ナイトクラブ

オテル カーサ フステルの口コミ

5 out of 5
オテル カーサ フステル
Passeig de Gràcia, 132, Barcelona

口コミ

9.4

最高に素晴らしい

評価 10 - 721 件の口コミ中 566 件が非常に良い" "
評価 8 - 721 件の口コミ中 104 件が良い" "
評価 6 - 721 件の口コミ中 25 件が普通" "
評価 4 - 721 件の口コミ中 17 件が不満" "
評価 2 - 721 件の口コミ中 9 件が非常に不満" "

9.6/10

清潔度

9.6/10

スタッフとサービス

9.4/10

設備とサービス

9.2/10

施設のコンディションと設備

9.2/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Ippei

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Access is easy and many sightseeing places within walking or metro ride distance.
2024 年 3 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

TAKESHI、Kawagoe

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kazue

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
very nice hotel with hospitality.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Nuria Tusell - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 9 日)
Dear Mr. Kazue,Thank you for your wonderful feedback! Your satisfaction is our priority, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for another luxurious experience in the future.Safe travels, and we look forward to your return!Best regards,

10/10 (非常に良い)

Kazue

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
very nice but facilities are a bit aging.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Nuria Tusell - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 9 日)
Dear Mrs. Kazue,Thank you for your valuable feedback. We appreciate your kind words about our accommodations. We take your comment regarding the facilities seriously and assure you that we are continuously working to enhance and update our amenities. Your input helps us identify areas for improvement, and we are committed to ensuring a more enjoyable experience for our guests.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm Regards,

10/10 (非常に良い)

Kazue

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
very nice historical hotel. facilities such as safety box are sometimes a bit aging.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Nuria Tusell - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 9 日)
Dear Mrs. Kazue,Thank you for your valuable feedback. We appreciate your kind words about our accommodations. We take your comment regarding the facilities seriously and assure you that we are continuously working to enhance and update our amenities. Your input helps us identify areas for improvement, and we are committed to ensuring a more enjoyable experience for our guests.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.Warm Regards,

8/10 (良い)

SHINGO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
建物がモダンで立地が最高
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Nuria Tusell - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 9 日)
Dear Mr. Shingo,Thank you for taking the time to write to us. We are delighted to receive such wonderful comments about our facilities. Your satisfaction is our priority, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for another luxurious experience in the future.Safe travels, and we look forward to your return!Best regards,

10/10 (非常に良い)

Yoshiaki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 6 泊滞在
Nuria Tusell - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 22 日)
Dear Mr. Yoshiaki,We sincerely appreciate you taking the time to provide us with feedback about your stay! We look forward to the opportunity to welcome you back to our property in the near future.Warm regards from Barcelona,

10/10 (非常に良い)

MASAYUKI

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We had a very good time.
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Nuria Tusell - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 22 日)
Dear Mr. Masayuki,We thank you for taking the time to give us feedback about your stay with us!We hope to welcome you back in our property soon. Greetings from Barcelona,

10/10 (非常に良い)

MASAYUKI

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I am enjoying my stay at the hotel.
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Nuria Tusell - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 4 日)
Dear Mr. Masayuki,Thank you for sharing about your stay at Hotel Casa Fuster 5*, Landmark.We appreciate the flattering remarks and are glad you liked our hotel. Thank you again for recommending us, and we look forward to your next visit.

10/10 (非常に良い)

TAKAHIRO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 2 泊滞在
Nuria Tusell - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 27 日)
Dear Mr. Muto,We truly appreciate you taking the time to express your opinion. We hope to be able to welcome you again in the future.Best regards from Barcelona,

10/10 (非常に良い)

??

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The furnitures and interiors were very gorgeous! And what’s greater is staff’s service. I was troubled with lost baggage and airline companies were so unkind but hotel clerks were so kind and inquired many times to see as to where my baggages were located also booked tickets for museum and concert on behalf of me, all of which were very helpful!!
Nuria Tusell - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 17 日)
Dear guest,We highly appreciate your comments and we are very pleased you enjoyed your stay with us.Thank you for taking the time to write to us, it is fulfilling to receive such wonderful comments about the service you experienced.We hope to be able to welcome you again in the future.Best regards from Barcelona,

6/10 (普通)

??

2022 年 8 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

hideki

グループ旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022年8月11日から2泊しました。 まずは2人でチェックインしたのですが、受付に4人いるのに3人はバカ話ししながらペチャクチャ喋って遊んでいましたが(雰囲気からですが)、対応していただいたのが1人で、20分以上待たされました。  真夏のすごく暑い日にロビーのエアコンはあまり効いてなく、かなり暑い中立たされました。  またスマホの充電器もお願いしたら、ロビーに取りに来てと言われロビーに行くと部屋に持って行くと言われ、同じ電話を3回した挙句、2時間後に充電器を持ってきました。ロビーに3回降りたことにかなり怒りを感じました。  またスリッパはかなり陳腐で、バスタオルは安宿のかなり使い古したタオルしかありませんでした。おマケに冷蔵庫の扉はなかなか閉まりませんし、サービスでもらったワインもワインオープナーもなく、リクエストしても結局持ってきませんでした。  屋上のプールもかなり小さく子供用でした。  1泊5万出してこのレベルでは本当に残念です。  絶対にこのホテルを選ばないことをお勧めします。
2022 年 8 月に 2 泊滞在
Jennifer Sánchez- Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 23 日)
Dear Hideki,My sincere apologies we did not meet your expectations. Rest assured that we take your feedback very seriously and will use it proactively to continue improving our service.If you are returning to Barcelona, I hope you could give us another opportunity to make your next stay flawless.Best regards,

10/10 (非常に良い)

Kyoko

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
今回2回目の滞在。快適に過ごしました。
スタッフの方たちが非常に親切で、チェックインからチェックアウトまでスムーズでした。お部屋のデザインもモダンで清潔、バスルームや洗面なども使いやすく、とても快適に過ごすことができました。一つだけ困ったのは、Wifiの電波が弱いことです。(メールやり取りだけなら問題ないかもしれませんが)
2022 年 8 月に 2 泊滞在
Nuria Tusell - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 13 日)
Dear Mr. Kyoko, We thank you for taking the time to give us feedback about your stay with us! Customer satisfaction is of the utmost importance to us, and we are delighted that everything exceeded your expectations! It is always a pleasure to receive positive comments about our service, as we work every day to improve it. About the WiFi access, I am truly sorry that it occurred. I hope you will accept my apology that it wasn't rectified while you were staying with us. We hope to welcome you back in our property soon. Greetings from Barcelona,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
どのスタッフの方も、いつも笑顔で気持ちよく対応して下さったので、心から泊まってよかったと思いました。バルセロナに行く際は、また泊まりたいです。
2020 年 2 月に 5 泊滞在
Nuria Tusell - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 7 日)
Dear guest, We appreciate your comments regarding your stay at Hotel Casa Fuster. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. As a member of The Leading Hotels of the World, the hotel continuously strives to meet your needs and expectation. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future. Sincerely,

10/10 (非常に良い)

Mario、東京

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
アクセスもよく、ホスピタリティ、設備、建物の歴史的意義もあり、また泊まりたい。
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Patricia Martin - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 17 日)
Dear Guests, We highly appreciate your comments and we are very pleased to know that you enjoyed your stay with us. We hope to be able to welcome you again in the future. Best regards from Barcelona

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Nuria Tusell - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 5 日)
Dear guest, We thank you for taking the time to give us feedback about your stay with us! We hope to welcome you back in our property soon. Greetings from Barcelona,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
We had a quite comfortable stay with gorgeous room and kind concierges’ advice.
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Nuria Tusell - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 31 日)
Dear guest, We appreciate your comments regarding your stay at Hotel Casa Fuster. It is always a pleasure to receive positive feedback. We highly appreciate your comments about our facilities and our concierge staff. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future. Sincerely,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent!!!
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Nuria Tusell - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 24 日)
Dear guest, We are very pleased to know that you enjoyed your stay with us, and we hope to be able to welcome you again in the future. Best regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
古い建物であるが、不便は無く、古さも感じなかった
2019 年 9 月に 4 泊滞在
Patricia Martin - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 4 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 9 月に 3 泊滞在
Nuria Tusell - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 29 日)
Dear guest, We are very pleased to know that you enjoyed your stay with us, and we hope to be able to welcome you again in the future. Best regards,

10/10 (非常に良い)

HIDETO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
家族旅行
部屋は大変綺麗で満足です 窓からサクラダファミリアが見えてよかったです。 広くてベッドも大きくてよかったです。 ドアマンも気さくに声掛けしてくれるしすごくハッピーになれます。 朝食もおいしくデザートのチョコレートケーキは子供絶賛でした。 最上階の夜景は綺麗で最高でしたね。 行きたいところへの予約時に 英語の下手な私への対応がクールだったところは残念でしたが 仕方ないですかね でもこのホテルは良かったです また家族で行きたいですね!
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Patricia Martin - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 16 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 8 月に 3 泊滞在
Patricia Martin - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 2 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
完璧だと思います! 何よりも建物が凄すぎます!!
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Nuria Tusell - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 20 日)
Dear guest, Thank you for taking the time to leave this wonderful message. We are pleased to read that you enjoyed your stay with us and we are grateful you are sharing it with other travelers! Best regards,

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
外がやかましい、電気、トイレ、引き出しなどの整備不良が多い。外観は良いが内部は5星とは思えない。
2019 年 6 月に 5 泊滞在
Nuria Tusell - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 23 日)
Dear guest, We sincerely apologize for the disappointment during your recent stay as we did not meet your expectations. We thank you for taking the time to bring this to our attention so we can make the necessary repairs. We hope that you will give us another opportunity to welcome you. Best regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 6 月に 4 泊滞在
Nuria Tusell - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 8 日)
Dear guest, We are very pleased to know that you enjoyed your stay with us, and we hope to be able to welcome you again in the future. Best regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 5 月に 4 泊滞在
Nuria Tusell - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 7 日)
Dear guest, We are very pleased to know that you enjoyed your stay with us, and we hope to be able to welcome you again in the future. Best regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 5 月に 2 泊滞在
Cesar Royo - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 27 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 5 月に 4 泊滞在
Patricia Martín - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 8 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 4 月に 4 泊滞在
Cesar Royo - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 6 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地 サービス良好
清潔であり快適なホテル。残念なのは hotels com より、スーペリア ダブルルームで2部屋予約したにもかかわらず、一部屋は格下のデラックスルームであり、同行者の部屋があきらかに小さく、使用途中で、私と部屋の交換をしなければならなくなりました。
2019 年 4 月に 2 泊滞在
Cesar Royo - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 20 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
フロントスタッフの差があるので、全体的なレベルアップ希望する。 ドアマンは、タクシーの案内や、挨拶が丁寧で良かった。 部屋の清掃は、ベッドサイドの棚が埃だらけ。 設備、ロケーションは最高級。
2019 年 4 月に 1 泊滞在
Cesar Royo - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 5 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
延泊の手配してチェックインの際にフロントに確認し、okだったのだが、当日になったら、カードキーが無効になった。 フロントと部屋を何回も往復して違う人に対応してもらって、なんとか部屋に入れた。 フロントスタッフのレベルの差がある。
2019 年 4 月に 3 泊滞在
Cesar Royo - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 5 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 (非常に良い)

satoyan、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
スタッフが親切。お部屋の心配りが細やか。
2019 年 4 月に 4 泊滞在
Nuria Tusell - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 3 日)
Dear Mr. Satoyan, We thank you for taking the time to give us feedback about your stay with us! It is always a pleasure to receive positive comments about our service, as we work every day to improve it. We hope to welcome you back in our property soon. Greetings from Barcelona,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
予約後のやりとりから最後のお見送りまで親切に対応していただいた。ハネムーンと伝えていたが
2019 年 4 月に 2 泊滞在
Nuria Tusell - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 3 日)
Dear guest, We thank you for taking the time to give us feedback about your stay with us! It is always a pleasure to receive positive comments about the honeymoon gift we had prepared for you! We hope to welcome you back in our property soon. Greetings from Barcelona,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ハネムーンで利用
とても清潔感がありました! 朝食ビュッフェと附属施設のレストランのクオリティがかなり高いです! お値段も張りますが、特別な機会には大変おすすめ。 Wi-Fiの接続がやや悪かったですが、 それ以外はかなり評価が高く、ぜひまた宿泊したいです。
2019 年 3 月に 4 泊滞在
Cesar Royo - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 5 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 3 月に 4 泊滞在
Nuria Tusell - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 27 日)
Dear guest, Thank you kindly for your review! It is such a pleasure to hear that you enjoyed your stay with us! We are highly looking forward to your next visit to Barcelona and we hope to see you again soon! Warmest Regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
スタッフが素晴らしい
2019 年 3 月に 4 泊滞在
Cesar Royo - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 20 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 (非常に良い)

KUREA、KOBE

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
建物が大変興味深く、カーサフスタ を選びました。 まずドアマンの方が、とても親切で楽しい方々でした。 フロントの方は少し愛想がなかった。 部屋は広く、バスタブとシャワーが別になっているのはよかった。 ただ、シャワーの水が外に漏れやすいので、気をつけないと水浸しになります。 水とコーヒーマシーンと紅茶が置いてあり、飲んだら次の日には補充してあります。 ベッドの硬さも、柔らか過ぎず、硬すぎ寝心地良かったです。 次回バルセロナに来る事があれば、また利用したいと思います。
2019 年 3 月に 3 泊滞在
Cesar Royo - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 19 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 3 月に 1 泊滞在
Cesar Royo - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 1 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
また泊まりたいホテル
エントランスに入るとドアマンのスタッフが素敵な笑顔で迎えてくださいました。 母国語で挨拶してくれたり、注意事を伝えてくださったりすることがすごく嬉しかったです。 また部屋のアメニティもしっかりと揃っており、不便を感じることは何もなく、快適に過ごすことが出来ました。 残念な事があるとすれば、オフシーズンだったこともあるのか、屋上のレストランは営業しておらず利用することが出来なかったこと。 またチェックインの際にカードを切り忘れていたらしく、呼び出されてフロントに何度か足を運ぶ事が残念でした。 またバルセロナに行く際にはぜひ利用したいと思います!
2019 年 2 月に 2 泊滞在
Nuria Tusell - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 10 日)
Dear guest, Thank you for taking the time to share your feedback! We are so delighted that your experience with us was so wonderful. Our goal is to make all our guests feel special, welcomed and comfortable when they walk through our doors. We would love to welcome you back again to stay with us in the near future. We look forward to your next visit! Kind regards,

8/10 (良い)

Masato

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ホテルマンの対応もフレンドリーで感じがいい。 トイレの水が流れない時が2、3回あった以外は素晴らしい。
2019 年 1 月に 2 泊滞在
Cesar Royo - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 3 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 (非常に良い)

Takeshi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
おすすめのホテルです
平成31年1月14日より家族3人で1泊朝食付きで宿泊しました。 大変快適で素晴らしいホテルでした。フロントをはじめベルボーイ、朝食のレストランのスタッフに至るまで、フレンドリーかつ親切、丁寧、的確な対応で、実に快適なサービスを受けることができました。ロケーションも良く繁華街に近く、サグラダファミリアへも20分ほどで歩ける距離です。もちろん地下鉄利用にも便利で、市内を巡るのにとても便利でした。 部屋も広く、清潔。アメニティーも揃い、バスタブとシャワーの温度や水圧もストレスなく利用できました。 建物もモンタネールによる由緒あるものですが、中身の機能は新しく、古さは全く感じませんでした。 朝食も質・量共に問題なく、生ハムやフルーツは特に美味しく感じました。 次回バルセロナを訪れる機会があれば、是非また利用したいと思いました。強いて悪い点を言うとすれば、朝食のレストランへの行き方がややわかりづらかったことくらいです。 料金を考えると、コスパも良いと思いました。 おすすめのホテルでした。
2019 年 1 月に 1 泊滞在
Cesar Royo - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 23 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 1 月に 3 泊滞在
Nuria Tusell - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 15 日)
Dear guest, We are very pleased to know that you enjoyed your stay with us, and we hope to be able to welcome you again in the future. Best regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
アクセスがとても良かったです。
2018 年 12 月に 5 泊滞在
Nuria Tusell - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 11 日)
Dear guest, We are very pleased to know that you enjoyed your stay with us, and we hope to be able to welcome you again in the future. Best regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2018 年 12 月に 5 泊滞在
Nuria Tusell - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 8 日)
Dear guest, Thank you for taking the time to leave this wonderful message. We are pleased to read that you enjoyed the service provided by our staff and the fantastic location of the hotel. Best regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
外観もよかったし、部屋の中もそれなりに雰囲気がありました。 ジュニアスイートに泊まりましたが少し狭い感じがしましたが 一等地に立地していますので仕方ないかもしれません。 歴史を感じるいいホテルでした。最後の日に朝早く建物全体が停電になりました。みんな親切でした。
2018 年 11 月に 3 泊滞在
Cesar Royo. Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 7 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 (良い)

yoko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
素敵な滞在経験でした
ガウディと並ぶモンタネール設計の建物に滞在するのは、バルセロナならではの素敵な体験でした。朝食しかいただかなかったですが、おいしかったです。
2018 年 10 月に 3 泊滞在
Nuria Tusell - Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 6 日)
Dear guest, We highly appreciate your comments and we are very pleased you enjoyed your stay with us. Thank you for taking the time to write to us, it is fulfilling to receive such wonderful comments. We hope to be able to welcome you again in the future. Best regards from Barcelona,

8/10 (良い)

Tommy、JAPAN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
歴史ある重厚な造りのホテルで、従業員の教育も大変素晴らしく紳士的かつフレンドリーな最高のおもてなしをしてくれました。 ゲストの母国語で声掛けをしてくれ、3泊した数日後にラウンジを利用しに行った時もお帰りなさいと挨拶してくれた。 ただ、通電してないコンセントがあったりバスタブのお湯が栓から漏れてしまったりするメンテナンス不良はあった。
2018 年 10 月に 3 泊滞在
Cesar Royo - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 31 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 (良い)

まいまい、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
美しいホテル
地下鉄も近く、外観も内観も美しいホテルでした。屋上テラスからの眺めを楽しみにしてましたが、パーティーで入れなかったのが残念でした
2018 年 9 月に 1 泊滞在
Cesar Royo. Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 26 日)
Dear guest, We thank you for taking the time to give us feedback about your stay with us! It is always a pleasure to receive positive comments about our facilities, as we work every day to improve it. We hope to welcome you back in our property soon. Greetings from Barcelona,