外観

ケンジ バスマ ホテルの口コミ

4 out of 5
ケンジ バスマ ホテル
Avenue Moulay Hassan 1er, Casablanca

口コミ

7.6

良い

評価 10 - 329 件の口コミ中 86 件が非常に良い" "
評価 8 - 329 件の口コミ中 139 件が良い" "
評価 6 - 329 件の口コミ中 57 件が普通" "
評価 4 - 329 件の口コミ中 23 件が不満" "
評価 2 - 329 件の口コミ中 24 件が非常に不満" "

8.2/10

清潔度

7.6/10

スタッフとサービス

7.2/10

設備とサービス

7.8/10

施設のコンディションと設備

7.6/10

環境への配慮

口コミ

2/10 (非常に不満)

Kawaguchi

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
口説いてくるスタッフにうんざり!!!
とても最悪なホテルでした。 ・予約したときはプレミアムシングルルームの予定だったのに、ツインを用意された。 ・部屋に入ると、バスマットが乱雑に置かれていた。 ・朝食のミルクはカルキ臭いし、スタッフが自分の周りをウロウロされて落ち着かなかった。 ・最も最悪だった出来事は、呼んでいないのに夜にルームサービスがきた。間違えているから帰ってもらうと、次にコーヒーを持ってきた。その際に仕事が終わったらこの部屋に来ても良いかと聞かれ、もちろんお断りをしたが、2時間後にチャイムが鳴った。怖くて開けなかったが、10分おきにチャイムがなり、その間には部屋の電話が鳴り続けた。これが1時間の間5回ほど繰り返され、途中から電話の受話器をあげて鳴らないようにしたが、チャイムは鳴り続けて、怖くてねれず、夢にもうなされ、最悪の夜となりました。

6/10 (普通)

まあまあ、JPN

良かった点 : スタッフとサービス
トラムから近い
トラムと徒歩でカサブランカ駅からたどり着けます。 ラマダン明けでとても、賑わった週末でした。徒歩で中央市場にも歩いて行ける距離です。ホテルから徒歩圏内のジュース屋さんやアイス屋さんはオススメですよ! ホテルはアメニティで、歯ブラシがなかったです。それ以外はありました。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適な滞在
困った際もすぐに部屋まで担当が来てくれて助かりました。 立地も大変便利な立地にあるので、滞在中の不便はありませんでした。

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
立地の良いビジネスホテル
立地のよいビジネスホテルです。トラム駅から徒歩3分程度でカサポール駅、メディナ、中央市場も徒歩圏内。 到着時にバスタオルがなかったでフロントに電話してもなかなか持ってこなかった点はマイナス。部屋の外窓の鍵が壊れていて閉まらない点、セキュリティボックスが(壊れていて?)反応しない点はマイナス。

8/10 (良い)

Karam Alfred Al

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good location in the heart of the city. Close to old souk. Hotel is nice but a bit old. Clean and calm. Service and food are good.
2024 年 5 月に 6 泊滞在
Soufiane LOUHAMANE Directeur Généralからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 18 日)
Dear Karam Alfred, Thank you for taking the time to review your stay.We are delighted to hear that our prime location in the heart of Casablanca served you well and that you found the surroundings conducive to an enjoyable experience. The old souk and other vibrant city attractions are indeed just a stone's throw away, and we're glad they enhanced your visit.We take note of your observation regarding the hotel's age. While Kenzi Basma Hotel is proud of its rich heritage, we are committed to maintaining modern standards of comfort and style. Rest assured, we are continually working to improve our facilities, including plans to replace the carpets in our rooms to enhance the overall guest experience.It is particularly gratifying to learn that the cleanliness and tranquility of our hotel contributed to a calming stay, and that the service and food met your high expectations. Our staff strives to provide a welcoming and professional environment, ensuring that every guest's needs are met with the utmost care and attention.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Soufiane LOUHAMANE Directeur Général

10/10 (非常に良い)

Rupert

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Convenient and safe.
2024 年 4 月に 5 泊滞在
Soufiane LOUHAMANE Directeur Généralからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 17 日)
Dear Rupert,Thank you for such a positive review.It brings us immense joy to learn that the cleanliness of our rooms, the condition of our hotel, the service provided by our dedicated team, and the amenities we offer have all met your expectations. At Kenzi Basma Hotel, we strive to ensure that each guest experiences the highest levels of comfort and quality during their stay.We are continually inspired by feedback such as yours to maintain the standards that contribute to the memorable experiences of our guests. Thank you once again for highlighting the positive aspects of your stay.We look forward to the pleasure of welcoming you back again in the future. Many thanks,Soufiane LOUHAMANE Directeur Général

10/10 (非常に良い)

Shawn

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I recently had the pleasure of staying at the Kenzi Basma Hotel and it exceeded all my expectations. From the moment I stepped into the lobby, I was greeted with warmth and hospitality. The cleanliness of the hotel was impeccable, with every corner shining and every surface gleaming.One of the highlights of my stay was the incredible buffet offered at the hotel. The variety of dishes available was astounding, catering to every taste and preference. Whether you're a fan of local delicacies or international cuisine, the buffet had something for everyone. Each dish was prepared with care and attention to detail, ensuring a delightful dining experience every time.Furthermore, the location of the hotel is unbeatable. Situated in a safe and walkable area, I felt completely at ease exploring the surroundings. Whether I wanted to take a leisurely stroll or venture out for some sightseeing, everything was conveniently within reach.Overall, my experience at the Kenzi Basma Hotel was nothing short of exceptional. From the pristine cleanliness to the delectable buffet spread and the convenient location, it's the perfect choice for any traveler looking for a memorable stay. I can't wait to return!
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Soufiane LOUHAMANE Directeur Généralからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 9 日)
Dear Shawn,Thank you for taking the time to review your stay.Your commendation of our hotel's cleanliness fills us with pride, as we strive to maintain the highest standards of hygiene and presentation for our esteemed guests. It brings us great joy to know that the buffet at BLOOM restaurant met your diverse culinary tastes and that each dish lived up to your expectations, reflecting our commitment to gastronomic excellence.We are also delighted to hear that our central location provided you with the convenience and ease to safely explore the vibrant city of Casablanca. Our proximity to various attractions and transportation hubs is indeed one of the facets we are most proud of.Your kind words are a testament to the dedication of our professional staff who work tirelessly to ensure that every guest's stay is exceptional. Rest assured that your positive feedback will be shared with the entire team, serving as an encouragement to continue delivering the personalized service that Kenzi Basma Hotel is known for.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Soufiane LOUHAMANE Directeur Général

2/10 (非常に不満)

Christie

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Hotel smoked of smoke and carpet was badly soiled.
2024 年 2 月に 4 泊滞在
Soufiane LOUHAMANE Directeur Généralからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 4 日)
Dear Christie,Thank you for your feedback,We're delighted to hear that you found our service to be of a high standard. Our team is committed to providing exceptional service to all our guests. We regret to hear about your experience with the smoke odor and the condition of the carpet. Please rest assured that we are in the process of updating our carpets to enhance the comfort and experience for all our guests.We hope to see you in the future. Kind regards,Soufiane LOUHAMANE Directeur Général

10/10 (非常に良い)

Varvara

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Excelente estancia en Casablanca
Excelente estancia. Si vais a visitar Casablanca recomiendo alojarse en este hotel en centro de la ciudad. Personal es muy amable desde la dirección hasta las limpiadoras. Especialmente en la recepción Sr. Ayoub y Sra. Karima. Hotel en si es acogedor, limpio y las habitaciones muy espaciosas.
2024 年 2 月に 4 泊滞在
Soufiane LOUHAMANE Directeur Généralからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 20 日)
Estimada Varvara,Nos alegra saber que encontró nuestras habitaciones espaciosas y limpias, siempre nos esforzamos por ofrecer un entorno acogedor y bien mantenido. Agradecemos sus amables palabras hacia nuestro personal, y nos complace que la atención proporcionada por Ayoub y Karima en la recepción haya sido de su agrado; ellos representan el compromiso de nuestro equipo para con el servicio personalizado y profesional. Es un honor recibir comentarios que reflejan la dedicación y el esmero que ponemos en asegurar la satisfacción de nuestros huéspedes.Esperamos poder darle de nuevo la bienvenida en un futuro próximo. Reciba saludos cordiales,Soufiane LOUHAMANE Directeur Général

10/10 (非常に良い)

SOUMIA、CHÂTEAUDUN

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Parfaitement parfait
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Soufiane LOUHAMANE Directeur Généralからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 26 日)
Chère Soumia,Merci d'avoir pris le temps pour ce retour positif.Nous sommes ravis de lire que notre hôtel a répondu à toutes vos attentes et que vous avez apprécié le service.Nous espérons vous revoir bientôt.Bien à vous,Soufiane LOUHAMANE Directeur Général

6/10 (普通)

Hassina

2024 年 1 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Yi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very good location, easy to go everywhere! Friendly staff and breakfast is good! Will suggest my friends!
2023 年 12 月に 8 泊滞在
1030869からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 11 日)
Dear Yi;Thank you for your interest in Kenzi Basma Hotel and for your nice feedback.It is a pleasure to know that you were satisfied with our services. That means a lot for usShould you visit Casablanca once again, we will be delighted to welcome you back. Best regardsSoufiane LouhamaneGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

CHIRAZ

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent hotel and very nice staff especially Adel from the restaurant. He is a very cheerful person and tries to please everybody. Breakfast is great! We had a nice room on the last floor with a great view.
2023 年 11 月に 1 泊滞在
1030869からの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 21 日)
Cher Chiraz , Merci de l'intérêt que vous portez à l'hôtel Kenzi Basma et de votre bon commentaire. C'est un plaisir de savoir que vous avez été satisfait de nos services. Cela signifie beaucoup pour nous Si vous revenez à Casablanca, nous serons ravis de vous accueillir à nouveau. Cordialement, Soufiane LouhamaneDirecteur Général

10/10 (非常に良い)

John

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 9 月に 1 泊滞在
1030869からの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 27 日)
Dear CHIRAZThank you for your interest in Kenzi Basma Hotel and for your nice feedback.It is a pleasure to know that you were satisfied with our services. That means a lot for usShould you visit Casablanca once again, we will be delighted to welcome you back. Best regardsSoufiane Louhamane

8/10 (良い)

Tomas

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mohamed

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
En plein centre ville, proche de tout en plus c’est tranquille et sécuritaire. Je le recommande!
2023 年 7 月に 5 泊滞在
Kenzi Basma Hotelからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 26 日)
Cher Mr Mohamed,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience au sein de notre hôtel Kenzi Basma.Votre satisfaction fait notre bonheur.Nous espérons avoir le plaisir de vous revoir prochainement.Cordialement.

8/10 (良い)

Abdessamad

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Petit déjeuner un peut médiocre par rapport au standing de l’hôtel
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Kenzi Basma Hotelからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 18 日)
Cher Mr Abdessamad,Nous vous remercions d’avoir pris le temps de partager votre expérience au sein de notre hôtel Kenzi Basma.Ce sont vos commentaires qui nous aident à identifier les aspects sur lesquels nous devons travailler pour améliorer l'expérience de nos futurs clients.Nous avons pris note de vos remarques et espérons avoir le plaisir de vous revoir prochainement afin d’assurer la qualité de nos prestations.Cordialement.

8/10 (良い)

Moulay Driss

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Personal and service was excellent, the lication is clise to the city center, tha breakfast has to be improved with more choose and bred.
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Kenzi Basma Hotelからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 18 日)
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your experience at our hotel. It is your comments that help us identify the aspects on which we must work to improve the experience of our future customers. we have taken note of your comments and hope to see you again soon.Best Regards.

10/10 (非常に良い)

yorgis

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Nice welcome, very fast check in, great room.
2023 年 6 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Bettina

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The staff of the hotel was nice and helpfull. The location easy yo get a round. Nearby is the Mosque of Hasann II. The hotel is a bit old but the room is confortable.
2023 年 6 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

LUZ、PEMBROKE PINES

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2023 年 5 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

THOMAS

良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
Wouldn’t a second time
Though the hotel was good enough to let me check in early, I also had to note that I had written them twice by email to ask about their hotel transfer service from the airport. I showed the guy at the desk and he had no answer. Service is hotel restaurant was very slow and they were out of a lot of (most?) items. Breakfast was plentiful but not very good.
2023 年 4 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Guilherme

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Hair all over bed linens. Also all over bathroom, walls. Dirty and old and grimy. Asked for a change of bedsheets, new ones were the same. The immediate area is not welcoming and the balcony is not clean or usable. Ended up leaving after checkin to stay at a different hotel. Don’t recommend at all.

8/10 (良い)

Abdessamad

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 2 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Abdallah

2023 年 1 月に 2 泊滞在
Bahaa - E-commerce Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 14 日)
Dear Abdallah, Thank you for taking the time to share your experience in our hotel! We are delighted to read that our service and facilities met your approval and that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back shortly Best Regards

10/10 (非常に良い)

Imran

2022 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

moses

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 11 月に 5 泊滞在
Bahaa E-commerce Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 13 日)
Dear M. Moses, Thank you for taking the time to share your experience in our hotel! We are delighted to read that our service and facilities met your approval and that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back shortly Best Regards

8/10 (良い)

Jeff

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 11 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Bente

2022 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Ann

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very clean hotel and kind staff. Very nice breakfast included in price. No toilet paper in our bathroom and we were told someone would bring some to us and that never happened.
2022 年 10 月に 1 泊滞在
Bahaa Redadi E-commerce Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 21 日)
Dear Ann, First of all, I would like to thank you for taking your time to inform us about your last experience at our Hotel. I am not pleased to read your remarks, and I do apologize for the difficulties you went through. Your experience is not reflecting the level of service in our hotel is aiming and certainly not acceptable. Please be assured that we are totally committed in rectifying the points you have addressed. I do sincerely hope that you will give us the opportunity to welcome you back for your next visit to Casablanca

10/10 (非常に良い)

hesham、Toronto

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Candace

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This hotel is perfectly situated near many of the points of interest in central Casablanca. There is a terrific pastry shop directly across the street, and other essentials nearby. The staff are very helpful, and we enjoyed ourselves in the small bar-cocktail lounge. In addition, the hotel honoured a credit for rooms we booked just before the pandemic. This was more than fair on their part. We would stay here again.
2022 年 9 月に 2 泊滞在
Bahaa - E-commerce MAnagerからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 16 日)
Dear Guest, Dear Guest, Thank you for having taken the time to share your recent stay at our Hotel!We are delighted to read that our services and facilities met your expectations and that you enjoyed your stay with us. We will share your positive comments with our team members who take pride in delivering a high level of service. We look forward to welcoming you in the near future.Best Regards

6/10 (普通)

Mohammed

気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Could have been very good
The bedding had a stale smell to it. If we were not so tired with flights and travel. It would have been difficult to have slept. The bathroom was not as clean as I would have liked. But the service and attitude of the staff was too notch. I could not fault their helpfulness.
2022 年 9 月に 1 泊滞在
Bahaa- E-commerce MAnagerからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 16 日)
Dear M. Mohammed, Thank you for having taken the time to share your recent stay at our Hotel!We are delighted to read that our services and facilities met your expectations and that you enjoyed your stay with us. We will share your positive comments with our team members who take pride in delivering a high level of service. We look forward to welcoming you in the near future.Best regards

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hotel is in a good location it’s clean breakfast is good good variety to choose I ll be more happy to see some updates in room like larger screen than desktop computer ( too old) more options to English speaking guest , and English translation where ever there is France it might make me feel more comfortable.
2022 年 8 月に 1 泊滞在
Bahaa - E-commerce Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 16 日)
Dear Guest, Thank you for having taken the time to share your recent stay at our Hotel!We are delighted to read that our services and facilities met your approval and that you enjoyed your stay with us. We also took note of all your constructive remarks which will help us to improve our level of service, and necessary actions have been taken. We look forward to welcoming you in the near future. Kindest Regards

8/10 (良い)

Hamid

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 8 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

veronique

出張
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Accueil peu aimable pour les formalités administra
nos clients n'ont pas donné d'avis particulier sur cet hôtel
2022 年 7 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

CHUN KUI

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Everything in chaos
This is definitely NOT a 4 star hotel. Very dirty carpet, stinky toilet, basin sucks, and dirty towels. The buffet breakfast is totally chaos. Coffee machine not working, dirty coffee cup, and all the tables in a mess…. etc. Food selection is very limited. The hotel location is good.
2022 年 6 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

francisco

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice.
Central hotel.
2022 年 5 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Lara

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Al entrar a la habitación había un nido de 20 moscas revoloteando por toda la habitación. Tuvimos que matar todas las moscas nosotros mismos. La limpieza dejaba mucho que desear. Toallas deshilachadas y viejas. En el desayuno del hotel pedimos agua y el camarero nos sirvió agua de una botella de agua mineral. En cuanto probé el agua me di cuenta de que nos habían timado. Ese agua sabía salado, no era agua mineral.
2022 年 5 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Fern

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We were very grateful to be given early access to our room after overnight flight and arriving at the hotel mid-morning.
2022 年 5 月に 1 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 14 日)
Dear Guest, Greetings from Kenzi Basma Hotel. We are happy to see that comment from you knowing that you were satisfied at the hotel. We hope that you will visit us very soon. Looking forward to assist you in any request or any other information. Greatest Regards. Soufiane Louhamane

4/10 (不満)

Avi

2022 年 5 月に 1 泊滞在
Directeur Généralからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 14 日)
Cher client, Nous vous remercions du temps pris à nous poster vote avis. Au plaisir de vous recevoir très bientôt, Cordialement, Soufiane Louhamane

10/10 (非常に良い)

Sarah

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very nice hotel! The room and linens were very clean. Very comfortable bed as well. The bathroom was immaculate. The shower has a rain shower head (coming from the ceiling). The staff were very professional, friendly, and helpful. The breakfast in the morning was very convenient and delicious. The hotel is conveniently located. I would highly recommend this hotel!
2022 年 3 月に 1 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 3 月 30 日)
Dear Guest, Thank you very much for posting this very good feedback on Google following your recent stay with us. At Kenzi Basma Hotel, achieving guest satisfaction is our top priority. I am delighted to read that you enjoyed your stay with us, and that you felt the service improved and met your expectations, Should you visit Casablanca once again, we will be delighted to welcome you back. Yours faithfully Soufiane Louhamane

6/10 (普通)

Pierdomenico

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 3 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

LAURE

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Super séjour, hôtel bien situé et personnel agréable
2022 年 2 月に 2 泊滞在
Directeur Généralからの返信 (投稿日 : 2022 年 3 月 5 日)
Cher Monsieur Laure, Je vous remercie sincèrement d’avoir pris le temps de partager votre ressenti suite à votre séjour au Kenzi Basma. Ce fut un très grand plaisir pour nous de vous accueillir, et je suis ravi que votre expérience, dans son ensemble, ait été tout à fait satisfaisante, Nous espérons avoir la joie de vous revoir très prochainement. Cordialement, Radouane Asfari

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
気になった点 : 清潔度
Cleanliness
I believe that staff had not finished cleaning my room when I checked in. Ugh!! I had to request towels (there were none) and remove bar soap from the shower (ick!).
2021 年 11 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Deborah

出張
2021 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

avraham

2021 年 8 月に 1 泊滞在
Directeur Généralからの返信 (投稿日 : 2021 年 9 月 21 日)
Cher client, Merci beaucoup d'avoir pris le temps de nous faire part de vos impressions concernant votre récent séjour parmi nous. Nous sommes très touchés et très honorés par ce commentaire, et nous vous remercions vivement de l'avoir partagé. Nos équipes travaillent chaque jour avec la passion de leur métier et seront heureuses de lire vos compliments. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement. Cordialement, Soufiane Lohaman Directeur Général

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2021 年 7 月に 10 泊滞在

8/10 (良い)

helen

2021 年 1 月に 2 泊滞在
Directeur Généralからの返信 (投稿日 : 2021 年 9 月 21 日)
cher client, Merci beaucoup d'avoir pris le temps de nous faire part de vos impressions concernant votre récent séjour parmi nous. Nous sommes très touchés et très honorés par ce commentaire, et nous vous remercions vivement de l'avoir partagé. Nos équipes travaillent chaque jour avec la passion de leur métier et seront heureuses de lire vos compliments. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement. Cordialement, Soufiane Lohaman Directeur Général

10/10 (非常に良い)

Ashley

2021 年 1 月に 2 泊滞在
Directeur Généralからの返信 (投稿日 : 2021 年 9 月 21 日)
cher client, Merci beaucoup d'avoir pris le temps de nous faire part de vos impressions concernant votre récent séjour parmi nous. Nous sommes très touchés et très honorés par ce commentaire, et nous vous remercions vivement de l'avoir partagé. Nos équipes travaillent chaque jour avec la passion de leur métier et seront heureuses de lire vos compliments. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement. Cordialement, Soufiane Lohaman Directeur Général