Room was nice. But understanding switch of lights and air condition was difficult.
The taste of morning buffet was not good, especially fruit was not tasty.
Tad
2017 年 8 月に 3 泊滞在
Oliverからの返信 (投稿日 : 2017 年 10 月 11 日)
Dear Tad,
Thank you for talking the Time and sharing your recent experience.
I would like to apologize for the unpleasant Situation and I can ensure you that we have taken the right actions to correct those.
Again my sincere Apologies
Sincerely
Oliver
While the room was clean, the overall value for money was super low.
The shower drainage wasn’t functioning properly so every night my bathroom was essentially flooding and I was very close to slipping on many occasions. The wire chargers next to the bed weren’t working but luckily I brought universal adaptor with wire charging function, otherwise it could be really inconvenient. The amenities were visibly a bit outdated hence a very subpar Ritz, I won’t recommend it.
The only redeeming factor was the staff that were very professional and helpful.
Sophia
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Ellaからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 21 日)
Dear guest, thank you very much for your feedback on our hotel. We highly value your opinions and suggestions, and we deeply sorry for the issues you encountered during your stay with us.Regarding to the problem of the poor shower drainage, we have taken actions to rectify it and ensure that it will not reoccurred again. At the same time, we will also inspect and replace the chargers in the guest rooms to ensure a good user experience.We also greatly appreciate your good comment of our employees. Our employees have always been very professional and helpful at your service, and they will continue to provide high-quality service to our guests.Finally, we would like to express our sincere apologies to you again and promise to continuously improve and enhance the quality of our service, so that every guest can enjoy a pleasant stay experience. If you have any other suggestions or opinions, please feel free to contact us at any time. Sincerely yours, Ella QianDirector of Quality and Learningthe Ritz-Carlton Beijing, Financial Street010-66016666
10/10 (非常に良い)
Christopher
2024 年 3 月 3 日
Christopher
2024 年 3 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Wenyuan
2024 年 1 月 26 日
Wenyuan
2024 年 1 月に 5 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Christina FY
2023 年 12 月 14 日
Christina FY
2023 年 12 月に 1 泊滞在
4/10 (不満)
Wing nga
2023 年 10 月 29 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Wing nga
2023 年 10 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
CHI MING
2023 年 10 月 16 日
CHI MING
2023 年 10 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Yip
グループ旅行
2023 年 10 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Yip
2023 年 10 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Wai Cheong
2023 年 9 月 18 日
Wai Cheong
2023 年 9 月に 6 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Roman
2023 年 8 月 26 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I liked that the Hotel was connected to the shopping center where I had to attend an event.
World class customer service with kind and attentive staff who made us feel welcome and valued.
宿泊されたお客様
2021 年 7 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2021 年 7 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2021 年 6 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
出張
2021 年 6 月 13 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice business hotel. Easy to move around.
Nice location easy to move around. Very friendly staff and nice swimming pool and spa but breakfast and internet connection service should be improved. Club lounge is nicely staffed but the food is so so.
宿泊されたお客様
2021 年 6 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Xingwei
2020 年 12 月 27 日
Xingwei
2020 年 12 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
出張
2019 年 10 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
solo business travelling
good location and excellent service. However the aircon had some issues but it was fixed quickly.
宿泊されたお客様
2019 年 10 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
jiangdong
2019 年 8 月 18 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
jiangdong
2019 年 8 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 8 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2019 年 8 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Steffen
2019 年 2 月 9 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Steffen
2019 年 2 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 1 月 12 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2019 年 1 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Nasanbuke
2018 年 12 月 25 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
great location, professional staff....only one issue is that carpet in my room #515 seems a little bit old, everything else is wonderful.
Nasanbuke
2018 年 12 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2018 年 12 月 18 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2018 年 12 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Vikram
2018 年 11 月 9 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great Business Stay Hotel!
Very clean rooms and comfortable beds.
Vikram
2018 年 11 月に 1 泊滞在
BJSFSからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 26 日)
Dear Vikram,
Thank you for sharing your recently experience. It’s great to hear you had such a wonderful time with us.
We look forward to welcoming you back very soon.
Sincerely yours,
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2018 年 10 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2018 年 10 月に 2 泊滞在
BJSFSからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 26 日)
Dear Anonymous,
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
10/10 (非常に良い)
Olanrewaju
2018 年 9 月 7 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Fantastic Club Lounge service and experience. Italian restaurant too was very great.
Dear Valued Guest,
We thank you sincerely for your feedback to our hotel, ladies and gentlemen are ready for serving you and impressing you again with our uncommon service and experience in the near future.
We wish you well with everything and look forward to greeting again soon.
Best Regards.
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2018 年 2 月 26 日
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Weak hotel.
Weak hotel; aesthetics, restaurants, service. Not a Ritz Carlton standard hotel.
宿泊されたお客様
The Ritz-Carlton Beijing, Financial Street からの返信 (投稿日 : 2018 年 4 月 25 日)
Dear Valued Guest,
Thank you for your feedback. The design of The Ritz-Carlton Beijing, Financial Street was inspired by Chinese traditional philosophy of Fengshui and 5 elements, full of oriental elegance. Our Italian and Chinese restaurants are renowned and popular in Beijing. The hotel has received numerous guests each year with lots of endorsement from them. All the ladies and gentlemen here in our hotel are working hard to deliver great guest experiences. We cherish your feedback and will further enhance all aspects to ensure a great stay for guests, and for your next time stay.
We look forward to greetings you again in the near futurue.
Sincere Regards.
10/10 (非常に良い)
AA、Millbrook, NY
2017 年 11 月 20 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Luxury Hotel In Beijing Financial District
Excellent overall. Compares very favorably to other luxury hotels in this area.
AA
2017 年 11 月に 6 泊滞在
Jasmineからの返信 (投稿日 : 2017 年 12 月 4 日)
Dear AA, it is truly a pleasure to read your review of your experience in our hotel. I’m so pleased that our Executive Suite and Chinese style decoration were able to make your stay more special. I hope to see you in Beijing again soon. Thank you.
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2017 年 5 月 16 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good solid hotel, but far from anything East.
Location is far from anything East.
宿泊されたお客様
10/10 (非常に良い)
ibrahim 、ohio
2017 年 4 月 18 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great place and extremely kind staff
Wonderful stay, I loved the place and the services, the staff are extremely nice and way above what I've seen in other places
ibrahim
10/10 (非常に良い)
Michael、Silicon Valley
2017 年 4 月 8 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Excellent hotel in Beijing Financial district
Very helpful to English only speaking fish out of water. Friendly to western guests.
Michael
10/10 (非常に良い)
CHUN-I
2017 年 4 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
CHUN-I
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2017 年 4 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Didn't care for the location of this hotel.
Hotel was ok but not what I had expected from Ritz Carlton. Overall experience was ok and not great.
宿泊されたお客様
8/10 (良い)
Merissa
2017 年 2 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Merissa
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2017 年 1 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
General Managerからの返信 (投稿日 : 2017 年 2 月 8 日)
Dear Value Guest, I'm so happy to hear you enjoyed your stay in our hotel. I appreciate your feedback there. I do hope your travels bring you back to Beijing, and when they do please let me know so that I can ensure you have a pleasant stay. Thank you again, and I wish you a speedy return! Best regards, Jasmine
10/10 (非常に良い)
Siqi
2016 年 12 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Pleasantly surprised
Stayed at the Ritz in many countries around the world and this one is a little too "business-like" when compared to others. The room was not as big as the other Ritz properties. There was no cold water in the shower (strange) so i called the front desk. They replied quickly and moved me to a suite. WOW. That suite was huge and nice. The pool was nice too, and has a projector showing the movie Sabrina, which I enjoyed.
Siqi
General Managerからの返信 (投稿日 : 2016 年 12 月 28 日)
Dear Valued Guest,
It was a pleasure to read your review of your experience in our hotel in Beijing. It sounds like you found many of our popular spots – the suite, pool and gym. I’m sorry to hear of the inconvenience you faced, however I’m happy to hear that our team swiftly resolved the issue for you!
Thanks again for staying with us in Beijing and I hope to see you again soon.
Thank you!
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2016 年 11 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
General Managerからの返信 (投稿日 : 2016 年 12 月 2 日)
Dear Value Guest,
I'm so happy to hear you enjoyed your stay in our hotel. I appreciate your feedback there. I do hope your travels bring you back to Beijing, and when they do please let me know so that I can ensure you have a pleasant stay.
Thank you again, and I wish you a speedy return!
Best regards,
Jasmine
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2016 年 11 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
General Managerからの返信 (投稿日 : 2016 年 12 月 2 日)
Dear Value Gues,
I'm so happy to hear you enjoyed your stay in our hotel. I appreciate your feedback there. I do hope your travels bring you back to Beijing, and when they do please let me know so that I can ensure you have a pleasant stay.
Thank you again, and I wish you a speedy return!
Best regards,
Jasmine
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2016 年 10 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Perfect for business meetings
Great rooms. Superb Club lounge with efficient staff
宿泊されたお客様
Jasmineからの返信 (投稿日 : 2016 年 11 月 2 日)
Dear Guest,
It was a pleasure to have you staying with us on The Financial Street in Beijing! I'm so happy to hear that our team was very friendly and accomodating.
Again, thank you for sharing and I do look forward to the opportunity to welcome you back again soon.
Warmest regards,
Jasmine