3 つの屋外プール、営業時間 6:00 ~ 18:00、プール パラソル、ライフガード配置

ザ アナム カム ランの口コミ

5 out of 5

口コミ

9.4

最高に素晴らしい

評価 10 - 380 件の口コミ中 286 件が非常に良い" "
評価 8 - 380 件の口コミ中 74 件が良い" "
評価 6 - 380 件の口コミ中 10 件が普通" "
評価 4 - 380 件の口コミ中 4 件が不満" "
評価 2 - 380 件の口コミ中 6 件が非常に不満" "

9.4/10

清潔度

9.2/10

スタッフとサービス

9.2/10

設備とサービス

9.4/10

施設のコンディションと設備

9.6/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

MASAMI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
シービューヴィラに二泊しました。 街からは遠いので、ホテル内で楽しむプランが良いかと思います。 プールが3つ、レストランも5つと楽しむには十分な施設が揃ってます。 ただ公式ページから問い合わせをしたのですがメッセージが届かず。3通送ったのですが無視されてるようで悲しかったです。 エクスペディア経由で連絡しましたらすぐに返信があったので、最初からそうすれば良かったです。 ステキな滞在、ありがとうございました。
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Laurent Myter, Group General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 23 日)
Dear MasamiThank you for taking the time to review us on Expedia with regards to your recent stay at The Anam.The quality of the guest experience is of the utmost importance to us. An intimate and objective knowledge of how we perform in the customers eyes is critical in moving The Anam to a higher level of service orientation and it is through this type of feedback that we can confirm the direction, quality and quantity of our effort.It is gratifying when one of our guests takes the time to let us know of their satisfaction.Sorry to read that you could not reach us directly. Our team is usually very fast to respond. We will investigate and see how to avoid this in the future.I appreciate the time you took to write and thank you for giving us the opportunity to serve you. Warmest regards,

8/10 (良い)

YOSHIE

2023 年 8 月に 3 泊滞在
Laurent Myter, Group General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 16 日)
Dear YoshieThank you very much for your kind feedback.Warmest regards from all of us.

8/10 (良い)

Kensuke

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
海も綺麗で、スタッフのホスピタリティも行き届いており、気持ちよく過ごせました。VIP特典は、こちらから言わなかったためか、適用されていませんでした。
2023 年 8 月に 5 泊滞在
Laurent Myter, Group General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 8 日)
Dear KensukeThank you for your recent stay at The Anam and for taking the time to review us. We are pleased to read that our services met and exceeded your expectations.We were not able to apply the VIP benefits such as free upgrade or early check in as we are running at over 95% occupancy, therefore giving us very little room to upgrade our valuable guests. Thank you for your understanding.Warmest regards from all of us and we hope to welcome you back soon.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
素敵なホテルでした
全体の雰囲気の良いリゾートでした 芝生が綺麗なのが特に印象に残ります 三泊しましたが完全にホテルに篭っていました 何処のレストランも美味しかったので食事にも困りません プール付きヴィラ宿泊者は朝からスパークリングワイン飲み放題のアラカルト朝食も楽しめます メインプールも丁度良い混み具合 プール付きヴィラに泊まったので一日中プール三昧してました ロービーが狭いので混雑する時間帯は少しだけストレスあり
2023 年 6 月に 3 泊滞在
Laurent Myter, Group General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 6 日)
Dear Anonymous,Thank you for staying with us at The Anam Cam Ranh recently and for sharing your experience.It is always a pleasure to hear that we have exceeded guests expectations. I am happy to read that our dedicated team did such an amazing job in ensuring you had a most enjoyable visit. Your kind words will be shared with the whole team.The team is looking forward to welcoming you back in the future.

10/10 (非常に良い)

KOTARO

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ホテルでのんびり過ごすことが好きな人にはお勧めなホテル
2023 年 5 月に 3 泊滞在
Laurent Myter, Group General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 8 日)
Dear KotaroThank you for your recent stay at The Anam and for taking the time to review us. We are pleased to read that everything met and exceeded your expectations.We will pass along your comments to the entire team. They will be pleased to read that they have impacted your holidays positively.Warmest regards from all of us.We hope to welcome you back soon.

10/10 (非常に良い)

Akiko

2023 年 3 月に 3 泊滞在
Laurent Myter, Group General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 9 日)
Thank you for staying with us at The Anam Cam Ranh recently and for sharing your experience.It is always a pleasure to hear that we have exceeded guests expectations. I am happy to read that our dedicated team did such an amazing job in ensuring you had a most enjoyable visit. Your kind words will be shared with the whole team.The team is looking forward to welcoming you back in the future.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 9 月に 1 泊滞在
Peter Yeからの返信 (投稿日 : 2020 年 9 月 19 日)
Thank you for your rating.

8/10 (良い)

RYO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
清潔
清潔でとても良かったです。また宿泊したいと思います。
2020 年 6 月に 2 泊滞在
Peter Yeからの返信 (投稿日 : 2020 年 8 月 5 日)
Dear Mr. RYO, Our appologies in the delay of reply, we are very happy to hear that you had a good stay with clean rooms. We would also like to welcome you back in the not too distant future. Stay safe. Warm regards, Peter Ye

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
施設は完璧。芝生が特によい。 ヴィラのプールと玄関との間の植栽は無い方が行き来しやすくベター。ヴィラにも外にシャワーがあればなおよい。
2019 年 8 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Hiro、Bangkok

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
素晴らしい時間を過ごすことができた。
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Norbert Meyer - Resident Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 30 日)
Dear Hiro, thank you very much for your kind feedback and we are very happy to see that you were fully satisfied while staying with us. I am looking forward welcoming you back in future.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2019 年 8 月に 5 泊滞在
Norbert Meyer - Resident Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 30 日)
Dear Guest, thank you very much for your kind rating. I truly appreciate this and looking forward welcoming you back again in future.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
大きな声のお客さんが多いこと以外はとても良いリゾート。スタッフは一生懸命勤務しており、好感度が、高いです。ただし、アメニティの補充が不足していたり、ポットが故障していたり、チェックアウト時にあきらかにスタッフが足りていないなど、細かいところは改良の余地があると思います。
2019 年 8 月に 4 泊滞在
Norbert Meyer - Resident Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 30 日)
Dear Guest, thank you very much for your feedback and comments about your stay. I really appreciate that and have addressed the points you were not fully satisfied with, to the managers concerned for making efficient improvements. Please accept my apologies that you have experienced this challenges while staying with us. I am looking forward welcoming you back again in future and proofing that we can do it better.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最高のリゾート
2度目の宿泊です。コストを考えると非常に良いリゾートです。日本人はほとんどいない。それも魅力。そのおかげでスタッフは日本語を片言すら話さないですけど。 今回はプールサイドのヴィラに4泊しました。キングベッドが真ん中にある部屋。ロビー、レストラン、プールに比較的近い部屋です。ここはほとんど蚊がいません。ゼロではないと思います。 一方でコバエはそれなりにいました。地上のヴィラだから仕方ないかと思います。またヤモリはたくさんいました。虫を食べてくれるし、被害はないので問題ないです。 基本、居心地はいいです。プールも数か所あって、気持ちよく過ごせます。 ただ去年も同じことがありましたが、インドシナレストランで注文ミスがあります。頼んだものと違うものを持ってきます。オーダーの仕組みはどうなってるのでしょうか。ウェイトレスさんがメモ書きするだけなので、字が汚いとかで間違うのかもしれません。 総合的にとにかくいいところです。もう少し滞在者に白人が多いと、もっとリゾート感が出ますが、比率はアジア系が7割、そのうち韓国が8割といったところです。 また行きたいです。
2019 年 7 月に 3 泊滞在
Norbert Meyer - Resident Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 30 日)
Dear Guest, thank you very much for your kind and very detailed feedback about your second stay with us. I have shared this within our team and please accept my sincere apology that the order in Indochine restaurant was taken not correctly. I am following up on this and looking forward welcoming you back again in future.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
施設は良好ですが、スタッフの笑顔が足りないように思います。
2019 年 7 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
2019 年 7 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

M

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
植物が豊富に植え込まれており、散歩するだけも素晴らしいです。
2019 年 7 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 4 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

YUMIKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適ヴィラと最高のビーチロケーション
一部屋ごとにヴィラとして独立し、カートで移動するほど広大な敷地。お部屋は広くてセンスが良く、短時間のステイでしたがリゾート感たっぷりで快適でした(^ ^) 朝は小鳥のさえずりが聞こえ、広い敷地を散歩するのもおすすめ。モーニングヴュッフェはしぼりたてジュースやお寿司、種類豊富なパン、ハム&チーズなど充実していました。ロングビーチへ繰り出す時間がなかったので、次回はサンセットに間に合うようチェックインして、ゆっくりホテルステイを満喫したい!
2019 年 4 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
施設内での食事はそんなに期待しない方がいいですね。
2019 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 12 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : 清潔度
清掃面さえ改善されればおすすめのホテル!
良い点 緑豊かでリゾート感あふれる素敵な空間! スタッフの方の感じが良い 悪い点 1日目の入浴中にゴキブリが出現。必死に退治し、後始末を翌朝ホテルの人に書き置きでお願いすると、姿はなくなっていたものの、床には痕跡がくっきり。 洗面台の周りにはほこりや虫の死骸あり。 外灯が少なく、とても暗いため、夜はリゾート内を歩きづらい。
2018 年 12 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

さる

良かった点 : 施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2018 年 9 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
リゾートを堪能できました。
遠浅で透明度の高い海、真っ白な砂浜、清潔なプールetc、これぞリゾートを満喫しました。お部屋も過ごしやすく、種類豊富な朝食をはじめ、全体的に、ホテル内の食事は、とても美味しかったです。(周辺に飲食店がなく、結局、ルームサービスを含め、食事は、すべてホテルで。想像よりはリーズナブルでした。)実は、タオルやミニバーの補充などは“気まぐれ”で、毎晩『今日は、コレがないね』と笑ってました。夕方になって、やっとお掃除というような日もありましたが、スタッフの皆さんが、連日、早朝から一生懸命お仕事をされてる姿を拝見していたので、多少の不便は許容範囲に感じました。もちろん、電話をすれば、すぐに足りないモノは持ってきてもらえました。ニャチャンの中心部までは、無料のシャトルバスを使えば30分ぐらいですが、ホテルが快適すぎて、1度、行っただけです。プールヴィラ特典の空港送迎、ランドリーサービス、アルコールOKのアフタヌーンティ、ミニバーは、とても助かりました。しっかり活用させてもらいました。お子さん連れのファミリーも多く、そのせいか、適度にフレンドリーな雰囲気のホテルかと思います。まだ、新しいホテルで事前情報が少なめ、その点が、とても不安でしたが、海とプール三昧、ひたすらノンビリ・・・が好きな我々には、ぴったりのホテルでした。いつか、再訪したいです。
2018 年 8 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Go-Yen、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
プライベートビーチ、プールもあり快適に過ごせます! ビールは80VDNくらいです。 ホテル内でゆっくり快適に過ごせます また、泊まりたいホテルの一つとなりました。 空港からタクシーで200VDNくらいでいけます。
2018 年 7 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
プール付きヴィラに泊まりました。 部屋は清潔で、価格に比して広く充実してます。 泊まる部屋によって朝ごはんのレストランの選択肢が増えます。ベトナム料理は美味しかった。 虫やらヤモリ?いもり?は居ますけど部屋の外。気になりませんでした。 プロモーション中のせいなのか、ずっとそうなのかは不明ですがランドリーも無料です。 チェックアウトから 今はまだ日本人は見当たりませんでしたので、より異国感を楽しめると思います。
2018 年 7 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Money Eater、東京都

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
広々した手入れの行き届いた広い芝生に開放感のありその先にビーチがあり海は思ったより透明で保養が出来た
ホテル全体の佇まいは最高であった、レセプション スタッフ以外で一部英語でのコミュニケーションが十分とれない場面があった。 朝食は料理のバラエティーに富んでおり味も良かった、また夕食の料金が少し高めであった。 ゆったりと過ごせるホテルでレピート訪問も考えております
2018 年 6 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

MASANORI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
枕元にコウモリがいて驚いた。
2017 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ちょっと遠い・・・
設備は新しくきれいで、素晴らしいです。 TVの接続が悪いかもしれません、時々繋がらなくなりました。 スタッフは大変親切ですが、オペレーションがいまいちで何をお願いするのも時間がかかりました。 チェックアウトしてから、Spaの請求内容が違っていることに気がつきました。よく見なかったので、仕方ないですけど。。。 もう少し、頑張って欲しいです。 海は遠浅でちょうどよい波があり、楽しめます。 街からかなり遠いですけど、まだまだ周囲にホテルが建ちそうなので、今後はもう少し便利になりそう。
2017 年 7 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

ks

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
空港に近く便利なビーチリゾート
空港から15分程度と近く、便利。今回は1歳の子供と一緒だったため、ずっとリゾート内で過ごした。プールは3箇所あり、うち2つには子供用プールもある。キッズルームも快適。レストランが一つしかないのが残念。
2017 年 7 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
ホテル施設は最高!でもサービスは。。。
ホテルは去年出来たばかりとの事でキレイで海も近く素晴らしかったです。ですがチェックインの際、部屋の電気がつかず部屋を使えるまで30分程待ちました。フライトが遅れクタクタだったのにこれは辛かったです。そしてテレビを操作しようとしたところ今度はテレビのリモコンの電池が切れていて。。。チェックインは19時近くだったのにも関わらず事前の部屋チェックが全くされてない事が残念でした。またレストランでもオーダーしてから飲み物だけなのに40分以上待たされる事もありました。まだ出来たばかりのホテルで仕方ないかもしれませんがもう少しサービスを向上した方がいいと思います。
2017 年 6 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

tm、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
空港から近い静かなビーチリゾート
とても快適に過ごせました。スタッフも温かい親切な応対で、静かに過ごすには最適です。朝食ビッフェも毎朝楽しみになりました。遠浅のビーチには朝日が輝きます。

8/10 (良い)

Tianwen

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Pro: beautiful scenery , clean environment, friendly staffs, and hotel facilities Con: less-professional service, developing surrounding environments.
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Laurent Myter, Group General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 5 日)
Dear TianwenThank you for taking the time to review us on Expedia.We appreciate your feedback.We are looking forward welcoming you back in the near future.Best regards,

10/10 (非常に良い)

Yeoung Shin

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
자연과 어우러진 시설이 좋았습니다.
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Laurent Myter, Group General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 28 日)
Dear Yeoung ShinThank you for your glowing review! We're thrilled you enjoyed your stay and appreciated our staff and facilities. We look forward to welcoming you back soon for another relaxing getaway at The Anam Cam Ranh.

10/10 (非常に良い)

Tae Ryong

カップルで旅行, 家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Green clean grass/gardens are always satisfied. and swimming pools were big enough. The best thing about this resort is the sea side rest and sea swimming. it is very clean compare to any other resorts around Camrahn area.
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Laurent Myter, Group General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 19 日)
Dear Tae RyongThank you for taking the time to review us on Expedia.We appreciate your feedback and thrilled to hear that you had a wonderful stay with us here in Cam Ranh.Warmest regards,

10/10 (非常に良い)

Fontaine

2024 年 3 月に 2 泊滞在
Laurent Myter, Group General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 28 日)
Dear FontaineThank you very much for your kind feedback. We are thrilled to read that you had a good stay with us.Warmest regards,

10/10 (非常に良い)

WooSeok

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Laurent Myter, Group General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 31 日)
Dear WooSeokThank you for choosing our beautiful resort and taking the time to share your most valuable feedback about your recent experience with us. We are beyond happy and delighted to have made your holiday a fantastic experience.We are thrilled to learn that you had a great and memorable stay and we appreciate your kind praise of our team members. I will ensure to share your feedback with the team, in order to continue inspiring and motivating them to deliver meaningful memories. Our team is our strength.We look forward to welcoming you back in the near future. Please do not hesitate to reach out, if we can be of any further assistance. We are at your service.Warmest regards

10/10 (非常に良い)

Christopher、Clovis

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Beautiful lush lawns throughout the property, large comfortable room, clean sandy beach and excellent breakfast.Every worker says hello and goes out of their way to make your stay .memorable
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Laurent Myter, Group General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
Dear ChristopherThank you for staying with us at The Anam Cam Ranh recently and for sharing your experience.It is always a pleasure to hear that we have exceeded guests expectations. I am happy to read that our dedicated team did such an amazing job in ensuring you had a most enjoyable visit. Your kind words will be shared with the whole team.We are all looking forward to welcoming you back in the future.

8/10 (良い)

Viktor

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Schönes Hotel, welches etwas überlaufen ist. Dies merkte man besonders am Frühstückstisch. Die Zimmer sind etwas in die Jahre gekommen, allerdings gut ausgestattet. Abends ist die unmittelbare Umgebung nur per Taxi bzw. Crab erreichbar.
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Laurent Myter, Group General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 14 日)
Dear ViktorThank you for taking the time to review us on Expedia. We appreciate your feedback and are pleased to read that you had an overall good stay with us.Best regards,

10/10 (非常に良い)

Diana

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 9 泊滞在
Laurent Myter, Group General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 5 日)
Dear DianaThank you very much for choosing The Anam Cam Ranh as your holiday destination.We are so happy to read that you had a wonderful holiday with us.We hope we will be able to welcome you back in the not too distant future.

10/10 (非常に良い)

SEOHYUN、Seoul

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I had a very very wonderful stay at the Anam. The resort, room, food, view - everything was perfect! Our personal helper, Mi, provided the best service to us. She checked if there are any issues via Kakaotalk everyday and helped us out on any issue. Thank you - Mi! I would love to go back very soon to the Anam. 정말 좋은 스테이였습니다. 리조트 분위기와 오션 풀 빌라, 음식 모두 완벽했습니다. 그리고 저희 퍼스널 헬퍼였던 Mi님의 서비스 또한 완벽했습니다. 카카오톡으로 문제 없는지 매일 여쭤봐주시고, 룸 컨디션 관련 주변 골프장 예약 등 다양하게 도와주셨어요. 감사합니다. 또 가고 싶어요!
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Laurent Myter, Group General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 11 日)
Dear SeohyunWe sincerely thank you for choosing The Anam Cam Ranh as your holiday destination.We are happy to have crafted an unforgettable experience at our resort.Your satisfaction and praise for Min will be the motivation to help her constantly strive and improve her customer service skills in her career path.Hope to see you soon back at The Anam.

10/10 (非常に良い)

Robert

カップルで旅行
良かった点 : 設備とサービス
however excellent quality
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Laurent Myter, Group General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 4 日)
Dear RobertThank you for staying with us at The Anam Cam Ranh recently and for sharing your experience.It is always a pleasure to hear that we have exceeded guests expectations. I am happy to read that our dedicated team did such an amazing job in ensuring you had a most enjoyable visit. Your kind words will be shared with the whole team.We are all looking forward to welcoming you back in the future.

10/10 (非常に良い)

Emma

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very calm and peaceful place with nature. Surrounded by palm trees and flowers. it’s so good for me to stay with my family during my vacation. In addition, the sunrise yoga class everyday next to the beach is the best experience in my life. I’ll never forget. I love the restaurant, room service, facilities and so on. Especially the Min who is duty manager. She supported me a lot while staying. Special thanks to her :)
Laurent Myter, Group General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 27 日)
Dear EmmaThank you for taking the time to review us on Expedia with regards to your recent stay at The Anam.The quality of the guest experience is of the utmost importance to us. An intimate and objective knowledge of how we perform in the customers eyes is critical in moving The Anam to a higher level of service orientation and it is through this type of feedback that we can confirm the direction, quality and quantity of our effort.It is gratifying when one of our guests takes the time to let us know of their satisfaction. We will certainly pass along your comment to Min and Umesh our yoga master. I know that they will be very pleased to find that their efforts were recognised.I appreciate the time you took to write and thank you for giving us the opportunity to serve you. Warmest regards,

10/10 (非常に良い)

SEULBI

2024 年 2 月に 4 泊滞在
Laurent Myter, Group General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 26 日)
Dear SeulbiThank you for staying with us at The Anam Cam Ranh recently and for sharing your experience.It is always a pleasure to hear that we have exceeded guests expectations. I am happy to read that our dedicated team did such an amazing job in ensuring you had a most enjoyable visit. Your kind words will be shared with the whole team.The team is looking forward to welcoming you back in the future.

10/10 (非常に良い)

HOCHANG

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 5 泊滞在
Laurent Myter, Group General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 29 日)
Dear HochangThank you for staying with us at The Anam Cam Ranh recently and for sharing your experience.It is always a pleasure to hear that we have exceeded guests expectations. I am happy to read that our dedicated team did such an amazing job in ensuring you had a most enjoyable visit. Your kind words will be shared with the whole team.The team is looking forward to welcoming you back in the future.

10/10 (非常に良い)

Bengt

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
One of our best stay ever
Bra standard på rummen och fint badrum. Hotell området fantastiskt. Det bästa var annars personalen som var uppmärksamma och trevliga. Hotellet ligger en bit ifrån samhället och hotellen runt var stängda eller pausade under produktion. Så tur att det finns både det Vietnamesiska och västerländska köket för lunch&middag. Annars boka en GRAB-taxi. Vi rekommenderar varmt hotellet.
2024 年 2 月に 5 泊滞在
Laurent Myter, Group General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 13 日)
Dear BengtThank you for taking the time writing a review in regards to your recent stay at The Anam.It is gratifying when our guests takes the time to let us know of their satisfaction. So pleased to read that you've enjoyed our food offerings. We hope we will be able to welcome you back very soon.Best regards,

10/10 (非常に良い)

Trine

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Meget smukt hotel. Super service.
Meget smukt hotel. Havde booket en pool villa og den levede helt op til forventningerne. Morgenmaden og servicen var fantastisk. Klart det bedste måltid på dagen. Alt var helt perfekt! Eneste minus er room service. Det tog nærmest en time inden maden kom og den var kedelig og kold.
2024 年 1 月に 6 泊滞在
Laurent Myter, Group General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 8 日)
Dear TrineThank you for taking the time to review us on Hotels.com. At The Anam Cam Ranh, we strive to provide an experience equal to your expectations. Therefore, the quality of the guest experience is of the utmost importance to us. An intimate and objective knowledge of how we perform in the customers eyes is critical in moving The Anam to a higher level of service orientation, and it is through this type of feedback that we can confirm the direction, quality and quantity of our effort.It is always a disappointment to hear from a guest that their stay was not flawless. While compliments are nice to receive, it is constructive criticism, such as yours, that helps us pinpoint areas where corrective measures are necessary to bring us closer to our goal.We have taken note on your comments about our room service quality. Our F&B team will work on that.Thank you for giving us the opportunity to serve you. We look forward to welcoming you back to The Anam one day, this will give us the opportunity to show your that your observations and comments have been acted upon.Warmest regards,

10/10 (非常に良い)

Juyeong

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
완전 좋았어요
너무 힐링되는 곳이었어요. 직원들 친절하고 조식 너무 맛있구요!!
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Laurent Myter, Group General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 6 日)
Dear JuyeongThank you for choosing our beautiful resort and taking the time to share your most valuable feedback about your recent experience with us. We are beyond happy and delighted to have made your holiday a fantastic experience.We look forward to welcoming you back in the near future. Please do not hesitate to reach out, if we can be of any further assistance. We are at your service.Warmest regards

10/10 (非常に良い)

hyunjung

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good
행복한 숙박이었습니다!
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Laurent Myter, Group General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 3 日)
Dear HyunjungThank you for taking the time to give us your feedback in regards to your recent stay at The Anam Cam Ranh.We are thrilled to read that you had an happy stay with us.We hope to be able to welcome you back in the near future.Warmest regards,

10/10 (非常に良い)

Margarita

2024 年 1 月に 3 泊滞在
Laurent Myter, Group General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 20 日)
Dear MargaritaThank you for your recent stay at The Anam and for taking the time to review us. We are pleased to read that our services met and exceeded your expectations.Warmest regards from all of us and we hope to welcome you back soon.