4 つの屋外プール、プール パラソル、サンラウンジャー

コンラッド バリの口コミ

5 out of 5
コンラッド バリ
Jalan Pratama 168, Tanjung Benoa, Nusa Dua, Bali

口コミ

9.0

とても素晴らしい

評価 10 - 1003 件の口コミ中 610 件が非常に良い" "
評価 8 - 1003 件の口コミ中 284 件が良い" "
評価 6 - 1003 件の口コミ中 65 件が普通" "
評価 4 - 1003 件の口コミ中 25 件が不満" "
評価 2 - 1003 件の口コミ中 19 件が非常に不満" "

9.0/10

清潔度

9.2/10

スタッフとサービス

9.0/10

設備とサービス

8.6/10

施設のコンディションと設備

9.0/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

KENJI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 7 泊滞在
Kevinからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 22 日)
Dear Kenji san,We are truly grateful you chose to stay with us recently, and for having shared your detailed positive impressions of your stay. Our entire team will be delighted to read your comments and will look forward to the opportunity of welcoming you back when you are next in Bali.

10/10 (非常に良い)

Yuki

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテルもスタッフも最高でした!!
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Kevinからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 5 日)
Thank you, Yuki!We're thrilled to hear that you had a great experience with us at Conrad Bali. Our team works hard to ensure that every guest feels welcome and enjoys their stay.If you have any specific feedback or suggestions for us, please feel free to share.We hope to welcome you back again soon for another fantastic stay!Best, Kevin

10/10 (非常に良い)

KOHEI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
施設内のホスピタリティは大変よかったです。 朝食、プール、部屋での居心地、レストラン、海辺の景色、ヨガ。どれも、満足いくものでした。
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Kevinからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Dear Kohei San,Thank you for sharing your feedback with us!We're delighted to hear that you had a satisfying experience during your stay. It's wonderful to know that you enjoyed the hospitality, breakfast, pool, room comfort, restaurant, seaside view, and yoga facilities. We appreciate your kind words and hope to welcome you back soon for another enjoyable stay!

10/10 (非常に良い)

Seungcheol

2024 年 1 月に 4 泊滞在
Febioからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 18 日)
Amazing! Thank you for sharing your review Seungcheol!

10/10 (非常に良い)

HIROKI

2023 年 12 月に 2 泊滞在
Febioからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 10 日)
Dear Hiroki,Thank you for sharing your positive experience! We're delighted you enjoyed your stay with us. Your satisfaction is our priority, and we look forward to welcoming you again soon.

10/10 (非常に良い)

YUICHIRO

2023 年 12 月に 3 泊滞在
Febioからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 8 日)
Amazing! Thank you for sharing your review Yuichiro!

2/10 (非常に不満)

ATSUSHI

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス
Worst Conrad I have ever stayed
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Febioからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 4 日)
Dear Atsushi,Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay at Conrad Bali. We sincerely apologize for any inconvenience or dissatisfaction you may have experienced. We take guest feedback seriously, and we are committed to addressing your concerns to improve our services.To better understand your specific issues, could you please provide more details about the aspects that led to your rating of 1 out of 5? Your insights will help us make the necessary improvements and ensure a more pleasant experience for our guests in the future.We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back, providing you with an improved and delightful stay.

10/10 (非常に良い)

HANAKA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Kevinからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 4 日)
Excellent. Thank you!

10/10 (非常に良い)

Yusuke

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Everything was great!
2023 年 10 月に 3 泊滞在
Kevinからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 23 日)
Fantastic! Thank you Yusuke!

10/10 (非常に良い)

nobuhiro

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The staff greeted me with a smile and made me feel very comfortable.
2023 年 10 月に 4 泊滞在
Kevinからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 23 日)
Truly delighted our team made the difference during your stay, and thank you for sharing. Hope to see you back when you are next in Bali.

10/10 (非常に良い)

Kentaro

2023 年 9 月に 1 泊滞在
Kevinからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 23 日)
Wonderful! Thank you Kentaro.

8/10 (良い)

MAMI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 9 月に 5 泊滞在
Kevinからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 25 日)
Thank you MAMI for having chosen to stay with us recently.

10/10 (非常に良い)

??

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 9 月に 2 泊滞在
Kevinからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 14 日)
Excellent! Thank you!

10/10 (非常に良い)

Yae

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 9 月に 5 泊滞在
Kevinからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 11 日)
Thank you for your 5/5 rating!

8/10 (良い)

KOKI

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It had a nice relaxing atmosphere
2023 年 8 月に 5 泊滞在
Kevinからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 4 日)
Wonderful! Thank you Koki. We hope to see you back here for another relaxing stay soon.

8/10 (良い)

MAO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 5 泊滞在
Kevinからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 4 日)
Excellent! Thanks!

8/10 (良い)

KENJI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 11 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 21 日)
Delighted you enjoyed your recent stay, Kenji! We hope to see you back again soon.

8/10 (良い)

Asako

良かった点 : スタッフとサービス
2023 年 8 月に 5 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 21 日)
Delighted you enjoyed your recent stay, Asako! We hope to see you back again soon.

10/10 (非常に良い)

Hiroki

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
日本人の私でも綺麗だと思うくらい清潔だった。 観光たくさんしたいなら、あまりおすすめしない。ホテルでゆっくりしたいならガチでおすすめ。プール綺麗だし、海あるし、マリンスポーツも遊べる。食事する場所も3つあるので、ゆったりできる。
2023 年 7 月に 4 泊滞在
Kevinからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 8 日)
Thrilled you found all to your expectations in terms of cleanliness and condition, and that you would be coming back to stay with us again when you are next in Bali!清潔さと状態の点でご期待にすべて応えていただき、次回バリにお越しの際はまた戻ってきて、私たちと一緒に滞在したいと思って大変うれしく思います。

10/10 (非常に良い)

Kaisei

2023 年 6 月に 4 泊滞在
Kevinからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 7 日)
Wonderful!

10/10 (非常に良い)

TAKUYA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 6 月に 2 泊滞在
Kevinからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 5 日)
Thank you Takuya!

10/10 (非常に良い)

Tomoaki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 4 月に 2 泊滞在
Kevinからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 1 日)
Thank you Tomoaki for choosing to stay with us. We are thrilled you found your stay five out of five!Hope to welcome you back to Conrad again when you are next in Bali.

6/10 (普通)

Toshiaki

良かった点 : 客室の快適度
2022 年 10 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

SAYAKA

2022 年 9 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Hama

カップルで旅行, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
チェックインし、夜8時頃にSea view 部屋に入ったところ、窓から海の上に浮かぶ満月が見え、それだけでこのホテルにして良かったと思いました。朝食も美味しく、スタッフもすごくフレンドリーで素晴らしいホテルでした。
2022 年 8 月に 2 泊滞在
Evelyne Radenからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 18 日)
Dear Hama San, Thank you very much for your incredible loyalty and leaving such a positive review after your experience at the Conrad Bali. I am delighted that you commented so highly on our rooms, breakfast choices and team member service and hospitality. Thank you for your generous compliments, it will be our pleasure to extend a warm welcome back and be of service to you again. Best Regards, Evelyne Raden Director of Operations

10/10 (非常に良い)

YOSHIAKI

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I stayed with my family. The hotel staff was also very considerate of my 1 year old son. I want to stay again.
2022 年 4 月に 3 泊滞在
Ni Made Suciatiからの返信 (投稿日 : 2022 年 5 月 6 日)
Dear Mr/s. Yoshiaki, Greetings from Conrad Bali. Thank you for your kind feedback. We are look forward to welcoming you back at our resort. Regards Reservation Teams

10/10 (非常に良い)

Hisashi

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
最高の景色、最高の食事、最高のプール、最高のサービスに大変満足しました。コストパフォーマンスは最高だと思います。 唯一、冷蔵庫が故障していたのが残念でした。 でも、また利用させてもらいたいと思います。
2021 年 9 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Shigeru、ジャカルタ

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
closeの店が多く、さみしさを感じた、マリンスポーツの勧誘はなんとかしてほしい
2020 年 12 月に 2 泊滞在
Kevin Girardからの返信 (投稿日 : 2021 年 1 月 4 日)
Dear Shigeru, Thank you for leaving us a review. I hope you've enjoyed a pleasant stay with us and I look forward to welcoming you back for an even better all-round experience in the near future! Best, Kevin Girard General Manager

10/10 (非常に良い)

YOHEI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
リゾートホテル独り占めのような体験
インドネシア国内旅行で2020年10月、2泊 宿泊しました。 COVID-19の影響で通常時と異なる状況でしたが、大変満足です。 まだ海外観光客の受入れは再開していませんので、インドネシア駐在者向けの情報になりますが、少しでも役に立てればと思います。 コンラッドを選んだ理由 ・ヴィラではなく、リゾートホテルでゆっくりしたい。 ・5つ星ホテルでお得に宿泊したい。 ・良いホスピタリティを受けたい。 バリ島入島時情報 ・Rapid test陰性証明書 ・eHACアプリのバーコード 他にも複数アプリやサイト登録しましたが、結果的に提示に必要なのは上記2点のみでした。 ホテルの良かった点 ・COVID-19対策が行き届いている。 ・比較的新しく、きれい。 ・アメニティの品質が良い。 ・他の宿泊者が少なく、ほとんどの施設(プール、レストラン)が貸切状態でストレスフリー。 ・ホスピタリティが良い。 ・サービス員が英語話せる。(私はインドネシア語わからない)この状況下なので、日本人スタッフはいません。 ・食事がおいしい。ただし、ブッフェではなくアラカルト形式。(これは現状、どのホテルも同じ) ・宿泊料、エステ等も特別価格で、大変お得でした。 ホテルの残念だった点 ・部屋の冷蔵庫が全然冷えなかった。ただ、バケツ氷を持ってきてくれました。長期滞在ではなかったので、これで十分です。 不満・不安無く、バリのリゾートホテルを満喫することができて、大満足の宿泊体験でした。今度は平常時に宿泊してみたいです。
プール独り占め
2020 年 10 月に 2 泊滞在
Evelyne Radenからの返信 (投稿日 : 2020 年 10 月 26 日)
Dear YOHEI, Thank you for leaving us a superb rating and review! I'm pleased to know it was an enjoyable experience for you and that you were impressed with a great many aspects of your stay, including our amenities, facilities, cuisines, and general hospitality of our team. It is also truly assuring that we've managed to give you peace of mind throughout with our strictly implemented Covid SOPs, as your health and safety are of paramount importance to us. We look forward to welcoming you back for another stay! Sincerely, Evelyne Raden Rooms Division Director

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
チャックアウトの時間を一時間遅らせるお願いに、予約状況にもよるだろうが快く応じて頂けた。
2020 年 2 月に 3 泊滞在
Andreas Justkowiakからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 28 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us a 5-star rating. I'm glad you were pleased with your stay as well as our overall services. Looking forward to welcoming you back hopefully in the near future! With Regards, Andreas Justkowiak General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2020 年 2 月に 3 泊滞在
Andreas Justkowiakからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 27 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us a great rating. I'm pleased to know it was an enjoyable stay for you. Both my team and I look forward to welcoming you back for another memorable experience at our resort! With Regards, Andreas Justkowiak General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 1 月に 6 泊滞在
Andreas Justkowiakからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 11 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving a positive rating for us. I'm happy to know you had a great stay and I look forward to welcoming you back to our resort hopefully soon! With Regards, Andreas Justkowiak General Manager

10/10 (非常に良い)

toshio

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
コンラッド良いホテル
サービスがとても良かったです。クラブルーム専用プール等静かで良かった。
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Andreas Justkowiakからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 28 日)
Dear toshio, Thank you for leaving us a great rating and review! I'm glad you enjoyed a peaceful stay at our resort and am happy to hear that our team delivered excellent service throughout. Good to know our facilities impressed you too! Looking forward to hosting your next stay should you return to Bali in the future! With regards, Andreas Justkowiak General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

カップルで旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
wifiがロビー以外無料ではないのがありえなかったです。スタッフの対応、プールは満足でした。ジムはもう少しウェイトマシーンがあれば。朝食ビュッフェはあまり美味しくなかった。
2019 年 12 月に 5 泊滞在
Andreas Justkowiakからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 28 日)
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback. I appreciate your well-meaning comments about our services and facilities, as well as our cuisines. Rest assured they're well-noted and will be shared with our team for further improvement. Regarding our Internet access, however, free WiFi outside of public spaces is available via a simple Hilton Honors sign-up (which is also free of charge). Apologies for not relaying this to you earlier! I hope we'll have another opportunity to welcome you back next time for a better all-round experience and with much-improved services. With regards, Andreas Justkowiak General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 施設のコンディションと設備
客室係がタオルに挟んで乾かしていた娘のラッシュガードをタオルごと回収してしまい、見つかったら部屋に電話すると言っていたが、かかってこなかった。 チェックアウトの時に事情を説明したが、見つかったら、料金はこちら持ちで送ると言われました。ホテルのミスなのに、こちらが払うの?と、がっかりし、めう要りませんと言ってチェックアウトしました。他には特に問題なかったので、残念です。
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Andreas Justkowiakからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 18 日)
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your honest feedback with us. I regret to note your experience at our resort wasn't up to par due to our team members' oversight. We truly apologise for the inconvenience you endured and for the lapse in service standards shown but rest assured your constructive comments will be shared and reviewed with our team for further refinement to ensure this won't happen again moving forward. I hope you can take this as an isolated case rather than a true reflection of our resort and that we'll have another opportunity to welcome you back for a renewed and much-improved experience. With Regards, Andreas Justkowiak General Manager

8/10 (良い)

HISASHI

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Andreas Justkowiakからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 28 日)
Dear HISASHI, Thank you for leaving us a good rating. Hope you had a pleasant stay with us. I look forward to welcoming you back to our resort in the future! With regards, Andreas Justkowiak General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Andreas Justkowiak からの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 9 日)
Dear Valued Guest, Thank you for leaving us a good rating. I hope you enjoyed your stay with us and I look forward to welcoming you back soon! With regards, Andreas Justkowiak General Manager

4/10 (不満)

w.d、東京

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : 設備とサービス
チェックイン後から部屋までの案内にかなり待たされた上に、ツインで予約したのにダブルの部屋だった。部屋の最終チェックで待った割には備品に不備が目立ったので?だった。期待値が高かっただけに残念。
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Andreas Justkowiakからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 18 日)
Dear w.d, Thank you for leaving us your feedback. I'm sorry to hear your experience fell short of your expectations due to the complications surrounding your room reservation and the lapse in service standards shown in regards to our housekeeping. Please accept our sincerest apologies for these shortcomings and rest assured we'll be strictly reviewing your constructive comments for further improvement. I hope we'll have another opportunity to welcome you back next time for a renewed experience and with your restored faith in our services. With Regards, Andreas Justkowiak General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフも優しく、対応も良かったので滞在がとても快適でした。 時期の影響もあるのかもしれませんが、リゾート内のプールはあまり混んでいなかったので、リラックスできました。ホテルで呼んでくれるタクシーはブルーバードタクシーなので安心です。
2019 年 11 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
工事中のため工事音があった。
2019 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

kinchan

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
二度目の訪問。改装中ではあったものの、部屋自体は清潔でバルコニーも広く、快適だった。円形のソファーが広くプールを眺めながら軽食を食べたりもした。Darmawanさんというスタッフが、日本語も駆使して毎日とてもフレンドリーに挨拶してくれ、予約等も笑顔で対応してくれとても居心地のよい滞在だった。
2019 年 9 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
チェックインの際、予約が取れていないと言われたり(実際は予約取れてましたが)チェックアウトの際、デポジット決済したクレジットカードが違うと言われたり、スムーズではなかった。時間がかかって、混んでいるのではないかと思った。
2019 年 9 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

2019 年 9 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2019 年 8 月に 4 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
飛行機が噴火の影響で飛ばなかったが、しっかりと金だけ取られました。他のホテルは事情が事情だけにサービスにしてくれたのに…クレーマーのようですが残念です。
2017 年 12 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

yuki

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
施設はとてもキレイでした。 プールも広くて、料理も美味しかった。 ホテルチェックインを先にしなければならなかったので、飛行機が遅れて予約していたディナー場所に直接いけず、サンセットに間に合わなかったのが残念。だけど、レストランに問い合わせてくれて夜の時間を予約してくれてディナーはできました。
2019 年 8 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 8 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ayane

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 8 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 8 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 8 月に 4 泊滞在