外観

ラディソン ブル ベーケ ホテル, ブダペストの口コミ

4 out of 5

口コミ

8.2

とても良い

評価 10 - 1000 件の口コミ中 398 件が非常に良い" "
評価 8 - 1000 件の口コミ中 375 件が良い" "
評価 6 - 1000 件の口コミ中 153 件が普通" "
評価 4 - 1000 件の口コミ中 54 件が不満" "
評価 2 - 1000 件の口コミ中 20 件が非常に不満" "

8.6/10

清潔度

8.4/10

スタッフとサービス

8.2/10

設備とサービス

8.2/10

施設のコンディションと設備

8.8/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Daiki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 8 日)
Dear Guest,Thank you for your t powerful feedback. We're delighted to hear that everything about your stay with us was perfect. It's our goal to ensure each guest has a seamless and enjoyable experience. We look forward to the opportunity to welcome you back for another perfect stay in the future.Warm regards,Imre CsukaFront Office Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
値段と比べて、非常に設備が新しく、清潔感も最高レベル
2020 年 3 月に 2 泊滞在
Pusztay Gáborからの返信 (投稿日 : 2020 年 4 月 27 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to write a feedback about your recent stay at Béke Radisson Blu Hotel. It fills us with pleasure to read that you had a wonderful time while staying with us and that we could live up to your expectations in every aspect of your visit. You are waited with the warmest welcome all the time. Kind regards, Pusztay Gábor, Rooms Division Manager

8/10 (良い)

Yoshimi

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
部屋の掃除に注意
ロケーション的にはよいです。大通りですがうるさくもなく、2つの駅に徒歩圏内。路面電車にもすぐ乗れます。 ホテルは最新の設備というわけにはいきませんが、清潔でよいと思います。 ただし一つ驚いたのが、部屋の掃除が早すぎる!1日目普通に7時台とかにドアガチャガチャされ、びっくりしたので2日目はチェーンかけておきました。 そしてチェックアウトする最終日の朝、ドアの隙間から封筒がはいっていたので「領収書かな」と思って開けてみたら、私の部屋に次に泊まるゲストへのウェルカムメッセージの手紙でした。まだ朝の9時前とかですよ?そして部屋も掃除していないのに。。。
2019 年 8 月に 4 泊滞在
Pusztay Gáborからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 20 日)
Dear Yoshimi, Thank you for sharing your honest opinion about Radisson Blu Béke Hotel with us. We are really glad that you were satisfied with our location and that you highlighted the cleanness. We genuinely hope that you were enriched by nice memories during the time you spent in Budapest. It would be our pleasure to have you back as our guest again in the near future. Kind regards, Pusztay Gábor Rooms Division Manager

8/10 (良い)

Yyi

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ケトルの中に汚く濁った水が入っていたため使えませんでした。。
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Pusztay Gáborからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 7 日)
Dear Yyi, First and foremost, let us thank you for staying in our Radisson Blu Béke Hotel and your valuable time taken to share your experiences with us and fellow travellers! We appreciate the positive rating of yours about Radisson Blu Béke Hotel. However, it is regretful to learn about the unpleasantness with the kettle. Please accept our sincerest apologies for any inconvenience caused! We heartily hope it did not cause you any discomfort! And besides, please consider that our team is always readily there for our dear Guests, so if you have any problem, do not hesitate to tell them – they are definitely willing to help you with their best knowledge! In fine, please accept the sincerest gratitude of our team for choosing our Radisson Blu Béke Hotel. We would be exceedingly honoured if we could have the opportunity to meet you back any time in the future again! Kind regards, Pusztay Gábor Rooms Division Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
きれいでよいホテルでした。
2019 年 5 月に 1 泊滞在
Gábor Pusztayからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 24 日)
Dear Guest, I greatly appreciate the time you took to rating our hotel. It would be a pleasure to have you back in Radisson Blu Beke Hotel in the future, hope to see you soon! Kind regards, Gábor Pusztay Rooms Division Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
良かったです
ウィーンから東駅に着いたので、行きは地下鉄、帰りはバスでアクセスしましたが、どちらも利用しやすかったです。 近くにスーパーもあり便利でした。 13時くらいに着いたので荷物だけ預けようと思ってたのですが、チェックインできて助かりました。
2019 年 3 月に 2 泊滞在
Gábor Pusztay からの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 14 日)
Dear Guest, Allow me to express my most sincere gratitude toward you for being so generous to write down your experiences that you gained in our hotel. It is great that you thoroughly enjoyed your stay with us and Radisson Blue Beke Hotel could live up to your expectations in every aspect. I am looking forward very much to greeting you again one day, I hope that you will return to us as soon as possible. Best wishes, Gábor Pusztay Rooms Division Manager

10/10 (非常に良い)

Hidenori

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ラディソンクオリティ
改装工事中で朝早くから工事の音がうるさかった。
2018 年 3 月に 2 泊滞在
Attila Botta からの返信 (投稿日 : 2018 年 3 月 13 日)
Dear Hidenori, I would like to say thank you for dedicating your precious time to share your candid opinion with us, after your most recent stay at our hotel. Please accept my sincere apologies for the inconveniences you faced because of the current construction works in the hotel. With the renovation, our goal is to make the hotel to be a better place we can welcome our future guests to. I genuinely hope that we will have the opportunity to host you again in the future, under better circumstances. Best regards, Attila Botta FOM

8/10 (良い)

N、Tokyo

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Not great but good
When we asked questions on how to go to a certain place for sightseeing they were not that helpful
2017 年 8 月に 2 泊滞在
Attila Bottaからの返信 (投稿日 : 2017 年 8 月 22 日)
Dear Guest, Thank you for reviewing our service, we do appreciate your candid opinion. I am literally chocked to read that you did not find our staff helpful enough, since my colleagues always provide superior service and give advice if needed. The front desk staff are all well-trained and professionals, they gladly give directions and help our guests navigate in the city easily. I do hope that your overall impression was very positive and that you would be happy to return to us soon. Kind regards, Attila Botta FOM

8/10 (良い)

青ぺん

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
西駅に近く便利なホテル
従業員や客室は高レベルでまとまってておすすめ。ただ団体の観光客がたくさん宿泊する場合があるので、それにかち合ってしまうと3つしかないエレベーターや朝食レストランが混んでしまうのが難点。
2017 年 7 月に 2 泊滞在
Attila Bottaからの返信 (投稿日 : 2017 年 7 月 10 日)
Dear Guest, Thank you so much for dedicating your valuable time to share this kind review with us, after your most recent visit to our hotel. It gives me great pleasure to know that you had a very pleasant stay here. I am delighted to learn you found both the service and the rooms to be great. Besides individual travelers, we welcome larger tour groups as well. I genuinely hope that their presence did not prevent you from having a peaceful relaxation. I would be happy to have you back as our guest again in the future. Kind regards, Attila Botta FOM

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
朝食会場時間によっては混雑
ロケーション含めとても良い。 朝食会場が時間によっては混雑。 席を探す事に成ってしまった 出来ればテーブル案内して欲しい。
2017 年 6 月に 2 泊滞在
Attila Bottaからの返信 (投稿日 : 2017 年 7 月 12 日)
Dear Guest, I would like to thank you very much for taking a few minutes to share your honest opinion about our charming hotel. It is amazing that you highlighted our very good location, I hope you could easily discover our beautiful city from here. On the other hand, I am really sorry that you had some problem due to the crowded breakfast. Apart from this, I hope you had a nice time with us. It would be really great if we could host you again in the near future, you will be always waited with warm welcome. Best wishes, Attila Botta FOM

10/10 (非常に良い)

Shinji

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ホテルの設備
予想以上に広く立派な部屋で快適でした。ホテルスタッフも親切で、よかったです。
2017 年 6 月に 2 泊滞在
Attila Bottaからの返信 (投稿日 : 2017 年 7 月 12 日)
Dear Guest, Reading your enchanting review was the true highlight of our day, so thank you very much for sharing it with us. It is very rewarding to hear that you loved your comfortable and wonderful room, I hope that it managed to provide your perfect comfort to you. Also, I will be certain to pass on your recognition to our amazing staff. All in all, it was absolutely lovely to have you in our hotel as our guest. Once again, thank you for your feedback, we would be really happy if we could be your host again in the future. Best regards, Attila Botta FOM

10/10 (非常に良い)

shiotomo、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ブダペスト西駅に近いアクセスの良いホテル。
ハンガリーの玄関口であるリストフェレンツ国際空港で202空港バスに乗り、フェリヘジ空港駅で降りた後ハンガリー国鉄でブダペスト西駅に行くことができます。ブダペスト西駅に面する大通りを左に10分ほど歩くと様々な国旗が飾られた当ホテルに到着します。雰囲気は日本の高級ホテルという感じでホテルマンは英語が通じます。また日本人観光客と接する機会が多いのかホテルロビーには東京時間の時計があります。室内も清潔でホテルサービスも充実しています。朝食はバイキングで料金は1日4000ftくらいだった気がします。料金はチェックアウト時に支払います。
Attila Bottaからの返信 (投稿日 : 2017 年 6 月 15 日)
Dear Guest, Thank you so much for dedicating your valuable time to write a review of your most recent experience staying at our hotel. First and foremost, I hope you could easily find our hotel. I am delighted that you were satisfiedwith our atmosphere. It is great to read that you appreciated the cleanliness, we pay a lot of attention to this factor. I am really happy that our team provided such great service to you. Lastly, I hope that you were satisfied with our breakfast buffet. I would be honored if you chose our hotel again in the future and I sincerely hope that you will spend more days with us. Warm regards, Attila Botta FOM

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
西駅から近いのが便利でした。プール・サウナは思ったほど快適でなかった(地下で、少し薄暗いせいだったからでしょうか。部屋とホテル全体はきれいでした。 

8/10 (良い)

たかつ、横浜

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
西駅に近く鉄道、トラム、地下鉄どれでも利用しやすい。
空港からバス、地下鉄を乗り継いでいきました。大通りに面しており、すぐわかりました。 西駅には「世界一豪華なマクドナルド」があります。スーパーもあり便利な所です。 ホテルの室内はよく清掃されています。快適でした。通りは喧騒でも、一旦入ると静寂です。
FOMからの返信 (投稿日 : 2015 年 11 月 24 日)
Dear Guest, Thank you for your feedback regarding the location, comfortable room and cleanliness and also for sharing with the travel community. We are delighted to know that you enjoyed your stay at Radisson Blu Béke Hotel Budapest. We look forward to your next stay! Best regards, Attila Botta FOM

8/10 (良い)

Hideaki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
朝食に満足
部屋は古いながらも手入れが行き届いていた。朝食が充実していてとても満足。出張で宿泊したが特に問題もなく過ごす事が出来た。

6/10 (普通)

JJ

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
ホテルは4星
5月初め2泊お世話になりました。西駅から歩いて5分もかからない便利な位置にあります。建物、レセプション、部屋の内部もきれいで素敵なホテルです。浴室は広々していて、ベッドも快適、よく休めました。ただこのような立派な入れもののホテルを運用する体制は、私の30年前の中国を思い出させました。部屋のカードキーが働かない、セーフティーボックスの鍵がかからない、極めつけは、手違いからウイーン行きの汽車の切符がブダペストケレンフォーというケレチ駅の次の駅になってたのですが、レセプションではその駅にタクシーで行け、どこにあるかわからない、一点張りでした。当然タクシーでいくらかかるかも知りません。もちろん地下鉄を乗り継げば、手持ちのフリーパスチケットで駅まで行けます。駅までの地下鉄路線も理解していない、ホテルマンとして宿泊客に提供するサービス、それに必要な知識が欠落していると強く感じました。

10/10 (非常に良い)

kita、japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
駅から近い
早朝に空港へ行くのに列車を利用するつもりでしたのでこちらのホテルを利用しました。西駅はもとより、メトロ、トラムからも近く滞在中の移動には困りません。レセプションは大型ホテルらしくビジネスライクではありますが親切です。滞在中1度部屋を変更しましたが、どちらの部屋もwifiが繋がりにくかったです。ビジネスセンターではwifiも快適でしたのでそちらで利用しました。

8/10 (良い)

Tantan、神戸

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
メトロ1号線に近く、西駅やオクタゴンにも徒歩圏内で市内移動に便利
ツアーグループ宿泊者が多いホテルですが路地に面した部屋は市内中心部とは思えない静かな部屋です。しかし表通りに面した部屋はトラムの音が予想外に聞こえました。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
良かった!
ブダペスト在住の友人宅から一番近いホテルだったので利用しました。 西駅とオクトゴンの間にあり、移動するには便利。西駅までは徒歩3分、オクトゴンまでは徒歩5分って所です。 マルギット島も徒歩で行けます。 フロントの方々は親切でいつもにこやかに迎え、送り出してくれました。 年末の寒い時期でしたが、ホテルの中は暖かく、部屋に関しては暑すぎ。濡れタオルが一晩で乾く位です。乾燥し過ぎのように感じました。 中庭側の部屋、といっても端っこの方だったので、景色は楽しめませんでした。でも静かでした。 スリッパや歯ブラシ、パジャマはないので持参してください。 また行く機会があったらこのホテルを利用したいです。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ベルボーイがとても親切でした。
仕事でヨーロッパ5カ国を4日間でまわりましたが、このホテルのベルボーイさんがとても親切に対応してくれ、仕事の疲れも和ませてくれました。ホテル全体も、部屋も清潔でとてもよかったです。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
場所良し、スタッフ良し、部屋設備どうか
このホテルは場所もまあまあ良いし、スタッフの対応も良かったです。 考慮すべきかもしれないのは、 8月の暑い時期に泊まりましたが、部屋の冷房が強く、各部屋の個別空調があるにはあるけど温度をそれ以上あげることができず結構寒かった点。 バスルームが、シャワーカーテンではなく、折り畳み式のガラスの仕切りであり、それがすきまがかなり空いていたり、小さいせいか、また、バスタブのへりの構造が良くないのか、シャワーのお湯がバスタブの外にかなり出る等、使いづらかった点。 参考まで。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
西駅の近く
路面電車の音は気になったのですが、ホテルの方の対応も親切で、清潔な部屋で、西駅に近くどこへいくのも便利で、過しやすいホテルです。

8/10 (良い)

Karen Mae

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It is near public transport, only 5mins walk away from the underground station. Accessible to shopping centers and restaurants. We had a good sleep as the bed is so comfy. Lastly, it would be a 5 star rating if the staff could have been friendly, welcoming and smiling.
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 20 日)
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your experience at our hotel. We're pleased to hear that you appreciated the convenient location near public transport, shopping centers, and restaurants, and that you found the bed comfortable for a good night's sleep. We apologize if our staff did not seem as friendly and welcoming as you expected. Providing a warm and engaging service is crucial to us, and we will certainly address this feedback with our team to improve our guest interactions. We hope to have the opportunity to host you again and provide a stay that fully meets your expectations, achieving that 5-star rating.Warm regards,Imre CsukaFront Office Manager

10/10 (非常に良い)

Sumesh Kodakkal

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel is conveniently located. Staffs are very friendly and beautiful, spacious rooms.
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 7 日)
Dear Guest,Thank you for your positive feedback. We're delighted to hear that you found our hotel's location convenient and that our friendly staff and beautiful, spacious rooms contributed to a pleasant stay. Our team is dedicated to providing a welcoming and comfortable environment for all our guests, and we're glad we could meet your expectations. We look forward to welcoming you back for another enjoyable visit.Warm regards,Imre CsukaFront Office Manager

10/10 (非常に良い)

Sabina Rose

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Property is clean and quiet. Staff is nice and helpful but does not smile to people.
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 7 日)
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your experience. We're pleased to hear that you found our property clean and quiet, and our staff nice and helpful. We appreciate your observation regarding the smiles of our staff; providing a warm and welcoming atmosphere is important to us, and we will address this feedback with our team to ensure our hospitality is fully expressed through both our actions and expressions. We hope to welcome you back and provide an even more welcoming experience in the future.Warm regards,Imre CsukaFront Office Manager

10/10 (非常に良い)

Steven

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Lovely hotel. We had a room for three. The bed settee was adequate for a child. Room was on the small side but had everything we needed. Nespresso coffee maker in the room and complementary water. Breakfast was lovely. Hotel is close to bus, train and tram routes, which makes exploring the city from easy.
2024 年 3 月に 5 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 2 日)
Dear Guest,Thank you for sharing your experience at our lovely hotel. We're glad to hear that the accommodation for three, including the bed settee, met your needs, and that you found our room well-equipped with amenities like the Nespresso coffee maker and complimentary water. It's great to know that you enjoyed the breakfast and appreciated our hotel's proximity to bus, train, and tram routes, making city exploration convenient. We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay, offering you the perfect base for discovering more of what the city has to offer.Warm regards,Imre CsukaFront Office Manager

8/10 (良い)

Amma

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
My stay was good, only giving it 4 star because of the noise and my room not being ready when I arrived. Had to wait for house keeping to get the room ready. Mind you, I arrived at 9pm. The staff when cleaning in the morning are quite noisy also. Then at night, other guests are noisy also so didn’t get much sleep. In general the hotel is quite nice, breakfast has a few variety and okay. Would stay here again hopefully next time it would be quieter.
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 3 日)
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your experience with us. We're glad to hear that your stay was generally good and appreciate your understanding despite the inconvenience of noise and your room not being ready upon arrival at 9pm. We sincerely apologize for any discomfort caused by the wait and the noise levels from both our staff and other guests. Your feedback is invaluable, and we will address these issues to ensure a more peaceful and comfortable environment for all our guests. It's pleasing to know you enjoyed the overall ambiance of our hotel and our breakfast selection. We look forward to welcoming you back.Warm regards,Imre CsukaFront Office Manager

10/10 (非常に良い)

Kenneth

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 3 日)
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback. We're pleased to hear that everything during your stay with us was satisfactory. Our team is committed to providing a comfortable and enjoyable experience for all our guests, and it's great to know we met your expectations.We look forward to welcoming you back in the future.Warm regards,Imre CsukaFront Office Manager

8/10 (良い)

Brandon

良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel was amazing however the front desk staff were very robotic very cold. Like they had a exact script to follow Hotel was very nice very close to almost every thing dinner dancing night life and a 8 min walk to train station. which was very handy
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 13 日)
Dear Guest,Thank you for sharing your impressions of your stay at the Radisson Blu Beke Hotel. We're thrilled to hear you found the hotel amazing and its location conveniently close to dining, nightlife, and the train station. However, we apologize if the interactions with our front desk staff felt robotic and cold; providing warm, personalized service is a priority for us, and we will address this feedback with our team. We hope to have the opportunity to provide you with a more personable and satisfying experience in the future.Sincerely,Csuka ImreFront Office Manager

8/10 (良い)

Sunghoon

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
Dear Guest,Thank you for your feedback on your stay at Radisson Blu Beke Hotel. We're glad to hear that it was alright, but we are always striving to exceed our guests' expectations. If there are any specific areas where you think we could improve, please do let us know. Your insights are valuable to us in our ongoing efforts to enhance our service and guest experience.Sincerely,Csuka ImreFront Office Manager

10/10 (非常に良い)

SOOKHYUN

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
Dear Guest,We're absolutely thrilled to hear that you had a perfect stay at Radisson Blu Beke Hotel. Your complete satisfaction is our highest goal, and it's wonderful to know that we achieved this for you. Thank you for sharing your experience, and we eagerly look forward to your next visit.Sincerely,Csuka ImreFront Office Manager

10/10 (非常に良い)

Denis Gheorghe

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great Stay.
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
Dear Guest,We're delighted to hear that you had a great stay at Radisson Blu Beke Hotel. Thank you for choosing us for your accommodation. We strive to ensure a memorable experience for our guests, and it's wonderful to know that we succeeded. We look forward to the opportunity to welcome you back in the future.Sincerely,Csuka ImreFront Office Manager

6/10 (普通)

NEDA

良かった点 : 施設のコンディションと設備
.
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 19 日)
Dear Guest,Let me begin with saying thank you for taking the effort to give this excellent rating on our Radisson Blu Beke Hotel. I am more than glad to see that you were entirely satisfied with what we can offer.Our doors will always be open for you.Best regards,Csuka Imre Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

Christine

2023 年 12 月に 4 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 19 日)
Dear Guest,Thank you for giving Radisson Blu Beke Hotel a perfect rating on Expedia. We are delighted to know that your experience with us was positive. Your satisfaction and feedback are highly valued. We eagerly look forward to welcoming you back for another enjoyable stay.Sincerely,Csuka ImreFront Office Manager

8/10 (良い)

Karsten

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 31 日)
Dear Guest,Thank you for sharing your thoughts on your stay at Radisson Blu Beke Hotel. We're glad that your experience was alright, but we always aim to exceed our guests' expectations. If there are any specific areas where you feel we could improve, please do not hesitate to share. Your insights are valuable to us in our ongoing efforts to enhance our service and guest experience.Sincerely,Csuka ImreFront Office Manager

8/10 (良い)

Shona

2023 年 12 月に 3 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 19 日)
Dear Guest,Thank you for your rating on Expedia for your stay at Radisson Blu Beke Hotel. We are pleased that your overall experience with us was positive. If there are any specific areas where you feel we could improve, please feel free to share. We value your feedback and look forward to welcoming you back for an even better experience in the future.Sincerely, Csuka Imre Front Office Manager

10/10 (非常に良い)

Zimbrida

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We always stay at Radisson Blue given the opportunity. Its a great brand and best value for your buck. We booked a suite that had all bells and whistles. Very spacious, clean and cute design. Staff was extra friendly and helpful. Amazing breakfast. Would highly reccommend
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 19 日)
Dear Guest,Thank you for your glowing review and the high rating for your stay at Radisson Blu Beke Hotel. We're thrilled to hear that you always choose Radisson Blu and found great value during your stay with us. Your compliments about our spacious and well-designed suite, along with the friendliness and helpfulness of our staff, are much appreciated. We're also delighted that you enjoyed our breakfast and would highly recommend us. We look forward to your next visit.Sincerely,Csuka ImreFront Office Manager

10/10 (非常に良い)

Angutinnguaq

2023 年 12 月に 2 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 19 日)
Dear Guest,Thank you for the excellent rating of your stay at Radisson Blu Beke Hotel. We are delighted to know that your experience with us was highly positive. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back for another memorable stay.Sincerely,Csuka ImreFront Office Manager

10/10 (非常に良い)

Krishan

カップルで旅行, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Such a beautiful hotel and excellent service
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 19 日)
Dear Guest,We're thrilled to receive your rating on Expedia and to hear that you found Radisson Blu Beke Hotel beautiful with excellent service. Your kind words and high praise are greatly appreciated. We look forward to the opportunity to welcome you back for another exceptional experience.Sincerely,Csuka ImreFront Office Manager

10/10 (非常に良い)

Kevin

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very nice hotel with fantastic staff
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 19 日)
Dear Guest,Thank you for your glowing about your recent stay at Radisson Blu Beke Hotel. We are thrilled to hear that you found our hotel very nice and our staff fantastic. Your positive feedback is greatly appreciated, and we look forward to welcoming you back for another exceptional experience.Sincerely,Csuka ImreFront Office Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Kommer gjerne igjen
Nydelig beliggenhet. Jeg kom klokka 11, lenge før innsjekk, men fikk likevel rommet med en gang. God frokost.
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 11 日)
Dear Guest,Thank you for your positive review of your stay at the Radisson Blu Beke Hotel. We're delighted to hear that you enjoyed our beautiful location and were pleased with the early room availability upon your early arrival. It's great to know that our breakfast met your expectations. We look forward to welcoming you back again soon for another enjoyable experience.Warm regards,Csuka ImreFront Office Manager

10/10 (非常に良い)

Andrea

2023 年 11 月に 3 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 19 日)
Dear Guest,Thank you for your excellent ű for your recent stay at Radisson Blu Beke Hotel. We're delighted to hear that you had a positive experience with us. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to welcoming you back in the near future for another memorable stay.Sincerely,Csuka ImreFront Office Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 11 月に 3 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 15 日)
Dear Guest,Thank you for giving us a perfect rating! We are delighted to know that you had an excellent experience during your stay. We appreciate your feedback and look forward to hosting you again at Radisson Blu Beke Hotel.Best regards,Csuka ImreFront Office ManagerRadisson Blu Beke Hotel

6/10 (普通)

Kashif

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 客室の快適度
Bra og fint hotell. Var altfor varmt i rommet, AC fungerte ikke.
2023 年 10 月に 3 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 15 日)
Dear Guest,We appreciate your feedback and the time you took to share your experience. It's sad to hear about the issue with the room temperature and AC. Your comments are valuable, and we'll address this to ensure a more comfortable stay for our guests in the future. We hope to welcome you back for an improved experience.Best regards, Csuka ImreFront Office ManagerRadisson Blu eéke Hotel

8/10 (良い)

Jose carlos

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 15 日)
Dear Guest,Thank you for your positive rating! We're thrilled to hear you had a good experience. Your feedback is important to us, and we hope to have the pleasure of hosting you again at Radisson Blu Beke Hotel.Best regards,Csuka ImreFront Office ManagerRadisson Blu Beke Hotel

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 清潔度
2023 年 10 月に 3 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 15 日)
Dear Guest,We appreciate your feedback and regret to hear that your experience did not meet your expectations. If there are specific areas where we can improve or if you'd like to share more details, please feel free to let us know immediately. Your input is valuable, and we hope to have the opportunity to enhance your experience in the future.Best regards,Csuka ImreFront Office ManagerRadisson Blu Beke Hotel

6/10 (普通)

Sandra Patricia

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : 清潔度
Agua de cortesia pero habitación algo sucia
Habitación algo sucia
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 14 日)
Dear Guest,Thank you for your feedback on your stay at our hotel. We appreciate that you noted the complimentary water gesture. However, we apologize for any inconvenience related to the cleanliness of the room. Your feedback will be taken into consideration and also forwarded to our housekeeping staff. We hope to have the opportunity to welcome you again and provide a more satisfying experience.Best regards,Imre CsukaFront Office ManagerRadisson Blu Beke Hotel

8/10 (良い)

Bharat

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great hotel with room for improvement in F&B
Nice clean hotel. Room/shower was tastefully decorated, comforatable, clean and cozy. Hotel staff were kind and courteous. F&B service needs to improve. Lots of food in the b'fast buffet but lacking quality and presentation. Coffee was weak and not hot and water for tea came from the coffee machine at low temperature so there is no way to have decent brew! Kindly improve on this.
2023 年 10 月に 3 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 14 日)
Dear Guest,Thank you for choosing our hotel for your stay in Budapest. We're delighted to hear that you found our hotel clean, comfortable, and tastefully decorated. Our team appreciates your kind words about the courteous service. We've taken note of your feedback regarding the breakfast buffet and F&B service. We value your input, and we look forward to the opportunity to welcome you back for an even more enjoyable experience.Best regards,Imre CsukaFront Office ManagerRadisson Blu Beke Hotel

10/10 (非常に良い)

Knut Asbjoern

2023 年 10 月に 3 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 15 日)
Dear Guest,Thank you for the perfect rating! We are thrilled to hear you had a fantastic experience. Your feedback is appreciated, and we look forward to hosting you again for another wonderful stay at Radisson Blu Beke Hotel.Best regards,Csuka ImreFront Office ManagerRadisson Blu Beke Hotel