施設の正面

ジ アクインクム ホテル ブダペストの口コミ

4 out of 5
ジ アクインクム ホテル ブダペスト
Árpád fejedelem útja 94, Budapest

口コミ

7.6

良い

評価 10 - 1002 件の口コミ中 315 件が非常に良い" "
評価 8 - 1002 件の口コミ中 371 件が良い" "
評価 6 - 1002 件の口コミ中 170 件が普通" "
評価 4 - 1002 件の口コミ中 92 件が不満" "
評価 2 - 1002 件の口コミ中 54 件が非常に不満" "

7.8/10

清潔度

7.8/10

スタッフとサービス

8.4/10

設備とサービス

7.4/10

施設のコンディションと設備

7.8/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
サッカー合宿
部屋は普通ですが温泉やサウナはとても快適で選んでよかったです。 バーの軽食はイマイチですが、朝食は美味しくいただきました。 ロケーションも駅近で不便は感じませんでした。
2019 年 12 月に 1 泊滞在
The Aquicnum Hotel Budapestからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 13 日)
Dear Valued Guest, Thank you for your review following your recent stay at The Aquincum Hotel Budapest. We are happy to learn that your overall stay was an enjoyable one, thank you for highlighting our breakfast offer and wellness center. We all look forward to welcoming you back. Sincerely, Philippe Mahuas General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 2 泊滞在
The Aquincum Hotel Budapestからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 10 日)
Dear Valued Guest, Thank you for this lovely rating. We are glad to learn that The Aquincum Hotel Budapest met with your expectations and you had a nice time with us. We look forward to welcoming you back in the near future. Sincerely, Philippe Mahuas General Mangager

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
2019 年 5 月に 3 泊滞在
Eva Kovesiからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 15 日)
Dear Guest, Thank you for your feedback. We regret to read that you were not satisfied with your stay. For the inconveniences please accept our sincere apology. We hope to welcome you back in the future. Best regards, Eva Kovesi Duty Manager

10/10 (非常に良い)

Taketoshi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
満足いくSPA
SPAとマッサージは非常に良いサービスでした。 朝食も2日間戴きましたが、ヨーロッパでは良いレベルでした。 イースターのタイミングでスタッフが不足している様で、チェックインとチェックアウトに非常に時間が掛かったのが残念でした。
2019 年 4 月に 2 泊滞在
The Aquincum Hotel Budapestからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 18 日)
Dear Taketoshi, Thank you very much for this amazing feedback. We are delighted to learn that you were satisfied with our services. We look forward welcoming you back at The Aquincum Hotel Budapest. Best regards, Adrienn Gazsó Personal Assistant to General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
2019 年 3 月に 1 泊滞在
The Aquincum Hotel Budapestからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 1 日)
Dear Valued Guest, Thank you for this amazing feedback. We are glad to learn that you were satisfied with our services. We lok forward welcoming you back at The Aquincum Hotel Budapest in the future. Best regards, Adrienn Gazsó Personal Assistant to General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
少し立地は悪いが、併設のスパは日本人向けの温度
ブダペストの観光名所からは遠く、トラムや地下鉄を1度は乗り継いて行く必要があります。少し立地は悪いかもしれませんが、メトロから歩いて5分程度なので、それほど不便は感じませんでした。また、ホテル地下に併設のスパはとても気持ちよかったです。39度の温泉プールがあり、日本人にはちょうど良い温度でした。ホテルも新しく、またスタッフの対応も十分良かったです。
2019 年 1 月に 2 泊滞在
The Aquincum Hotel Budapestからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 29 日)
Dear Valued Guest, Thank you very much for taking your time to leave us a feedback about your stay. We are delighted to learn you enjoyed your stay with us and you liked our wellness facilities. We do hope that we will have the chance to welcome you back at The Aquincum Hotel Budapest soon! Best regards, Adrienn Gazsó Personal Assistant to General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 9 月に 1 泊滞在
Timiからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 2 日)
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel. We are happy to read your 5 point rating. We look forward to seeing you again soon. Best regards, Timea Besze Rooms Division Manager

4/10 (不満)

ハンガリー初心者、東京

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
価格相応の古い設備+SPAつき
食べていない夕食の請求。朝食の価格表示が不明朗。フロントでは11ユーロなのに日により請求方法が異なる。 バスの水が流れにくく,バスタオルを変えても,使用済みのタオルは滞在中部屋におきっぱなし。 SPAつき価格としては安い。 メトロや郊外電車利用法習得には役に立つ立地条件。
2018 年 9 月に 4 泊滞在
Timiからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 2 日)
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel. We deeply regret to read that you were not satisfied with our services. Please accept our apology for the cleaning service, the towels. We hope you will give us a second chance and we can provide better service in the future. Best regards, Timea Besze Rooms Division Manager

8/10 (良い)

Lizzy

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
2018 年 9 月に 3 泊滞在
Timiからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 25 日)
Dear Ms Lizzy, Thank you for staying in our hotel. Thank you for rating with us 4 points. We are happy to read that you were satisfied. Hope to see you again soon. Kind regards, Timea Besze Rooms Division Manager

8/10 (良い)

Miho

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
温泉施設が使えるのが魅力
温泉プールが付属施設として使えるのが嬉しいです。朝から夜まで好きな時に入れるのでお風呂がわりに使いました。(部屋のトイレ、バスはあまりきれいではなかったので、)
2018 年 8 月に 2 泊滞在
Enikőからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 25 日)
Dear Miho, Thank you for taking the time to provide us with valuable customer's feedback about your recent stay at The Aquincum Hotel Budapest. It is very important for us to understand how effectively we meet our guests' needs. We regret to read that you were not satisfied with the cleanliness of the bathroom, please accept our apology. We are happy to learn that you liked our spa. Thank you again for your feedback, we are looking forward to your return. Best regards, Enikő Vázsonyiné Ásoth Quality Supervisor

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : 清潔度
HIVの駅にもすぐ近くて便利です。 朝食も温泉もスタッフも部屋もとても良かったですが、エグゼクティブのエレベーターホール(1階)が 嘔吐の匂いがして、移動のたびに不快でした。 またすぐ清掃されていましたが、一度はひとつのエレベーターの中も嘔吐物が有りびっくり‼️でした。
2018 年 7 月に 2 泊滞在
Enikőからの返信 (投稿日 : 2018 年 7 月 19 日)
Dear Guest, Thank you for choosing us. We regret to read that you had inconveniences with the cleanliness of the hotel because of other guests, please accept our apology, however we are happy that you were satisfied with the location, the breakfast service, the spa, the room and our staff. Hope to see you again soon. Best regards, Gábor Nemes General Manager

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
すべての行程が台無しの気分に
5つ星ホテルの定義からして謎。。温泉を引いているという点のみで最高級ホテルと謳っている恐ろしい勘違い。殆ど団体客相手なのに、レセプションの人数が少な過ぎるからイライラして愛想も悪くなるのだろう。 スーペリアツインの部屋自体は悪くはなかったが、2名宿泊なのにボトルウォーターは1本のみ。メモとボールペン、シューケアの補充はなく、アメニティはシャワーキャップがすべてサニタリーバッグだったり、2日目には掃除依頼したのにバスローブもバスタオルも置いていない。このサービスでチップを置けという嫌がらせ? 不運にも到着日にロストバゲージし、書類を渡していたにも関わらず一切フォローなし。 翌日午前には帰国なのに外出から帰っても荷物が届いておらず、慌てて空港へ電話を入れてもらうも繋がらず。何度か掛けてはくれたが「自分は仕事があって忙しいので、お気の毒ですが」と突き放された。すがる思いでメールを送ってくれとの要望にも、言葉もままならない外国人に対してビジネスセンターで「自分で送れ。」 前日、事情を伝えて書類まで渡している客のトラブルを完全放置する無神経さに唖然。 【コンシェルジュ】とプレートを冠してあったのは完全にお飾りでしかない。 5つ星ホテルとは、客の要望に可能な限り応えるものではないのか? わがままを言ったつもりはなく、最低限の仕事を望んだだけである。 荷物が届いたらすぐ部屋に連絡を入れると言っておきながら結局、連絡はなし。 (荷物追跡から、2つのうち1つはこのやりとりの直後には届いていたことが判明) 朝、チェックアウト前に再度たずねると、汚い倉庫へ案内され自分の荷物を探せと言う。 1つだけ届けられていた荷物が一体いつ届いたのかと聞くも、交代していた担当者はあくまでも自分は前日担当の同僚から簡単にしか聞いてないから何もわからないの一点張り。 朝食ビュッフェの種類は少なく味もいまいちで、週末はやや営業時間が変わる。 レセプションは人手不足なのに、ビュッフェ会場にまるで監視員のような従業員が数名目を光らせている。その割にはテーブルは他人の食べこぼしだらけ、片付けもままならずあちこちの卓上を放置。 完全確実に5つ星ホテルではありません。
2018 年 5 月に 2 泊滞在
Timeaからの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 10 日)
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel. We regret to read that you have rated us with 1 point. Please accept our apology for the inconveniences. Hope to see you again and provide better service. Best regards, Gábor Nemes General Manager

8/10 (良い)

Gina、Tokyo

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
年月を感じるホテル
5つ星ホテルではありますが、オープンからの年月が経っているのを感じさせるところがありました。滞在自体はとても快適なものでしたが、壁や設備なども経年劣化を感じ、新しいホテルと比較するとどうしても古さが否めません。ホテルにはレストランやバー、プールもついており、ゆったりとした時間が流れていました。 ロケーションとしては、ブダペストの観光地からのアクセスがあまり良くなく、地下鉄ではなく、旧式の列車で5駅程度離れたところにあります。もし市内観光へのアクセスを重視されるようでしたらほかのホテルをお勧めします。

2/10 (非常に不満)

jacky japan、tokyo

気になった点 : スタッフとサービス
フロントスタッフが遅い、不親切、
町から遠く不便、回りに店やレストランは全く無い。 ダブルを頼んだらツインだった。 シングルベットを付けてダブルでしょと言われた。
Gábor Nemes, General Managerからの返信 (投稿日 : 2017 年 4 月 9 日)
Dear Guest, Thank you for choosing us and for taking your time to write this feedback. We regret to read that you were not satisfied with our Hotel. Please accept our apology for the inconveniences that you experienced during your stay, we will make sure to make improvements in the future so that such problems will never happen again. We hope that despite the inconveniences we can welcome you back again in the future.

4/10 (不満)

一人旅、横浜

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
フロントのスタッフが最低
ブダペストは噂通り素晴らしい古都でした。 しかし、ホテルのフロントのスタッフが最低でした。遅いうえに不愛想で傲慢。良いところは一つもありません。今回は東欧を8か国回りましたが、ブダペストのHOTEL AQUINCUMのみ不愉快でした。

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
room is good but location is not
You wait long for check-in/out.

10/10 (非常に良い)

Berthold

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very attentive staff. Good spa and fitness area
2024 年 5 月に 1 泊滞在
The Aquincum Hotel Budapestからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 20 日)
Dear Berthold,Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. We are pleased to learn that overall, our hotel met with your expectations, and you had a nice time with us. Much appreciated to highlighting the Aronia Spa and Wellness Center and our very attentive colleagues, it’s a great feedback to the team so they can continue to provide a high-quality service. We all hope to have the opportunity to welcome you back at the Aquincum Hotel Budapest in the near future.Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Jasmin

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
super
2024 年 5 月に 2 泊滞在
The Aquincum Hotel Budapestからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 24 日)
Dear Jasmin,Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. We are pleased to learn that overall, our hotel met with your expectations, and you had a nice time with us. We all hope to have the opportunity to welcome you back at the Aquincum Hotel Budapest in the near future.Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

8/10 (良い)

Rosemarie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

norman

良かった点 : 設備とサービス
Very good value for money. Perhaps a little lacking in attention to detail. The staff were very helpful and friendly which is more important to me than a few little things that could be better.
2024 年 4 月に 5 泊滞在
The Aquincum Hotel Budapestからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 23 日)
Dear norman,Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. We are pleased to learn that overall, our hotel met with your expectations, and you had a nice time with us. Much appreciated to highlighting our very helpful and friendly colleagues, it’s a great feedback to the team so they can continue to provide a high-quality service. We all hope to have the opportunity to welcome you back at the Aquincum Hotel Budapest in the near future.Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

8/10 (良い)

Mario

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Ich hatte ja nun den direkten Vergleich zum Danubius Hotel Helia. Betten auseinander, Badewanne Lack abgeplatzt, Haare auf dem Boden vom Vorgänger, Whirlpool viel zu klein..ständig besetzt und somit für uns nicht nutzbar. Samstag früh 06.30 Uhr kam die Müllabfuhr direkt vor unserem Zimmerfenster. Alles in allem gefiel es mir in dem anderen Hotel besser und wenn ich wieder mal in Budapest sein sollte werde ich das Hotel Aqiuncum meiden.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
The Aquincum Hotel Budapestからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 10 日)
Dear Mario,Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. We regret to learn that in some aspect our hotel did not meet with your expectations therefore your stay with us was not as enjoyable as you expected. We do apologize for the inconveniences you have experienced. Please rest assured that we have forwarded your comments to the relevant departments, and we can assure you that we are taking necessary steps to avoid similar guest feedback. Thank you for your constructive comments about the improvements and your experience, we will continue collecting feedback from our guests so we can review and improve. Despite these we all hope to have the opportunity to welcome you back at the Aquincum Hotel Budapest in the near future.Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

6/10 (普通)

Laszlo J

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
This hotel is out of the way but was suitable for the area where I needed to be. Good public transportation in the vicinity but it would be hard to figure out for most tourists. The hotel is run down, the furniture beat up; the rooms are poorly soundproofed. The bathtub was very slippery, can't understand why they have bathtubs instead of showers in any hotel. The worst was the gathering of smokers just below my window, it was too hot if I kept the window closed, stunk when opened it plus loud as they were well lit too. There is a smoking area further out but they all gathered just outside the front door, keeping their drinks on an antique, Roman inscription to Vespasian.
2024 年 3 月に 7 泊滞在
The Aquincum Hotel Budapestからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
Dear Laszlo J,Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. We regret to learn that in some aspect our hotel did not meet with your expectations therefore your stay with us was not as enjoyable as you expected. It is true that we do not have a central location however, we are well connected by public transportation making it easy to reach the center. We are sorry to learn that overall, you found our hotel run down, however, we do understand your point. Thank you for your constructive comment regarding the slippery bath tub, We continue collecting feedbacks from our guests so we can review and improve. Ultimately, we are sorry to hear that gathering of smokers just below your window made your stay uncomfortable despite we have a designated smoking area opposite the entrance. We sincerely hope that this will not keep you from returning and we will have the chance to welcome you back at The Aquincum Hotel Budapest to make up for your recent experience. Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Gabor

2024 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Yonhui

2024 年 2 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

May

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Meget tilfredse
Meget lækkert hotel og super service
2024 年 2 月に 3 泊滞在
The Aquincum Hotel Budapestからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 19 日)
Dear May,Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. We are pleased to learn that overall, our hotel met with your expectations, and you had a nice time with us. Much appreciated to highlighting our super service, it’s a great feedback to the team so they can continue to provide a high-quality service. We all hope to have the opportunity to welcome you back at the Aquincum Hotel Budapest in the near future.Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

6/10 (普通)

??

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Should be cheaper, as we are not in Iceland but in Hungary. Room, parking, restaurant and pools were good, but nothing more than that.
2024 年 2 月に 4 泊滞在
The Aquincum Hotel Budapestからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 19 日)
Dear ??,Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. We are pleased to learn that you found our room, parking, the Apicius Restaurant and the Aronia Spa and Wellness Center good. We are sorry to hear that our prices caused inconvenience to you. Please be kindly informed that our prices reflect the prices of similar services in 4* properties in the city of Budapest. We all hope to have the opportunity to welcome you back at the Aquincum Hotel Budapest in the near future.Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

8/10 (良い)

Ole

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Dejlig hotel
Godt hotel med en dejlig pool afdeling. Lækker morgenmad. Super venlig personale. Men værelserne trænger til en opdatering. Bestil ikke taxa igennem hotellet, det er for dyrt. Brug i stedetfor appen Bolt
2024 年 2 月に 3 泊滞在
The Aquincum Hotel Budapestからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 19 日)
Good hotel with a nice pool area. Delicious breakfast. Super friendly staff. But the rooms need an update. Do not book a taxi through the hotel, it is too expensive. Use the Bolt app insteadDear Ole,Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. It is nice to learn that overall, our Hotel met your expectations and you had a nice time with us. Many thanks for highlighting the nice facilities of the Aronia Spa and Wellness Center, our delicious breakfast and our super friendly colleagues. Thank you for drawing our attention to the update of our rooms. We regret to read your comment, however, we do understand your concerns. Regarding your comment on the taxi service, please kindly note that we use a premium taxi service however if you need a regular ride Bolt is indeed a good option. We all hope to have the opportunity to welcome you back at The Aquincum Hotel Budapest soon. Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

8/10 (良い)

Robert、Praha 3

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Great place. Only complaint was that there was no hot water in the shower. Luckily I do cold showers. So no problem for me. But the next guest might not like it :-)
2024 年 2 月に 1 泊滞在
The Aquincum Hotel Budapestからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 15 日)
Dear Robert,Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. We are pleased to learn that overall our Hotel met with your expectations and you had a nice time with us. Thank you for your constructive comments about the hot water. Please rest assured that we have forwarded your comments to the relevant department, and we can assure you that we are taking necessary steps to avoid similar guest feedback. We all hope to have the opportunity to welcome you back at the Aquincum Hotel Budapest in the near future.Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Kinga

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 4 泊滞在

4/10 (不満)

Robert Thomas

出張
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The breakfast was not included in the rate and I requested it to be charged to the room. Before leaving the dining area, they asked me to settle the bill, but I hadn't brought my wallet, so I insisted again that it be charged to the room. Later, some manager followed me to the elevator to try to charge me again. Once more, I told him I had no way to pay him at that moment. As soon as I reached the room, reception called me to come down and pay for the breakfast. Their billing procedure was very unpleasant. The person who charged me at reception was quite sarcastic about it. The facilities leave much to be desired and the rooms are not in the best condition. Old and worn furniture. Although it wasn't dirty, it looked dirty.
2024 年 2 月に 2 泊滞在
The Aquincum Hotel Budapestからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 15 日)
Dear Robert Thomas,Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. We regret to learn that in some aspect our hotel did not meet with your expectations therefore your stay with us was not as enjoyable as you expected. We do apologize for the inconvenience you have experienced with the billing procedure. Please kindly note that we can allow consumption to be charged to the room account if we have an authorized card or cash deposit left upon check in as mentioned by our colleagues at reception. We are sorry to read that this caused inconvenience for you. Also, please kindly note that our colleagues only wanted to follow our procedures by calling you and reminding you to kindly settle the bill however, we are regretted to see that you found the communication sarcastic. It is advisable to book a room with breakfast included to avoid this the next time you are staying with us. Ultimately, we are disappointed to read that you found our furniture old and worn however, we do understand your point. We sincerely hope that this will not keep you from returning and we will have the chance to welcome you back at The Aquincum Hotel Budapest to make up for your recent experience.Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

6/10 (普通)

Gábor

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Szakadt törölközők, nem működött a hajszárító, lelakott fürdőszoba, koszos, foltos falak és szőnyeg.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
The Aquincum Hotel Budapestからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 12 日)
Kedves Gábor!Köszönjük, hogy időt szánt rá és értékelte az Aquincum Hotel Budapestet. Sajnálattal olvastuk, hogy szállodánk nem minden szempontból felelt meg az Ön elvárásainak, ezért a nálunk töltött idő, nem volt olyan élvezetes, mint várta. Köszönjük észrevételeit és hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Továbbra is figyelemmel kísérjük Vendégeink visszajelzéseit szolgáltatásaink fejlesztésének érdekében és a tapasztalt kellemetlenségekért ezúton is szeretnénk szíves elnézését kérni. Észrevételeit továbbítottuk az illetékes osztályoknak, és biztosíthatjuk afelől, hogy megtesszük szükséges lépéseket a hasonló vendégvisszajelzések elkerülése érdekében. Bízunk benne, hogy mindezek ellenére a jövőben is lesz alkalmunk viszont üdvözölni Önt az Aquincum Hotel Budapestben, hogy felülírhassuk a kellemetlen tapasztalatokat. Üdvözlettel,Philippe MahuasGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

thomas

良かった点 : 清潔度
2024 年 2 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Marino

出張
良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
気になった点 : 清潔度
2024 年 1 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Gabor

2024 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Elke

2024 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jørgen

2024 年 1 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

Thomas

出張
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Andrea

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 2 泊滞在
The Aquincum Hotel Budapestからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 26 日)
Dear Andrea,Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. We are pleased to learn that overall, our hotel met with your expectations, and you had a nice time with us. We all hope to have the opportunity to welcome you back at the Aquincum Hotel Budapest in the near future.Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

8/10 (良い)

saber

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
2024 年 1 月に 2 泊滞在
The Aquincum Hotel Budapestからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 26 日)
Dear saber,Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. We are pleased to learn that overall, our hotel met with your expectations, and you had a nice time with us. We all hope to have the opportunity to welcome you back at the Aquincum Hotel Budapest in the near future.Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

4/10 (不満)

Enzo

2024 年 1 月に 3 泊滞在
The Aquincum Hotel Budapestからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 26 日)
Dear Enzo,Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. We regret to learn that our hotel did not meet with your expectations therefore your stay with us was not as enjoyable as you expected. However, we would have been happy if you could share more details with us so that we can learn from it and avoid similar feedback in the future. We honestly hope to have the opportunity to welcoming you back at The Aquincum Hotel Budapest in the future.Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

8/10 (良い)

Alessia

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
La pulizia e il servizio nelle stanze potrebbe essere migliore ma la struttura è stata comunque confortevole ed il soggiorno molto piacevole, ottimo il servizio bar e ristorante dell'albergo, anche la colazione internazionale soddisfacente
2024 年 1 月に 4 泊滞在
The Aquincum Hotel Budapestからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 15 日)
Dear Alessia,Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. It is nice to learn that overall, our Hotel met your expectations and you had a nice time with us. Many thanks for highlighting our structure, our service and our breakfast. We all hope to have the opportunity to welcome you back at The Aquincum Hotel Budapest soon. Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度
Mediocre Hotel
Average to mediocre hotel, conditions were rather run down and tired. No changing of linnen even though a large tip was left for the staff. Overall cleanliness was ok Faulty shower head in the bathroom No conditioner No sewing kit No refill of coffee/tea
2024 年 1 月に 2 泊滞在
The Aquincum Hotel Budapestからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 15 日)
Dear Hotels.com User, Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. While we are glad to read that you were satisfied with the overall cleanliness of our hotel, we regret to learn that in some aspect our hotel did not meet with your expectations therefore your stay with us was not as enjoyable as you expected. Please accept our apology regarding the daily cleaning service. Please rest assured that this experience does not reflect our standards and corrective actions will be taken. Thank you for your constructive feedback on the showerhead in the bathroom. Please rest assured that we have forwarded your comments to the relevant department, and we can assure you that we are taking necessary steps to avoid similar guest feedback. Ultimately, please kindly note that conditioner and sewing kits are available on request, please ask any of our colleagues the next time you stay with us, and we will be happy to provide. Despite of these we hope to have the opportunity to welcoming you back at The Aquincum Hotel Budapest in the future to make up your recent experience. Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

8/10 (良い)

Dennis

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
2024 年 1 月に 4 泊滞在
The Aquincum Hotel Budapestからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Dear Dennis,Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. We are pleased to learn that overall, our hotel met with your expectations, and you had a nice time with us. We all hope to have the opportunity to welcome you back at the Aquincum Hotel Budapest in the near future.Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

8/10 (良い)

Barbara

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Wieder gerne
Wir hatten eine wirklich gute Zeit! Alle Mitarbeiter waren sehr freundlich und hilfsbereit. Das Hotel befindet sich in einer gut angebundenen Lage mit Blick auf die Donau. Das Vorhandensein von Schwimmbädern, Sauna und Wellness gaben uns die Möglichkeit, nach langen Tagen in der Stadt zu entspannen. abwechslungsreiches und reichhaltiges Frühstück.
2024 年 1 月に 6 泊滞在
The Aquincum Hotel Budapestからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Dear Barbara,Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. It is nice to learn that overall, our Hotel met your expectations and you had a nice time with us. Many thanks for highlighting our very friendly and helpful staff and the relaxing facilities of the Aronia Spa and Wellness Center as well as our varied and rich breakfast. It is true that we are overlooking the Danube and we are well connected by public transportation. We all hope to have the opportunity to welcome you back at The Aquincum Hotel Budapest soon.Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

8/10 (良い)

Patrice

2024 年 1 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Maverick

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度
I didn't like that for 2 days they didn't clean our room
2023 年 12 月に 5 泊滞在
The Aquincum Hotel Budapestからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 15 日)
Dear Maverick,Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. We are pleased to learn that overall our Hotel met with your expectations and you had a nice time with us. Thank you for your constructive comments about the improvements regarding the daily cleaning service. Please rest assured that it does not reflect our standards and corrective actions will be taken. Despite this we all hope to have the opportunity to welcome you back at the Aquincum Hotel Budapest in the near future.Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

2/10 (非常に不満)

andrea、Muenchen

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
A szobânkban fürdés után szivàrgott a víz a kadból a csempén keresztül.A folyosó 1 hét alatt egyszer sem lett felporszivózva. Az éttermi adag nagyon kevés,ezért élelmiszerboltot kellett keresnünk. A wellness nem lenne rossz,de annyira retkes a nyugàgyon a huzat,hogy az embernek nincs kedve ràfeküdni. A gluténmentes croissant ehetetlen.Amúgy az egy jó pont,hogy egyáltalán beszerezték. A szilveszteri menüsornàl segítettek abban,mit tudok enni,ami allergén mentes. Az pedig,hogy Bp-en ha nem beszélsz egy hotelban angolul,nem tudsz semmit rendelni,egyenesen felháborító.A személyzet többsége ugyanis csak angolul beszél.De miért nem ők tanulnak meg magyarul?Elvégre nem Angliában vagyunk.
2023 年 12 月に 7 泊滞在
The Aquincum Hotel Budapestからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Kedves andrea!Köszönjük, hogy időt szánt rá és értékelte az Aquincum Hotel Budapestet. Sajnálattal olvastuk, hogy szállodánk nem minden szempontból felelt meg az Ön elvárásainak, ezért a nálunk töltött idő, nem volt olyan élvezetes, mint várta. Köszönjük észrevételeit és hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Továbbra is figyelemmel kísérjük Vendégeink visszajelzéseit szolgáltatásaink fejlesztésének érdekében és a tapasztalt kellemetlenségekért ezúton is szeretnénk szíves elnézését kérni. Észrevételeit továbbítottuk az illetékes osztálynak, és biztosíthatjuk afelől, hogy megtesszük szükséges lépéseket a hasonló vendégvisszajelzések elkerülése érdekében. Továbbá köszönjük észrevételeit a gluten mentes croissant-ra vonatkozóan.Sajnálattal olvastuk azt is, hogy külföldi személyzetünk kellemetlenséget okozott Önnek. Tájékoztatjuk, hogy nemzetközi szállodaként az első kommunikációs nyelvünk az Angol, de mindig ügyelünk arra, hogy legyenek Magyar nyelven beszélő kollégák is műszakban ha segítségre lenne szüksége. Bízunk benne, hogy mindezek ellenére a jövőben is lesz alkalmunk viszont üdvözölni Önt az Aquincum Hotel Budapestben, hogy felülírhassuk a kellemetlen tapasztalatokat. Üdvözlettel,Philippe MahuasGeneral Manager

8/10 (良い)

Jean Christophe

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Le service à revoir
Très bien comme hôtel soirée réveillon tres bien petit problème on avait 2 chambres ma fille arrive dans ça chambre elle était déjà occupée il c étais trompé de chambre. On peut ce poser la question sur la sécurité de notre chambre si il donne des cartes des chambres occupées. 2 em problème le jeudi on part pour 10h le matin on revient vers 19h la chambre avait pas était faite.
2023 年 12 月に 4 泊滞在
The Aquincum Hotel Budapestからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 4 日)
Dear Jean Christophe,very good as a hotel New Year's Eve evening very good small problem we had 2 rooms my daughter arrives in this room she was already occupied she was in the wrong room. We can ask the question about the security of our room if he gives maps of occupied rooms. 2nd problem on Thursday we leave at 10 a.m. in the morning we return around 7 p.m. the room had not been made.Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. We are pleased to learn that overall, our hotel met with your expectations, and you had a nice time with us. However, we do apologize for the inconveniences you have experienced. Please rest assured that we have forwarded your comments to the relevant departments, and we can assure you that we are taking necessary steps to avoid similar guest feedback. Despite these we all hope to have the opportunity to welcome you back at the Aquincum Hotel Budapest in the near future.Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

8/10 (良い)

Luiz Augusto

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Boa
2023 年 12 月に 4 泊滞在
The Aquincum Hotel Budapestからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 9 日)
Dear Luis Augusto,Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. We are pleased to learn that overall, our hotel met with your expectations, and you had a nice time with us. We all hope to have the opportunity to welcome you back at the Aquincum Hotel Budapest in the near future.Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

isabella

カップルで旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel was great. We had no problems with our reservation, we had safe parking. The breakfast was very good. The hotel is very close to bus station, and to the center.
The Aquincum Hotel Budapestからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 4 日)
Dear isabella,Thank you for taking time to review The Aquincum Hotel Budapest. It is nice to learn that overall, our Hotel met your expectations and you had a nice time with us. Many thanks for highlighting our safe parking and our very good breakfast. We all hope to have the opportunity to welcome you back at The Aquincum Hotel Budapest soon. Sincerely,Philippe MahuasGeneral Manager