外観

クエスト ホテル & カンファレンス センターの口コミ

3 out of 5

口コミ

8.6

非常に良い

評価 10 - 1007 件の口コミ中 527 件が非常に良い" "
評価 8 - 1007 件の口コミ中 323 件が良い" "
評価 6 - 1007 件の口コミ中 98 件が普通" "
評価 4 - 1007 件の口コミ中 33 件が不満" "
評価 2 - 1007 件の口コミ中 26 件が非常に不満" "

8.6/10

清潔度

9.0/10

スタッフとサービス

8.4/10

設備とサービス

8.4/10

施設のコンディションと設備

8.6/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

M.

良かった点 : 設備とサービス
It is pretty good. Location is preferable, have nice swimming pool.
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Quest Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 27 日)
Dear Valued Guest,Thank you very much for a great review of our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back to Quest Cebu!Best Regards,

6/10 (普通)

TETSURO

2024 年 3 月に 3 泊滞在
Quest Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 27 日)
Dear Testuro, Thank you for your review. We, however, regret to know that you did not fully enjoy your stay based on the ratings you gave us. We would appreciate it if you could provide us with further details of your experience during your stay. Regards,

8/10 (良い)

Rinka

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
6日間宿泊しましたが、とても快適に過ごすことができました。中でもプールは最高で、お酒を飲みながら楽しめてとてもいいです。部屋も比較的快適でしたが、水の補充を忘れていたり、シャワールームの掃除がされなかったりなどがありましたが、基本的にこちらから申し出ればすぐに対応してくださります。ホテル入り口にはスタッフがおり、困っているとすぐに声をかけてくれるなど安心できる環境でした。このホテルはみんなにお勧めしたいです。
2024 年 3 月に 5 泊滞在
Quest Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 20 日)
Dear Ms. Rinka,Thank you very much for a great review of our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back to Quest Cebu!Best Regards,

10/10 (非常に良い)

Osamu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Quest Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 11 日)
Dear Mr. Osamu,Thank you very much for a great review of our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back to Quest Cebu!Best Regards,

8/10 (良い)

Yumi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 6 泊滞在
Quest Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 1 日)
Dear Yumi,Thank you very much for a great review of our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back to Quest Cebu!Best Regards,

10/10 (非常に良い)

A

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
初めての宿泊でしたがお部屋も綺麗で良かったです。 シャワーも暖かく水圧もありました。シャワー室の排水は少し悪かったですが問題はない程度だと思います。 角部屋で開放感がありましたが、道路が近いからか夜中も色々な音は聞こえました。泊まった階が上の方だったので私は気になりませんでした。 食事はしませんでしたが、ショッピングモールまでがとても近く良かったです!
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Quest Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 20 日)
Dear Ms. Ayumi,Thank you very much for a great review of our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back to Quest Cebu!Best Regards,

8/10 (良い)

Kohji

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
普通のシティホテルという印象。 良くも悪くもなく。 朝食とディナーはトライしませんでした。
2024 年 2 月に 4 泊滞在
Quest Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 28 日)
Dear Kohji,Thank you for your review. However, I am very sorry to hear about your dining experience. We would appreciate it if you could provide us with further details of your experience during your stay. We hope this hasn't put you off a return stay and allows us the opportunity to turn your experience around.We look forward to welcoming you back to Quest Cebu!Best Regards,

8/10 (良い)

TSUYOSHI

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
部屋はおもったよりせまかったですが 海外には珍しくシャワーの圧がつよくてよかったです😊ホテルもきれいで近くにモールがあるのでご飯はたべにいきやすいです。 個人店的なとこにいきたい人には不向きかもしれません。お部屋にスリッパがないのがすこしこまりました💧お友達の部屋にはスリッパあったらしいので置き忘れかもしれませんが^^;
2024 年 2 月に 4 泊滞在
Quest Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 28 日)
Dear Mr. Tsuyoshi,Thank you very much for highlighting our cleanliness, location. We are very happy that we got this right for you. However, I am very sorry to hear about that there are no slippers set-up in your room, thank you so much for letting us know. We have given your feedback to the Housekeeping department and we are working on fixing this concern going forward.It is feedback like yours that truly help us improve our hotel and services. We hope to have the opportunity to be of service to you once again in the near future. Do email or call us directly for a more personalized experience. Best Regards,

2/10 (非常に不満)

TOMOKI

2024 年 2 月に 5 泊滞在
Quest Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 27 日)
Dear Tomoki, Thank you for your review. We, however, regret to know that you did not fully enjoy your stay based on the ratings you gave us. We would appreciate it if you could provide us with further details of your experience during your stay. Regards,

10/10 (非常に良い)

HAYATO

カップルで旅行
最高!!
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Quest Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 24 日)
Dear Mr. Hayato,Thank you very much for a great review of our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back to Quest Cebu!Best Regards,

10/10 (非常に良い)

AIKA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Quest Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 20 日)
Dear Ms. Aika,Thank you very much for a great review of our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back to Quest Cebu!Best Regards,

10/10 (非常に良い)

MOMOKA

2024 年 2 月に 3 泊滞在
Quest Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 22 日)
Dear Mr. Momoka,Thank you very much for a great review of our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back to Quest Cebu!Best Regards,

10/10 (非常に良い)

Otoha

2024 年 1 月に 3 泊滞在
Quest Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 22 日)
Dear Otoha,Thank you very much for a great review of our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back to Quest Cebu!Best Regards,

6/10 (普通)

KAZUSHIGE

アラヤモール目的ならいいホテル
12/31〜1/3まで宿泊しました。 アラヤモールに近くて便利でした。 セブシティなので、リゾート感はありません。 年末年始で宿泊者が多かったのか、前日のバスタオルも無くなって、新しいバスタオルの補充もない日がありました。 18:30頃連絡して21:00頃に洗濯したての暖かいバスタオルを持って来ていただきました。 宿泊者が多く洗濯が間に合わなかったのでしょうが、アロマボディエステを受けて帰って来たので、すぐにでもシャワーを浴びたかったので、困りました。 朝食の種類は多く楽しめましたが、スタッフが食べている横でちりとりとほうきで床のゴミを掃除してまわるのはやめてほしいと思いました。 清潔を心がけているのかもしれませんが、ほこりがたちます。 海外なので、仕方ないのかもしれませんが… 良かった点は、各階に給水機がありました。 外に水を買いに行かなくてすみました。
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Quest Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 4 日)
Dear Mr/Ms. Kazushige,Thank you very much for highlighting our Location and our Breakfast buffet. We are very happy that we got this right for you. However, I am very sorry to hear about your experience with delayed request with the bath towels and with the restaurant experiece. Thank you so much for letting us know. We have given your feedback to the Housekeeping and Food departments and we are working on fixing this concern going forward.It is feedback like yours that truly help us improve our hotel and services. We hope to have the opportunity to be of service to you once again in the near future. Do email or call us directly for a more personalized experience. Best Regards,

8/10 (良い)

atsushi

2023 年 12 月に 5 泊滞在
Quest Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 31 日)
Dear Mr. Atsushi,Thank you very much for a great review of our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back to Quest Cebu!Best Regards,

10/10 (非常に良い)

Yuga

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Quest Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 8 日)
Dear Ms. Yuga,Thank you very much for a great review of our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back to Quest Cebu!Best Regards,

10/10 (非常に良い)

IYORI

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフも親切で明るくて気持ちよく滞在できました。 マイケルさんは日本語もできたので助かりました。 マネージャーの方も僕たちを気にして困ったことがないか心配してくれたりとても良い旅行になりました。 ありがとうございました。
2023 年 12 月に 9 泊滞在
Quest Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Dear Mr. Iyori,Thank you very much for a great review of our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back to Quest Cebu!Best Regards,

8/10 (良い)

hiroto

2023 年 12 月に 5 泊滞在
Quest Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 23 日)
Dear Mr. Hiroto,Thank you very much for a great review of our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back to Quest Cebu!Best Regards,

10/10 (非常に良い)

Ryo

2023 年 12 月に 2 泊滞在
Quest Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 23 日)
Dear Mr. Ryo,Thank you very much for a great review of our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back to Quest Cebu!Best Regards,

6/10 (普通)

Shigeru

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Wifi was broken. I could not use the internet at the Hotel.
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Quest Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 17 日)
Dear Mr. Shigeru,Thank you very much for a great review of our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your stay! As for the Internet, thank you so much for letting us know. We have given your feedback to the IT department and we are working on fixing this situation/issue going forward.We look forward to welcoming you back to Quest Cebu!Best Regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
廊下にミネラルウォーターをチャージ出来るサーバーが置いてあって、水分たくさん飲むので助かりました。ホテルレストランの前にあるパン屋で買ったパンはとても美味しかったです! プールに入る時間がなかったのが残念。 モールまでぐるりと回らないといけないのは少し大変でした。 帰りの便が朝早かったので、ホテルの送迎を頼んだのですが、外国あるあるなのか無愛想な運転手でした。 空港まで日本円で約3千円くらいだったかな?
Quest Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 16 日)
Dear Mr. Saeda,Thank you very much for a great review of our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back to Quest Cebu!Best Regards,

8/10 (良い)

TOMOKI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 11 月に 3 泊滞在
Quest Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 9 日)
Dear Mr/Ms Tomoki,Thank you very much for a great review of our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back to Quest Cebu!Best Regards,

10/10 (非常に良い)

Kota

2023 年 11 月に 4 泊滞在
Quest Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 11 日)
Dear Mr. Kota,Thank you very much for a great review of our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back to Quest Cebu!Best Regards,

10/10 (非常に良い)

KEITA

ok
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Quest Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 11 日)
Dear Ms. Keita,Thank you very much for a great review of our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back to Quest Cebu!Best Regards,

10/10 (非常に良い)

Michitaka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
食事、プールが良かったです。
2023 年 8 月に 5 泊滞在
Quest Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 13 日)
Dear Mr. Mitchitaka,Thank you very much for a great review of our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back to Quest Cebu!Best Regards,

4/10 (不満)

Sumio

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
When I checked in, I was asked if I wanted breakfast. I paid for breakfast for 2 mornings on the spot and received a receipt. I was told that I should tell the room number at breakfast because they are coordinating with the restaurant, and that they would not issue coupons because they were unnecessary. The next morning, I went to the restaurant and told them my room number, but was told that my room number was not registered. I was refused to eat even though I showed the receipt that I paid for breakfast. Finally I could eat after a lot of discomfort and time.
2023 年 7 月に 2 泊滞在
Quest Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 18 日)
Dear Sumio, Thank you very much for your feedback. I am very sorry to hear that you did not enjoy your stay this time around. For the breakfast mishap, we have called the attention of staff and FB department regarding this issue, and rest assured that they have taken it as a lesson on being more careful, more proactive, and more sensitive to guest needs and we agree that these need to be changed. It is feedback like yours that truly help us improve our hotel and services. We hope to have the opportunity to be of service to you once again in the near future.

10/10 (非常に良い)

Yojiro

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Good staff and good meal and facility
2023 年 6 月に 2 泊滞在
Quest Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 16 日)
Dear Mr. Yojiro,Thank you very much for a great review of our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back to Quest Cebu!Best Regards,

10/10 (非常に良い)

Masaya

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度
スタッフのマイケルさんが日本語で対応してくださり、旅程の相談に親身に乗っていただきました。 その点サービスは大満足ですが、 一方で、部屋に大きめの虫が侵入していたり、シャワー室からの蒸気で滑りやすくなったタイル床で転んでしまったりなど、設備面では良くない面が目立ちました。 しかし値段も鑑みて総合的に満足いく宿泊だったと思います。
2023 年 3 月に 1 泊滞在
Quest Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 29 日)
Dear Ms. Masaya,Thank you very much for a great review of our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back to Quest Cebu!Best Regards,

4/10 (不満)

Kyoko

2023 年 3 月に 7 泊滞在
Quest Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 7 日)
Dear Mr/Ms. Kyoko,Thank you very much for your feedback. We, however, regret to know that you did not fully enjoy your stay based on the ratings you give us. We would appreciate it if you could provide us with further details of your experience during your stay. We hope this hasn't put you off a return stay and allows us the opportunity to turn your experience around.Best regards,

8/10 (良い)

KENICHIRO、Yokkaichi shi

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
便利な場所。IT PARK、 SM CITY、マンゴーSTREETにアクセスしやすい
2023 年 4 月に 3 泊滞在
Quest Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 20 日)
Dear Mr. Kenichiro,Thank you very much for the great review of our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back to Quest Cebu!Best Regards,

10/10 (非常に良い)

YUTA

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
綺麗なホテルでした!
日本語の話せる従業員がいたので、チェックインもスムーズでした。24時間ドアマンやフロントがいますので、おすすめの観光地などを24時間聴くことができます。ショッピングモールも近く、良いところでした! ホテルも上の階の泊まれば良い景色を見る事が出来ました。
2023 年 3 月に 2 泊滞在
Quest Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 12 日)
Dear Yuta,Thank you very much for a great review of our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back to Quest Cebu!Best Regards,

6/10 (普通)

KENICHIRO、Yokkaichi shi

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度
スリッパが無い。マッサージを呼べない。
2023 年 4 月に 1 泊滞在
Quest Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 12 日)
Thank you very much for your time in sending us feedback of your latest stay. However, I am very sorry to hear that there were no slippers in your room as it's upon request, we will take note of this request on your next stay with us. As for the massage, we apologized on this matter as we do not have massage service until further notice however we can assist you in finding nearby massage shops. It is feedback like yours that truly help us improve our hotel and services. We hope to have the chance to turn your experience into a purely positive one in the near future. We look forward to your return. Best Regards,

10/10 (非常に良い)

Osamu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ずっと同じところに宿泊しているため、他のホテルとの比較はできませんが、朝食のビュッフェはとても良いです。アヤラモールに近いのがとてもありがたいです。
2023 年 3 月に 3 泊滞在
Quest Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 16 日)
Dear Mr. Osamu,Thank you very much for a great review of our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back to Quest Cebu!Best Regards,

10/10 (非常に良い)

MIKIO

家族旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
3年ぶりに訪問しました。 夫婦で10日間利用しました、ホテルでは利用客にマスクの使用は厳しい規制は無く、スタッフは皆さんマスクをしていました。 今まで宿泊した時は、部屋に毎日ミネラルウォーターのサービスがありましたが、それが宿泊したフロアーの廊下に温水、冷水機能があるウォーターサーバーが設置されており環境に配慮していることが伺えました。 近隣の飲食店やマッサージ店が廃業していて、コロナ禍の期間にホテル周辺の環境が変わってました。
2023 年 2 月に 10 泊滞在
Quets Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 23 日)
Dear Mikio,Greetings!Thank you very much for a great review of our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back to Quest Cebu!Best Regards,

2/10 (非常に不満)

SACHIKO

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス

10/10 (非常に良い)

SADAHIRO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
クエストホテル 最高
アヤラモールに近くとても便利です。スタッフの笑顔が素晴らしい。次回も必ず宿泊します。
2022 年 10 月に 4 泊滞在
Quest Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 10 日)
Dear Mr. Sadahiro,Greetings!Thank you for staying at Quest Cebu and for highlighting us a great value for money, our room, location and our very friendly yet helpful staff.

10/10 (非常に良い)

Tomio

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
仕事でこのホテルに宿泊しました。 前にも泊満足だったのでまた泊まりました。 移動に便利、レストランや買い物にも不自由しませんでした。 不満はありません。お勧めします。
2022 年 9 月に 1 泊滞在
Quest Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 10 日)
Dear Mr. Tomio,Greetings!Thank you for staying at Quest Cebu and for highlighting us a great value for money, our room, location, and our very friendly yet helpful staff.

8/10 (良い)

Koichi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
アヤラセンターに近くショッピングもレストランも困る事なく立地条件は問題なし。朝食ブッフェも種類豊富で連泊しても飽きることなし。またリピートしたいホテル。
2022 年 8 月に 2 泊滞在
Quest Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 9 日)
Dear Mr/Ms Koichi,Thank you for staying at Quest Cebu and for highlighting us a great value for money, location and our wide variety of buffet. Our Chefs are working hard on achieving consistently high food quality and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. It would be a pleasure to personally welcome you back to Quest Cebu.

8/10 (良い)

Yoriko

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
アヤラモールの隣だったので、買い物に便利でした。 施設も綺麗で、スタッフさんも親切でした。 ホテルのビュッフェは口コミでの評判は良かったので利用しましたが(朝・夜とも)、冷めて固くなってそのままのものがあったり、空になったままで補充されていなかったりしました。あの金額だったら、アヤラモールで食べた方がよかったかな。 でも、スコールの中、外に出たくなかったので、ルームサービスとかの選択肢があればよかったです。GRABで注文すればよかったのかもしれません。 部屋に宿泊サービスの利用案内みたいなパンフレットはなく、テレビの専用のチャンネル等で確認できるのかと思いましたが、それらしきものも見当たりませんでした。
2022 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Koichi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
アヤラセンターまで徒歩5分もかからない立地。プールも適度な広さで快適。 最初の2泊はジュニアスイートであったため1人では持て余すくらい。 朝食ブッフェも種類が豊富でした。
2022 年 8 月に 1 泊滞在
Quest Managementからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 9 日)
Dear Mr/Ms Koichi,Thank you for staying at Quest Cebu and for taking the time to write a review and for highlighting our our great location buffet. It would be a pleasure to personally welcome you back in your future travel here in Cebu.

10/10 (非常に良い)

Daisuke

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 6 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
綺麗で、スタッフも優しかった。
2020 年 3 月に 4 泊滞在
Quest Cebu Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 14 日)
Dear Guest, Thank you for staying at Quest Cebu. It is always a pleasure to have you as our guest. We do hope you will return to Quest Cebu and allow us to provide you another marvelous stay. Sincerely yours, Quest Cebu Management

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2020 年 3 月に 2 泊滞在
Quest Cebu Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 13 日)
Dear Guest, Thank you for staying at Quest Cebu. It is always a pleasure to have you as our guest. We do hope you will return to Quest Cebu and allow us to provide you another marvelous stay. Sincerely yours, Quest Cebu Management

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2020 年 3 月に 5 泊滞在
Quest Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 8 日)
Dear Guest, Thank you for your perfect rating. We look forward to welcoming you back on your next Cebu visit.

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

2020 年 2 月に 4 泊滞在
Quest Cebu Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 6 日)
Dear Guest, We are keen to hear more about your stay experience with us, to better understand the circumstances where you felt we could do better. It is through feedback that we are able to assess how we can further enhance guest experience in our hotel. Thank you, once again, and we wish you a very happy and restful weekend. Sincerely yours, Quest Cebu Management

10/10 (非常に良い)

にゃんこ船形、東京

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
快適なプールがあるので、シュノーケリングに向かわれる方は本番前の練習にひと泳ぎされると良いかと思います。
2020 年 3 月に 1 泊滞在
Quest Cebu Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 6 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to review our property, your comments are very much valued. We appreciate your comments regarding our pool.We hope for another chance of hosting and personally welcome you back to Quest Cebu. Sincerely yours, Quest Cebu Management

10/10 (非常に良い)

Jasmine、大阪

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
利用していませんが、格安な3食パックや、2食パックがあり、ゆっくり滞在されるかたには、よいと思います。 アヤラセンターモールも徒歩5分程度で便利です。
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Quest Cebu Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 4 日)
Dear Jasmine, Thank you for taking the time to review our property, your comments are very much valued. We appreciate your remarks regarding our location. We do hope you will return to Quest Cebu and allow us to provide you another marvelous stay. Sincerely yours, Quest Cebu Management

10/10 (非常に良い)

HARUO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 2 月に 16 泊滞在
Quest Cebu Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 4 日)
Dear Haruo, Thank you for staying at Quest Cebu. It is always a pleasure to have you as our guest. We do hope you will return to Quest Cebu and allow us to provide you another marvelous stay. Sincerely yours, Quest Cebu Management

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Quest Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 23 日)
Thank you for your perfect rating!

10/10 (非常に良い)

shogo、日本 大阪

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
最高で清潔感のあるホテルでした! しかも、店員の接客もすごくよくて最高でした! また。ここのホテルを使いたいと思いました
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Quest Cebu Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 24 日)
Dear Shogo, Thank you for staying at Quest Cebu, it was great of you to point out our hotel at its best. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations. Looking forward to see you back in your future travels and stay here in Quest Cebu. Sincerely yours, Quest Cebu Management