外観

ルネッサンス ボストン ウォーターフロント ホテルの口コミ

4 out of 5

口コミ

9.0

とても素晴らしい

評価 10 - 1001 件の口コミ中 668 件が非常に良い" "
評価 8 - 1001 件の口コミ中 207 件が良い" "
評価 6 - 1001 件の口コミ中 62 件が普通" "
評価 4 - 1001 件の口コミ中 43 件が不満" "
評価 2 - 1001 件の口コミ中 21 件が非常に不満" "

9.4/10

清潔度

9.2/10

スタッフとサービス

8.8/10

設備とサービス

9.2/10

施設のコンディションと設備

9.0/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

ポール守谷、横浜

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
テーブルの上に、前のお客さんの髪の毛が数本落ちていた。 あと、シャワーブースのドアの下に隙間があり、お湯がブースの外に出てしまい、全くがびしょびしょになるほどだった。
2019 年 11 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Teru、東京

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ボストンの空港からシルバーラインで10分程度。バス停のほぼ目の前にホテルあるのでとても便利。料金も空港からは無料。空港へは$2.95ですが、バスの機械が1ドル紙幣をうまく受け入れてくれず、結局、運転手さんにいいから乗れって言われ、帰りも無料でした。 キングサイズの大きなフカフカのベッドで良く寝られました。 朝食はちょっとレストランが狭いので、時間を選んだ方がいいかも。 6時からホテル内のスタバが開くので、そこでパンを買って食べてました。 エアコンもうるさくなく、快適。 私の部屋はバスタブはなかったのですが、湯量は十分でした。
2019 年 10 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 設備とサービス
1泊4万円近い宿泊代にもかかわらず、スリッパ、歯ブラシなどのアメニティーがないのにびっくりしました。ただ、早い時間に到着しましたがすぐにチェックインさせてくださり助かりました。
2019 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Stayed two nights with no problem. Fancy atmosphere. Convenient to use silver line from Logan airport.
2019 年 8 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 25 日)
Dear Guest, it is great to know you enjoyed your time with us. Thank you for the kind comments - we are delighted you could unwind in our stylish, ocean-inspired rooms, and that our location suited your needs perfectly. We look forward to welcoming you back to Renaissance Boston Waterfront Hotel whenever you are in the area. Tom Walsh, General Manager

10/10 (非常に良い)

Robert

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This is a very nice place to stay. We had a great view of the harbor. The room was really clean. The beds were comfortable and it was convenient to some cool walking destinations.
2024 年 5 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Shawn

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Would have been nice if there was self parking for the hotel. Valet only NYC prices and Limited street parking
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 28 日)
Dear Shawn, Thank you for staying with us. We genuinely regret not meeting your expectations regarding our parking options. We have taken note of your feedback and we will convey this to our team. We hope the rest of your stay was enjoyable and that we will see you again soon at Renaissance Boston Waterfront Hotel.David ReddickDirector of Operations

10/10 (非常に良い)

Melanie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It’s one of my favorite hotels in Boston
2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jim

カップルで旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
It was a great hotel only one issue the swimming pool was only half full because it leaks.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 28 日)
Dear Jim, Thank you for being our guest at Renaissance Boston Waterfront Hotel. We were happy to read that you enjoyed your overall stay, except for the concern you outlined with our pool. We have taken note of your feedback and we will convey this to our team. We hope to have another opportunity to welcome you back to our hotel soon.David ReddickDirector of Operations

10/10 (非常に良い)

Olayinka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Enjoyed the stay.
2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Luis

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Everything was great!
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 25 日)
Dear Luis, Thank you for choosing us and for sharing about your stay. We appreciate the generous remarks and are glad you could discover the luxury, convenience, and comfort of Renaissance Boston Waterfront Hotel. We understand the importance of the details that make up a great stay and are glad you enjoyed your time with us. It was our pleasure hosting you, and we look forward to seeing you again soon.David Reddick,Director of Operations

8/10 (良い)

Kim

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Quick check-in and friendly staff!
2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Susan

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Nice hotel, great spot in Seaport.
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
Dear Susan, Thank you for choosing the Renaissance Boston Waterfront Hotel and for the kind review. We appreciate you mentioning how much you enjoyed our location and our property. We are ideally located in Seaport District's waterfront, an energetic hub of commerce, dining, and entertainment! Thank you again, and we hope to welcome you back soon.David ReddickDirector of Operations

8/10 (良い)

Jasmin

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Perfect location to the cruise port
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
Dear Jasmin, It was a pleasure reading your review of the Renaissance Boston Waterfront Hotel. We are delighted that our proximity to the cruise port was perfect for your plans. We appreciate your business and look forward to seeing you again soon. David ReddickDirector of Operations

6/10 (普通)

janine、FLEET

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Stayed 5 nights. It was OK. Very expensive but most are in this region. The staff in bar and restaurant are super nice and great service. I think overall it’s a nice hotel great location and does have a good gym pool and jacuzzi (pool is designed for lane swimming and possibly only 2 people at a time but it’s quiet most of the time). You just don’t get a lot for your money and reception is ok. It’s not super friendly but it’s not rude either. So it’s ok.
2024 年 5 月に 5 泊滞在
Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 15 日)
Dear Janine, Thank you for being our guest at our hotel and sharing your experience. We are delighted to know you were pleased with our ideal location, outstanding service at our on-site bar and restaurant, and thoughtful amenities. However, please accept our apologies for the concern you had with our service. We will share your comments with appropriate individuals as we strive to enhance our guest experience going forward. We also regret your disappointment with the price of your visit. Thank you again for your feedback, and we hope you will give us another chance to host you again. David Reddick,Director of Operations

10/10 (非常に良い)

CHERYL

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent front desk staff who directed us in ways to use the additional $30 fee. Close to several nice restaurants
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 30 日)
Dear Cheryl, Thank you for choosing to stay with us at Renaissance Boston Waterfront Hotel. We have an exceptional front desk team whose top priority is making sure every guest is comfortable and feels right at home, so we look forward to sharing your compliments with them. It is also nice to read you loved our ideal location close to many restaurants. We appreciate your business and hope to welcome you back soon. David Reddick,Director of Operations

10/10 (非常に良い)

Cynthia

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It was a perfect stay!
Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Dear Cynthia, Thank you for choosing the Renaissance Boston Waterfront Hotel. We are dedicated to providing a comfortable and pleasing atmosphere for all of our guests; therefore, we love that you had a pleasant stay. It was our pleasure hosting you, and we look forward to another opportunity to welcome you back soon.David ReddickDirector of Operations

10/10 (非常に良い)

Q、Columbia City

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Stayed there with my family for Boston Marathon 2024. Great views and convenient.
2024 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Alex

2024 年 4 月に 1 泊滞在
Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 8 日)
Dear Alex, We are thrilled you had an excellent stay at Renaissance Boston Waterfront Hotel, and we appreciate the fantastic rating. It was our pleasure accommodating you, and we look forward to your next visit with us.David ReddickDirector of Operations

10/10 (非常に良い)

Natalia、Miami

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Friendly staff, comfy rooms, great area
2024 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Quyen

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Very comfortable…
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 18 日)
Dear Quyen, Thank you for choosing the Renaissance Boston Waterfront Hotel. We are dedicated to providing a comfortable and pleasing atmosphere for all of our guests; therefore, we love that you had a pleasant stay. It was our pleasure hosting you, and we look forward to another opportunity to welcome you back soon.David ReddickDirector of Operations

8/10 (良い)

Roger

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great staff support
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 17 日)
Dear Roger, Thank you for choosing Renaissance Boston Waterfront Hotel and taking the time to review your stay. It was a pleasure reading about the excellent service you received from our staff. This is what we strive to do every day, so we appreciate you acknowledging our efforts. We hope to have the pleasure of doing so again in the future.David ReddickDirector of Operations

10/10 (非常に良い)

Laurie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great experience here, requested conjoint rooms weeks in advance and was granted those rooms. Great customer service
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Dear Laurie, Thank you for your feedback on your recent visit to the Renaissance Boston Waterfront Hotel. We are delighted to hear that you had a great experience during your stay with us. It is fantastic to know that your request for connecting rooms was granted and that our team provided excellent service. Your satisfaction is our top priority, and we are delighted that we could accommodate your request. We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the future.David Reddick-Director of Operations

8/10 (良い)

Jennifer

2024 年 4 月に 1 泊滞在
Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 5 日)
Dear Jennifer, We are glad you enjoyed your time at Renaissance Boston Waterfront Hotel. Thank you for your nice rating, and we look forward to your next visit.David Reddick,Director of Operations

10/10 (非常に良い)

crystal

2024 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

KEN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
.
2024 年 4 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Thomas

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 4 日)
Dear Thomas, Thank you for choosing to stay at Renaissance Boston Waterfront Hotel and sharing your experience. It was a pleasure having you as our guest, and we hope you will revisit the next time your travel brings you to our area.David Reddick,Director of Operations

10/10 (非常に良い)

Chris

2024 年 3 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Savio

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Zhigang

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 1 日)
Dear Zhigang, Thank you for your outstanding rating. We are glad that we could exceed all of your expectations and that you loved your visit to our hotel. We appreciate you taking the time to let fellow travelers know about your experience, and we look forward to many more visits to the Renaissance Boston Waterfront Hotel.David ReddickDirector of Operations

4/10 (不満)

Matthew

良かった点 : 施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 31 日)
Dear Matthew, Thank you for choosing to stay with us. We apologize for anything other than a perfect visit. Your experience is not representative of our usual performance, and we are disappointed for not meeting your expectations. We hope you will consider staying with us again, as we would love to provide you with the exceptional experience you deserve.David ReddickDirector of Operations

10/10 (非常に良い)

Joseph

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 30 日)
Dear Joseph, Thank you for the wonderful rating for Renaissance Boston Waterfront Hotel. We're delighted to have provided you with a satisfying visit. It was our pleasure to have you stay with us, and we look forward to hosting you again soon.David ReddickDirector of Operations

10/10 (非常に良い)

Dana

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 27 日)
Dear Dana, Thank you for the perfect rating. We are glad you had a wonderful time at Renaissance Boston Waterfront Hotel. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to welcoming you back for another outstanding experience.David Reddick,Director of Operations

10/10 (非常に良い)

Angelo

2024 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Rick

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
I B Happy
2024 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Niwde、Charlotte

2024 年 3 月に 2 泊滞在
Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 21 日)
Dear Niwde, Thank you for your outstanding rating. We are glad that we could exceed all of your expectations and that you loved your visit to our hotel. We appreciate you taking the time to let fellow travelers know about your experience, and we look forward to many more visits to the Renaissance Boston Waterfront Hotel.David ReddickDirector of Operations

10/10 (非常に良い)

Michael Van

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Jack

2024 年 2 月に 3 泊滞在
Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 24 日)
Dear Jack, Thank you for rating your stay at our hotel. We aim to make each guest feel at home; therefore, we are disappointed if we did not meet all of your expectations. We hope you will accept our apologies for any concerns you may have encountered and give us another chance to welcome you back so you can experience our hotel the way you should have on this visit.David ReddickDirector of Operations

10/10 (非常に良い)

Brian

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
👍
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 1 日)
Dear Brian, Thank you for the wonderful rating for Renaissance Boston Waterfront Hotel. We're delighted to have provided you with a satisfying visit. It was our pleasure to have you stay with us, and we look forward to hosting you again soon.David ReddickDirector of Operations

6/10 (普通)

Sharon

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice amenities and location is excellent. Person I had at check in was somewhat offish (but I recognize everyone has their moments and something else could have been at play). That aside, couldn’t beat the price for a last minute, February vacation trip.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 23 日)
Dear Sharon, Thank you for choosing to stay with us and sharing your review with fellow travelers. We are glad to know you overall had a pleasant stay and that our various amenities enhanced your time with us. We also appreciate you mentioning our convenient location. That said, Please accept our apologies for the issues you experienced while checking in. We know a first impression is essential, and a friendly smile and efficient check-in is a very important step in setting the tone for a great stay. We will share your comments appropriately as we strive to improve our guest's experience. We are grateful for your valuable feedback and look forward to welcoming you again for a seamless experience.David ReddickDirector of Operations

10/10 (非常に良い)

Lauren

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mary

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Boston Bruins Outing
Hotel was very clean. The hotel employees/staff were very friendly. We had breakfast in the restaurant food was very good. Would stay there again.
2024 年 2 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Michael

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 22 日)
Dear Michael, Thank you for choosing to stay with us and for leaving a positive rating. We're delighted to know that you had a great experience here at Renaissance Boston Waterfront Hotel. We look forward to welcoming you back on your next visit.David ReddickDirector of Operations

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Steven

家族旅行
2024 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Barbara

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Michael

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

John、South Yarmouth

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Director of Operationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 29 日)
Dear John, Thank you for the generous rating. It is always gratifying to receive praise for exceeding expectations, and we are delighted you enjoyed your stay. It was our pleasure hosting you at Renaissance Boston Waterfront Hotel; we hope to see you again soon. David Reddick,Director of Operations

8/10 (良い)

Sherri

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Pamela

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Very quiet and easy to walk to restaurants
2024 年 1 月に 1 泊滞在