外観

ゴールデン チューリップ ド メディチ ホテルの口コミ

4 out of 5

口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 861 件の口コミ中 320 件が非常に良い" "
評価 8 - 861 件の口コミ中 374 件が良い" "
評価 6 - 861 件の口コミ中 121 件が普通" "
評価 4 - 861 件の口コミ中 40 件が不満" "
評価 2 - 861 件の口コミ中 6 件が非常に不満" "

8.6/10

清潔度

8.2/10

スタッフとサービス

8.0/10

設備とサービス

8.0/10

施設のコンディションと設備

8.2/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
また宿泊したいです
マルクト広場まで徒歩でアクセスすることができ、とても良い立地でした。 部屋も清潔で過ごしやすかったです。

8/10 (良い)

もち、ブルージュ

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
中庭が日本庭園でどの部屋からも見れるようになっている。朝食が充実している。

8/10 (良い)

もぅすぃ、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
よかったです
レセプションの方の対応が特に素晴らしかったです‼︎ 私のつたないフランス語でもちゃんと耳を傾けて聞いてわかるまで説明していただきました。 ホテルは駅から遠いですが、14番のバス停の目の前なので楽ちんでした。 シャワーは日本より強いです。 一つだけ欠点を挙げるなら隣が学校なので8:30くらいから校庭で遊ぶ子供達の声がよく聞こえてきたことくらいでした。 マルクト広場までは正確に何分かかったのかは覚えていませんがそこまで遠く感じませんでした。

8/10 (良い)

miya、日本 愛知県

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
素敵なホテル でも・・・
全体的にはGOODなホテルでした。 が・・・中心街から少しだけ離れていたので、夕食はホテル内で済ませようとしたら 2つあったレストランが2つ共閉店していて困りました。 最終的にはわりと近くで見つけたレストランで食事しましたが、探すのに大変でした。

10/10 (非常に良い)

Trevor

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Excellent location and friendly staff
2024 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Elizabeth

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
room excellent well equipped
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Golden Tulip Hotel de' Mediciからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 21 日)
Thank you very much!

6/10 (普通)

Marloes

2024 年 4 月に 1 泊滞在
Esmeraldaからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Beste Marloes,Bedankt voor het delen van je beoordeling. We waarderen je eerlijke feedback.Als er specifieke aspecten zijn waarover je niet tevreden was of als er manieren zijn waarop we je verblijf hadden kunnen verbeteren, horen we dat graag. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we streven er altijd naar om onze service te verbeteren.We hopen dat je ondanks je gemengde ervaring toch hebt genoten van je tijd bij ons en dat we de kans krijgen om je in de toekomst te verwelkomen voor een verbeterde ervaring.Met vriendelijke groet,

10/10 (非常に良い)

Cristina

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel is in a nice location, situated on one of the major canals, slightly outside of the busy center square. Very quiet yet easy walk to all of the sites and restaurants. The breakfast was excellent. Rooms were simple but clean.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Esmeraldaからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Dear Cristina,Thank you for taking the time to share your positive feedback about your recent stay with us. We are delighted to hear that you enjoyed our hotel's nice location along one of the major canals, providing a quiet atmosphere while still being within easy walking distance of all the sites and restaurants in the city center.We're also pleased to know that you found our breakfast excellent and that your room, while simple, met your expectations in terms of cleanliness.Your kind words are greatly appreciated, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for another enjoyable stay in the future.Warm regards,

4/10 (不満)

Rosanne

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Het hotel heeft ooit bij de opening (40 jaar geleden ofzo) 4 sterren gekregen. Nu zijn er misschien 2 nog van over. Alles is oud, kapot of op een andere manier aan vervanging toe. Personeel bij de receptie is slecht geïnformeerd, er zou nog ruim voldoende plek zijn in de ondergrondse parkeergarage. Geen plek te vinden, wel 25 euro betalen. Kamers zijn oud, badkamer met douche in bad. Hier is de wand te kort dus heel de badkamer is een groot waterballet. Voegen zijn beschimmeld. Bed oncomfortabel en de airco werkte niet. Gevolg: niet geslapen want het was net een sauna. Bij de receptie aangegeven, maar dit was het beleid. Pas later in het voorjaar mag de airco aan. Ontbijt was niet bijzonder, maar oké.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Esmeraldaからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Beste Rosanne,Het spijt ons ten zeerste te horen dat uw ervaring bij ons niet aan uw verwachtingen voldeed. We willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak en de teleurstelling die u heeft ervaren tijdens uw verblijf.We nemen uw opmerkingen zeer serieus en zullen deze grondig onderzoeken om ervoor te zorgen dat we onze service en faciliteiten kunnen verbeteren. Het is onze bedoeling om een comfortabel en aangenaam verblijf te bieden aan al onze gasten, en het is duidelijk dat we in uw geval niet aan die standaard hebben voldaan.We willen u bedanken voor het delen van uw feedback, omdat dit ons de kans geeft om te leren en te groeien als hotel. We hopen dat u ons in de toekomst nog een kans geeft om u beter van dienst te zijn.Met vriendelijke groet,

6/10 (普通)

Emilie

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Esmeraldaからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Chère Emilie,Nous vous remercions de nous avoir fait part de vos commentaires. Nous apprécions votre honnêteté et sommes désolés d'apprendre que votre expérience n'a pas été à la hauteur de vos attentes.Si nous avons des points à améliorer ou si nous pouvons faire quoi que ce soit pour rendre votre prochain séjour plus agréable, n'hésitez pas à nous en faire part.Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau et de vous offrir une meilleure expérience à l'avenir.Cordialement

8/10 (良い)

Carla

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Personeel vriendelijk, hotel schoon en gezellig, de kamers ruim, fijne badkamer, de bedden en kussens lagen prima, maar voor lange mensen waren de bedden te kort. Het ontbijt was ook heerlijk.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Esmeraldaからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Beste Carla,Bedankt voor je mooie feedback! We zijn verheugd te horen dat je genoten hebt van je verblijf bij ons en dat je tevreden was met de vriendelijkheid van ons personeel, de netheid en gezelligheid van het hotel, en de ruime kamers met fijne badkamers.We nemen je opmerking over de bedlengte voor lange mensen ter harte en zullen kijken naar manieren om dit te verbeteren.Het is geweldig om te weten dat je ook hebt genoten van ons heerlijke ontbijt! Als er nog iets is waarmee we je volgende verblijf nog beter kunnen maken, laat het ons dan gerust weten.We kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,

10/10 (非常に良い)

Rodrigo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Loved it
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Esmeraldaからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Dear Rodrigo,We're thrilled to hear that you loved your stay with us! Thank you so much for your kind words.If there's anything else we can do to make your next visit even more enjoyable, please don't hesitate to let us know. We can't wait to welcome you back!Warm regards,

10/10 (非常に良い)

Maryline

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Séjour découverte de Bruges
Séjour décourte de Bruges en février.hôtel bien situé, proche de la grand place et du centre ( 5minutes de l hyper centre.parking possile souterrain à raison de 25€ par jour. Hôtel tout à fait correct, acceuil et personnel sympa, à l écoute. Chambre spacieuse, avec un grand lit bonne literie, propre. Chambre au rez de chaussée avec fenêtre donnant sur le couloir interieur, un peu dommage.sdb et sanitaires propres. Petit déjeuner copieux, au choix sucré/ salé. Hôtel calme dans l ensemble.je recommande pour une escapade dans cette superbe ville!
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Esmeraldaからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Chère Maryline,Nous vous remercions sincèrement d'avoir pris le temps de partager votre expérience de séjour à notre hôtel. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre visite à Bruges et que notre établissement a contribué à rendre votre séjour agréable.Nous sommes heureux de savoir que vous avez trouvé notre emplacement idéal, à proximité de la Grand-Place et du centre-ville, ce qui a facilité votre exploration de la ville. Votre appréciation de notre personnel et de notre accueil chaleureux nous touche particulièrement, et nous sommes ravis d'avoir pu répondre à vos attentes en matière de confort et de propreté de la chambre.Nous prenons note de vos commentaires concernant la chambre située au rez-de-chaussée avec une fenêtre donnant sur le couloir intérieur, et nous vous présentons nos excuses pour tout désagrément que cela aurait pu causer. Vos retours sont précieux pour nous, et nous utiliserons vos commentaires pour améliorer continuellement nos services.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié notre petit-déjeuner copieux, avec une variété d'options sucrées et salées pour satisfaire tous les goûts.Encore une fois, nous vous remercions de votre recommandation et espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine escapade dans cette magnifique ville de Bruges.Cordialement,

10/10 (非常に良い)

Heinz、Berlin

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 4 泊滞在
Esmeraldaからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Lieber Heinz,vielen Dank für Ihre tolle Bewertung! Es freut uns sehr zu hören, dass Ihr Aufenthalt bei uns ein wunderbares Erlebnis war.Wenn Sie uns noch etwas mitteilen möchten oder wenn wir Ihnen sonst irgendwie behilflich sein können, zögern Sie bitte nicht, uns das mitzuteilen.Wir hoffen, Sie auch in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,

8/10 (良い)

Luca

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
-
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Esmeraldaからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 22 日)
Dear Luca,Thank you for your review.If you have any suggestions to improve our service or have any additional comments please let us know.Kind regards

6/10 (普通)

morten

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Litt slitent hotell litt utenfor allfarvei vei.
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Esmeraldaからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 22 日)
Dear Morten,Thank you for sharing your feedback. It's valuable to hear your perspective. If you have any specific suggestions or areas where you feel improvements could be made, please feel free to provide more details. Your input helps hotels enhance their services for a better guest experience.Kind regards

10/10 (非常に良い)

Hugo

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Weekenduitstap in Brugge
Aangenaam verblijf in een fijn hotel, gelegen op prima locatie voor stadsbezoek.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Esmeraldaからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 30 日)
Beste Hugo,Dankjewel voor uw positieve feedback. We zijn verheugd te horen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad in ons hotel en dat de locatie geschikt was voor uw stadsbezoek.Als er specifieke aspecten zijn waar u bijzonder van hebt genoten of als u aanvullende suggesties hebt, laat het ons dan gerust weten. We waarderen uw input en kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,

10/10 (非常に良い)

Laurent

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Ou sont les WAFFLES
Hôtel très bien placé pour visité Bruges. Le personnel est souriant est sympathique. Juste les chambres sont mal isolées donc on entend un peu les voisins. Et le points NEGATIF, super petit déjeuner MAIS ou sont les WAFFLES BELGES. Sinon rien à redire top.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Esmeraldaからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 30 日)
Cher Laurent,Nous vous remercions pour vos commentaires positifs. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez trouvé l'hôtel très bien placé pour visiter Bruges et que le personnel était amical et souriant.Nous nous excusons pour le problème d'isolation des chambres et l'absence de gaufres belges au petit déjeuner. Vos commentaires sont précieux et nous les apprécions. Nous examinerons ces aspects afin d'apporter les améliorations nécessaires.Si vous avez aimé un aspect particulier de votre séjour ou si vous avez d'autres suggestions, n'hésitez pas à nous en faire part. Nous apprécions votre contribution et espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau pour une meilleure expérience à l'avenir.Cordialement

10/10 (非常に良い)

Abbie

2024 年 1 月に 3 泊滞在
Esmeraldaからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Dear Abbie,Thank you so much for your fantastic rating! We're thrilled to hear that you had a wonderful experience during your stay with us.If you have any further feedback or if there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to let us know.We hope to have the pleasure of welcoming you back for another excellent stay in the future!Best regards,

6/10 (普通)

Marcel

出張
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Esmeraldaからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 26 日)
Beste Marcel,Bedankt voor uw positieve reactie! We zijn verheugd te horen dat u een goed verblijf heeft gehad in ons hotel. Als er in de toekomst iets is waar we u mee kunnen helpen of als u specifieke suggesties heeft, laat het ons dan gerust weten.We hopen u opnieuw te mogen verwelkomen voor een aangenaam verblijf in de toekomst.Met vriendelijke groet,

6/10 (普通)

Bent

Bestemt ikke fire stjerner - nærmere 2½
Hotellet anprises som et 4-stjernet hotel. Det er bestemt ikke tilfældet. Sammenlignet med andre, 4-stjernede hoteller, falder det her helt igennem. Personalet ved indcheckning var småsurt. Værelset var slidt, badeværelset ikke særlig stort og morgenmaden var tilstrækkelig, men ikke særlig spændende - faktisk lidt 'træls' på trediedagen.
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Esmeraldaからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 26 日)
Kære Bent,Tak, fordi du deler din oplevelse, og vi er kede af at høre, at dit ophold ikke levede op til forventningerne. Vi undskylder for eventuelle skuffelser med hensyn til værelset, badeværelset og morgenmaden.Vi sætter pris på dine kommentarer og vil bruge dem til at forbedre vores service. Det er vigtigt for os at overgå vores gæsters forventninger, og vi beklager, hvis det ikke lykkedes for os under dit ophold.Hvis du har nogle specifikke punkter, som du mener, vi kan forbedre, eller hvis der er noget, du gerne vil være særlig opmærksom på ved et fremtidigt besøg, er du velkommen til at lade os det vide.Endnu en gang undskylder vi, og vi håber, at vi får mulighed for at give dig en bedre oplevelse i fremtiden.Med venlig hilsen,

8/10 (良い)

Mona

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
superbe séjour romantique
superbe séjour dans une ville pleine de romance! l’hôtel était super bien situé, à 6/7min du centre ville. personnel super agréable et arrangeant. parking disponible à l’hôtel pour 25€! nous avons demandé le petit déjeuner en chambre pour un supplément de 5€, il a été très copieux, chaud et super bon. je recommande +++
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Esmeraldaからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 26 日)
Chère Mona,Nous vous remercions de nous avoir fait part de votre superbe expérience ! Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez passé un excellent séjour dans notre hôtel, que vous l'avez trouvé superbement situé et que le personnel était agréable et accommodant. Nous sommes ravis de savoir que le petit déjeuner, en particulier lorsqu'il était servi dans la chambre, était copieux, chaud et super bon.Nous apprécions votre recommandation et nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau à l'avenir. Si vous avez aimé un aspect particulier de votre séjour ou si vous avez des suggestions, n'hésitez pas à nous en faire part.Cordialement

10/10 (非常に良い)

Karen

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Esmeraldaからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 26 日)
Beste Karen,Bedankt voor uw positieve reactie! We zijn verheugd te horen dat u een goed verblijf heeft gehad in ons hotel. Als er in de toekomst iets is waar we u mee kunnen helpen of als u specifieke suggesties heeft, laat het ons dan gerust weten.We hopen u opnieuw te mogen verwelkomen voor een aangenaam verblijf in de toekomst.Met vriendelijke groet,

6/10 (普通)

Chris

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Esmeraldaからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 26 日)
Beste [Gast],Bedankt voor uw positieve reactie! We zijn verheugd te horen dat u een goed verblijf heeft gehad in ons hotel. Als er in de toekomst iets is waar we u mee kunnen helpen of als u specifieke suggesties heeft, laat het ons dan gerust weten.We hopen u opnieuw te mogen verwelkomen voor een aangenaam verblijf in de toekomst.Met vriendelijke groet,

6/10 (普通)

Xavier、LA VERRIERE

2023 年 12 月に 2 泊滞在
Golden Tulip Hotel de' Mediciからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 17 日)
Beste Xavier,Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw recente verblijf bij ons. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen. Als er specifieke punten zijn waarvan u denkt dat we ze kunnen verbeteren, laat het ons dan gerust weten. Uw feedback helpt ons om onze service voortdurend te verbeteren.

10/10 (非常に良い)

Jason

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Well.placed in the city.
Most importantly, we cannot fault eveeyone who works in the hotel, they are all friendly and helpful. The hotel itself is a little tired but it is well placed in the city and the underground parking is ideal. Breakfast was comprehensive and the bar was welcoming with a good selection of drinks. A really pleasant 10-15 minute walk into the centre with somw libely cafes and restaurants on the way.
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Golden Tulip Hotel de' Mediciからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 17 日)
Dear Jason,Thank you for taking the time to share your feedback following your recent stay with us. We're thrilled to hear that you found our team to be friendly and accommodating. Our staff takes great pride in providing excellent service to ensure our guests feel welcome and well-assisted throughout their stay.We're pleased that you found our location convenient and enjoyed the benefits of our underground parking. Your appreciation of our breakfast selection and the welcoming atmosphere at our bar is truly appreciated.We take your comments about the hotel's appearance on board and will consider them as we continue to make improvements to enhance our guests' experiences.It's fantastic to know you enjoyed the stroll into the city center and discovered some charming cafes and restaurants along the way. Your kind words encourage us to continue providing exceptional service to our guests.We hope to have the pleasure of welcoming you back for another memorable stay in the future.Warm regards,

10/10 (非常に良い)

NAZLI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Golden Tulip Hotel de' Mediciからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 17 日)
Beste NAZLI,Hartelijk dank voor uw beoordeling en de tijd die u heeft genomen om ons hotel te beoordelen. We waarderen uw positieve feedback en hopen dat u een geweldig verblijf heeft gehad.Met vriendelijke groet,

10/10 (非常に良い)

Kenneth

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Perfect
Very nice room overlooking a canal. Very quiet area. Enjoyed the breakfast each day.
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Golden Tulip Hotel de' Mediciからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 17 日)
Dear KennethIt's wonderful to hear you had a pleasant stay with us! We're delighted that you appreciated your room's lovely canal view and that the quiet surroundings added to your comfort. Knowing you enjoyed our breakfast offerings makes us truly happy. Thank you for choosing our hotel, and we hope to welcome you back for another enjoyable experience soon!

10/10 (非常に良い)

andrea

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Enjoyable stay
Really good value hotel in a nice quiet area of Bruges. would stay again.
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Golden Tulip Hotel de' Mediciからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 17 日)
Dear KennethWe're delighted to hear that you had an enjoyable stay at our hotel! Thank you for highlighting the value and the peaceful location. We look forward to welcoming you back on your next visit to Bruges! If there's anything specific you loved about your stay, feel free to share it with us.

8/10 (良い)

Marta

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Muy cerca del centro
2023 年 11 月に 4 泊滞在
Golden Tulip Hotel de' Mediciからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 17 日)
Estimada Marta. Apreciamos que destaque nuestra cercanía al centro. Si tiene alguna sugerencia o comentario adicional sobre su estancia, nos encantaría saberlo para mejorar aún más nuestros servicios. ¡Esperamos tener la oportunidad de recibirle nuevamente en el futuro!

10/10 (非常に良い)

Viviane

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Een aanrader.
Fijn hotel. Zeer vriendelijk personeel. Super lekker en uitgebreid ontbijt. Hier komen we zeker terug.
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Golden Tulip Hotel de' Mediciからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 17 日)
Geachte Viviane,Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over ons hotel. We zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van uw verblijf, ons attente personeel en het uitgebreide ontbijt. Het zou een waar genoegen zijn om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groeten.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Golden Tulip Hotel de' Mediciからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 2 日)
Dear guest. Thank you very much for your review! We're glad you enjoyed your stay and hope to welcome you back.

8/10 (良い)

Adolfo

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Lugar raro jejeje pero cómodo
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Golden Tulip Hotel de' Mediciからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 28 日)
Thank you, Adolfo, for your review on Expedia. We're delighted to hear that you found our place comfortable, even if it may seem a bit unusual. Your comfort and satisfaction are important to us and we appreciate your feedback. If you have any specific comments or suggestions that could help us improve your future visits or enhance your experience, please feel free to share them with us. We look forward to welcoming you back, and our staff is here to ensure you have an enjoyable stay.

10/10 (非常に良い)

??

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Golden Tulip Hotel de' Mediciからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 28 日)
Dear guestThank you for your 5-star review on Expedia! We greatly appreciate your feedback. However, it appears that the review is missing specific comments or details. We want to ensure that we continue to meet and exceed your expectations, so if you have any additional comments or suggestions, please feel free to share them with us. Your feedback is valuable to us, and we look forward to welcoming you back in the future. If you have any specific concerns or requests you'd like to share with our staff, please don't hesitate to let us know, and we'll be happy to assist you.

6/10 (普通)

Julie

グループ旅行
気になった点 : 客室の快適度
DISAPPOINTING!
We booked "comfort" rooms thinking they would be more comfortable than just a basic room. The room was supposed to have a mini bar which it didn't. There was a small fridge that didnt keep anything cold. I expected nice toiletries as this is listed as a 4☆ hotel. There was only a combined hair/body wash....No hair conditioner! The hair dryer was attached to the wall and was ancient. There was nowhere near a mirror to plug in my curling brush. The bed was comfortable and the pillows were nice. Breakfast was good, although very busy and kept running out of different foods.
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Golden Tulip Hotel de' Mediciからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 12 日)
Dear JulieI'm sorry to hear about your disappointing experience at the hotel. It's important for guests to have accurate expectations when booking a room, especially when selecting a "comfort" category.It appears that there were some issues with the room amenities and facilities that didn't meet your expectations, like the mini-bar, toiletries and the hair dryer situation. Your feedback about these aspects is helpful for both potential guests and the hotel management to address any areas of improvement, so we're certainly going to address these to the responsible persons. About the toiletries we can tell you that these are no longer in the bathrooms because plastics soon will be forbidden. For the moment we're looking for alternatives.On a positive note, it's good to know that you found the bed and pillows comfortable and that you enjoyed the breakfast, despite the busy atmosphere.Your detailed review will serve as valuable feedback for the hotel and potential guests. If you have any more comments or experiences you'd like to share, please feel free to do so.Kind regards

8/10 (良い)

Isabel C

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Antiguo y cómodo
Hotel en área tranquila, bien ubicado cerca del centro de Brujas. Tiene muy cerca una parada de buses. El personal muy atento y cordial. El mobiliario y decoración de la habitación es antiguo, pero acorde con la histórica localidad.
2023 年 9 月に 2 泊滞在
Golden Tulip Hotel de' Mediciからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 12 日)
Estimada IsabelGracias por compartir su reseña sobre el hotel en el sitio web de Hotels.com. Es bueno saber que ha disfrutado de su estancia en una zona tranquila y que el hotel estaba bien ubicado cerca del centro de Brujas. También es un punto positivo que ha encontrado al personal atento y cordial.Su mención de que el mobiliario y la decoración de la habitación son antiguos, pero acordes con la histórica localidad, proporciona una idea realista de lo que los futuros huéspedes pueden esperar en términos de estilo.Si tiene más comentarios o experiencias que desee compartir, no dude en hacerlo. Sus opiniones son valiosas tanto para los futuros huéspedes como para el propio hotel.Saludos cordiales

10/10 (非常に良い)

Chris

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Golden Tulip Hotel de' Mediciからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 12 日)
Dear ChrisThank you for your rating. However, it seems you haven't provided any specific comments or details regarding your experience. If you'd like to share more about your stay or if you have any questions or requests, please feel free to do so, and I'll be happy to assist you further. Your feedback is important, and I'm here to help with any information or assistance you may need.

10/10 (非常に良い)

Victoria

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel is lovely in a quiet area but easy walking to shops restaurants etc
2023 年 9 月に 2 泊滞在
Golden Tulip Hotel de' Mediciからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 12 日)
Dear VictoriaThank you for sharing your feedback about the hotel. It's great to hear that you found the hotel lovely and enjoyed its location in a quiet area while still being within easy walking distance of shops and restaurants. This kind of information can be valuable for other travelers considering this hotel. If you have any more comments or if there's anything else I can assist you with, please feel free to let me know.Lovely regards

6/10 (普通)

Peter

カップルで旅行
Vind de verhouding prijs/kwaliteit niet op zijn plaats. Had voor een 4 sterren hotel wel meer verwacht.
2023 年 9 月に 2 泊滞在
Golden Tulip Hotel de' Mediciからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 16 日)
Beste Peter,Hartelijk dank voor het delen van uw feedback na uw recente verblijf. We stellen uw opmerkingen zeer op prijs en willen graag reageren.Het spijt ons te horen dat u de prijs-kwaliteitverhouding niet in lijn vond met uw verwachtingen. We waarderen uw opmerkingen over onze status als 4-sterrenhotel en zullen ze in overweging nemen om ervoor te zorgen dat we de juiste waarde bieden aan onze gasten.We willen graag begrijpen hoe we uw ervaring kunnen verbeteren. Als u specifieke feedback heeft over wat u gemist heeft of wat we kunnen verbeteren, horen we dat graag.We hopen dat u ons in de toekomst nogmaals overweegt voor uw verblijf en dat we de kans krijgen om uw verwachtingen te overtreffen.Met vriendelijke groetHet team van Golden Tulip Hotel de' Medici

8/10 (良い)

Cherry

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Golden Tulip Hotel de' Mediciからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 12 日)
Dear CherryThank you for your rating. If you have any specific comments or if there's anything more you'd like to share about your experience or if you need any assistance, feel free to let me know. I'm here to help!Kindest regards

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Lack of attention to detail + poor staff attitude.
There were multiple minor problems with the room, which apparently could not be fixed until the next day. In a three night stay this is not really acceptable - especially as these issues should have been routinely checked and so sorted fixed prior to our arrival. For example, the bulb in the toilet did not work so made it impossible to use in the dark; the bath plug did not work properly and it was hard to fill the bath as water was running awayas fast as it was coming out of the tap; some of the electrical sockets were very difficult to use - we should not have to get down on hands and knees and force the plug in! Although we had a king-size bed, the duvet was only double size, so was much too small for the bed - why? This really compromised a good night's sleep. The breakfast room toaster did not toast the bread - even after four passes through the machine, the bread was only warm and not really brown! Staff did not seem at all interested in fixing this. However, the biggest issue was the unhelpfulness and unfriendliness of the reception staff who seem to think that guests are a nuisance.
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Golden Tulip Hotel de' Mediciからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 12 日)
Dear guestI'm sorry to hear about the various issues you experienced during your stay. It's important for us to provide a comfortable and hassle-free experience for their guests, and it seems like there were several areas where we fell short. The problems with room maintenance, lighting, and amenities should have been addressed promptly to ensure a pleasant stay. Additionally, the unhelpfulness and unfriendliness of the reception staff can significantly impact the overall guest experience.Your feedback highlights important areas for improvement, and I certainly pass the message to the hotel management. Your comments will be taken into account to enhance our service. If you have any specific questions or if there's anything else I can assist you with, please feel free to let me know.Kind regards

6/10 (普通)

Steph

気になった点 : スタッフとサービス
Wouldn’t stay again
Arrived and told to park is an extra €28, spa was an extra €25. Food was only available at the weekend but they don’t tell you this. Also is €18 for a frozen microwave meal. Staff didn’t listen to requests.
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Golden Tulip Hotel de' Mediciからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 16 日)
Dear Steph,Thank you for taking the time to share your feedback following your recent stay. We appreciate your comments and would like to address your concerns.We apologize if there was any confusion regarding the additional charges for parking and spa access. We understand that transparency is crucial, and we will work on ensuring that these fees are communicated clearly to our guests in the future.We're sorry to hear that you were disappointed with the dining options and that it wasn't communicated that food was only available on weekends. We will review our communication processes to prevent such misunderstandings.Your feedback about the staff not listening to your requests is concerning, and we will address this with our team to ensure that our guests' needs and preferences are better attended to.We appreciate your honesty, and we hope that you might consider giving us another opportunity to provide you with a better experience in the future. If you have any further comments or suggestions, please feel free to share them with us by e-mail.Sincerely,The team of Golden Tulip Hotel de' Medici

10/10 (非常に良い)

Darren

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
3 nights in Brugge
The hotel is 10-15 min walk away from town centre but in a pleasant location by the canal. The front desk are friendly and pleasant. The bar area is ok with some nice beer on tap. Breakfast room is well laid out, with a good food selection. The staff in there were very helpful and always on hand to assist. The hotel offers a limited evening meal in the bar but we always ate out. The rooms are a lottery as there are so many different sizes and layouts. Our room was nicely laid out with only a few minor issues. The air extractor in the bathroom was not working (was not working in our friends room either) and the shower glass screen leaked from the seal onto the floor. The bed was creaky but we still had a good and pleasant sleep each night . May of been all the walking and beer consumption. The room and hotel were very clean.
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Golden Tulip Hotel de' Mediciからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 16 日)
Dear Darren,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent 3-night stay in Bruges. We're delighted to hear that you had a positive experience at our hotel.It's great to know that you appreciated our location, which offers a pleasant walk to the town center along the canal. We're also pleased that you found our front desk staff friendly and welcoming.We're glad you enjoyed the variety of beers in our bar and the well-laid-out breakfast room with a good food selection. Your kind words about our breakfast staff's helpfulness are much appreciated.Regarding the room, we apologize for the minor issues you encountered with the air extractor and shower glass screen. Your feedback is valuable, and we will address these issues promptly to ensure they are resolved for future guests. We appreciate your understanding.We're delighted that you had a good and pleasant sleep during your stay and that you found the room and hotel to be very clean.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future, and if you have any further comments or suggestions, please feel free to share them.Best regards,The team of Golden Tulip Hotel de' Medici

8/10 (良い)

David

カップルで旅行
良かった点 : 施設のコンディションと設備
Location was ideal and quiet
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Golden Tulip Hotel de' Mediciからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 12 日)
Dear DavidWe greatly appreciate your rating. If you have any additional thoughts or if there's anything more you'd like to share about your stay, please don't hesitate to inform us. We're here to assist you!

8/10 (良い)

Carli-Ann

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 7 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Eva

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 7 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mark

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We especially liked the friendliness of the staff, the breakfast, the Japanese garden and the cat pictures!
2023 年 7 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

clare

2023 年 7 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

David

2023 年 7 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Teresa

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 7 月に 1 泊滞在