内装

GHL ホテル テケンダマ ボゴタの口コミ

3.5 out of 5
GHL ホテル テケンダマ ボゴタ
Carrera 10 No 26-21, Bogotá, Distrito Capital

口コミ

8.8

非常に良い

評価 10 - 486 件の口コミ中 290 件が非常に良い" "
評価 8 - 486 件の口コミ中 117 件が良い" "
評価 6 - 486 件の口コミ中 38 件が普通" "
評価 4 - 486 件の口コミ中 22 件が不満" "
評価 2 - 486 件の口コミ中 19 件が非常に不満" "

9.0/10

清潔度

9.0/10

スタッフとサービス

8.6/10

設備とサービス

8.4/10

施設のコンディションと設備

8.6/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

Tsugune

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
便利で居心地の良いホテル 近くにスーパーがあれば もっと良い(小さなコンビニはあるのだが)
2023 年 3 月に 3 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 8 日)
親愛なる次根様、市内の宿泊施設の選択肢として当ホテルをお選びいただき、当社のサービス基準を通じて質の高いサービスを提供する機会を与えていただき、誠にありがとうございます。 あなたの評価は私たちにとって非常に重要です。 私達はあなたを待っている!宜しくお願いします、エルナン・デュランゼネラルマネージャー

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
ホテルスタッフは、親切でした。 ロケーションは、よかったです。コンビニ、レストラン、カフェも近くにあり、国立博物館は徒歩5分ほどで、黄金博物館、ボリバール広場等にも徒歩15分ほどで行けます。大きな道路に面しているので、andinoやCali ma といったshopping mall、モンセラッテの丘にも、Uberなどを利用して行きやすかったです。 空港への無料シャトルバスも、早朝深夜を除き、利用できました。 朝ごはんも美味しかったです。近くに朝から開店しているカフェ等もあるので、そちらを利用しても良いかも知れません。
2019 年 10 月に 5 泊滞在
部長からの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 16 日)
親愛なるゲスト、私たちとあなたのコメントを共有してくれてありがとう、私たちのホテルへの訪問中にすべてが完璧だったことを知ることは大きな喜びです。 すぐに施設にいらしてください。 よろしく、 ヘルナン・デュラン 部長

10/10 (非常に良い)

Fernando、CDMX

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Como siempre Tequendama es excelencia
2024 年 5 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

D Rafael

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Es adecuado limpio y buena vista
2024 年 5 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Diego Armando

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excelente
2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Edlam Lee

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The staff is excellent always smiling the breakfast is the best the dinner wow,want to give big shout outs to my new friends Sabaatien at the front desk and Brandon Lee Bruce lee son lol,and shout out to Lisa holding down the cafe spot shes remarkable, overall was good,my set back is sometimes late you will hear a lot of talking in the hallway,but other than that i like it,thanks for a wonderful stay
2024 年 5 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Trino

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
.
2024 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jessiquita

2024 年 4 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Jimmy

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Its an old high end hotel but very well kept. The rooms are very nice, though there was no air-conditioning, its always cool. Its in the downtown area of Bogota. Its located in a business district.
2024 年 4 月に 4 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 6 日)
Dear Mr Jimmy. We are very grateful to receive your comments leaved during your stay! These contribute to our constant improvement as an organization Thanks for your visit and we would love to have you home soon. Sincerely, Hernan DuranGeneral Manager

4/10 (不満)

Glenn

出張
気になった点 : スタッフとサービス
Not an international hotel. No smart TV so all channels except CNN were in Spanish. Food poisoning from room service pizza. Wrong information given twice in english at the reception. Old and tired hotel. However well located for many amenities so no need to use a taxi can walk if you feel safe.
2024 年 4 月に 7 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 6 日)
Dear Mr GlennWarm greeting from GHL Tequendama Hotel. We would like to thank you for your comments. We will take careful note of your feedback and we will take corrective actions to improve these issues. The hope soon to welcome you.Looking forward.Hernan DuranGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Fulvio

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Excelente
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Gerente Generalからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 6 日)
Respetado señor Fluvio, gracias por su valoración hacia el hotel, sus apreciaciones nos producen satisfacción. Esperamos verle pronto. Hernan DuranGerente General

8/10 (良い)

Kevin

家族旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
About 50 years ago it may of been a five star hotel but now not so much. My wife and I had to switch rooms three times during our stay. They did upgrade rooms each time so that was nice. However, water temperature was difficult to control no matter what shower we used. Water leaks through the lobby when it rains, and not just a little bit. Staff is friendly and accommodating.The area around is not safe after dark.
2024 年 4 月に 7 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 6 日)
Dear Mr Kevin. We are very grateful to receive your comments leaved during your stay! These contribute to our constant improvement as an organization Thanks for your visit and we would love to have you home soon. Sincerely, Hernan DuranGeneral Manager

8/10 (良い)

Juan Landa

カップルで旅行
良かった点 : 設備とサービス
.
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Gerente Generalからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 6 日)
Respetado señor Juan Landa, le saludamos de parte de GHL Hotel Tequendama. Muchas gracias por el tiempo tomado para dejar sus amables apreciaciones. Hacen que nos motivemos a continuar por el camino a la excelencia. Esperamos poder atenderle de regreso en esta su casa.Hernan DuranGerente General

10/10 (非常に良い)

RANDOLPH

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I like this hotel. It's convenient, safe, quiet, clean, great food, helpful staff, and spacious rooms. Not the most modern in rhe city, but I have nothing to complain about.
2024 年 4 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 6 日)
Dear Mr RandolphWarmest greetings from Hotel GHL Tequendama. Let us to thank you for raising your valuable comments about our services. For by so doing we can detect our opportunities for improvement and really know the experience of our guests. Hope that you continue choosing us at the future. Respectfully,Hernan DuranGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Yansel M. Aponte

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great value for price. Staff is very attentive and go above and beyond to help.
2024 年 4 月に 3 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 6 日)
Dear Mr YanselWarmest greetings from Hotel GHL Tequendama. Let us to thank you for raising your valuable comments about our services. For by so doing we can detect our opportunities for improvement and really know the experience of our guests. Hope that you continue choosing us at the future. Respectfully,Hernan DuranGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Pedro

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Happy people
2024 年 4 月に 1 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 6 日)
Dear Mr PedroWarmest greetings from Hotel GHL Tequendama. Let us to thank you for raising your valuable comments about our services. For by so doing we can detect our opportunities for improvement and really know the experience of our guests. Hope that you continue choosing us at the future. Respectfully,Hernan DuranGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

juliette

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
What i liked about this property was that the staff and the hotel itself were very nice. What we didnt like was that the room was very dirty, like it was not used for a long time and no cleaning was made. What i didnt like either was that Expedia offer this hotel with a perk but the hotel itself inform us that it was not included in our package, so i was confused, but whatever!!
2024 年 4 月に 3 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 6 日)
Dear Mrs JulietteWarmest greetings from Hotel GHL Tequendama. Let us to thank you for raising your valuable comments about our services. For by so doing we can detect our opportunities for improvement and really know the experience of our guests. Hope that you continue choosing us at the future. Respectfully,Hernan DuranGeneral Manager

8/10 (良い)

Jorge

2024 年 4 月に 3 泊滞在
Gerente Generalからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 6 日)
Respetado señor Jorge, le saludamos de parte de GHL Hotel Tequendama. Muchas gracias por el tiempo tomado para dejar sus amables apreciaciones. Hacen que nos motivemos a continuar por el camino a la excelencia. Esperamos poder atenderle de regreso en esta su casa.Hernan DuranGerente General

6/10 (普通)

Adrian

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
La atención del personal y camarero.
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Gerente Generalからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 6 日)
Respetado señor Adrian, gracias por su valoración hacia el hotel, sus apreciaciones nos producen satisfacción. Esperamos verle pronto. Hernan DuranGerente General

10/10 (非常に良い)

Norm

2024 年 3 月に 1 泊滞在
Gerente Generalからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 6 日)
Respetado señor Norm, gracias por su valoración hacia el hotel, sus apreciaciones nos producen satisfacción. Esperamos verle pronto. Hernan DuranGerente General

6/10 (普通)

Colby

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
2024 年 3 月に 5 泊滞在
Gerente Generalからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 6 日)
Respetado señor Colby, gracias por su valoración hacia el hotel, sus apreciaciones nos producen satisfacción. Esperamos verle pronto. Hernan DuranGerente General

10/10 (非常に良い)

Yandeyra

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent ✴️✴️✴️✴️✴️ Front desk are accommodating and always answered all of our questions. Room service is the best. ☕️ restaurants, hair salons, dunking donuts, local shops, drug stores, bars, ATMs, banks, all within the 1st floor/lobby. Super convenient.
2024 年 3 月に 3 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 11 日)
Dear Mrs YandeyraWarmest greetings from Hotel GHL Tequendama. Let us to thank you for raising your valuable comments about our services. For by so doing we can detect our opportunities for improvement and really know the experience of our guests. Hope that you continue choosing us at the future. Hernan DuranGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

German

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Muy bueno
2024 年 3 月に 6 泊滞在
Gerente Generalからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 11 日)
Respetado señor German, le saludamos de parte de GHL Hotel Tequendama. Muchas gracias por el tiempo tomado para dejar sus amables apreciaciones. Hacen que nos motivemos a continuar por el camino a la excelencia. Esperamos poder atenderle de regreso en esta su casa.Hernan DuranGerente General

10/10 (非常に良い)

Francisco Eduar Gamez

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It was great
2024 年 2 月に 4 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 11 日)
Dear Mr FranciscoWarmest greetings from Hotel GHL Tequendama. Let us to thank you for raising your valuable comments about our services. For by so doing we can detect our opportunities for improvement and really know the experience of our guests. Hope that you continue choosing us at the future. Hernan DuranGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

John、Sterling

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Gerente Generalからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 11 日)
Respetado señor John. Le saludamos de GHL Hotel Tequendama. Gracias por el tiempo tomado para valorarnos y dejar sus apreciaciones que son tan importantes para nuestro mejoramiento constante como organización, revisaremos los puntos mencionados para mejorar considerablemente. Le esperamos en un futuro!Hernan DuranGerente General

10/10 (非常に良い)

himanshu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Gerente Generalからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 11 日)
Respetado señor himanshu. Nos alegra conocer tan amable valoración, esperamos continuar atendiendole como usted merece en un futuro cercano. Hernan DuranGerente General

10/10 (非常に良い)

ROSA、Miami

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Gerente Generalからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 11 日)
Respetada señora Rosa. Le saludamos de GHL Hotel Tequendama. Gracias por el tiempo tomado para valorarnos y dejar sus apreciaciones que son tan importantes para nuestro mejoramiento constante como organización, revisaremos los puntos mencionados para mejorar considerablemente. Le esperamos en un futuro!Hernan DuranGerente General

6/10 (普通)

Emiro

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Gerente Generalからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 11 日)
Apreciado señor Emiro. Le saludamos de GHL Hotel Tequendama. Gracias por los minutos invertidos en calificarnos. Esperamos contar con su presencia más adelante. Hernan DuranGerente General

10/10 (非常に良い)

Carlos

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
La vista genial, la habitación muy cómoda, el desayuno es muy muy bueno, la cena estuvo muy bien. Excelente hotel.
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Gerente Generalからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 11 日)
Estimado señor Carlos, le saludamos desde GHL Hotel Tequendama. Muchas gracias por sus amables comentarios. Cada dia nos esforzamos por generar Experiencias Memorables y vemos que en esta ocasión fue así. Esperamos contar con su presencia más adelante y atenderle de la manera que usted merece. Hernan DuranGerente General

10/10 (非常に良い)

Donna

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Gerente Generalからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 11 日)
Apreciada señora Donna. Le saludamos de GHL Hotel Tequendama. Gracias por los minutos invertidos en calificarnos. Esperamos contar con su presencia más adelante. Hernan DuranGerente General

10/10 (非常に良い)

CASSIA MARIA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 5 泊滞在
Gerente Generalからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 11 日)
Respetada señora Cassia Maria. Nos alegra conocer tan amable valoración, esperamos continuar atendiendole como usted merece en un futuro cercano. Hernan DuranGerente General

10/10 (非常に良い)

Juan C Plaza

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Gerente Generalからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 7 日)
Respetado señor Juan, le saludamos de parte de GHL Hotel Tequendama. Muchas gracias por el tiempo tomado para dejar sus amables apreciaciones. Hacen que nos motivemos a continuar por el camino a la excelencia. Esperamos poder atenderle de regreso en esta su casa.Hernan DuranGerente General

8/10 (良い)

Christian

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Gerente Generalからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 8 日)
Apreciado señor Christian. Le saludamos de GHL Hotel Tequendama. Gracias por los minutos invertidos en calificarnos. Esperamos contar con su presencia más adelante. Hernan DuranGerente General

8/10 (良い)

Douglas、Campbell River

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Staff service. Close to downtown. Pool was closed. Cracked sink in bathroom. Small bathroom.
2024 年 1 月に 4 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 8 日)
Dear Mr DouglasWe would like to thank you for your comment. We will take careful note of your feedback and we will take corrective actions to improve these issues.Best regards.Hernan DuranGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Rolando

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent Property... Going back to Colombia on March and I will stay here again..
2024 年 1 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 8 日)
Dear Mr RolandoWe would like to thank you for your comment. We will take careful note of your feedback and we will take corrective actions to improve these issues.Best regards.Hernan DuranGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Cesar

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Gerente Generalからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 8 日)
Apreciado señor Cesar. Le saludamos de GHL Hotel Tequendama. Gracias por los minutos invertidos en calificarnos. Esperamos contar con su presencia más adelante. Hernan DuranGerente General

10/10 (非常に良い)

VIVIANA PAOLA

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Gerente Generalからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 7 日)
Respetada señora Viviana, le saludamos de parte de GHL Hotel Tequendama. Muchas gracias por el tiempo tomado para dejar sus amables apreciaciones. Hacen que nos motivemos a continuar por el camino a la excelencia. Esperamos poder atenderle de regreso en esta su casa.Hernan DuranGerente General

10/10 (非常に良い)

Heidi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very nice place, affordable and clean. Staff was very helpful. I will go back.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 7 日)
Dear Mrs HeidiWe would like to thank you for your comment. We will take careful note of your feedback and we will take corrective actions to improve these issues.Best regards.Hernan DuranGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Juan G.

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Everything was great
2024 年 1 月に 1 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 7 日)
Dear Mr Juan G.We would like to thank you for your comment. We will take careful note of your feedback and we will take corrective actions to improve these issues.Best regards.Hernan DuranGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

John James

2024 年 1 月に 2 泊滞在
Gerente Generalからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 7 日)
Estimado señor John James, le saludamos de parte de GHL Hotel Tequendama. Muchas gracias por el tiempo tomado para dejar sus amables apreciaciones. Hacen que nos motivemos a continuar por el camino a la excelencia. Esperamos poder atenderle de regreso en esta su casa.Hernan DuranGerente General

10/10 (非常に良い)

Delcy

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Gerente Generalからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 7 日)
Respetada señora Delcy, le saludamos de parte de GHL Hotel Tequendama. Muchas gracias por el tiempo tomado para dejar sus amables apreciaciones. Hacen que nos motivemos a continuar por el camino a la excelencia. Esperamos poder atenderle de regreso en esta su casa.Hernan DuranGerente General

8/10 (良い)

Luis

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Gerente Generalからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 7 日)
Apreciado señor Luis. Le saludamos de GHL Hotel Tequendama. Gracias por los minutos invertidos en calificarnos. Esperamos contar con su presencia más adelante. Hernan DuranGerente General

8/10 (良い)

Nicole

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Gutes Hotel zentrumsnah
2023 年 12 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 8 日)
Sehr geehrte Frau Nicole. Wir begrüßen Sie vom GHL Hotel Tequendama. Vielen Dank für die Minuten, die Sie in die Bewertung investiert haben. Wir hoffen auf Ihre spätere Anwesenheit.Hernan DuranHauptgeschäftsführer

10/10 (非常に良い)

Josue Fabian

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Gerente Generalからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 7 日)
Respetado señor Josue, le saludamos de parte de GHL Hotel Tequendama. Muchas gracias por el tiempo tomado para dejar sus amables apreciaciones. Hacen que nos motivemos a continuar por el camino a la excelencia. Esperamos poder atenderle de regreso en esta su casa.Hernan DuranGerente General

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Un poco decepcionado ésta vez
Hemos estado varias veces hospedados y siempre disfrutando de todas las instalaciones. Sin embargo, ésta vez, ya recibiendo la habitación nos dijeron que la piscina estaba en mantenimiento y que va durar varios meses cerrada, también faltó el uso del SPA debido a que quienes lo atienden estaban de vacaciones. Ojalá mantengan la piscina y no la quiten como otros hoteles han hecho para reemplazarla por un bar
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Gerente Generalからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 8 日)
Respetado Huésped. Le saludamos de GHL Hotel Tequendama. Apreciamos el tiempo que tomo al valorar a nuestro hotel. Lamentamos los inconvenientes que se han generado por no tener habilitadas las zonas húmedas y piscina, actualmente nos encontramos en renovación y mejoras de habitaciones y de estos espacios para así brindar una experiencia aún más cómoda y placentera en el futuro. Gracias por su interés en nuestras mejoras contribuyen a nuestro mejoramiento constante. Cordial saludo, Hernan DuránGerente General

8/10 (良い)

Eldar

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Gerente Generalからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 11 日)
Respetado señor Eldar, gracias por su valoración hacia el hotel, sus apreciaciones nos producen satisfacción. Esperamos verle pronto. Hernan DuranGerente General

8/10 (良い)

Albert、Van Nuys

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
It is an older hotel with character and history but will lack the atmosphere of a newer modern room. There are places to eat within walking distance but beware of your surroundings when you are out and about. It is not in a nice part of Bogota.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 7 日)
Dear Mr Albert.We would like to thank you for your comment. We will take careful note of your feedback and we will take corrective actions to improve these issues.Best regards.Hernan DuranGeneral Manager

6/10 (普通)

Roderick

気になった点 : 施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Gerente Generalからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 7 日)
Apreciado señor Roderick. Le saludamos de GHL Hotel Tequendama. Gracias por los minutos invertidos en calificarnos. Esperamos contar con su presencia más adelante. Hernan DuranGerente General

10/10 (非常に良い)

Luis Enrique

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Gerente Generalからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 7 日)
Respetado señor Luis Enrique, le saludamos de parte de GHL Hotel Tequendama. Muchas gracias por el tiempo tomado para dejar sus amables apreciaciones. Hacen que nos motivemos a continuar por el camino a la excelencia. Esperamos poder atenderle de regreso en esta su casa.Hernan DuranGerente General

10/10 (非常に良い)

Gracie

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Súper bien nuestra estancia, el desayuno muy rico
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Gerente Generalからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 16 日)
Apreciada señora Gracie. Le saludamos de GHL Hotel Tequendama. Gracias por los minutos invertidos en calificarnos. Esperamos contar con su presencia más adelante. Hernan DuranGerente General