レストラン

ノボテル ブリストル センターの口コミ

4 out of 5
ノボテル ブリストル センター
Victoria Street, Bristol, England

口コミ

8.6

非常に良い

評価 10 - 1000 件の口コミ中 458 件が非常に良い" "
評価 8 - 1000 件の口コミ中 394 件が良い" "
評価 6 - 1000 件の口コミ中 93 件が普通" "
評価 4 - 1000 件の口コミ中 25 件が不満" "
評価 2 - 1000 件の口コミ中 30 件が非常に不満" "

8.6/10

清潔度

8.8/10

スタッフとサービス

8.2/10

設備とサービス

8.4/10

施設のコンディションと設備

8.0/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
駅から徒歩圏内の良好ホテル
駅から徒歩数分のロケーションは便利。部屋の広さ、設備、清潔感も不満なし。緑地に接していて閑静。居心地よし。レセプションのスタッフの対応も好感。
2023 年 7 月に 2 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 11 日)
この度は、Novotel Bristol Centre でのご宿泊に関します、貴重なご意見・ご感想をお聞かせいただき、誠にありがとうございました。頂戴いたしましたご意見・ご感想をもとに、更なるサービスの向上に尽力してまいります。またのご宿泊をスタッフ一同、心よりお待ち申し上げております。Jonathan MeesonGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Yumi

2023 年 6 月に 2 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 11 日)
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

8/10 (良い)

Tetsuya

良かった点 : スタッフとサービス
部屋のメンテナンスに課題あり
バスルームに髪の毛の塊が落ちていた。掃除不足。室内に、1名宿泊の指定なのに、簡易別途が出しっぱなし。そのために部屋の使い勝手が良くなかった。典型的なヨーロッパの朝食は、おいしかった。
2019 年 2 月に 1 泊滞在
David - Guest Service Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 25 日)
あなたのレビューをありがとう、私はあなたが私たちと良い滞在をしたことを嬉しく思います。 お気軽にお問い合わせください。問題が解決した可能性があるとの連絡がありましたら、24時間365日体制で対応しております。 今後ノボテルをもう一度検討されることを願っています。 暖かい、ダビデ

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適
広さも設備もとても快適です。一階のパブの食事は美味しくなかった。
2018 年 5 月に 3 泊滞在
Iain Franceからの返信 (投稿日 : 2018 年 6 月 3 日)
この口コミが役に立ったと評価しています。Google翻訳する続きを読む»この口コミは役に立ちましたか?はいこの口コミを通報しますか?口コミを表示中1 - 1/1このレストランを見た人はこんなレストランも見ています あなたの懸念は当時、サービスの復旧を確実にするために最善を尽くしたでしょう。 あなたがノボテルを今後もまた大事に考えていただけることを願っております。イアンフランス - ゼネラルマネージャー

10/10 (非常に良い)

たけすー

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
サービスの良い綺麗なホテル
ウェルカムコーヒーや、フルーツ出迎えてくれました。11時過ぎにホテルに到着したのですが、部屋の準備がもうできているとのことで、追加料金なくすぐにチェックインさせてもらいました。朝食も美味しく、部屋も清潔感があります。おすすめです。
2018 年 2 月に 1 泊滞在
Iain Franceからの返信 (投稿日 : 2018 年 3 月 2 日)
お客様のご意見、ご来店いただきありがとうございました。また、新しいご朝食をお楽しみいただけることを嬉しく思います。すぐにNovotelに戻ってください。温かいおもてなし、Iain France - ゼネラルマネージャー

6/10 (普通)

Paul

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Hotel is very nice , clean . With good sized rooms as you expect in a Novotel . Only real complaints relate to the heating , as numerous other reviews have mentioned , the internal room temperature of the rooms is locked at 19 degrees . No amount of adjusting of the baffling heater controls ( no instructions provided ) will get it to move up or down . I got the readout to change to 22 degrees and it made zero difference . I then got it to show “off” on the display , it still continued to ( noisily) pump out 19 degree air all night . In the end we took out the provided electric oil radiator , and plugged that in to get some heat into the room . Which brings us to the next problem , mains sockets , or the lack of , our room - 135 , had one single mains socket (That’s a single socket , not a double ) and no USB’s , this is completely unacceptable in this day and age , for a couple staying together With phones. iPads , earbuds etc to charge . Even a Travelodge has at least two double sockets , both with USB’s in their premium rooms , so to have only a single socket in a £100 plus a night room is an insult. Get your act together Novotel , this is penny pinching to an insulting level .
2024 年 5 月に 2 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 8 日)
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We have now adjusted our systems to now work on full air conditioning therefore ensuring the rooms are now cooling. I can also confirm that we are in the process of adding USB sockets to our bedrooms with 1 floor already being complete.We thank you again for your feedback and we hope to welcome you back to our hotel very soon!

10/10 (非常に良い)

Catherine

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Comfortable accommodation.
2024 年 4 月に 2 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 29 日)
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

10/10 (非常に良い)

Michael

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very clean and only a short walk from city centre. Plenty of amenities and bars/restaurants nearby.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 24 日)
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

8/10 (良い)

Shabir、Weston Super Mare

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Value for money property
2024 年 4 月に 1 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 24 日)
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Bristol Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback and I am happy to hear that you had a good stay with us.I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of us as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience and we are sure that your next visit will be as pleasant as the previous one.

10/10 (非常に良い)

Jennifer

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 24 日)
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

10/10 (非常に良い)

SH

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Room was big for the price. Service staff was kind and helpful.
2024 年 4 月に 2 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 24 日)
Thank you for taking the time to share your feedback. We are glad that you had a good stay with us and that the team was kind and helpful. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

8/10 (良い)

David

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good hotel convenient for transport links
2024 年 3 月に 1 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 3 日)
Thank you for the review of our hotel! We are glad you had a good stay and hope to see you again very soon.

8/10 (良い)

john

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I couldn’t fault the property and all the staff were lovely and very helpful My room was very nice and very clean And breakfast was great with a lovely and efficient staff For me the whole stay was perfect ! John Hankins
2024 年 3 月に 2 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 4 日)
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Bristol Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback and I am happy to hear that you had a good stay with us.I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of us as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience and we are sure that your next visit will be as pleasant as the previous one.

10/10 (非常に良い)

richard

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
Thank you for taking the time to share your feedback. We are glad to see that you had a good stay with us and we hope to welcome you back to our hotel very soon!

10/10 (非常に良い)

Marc

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 2 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
Thank you for taking the time to share your feedback and we are happy to see that your had a good stay with us. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

8/10 (良い)

Sara

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

10/10 (非常に良い)

Damian

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Todo perfecto…volveremos seguramente
2024 年 3 月に 2 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 11 日)
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

6/10 (普通)

Daryl

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
A decent enough stay, but the TV had many of the channels missing. To be fair, they offered a new room, but not on after you'd unpacked for a day.
2024 年 3 月に 2 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 11 日)
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

8/10 (良い)

Mary

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Very friendly staff but room only equipped for 1 person (armchair towel tbags etc)
2024 年 3 月に 2 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 11 日)
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

10/10 (非常に良い)

Gilles

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Everything good
2024 年 2 月に 1 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 5 日)
Thank you for taking the time to leave a great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

8/10 (良い)

Chris

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
N/A
2024 年 2 月に 2 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 29 日)
Thank you for taking the time to leave a review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay with us and we hope to see you again very soon.

6/10 (普通)

Samuel

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 22 日)
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

8/10 (良い)

Louise

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 2 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 22 日)
Thank you for taking the time to leave the review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

10/10 (非常に良い)

Sardar

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Novotel Bristol
Perhaps the food for breakfast could be improved but other than that, everything was great. Thank you.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 22 日)
Thank you for the review of our hotel and as always we appreciate the feedback your have given! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

6/10 (普通)

Adam

良かった点 : スタッフとサービス
2024 年 2 月に 1 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 22 日)
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Faulty shower
Very friendly amd helpful reception staff when booking in. Shower did not drain and flooded bathroom. The house keeping member told us she had reported the problem the day before, yet they still booked us into the room. Reception staff offered nothing to resolve the problem, i had to ask for another room so we were able to shower!! Very much delayed our day. Nice breakfast, but overall very disappointing.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 12 日)
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Bristol Centre. I am sorry that your experience did not meet your expectations due to the issues you have brought to our attention.We very much appreciate your sharing your concerns therefore giving us the opportunity to address them and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

8/10 (良い)

Elizabeth

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Positives: The staff at the novotel were helpful and friendly. The additional activities for children were appreciated. The bed and bedding were comfy. Rituals toiletries were lovely. Plenty of towels and complimentary water was lovely. Breakfast food was good and gluten free options appreciated. Ways to improve: Decor is very tired and in need of rejuvenation. Carpets had seen better days.At breakfast gluten free options and decaf coffee was not readily avaliable. Once requested it took quite a while to have these items delivered.Children said the sofa beds were uncomfortable. Lots of local conatruction so quite noisy.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 12 日)
Thank you for taking the time to leave a review of our hotel! We appreciate the feedback that you have left however we are glad that on the whole you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

8/10 (良い)

Ann

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Cold
Although the room was well furnished and comfortable we were cold. There were no instructions for the heater and, although we turned up the thermostat, it took over an hour for the temperature to go up 2 degrees. There did not appear to be any way to have heating without the noisy fan. We enquired at reception and they said they would send maintenance. No one came during the 2 hours we were getting ready to go out and when we returned later in the evening the heating had been turned off! This was disappointing as everything else about our stay was fine.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 5 日)
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Bristol Centre. I was glad to see that in general you were happy with your stay however I am sorry that your experience did not meet your expectations due to the temperature in your room.We very much appreciate your sharing your concerns therefore giving us the opportunity to address them and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

2/10 (非常に不満)

Jennifer

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Comfortable, pleasant room. Experience spoiled by rude staff
2024 年 2 月に 1 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 5 日)
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Bristol Centre. I am sorry that your experience did not meet your expectations.We very much appreciate your sharing your concerns therefore giving us the opportunity to address them and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

10/10 (非常に良い)

patrick

2024 年 2 月に 1 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 5 日)
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

10/10 (非常に良い)

Rob

2024 年 1 月に 2 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 30 日)
Thank you for taking the time to leave the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

8/10 (良い)

David

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 1 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
Thank you for taking the time to share your feedback and we are glad to hear that you had a decent stay at the Novotel. We hope to welcome you back to our hotel very soon!

4/10 (不満)

Kai

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
poor
Room was okay overall but AC didnt work during extreme cold weathers. Cleaners leaving windows open and when reporting the issue to reception nobody came to help and received no compensation
2024 年 1 月に 7 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 24 日)
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Bristol Centre. I am sorry that your experience did not meet your expectations.We very much appreciate your sharing your concerns therefore giving us the opportunity to address them and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

10/10 (非常に良い)

Charles

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 1 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 24 日)
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

8/10 (良い)

Chia-Nan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 3 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 24 日)
Thank you for taking time to leave a review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

10/10 (非常に良い)

Monique riza

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 2 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 24 日)
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

8/10 (良い)

Wilson

2023 年 12 月に 2 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 24 日)
Thank you for the review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

8/10 (良い)

Colin

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 1 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 24 日)
Thank you for the review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

8/10 (良い)

Katherine

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2023 年 12 月に 2 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 25 日)
Thank you for taking the time to review our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

10/10 (非常に良い)

Gary

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice hotel, reasonably priced, in good location
I tend to always stay here when visiting Bristol as rates are reasonable and location is quiet but still close to all the activities. My only concern is navigating my way to the hotel due to all the one-way roads, bus lanes & raod closures but that's an issue with Bristol not Novotel
2023 年 12 月に 1 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 24 日)
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Bristol Centre. It is always a pleasure to receive positive feedback. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.

4/10 (不満)

Simon

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
Cold rooms and random missing items in each room.
Rooms were cold, numerous in rooms items were different in every room, soap, coffee machine, cream, water, shower gell etc.
2023 年 12 月に 1 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 24 日)
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Bristol Centre. I am sorry that your experience did not meet your expectations.We very much appreciate your sharing your concerns therefore giving us the opportunity to address them and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

10/10 (非常に良い)

PAUL

2023 年 12 月に 1 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 24 日)
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

8/10 (良い)

Matthijs

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Locatie was perfect. Loopafstand van het treinstation en stad. Schoon hotel en aardig personeel
2023 年 12 月に 2 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 5 日)
Bedankt voor de mooie beoordeling van ons hotel! Wij zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en hopen u snel weer te zien.

10/10 (非常に良い)

Christopher

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 1 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 5 日)
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

8/10 (良い)

Christine

2023 年 12 月に 1 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 5 日)
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

4/10 (不満)

Jean-Claude

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Centralt beliggende. Tv virkede ikke. Kun koldt vand søndag morgen.
2023 年 11 月に 3 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 28 日)
Tak fordi du tog dig tid til at fortælle os om din oplevelse på Novotel Bristol Centre. Jeg beklager, at din oplevelse ikke levede op til dine forventninger; tillad mig at udtrykke min dybeste undskyldning.Vi beklager også problemerne med varmtvandssystemet, der betød, at vi ikke havde varmt vand søndag morgen. Vedligeholdelse var i stand til at få det genindsat kl. 10.30, men vi sætter pris på, at der ville have været tid, hvor gæsterne blev berørt, og vi undskylder for ulejligheden.Du kan være sikker på, at vi træffer de nødvendige foranstaltninger for at løse problemet og forhindre fremtidig hændelse.Vi sætter pris på, at du deler dine bekymringer, og det er vores håb, at du vil give os mulighed for bedre at kunne betjene dig i den nærmeste fremtid.

6/10 (普通)

Sarah

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Hotel in a good position for centre of Bristol, but lack of hot water due to boiler issues really ruined the stay.
2023 年 11 月に 1 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 28 日)
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Bristol Centre. We are sorry over the issues with the hot water system that meant we had no hot water on Sunday morning. Maintenance were able to get it reinstated by 10.30am but we do appreciate there would have been time where are guests were affected and for this we apologise for any inconvenience caused.Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

4/10 (不満)

Martin James

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Check in was 2 hours late as had no rooms ready. Weren't able to have a shower as no hot water
2023 年 11 月に 1 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 28 日)
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Bristol Centre. We are sorry over the issues with the hot water system that meant we had no hot water on Sunday morning. Maintenance were able to get it reinstated by 10.30am but we do appreciate there would have been time where are guests were affected and for this we apologise for any inconvenience caused.At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

10/10 (非常に良い)

Rachael

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Fab location to walk for shopping and the hippodrome. Evening meal and breakfast was excellent!
2023 年 11 月に 1 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 28 日)
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

6/10 (普通)

Samantha Wing Sam

2023 年 11 月に 1 泊滞在
JMからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 25 日)
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!