朝食、ランチ、ディナーに営業

ハブリス ホテルの口コミ

4.5 out of 5
ハブリス ホテル
19, GST Road, Guindy, Chennai, Tamil Nadu

口コミ

7.0

良い

評価 10 - 115 件の口コミ中 27 件が非常に良い" "
評価 8 - 115 件の口コミ中 34 件が良い" "
評価 6 - 115 件の口コミ中 31 件が普通" "
評価 4 - 115 件の口コミ中 11 件が不満" "
評価 2 - 115 件の口コミ中 12 件が非常に不満" "

7.6/10

清潔度

7.4/10

スタッフとサービス

7.0/10

設備とサービス

7.4/10

施設のコンディションと設備

6.4/10

環境への配慮

口コミ

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
清潔感に欠けている。 部屋のコーヒーカップが汚い。部屋に置いてあるミネラルウォーターのキャップが全て外れていた。
2018 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

パンダゆうこ、福島県

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適です。
空港から近いホテルです。リゾートホテルではないですが、ホテルの中だけでも十分に一日すごせます。 ベットの寝ごごちもシャワーの水圧もよかったです。ただタオルがちょっと臭う日がありました。女性二人で宿泊したのですが、お部屋ががりが、お部屋にお華を飾ってくれたのはうれしいサービスでした。私が泊まった部屋はバルコニーはないです。 部屋にある一人掛けのソファの座りここちはよかったです。 屋上にプールがあります。(水泳帽子が必要と書いてあったのはちょっとびっくりでしたが!!) 屋上と1階にあるレストラン、メニューは充実しています。スタッフはみんな親切です。朝のバッフェもおいしかったです。 1つ問題点としては、エレベーターに乗る場合、部屋の鍵が必要となりますが、一部屋につき鍵を1つしかもらえなかったので 同室の人と別行動をするとエレベーターに乗れなくなります。(フロントに頼めば、もうひとつ鍵をもらえるかもしれませんが!!) 過ごしやすいホテルでした。

2/10 (非常に不満)

Boo

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
スタッフの態度が悪いです。
設備や部屋は特に問題はありません。シャワーがやや弱かったですが。 受付スタッフの対応は最低です。 空港~ホテル間のホテル手配のタクシーは高すぎです。 普通のタクシーの5倍程度取られました。 しかもスタッフからはホテルチャーターは安心で時間もしっかりも守るから この金額になる言われましたが、チャーターを3日間頼みましたが、 時間通り来ていません。ドライバーはいい人でした。 ホテルタクシー以外は自分で呼べと言われる。 出来ない事も取り敢えずできると言ってあとからできないと言う。 話になりません。

8/10 (良い)

tetsu、Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
チェンナイ空港から約20分
チェンナイ空港から約20分の距離にあり、出張に便利。 ホテルのスタッフがとれも親切なのがよい。最上階にジムが建設されるらしいがいつまでたってもできないのはインドらしい。 2会に音楽、タバコを楽しめるバーあり。インド人から外国人まで多くの人が集まる。 ハイアットなどの高級ホテルよりもリーズナブルで、それに似たサービスが受けられるのが良い。

8/10 (良い)

tetsu、nagoya

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
チェンナな伊空港に近くビジネスに最適
清潔な客室、スタッフの対応もよい。コストパフォーマンスのよいホテルです。

8/10 (良い)

Prasanna

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Room was smelling stuffy. Staff came and cleaned and sprayed to make it better. Breakfast was delicious. Thank you
2023 年 8 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Abdul Mubdi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Ok
2023 年 8 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Damodaran

2022 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Peter

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 8 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Prasad

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス
Property is overall neat. Room they gave was a room meant for handicapped. The sink was hardly usable and so it the toilet. Overall the toilet didn’t have the feel of a 4 star hotel and it felt more like a 1 star hotel. Room otherwise was okay. Buffet breakfast overall good. Asked for cold milk for cereal few times and after 20 mins or so, gave up on cold milk. When someone opened the back door, I could see the entrance to kitchen and the door looked extremely dirty. I will not be staying at this hotel for sure.
2022 年 6 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

VenkateshPrabu

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I’ll recommend this hotel
2022 年 5 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Venkata Siva Krishna

気になった点 : スタッフとサービス
2022 年 5 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Satish

出張
Not to the expected what it should be of the category rated. The front office staff not adequately trained , the id proof collected for check in was not returned and service also what is should be to the category rated . Overall not encouraging .
2021 年 10 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Not clean, filthy mattress and furnishings
2021 年 5 月に 2 泊滞在
Sreenath Nairからの返信 (投稿日 : 2021 年 6 月 28 日)
Dear Valued Guest, Greetings from Hablis - A business Hotel in Chennai Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. We would love to hear from you. We hope to welcome you back soon. Stay Healthy,

10/10 (非常に良い)

Abhivandan

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good
Good
2021 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I am a regular visitor for Hablis they keep improving all the time
2021 年 1 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

2020 年 2 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Deline

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Great location but rooms were smelly and dirty
We booked this hotel for a one night stay because we had a layover for 12 hours. Since this was close to the airport and highly rated, we ended
2020 年 1 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Es war sehr laut nachts, so dass man nur schlecht geschlafen hat
2020 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great Stay
it was really good. nice. neat. good restaurant and breakfast buffet
2019 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Naohiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The food and room service was really good. The rates are also reasonable for the services
2019 年 9 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張, 家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス
The rooms itself were not bad but the service was not satisfactory. When asked for something they reply rudely and cut your words.
2019 年 7 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Zhi Cheng

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 7 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

BJM

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Good Service
Staff and service are excellent, yet the roof top facility is missing
2019 年 7 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 6 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

P

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
Good hotel spoilt by poor staff
The proportion was a good one. However the room service and the reception need significant improvement in guest handling.
2019 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
The Che
Nice and clean!!
2019 年 4 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Stayed for 1 night. Convenient for airport but ortheros it is on a very poor autos and one can feel trapped
2019 年 2 月に 1 泊滞在
Sreeja STGからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 13 日)
Dear Guest, Greetings from Hotel Hablis! Thank you for sharing you experience with us. We look forward to welcoming you back for a better and lovely stay. Stay Healthy, Sreeja STG Guest Relations Executive

6/10 (普通)

sam

家族旅行
near to the airport but better options around .food was good
2019 年 1 月に 1 泊滞在
Sreeja STGからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 13 日)
Dear Mr Sam, Greetings from Hotel Hablis! Thank you for taking time to share your experience with us. We would love to know your recommendations so that we shall customize the services for you. Stay Healthy, Sreeja STG Guest Relations Executive

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

出張, 家族旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
At most this hotel is a 2.5 or 3 star hotel even by India’s standards. I was surprised when I entered that it was given such a high rating. The WiFi didn’t work when we arrived which made it impossible to get work done. The public areas of the hotel smelled like sewer especially the restrooms near the bar on L1 which were unbearable. The staff tried to charge us an extra $1,100 per night on checkout after we prepaid for the room. We got into an argument with the manager over this who would not take the charge off. I had to call Expedia who was great and ended up crediting my account for the charge the hotel wanted to add onto my account. I would suggest you stay at a different hotel if you are in Chennai.
2018 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Excellent
Great stay. Staff and Service is superb. Also nice gym and pool. Excellent Breakfast everyday. Comfortable big rooms.
2018 年 11 月に 8 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Cheryl、Minnesota, USA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Our second time staying at the Hablis. Nice hotel with a great pool and close to the airport.
2018 年 10 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

S.chandrasekar、Kumbakonam

良かった点 : 施設のコンディションと設備
Customer view
The stay facilities are really gud.As far as staff response is concerned ,individually when they attened you they seem tobe ok but there is problem of coordination leading to extraordinary time delay in all calls. The guest service coordination is very poor,they check your patiencce threshold every time. Need to improve. Moreover the facility to Drivers stay and convenience is terribly poor and nil .Star hotel ambience felt but delivery bad.
2018 年 10 月に 1 泊滞在
Sreeja STGからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 16 日)
Dear Mr. Chandrasekar, Greetings from Hotel Hablis! We appreciate your time and efforts for rating and writing about our hotel. We are very happy to know that you had enjoyed your stay along with our facilities. Also, we have noted down your concerns with regarding to services in order to make further improvements. We look forward to inviting you and serving you again. Kind Regards, Sreeja STG Guest Service Executive

8/10 (良い)

Sunho

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
깨끗하고 저렴
2018 年 7 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

mountain、Cheongju, Korea

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度
직원친절하나 청결에 문제
직원들은 매우 친절하였고 특히 전세택시를 이용하는데 큰 도움을 주었다. 아침식사 부페도 좋은 편이다 그런데 청결에는 문제가 있었다. 목욕실 샤워기의 청결상태가 좋지 않았다. 전기포트는 뚜껑의 연결고리가 끊어져 있었고 물 따르는 부분에 때가 많이 끼어 있어 직원을 불러 교체했다. 침대 쉬트는 깨끗한 편이었다.
2018 年 8 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Shalini&Mohan、Auckland, NZ

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great staff v courteous. Good room and excellent breakfast
2018 年 6 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Friendly customer focused staff. Breakfast service was very good and personalalised. Ritika and the chef were very service oriented. Front office staff were great
2018 年 5 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Sumit

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Service issue
The hotel is not 5 star as advertised and bathroom need lot of work needs to be done. This is full of limescale and service in reception area is not very great. The room service is very poor in terms of timing and you have to call them 2-3 times to get something. The reception staffs are good and so is breakfast staff. I was given a non smoking suite full of smoke in the bathroom and had to live with it.They always say that the room you have boooked is not available and hence we going to give you another room. The room they have provide was cheaper than I booked.
2018 年 5 月に 12 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Toilets and shower were bad Towels were pathetic ....
2018 年 4 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Daniel 、Montreal

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hotel de transit entre deux vols
Excellent service de navette depuis et vers l'aeroport. Litterie comfortable.
2018 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2018 年 3 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度
For the price, can't complain. Wish it was cleaner
For the price, can't complain. Wish it was cleaner. Room smells funky, not sure what that is. Overall OK stay, will come back
2017 年 10 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度
Need improvement in cleanliness
Need improvement in cleanliness, smells funny, not sure what smells but not pleasing smell. Otherwise ok
2017 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
Had a short pleasant stay at the hablis. Food was really nice. Reasonably priced hotel.
2017 年 12 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

RM、Texas

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Reasonable place with basic facilities.
Good breakfast, decent room. Not 5 star at all. It could be 3.5 star.
2017 年 12 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Smita、Toronto

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
3 star hotel on a busy street
The Hablis is not a 5 star hotel,, but the staff is extremely courteous and go out of their way to help. Breakfast buffet was very good. If you like peace and quiet, a room at the front of the hotel is not ideal and the lobby music, which is piped through the hotel hallways is annoying when you are trying to sleep.
2017 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2017 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

deepak

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2017 年 11 月に 2 泊滞在