外観

ロコ フォルテ ホテル アミーゴの口コミ

5 out of 5
ロコ フォルテ ホテル アミーゴ
Rue de L'Amigo 1-3, Brussels

口コミ

9.6

最高に素晴らしい

評価 10 - 1003 件の口コミ中 813 件が非常に良い" "
評価 8 - 1003 件の口コミ中 141 件が良い" "
評価 6 - 1003 件の口コミ中 31 件が普通" "
評価 4 - 1003 件の口コミ中 8 件が不満" "
評価 2 - 1003 件の口コミ中 10 件が非常に不満" "

9.8/10

清潔度

9.6/10

スタッフとサービス

9.4/10

設備とサービス

9.6/10

施設のコンディションと設備

9.2/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Shunsuke

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Jan NIELSENからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Dear Shunsuke,Thank you for sharing your feedback following your experience at the Hotel Amigo Brussels, a Rocco Forte Hotel.We are delighted that you fully enjoyed your moment among us.All our dedicated teams already look forward to welcoming you back for another Belgian journey with us.Sincerely,Mr. Jan NIELSENManaging Director

10/10 (非常に良い)

Shunsuke

2024 年 4 月に 1 泊滞在
Jan NIELSENからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 6 日)
Dear Shunsuke,Thank you for sharing your positive review following your experience at the Hotel Amigo Brussels, a Rocco Forte Hotel.We are delighted that you fully enjoyed your moment with us.All our dedicated teams already look forward to welcoming you back for another Belgian journey with us.Sincerely,Mr. Jan NIELSENManaging Director

10/10 (非常に良い)

Amano

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 11 月に 3 泊滞在
Jan NIELSENからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 14 日)
Dear Amano,Thank you for sharing your review following your experience at the Hotel Amigo Brussels, a Rocco Forte Hotel.We are delighted to see that you fully enjoyed your moment with us.All our dedicated teams already look forward to welcoming you back for another journey in Belgium among us.Sincerely,Mr. Jan NIELSENManaging Director

10/10 (非常に良い)

Yumi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
○立地が良い グランプラスが徒歩数分と近く、周辺は夜間もフレンチフライスタンド、ワッフルスタンドお土産ショップで賑わっています。 ○サービス お部屋の清掃も丁寧で清潔感がありとても好印象でした。
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Jan NIELSENからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 2 日)
Dear Yumi,Thank you for taking the time to share your feedback following your experience at the Hotel Amigo Brussels, a Rocco Forte Hotel.We are delighted to read that you enjoyed your moment among us.Since our opening in 1958, we have strived to offer the best service in the city, a service that is naturally caring, helpful, and professional.Therefore, it is a true satisfaction for us that you could feel this mindset.Be assured that we did not miss sharing your kind words with our teams, as it is a very strong token of motivation and our greatest reward.Looking forward to welcoming you back for another journey in Brussels among us.Sincerely,Mr. Jan NIELSENManaging Director

10/10 (非常に良い)

Hidenori

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 5 泊滞在
Jan NIELSENからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 8 日)
Dear Hidenori,Thank you for sharing your review following your experience at the Hotel Amigo Brussels, a Rocco Forte Hotel.It is a great pleasure to see that you fully enjoyed your Belgian journey among us.All our dedicated teams already look forward to welcoming you back.Sincerely,Mr. Jan NIELSENManaging Director

10/10 (非常に良い)

hiroyasu

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ロケーションもスタッフもパーフェクト
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Jan NIELSENからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 7 日)
Dear Hiroyasu,Thank you for taking the time to share your feedback following your stay at the Amigo Hotel Brussels, a Rocco Forte Hotel.We are delighted that you enjoyed your Belgian journey among us.Offering a service that is naturally caring and professional has been our "signature" since our opening in 1958.Therefore, it is a true token of motivation for all of us and our greatest reward to read about your sensitivity to this mindset.All our dedicated teams already look forward to welcoming you back for another experience in the heart of Brussels.Sincerely,Mr. Jan NIELSENManaging Director

10/10 (非常に良い)

HIROO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 2 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Aya、Japan

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地、スタッフのサービス、部屋の清潔さなど、何をとっても最高でした。 次回ブリュッセルを訪れることがあれば、またここに宿泊したいと思います! 本当にありがとうございました。
2020 年 1 月に 3 泊滞在
Jan Nielsenからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 21 日)
Dear Aya, Thank you for your kind feedback - we look forward to welcome you again soon for another most comfortable stay. Sincerely yours, Jan Nielsen Managing Director

10/10 (非常に良い)

T

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
申し分無し 全て完璧でした
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Jan Nielsenからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 21 日)
Dear Guest, Thank you for your glowing review after your recent stay at Hotel Amigo, a Rocco Forte Hotel. We truly hope that we may welcome you again soon. Kind regards, Jan Nielsen Managing Director

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 10 月に 5 泊滞在
Jan Nielsenからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 21 日)
Dear Guest, Thank you for your kind feedback in regards to your recent stay at Hotel Amigo, a Rocco Forte Hotel. We hope that we may welcome you on many more occasions. Sincerely yours, Jan Nielsen Managing Director

10/10 (非常に良い)

Aiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
部屋は
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Jan Nielsenからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 21 日)
Dear Aiko, Thank you for feedback in regards to your recent stay in the heart of the city. We hope that we may welcome you again to Hotel Amigo, a Rocco Forte Hotel. Sincerely yours, Jan Nielsen Managing Director

10/10 (非常に良い)

mie

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Jan Nielsenからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 21 日)
Dear Guest, Thank you for your kind feedback - we hope that we may welcome you again to Hotel Amigo, a Rocco Forte Hotel. Kind regards, Jan Nielsen Managing Director

10/10 (非常に良い)

Susumu

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 11 月に 5 泊滞在
Jan Nielsenからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 2 日)
Dear Susumu, Thank you for your glowing score - we hope that we may welcome you again soon. Kind regards, Jan Nielsen Managing Director

10/10 (非常に良い)

Susumu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 11 月に 3 泊滞在
Jan Nielsenからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 2 日)
Dear Susumu, Your glowing review is much appreciated and has been shared with my Team. We truly hope that we may welcome you again soon. Kind regards, Jan Nielsen Managing Director

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
安心して滞在できませんでした
滞在中頼んでないルームサービスが2度間違ってきました。チェックイン直後にチョコレートケーキが来たときは鍵までまでかけられて、とてもびっくりしました。2度目は翌朝6時半に、紅茶が届いて起こされました。 また、浴室と部屋のゴミ箱の中にゴミが残っていました。 とても感じいいホテルでしたが安心して滞在できませんでした。 また、タクシーで空港からきたのですが、到着日に4ユーロタクシー代金がチャージされてました。 かえりはホテルにタクシーを呼んでもらったので迎車代金だと思い、4ユーロはなっとくできたのですが、到着日タクシーでくるとチャージされるのはなぜなのか理解ができませんでした。次は違う安心して過ごせるホテルに泊まりたいです。
2019 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Jan Nielsenからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 21 日)
Dear Guest, Thank you for your glowing score after your recent visit to our historical hotel. We truly hope that we may welcome you again on many more occasions. Kind regards, Jan Nielsen Managing Director

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
すべてにおいて満足でした
2019 年 9 月に 10 泊滞在
Jan Nielsenからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 22 日)
Dear Guest, Thank you for your recommendation and your kind feedback. We hope that we may welcome you again. Kind regards, Jan Nielsen Managing Director

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス
部屋のドアのロックが壊れていた。 一人旅なので部屋を変えて欲しいと言ったが、最初は取り合ってもらえず、現地在住の知り合いを通して頼んだら、すぐに変更してもらえた。 たまたまその時のスタッフがそういう人だったのかもしれないが、五つ星のホテルとは思えない。 もう宿泊することはありません。
2019 年 9 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

june、tokyo

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
グランプラスに至近。トリップアドバイザーでは騒音もあるとあったが、問題なし。残念なのは、5泊の服を置けるスペースがないこと。 バス・トイレが旧スタイル。他の客室のルームサービスの食器等が夕方まで片付けられず廊下に置いてあったこと。 スタッフは感じ良く、地上階のイタリアンレストランは応対・料理ともにとても良かった。
2019 年 8 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Yasuyoshi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
安心快適なホテル
便利なロケーション、感じのいいサービス、清潔な客室。満足な滞在でした。
2019 年 9 月に 3 泊滞在
Jan Nielsenからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 20 日)
Dear Yasuyoshi, Thank you for your recommendation of Hotel Amigo, a Rocco Forte Hotel. We hope that we may welcome you again in a not too distant future. Kind regards, Jan Nielsen Managing Director

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Jan Nielsenからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 23 日)
Dear Guest, I am very pleased to see that you rated our hotel and its different services with a 10 out of 10 - once more, thank you for your recommendation. We hope that we may welcome you again soon. Kind regards, Jan Nielsen Managing Director

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 7 月に 1 泊滞在
Jan Nielsenからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 22 日)
Dear Guest, Thank you for your valuable feedback in regards to your recent stay at Hotel Amigo, a Rocco Forte Hotel. I truly hope that we may welcome you back again soon. Warm regards, Jan Nielsen Managing Director

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
ベルギーの氷は高いのだ。
とても居心地の良いホテルでした。コンシェルジュの方は皆様とても親切です。 ただ一つ不満なことは、一度氷をお部屋に持ってきてもらったところ、15ユーロチャージされていました。 こんな経験は世界中のホテルに泊まって、初めてのことでした。精算のときフロントに確認しましたが、チャージは当然ですとのお返事。どこにも書いてないのですけれどね、ルームサービスの案内にも、氷15ユーロなんて。喧嘩してもしょうがないし、金額的にも氷代と思わなければいいので、そのまま払いましたけれど、未だに納得できない自分がいます。 ただ、全体的にとても良いホテルです。また泊まりますね。
2019 年 5 月に 5 泊滞在
Jan Nielsenからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 24 日)
Dear Guest, Thank you for your valuable feedback in regards to your recent stay at Hotel Amigo, a Rocco Forte Hotel. I am very pleased to read that you thoroughly enjoyed our dedicated Concierge Service. Your comments in regards to your In-Room delivery have been noted and followed up with our Head of Departments. We truly hope that we may welcome you again to the very heart of Brussels for another great stay. Sincerely yours, Jan Nielsen Managing Director

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
古い建物の為か、エレベータが狭かった。 掃除が行き届いており、清潔感が高い。 但し、ロビーのソファーの座面をを床と同じ掃除機で掃除していたのは気持ち的にいただけない。
2019 年 5 月に 5 泊滞在
Jan Nielsenからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 30 日)
Dear Guest, Thank you for your kind recommendation of Hotel Amigo, a Rocco Forte Hotel on the expedia platform. Your comments have been shared with our Head of Departments for their attention. We hope that we may have the pleasure of welcoming you back shortly. Warm regards, Jan Nielsen Managing Director

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
素晴らしいステキなホテルです、グランプラスにも近く観光街歩きには最高です、ただ値段を考えるとよくて当たり前です。 ところがホテルとして最悪の信用にかかわる問題がありました 最初の夜到着の疲れか早めに就寝していたところ突然何か呼ぶ声がして、部屋の廊下の明かりがともりました、私は寝ていたため呼びリンがなったのか覚えていませんが、ホテルのスタッフが入ってきました。 ルームサービスを届けに来たようですが、私たちは頼んでおらず、間違いのようでした、思わず私も何かのサービスと思い、受け取ってしまいました、今思えば拒否すればよかったと思いますが、こちらからドアを開けてもいないのに入ってこられたのでは安心して眠れません。 猛省をお願いいたします。 精算の時このルームサービスは私が受け取ったためしっかり10ユーロ 記入されていました、当然支払いは拒否いたしました。 いくらホテルが素晴らしくとも基本のプライバシーが重視されなくては失格です、誤解があったのかもしれませんが。そう信じたいです。
2019 年 4 月に 7 泊滞在
Jan Nielsenからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 9 日)
Dear Guest, After reading carefully your experience, I would like to profusely apologize for any inconvenience that made your stay less pleasant. Your comments have been shared with our Food & Beverage Director for his immediate attention and have been reviewed with the Team. Hotel Amigo takes great pride in delivering a truly luxurious experience, and I truly hope that we may have the pleasure of welcoming you back to show you our level of quality and dedication to service in order to regain your confidence. Sincerely yours, Jan Nielsen Managing Director

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
風呂場のガラス仕切りが固定されておらず、うっかり手をついてしまい、滑り怪我をしてしまいました。皆さんお気をつけて。 それ以外は、立地サービス施設など良かったです。
2019 年 4 月に 4 泊滞在
Jan Nielsenからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 8 日)
Dear Guest, Thank you for your feedback in regards to your recent stay at Hotel Amigo, a Rocco Forte Hotel and your glowing overall score. Please do not hesitate to contact our Guest Relations Team for more information in regards to your experience in our bathrooms. We hope that we may welcome you again back shortly. Kindest regards, Jan Nielsen Managing Director

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 4 月に 4 泊滞在
Jan Nielsenからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 3 日)
Dear Guest, Thank you for your valuable review in regards to your recent stay at Hotel Amigo, a Rocco Forte Hotel. We truly hope that we may welcome you again shortly. Warm regards, Jan Nielsen Managing Director

10/10 (非常に良い)

Fumimasa

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Grand Place からも近く便利なホテル
スタッフが多く、皆さん非常に気を使って頂き、快適に過ごせました。もう少し部屋が広ければ良いかなと思います。ブリュッセルなのにレストランがイタリアンだったので、使う事は無かったです。
2019 年 3 月に 2 泊滞在
Jan Nielsenからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 3 日)
Dear Fumimasa, Thank you for your glowing review - we truly hope that we may have the pleasure of welcoming you back shortly. Warm regards, Jan Nielsen Managing Director

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The staff in Hotel Amigo were really kind and classy. Also the room I stayed was clean and very comfortable.
2019 年 3 月に 4 泊滞在
Jan Nielsenからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 17 日)
Dear Guest, Thank you for your warm words in regards to your recent stay at Hotel Amigo. We truly hope that we may welcome you on many more occasions. Warm regards, Jan Nielsen Managing Director

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 3 月に 3 泊滞在
Jan Nielsenからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 17 日)
Dear Guest, Thank you for your warm words in regards to your recent stay at Hotel Amigo. We truly hope that we may welcome you on many more occasions. Warm regards, Jan Nielsen Managing Director

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
施設はもちろんですが、なによりスタッフの方々がとても温かく迎えていただきました。おかげで安心して過ごすことができたことに感謝しています。
2019 年 3 月に 3 泊滞在
Jan Nielsenからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 17 日)
Dear Guest, Thank you for your warm words in regards to your recent stay at Hotel Amigo. We truly hope that we may welcome you on many more occasions. Warm regards, Jan Nielsen Managing Director

10/10 (非常に良い)

ojun、kyoto, jp

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
格式の高いホテルで あり、全てにおいて素晴らしいが、 格式の 為、部屋に、ケトル 珈琲等の お茶は、有りませんでした。 全て、ルームサービスと。
2019 年 2 月に 2 泊滞在
Jan Nielsenからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 17 日)
Dear Ojun, Thank you for your warm words in regards to your recent stay at Hotel Amigo. We have well noted your comments in regards to the tea and coffee facilities for future improvements. Our In-Room Dining service is available 24 hours. We truly hope that we may welcome you on many more occasions. Warm regards, Jan Nielsen Managing Director

4/10 (不満)

JJ

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
フロント、偉そう、人の話を聞かない 荷物運びのニイちゃんも自慢げ、上から目線 どっちが客かわからない なんだコイツ!という感じ 日本ではあり得ない 一番はじめの、その印象が大きすぎた
2019 年 1 月に 3 泊滞在
Karel Lemmensからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 12 日)
Dear JJ, Thank you for sharing your feedback on the Expedia platform. In order to understand more about your recent experience, I kindly invite you to contact me directly in order to discuss further. We truly hope that we may have the pleasure of welcoming you back. Kind regards, Karel Lemmens Quality & Training Coordinator

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 12 月に 3 泊滞在
Karel Lemmensからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 24 日)
Dear Sirs, Thank you for your kind words after your stay at Hotel Amigo - we look forward to welcome you again. Warm regards, Karel Lemmens Quality & Training Coordinator

10/10 (非常に良い)

kobuta、埼玉、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
落ち着いた雰囲気でチェックインからチェックアウトまで素晴らしいホスピタリティでした。 部屋の掃除の後、寝る前にもルームサービスがあり、快適にすごせました。また利用したいです
2018 年 11 月に 4 泊滞在
Karel Lemmensからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 10 日)
Dear Kobuta, Thank you for your feedback on our Expedia plaftorm. We truly look forward seeing you again upon your next visit to Brussels. Warm regards, Karel Lemmens Quality & Training Coordinator

10/10 (非常に良い)

Michael、兵庫県

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ロケーションもサービスも最高です!観光地のど真ん中にあるため、観光の途中に簡単に荷物を置きに帰ることも出来ますし、美味しいワッフル屋さんが目の前です。毎回ブリュッセルに行く時には、奮発してでも泊まりたいホテルです。
2018 年 11 月に 2 泊滞在
Karel Lemmensからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 28 日)
Dear Michael, Thank you for your kind words and recommendation on the Expedia platform. We truly look forward to your return visit. Kindest regards, Karel Lemmens Quality & Training Coordinator

8/10 (良い)

kiyotaka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
やはり立地は最高
立地が本当にいいホテル。高級ホテルなだけあって、清潔度やメンテナンスも上々。お値段は少し高い。近くにホテルはいくつかあるから、他でもいいかもしれないが、値段を気にしないのであれば、本当に便利なホテルです。中央駅までも歩いていけるので、空港や郊外観光にも便利です。
2018 年 10 月に 2 泊滞在
Karel Lemmensからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 28 日)
Dear Kiyotaka, Thank you for your kind feedback in regards to your stay at Hotel Amigo. I am thrilled to read that enjoyed the comfort of our rooms and suites, our ideal location, both for sightseeing and business reason and you found different services to be top notch. We truly hope that we may welcome you again in a not too distant future. Warm regards, Karel Lemmens Quality & Training Coordinator

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
流石の五つ星
最高の立地に、最高のおもてなしと、五つ星ホテルを堪能しました。朝食も各自の好みに合わせてキッチンで調理してくれるなど、一手間を惜しむことはありません。スタッフの方々もフレンドリーに接してくださるばかりか、ホストに対する敬意の示し方にホテルの格を感じます。なんだか、自分が偉くなったかのような特別な気持ちにしてくれるホテルです。
2018 年 11 月に 2 泊滞在
Karel Lemmensからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 28 日)
Dear Sir, Thank you for your compliments in regards to your recent Amigo experience. We truly look forward to welcome you again shortly. Warm regards, Karel Lemmens Quality & Training Coordinator

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Location and Service were excellent.
2018 年 8 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
繁華街にもかかわらず静か。ホテル内は客室も含め清掃が行き届き清潔かつ豪華で、備品も充分に備わっていた。スタッフの対応も親切・丁寧であり申し分なく、大変快適な滞在であった。
2018 年 8 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2018 年 8 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

paperty、JAPAN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
荷物を預けて半日を過ごし、ホテルに帰り、帰国準備でスーツケースをロビーで開けさせていただきパッキンし直しました。 そのあと気持ち良くタクシーに運んで頂きました。終始笑顔で気持ち良く旅だてました。ありがとう。
2018 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
夜遅くまでグランプラスにいられる高さのホテル
コンシェルジュもレストランのスタッフも親切でした。
2018 年 7 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地が最高の最高級ホテルです
スペイン旅行から日本に戻る途中、美味しいチョコレートが食べたくて1泊しました。 ブリュッセルには3度訪れていて一度泊まりたいと思っていたホテルです。さすが最高のホテルでした。 良い点①チェックインタイムより早めに到着しましたが、スムーズにチェックインして頂きました。②お部屋は清掃が行き届いていてバスタブもあり、インテリアはマグリットの絵やタンタンのフィギュアを飾られとてもおしゃれでした ③グランプラスまで徒歩数分、観光にショッピングにとても便利です。 残念な点①湯沸かしポットがない。 今で泊まったブリュッセルのホテルには湯沸かしポットにネスプレッソが必ずあったので、これだけ残念でした。
2018 年 7 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

cicero、Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
観光名所に近く、中央駅にも近く立地は最高。スタッフは気さくで、親切。コンシェルジュはこちらの顔と名前と部屋番号まで覚えてくれていた。星付きレストランの前日予約もきちんと対応してくれたが、先方によろしく頼むと伝えてくれていたようで、大いに楽しめた。
2018 年 7 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ホスピタリティに溢れている。 カウンター コンセルジェの対応が丁寧で迅速で とても心地良い。 街の中心にあり、全てに便利。お奨め。
2018 年 7 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kazki054、Kanagawa, Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Pleasant to stay
Luxury hotel at very convenient location. Very well decorated and equiped. Breakfast was superb and bar was impressive (we enjoyed live jazz music) - i would recommend to have meals at the hotel bar, instead of restaurant for tourists. Hotel staff are generally well educated - friendly and professional, but with a few exceptions. What we experienced were that room service order was not delivered, although we reminded the person in charge for three times. Every time I made reminding calls, the person in charge made random excuses which don't make sense. But overall, other than that experience, very pleasant stay and we are happy to come back.
2018 年 6 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

yuko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ベストロケーションのホテル
部屋も素敵で、希望通りバスタブのある部屋、スタッフの対応も良かったです。 何よりロケーションがすごく良かったです! グランプラスへも徒歩1分、目の前にワッフルの人気店もあります。中央駅からも思ったより近かったです。 次回もまた泊まりたいホテルです。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Gorgeous hotel. Worth to stay.
I had such a wonderful / confortable stay at Hotel Amigo. Hotel facilities, room are so gorgeous. Staff are professional and so friendly. I really appreciate for providing me an early check in. I'd love to come back here with my family for vacation sometime very soon. Thank you for everything.

10/10 (非常に良い)

YUKARI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最高のロケーション
とにかくロケーションの良いホテルでした。 清潔で、全てのサービスが気持ちよく滞在できました。 朝食も種類が豊富で、大変美味しく頂きました。