外観

ハイアット セントリック カンドリム ゴアの口コミ

5 out of 5
ハイアット セントリック カンドリム ゴア
Anna Waddo Main Candolim Road, Candolim, Goa

口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 259 件の口コミ中 129 件が非常に良い" "
評価 8 - 259 件の口コミ中 81 件が良い" "
評価 6 - 259 件の口コミ中 29 件が普通" "
評価 4 - 259 件の口コミ中 5 件が不満" "
評価 2 - 259 件の口コミ中 15 件が非常に不満" "

9.0/10

清潔度

8.6/10

スタッフとサービス

8.8/10

設備とサービス

8.6/10

施設のコンディションと設備

8.8/10

環境への配慮

口コミ

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 施設のコンディションと設備
Whole building were under renovation. I did not find any information about it through the web. Even when I made a reservation, no information came to me. The temporary lobby was just next to the car parking and the way to the room was horrible, full of dust. The sounds were big and it was filled with even lot of uncomfortable smell. I have never felt uncomfortable like this before. I trusted the name of Hyatt, so I paid more than 3 times charges comparing to the local cozy hotel where I stayed just one day before in GOA. I so much regret chose this hotel, and I do never want to stay any of Hyatt hotel in the world.
2018 年 9 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Gaurav

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Poor linen, very old upholstery, dirty rugs
2024 年 5 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Kunjal

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent
2024 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Bhawna

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備

10/10 (非常に良い)

RAVI

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent experience
2024 年 4 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Pintu

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度
Nice hotel in a good location. Breakfast service was good with a good variety of food options in their buffet. Food and drink service at the pool could be faster.
2024 年 4 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Sameer

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Incredible hotel!
2024 年 4 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Samir

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The staff were amazing from checking in to checking out. They were all super polite and extremely attentive and always smiling and greeting you in the most hospitable way. Our check in with a young lady who’s name is Asthena I think (originally from Mumbai) was super helpful and made us feel very welcome. I felt like we were being greeted by a good friend. Also Ganesh from housekeeping was incredibly polite and helpful. These two are an asset to this hotel and absolutely deserve promotion, pay rise and bonuses. Because of them we are already planning another trip back and I will be bringing the whole family👍
2024 年 3 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Shundip

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Siny

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Hotel stay was excellent. Staff and services were top notch.
2024 年 3 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

VIRENDRA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
It’s very convenient location . House keeping staff very loyal - who returned my wallet n cash forgotten in locker
2024 年 2 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Patrick

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 4 泊滞在

2/10 (非常に不満)

deepankur

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mandeep Singh

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Rajneesh、Unity

家族旅行
良かった点 : 設備とサービス
2023 年 12 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mandeep

2023 年 12 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

lailesh

2023 年 12 月に 6 泊滞在

6/10 (普通)

Marc

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
Hyatt Candolim
Udmærket. Men det er ikke så luksuriøst som det burde. Pool-området er badet i skygge hele dagen.
2023 年 11 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Sonal

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 11 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Would book again.
Great stay ! Lovely staff no issues other then the internet not working great in room 733. Would book again for sure.
2023 年 11 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Karan

The taxi service is not good around the area. I mean it’s accessible easily but less options and you end up paying more money
2023 年 11 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ashwin

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
It’s our regular stay
2023 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mukesh

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
My Stay was very good, My family enjoyed a lot. My child played some of VR games.
2023 年 9 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Paras

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
property lobby area not upto mark , rest its all ok
2023 年 9 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Nishant

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Nice ambiance. Good staff. Food is also good. My kids enjoyed a-lot.
2023 年 8 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ranjan

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Beautiful and friendly atmosphere with polite staff , either in front office or in dinning area... Thank you Hyatt Centric Candolim
2023 年 7 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Jerome de

家族旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
This is no way a 5* hotel! the hotels is is poor condition with water leaking all over the top floor and buckets put to catch the water . Smelt of of damp , dark and dingy!! shame on the Hyatt brand putting their name to this place. Coin lhr wait to check out. Food offering was pathetic and tasteless. Avoid this place like the plague . No way what’s expected for 5 star !
2023 年 7 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Senthil Kumaar

2023 年 5 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Carl

2023 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Harpreet

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We had a few small issues and the staff was amazing at helping and getting everything sorted out Would definitely stay again!!
2023 年 4 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Madhur

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 4 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Sabyasachi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Pros - Nice location, walkable from beach and restaurants - friendly and attentive staff - Prompt service, individual attention - Pool bar - Clean spacious rooms - Although transport is not available through the hotel, plenty of cabs outside the hotel Cons - Breakfast is standard, the non-veg option in the breakfast buffet is limited. However, the veg spread is good and plentiful.
2023 年 3 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Prakash

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Great Staff and Breakfast
Nice welcoming hotel and super friendly staff. Breakfast was great too. Only thing that the rooms bathroom could do with a super clean as bottom of shower tiles had mould and we could smell it. Also bad smell in lifts. They need to scent it regularly for an 5 star hotel. Otherwise all good.
2023 年 1 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Sachin Arvind

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
-

8/10 (良い)

Ashish

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
great hotel for family vacation
2023 年 1 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Abhinav

2022 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Abhinav

2023 年 1 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great stay with friendly service
Great 4 night stay for a large group with kids, hotel is well-suited for families and is conveniently located at 10 mins walk to the Candolim beach which is relatively quiet. Children's activity and pool area is great for those with young kids. Food is decent with room for improvement - breakfast service gets crowded quickly with long waits on occasion. Customer service was fantastic - we were taken care well by the staff especially Mr Caine, Mr Vicky, Mr Sanjay and Ms Joslin.
2023 年 1 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Abhinav

2022 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Supinder

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great hotel
Comfortable stay, friendly staff excellent location
2022 年 12 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Helen

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Fantastic Welcome, excellent attentive service , staff friendly and nothing was too much trouble. The rooms were very clean and the food was great.

2/10 (非常に不満)

gurjot

家族旅行
the swimming pools condition was poor, I got hurt and all my trip was affected

10/10 (非常に良い)

Shilpa

2022 年 10 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Gobinath

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Very clean hotel and helpful staffs
We recently stayed there for 5 days with family. The whole staffs and hotel was so friendly and above and beyond helpful. The property is so clean and very neatly maintained with great bfast and food choices.
2022 年 9 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

Rama

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 8 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Chaman

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 7 月に 5 泊滞在
Caine Sequeiraからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 10 日)
Dear Guest, Greetings from Hyatt Centric Candolim Goa!! Thank you for choosing Hyatt Centric Candolim for your recent visit to Goa. We are glad you enjoyed a comfortable stay with us. Thank you for taking the time to send us your feedback which does bring a smile on the face of our staff. People are our strongest asset and play a key role in turning a guest experience from good to great. We look forward to welcoming you in the near future and we hope Hyatt Centric is your preferred destination every time you visit North Goa. Warm regards, Caine Sequeira Assistant Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

ASHUTOSH V

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The Room was too good. The breakfast spread was awesome. It's in heart of North Goa which is a big positive. All staff were very polite & checkout handling by the young lady Christabel was very smooth.
2022 年 8 月に 1 泊滞在
Caine Sequeiraからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 10 日)
Dear Guest, Greetings from Hyatt Centric Candolim Goa!! Thank you for taking out the time to write such a wonderful feedback for us. We are delighted to know that you had a pleasant stay at the hotel. Your valuable feedback regarding your recent stay with us is highly appreciated and the time taken to provide us with these details is of utmost importance to us. Your generous indication of our performance will remain a source of inspiration to our staff and will encourage us to achieve even higher standards of service. We are hoping you will coming back to stay with us. Best regards, Caine Sequeira, Front Office Manager

6/10 (普通)

SAKEENA

2022 年 7 月に 1 泊滞在
Caine Sequeiraからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 10 日)
Dear Guest, Greetings from Hyatt Centric Candolim Goa!! Thank you for choosing Hyatt Centric Candolim for your recent visit to Goa. We regret we failed to live up to our usual high standards and could not deliver an experience which exceeds your expectations. Please do write to me at Caine.saviosequeira@hyatt.com on the aspects of your stay that was not up to your expectations. It will go a long way in helping us improve our services and i do hope you give us another chance in showcasing our hospitality. We look forward to welcoming you. Warm regards, Caine Sequeira Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

NIRANJAN

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
The hotel staff was extremely friendly and helpful. The child policy of the hotel is very family friendly.( good for families to stay here ) Very happy with the hotel Only downside was the breakfast place was too crowded, if at all they can have two counters whenever the hotel is full that will help! Very happy and will recommend other to stay here
2022 年 5 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

RAIS

2022 年 5 月に 1 泊滞在
Caine Sequeiraからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 6 日)
Dear Guest, Greetings from Hyatt Centric Candolim Goa!! Thank you for taking out the time to write such a wonderful feedback for us. We are delighted to know that you had a pleasant stay at the hotel. Your valuable feedback regarding your recent stay with us is highly appreciated and the time taken to provide us with these details is of utmost importance to us. Your generous indication of our performance will remain a source of inspiration to our staff and will encourage us to achieve even higher standards of service. We are hoping you will coming back to stay with us. Best regards, Amitabh Chakraborty, Director Of Operation