外観

ヒルトン オレンジ カウンティ / コスタ メサの口コミ

3.5 out of 5

口コミ

7.8

良い

評価 10 - 1003 件の口コミ中 494 件が非常に良い" "
評価 8 - 1003 件の口コミ中 176 件が良い" "
評価 6 - 1003 件の口コミ中 118 件が普通" "
評価 4 - 1003 件の口コミ中 99 件が不満" "
評価 2 - 1003 件の口コミ中 116 件が非常に不満" "

8.2/10

清潔度

8.2/10

スタッフとサービス

7.8/10

設備とサービス

8.0/10

施設のコンディションと設備

8.2/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

Satoshi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Hilton Costa Mesa Rooms Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 23 日)
Thank you for being our guest this month. We regret we did not meet your expectations. We hope you will give us another chance to show you the True Hilton way

4/10 (不満)

masaki

良かった点 : 清潔度
2024 年 4 月に 5 泊滞在
Hilton Costa Mesa Rooms Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Thank you for taking the time to share your experience with us. I regret that we failed to meet your expectations. Please give us opportunity in the future to show the True Hilton way

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Rooms Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 13 日)
Thank you for taking the time to let us know that you had a great stay. We work hard to make every guest feel special. So it's great when we get the feedback. We hope when your travels bring you back to Costa Mesa you will be our guest again.

10/10 (非常に良い)

KENJI

2023 年 10 月に 3 泊滞在
Hilton Costa Mesa Rooms Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 22 日)
Thank you for being our guest and for taking the time to share your experience. We look forward to have you back.

2/10 (非常に不満)

Daisuke

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 2 月に 1 泊滞在
Ariadna からの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 13 日)
Dear Daisuke,We would like to thank you for the effort and time you take in sharing your comments surrounding your experience at our property the Hilton Orange County/Costa Mesa. It is most appreciated and something we take very seriously. In our promise to ensure every guest feels cared for, valued and respected, it is the feedback from our guests like you that enable us to continually improve and exceed our service. Please accept our sincere apologies for any inconvenience you may have experienced during your visit to our hotel. You can be confident that we will follow-up on the points you have outlined to ensure staff awareness.

8/10 (良い)

Atsuko

良かった点 : 清潔度
2022 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Koji

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 11 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2回目の利用です。無駄がなくて良いと思います。
2021 年 8 月に 3 泊滞在
Hotel Management からの返信 (投稿日 : 2021 年 8 月 11 日)
Thank you for taking a moment to share your experience. I am pleased to hear you found the Hilton Costa Mesa to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future.

10/10 (非常に良い)

Irene

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We enjoy staying at this Hilton. Rooms are comfortable. Dining options are great. This property has a pizza oven and has a variety of food options. Food is good. The bar and dining area is very nice. Good service. We stay here as often as possible when in the area.
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Hilton Costa Mesa Rooms Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Thank you for being our guest. We hope to see you again soon.

10/10 (非常に良い)

Anna、Santa ana

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Awesome
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Hilton Costa Mesa Rooms Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 23 日)
Thank you for taking the time to share your experience with us. We love seeing our guests smile. We look forward to seeing you again in the near future

10/10 (非常に良い)

Mark Wayne、Howe

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Room was just what i needed. I will stay there next trip to Costa Mesa.
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Hilton Costa Mesa Rooms Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Thank you, Mark. We especially appreciate our returning guests.

10/10 (非常に良い)

Maria Teresa

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Relaxing, friendly staff...I like the bed most, I sleep well.
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Hilton Costa Mesa Rooms Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Thank you Maria, we love making our guest happy. Thank you for taking the time to share your experience.We hope to see you again.

6/10 (普通)

Fazel、Saratoga

家族旅行
We had stayed in this property many years ago. We decided that my wife and my son would stay here for a couple of nights before joining us on a college campus visit. when they arrived, they were given a room that was near swimming pool generators/water treatment/etc. and room was extremely noisy. My wife called reception and asked to get a different room, the lady said no way. My wife went downstairs again and there was some other gentleman at the desk, my wife asked for a different room and the gentleman gladly obliged and gave her a different room. She was happy with the new room. Later she told me that the hotel has run down a lot since we stayed there last time (years ago), that there have been no updates to things there, and hotel looks outdated and old everywhere. I don't think we will stay in this hotel again (which sucks because this is my favorite location, near everything for us.)
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Hilton Costa Mesa Rooms Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Fazel, Thank you for taking the time to share your experience with we regret that we failed to exceed your expectations. There are upgrades in the process. We hope in the future we get a chance to show you the True Hilton Experience.

4/10 (不満)

Jennifer

出張
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Power washed the front drive at 9pm at night. Couldn’t sleep and had very early meeting. Main areas are nice. Rooms are terrible, old dark and musty.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Hilton Costa Mesa Rooms Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Jennifer, thank you for taking the time to share your experience with us. We regret that it was less that positive. Management has taken your comments seriously and has alerted the scheduling of such services. we are excited about the upgrades that have begun. Right now, it is infrastructure improvements. the rooms will come in the future.

10/10 (非常に良い)

Edward

2024 年 4 月に 2 泊滞在
Hilton Costa Mesa Rooms Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Thank you for being our guest and taking the time let us know ou enjoyed your stay. We hope to see you again.

10/10 (非常に良い)

Samantha、Vancouver

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Wonderful customer service!
2024 年 4 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Yukkuen

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Parking was crowded and a bit flooded.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Hilton Costa Mesa Rooms Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Yukkuen, thank you for taking the time to share your experience here at the Hilton Costa Mesa. The March rains did create some challenges. We hope to see you again and earn the 5 out of 5

10/10 (非常に良い)

Yasha

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Very comfortable bedding, great staff
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Hilton Costa Mesa Rooms Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Yashia, thank you for taking the time to share your experience with us during your March stay. We look forward to having you back.

2/10 (非常に不満)

jesus、arvada

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I highly don’t recommend I left some boots and they went to go clean my room next thing I find out my boots were gone so don’t leave nothing behind or else it’ll get stolen
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Hilton Costa Mesa Rooms Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
thank you for taking the time to share your thoughts with us. Please note that all incidences for loss are thoroughly investigated. It is unfortunate your books were not located.

10/10 (非常に良い)

Juliana

2024 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Augustine Buelna,

2024 年 3 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

kristen

2024 年 3 月に 1 泊滞在
Hilton Costa Mesa Rooms Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 23 日)
Kristen,Thank you for taking the time to share your experience with us during your April stay here at the Hilton Costa Mesa. We regret to that we failed to meet your expectations. We hope we will get another opportunity to show you the True Hilton Way

10/10 (非常に良い)

Patricia

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
N/a
2024 年 2 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Ashley

2024 年 1 月に 2 泊滞在
Hilton Costa Mesa Rooms Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Ashely, thank you for your feedback regarding your March stay with us. We hope to see you again and earn the 5 out of 5 rating.

10/10 (非常に良い)

Sarah

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
There was fecal matter in the toilet in my room. Some areas of the parking garage were flooded. Other than that, all seemed great!
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Rooms Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 7 日)
Thank you for taking the time to share your experience with us. My apologies for the issue you encountered. I hope you will come back again and let us show you the true Hilton Way.

10/10 (非常に良い)

Kathryn

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Rooms Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 22 日)
Thank you for taking the time to share your experience with us. We love to see our guest enjoy their stay. We look forward to having your our guest again.

8/10 (良い)

Deny

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Rooms Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 21 日)
Thank you taking the time to share your comments on your recent stay. We are glad you enjoyed your stay. We look forward to seeing you again, and this time will make it a 5 out 5 experience.

10/10 (非常に良い)

Enrique

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Rooms Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 12 日)
Thank you for taking the time to provide feedback. We love to hear we exceeded your expectations. We look forward to having you back.

10/10 (非常に良い)

Ariston

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Overall nice hotel to stay
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Rooms Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 7 日)
Ariston, Thank you for the positive feedback. We hope to have you as our guest again soon.

10/10 (非常に良い)

Bailee

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great stay!
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Rooms Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 7 日)
Thank you for the positive feedback. Our mission is to make every stay the best. We hope to have you as our guest again in the future.

8/10 (良い)

Dennis、Washougal

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The parking situation is inconvenient and expensive.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Rooms Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 5 日)
Thank you for your feedback. This information will be shared with the management Team.

4/10 (不満)

Marisol

良かった点 : スタッフとサービス
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Rooms Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 6 日)
Thank you for taking the time to share your experience. Management takes all input positive and negative as training opportunities. We hope you will be our guest again, and let us show you the Hilton WOW.

10/10 (非常に良い)

Melinda

2024 年 2 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

CHAU

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Will not stay here again.
booked under hotels.com and found it went through expedia. wanted to avoid booking through expedia and hotel staff did not know why. asked for hotel fee paid and staff didn't know or provide receipt. needed for expense. was giving room right by elevator. asked for away from elevator. had to walk through parking lot to get to hotel to get to room on 3rd floor. parked on top floor. inconvenient. parking was expensive. was not told of parking fee.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Rooms Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 5 日)
Thank you for your feedback.

10/10 (非常に良い)

Jen

カップルで旅行, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great hotel
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Rooms Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 5 日)
Jen.Thank for sharing the positive feedback. We live to make our guest smile. We hope to see you again in the future.

10/10 (非常に良い)

Kathleen

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great hotel. Close to everything. Beautiful lobby
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Rooms Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 5 日)
Thank you Kathleen, we hope you be our guest again soon.

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Rooms Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 5 日)
Thank you for your feedback.

6/10 (普通)

Trevor James

2024 年 1 月に 4 泊滞在
Rooms Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 23 日)
Thank you for taking the time to share your experience during your recent stay with us at the Hilton Costa Mesa. We hope you will in the future give us the opportunity to ensure you have a 5 out of 5 level stay

8/10 (良い)

Jaqueline

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Rooms Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 23 日)
Thank you for taking the time to share your experience with us during your recent stay here at the Hilton Costa Mesa. We hope we have the opportunity to improve your stay.

10/10 (非常に良い)

Mario

Muy bien
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Rooms Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 23 日)
Thank you for sharing information on your recent stay here are the Hilton Costa Mesa. We hope to see you again.

10/10 (非常に良い)

Adrian

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Rooms Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
Thank you for taking the time to share your experience. We look forward to having you as our guest in the future.

10/10 (非常に良い)

Justino

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Rooms Coordinからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 8 日)
Thank you for being our guest and taking the time to let us know that you had a positive experience. We hope to see you again soon.

10/10 (非常に良い)

Justino

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Rooms Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 8 日)
Thank you for being our guest and taking the time to let us know that you had a positive experience. We hope to see you again soon.

10/10 (非常に良い)

Lois

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Rooms Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 8 日)
Thank you for being our guest and taking the time to let us know that you had a positive experience. We hope to see you again soon.

4/10 (不満)

Amy

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス
Deceiving situations
I was not explained that I have to pay extra $36/ day for the garage fees. Its cery expensive for 4 days. The refrigerator does not get cold enough
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Rooms Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 5 日)
Amy,We regret your stay did not meet your expectations. The parking fee is in line with the hotels in the area and is charged to every guest. The information is on our website and is also included in the information that we provide to Expedia. I do apologize that the refrigerator in your rooms was not immediately replaced.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice and clean hotel, convenient location, friendly and professional staffs
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Rooms Coordinからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 5 日)
Thank you for the positive feedback. Our staff works hard to make your stay great one. We look forward to having you as our guest again, soon.

4/10 (不満)

ROBERT

2023 年 12 月に 4 泊滞在
Rooms Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 23 日)
Thank you for taking the time to share your experience regarding your recent stay with us. I would like to see how we can improve your next stay.

2/10 (非常に不満)

HECTOR

出張
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Property is good. Unfortunately my room seemed infested with bed bugs that the managers here seemed to either not care about or not believe me. I didn’t realize the bites until that night when I really looked down at my ankles and legs which is where most of the bites were. I looked like I was attached by mosquitos for the next week. I called and told them. They questioned me like I was crazy. I don’t know if they ever checked it out. They said they would and then be in contact but no one ever called me back. Not sure if they did but certainly hope they checked this out. Hoping no one else stayed in that room after me.
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Rooms Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 3 日)
Sir, I apologize for the inconvenience. With a report such as this we immediately have the room inspected by an outside specialist. Can you please give me your room number and arrival date so I can review the report.

10/10 (非常に良い)

Arshia

家族旅行
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Rooms Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 3 日)
Thank you for being our guest. We look forward to your next stay here at the Hilton Costa Mesa

10/10 (非常に良い)

Kathryn

ペット同伴の旅行, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Always a wonderful Hotel, staff is awesome!
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Rooms Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 5 日)
Kathryn,Thank you for the positive feedback. Our Team loves making guest smile. We look forward to having you as our guest again, soon!