屋内プール、営業時間 6:00 ~ 22:00、サンラウンジャー

R ホテル エクスペリエンシーズの口コミ

4 out of 5
R ホテル エクスペリエンシーズ
Square Philippe Gilbert 1, Remouchamps, Aywaille

口コミ

9.0

とても素晴らしい

評価 10 - 185 件の口コミ中 100 件が非常に良い" "
評価 8 - 185 件の口コミ中 72 件が良い" "
評価 6 - 185 件の口コミ中 8 件が普通" "
評価 4 - 185 件の口コミ中 5 件が不満" "
評価 2 - 185 件の口コミ中 0 件が非常に不満" "

9.4/10

清潔度

9.0/10

スタッフとサービス

8.8/10

設備とサービス

9.2/10

施設のコンディションと設備

8.8/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

Erwin

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Pegah

家族旅行
Alles war sehr gut, nur hat keine Kuhlschrank
2024 年 3 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Sofie

カップルで旅行
良かった点 : 設備とサービス
Perfect
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Alexandreからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 6 日)
Dear Sofie,Thank you for your kind comment about your stay.We look forward to welcoming you again in R hotel experiences.

8/10 (良い)

Dominic

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Over night stay
Nice room, comfortable and clean ,but basic. with all one might need for an overnight stay . The Restaurant food was excellent. Plenty of parking available The hotel also has a swimming pool
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Alexandreからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 6 日)
Dear Dominic,Thank you for commenting on your stay. We are glad to read that our facilities were to your liking, and that you had a great time in our restaurant.We look forward to welcoming you again in R hotel experiences.

8/10 (良い)

André

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Alexandreからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 6 日)
Beste André,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw verblijf te beoordelen.

8/10 (良い)

Marjan

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Modern hotel, met een groot assortiment van ontbijt. Grote kamers, met groot bed. Alleen onze afvoer vd douche liep niet door. Ook de TV werkte niet helemaal tegoej. Ook jammer dat het zwembad en welness betalend zijn!
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Alexandreからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 6 日)
Beste Marjan,Hartelijk bedankt voor uw feedback over uw verblijf. We zijn blij dat uw verblijf in orde was. Wij verontschuldigen ons voor de slechte werking van uw douche. Onze technishe dienst heeft het probleem inmiddels opgelost. De toegang naar het Wellness Center is inderdaad betalend. Deze informatie is op ons Website en in de bevestigingletter geschreven.We kijken ernaar uit om u terug in R hotel experiences te verwelkomen.

10/10 (非常に良い)

Sandra

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very nice hotel, beautiful rooms, excellent breakfast, great restaurant, the spa was a supplement of 15€ for 4 hours, but worthed. The staff was very helpful. The only tip for improvement is the slippery shower and the shower door that didn’t close well.
2023 年 12 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Marie louise

良かった点 : 清潔度
気になった点 : 客室の快適度
Prix eleve pour les prestations
Nous avons étonné de devoir payer pour aller à la piscine La literie etait peu confortable pas d alèse un simple drap sur le matelas les oreillers tres dures la chambre bien grande et propre Et bon déjeuner
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Front officeからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 19 日)
Thank you for your comment.We regret that the service did not fully meet your expectations.As far as the wellness area is concerned, please note that we sent you an email when you made your booking with all the information about our services, and access to the wellness area for an additional 15 was also indicated.We hope to welcome you again soon.

8/10 (良い)

Franky

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Vanessaからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 21 日)
Dear Franky, Thank you for your review. We look forward to welcoming you back.Best regards,

8/10 (良い)

Yeongseop

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Anaïsからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 13 日)
Dear,Thank you for staying with us. We are delighted that you had a pleasant experience.We hope to see you again soon, Kind regards

8/10 (良い)

sophie

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Très bel hôtel de manière générale. Dommage pour l après shampooing manquant et le sèche cheveux en mauvais état de marche. Cependant, propreté et gentillesse du personnel au rendez vous.
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Anaïsからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 13 日)
Cher Sophie,Nous vous remercions d'avoir séjourné dans notre établissement.Nous vous remercions pour vos remarques constructives et remontant l'information aux chefs des départements Housekeeping et Maintenance. Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Cordialement

8/10 (良い)

Mark

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Sehr schönes Hotel, bei Frühstück kann man auch rin frisches Omlett bestellen!
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Receptionからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 16 日)
Sehr geehrter Gast! wir danken Ihnen für Ihren angenehmen Kommentar und freuen uns, dass Ihr Aufenthalt ein Erfolg war. Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Vanessa

10/10 (非常に良い)

Christine

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Les oreillers pourraient être améliorés
2023 年 10 月に 2 泊滞在
Anaïsからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 9 日)
Nous vous remercions pour votre séjour et pour votre réponse constructive. Votre commentaire est bien noté et nous en prendrons compte dans le but d'améliorer notre service. Nous espérons vous revoir bientôt. Cordialement

10/10 (非常に良い)

Aymeric

2023 年 9 月に 1 泊滞在
Anaïsからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 26 日)
Dear Aymeric,We would like to thank you for your pleasant comment and are pleased that your stay was a success. We look forward to welcoming you again. Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Jan

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Wir waren für zwei Tage über ein Wochenende im R Hotel und waren sehr zufrieden. Das Hotel liegt zentral und dennoch ruihig mit schönem Blick in die Ardennen. Die Zimmer sind modern und sauber, dazu gibt es einen großen Wellness Bereich mit Schwimmbad, Whirlpool, Sauna etc.. Sehr freundliches Personal, ein reichaltiges Frühstücksbuffet - wir kommen gerne wieder!
2023 年 9 月に 2 泊滞在
Anaïsからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 16 日)
Sehr geehrter Gast! wir danken Ihnen für Ihren angenehmen Kommentar und freuen uns, dass Ihr Aufenthalt ein Erfolg war. Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen,

10/10 (非常に良い)

Marc

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Wir sind durch die Supercharger auf das Hotel aufmerksam geworden und haben es nicht bereut. Schickes Design, leckeres Frühstück und freundliche Mitarbeiter.
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Vanessaからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 10 日)
Geachte Marc, thank you for your kind comments. We hope to welcome you soon at the Hotel R. Vanessa

8/10 (良い)

Jean-Christophe

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Séjour fin août
Très bel hôtel, chambre confortable. Deux points négatifs à mon sens, le carrelage dans les chambres (imitation bois… pourquoi pas du parquet du coup) et le manque d’entretien des chambres (peintures abîmées, coups dans les portes, mobilier abîmé, …)
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Teriからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 3 日)
Bonjour Jean-Christophe, Nous vous remercions très cordialement pour votre agréable commentaire. Nous prenons bonne note de votre remarque concernant l'entretien de nos chambres. Nous transmettons celui-ci. En espérant vous revoir bientôt, nous vous souhaitons un excellent week-end. Bien à vous,

6/10 (普通)

Van Damme

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Nice hotel
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Teriからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 3 日)
Thank you M. Van Damme. Best regards,

8/10 (良い)

Koen

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel is very nice and modern. Clean rooms, delicious food both breakfast and dinner, great location for an active holiday. If you are looking for a place to relax and enjoy wellness however, this is probably not your place. Access to the wellness area is 15 EUR/half day but the first time there was aqua gym for 2 hours which is not what we were looking for in a wellness area. The second time they were mowing the lawn which also took away a few hours of peace and quiet but we understand that this has to happen and we just had some bad luck. The most negative point was the closing time of breakfast which during week days is 10:00 however on the first day at 09:55 they turned off both coffee machines which from a hospitality point of view gave us a very bad feeling. By exactly 10:00 the entire buffet was cleared and by 10:10 we were asked to leave which strictly speaking is correct but just doesn't feel relaxed. We would expect more of a "last round at 10:00 and take your time to grab a final coffee when you are finished". All in all, very nice and clean looking hotel with nice food and probably a great stay for people looking for an active holiday (f.e. cycling and hiking) with waking up early (way before breakfast closing), but not your place to go for a few days of relaxing and enjoying welness.
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Teriからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 3 日)
Dear Koen, We thank you for taking the time to share your feedback regarding your stay.We appreciate the feedback and are glad you enjoyed your stay with us. We also take good note of your remarks, we try to improve every day.We look forward to welcoming you back at the R hotel. Kind regards,

6/10 (普通)

Torben

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Dyrt men levere ikke helt varen.
Hotellet som sådan ganske fint og der er skruet godt op under den fine lampe. Dog var baren lukket samt man skal betale ekstra 20€ for at komme i poolen, det er lidt uforståelig da det er et spa hotel, som men kunne godt forvente lidt mere. Hotellet er heller ikke er specielt børnevenlig.
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Teriからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 3 日)
Dear,We thank you for taking the time to share your feedback regarding your stay.We do not actually include access to our wellness area in the price of the night, so guests who do not wish to use it do not pay a higher price.However, we offer various packages that consist of the night, breakfast, a meal in the restaurant, as well as access to the wellness area.Do not hesitate to make your reservations by going directly through the hotel, so we can offer you our various offers at the best prices.Indeed, access is allowed to children from 14 years old .Conerning our restaurant, you'll find our opening schedule on our website. We hope to welcome you again soon, that's why not the opportunity to test one of our different packs.Best regards,Teri

10/10 (非常に良い)

Elodie

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Super service
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Teriからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 3 日)
Thank you for this great note Elodie.

10/10 (非常に良い)

Rasmus Daniel

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Amazing
Fantastisk opgold. Vi havde desværre kun en overnatning. Men dejligt hotel og familieværelse med plads til os alle tre. Fantastisk udsigt fra værelset Morgenmadsbuffetten er fantastisk
2023 年 7 月に 1 泊滞在
Teriからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 3 日)
Dear, Thank you very much for taking the time to post your thoughts on here. We appreciate the feedback and are glad you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon. Kind regards,

10/10 (非常に良い)

pierre

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
alles was in orde .verblijf prime en lekker in de resaurant
2023 年 5 月に 1 泊滞在
Teriからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 14 日)
Beste Pierre, Hartelijk dank voor uw positieve commentaar. Wij zullen blij zijn, jullie weer te mogen verwelkomen in de R hotel experiences. Met vriendelijke groet, Teri

10/10 (非常に良い)

Serge

2023 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

KATIA

2023 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Chouette mais
Chouette hotel moderne et confortable. Dommage pour la localisation et le fait que le prix du spa ne soit pas compris dans le prix de la chambre. Staff disponible et professionnel. Petit déjeuner avec pas mal de choix.
2023 年 4 月に 1 泊滞在
Teriからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 14 日)
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre feedback concernant votre séjour. Nous n'incluons effectivement pas l'accès à notre espace wellness dans le prix de la nuitée, afin que les clients qui ne souhaitent pas l'utiliser ne payent pas un prix plus élevé. Nous proposons cependant divers packages qui se composent de la nuitée, du petit déjeuner, d’un repas au restaurant, ainsi que de l'accès à l'espace wellness. N'hésitez pas à effectuer vos réservations en passant directement par l'hôtel, nous pourrons ainsi vous proposer nos différentes offres et ce, aux meilleurs prix. Nous sommes toutefois ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour ainsi que le petit déjeuner. Nous espérons pouvoir vous accueillir à nouveau prochainement, ce serait pourquoi pas l'occasion de tester l'un de nos différents packs. Cordialement, Teri

10/10 (非常に良い)

JACKY

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Rapport qualité /prix
2023 年 4 月に 1 泊滞在
Teriからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 14 日)
Top, merci pour cette excellente note Jacky ! Nous vous souhaitons une très belle journée,

10/10 (非常に良い)

Franco

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 3 月に 1 泊滞在
Teriからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 14 日)
Thank you :-)

10/10 (非常に良い)

ann

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Heel fijn hotel, vriendelijk personeel, goed bed, lekker, uitgebreid ontbijt en voortreffelijk gegeten in Umami. Kleine minpuntjes : ik miste een pistoletje bij het ontbijt, de tegeltjes van de zitbank in de hamman ontbreken, zitten los.
2023 年 3 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Raphael、Mont Saint Martin

2023 年 2 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Albina

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Se retrouver en couple
Notre sejour etait parfait j y retournerai et je le recommande
2023 年 2 月に 1 泊滞在
Teriからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 12 日)
Bonjour Albina, Nous vous remercions pour ce joli commentaire. Au plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement. Cordialement, Teri

10/10 (非常に良い)

Charlotte

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Lovely place to stay
Lovely place to stay. The restaurant was incredible. Good gym and spa facilities. All the staff where very helpful and welcoming.
2023 年 1 月に 1 泊滞在
Teriからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 12 日)
Thank you for your nice comment ! We hope to see you again soon. Best regards,Teri

8/10 (良い)

Christian

2023 年 1 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

cris

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Goed ontbijt. Mooie kamers. Genoten van ons verblijf. Details als krassen op deuren zouden ze best bijwerken voor 'the total feel of luxury'.

6/10 (普通)

Inge

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
Weekend Aywaille
Ons verblijf voldeed niet aan onze verwachtingen. Locatie en de staat van het hotel en zijn kamers zijn perfect. De service van het personeel was echt middelmatig. Van onthaal tot check out. Het personeel in het restaurant Umami deed echt wel zijn best, maar de menukaart was vrij beperkt en vooral in het jacht seizoen was er geen suggestie te vinden. De kwaliteit van het eten en vooral het ontbijt was super. Het is begrijpelijk dat er heel veel jonge mensen aan het werk zijn maar deze hebben toezicht nodig en net daaraan was er een gebrek. De barservice was zelfs beneden alle peil.
2022 年 11 月に 1 泊滞在
Anaïsからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 28 日)
Beste merouw Poncelet,Allereerst willen wij u bedanken voor het kiezen van het R hotel voor uw verblijf. Wij houden rekening met uw opmerkingen en betreuren het dat ons etablissement niet volledig aan uw verwachtingen heeft voldaan.Wij zetten ons inderdaad in om ons personeel zo goed mogelijk van dienst te zijn en uw verblijf tot een succes te maken. Wij hebben uw opmerkingen doorgegeven aan onze directie, die er rekening mee zal houden. Wij hopen dat dit uw vertrouwen in onze diensten niet zal schaden en hopen u spoedig in ons etablissement te mogen begroeten. Met vriendelijke groetAnaïs

10/10 (非常に良い)

Benjamin

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 11 月に 1 泊滞在
Alexandreからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 12 日)
Dear sir/madam,We would like to thank you for you positive review of our establishment. We always thrive to offer the best experience to our customers.We look forward to welcoming you at R Hotel experiences in the future.Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Julien

2022 年 9 月に 1 泊滞在
Anaïsからの返信 (投稿日 : 2022 年 11 月 7 日)
Merci beaucoup pour vos commentaires positifs. Nous serons heureux de vous accueillir à nouveau au R-hôtel experiences. CordialementAnaïs

8/10 (良い)

Wilfred

2022 年 10 月に 1 泊滞在
Alexandreからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 25 日)
Dear Sir Wilfried,We would like to thank you for you positive review of our establishment. We always thrive to offer the best experience to our customers.We look forward to welcoming you at R Hotel experiences in the future.Kind regards,Alexandre

10/10 (非常に良い)

Pieter

2022 年 9 月に 1 泊滞在
Anaïsからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 9 日)
Dear Pieter, We thank you for your kind comment and are glad that your stay was a success. We look forward to welcoming you again. Kind regards, Anaïs

4/10 (不満)

ERIC

2022 年 8 月に 1 泊滞在
Teriからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 24 日)
Bonjour Eric, Nous sommes déçus d'apprendre que votre séjour n'ait pas répondu à vos attentes. N'hésitez pas à revenir vers nous si vous souhaitez en discuter. Cordialement, L'équipe du R hotel experiences

10/10 (非常に良い)

Marina

2022 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

jeroen

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 8 月に 1 泊滞在
Teriからの返信 (投稿日 : 2022 年 8 月 21 日)
Dankje Jeroen !

10/10 (非常に良い)

Sebahat Caglanur

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 8 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Klaus

2022 年 6 月に 1 泊滞在
Teriからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 6 日)
Thank you Klaus !

8/10 (良い)

Robin

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice hotel. Enjoyed the pool, although was not aware I had to pay extra for that until arrival. Nicely equipped gym included with the hotel. I had a nice meal at the restaurant as well. The bed was a bit uncomfortable for me and the bathroom area (except toilet) is open to the room (so loud if you have a partner with you)…but otherwise lovely stay.
2022 年 6 月に 1 泊滞在
Anaïsからの返信 (投稿日 : 2022 年 6 月 11 日)
Dear client, We do not include access to our wellness area in the price of the night, so that guests who do not wish to use it do not pay a higher price. However, we do offer various packages that include overnight stay, breakfast, a meal in the restaurant and access to the wellness area. Please feel free to book directly with the hotel, so that we can offer you our different packages at the best prices. However, we are delighted to hear that you enjoyed your stay and the restaurant. We hope to be able to welcome you again in the near future, so why not try one of our different packages. Yours sincerely, Anaïs

4/10 (不満)

Ilija

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
Not a place I would recommend.
The positives: Check-in was pleasant. The room was nice and clean. The food at the restaurant was very good, the breakfast was good. The negatives: On our last day an alarm went off at around 06:00 so we left the room of course. At the lobby nobody knew what was going on. Just one person from the staff was confusingly walking back and forth without giving us any information. Other guests, just like us, were confused about the situation. The alarm would go on and off for about 45 minutes without anyone knowing what was going on and without anyone telling us what was going on. Pure confusion. When the alarm stopped we went back to the room and thought we can have an early breakfast to forget the unpleasant and very early morning. Going to the kitchen we were then greeted by the kitchen staff telling us that the breakfast was delayed and we would have to come back later. To summarize: Luckily it was a false alarm, just imagine if it was for real, it would have been pure chaos. In this case the negatives could have been fixed very easily. More information could have been given to the guests who were waiting in the cold outside while the alarm was being fixed. We knew nothing. When guests go to the kitchen to have breakfast and most of the food is there you do not send them out and tell them to come back later, you offer them coffee and you apologize for the crappy morning we were having. Luckily it was just a false alarm. Not a place I would recommend.
2022 年 3 月に 2 泊滞在
Direction RHEからの返信 (投稿日 : 2022 年 4 月 6 日)
Dear Ilija, First of all, we thank you for your stay with us and to have taken the time to share your experience. We would sincerely like to apologize for the early morning awakening caused by a technical malfunction resulting in the activation of our audible alarm. Indeed our staff could have been more proactive while informing you about the ongoing. We regret your bad experience and we ensure you that all actions will be implemented in order to avoid any similar situation in the future. Aware of the inconveniences caused, the Management of the R hotel experiences wish to contact you directly to offer you, as a compensation, a real moment of relaxation in our establisment. Also, we hope that the rest of your stay has given you complete satisfaction and that we will have the pleasure to welcome you back among us. In the meantime, we remain at your entire disposal for any further information. Wishing you a very nice evening, Best regards, The Management team

10/10 (非常に良い)

Isabelle

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 2 月に 1 泊滞在
Teriからの返信 (投稿日 : 2022 年 2 月 24 日)
Ravie que votre séjour fut une réussite Isabelle ! Au plaisir de vous accueillir à nouveau au sein du R hotel experiences. Cordialement, Teri

10/10 (非常に良い)

Chloé

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Adresse à conserver !
Très bon séjour. La chambre est très confortable et très belle. L'hôtel est très chaleureux et le restaurant très bien. Le personnel est très accueillant.
2022 年 2 月に 1 泊滞在
Teriからの返信 (投稿日 : 2022 年 2 月 14 日)
Un tout grand merci pour votre agréable commentaire Chloé. C'est avec plaisir que nous vous accueillerons à nouveau dans notre établissement. Très cordialement, Teri

10/10 (非常に良い)

Sylvain

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
A refaire
Le resto est un plus, le petit dej excellent, qualité linge de lit, design
2022 年 2 月に 1 泊滞在
Teriからの返信 (投稿日 : 2022 年 2 月 14 日)
Bonjour Sylvain, Un tout grand merci pour votre agréable commentaire. C'est avec plaisir que nous vous accueillerons à nouveau dans notre établissement. Nous transmettons votre excellent retour auprès de notre équipe. Très cordialement, Teri