屋外プール、営業時間 9:30 ~ 20:30、プール パラソル、サンラウンジャー

オテル ジュリアナ カンヌの口コミ

4 out of 5
オテル ジュリアナ カンヌ
14 Avenue De Madrid, Cannes, Alpes-Maritimes

口コミ

8.6

非常に良い

評価 10 - 88 件の口コミ中 46 件が非常に良い" "
評価 8 - 88 件の口コミ中 25 件が良い" "
評価 6 - 88 件の口コミ中 9 件が普通" "
評価 4 - 88 件の口コミ中 5 件が不満" "
評価 2 - 88 件の口コミ中 3 件が非常に不満" "

8.4/10

清潔度

8.4/10

スタッフとサービス

7.6/10

設備とサービス

8.4/10

施設のコンディションと設備

8.4/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

Juliana

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Celine, réceptionからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 20 日)
Dear Madam,Thank you for taking the time to leave us a note.We hope that your stay went well and that our services were to your satisfaction.We look forward to welcoming you back,Sincerely,

10/10 (非常に良い)

Alessandra

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Roberto

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Very good privacy , no noise.
2023 年 12 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Sebastien

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Super accueil personnel au top
Super séjour Super accueil Un personnel au too Au petit soin Parking gratuit 5min de la croisette Mais vraiment au petit soin c’était l’anniversaire de ma meilleure amis ils ont marqué le coup avec sceau de champagne et gâteau apéritif Merci merci on reviendra
2023 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Patricia

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Great room to suit us .Fabulous breakfast to look forward to. Quiet pool area . Close for good restaurants.
2023 年 9 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Cool
Tolles Hotel, gutes Frühstück, tolle Lage, toller Service, alles wunderbar. Leider war die Matratze (grosses Bett) auf meiner Seite so durchgesessen, dass ich einige Male fast aus dem Bett viel Parken für €35 völlig überrissen..
2023 年 9 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Alevtina

家族旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
worst hotel in the best location
we were given a room with a obviously faulty shower. All the water from the shower was flowing straight into the room. We dealt with this problem every day, both at the reception and at the service woman . But we were told that this is the best number and all the others are even worse. We had a trauma from staying at this hotel, which I told the management about. Nothing has been done or suggested to remedy the situation.
2023 年 8 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

Shoshana

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度
Le lobby il est sale
Bonjour bon dans deux jours y’a personne pour faire la chambre On est resté comme ça sans nettoyer la chambre.
2023 年 8 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Eduard

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Roger

2023 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Sven

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Perfekt beläget hotell med otroligt trevlig kvinna i receptionen. Service på topp nivå, fräscht och bra hotell
2023 年 7 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Peter

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Förvånansvärt slitet
Delvis ostädad wc, saknades en duschvägg vilket gjorde att hela golvet blev ordentligt blött. Bra att rummet var mkt stort (störst på våningen) Blåste ner barr från träd i pool området utan att man såg ngn person på plats för att snygga till, tycker att det borde varit ngn där o snyggat till Bra läge o bra tillgång till parkering
2023 年 7 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Garik

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great hotel for great price in Cannes. Less than 5 min walk to the beach and restaurants. Staff was great, hotel was newly renovated and very clean. We had family suite with a second bedroom for kids, it was very spacious and convenient. I would certainly stay here when visiting Cannes next time.
2023 年 7 月に 4 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Shoghig

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The rooms had no AC. Terrible At 11 pm they offered us to move , with kids.
2023 年 7 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

doi

家族旅行
良かった点 : 清潔度
Big rooms very clean, nice people an very good breakfast
2023 年 6 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Eyal

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 6 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Pascal

2023 年 6 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Raul

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great place to stay
Upgrade. Very good service, clean, practical, well decorated and comfortable
2023 年 6 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Excellent stay. Beautiful hotel with helpful and friendly staff.
2023 年 6 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

james

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great breakfast and the mattress was the best in any hotel I’ve been in
2023 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Enrico

2023 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Zdzislaw

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Świetny hotel w przystępnej cenie.
Rewelacyjny stosunek ceny do jakości hotelu. Przemiła i uczynna obsługa. Bardzo smaczne śniadania, duży wybór potraw. Gratulacje dla załogi i menadżerów obiektu.
2022 年 12 月に 1 泊滞在
F. Tarryからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 13 日)
Cher Client,Toute l'équipe et moi-même vous remercions chaleureusement pour cet élogieux commentaire. Au plaisir de vous recevoir à nouveau parmi nous,

10/10 (非常に良い)

Nathalie

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Sam

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 8 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

hanoch

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
The room was very hold and very dirty
2022 年 9 月に 3 泊滞在
Guest Relationからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 19 日)
Dear Guest,Thank you for sharing your impressions.We are sorry that your room left a negative impression. however, please note that we are fortunate to have 165 rooms with a different style. If you would like to enhance your experience, please do not hesitate to contact the reception directly. They will be happy to provide you with a renovated room that meets your expectations.Yours sincerely

8/10 (良い)

mark

良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
Leuk stadshotel
Leuk stadshotel,wij hadden de luxekamer en deze was heel ruim met groot terras maar geen leuk uitzicht,het ontbijt was minder,als het druk is is er te weinig personeel in de ontbijtruimte met als gevolg dat tafels niet afgeruimd worden en van alles tekort is,parkeren is duur van het hotel(30€)wij hadden wel gratis parking in de omtrek
2022 年 9 月に 5 泊滞在
Guest Relationからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 19 日)
Dear Mark,We thank you for taking the time to share your comment following your stay.We are delighted to hear that you enjoyed the comfort and space of our rooms. We are fortunate to have renovated and tastefully decorated rooms.We have taken note of your comment regarding the breakfast and are sorry to hear of your disappointment. Please know that we have forwarded the information to the appropriate department.We hope to have the pleasure of welcoming you again in the beautiful city of Cannes.Kind Regards,

10/10 (非常に良い)

Zdzislaw

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Sympatyczny hotel blisko portu
Bardzo przyjemny hotel, położony blisko portu (3 minuty pieszo). Miła obsługa w recepcji, w barze obsługuje bardzo inteligentny młody człowiek z Ukrainy (zna kilka języków). Polecam
2022 年 9 月に 4 泊滞在
Guest Relationからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 19 日)
Dear Guest,First of all, we would like to thank you for your complimentary comments about the hospitality of our staff. We strive every day to maintain this level of excellence and to satisfy our customers' requirements.As you underlined, the hotel is conveniently located just a step away from the beach and the center of interest. It is offering us significant opportunities to enjoy the city with friends or family !We hope to have the pleasure of welcoming you soon in our beautiful and sunny city.Kind regards,

6/10 (普通)

Rui

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
Na
2022 年 9 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Jennifer

2022 年 8 月に 3 泊滞在
Guest Relationからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 19 日)
Chère Jennifer,Nous aurions aimé plus de détails afin de mieux cerner nos axes d'amélioration.Nous serions ravis que vous nous contactiez directement.Cordialement,

8/10 (良い)

Aline Catherine

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Hotel carino a pochi passi della Croisette, possibilità di parcheggio all’interno della struttura.
2022 年 6 月に 2 泊滞在
Guest Relationからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 20 日)
Dear Aline Catherine,We thank you for taking the time to share your commentWe thank you for the good rating and hope to have the pleasure to welcome you again at the hotel Julianna CannesSincerely,

8/10 (良い)

Didier

良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 7 月に 4 泊滞在
Guest Relationからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 2 日)
Cher Client, Nous vous remercions d'avoir choisi notre établissement pour votre séjour à Cannes. Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau. Cordialement,

8/10 (良い)

Lisandra

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Ótimo para famílias
O hotel em geral é bom. A equipe do check in foi muito amável. Ficamos em um quarto família, espaçoso e com um banheiro enorme. O café da manhã é otimo e a existência de uma piscina é muito boa para quem viaja com crianças. Infelizmente, não existe qualquer serviço de bar na piscina. O serviço de bar no lobby do hotel também deixa a desejar, pois fecha as 22 horas. O hotel não tem uma localização central, mas com uma curta caminhada é possível acessar a praia e restaurantes.
2022 年 7 月に 5 泊滞在
Guest Relationからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 20 日)
Dear Lisandra,We thank you for having chosen our hotel for your stay in Cannes. We are delighted to hear that you enjoyed your stay and hope to have the pleasure of welcoming you again.Your comment is important because it helps us to improve our quality of service.We look forward to seeing you again.

6/10 (普通)

David

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2022 年 7 月に 5 泊滞在
Guest Relationからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 2 日)
Cher Client, Nous vous remercions d'avoir choisi notre établissement pour votre séjour à Cannes. Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau. Cordialement,

10/10 (非常に良い)

Julien

2022 年 7 月に 2 泊滞在
Guest Relationからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 2 日)
Cher Client, Nous vous remercions d'avoir choisi notre établissement pour votre séjour à Cannes. Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau. Cordialement,

10/10 (非常に良い)

Jean-Pierre

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 7 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Lukas

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
気になった点 : 清潔度
Needs to improve cleaning
Quite luxurious rooms, everything you need. But quite bad with cleaning. Stains on towels and bed sheets. Blood stain on curtains. Good and various breakfast. Friendly staff.
2022 年 6 月に 2 泊滞在
Guest Relationからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 23 日)
Dear Guest, Thank you very much for having taking time to review our hotel. We are glad to read that you enjoyed your stay with us and particularly appreciate your renovated room but also the devoted service from our team. We took a good note of your comments regarding the cleanliness. We can assure you that your remarks have been taken into account in order to avoid any frustration in the future. It will be our great pleasure to welcoming you again soon at Juliana ! Kind Regards,

10/10 (非常に良い)

Chebar

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 7 月に 1 泊滞在
Guest Relationからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 23 日)
Dear Guest, Thank you for your excellent rating ! See you soon at Juliana Hotel ! Kind Regard,

10/10 (非常に良い)

William

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Reception and bar staff were very helpful and pleasant. Pool area was nice. I was a little surprised that the breakfast area is not open in the evening for dinner, particularly since there are no other restaurants in the immediate vicinity. My stay was however very pleasant and I would use thus hotel again without hesitation, being close to the beach and within a relatively comfortable walk to the old town and main shopping areas.
2022 年 6 月に 4 泊滞在
Guest Relationからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 5 日)
Dear customer, We are very touched by your review, and that you took the time to share it with the expedia community. Your positive feedback is our greatest reward and it encourages our team to continue its efforts. We are fortunate to work with staff who are passionate about their job, and that makes all the difference. We look forward to seeing you again, Yours sincerely,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Fint, moderne og profesjonelt
Tilbrakte en ukes tid i Cannes på Hotel Juliana, og kan ikke si annet enn at vi er veldig fornøyde med oppholdet. Høy og moderne standart på rommet, god service, vennlig betjening og en resepsjon som var svært gode i engelsk er det jeg vil trekke frem som svært bra med hotellet. Bassengfasilitetene var dog enkle, men vi benyttet oss mest av stranden uansett. Mener man får mye for prisen, og bor gjerne her igjen!
2022 年 6 月に 6 泊滞在
Guest Relationからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 2 日)
Dear Guest, Thank you very much for sharing your fantastic experience at Juliana. We also thank you for your compliments towards our facilities and the service, all our staff is delighted to have contributed to the success of your holiday. We look forward to welcoming you back in our hotel. Sincerely,

6/10 (普通)

Lisa

2022 年 6 月に 3 泊滞在
Guest Relationからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 2 日)
Chère Lisa, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de noter notre établissement, toutefois nous aurions apprécié avoir plus de détails sur votre séjour dans le but de toujours améliorer nos services. Cordialement,

10/10 (非常に良い)

Sveta

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Super hôtel, chambre spacieuse ! Pas fan de la piscine mais le reste était parfait
2022 年 6 月に 1 泊滞在
guest Relationからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 28 日)
Cher Client, Nous vous remercions chaleureusement pour ce commentaire positif ! Nous sommes ravis d'apprendre votre pleine satisfaction concernant notre hôtel. Il est vrai que nous avons la chance de bénéficier de chambres particulièrement spacieuses pour un hôtel de ville. Merci de l'avoir souligné. Nous avons pris bonne note de votre commentaire concernant notre piscine fraichement rénovée, bien qu'elle soit habituellement très appréciée, elle n'a pas été à votre goût, nous le respectons. Nous vous attendons d'ores et déjà pour un nouveau séjour. Bien à vous,

4/10 (不満)

Ian

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
This is no way a 4* hotel. Pointless request for an online check-in which saved no time at all. The bar was pathetic - no rosé wine…in the south of France! - and a limited selection of other drinks. No dedicated bar staff and, on Friday evening, at 10.15pm, the bar was closed. Would I stay here again - no. Would my friends stay here again - no. Over-priced, under-staffed, under-resourced. Shabby in the extreme and an unedifying experience I would not care to repeat. Ever.
2022 年 6 月に 2 泊滞在
Guest Relationからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 21 日)
Dear customer, We thank you for expressing your dissatisfaction on all platforms. We invite travelers to refer to other online review sites to read our response to you. Kind Regards,

6/10 (普通)

clifford

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Points to note
We arrived around midnight after a 3 hour delay on 3/6/22. Upon checking in I asked if we could have a drink at the bar but I was told no . It was our 20th wedding anniversary on the 7/6/22 and a week prior to arriving I sent the hotel an e mail asking if they could arrange for flowers to be delivered to our room and I would pay them whilst there. On the evening of 9/2/ we arrived back at the hotel at 12.55 only to see people sitting at the bar and being served drinks by the same man that told us we couldn’t at midnight on our arrival, not fair I thought . No flowers ever arrived to our room even after paying 100 euro deposit upon arrival when at the time of paying that I thought ok fine that should well cover the flowers. I did not use any services out of the 100 euro taken and I’ve now been back home for 5 days and my money hasn’t been reimbursed
2022 年 6 月に 5 泊滞在
Guest Relationからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 21 日)
Dear Guest, We sincerely thank you for taking the time to share your impressions following your recent experience at Juliana hotel. Your opinion is important to us and will help us make the necessary changes to meet your needs. We are truly sorry to hear that we didn't meet your expectations and regret that we were not able to make your time amongst us more enjoyable. Please be assured that you remarks regards to the service have been immediately and seriously taken into consideration and we have taken the steps necessary in order to avoid a similar disappointment in the future. Give us a new chance for your next trip to Cannes to impress you with a personnalised service. Kind Regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 6 月に 1 泊滞在
Guest Relationからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 19 日)
Dear Guest, Thank you for this excellent rating ! We hope to have the pleasure to welcome you back again soon ! Kind Regards,

8/10 (良い)

jan gunnar

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hotellet er nylig renovert. Rommene var enkelt innredet, men var ikke slitne. Pene romslige bad. Frokosten var ok, men buffeten var håpløst plassert. Ble fort kaos med for mange gjester. Personale snakker dårlig engelsk! Resepsjonistene hadde mangelfull konpetanse hva gjelder restauranter, beachcluber og hva en gjest ellers trenger hjelp med. Båtbilletter, taxi, tog…
2022 年 5 月に 3 泊滞在
Guest Relationからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 18 日)
Dear Guest, Thank you for sharing your impressions of your recent stay at the Juliana****. Your comment help us to identify and correct imperfections that deserve our attention. First of all we thank you for highlighting the comfort and the cleanliness of our rooms. As for the breakfast, we regret to note your disappointment, even though it is usually so appreciated. We are pleased to offer a buffet breakfast whose real strength is the richness and variety of the products offered. You can enjoy your breakfast in our dedicated room but also in our lovely terrace which is usually very appreciated by our guest. We look forward to welcoming you back for another better experience. Kind regards,

8/10 (良い)

Donald

2022 年 5 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、客室の快適度
Loved the hotel but I asked to replace the mini fridge and they never did, I was there for 8 days.
2022 年 5 月に 11 泊滞在
Guest Relationからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 18 日)
Dear Guest, Thank you for having chosen our hotel for your stay in Cannes. We took a good note of your comment and are sorry to hear about the fridge incident. please be assured that we have passed it on to our management and technical team. We look forward to welcoming you again soon. Yours sincerely

10/10 (非常に良い)

Brigitte

2022 年 4 月に 1 泊滞在
Guest Relationからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 18 日)
Chère Brigitte, Nous vous remercions pour cette excellente note ! Nous espérons vous revoir très vite à l'hôtel Juliana****. Chaleureusement,

10/10 (非常に良い)

Lasse

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 3 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

yohann

出張
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 2 月に 2 泊滞在