The area around the hotel is crowded for most of the time.
Khalid
2024 年 5 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Nawal
2024 年 5 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
it's pretty nice
Nawal
2024 年 4 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Ivan
2024 年 2 月 13 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Clean
Ivan
2024 年 2 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Ivan
2024 年 2 月 10 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Clean hotel
Ivan
2024 年 2 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Ivan
2024 年 2 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Convenient and near a supermarket.
Ivan
2024 年 2 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Mehdi Lakhal
2023 年 12 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Mehdi Lakhal
2023 年 12 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
Arif
2023 年 12 月 19 日
Arif
2023 年 12 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Santiago
2023 年 12 月 5 日
Santiago
2023 年 12 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
出張
2023 年 11 月 16 日
良かった点 : 客室の快適度
宿泊されたお客様
2023 年 11 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2023 年 10 月 27 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2023 年 10 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2023 年 10 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2023 年 10 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Talaat
出張
2023 年 5 月 31 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
The best in DammM
Amazing stay. Excellent Deal
Talaat
2023 年 5 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
Karin
2023 年 2 月 7 日
Karin
2023 年 1 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
出張
2022 年 12 月 23 日
良かった点 : 客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2022 年 12 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Hubert
2022 年 11 月 15 日
Hubert
2022 年 11 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Utkarsh
家族旅行
2022 年 7 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Utkarsh
2022 年 6 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Husam
出張
2022 年 6 月 25 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good location. 30 minutes drive to and from Dammam Airport
Husam
2022 年 6 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Ahmed
出張
2022 年 4 月 5 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Ahmed
2022 年 3 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Abdullah
出張
2022 年 3 月 17 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Abdullah
2022 年 3 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
Moh'd
家族旅行
2021 年 11 月 11 日
良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Even though Wyndham hotels belong to a reputable chain, Wyndham Dammam has terribly failed to meet their usual standard. As for customer service, it was extremely disappointing. After calling the reception and leaving the "Make Up My Room" notice, we got back to the hotel hours later to find our suite untouched. We then made 3 calls to the reception and personally went down to the lobby to remind them to clean the room, to no avail. They were proud to tell us that they cleaned our room by using "3 staff members" by 10:30 PM without a single apology. Was it worth it paying around $270/night and waiting 7 hours for housekeeping? I am guessing it is not.
Moh'd
2021 年 11 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
randy
出張
2021 年 10 月 31 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The staff from entry to exit the service never dropped. The breakfast was amazing and wide variety for everyone.
Will definitely be returning.