外観

レジデンス・イン・バイ・マリオット・ケープ・カナベラル・ココア・ビーチの口コミ

3 out of 5

口コミ

9.0

とても素晴らしい

評価 10 - 825 件の口コミ中 536 件が非常に良い" "
評価 8 - 825 件の口コミ中 194 件が良い" "
評価 6 - 825 件の口コミ中 57 件が普通" "
評価 4 - 825 件の口コミ中 19 件が不満" "
評価 2 - 825 件の口コミ中 19 件が非常に不満" "

9.4/10

清潔度

9.0/10

スタッフとサービス

8.8/10

設備とサービス

9.0/10

施設のコンディションと設備

8.8/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

Collin

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Check-in time was at 4pm which is later than other hotels
2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Sonya

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Nice hotel
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Autumn Davenportからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 27 日)
Thank you for the review!

8/10 (良い)

Luis

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Autumn Davenportからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 27 日)
Thank you for the review!

8/10 (良い)

Anecia、Newnan

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
My family and I stayed overnight before a cruise and it was perfect for us... The 2 bedroom suite had ample of room, and the distance to the Port was great! Definitely will be back each cruise from this area.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Autumn Davenport, Front Office Supervisor からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 27 日)
Thank you for the review!

10/10 (非常に良い)

Robert

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Wonderful place
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Autumn Davenportからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 24 日)
Thank you for the review!

8/10 (良い)

Jeffery

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Very comfy bed. Very clean! Pool area is amazing. Room was not ready until nearly 5pm and check in is at 4. We were allowed to use the pool while we waited. Very very clean! Kitchens are well stocked and clean. Excellent breakfast. Staff could learn how to be a bit nicer. We would certainly return.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Autumn Davenport, Front Office Supervisor からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 23 日)
Thank you for review!

10/10 (非常に良い)

Efthymios

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Great place to stay for one night before getting on the cruise ship
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Care Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Dear Guest, thank you for choosing to stay with us before your cruise. We are thrilled to hear that you had a great experience with us overall. Your satisfaction is our priority, and we hope to welcome you back for another pleasant stay in the future. Have a fantastic cruise!Best Regards,Guest Experience Team

10/10 (非常に良い)

Philip

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Breakfasts
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Customer Care Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Dear Philip,Thanks for the 5-star review of Residence Inn Cocoa Beach! We appreciate your feedback and hope to see you again soon.Best Regards,Guest Experience Team

10/10 (非常に良い)

Regina

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
So close to the cruise terminal
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Autumn Davenportからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 14 日)
Thank you for the review!

10/10 (非常に良い)

Onterria

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Autumn Davenportからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
Thank you for the review

2/10 (非常に不満)

Sarah

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
気になった点 : スタッフとサービス
I asked to check in early around 1:30. Our room wasn’t ready so they took my number and said they’d call when my room was ready. After checking back at 3:30 and it still wasn’t ready and no phone call I waited until 5:30. The front desk was short staffed and the girl behind the desk looked at me and was embarrassed. They never called and check in was at 4. I wasn’t impressed. At 5:30 of course it was ready but the line was down the hall. Zero help. Bartender was super friendly and accommodating tho. Room was nice and clean.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Care Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
Dear Sarah, Thank you for your feedback. While we are grateful that you chose to stay with us during your time in Cape Canaveral, we are truly disheartened to hear your experience was not as seamless as it should have been. While our check-in time is 4PM, we try our best to accommodate early check-ins when possible; however, this is subject to room availability and occupancy. That said, we always strive to ensure our guests feel well-attended, and we deeply regret the shortcomings you encountered with our service and staffing levels and apologize for any delay or lack of updates regarding the status of your room or the apparent lack of assistance. We are constantly working to improve our service, and your feedback is helpful, as it allows us to identify areas for improvement and enhance the overall experience for our guests. Please rest assured that we have noted your concerns and will use your comments to ensure a superior experience for you and other guests in the future. Despite this, it's heartening to learn that your room was nice and clean after all and that you found our bartender friendly and accommodating, and we sincerely appreciate your patience and understanding. Again, we are genuinely sorry for any distress we might have caused you; however, we hope you'll give us another opportunity to make amends and share a more enjoyable and stress-free experience on a future visit. Safe travels!Best Regards,Guest Experience Team

10/10 (非常に良い)

Ray

2024 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Taylor

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Care Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 8 日)
Thanks so much for the fabulous rating, Taylor! It's always great to be at the receiving end of a perfect score, and we hope you had an exceptional experience at Residence Inn by Marriott Cape Canaveral Cocoa Beach. We appreciate you making us your accommodation of choice on this journey and look forward to having you back with us soon for another 5-star experience. Safe travels!Best Regards,Guest Experience Team

10/10 (非常に良い)

carmelo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Autumn Davenportからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 6 日)
Thank you for the review!

10/10 (非常に良い)

Jose Santiago

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
All good so far. Happy camper
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Care Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 30 日)
Dear Jose, It's a pleasure to read that you are enjoying your stay at Residence Inn by Marriott Cape Canaveral Cocoa Beach, and we are grateful that you took the time out of your busy schedule to write a 5-star review of our hotel. We hope to remain your accommodation of choice here for future visits, assuring you of our continued commitment to keep delighting you with our facilities and services. Thank you for staying with us on this journey. Making you happy makes us happy. Keep exploring & happy staying!!Best Regards,Guest Experience Team

10/10 (非常に良い)

Brenda

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Excellent, clean and quiet place
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Care Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 26 日)
Dear Brenda, Thank you for choosing Residence Inn by Marriott Cape Canaveral Cocoa Beach for your recent stay and awarding us a perfect 5/5 rating! We are delighted to hear you had an excellent stay with us, and it's rewarding to know you noticed and appreciated our hotel's cleanliness and tranquility. We are gratified to have provided you with suitable accommodation for your trip here and hope to remain your preferred choice in Cape Canaveral for future visits. Enjoy your travels, and see you again soon for another memorable experience!Best Regards,Guest Experience Team

4/10 (不満)

PARK

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
We chose to stay here before our cruise . We had previously stayed at another hotel close to this area and unfortunately were let down by this one . The bathtub would not drain . The pull out couch was broken and uncomfortable . The toilet would not flush . Overall , really disappointed
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Care Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 24 日)
Dear guest, Thank you for your review. We understand the importance of functional guest room features for a seamless and comfortable stay experience and hate to let you down in this aspect. While our team performs preventative routines to ensure our guest room features are functioning efficiently, sadly, things do happen between checks, and we are very sorry for the discomfort or inconvenience you experienced. We thank you for bringing these matters to our attention, and we can assure you that our maintenance team has been alerted to your comments so they can take immediate action to address the issues you have highlighted with the bathtub, pullout couch, and toilet. For future reference, please know that our front desk is always available to resolve your concerns promptly, so kindly do not hesitate to contact our team if you encounter any disturbances during your stay. We are here to make your stay as comfortable and enjoyable as possible. Thank you for your valuable feedback. We sincerely hope you'll give us another chance to make things right and provide you with the top-notch stay our guests love and expect from us. Safe travels!Best Regards,Guest Experience Team

10/10 (非常に良い)

rene

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Tout est bien
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Autumn Davenport, Font Office Supervisor からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Thank you for the review!

10/10 (非常に良い)

YVETTE

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great place to stay if traveling in carnival cruise line. There are a few restaurants and bars you can walk to. The walk is pleasant and safe. Residence inn also has a great breakfast buffet.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Care Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 23 日)
Dear Yvette, Thank you for your valuable feedback and for sharing your 5-star experience at Residence Inn by Marriott Cape Canaveral Cocoa Beach with us and the community! We sincerely appreciate both. We are happy to hear that our hotel's walkable distance to restaurants and bars was a highlight of your visit, and we are glad you found the walk pleasant and safe. We are also pleased to read that our complimentary hot breakfast buffet appealed to you, and it's great to know that you consider our hotel a great accommodation option, especially when traveling in the Carnival Cruise Line. Your glowing review of our property brightens our day, and we hope to have the pleasure of welcoming you again soon for another enjoyable experience at our hotel in Cape Canaveral. Thank you for choosing us. Safe travels!Best Regards,Guest Experience Team

10/10 (非常に良い)

Mikeya

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Autumn Davenport, Font Office Supervisor からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 19 日)
Thank you for the review!!

2/10 (非常に不満)

Kim

良かった点 : 清潔度
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Autumn Davenport, Front Office Supervisor からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 9 日)
I recognize your time is valuable and appreciate the feedback you have taken the time to provide.My hope is the next time you are in the area, you will give us another chance to provide the guest experience we strive to deliver.

4/10 (不満)

Doug

出張, カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I was surprised by the condition of the hotel; the high rating was off. I had an associate with me, and we both felt that the rooms were dirty, also it was the little things like coffee, condiments etc. Not at all what you would expect from Marriott. Even the door to the room was broken. If you have children, on vacation and not planning on spending much time in the hotel this might work.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Autumn Davenport, Font Office Supervisor からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 8 日)
I recognize your time is valuable and appreciate the feedback you have taken the time to provide.Maintaining a clean atmosphere within our guest rooms and common areas is important and I apologize that we did not fulfill that expectation during your visit.My hope is the next time you are in the area, you will give us another chance to provide the guest experience we strive to deliver.

10/10 (非常に良い)

Amanda

出張, カップルで旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great locations and easy to checkin .
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Autumn Davenport, Hotel Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 4 日)
Thank you for the review!

6/10 (普通)

Manish

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Front reception area very dull and unwelcoming.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Autumn Davenport, Front Office Supervisor からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 9 日)
I recognize your time is valuable and appreciate the feedback you have taken the time to provide.My hope is the next time you are in the area, you will give us another chance to provide the guest experience we strive to deliver.

8/10 (良い)

noreen

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Room was spacious. Asked for a roll away bed it never came. Staff was super friendly. You have to pay for parking even if you are a guest. It is not included in price. The grounds were nice. Walkable to restaurant. Did not enjoy food at the Italian restaurant near by.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Autumn Davenport, Hotel Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 29 日)
Thank you for the review!

10/10 (非常に良い)

TRICIA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Autumn Davenport, Hotel Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 20 日)
Thank you for the review!

4/10 (不満)

Viviane

気になった点 : 施設のコンディションと設備
The air conditioner and the telefone were not working. Awful experience
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Autumn Davenport, Font Office Supervisor からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 9 日)
I recognize your time is valuable and appreciate the feedback you have taken the time to provide.My hope is the next time you are in the area, you will give us another chance to provide the guest experience we strive to deliver.

10/10 (非常に良い)

Jorge

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Autumn Davenport, Hotel Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Thank you for the review!

10/10 (非常に良い)

Dany

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Autumn Davenport, Hotel Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Thank you for the review!

10/10 (非常に良い)

Steve

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Autumn Davenport, Hotel Coordinator からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Thank you for the review!

10/10 (非常に良い)

Heather

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice place to stay. Staff was very nice. Rooms were clean and spacious. Breakfast had a lot of variety!
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Autumn Davenport, Hotel Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 7 日)
Thank you for the review!

10/10 (非常に良い)

DarDar

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 7 泊滞在
Autumn Davenport, Hotel Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 6 日)
Thank you for the review!

8/10 (良い)

Dina

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The breakfast was very good with a good variety to choose from. Staff was friendly. Everything was clean and well maintained.
2024 年 2 月に 5 泊滞在
Autumn Davenport, Hotel Coordinator からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 6 日)
Thank you for the review!

10/10 (非常に良い)

Kristin

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Autumn Davenport, Hotel Coordinator からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 29 日)
Thank you for the review!

8/10 (良い)

Thu Huong

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Great place to stay before a cruise but the hotel is fairly dated.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Autumn Davenport, Hotel Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 13 日)
Thank you for the review!

10/10 (非常に良い)

Mauva

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Will return soon
Was an awesome stay. Very clean and comfortable.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Autumn Davenport, Hotel Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 13 日)
Thank you for the review!

10/10 (非常に良い)

Bjoern

2024 年 1 月に 8 泊滞在
Autumn Davenport, Hotel Coordinator からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 13 日)
Thank you for the review!

10/10 (非常に良い)

Sandra

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Autumn Davenport, Hotel Coordinator からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 13 日)
Thank you for the review!

10/10 (非常に良い)

jason

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Autumn Davenport, Hotel Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 5 日)
Thank you for the review!

10/10 (非常に良い)

Brenda

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Bright clean rooms
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Autumn Davenport, Hotel Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 5 日)
Thank you for the review!

8/10 (良い)

Carolyn

カップルで旅行, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
I love how close it is to the ports and the staff was very warm and friendly. Breakfast was mediocre. The place looks old and needs some updating.
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Autumn Davenport, Hotel Coordinator からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 2 日)
Thank you for the review!

10/10 (非常に良い)

Chris

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Autumn Davenport, Hotel Coordinator からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 29 日)
Thank you for the review!

8/10 (良い)

Julia

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Autumn Davenport. Hotel Coordinator からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 23 日)
Thank you for the reveiw!

10/10 (非常に良い)

Philippe、Santa Rosa Beach

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Autumn Davenport. Hotel Coordinator からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 23 日)
Thank you for the review!

8/10 (良い)

JUAN GALLEGOS

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Hotel bonito
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Autumn Davenport. Hotel Coordinator からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 23 日)
Thank you for the review!

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Parking fee
It was a decent hotel. I’m not happy that we paid $267 a night and then have to pay $10 plus tax to park. But I’m annoyed that they didn’t even tell me about it at check in/out and I didn’t learn about it until I got the email receipt.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Autumn Davenport Hotel Coordinator からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 18 日)
Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Your experience is below our standard.Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the entire leadership team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent opportunities of concern from occurring in the future.I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.

10/10 (非常に良い)

Fred

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Autumn Davenport, Hotel Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 5 日)
Thank you for the review!

10/10 (非常に良い)

Ann

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very beautiful room and outside garden, pool and sport area. Lovely place with comfortable beds.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Autumn Davenport, Hotel Coordinator からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 18 日)
Thank you for the review!

8/10 (良い)

chappell

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Check in process was quick
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Autumn Davenportからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 10 日)
Thank you for the review!

8/10 (良い)

Sonia

2024 年 1 月に 5 泊滞在
Autumn Davenport, Hotel Coordinatorからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 2 日)
Thank you for the review!