 - 7.2 km
  • DLF サイバーシティー (ビジネス地区) - 車で 7 分 - 7.5 km
  • アンビエンス モール - 車で 7 分 - 7.2 km
  • クトゥブ ミナール - 車で 11 分 - 9.7 km

交通案内

  • モールサリアベニュー駅から車で 6 分
  • 地下鉄 デリー エアロシティ駅から徒歩 18 分
  • インディラ ガンディー国際空港 (DEL) から車で 6 分

レストラン

  • ‪Daryaganj - ‬徒歩 18 分
  • ‪One8 Commune - ‬車で 5 分
  • ‪Punjab Grill - Tappa - ‬徒歩 17 分
  • ‪Underdoggs - ‬徒歩 19 分
  • ‪The Hangar Lounge and Bar - ‬徒歩 20 分

この施設について

ホテル アルパイン ツリー

バサント ビハールにあるホテル
ホテル アルパイン ツリーでは、ドライクリーニング / ランドリー サービス、会議スペース、レストランを利用できます。宿泊者は室内 WiFi (無料) を利用できます。
また、次のような設備やサービスも利用できます。
  • バレーパーキング (無料)、駐車場 (延長可、有料)
  • 朝食ビュッフェ (有料)、空港送迎シャトルサービス (有料)、24 時間対応フロントデスク
  • エレベーター、ツアー / チケット案内、会議室 1 室
客室の特長
それぞれ異なるインテリアの客室すべてで、24 時間対応のルームサービス、高級寝具のような特別なサービスのほか、独立した応接スペース、バスローブなどの快適な設備・サービスが利用可能です。
そのほか、全室で利用できる便利な設備・サービスには次のものがあります。
  • バスルーム (シャワーあり)
  • 液晶テレビ (プレミアムチャンネルあり)
  • バルコニー、独立した応接スペース、コーヒー / ティーメーカー

対応言語

英語、ヒンディー語

類似した宿泊施設

施設の設備

インターネット

  • すべての客室で利用可能 : 無料の WiFi

駐車場と送迎

  • 24 時間運行の空港送迎シャトルサービス (有料)
  • 地域内シャトルサービス (有料)
  • 敷地内のバレーパーキング (無料)
  • 敷地内の駐車場 (延長可) (1 泊につき 150 INR)
  • 車椅子対応駐車場が利用可

食事・飲み物

  • ビュッフェ形式の朝食の提供あり (有料) : 1 名あたり 200 INR
  • レストラン 1 か所

家族向け

  • ランドリー設備

アメニティ

  • 24 時間対応フロントデスク
  • フロントデスクのセーフティボックス
  • ランドリー設備
  • 荷物保管サービス
  • 新聞 (ロビー、無料)

ゲストサービス

  • ターンダウンサービス
  • ツアーとチケットの案内
  • ドライクリーニング / ランドリーサービス
  • 客室清掃 (毎日)

ビジネスサービス

  • 会議スペース
  • 会議室 1 室

バリアフリー

  • バリアフリーに関する具体的なご要望のリクエストについては、施設にお問い合わせください。お問い合わせ先は予約手続き完了後にお送りする予約確認通知に記載されています。
  • エレベーター
  • 車椅子対応の駐車場

その他

  • 1 棟の建物
  • 3 フロア

客室の設備

ベッドルーム

  • 高級寝具

バスルーム

  • シャワー
  • タオルあり
  • バスローブ
  • 専用バスルーム

エンターテインメント

  • 液晶テレビ (プレミアムケーブルチャンネルあり)

食事・飲み物

  • 24 時間対応のルームサービス
  • コーヒー / ティーメーカー
  • ボトルウォーター (無料)

その他

  • アイロン / アイロン台
  • セーフティボックス
  • デスク
  • 客室ごとに異なるインテリア
  • 客室ごとに異なる装飾
  • 電話
  • 独立した応接スペース

ポリシー

チェックアウト

チェックアウト終了時刻 : 正午

チェックインに関する特記事項

この宿泊施設では、空港からの送迎をご利用いただけます (有料の場合あり)。送迎を手配する場合は、到着の 72 時間前までに宿泊施設にご連絡ください。連絡先は予約確認通知に記載されています
ホテルご到着時にはフロントデスクのスタッフがお迎えします
この施設に登録する場合、インド国籍のお客様にはインド政府発行の有効な写真付き身分証明証をご提示いただきます。インド国籍以外の旅行者には有効なパスポートおよびビザをご提示いただきます。

チェックイン方法

フロントデスク (スタッフが対応)

ペット

ペットの同伴不可

お子様およびエキストラ ベッドのご利用について

お子様もご宿泊いただけます

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

オプションの追加料金

  • 朝食 (朝食ビュッフェ) の料金 (概算) : 1 名あたり 200 INR
  • 空港シャトルサービス料金 : 1 車両あたり 500 INR (片道)
  • 駐車場の延長料金 : 1 泊につき 150 INR

上記項目以外にも、現地にてお支払いが必要な場合があります。また料金とデポジットには税金が含まれていないことがあり、金額が変更される場合があります。

ご宿泊に際して

施設の定める利用規約に従って、追加ゲスト料金がかかる場合があります
場合により、チェックイン時に政府発行の写真付き身分証明書と付随費用精算のためのクレジットカード / デビットカードのご提示、または現金でのデポジットのお支払いが必要です
宿泊施設への要望は、チェックイン時の状況によりご希望に添えない場合があり、内容によっては追加料金が発生することがあります。対応は確約ではございませんのでご了承ください
施設でのお支払いには、クレジットカードをご利用いただけます
文化的規範とお客様に求められる利用規約は国および宿泊施設によって異なる場合がありますのでご注意ください。掲載の利用規約は施設が定めたものです

宿泊施設の別名

Alpine Tree Hotel
Alpine Tree New Delhi
Hotel Alpine Tree
Hotel Alpine Tree New Delhi
Alpine Tree Hotel
Hotel Alpine Tree
Alpine Tree New Delhi
Alpine Tree Hotel New Delhi

よくあるご質問

ホテル アルパイン ツリーはペットと宿泊できますか ?

いいえ、ペットは同伴できません。

ホテル アルパイン ツリーの駐車料金はいくらですか ?

この宿泊施設では、バレーパーキングが無料でご利用いただけます。

ホテル アルパイン ツリーのチェックアウトは何時ですか ?

チェックアウトは 正午 です。

ホテル アルパイン ツリーには空港へのシャトルサービスはありますか ?

はい、空港シャトルサービスがあります。利用料は 1 車両あたり 500 INRです。

ホテル アルパイン ツリーはどこにありますか ?

バサント ビハールに位置するこのホテルは、ワールドマークから 1.7 km、DLF サイバーシティー (ビジネス地区)およびDLF プロムナード バサント クンジから 10 km 圏内です。フォーティス病院およびアンビエンス モールも 10 km 圏内です。地下鉄 デリー エアロシティ駅まで徒歩わずか 18 分です。

Alpine Treeの口コミ

口コミ

6.8
評価 10 - 120 件の口コミ中 44 件が非常に良い
評価 8 - 120 件の口コミ中 17 件が良い
評価 6 - 120 件の口コミ中 23 件が普通
評価 4 - 120 件の口コミ中 14 件が不満
評価 2 - 120 件の口コミ中 22 件が非常に不満

6.8/10

清潔度

7.0/10

スタッフとサービス

6.8/10

施設のコンディションと設備

口コミ

8/10 (良い)

YUKI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

ALPINE

ホテルは中級で、ビジネスホテルの様な感じでした。
2019 年 1 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

ハマちゃん、愛知県

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度

良い点、悪い点

シャワーが水 クレジットカードの決済機械がおかしい。と言って二回決済させる。 空港から近い。 安い。
2018 年 2 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

AKIRA、JAPAN

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

場所が違う

expediaで表示される場所と異なるので注意。 空港についたらホテルに送迎をお願いするのがベスト。300ルピー。 ニューデリー駅からタクシーを使ったが運転手も場所がわからない。その辺を歩いてる人に道を聞きながらようやく到着。

2/10 (非常に不満)

Ajaya

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

最低

Worst! They did not allow to me check in for an hour inspite of show paid bill from hotel.com Hotel.com also need international telephone number

4/10 (不満)

Emily

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Deluxe room?

Overpriced (from this site) I think the rates are probably better if you just turn up or book directly with the hotel. We booked a deluxe room for two adults and one twelve year old but were only given one bed. It took a very long time to get a second mattress. Reception staff didn’t have a record of our booking and seemed to find us hilarious. Breakfast is a very strange experience in a windowless room used to store water bottles with a bizarre selection of choices (cold pasta, parathas, empty cornflake dispensing tube, kettles with chai and warm milk in, toast, cold boiled eggs, papaya). Bedroom windows too thick with dirt to see out of, cold shower, no towels provided until requested.
2019 年 3 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Gurdev

良かった点 : 客室の快適度

Quick stop

Decent stay for near airport
2019 年 1 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
I was overcharged at least four times for this hotel by Expedia. A reputed company like Expedia should not do such business. Initially I was put in Room 201 which was small and had broken and dusty furniture - even the door-knob for the bathroom was broken. The whole room had a terrible smell of smoke. After some shouting I was put in room 206. 206 was of decent size. It had stains in walls, curtain was dirty, tabletops were stained, bathroom, esp. shower stall was filthy, toilet seat was broken and shower-head did not function. Everything looked old and dirty in the room. The central AC could not be controlled. The worst thing was that hot water was not available for 24 hours. It is turned only for a couple of hours in the morning. The water from the tap is yellow - water tank was not cleaned for years. The internet connection was not there in 206 initially. After shouting it was repaired. The breakfast in basement is served very cold and is not very hygienic. Initially the staff does not respond but when shouted at they complied with the request. Overall my stay of 3 days was a bad experience. This type of hotel should not be even listed by Expedia.
2018 年 12 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
I had booked the hotel for my parents. They had a late night connection to catch and they needed a few good hours of rest before a long trip. On arrival there the hotel staff said that they did not have any rooms available at the hotel as they probably had sold it to someone else. They put them up in a place who knows quite a bit away from the hotel. My parents didn’t have a choice as it was only for a few hours.But it sure spoiled their trip and they had to make sure they leave the other place very early as it was in a totally unknown location. Hopefully Expedia takes a notice so that they don’t do this again.
2018 年 12 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Localização prática

Localização próxima ao metrô e só. Hotel mal cuidado com péssimo café da manhã e limpeza deficiente. Melhor escolher outro lugar.
2018 年 10 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

janki、pune

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Horrible to sum it up

Had booked this after reading multiple reviews across site for my mom who was travelling alone and needed to board a morning flight from delhi airport. But not only was she made to wait beyond 30 minutes to check in but was then given a room which was in terrible condition. She was once again made to wait while the room was being cleaned. Extremely disappointed !
2018 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Nice hotel near to air port

Value for money. Excellent look. Resembles like a star hotel
2018 年 5 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Courteous but bathroom smelling bad ( of vomit). Also booked a taxi to the airport which failed to arrive on time
2018 年 4 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

mandeep、newzealand

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Bad service .. book for 3 people only 2 bed av

Bad . No service and never go there ... book for three people and only two single bed available...ask for another bed and never came back to me ..not hygiene at all ..
2018 年 4 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Gurharpreet

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 3 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Sunil

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度

Good

2018 年 3 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Bob ji、Auckland New Zealand

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

The worst possible customer service ever!!!

Had 4 hours spare before our international flight and decided to find a hotel to refresh and relax. Booked through Expedia a couple of hours prior. Showed my booking confirmation and did all the check in formalities to be told we have to pay. Explained that it has already been paid and forwarded the confirmation email to the receptionist. However they kept insisting that there is no proof and they haven’t received any confirmation from Expedia. They let us in but was called to go down twice! We were even told it was our problem and to call Expedia to sort it out! That would’ve been a very expensive and unnecessary phone call so we asked the receptionist to call their local contact from Expedia but they refused. We decided to leave since the staff were stressing us out. Even during checkout they’re insisting we haven’t paid, though the confirmation email from Expedia clearly stating the payment was collected by them. We offered to pay so we can leave but was only allowed when our taxi arrived. Worst service ever.
2018 年 3 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Gill、NZ

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Wifi wasn’t working propery whole night.Overall average.
2018 年 2 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス

Nice budget hotel close to the Airport

Good customer service. Nice hotel for few hours stay.
2018 年 2 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Misleading pictures. Dirty rooms. Avoid

I wanted an inexpensive hotel for one night close to the hotel as we were spending only a couple hours in delhi during a transit. Upon arrival , we were told that the reservation was not confirmed and they had to give us a substitute room , whereas I had called orbits and confirmed our reservation a few days back. Then they gave us a dirty room, sheets were definitely not changed from the stay prior to us. Torn sheet and beddings. Dirty bathroom. Had it not been 11pm , I would’ve switched hotels. I was constantly worried that someone might break into our room. The hotel staff was super nice though. Overall, I wouldn’t recommend this hotel for family. You get what you pay for.
2018 年 2 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Carlos、Bogota

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Very expensive acording to hotel quality

Fortunately I was only five hours, the beds were dirty, damaged, the bathroom was terrible, I definitely don’t recommend this place
2018 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Manuj、Hyderabad

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
We chose hotel near to airport because after travelling we start feeling tried. Reached early morning to hotel get ready and start exploring places in delhi. Room was as much clean as its shown in photo. Comfortable bed with comfortable linen bed bed sheet helps in good sleep. Nice to stay here, will stay here again if visit to delhi.
2018 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Nidhi、UN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
the hotel was clean and tidy. the hotel staff was too co operative.
2018 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mayank、Udaipur

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
We traveled in this hotel as a couple and stay here for 1 day. Room was not so much spacious but still there was big bed and sofa provided for seating. The staff was very courteous.
2018 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Shyam、Jaipur

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
I came to Delhi few days back and I was very tired because of the jet lag so I just moved to this hotel which seemed to be very nice. The interior of this hotel is really very charming
2018 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Nickie、NY

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
I stayed here for 2 nights and can surely say that i cant get any better hotel than this in NCR Staff was very cooperative and well baheved.Value for money is best here.
2018 年 1 月に 1 泊滞在