屋外プール

ビッグ 8 コーポレート ホテルの口コミ

3.5 out of 5
ビッグ 8 コーポレート ホテル
National Highway, Visayan Village, Tagum, Davao

口コミ

7.2

良い

評価 10 - 119 件の口コミ中 27 件が非常に良い" "
評価 8 - 119 件の口コミ中 41 件が良い" "
評価 6 - 119 件の口コミ中 25 件が普通" "
評価 4 - 119 件の口コミ中 19 件が不満" "
評価 2 - 119 件の口コミ中 7 件が非常に不満" "

7.8/10

清潔度

8.2/10

スタッフとサービス

7.2/10

設備とサービス

7.2/10

施設のコンディションと設備

6.8/10

環境への配慮

口コミ

2/10 (非常に不満)

shigeyuki

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
シャワーのお湯が出ない。冷蔵庫なかった。セーフティボックスが壊れていた。 さすがにひどかったので、キャンセルも出来なかったが、他のホテルに宿泊した。
2023 年 3 月に 3 泊滞在
Nielからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 24 日)
Thank you for taking the time to share your review with us. We appreciate your valuable feedback as it helps us identify the areas we can improve the guest experience.

4/10 (不満)

KENT

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
エアコンが壊れてるのか?部屋が暑かった。
2020 年 3 月に 2 泊滞在
Niel からの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 19 日)
Thank you for taking the time to share your review with us. We appreciate your valuable feedback as it helps us identify the areas we can improve the guest experience.

10/10 (非常に良い)

numazaki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Niel Lucianoからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 3 日)
Thank you for taking the time to share your review with us. We appreciate your valuable feedback as it helps us identify the areas we can improve the guest experience.

4/10 (不満)

mizuho

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 5 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
どよどようひ土曜日、日曜日ともの深夜まで近くの音楽ホ-ルからの大音響が聞こえてくるのは知っていました。 それが今回は木曜日、金曜日も深夜まで聞こえてきました。中々眠れませんでした。 週待つになったら大音響がなぜか警察からか規制が入ったのか少しだけ抑えられたみたいです。 とにかく熟睡できませんでした。 次回は8月に行きますが、違うホテルにします。
2019 年 5 月に 8 泊滞在
Niel Lucianoからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 24 日)
Hello, Thank you for taking the time to share your review with us. We appreciate your valuable feedback as it helps us identify the areas we can improve the guest experience.I was disappointed to learn of the shortcomings you experienced and we're currently taking steps.

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
タグムでは、評判が1番いいホテルだったので、利用しましたが、部屋があまり、清潔ではありませんでした。 設備も、状態がいまいちでした。シャワーも温水が殆ど出ませんでした。
2018 年 3 月に 2 泊滞在
Niel Lucianoからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 24 日)
Hello,Thank you for taking the time to share your review with us. We appreciate your valuable feedback as it helps us identify the areas we can improve the guest experience.

6/10 (普通)

mitsuru

アクセスの良いホテル ダバオから
2年前と比べて総合的にだいぶ良くなっていた。金庫も台に固定されていた。当たり前のことですが。

8/10 (良い)

WSUGI、JAPAN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
プールがとても綺麗でした
最初の印象はこの場所にしてはとてもセンスの良いホテルだと思いました 部屋はとても清潔で管理は良いと思いました

8/10 (良い)

st&db、japan

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適に過ごすことができました サービスよかった 夜のプールは、ムード最高 カップルに、オススメ❗ シャワーの水が汚かった フロントにクレームしたら 地域的問題と言われました 改善おねがいします 残念です

8/10 (良い)

しんちゃん、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
きれいで過ごしやすかった
従業員の対応が明るくとても良かった。 場所も良かった。ダバオからの送迎バスが欲しい。 朝食の場所がわかりにくい。 プールやバーの案内がわかりにくかった

6/10 (普通)

reef、japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 客室の快適度
部屋に窓があるが外は通路、、、、
地域ナンバーワンのホテルはわかります、、、 私の部屋には窓が有っても外が見えません。通路になっていました。何か暗くなりました、、、  他の宿泊者の声がうるさくて困りました。 設備、清潔感は満足です。 現在プール周りを建設中で次回に期待です。今度はグレードの高い部屋にします。そうすれば外の景色がみれますから、、、  朝食バイキングは充実しています。 卵料理のオーダー、パンケーキ、ワッフルも焼きたてを出してくれました。 

6/10 (普通)

Steven、Chicago

カップルで旅行, グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Hot water wasn't working. Charged a fee when 8 friends met us there and brought a cake into the dining room, it didn't matter that we had just ordered meals & drinks for everyone. Wanted to charge us a fee when we brought our own snacks to the pool area which was more than ordering their snacks. Charged a fee to get pool towels and even gave us wet ones (gross - were they used and not washed?). Charged a fee to use an iron and ironing board (per hour). Staff was pretty awesome actually, facilities not at all.
2024 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

ROSALITA、GRASS VALLEY

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great place to stay
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Nielからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 18 日)
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6/10 (普通)

Tichel

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 2 月に 4 泊滞在
Nielからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 18 日)
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10/10 (非常に良い)

Lenn

2023 年 10 月に 2 泊滞在
Nielからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 18 日)
Thank you for taking the time to share your review with us. We appreciate your valuable feedback as it helps us identify the areas we can improve the guest experience.

8/10 (良い)

Ronald

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Staff were all very friendly and helpful Lobby restaurant was ok
2023 年 10 月に 3 泊滞在
Nielからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 18 日)
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10/10 (非常に良い)

Mervin Honesto

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
It was a wonderful stay
2023 年 9 月に 2 泊滞在
Nielからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 2 日)
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6/10 (普通)

HIROBUMI

2023 年 9 月に 1 泊滞在
Nielからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 18 日)
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6/10 (普通)

Christopher

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
We stayed here because we have functions to attend. We booked 2 rooms. Honestly, we didn’t have a pleasant sleep, we can hear loud noises from the karaoke bar til almost 12. Aircon did not work properly, blowing cold air directly into my face. Staffing service good.
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Nielからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 2 日)
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10/10 (非常に良い)

Albert

2023 年 9 月に 1 泊滞在
Nielからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 7 日)
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4/10 (不満)

Eliseo

2023 年 9 月に 5 泊滞在
Nielからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 7 日)
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10/10 (非常に良い)

Josephine

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 7 泊滞在
Nielからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 14 日)
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6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Resting place
Maintenace of 2nd room left a lot to be desired shower door not closing, extractor fan not working water in sink very slow running. TV channels very poor offering. I have stayed at BIG 8 many times and enjoyed my stay on this occasion not so much. I believe the hotel is investing money in refurbishing various parts they really need to look at some basic items within the rooms to ensure guests comfort as well.
2023 年 8 月に 19 泊滞在
Nielからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 6 日)
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8/10 (良い)

Douglas

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Nielからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 29 日)
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10/10 (非常に良い)

Minda

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Were happy staying in the hotel. Breakfast is excellent
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Nielからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 26 日)
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8/10 (良い)

Aaron

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
The staff was incredibly helpful, professional, and courteous. The room and bathroom needed a good deep cleaning. The hotel showed some sign of wear, but overall is very clean. The room was comfortable with excellent air conditioning. The free Wifi was good, but spotty. The food was excellent, the free breakfast buffet was different every day. The restaurant and coffee shop were good as well. Excellent parking. My only complaint was the lack of hot water in the shower. Some days it came close to hot, but mostly barely warm to cold water. I will use this hotel again.
2023 年 7 月に 9 泊滞在
Nielからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 26 日)
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4/10 (不満)

Benjamin Jr

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Nielからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 19 日)
Thank you for taking the time to share your review with us. We appreciate your valuable feedback as it helps us identify the areas we can improve the guest experience.

8/10 (良い)

Tan

良かった点 : 清潔度
Average
Breakfast has limited choice or the same. But security guards are helpful and courteous. Room need renovation and have many line cracks maybe from the earthquakes that looked quite frightening. No hot water for showering
2023 年 4 月に 2 泊滞在
Nielからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 14 日)
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4/10 (不満)

teddy

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
This place would be grate if they had hot water I stayed at another place after staying there witch was cheaper all because they had hot water for what big 8s makes for money from guest you would think they would have hot water as well the WiFi stop working hours after being there so yes really not good.
2023 年 4 月に 1 泊滞在
Nielからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 14 日)
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10/10 (非常に良い)

Donald

2023 年 4 月に 2 泊滞在
Nielからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 11 日)
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8/10 (良い)

Richard

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
The staffs were very friendly . Convenient location. The only problem was there was No hot water. I had to take a cold water shower.
2023 年 3 月に 6 泊滞在
Nielからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 20 日)
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10/10 (非常に良い)

Teresa

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I have stayed here off and on several times this year visiting relatives - weddings, babies, etc. The hotel is wonderful. Staff excellent. Rooms comfortable. Gym and pool, cafe, breakfast buffet all clean and lovely. The hotel itself and the the parking garages have security guards 24 hours a day. Very safe and clean hotel
2023 年 2 月に 2 泊滞在
Nielからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 20 日)
Thank you for taking the time to share your review with us.

8/10 (良い)

Kristal An

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 1 月に 1 泊滞在
Niel Lucianoからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 6 日)
Thank you for taking the time to share your review with us. We appreciate your valuable feedback as it helps us identify the areas we can improve the guest experience.

10/10 (非常に良い)

James

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Big8 Tagum City, New Year 2022/23
This was the 5th time I have stayed here. Clean room, comfy bed, friendly staff. The buffet breakfast room was open this time which was a bonus
2022 年 12 月に 4 泊滞在
Nielからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 18 日)
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6/10 (普通)

Carl、Lake Stevens

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2022 年 10 月に 10 泊滞在
Nielからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 6 日)
Thank you for taking the time to share your review with us. We appreciate your valuable feedback as it helps us identify the areas we can improve the guest experience.

6/10 (普通)

cesar

良かった点 : スタッフとサービス
Good
2022 年 9 月に 4 泊滞在
Nielからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 3 日)
Thank you for taking the time to share your review with us. We appreciate your valuable feedback as it helps us identify the areas we can improve the guest experience.

8/10 (良い)

Nigel

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good weekend break
Very good but slow to put kids beds in requested on check in
2022 年 8 月に 3 泊滞在
Niel Lucianoからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 23 日)
Thank you for taking the time to share your review with us. We appreciate your valuable feedback as it helps us identify the areas we can improve the guest experience.

2/10 (非常に不満)

Vidar

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
To expensive dump
First night I got a room to the main road where big trailers horned and motorcycles without exhaust damper made extreme noise all night. The windows where single so I wake up from a nightmare being driven over by a truck. Room was small and very dirty. The front desk was completely unwilling to help and after 20 minutes of discussions to get a new room I was able to get the manager and then we got a new room on the backside. Problem here was load music from a band by the poole to 11 PM every night. Both rooms had bad smell, water was cold and smelly and bathroom was flooded. Only positive was the pool. Breakfast was under expectations for a stay anywhere even in 2 star hotel. Everywhere things were broken and wound out in spite of the hotel built 10 years ago.
2022 年 7 月に 3 泊滞在
Niel Lucianoからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 3 日)
Thank you for taking the time to share your review with us. We appreciate your valuable feedback as it helps us identify the areas we can improve the guest experience.

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Not worth the price
Booked 2 rooms and both has no internet connection in the 6th floor nor telephone access.The staff are very accomodating and would try to help you. However, the room rate is not worth the price. Room beddings are not clean. No internet access on rooms only in lobby. Breakfast is no good options either.
2022 年 7 月に 1 泊滞在
Nielからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 15 日)
Thank you for taking the time to share your review with us. We appreciate your valuable feedback as it helps us identify the areas we can improve the guest experience.

10/10 (非常に良い)

Alton

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I’ve traveled the world, and have stayed in my fair share of hotels/motels. I’ve stayed in hotels in France, Italy, Germany, Spain, and England (United Kingdom), where I lived for many years. But of course, many hotels in the United States, where I’m from as I’m an American. I now live in the Philippines with my wife and 6 year old son. I hav3 stayed at the Narco Polo hotel and the Pinnacle hotel in Manila, which were excellent hotels to stay in. I would give the Big 8 Corporate hotel, in Tagum City a 5 STAR RATING, and recommend this hotel to anyone passing thru this area. This is one of the most clean, comfortable, reasonable price hotels I have been to in my life, so far. I’m 73 years old and I throughly enjoyed my stay here, at this hotel.
2022 年 6 月に 1 泊滞在
Niel Lucianoからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 29 日)
Hello,Thank you for taking the time to share your review with us. We appreciate your valuable feedback.

4/10 (不満)

Stephen

出張
良かった点 : 設備とサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Nice Facilities
2022 年 6 月に 1 泊滞在
Niel Lucianoからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 30 日)
Thank you for taking the time to share your review with us. We appreciate your valuable feedback as it helps us identify the areas we can improve the guest experience.

4/10 (不満)

Andelson

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 5 月に 4 泊滞在
Niel Lucianoからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 7 日)
Thank you for taking the time to share your review with us. We appreciate your valuable feedback as it helps us identify the areas we can improve the guest experience.

2/10 (非常に不満)

Wilfredo

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nightmare
This place is a joke the biggest ball of crap ever Got a room with a queen size bed it was smaller the a full size bed my feet hung over bed this must happen a lot the had a extension peice to make longer I go into bathroom turn on the sink no water comes out i check the shower no water called front desk i guy came in he checked the water t wer ll me no water is coming out i told his that's what I said next day switch rooms no hot water reallly The food is good but the help needs help they bring me a warm beer and a cup of ice this was by the pool took two sips and i said I'm not going to pay for a hot beer on a hot day they said I'm paying for it i asked for manger she was good she took care of it The free breakfast is crap i told him that DON'T EVER STAY HERE WORST PLACE I'VE EVER STAYED AT
2022 年 4 月に 2 泊滞在
Niel Lucianoからの返信 (投稿日 : 2022 年 4 月 28 日)
Thank you for taking the time to share your review with us. We appreciate your valuable feedback as it helps us identify the areas we can improve the guest experience.

2/10 (非常に不満)

Chris

2022 年 4 月に 1 泊滞在
Niel Lucianoからの返信 (投稿日 : 2022 年 4 月 18 日)
Thank you for taking the time to share your review with us. We appreciate your valuable feedback as it helps us identify the areas we can improve the guest experience.

8/10 (良い)

Thomas

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 客室の快適度
2022 年 2 月に 4 泊滞在
Niel Lucianoからの返信 (投稿日 : 2022 年 3 月 7 日)
Thank you for taking the time to share your review with us. We appreciate your valuable feedback as it helps us identify the areas we can improve the guest experience.

6/10 (普通)

ROLANDO

出張
良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
No hot water
No hot water in bathroom.
2021 年 4 月に 2 泊滞在
Niel Lucianoからの返信 (投稿日 : 2021 年 5 月 2 日)
Thank you for taking the time to share your review with us. We appreciate your valuable feedback as it helps us identify the areas we can improve the guest experience.

4/10 (不満)

....、Tagum City

出張, カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
They don’t come to clean room Even I wana ask to them They don’t answer may call many time. I stay 3night 4days. I can reach them only onetime. We pass two bath towel and one face towel. They give us two bath towel only. finaly they daught we take face towel. During i stay hotei they didn't give me water. This hotel is most expensive hotel at Tagum. This hotel toilet is no good also.
2020 年 12 月に 3 泊滞在
Niel Lucianoからの返信 (投稿日 : 2020 年 12 月 17 日)
Thank you for taking the time to share your review with us. We appreciate your valuable feedback as it helps us identify the areas we can improve the guest experience.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 2 月に 7 泊滞在
Niel Lucianoからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 3 日)
Thank you for taking the time to share your review with us. We appreciate your valuable feedback as it helps us identify the areas we can improve the guest experience.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Nielからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 12 日)
Thank you for taking the time to share your review with us. We appreciate your valuable feedback as it helps us identify the areas we can improve the guest experience.

6/10 (普通)

Robert Jr

出張
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Niel Lucianoからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 9 日)
Thank you for your comments. Please contact us again as we would like to make up for your disappointment.