スパ用浴槽、ボディ トリートメント、ボディラップ、ボディスクラブ、フェイシャル トリートメント、マニキュアとペディキュア

UNAHOTELS Tホテルカリアリの口コミ

4 out of 5
UNAHOTELS Tホテルカリアリ
Via Dei Giudicati n.66, Cagliari, CA

口コミ

9.2

とても素晴らしい

評価 10 - 836 件の口コミ中 527 件が非常に良い" "
評価 8 - 836 件の口コミ中 248 件が良い" "
評価 6 - 836 件の口コミ中 44 件が普通" "
評価 4 - 836 件の口コミ中 11 件が不満" "
評価 2 - 836 件の口コミ中 6 件が非常に不満" "

9.4/10

清潔度

9.2/10

スタッフとサービス

8.8/10

設備とサービス

9.2/10

施設のコンディションと設備

8.6/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

Shigehisa

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
いいホテル
部屋は広くて綺麗。朝ごはんが種類豊富でかつ美味しい。
2019 年 10 月に 6 泊滞在
Rita |customer care|からの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 28 日)
Dear mrs Shigehisa, it is very kind of you. Thank you very much, we hope you will be our guest again

10/10 (非常に良い)

Jun、YOKOHAMA

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテル前の道路を渡り向かいの駐車場が利用しやすくて便利です。空港からの車でのアクセスが良い。
2019 年 5 月に 1 泊滞在
rita, customer careからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 19 日)
Thank you very much !!

10/10 (非常に良い)

J、Dortmund

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
市街地から遠い以外は不便なし
市街地から遠い以外は不便なし。近くにピザ屋やマクドナルドもある、移動には、タクシーがおすすめ。ジュニアスイートには、バスローブやスリッパもあり。ミニバーの水はサービスでいただける。
Enrica Carbini | Web Marketing & Customercareからの返信 (投稿日 : 2017 年 5 月 15 日)
Dear J, thank you for sharing your opinion. We hope to have you again in Cagliari. Best regards from T Hotel staff.

10/10 (非常に良い)

Ohshi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
静かで快適に過ごせます
部屋が清潔に保たれていることで快適に過ごせます。 街の中心部から離れているので、移動は少し不便ですがホテル前にタクシーが待っています。 ホテルスタッフも親しみやすい人ばかりでこちらも好印象です。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
部屋の電話が故障で国際電話がかけられずwifiも最低です
部屋の電話が故障で国際電話がかけられず フロント迄降りて行く羽目になりました 翌日も故障は続き大迷惑です 故障の連絡が為されず不在時に直しておくことが無かった為の度重なる不自由です 一流とは呼べません wifiも酷くメールを受信するのがせいぜいでwebは全く開けません 呆れるほかありません 他の方々が絶賛するのが不思議に思えます 電話の故障はともかくwifiは共通でしょうに 幾つも無料wifiのあるホテルに泊まりましたが 此処ほど酷い目にあったことはかつてありません

2/10 (非常に不満)

Theresia、東京

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
部屋から国際電話がかけられずwifiも使い物にならない
夜遅く部屋へ戻りウィーンへ国際電話をかけようとするも 電話が不調でかけられずフロントに苦情を言うと部屋へ人を寄越すというので夜中近い時間に女の一人部屋へ来られては堪らず断り 代わりに翌朝フロントから外線をかけ転送する様に交渉し取り敢えずは寝み 翌朝其の様にさせるも電話番号が間違っているのでかからないと言われる 待合わせの時刻になったので仕方なく外出する 又前日に続き遅くに戻り同じくウィーンへ国際電話をするもやはり同じ問題が起こる 前日同様に外線を転送する様に言うも 今度は其れは出来ないのでフロントに来るか 人を入れるか何方かだと言われ 仕方なく着替えてフロントへ行き やはり番号が間違っていると言うので今度は正しい番号を知っているアメリカ人へ電話をさせ 漸く事無きを得るも 翌朝のチェックアウト時に厳しく叱る 当然部屋が空いている時間に電話を直しておくべきで夜遅くに部屋へ人を寄越すかフロントへ降りて来いは許せない 部屋のwifiも酷く全く使い物にならない メールを受信するのが精々でwebの閲覧はページが開かず話にならない 呆れるほかない 無料wifiとはいえこれでは酷過ぎる 暇潰しなら諦めもつくが仕事にはならないであろう 高い料金を払って此れでは他人に薦めるなど以ての外である

10/10 (非常に良い)

seatle 1999、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
部屋の快適、ビストロ
レンタカーで行くには最適、又バスでの中心部へのアクセス、タクシーの終日待ちなど便利

10/10 (非常に良い)

Giorgio

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Il soggiorno è stato brevissimo, però è emersa tutta la professionalità e disponibilità del personale, oltre ad aver apprezzato la qualità della struttura.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
T Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 24 日)
Gentilissimo Giorgio, La ringraziamo per aver condiviso la sua esperienza con noi. Siamo molto lieti di sapere che abbia apprezzato sia la cortesia e professionalità dello staff che la qualità della nostra struttura e dei suoi servizi. Aspettiamo di ospitarla nuovamente in futuro con tante novità da proporle. Il T Team

10/10 (非常に良い)

Maria Fernanda、Madrid

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 5 月に 1 泊滞在
T Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
Gentilissima Maria Fernanda, grazie per aver condiviso la Sua recensione con noi. Speriamo di ospitarla di nuovo in futuro!

8/10 (良い)

Roberto

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Hotel ristrutturato e confortevole
2024 年 4 月に 1 泊滞在
rita, customer care al Tからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 18 日)
Grazie mille gentile signor Roberto per il suo feedback positivo! Siamo lieti che lei abbia apprezzato il nostro hotel e che abbia notato alcuni piccole modifiche con nuovi tessuti da letto e nuova tecnologia. Spero sia stato tutto piacevole come mi scrive

8/10 (良い)

Marion

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 5 泊滞在
rita, customer careからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 18 日)
Thank you for Mrs Marion for your positive feedback! We're really glad you have enjoyed your stay in Cagliari. We hope everything was pleasant and comfortable.Regards

8/10 (良い)

silvia

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Ottima per viaggi di lavoro
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Rita | customer care |からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 28 日)
Tante care grazie gentile signora Silvia, siamo molto felici della sua valutazione e di aver lavorato al meglio e averle reso un soggiorno soddisfacente. Ci auguriamo di riaverla presto come nostra ospite. Saluti da parte di tutti noi

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Tutto ok !
Struttura tenuta bene e camera confortevole
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Rita Zoccheddu |customer care|からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 19 日)
Tante care grazie gentile ospite, siamo felici che il suo soggiorno al T sia stato soddisfacente. Ci auguriamo di poterla ospitare ancora in un prossimo futuro.

6/10 (普通)

Maria

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Rita | customer care |からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 9 日)
Gentile Maria, la ringrazio per aver condiviso il suo feedback. Ci spiace apprendere che il suo soggiorno non ha soddisfatto completamente le sue aspettative. Il suo contributo è estremamente prezioso per noi e apprezziamo il tempo dedicato a condividerlo. Ci piacerebbe capire meglio i dettagli della tua esperienza per poter migliorare i nostri servizi. Siamo qui 24 ore su 24 per risolvere qualsiasi problema e speriamo di avere l'opportunità di migliorare la sua esperienza. Saluti cordiali,

10/10 (非常に良い)

Angelo Fabio

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Impeccabile
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Rita |customer care|からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 9 日)
Mille grazie gentile signor Angelo Fabio per il tuo feedback positivo, è stato un piacere ospitarla. Non vediamo l'ora di darle il benvenuto di nuovo nel nostro hotel !

10/10 (非常に良い)

Valentina

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Tutto perfetto, personale gentilissimo
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Rita |customer care|からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 9 日)
Grazie gentilissima Valentina, per le gentili parole! Siamo felici di sapere che ha apprezzato il suo soggiorno con noi. Speriamo di darle presto un nuovo benvenuto.

10/10 (非常に良い)

Giancarlo

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Rita | customer careからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 13 日)
Grazie mille signor Giancarlo,il suo voto entusiasta ci è prezioso. Ci auguriamo di poterla avere ancora nostro ospite e offrirle la stessa ottima esperienza di soggiorno. Tanti cari saluti

10/10 (非常に良い)

Alexander

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We enjoyed our stay in UNAHOTELS T Hotel Cagliari a lot! Hands down the best hotel in the city. It's a bit away from noisy port and marina (about 20 min walk, or 5 min drive), and it's a huge advantage. Very easily accessible by car, near major highways, so no need to drive through narrow medieval streets of port area. And FREE PARKING!! with unlimited 24h access and exit. Hotel itself is impeccably clean and amazingly well decorated. Great breakfast, too. Stuff deserved special mentioning.Everyone is very friendly and helpful. We had a chance to meet GM, Mr. Carmine Aiezza. He was very resourceful in helping us to feel very welcomed in the hotel. Great receptionists. One of them, Klaudia, had recommended restaurants and made few reservations for us. All those restaurants turned out to be a culinary experience of highest quality. Hotel's SPA is another great feature. Amazing bar, restaurant and outside lounge. We'll definitely recommend this hotel to friends.
2023 年 9 月に 7 泊滞在
Rita | customer careからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 13 日)
Thank you very much Mr Alexander,your words are very important for us. We are very happy with the description of your experience and we appreciate that you enjoyed the beauty of the residential and quiet neighbourhood where rest is guaranteed and where you can leave and return at all hours easily thanks to the free and always available parking.Thank you for your compliments to Claudia and her helpful advice and thank you also on behalf of the Director who always welcomes our guests.We hope we can have you as our guest again and offer you the same excellent experience. Best regards

10/10 (非常に良い)

Tessa

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Excellent time. The bar was great and the service was fantastic. The morning breakfast spread was top notch.
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Rita | customer careからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 13 日)
Thank you very much Mr Giancarlo,thank you for your wonderful evaluation for us and for enjoying your experience at breakfast and at the bar. Our barmen are prepared for even the most demanding guest, whom we serve with great care, always offering the right drink from the great classics to the signature drinks of our bar. A precious moment of the day to be enjoyed indoors or outdoors in our newly renovated TGarden.Many thanks!We hope we can have you as our guest again and offer you the same great experience. Greetings

8/10 (良い)

MASSIMO

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Media molto alta
2023 年 9 月に 4 泊滞在
Rita | customer careからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 13 日)
Grazie mille gentile signor Massimo,la ringraziamo per aver condiviso con noi la sua buon valutazione per noi, ne siamo orgogliosi. Ci auguriamo di poterla avere ancora nostro ospite e offrirle un'esperienza ancora migliore. Saluti

10/10 (非常に良い)

Luigi

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
uno tra i migliori hotel di Cagliari in assoluto.
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Rita | customer careからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 13 日)
Gentilissimo Luigi,i suoi complimenti ci onorano, ne siamo sinceramente colpiti e la ringrazio a nome di tutti noi.La aspettiamo nuovamente in hotel per ringraziarla di persona. Tanti cari saluti,

10/10 (非常に良い)

Raimond

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Sólo me faltó dos cositas, microondas en el buffet del desayuno, que disponieran de plancha para que pudieran hacer comida caliente (tortilla francesa) más variedad en leches vegetales y una tetera de agua en la habitación. La nevera de la habitación no enfría mucho. El resto increíble para repetir.
2023 年 8 月に 6 泊滞在
Rita |customer care|からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 30 日)
Estimado Señor Raimond, estamos muy agradecidos por su maravillosa frase para nosotros 'El resto increíble para repetir'. Es realmente hermoso leerla, nos sentimos honrados. Gracias por sus sugerencias, que sin duda comentaré con mis compañeros en los desayunos. Esperamos recibirles de nuevo y les mandamos un saludo

10/10 (非常に良い)

Nassima

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Très bon hôtel
2023 年 8 月に 11 泊滞在
Rita |customer care|からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 21 日)
Merci bien madame Nassima,c'est un honeur pour nous.Nous espérons pouvoir vous accueillir à nouveau. Salutations

6/10 (普通)

Ismail

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I loved the friendly staff in the hotel. Everybody was very accommodating and made my fiancé and myself feel extremely welcome. In particular Claudia was fantastic and her knowledge was helpful to organise tours and activities. The staff were accommodating when upgrading room for us as we wanted our vacation to be special. The hotel was well located and there was an extensive bus network which made it very convenient to travel around the city. However I would say the breakfast buffet was poor. The selection was limited and the scrambled eggs were always served cold. The gym facilities were very basic and limited and I could not really see the need to even have one. In a 4 star hotel I was surprised to find out that you had to pay an additional fee to use the pool. The upgrade was also not free. Overall I would recommend this hotel to anybody visiting Cagliari
2023 年 8 月に 6 泊滞在
Rita | customer care |からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 17 日)
Dear mr Ismail,thank you for sharing your experience with us, we are happy to welcome our guest helping them to discover the island of Sardinia. We are thrilled to know that you enjoyed your stay and that we contribute positively to your experience. We are always happy to provide recommendations for beautiful places to visit, including the sea, great food, and nature, which offer a variety of possibilities. We also appreciate your acknowledgment of our colleague Claudia. I apologize for any breakfast disappointment you experienced. Please know that our colleagues are always available for any requests and strive to meet your culinary preferences. We're here to ensure your stay is as pleasant as possible, and we'll take your feedback to heart to further improve.Thank you for choosing to stay with us. Regards,

10/10 (非常に良い)

Jostein M

2023 年 8 月に 1 泊滞在
Rita | customer care |からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 17 日)
Thank you mr Jostein, we are happy to know you had a great experience with us. We hope you will be out guest in the next future. Nice regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice hotel and service with some imperfections
Lovely service from the staff and nice hotel! Amazing massage too and nice breakfast - it would be good for some more hot options for vegetarians maybe veggie sausages or something. The cleaning of the rooms was a bit poor, their was always hair in our room and bathroom that wasn’t ours and they never cleaned the mirrors. The bathrooms were a little mouldy on the tiles, so maybe just need a big deep clean but it didn’t ruin the stay, just be mindful of it. The restaurant food wasn’t very nice tbh, but the cocktails were yummy! Otherwise this was a really nice hotel and they were extremely helpful with all of our questions. I would recommend staying here even though it was 100% perfect!
2023 年 8 月に 5 泊滞在
Rita |customer care|からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 17 日)
Dear guest, thank you for taking the time to share your nice words with us, it is very nice to read that you "would recommend staying here". We apologize for the imperfections you encountered during your stay. Your comments regarding vegetarian options for breakfast and the cleanliness of the rooms are duly noted. We understand the importance of maintaining a high standard of cleanliness and will address these concerns with our housekeeping team to ensure a more satisfactory experience for our future guests.Thank you for your compliments for our summer cocktail menù wich are really good and thanks for your suggestions for vegetarian food, we are working on it! We hope to see you again. Regards

4/10 (不満)

Ekaterina

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Very tired hotel
2023 年 7 月に 2 泊滞在
Raffaellaからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 7 日)
Dear Ekaterina, thank you for the time you devoted to this review. We are happy that you have chosen our hotel for your stay in Cagliari and we are sorry for your comment in relation to which we remain available to deepen and better understand what it refers. Kind regards, Raffaella - Guest Experience Referent

6/10 (普通)

Sarah

家族旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
hotel et personnel tres froid
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Raffaella - Guest Experience Referentからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 4 日)
Chère Sarah, merci d’avoir partagé votre expérience de séjour. Nous sommes heureux de savoir que vous avez apprécié notre hôtel. Votre commentaire est précieux pour nous de continuer à améliorer notre service, qui est généralement très apprécié par nos clients. Salutations

10/10 (非常に良い)

Raffaele

2023 年 7 月に 11 泊滞在
Rita | customer care |からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 17 日)
Gentile signor Raffaele,la ringrazio per aver condiviso un così ottimo voto per noi, siamo felici che la sua esperienza di soggiorno sia stata per lei piacevole e soddisfacente.La Sardegna e la città di Cagliari sanno regalare temperature miti e relax tutto l'anno, la aspettiamo per un'altra vacanza. Cari saluti

10/10 (非常に良い)

Angelo

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Simply perfect
2023 年 7 月に 7 泊滞在
Jaimeからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 2 日)
Dear Mr. Angelo, many thanks for your excellent evaluation.Kind Regards

6/10 (普通)

Maria

2023 年 7 月に 1 泊滞在
Rita |customer care|からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 17 日)
Dear Mrs. Maria, we thank you for sharing your evaluation with us, which I notice was not entirely satisfactory. I hope we haven't caused you any discomfort and that you enjoyed your vacation in Sardinia.Nice regards

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Rita |customer care|からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 17 日)
Dear guest,thank you for sharing your full '10' with us and our readers, it is very kind of you .Thank you for choosing to stay with us and for sharing your feedback. Hoping to welcome you back in the near future, we send you or best regards.

8/10 (良い)

Praveen

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Its a great property in the center of this city and is very well maintained. Service is very good and staff is friendly. On the negative side, they charge extra for things that should be available as standard in a hotel of this type: 5 Euros/night for kettle in the room? extra charges for omelettes etc. in breakfast? pool renamed as "spa" and charged on a per hour basis?? Overall, a pleasant experience, but could have been better with a little more transparency about pricing.
2023 年 7 月に 5 泊滞在
Raffaella - Guest Experience Referentからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 11 日)
Dear Praveen,thank you for sharing your experience with us. We are happy it was such a pleasant one. With regards on our services, we are gratefult for your coments, which are really useful to make them better and better for our guests. We provide included kettle form deluxe room up and want you to know that we offered you our best treatment according to your reservation conditions. the pool inside or TSPA is our spa aqua journey treatment our guest require the most. We hope to have tha chance to show you its benefits in the future. Kindest Regards

6/10 (普通)

Cedric

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The food was very average and the price was far far too high. Then I was only told about local taxes at checkout. Why would this not be included in the price? It was an unpleasant surprise.
2023 年 7 月に 4 泊滞在
Raffaella - Guest Experience Referentからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 11 日)
Dear Cedric, thank you for choosing us for your stay in Cagliari. We will take into account your comment on your food experience, although our restaurant à la carte menu is usually highly appreciated by our guests, actually. We are sorry for the inconvenience related to the tourist tax, but we take this opportunity to clarify that it is a tax provided for by Italian law that tourists are required to pay to the Municipality for their stay.We are looking forward to hosting you again soon. Kindest Regards

2/10 (非常に不満)

Wilson

2023 年 7 月に 1 泊滞在
Rita | customer care |からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 17 日)
Dear Mr Wilson, I read with regret your poor evaluation for us and I'm sorry we didn't have the chance to speak at the hotel to better understand and enhance your stay experience. I apologize for any shortcomings in our service, and we send you our regards.

10/10 (非常に良い)

OMAR JOAQUIN

良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 6 月に 3 泊滞在
Raffaella - Guest Experience Referentからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 11 日)
Dear Mr. Joaquin, many thanks for your excellent evaluation.Kind Regards

10/10 (非常に良い)

lazaro、Las Vegas

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
I totally recommend this hotel
2023 年 6 月に 4 泊滞在
Raffaella - Guest Experience Referentからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 11 日)
Dear Guest, thank you for sharing your opinion. We are happy that you had a such a good experience with us. We are looking forward to seeing you again soon.Kindest regards.

10/10 (非常に良い)

Claudio

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 5 月に 1 泊滞在
Raffaella - Guest Experience Referentからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 11 日)
Gentile Ospite, La ringraziamo per il suo tempo e per avere apprezzato la nostra ospitalità. Ci auguriamo di poterla accogliere nuovamente presto. Con i più cordiali saluti.

10/10 (非常に良い)

robert

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The staff were impeccable
2023 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Elena

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Beautiful place!
2023 年 4 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Perfetto come sempre
2023 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Sihrab

2023 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Giampaolo

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Perfetto per il mio viaggio di lavoro a Cagliari
Tutto molto bene. Ottimo hotel business
2023 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Francesco

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Vacanza lavorativa
Hotel moderno e molto confortevole, stanza e bagno ampi con tutte le dotazioni di confort. Personale molto gentile e disponibile.
2023 年 2 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Roberto

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 2 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

MARIA ELISABETTA

2023 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Gerson

10/10 (非常に良い)

Jean-Paul

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hôtel moderne, récent et très confortable.
2022 年 11 月に 1 泊滞在
Rita |customer care|からの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 24 日)
Merci beaucoup pour vos mots, Monsieur Jean-Paul, nous en sommes ravis. Nous sommes toujours hereux de savoir que nous avons contribué à rendre votre séjour agréable. Un grand merci

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 11 月に 3 泊滞在
Rita |customer care|からの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 14 日)
Gentile ospite,Grazie da parte di tutti noi, l'ottimo voto ci rende molto felici di aver creato un soggiorno pienamente soddisfacente. Saluti cordiali da parte di tutti noi

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
Awful service
Terrible service at the front desk. Very rude. Called at 1:30 am because they accidentally double charged us and couldn’t wait until the morning to remedy. Took over 30 minutes to check us in and the front desk upgraded our room without consulting with us and charged extra.
2022 年 9 月に 1 泊滞在
Rita |customer care|からの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 14 日)
Dear guest,thank you for your words about the hotel. We are sorry if your colleagues at the reception seemed unkind, we would never want it to be like that. Sorry. We checked for what you say but your reservation for the triple Deluxe has been respected: the room where you slept is exactly a triple Deluxe without any room or price upgrade that was exactly what you confirmed in the expedia booking. Apart from that you have paid separately only the city tax, which is mandatory by law (2 euros per day for 2 adults for 3 nights 12 euros total). We are sorry for the double payment you have encountered but the hotel did not have your card but only an expedia virtual card where we charged the amount arrived from the web portal. I am sure you will be able to solve it better with expedia. Wishing you all the best