低刺激性寝具、デスク、アイロン / アイロン台、WiFi (無料)

ヨーテルエア アムステルダム スキポール - トランジット ホテルの口コミ

3 out of 5

口コミ

7.6

良い

評価 10 - 573 件の口コミ中 184 件が非常に良い" "
評価 8 - 573 件の口コミ中 194 件が良い" "
評価 6 - 573 件の口コミ中 90 件が普通" "
評価 4 - 573 件の口コミ中 57 件が不満" "
評価 2 - 573 件の口コミ中 48 件が非常に不満" "

8.4/10

清潔度

8.2/10

スタッフとサービス

7.2/10

設備とサービス

7.8/10

施設のコンディションと設備

7.6/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Takayuki

2023 年 3 月に 1 泊滞在
Andreiからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 18 日)
Dear Takayuki,Thank you for the excellent rating of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay at the YOTELAIR Amsterdam Schiphol, we hope to see you on your next trip!

6/10 (普通)

Satomi

良かった点 : 清潔度
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 10 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

2021 年 6 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Aki、ミラノ、イタリア

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
排水溝から臭いが上って来ており、部屋が狭く、ベッドの高さも床から近い部屋だったので、寝てる間中、排水溝の匂いに悩まされた。キュルキュルと変な騒音もあり、次回はもう一つのホテルに泊まると思います。
2021 年 1 月に 1 泊滞在
Gregoireからの返信 (投稿日 : 2021 年 1 月 6 日)
Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
フードコートの奥で、ホテル入口がさっぱりしているので、初めてだと見つけにくいかもしれません。チェックインの手続きも早く、説明もわかりやすかった。
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Michaelからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 25 日)
Thank you!

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
2019 年 7 月に 1 泊滞在
Michaelからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 19 日)
Thank you for rating your stay.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
なかなか辿り着けませんでした...まさかホテル宿泊だけの為に入国審査をすると思わなかったのでいい思い出になりました(笑)寝るだけで考えたら高いけど、スタッフさんは親切で部屋も綺麗で良かったです!Thank you!!
2019 年 7 月に 1 泊滞在
Michaelからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 15 日)
Thanks!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
セキュリティ内にあるとは知らなかった
2019 年 6 月に 1 泊滞在
Michaelからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 14 日)
Thanks.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフはとても親切で、設備も特に問題はありませんでした。 但し、一旦空港を出てしまうとアクセスが難しいのが、難です。 空港から外にでなければ、便利です。
2019 年 6 月に 1 泊滞在
Michaelからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 12 日)
Thank you

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
特にない。大変快適に過ごさせていただきました。
2019 年 3 月に 1 泊滞在
Michaelからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 18 日)
Thanks!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2018 年 12 月に 1 泊滞在
Michaelからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 8 日)
Thank you!

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

受付の方は親切でした
ツアーの方は問題はないでしょうが、1人旅でトランジットホテルを探すのは非常に大変でした。どこにあるのか分からず、空港で、場所の印刷した紙を持ちつつ、ずいぶん多くの方に聞いたり教えてもらったりしました。結局このエスカレーターと思われる所まで行ったのですが、向こうに回ってと挨拶は日本語の方に言われて又空港内を徘徊する状態でした。エスカレーターと対極にいた方に、あのエスカレーターだと言われ、、、あの方が教えてくれたと言ってやっとエスカレーターに乗りトランジットホテルに向かうことができました。恐らく3時間以上グルグル空港内の同じような所を歩いていました。疲れましたが今度泊まる時はすぐ分かりますね。
2018 年 11 月に 1 泊滞在
Michaelからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 11 日)
Thanks for sharing your experience.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
2018 年 10 月に 1 泊滞在
Michael からの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 24 日)
Thanks for taking the time to review your stay with us.

6/10 (普通)

丸ちゃん、大阪

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
深夜到着だと、簡単に見つけられません。広い空港内をうろうろして、30分はかかりました。職員さんに何度も質問しても、このありさま。
2018 年 8 月に 1 泊滞在
Michaelからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 3 日)
Thanks for taking the time to review your stay. Information about our location is mentioned on our Expedia page. We are sorry to hear that you had a difficult time finding us.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
大変助かりました。
KLMの大幅な遅延で情報が錯綜する中自分で予約するようメッセンジャーを通じてカスタマーCから言われトランジットに最適なカプセル並みのホテルを探しました。日本で携帯から直ぐ予約でき不安の中清潔なシャワー込みの部屋で爆睡できました。翌朝も他の人達はKLMが用意したホテルで全て空港までバスでいかないといけないのにこのホテルは空港内なので余裕を持って行動できました。空港の職員に名前を聞けば殆ど場所を教えてくれて遅い時間でも助かりました。飲み物は無料、朝食付きだとコーヒー、大きなクロワッサンとヨーグルト、ジュース、バー、生のリンゴ付きでホテル前のスペースで食べれる。空港内で買って食べるより若干お得で朝受け取るだけなのがとても便利でした。唯一水回りとシャワーが直結しているらしく急にバキュームの音が響き渡り飛び起きました。朝になっても宿泊客がどんどん入って来るので皆よく知ってるようでした。
2018 年 8 月に 1 泊滞在
Michaelからの返信 (投稿日 : 2018 年 9 月 3 日)
Thanks for your review!

8/10 (良い)

MN

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good for international transfer
Very comfortable hotel. WiFi was good too. You do not have to go through passport control to stay a night. Check in time is after 18:00 and check out time before 7:00 I flew into Amsterdam at 15:00 after 12 hours flight and needed a good sleep straightaway. But I had to wait for 3 hours.
2018 年 5 月に 1 泊滞在
Michael からの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 23 日)
Thanks for your feedback. Guests may access YOTELAIR Schiphol outside of regular check-in/check-out times for an additional €10 per hour.

6/10 (普通)

Uta、Denmark

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
早朝便に最適
フライトが早朝だったので利用しました。翌日便の搭乗券でエリアに入れるのか不安でしたが、ゲートにいるスタッフにホテルを予約していると伝えたら通してもらえました。ホテルは十分快適でしたが、シャワーが冷たかったのが玉に瑕でした。
2018 年 3 月に 1 泊滞在
Steveからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 11 日)
Thank you for taking the time in rating us.

8/10 (良い)

Danelle

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This place was very convenient for a 11 hour layover. A little tight on space and hard to get to, but overall a good stay.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
YOTELAIR Schiphol Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 27 日)
Dear Danelle,Thank you for the good rating of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay at the YOTELAIR Amsterdam Schiphol, we hope to see you on your next trip. Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Sonia

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Got the hotel for my mom, 23 hour layover. Staff was very attentive, but wasn’t super helpful with non English speakers regarding transfers.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
YOTELAIR Schiphol Crewからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 24 日)
Dear Sonia,Thank you for the excellent rating of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay at the YOTELAIR Amsterdam Schiphol, we hope to see you on your next trip. Kind regards

8/10 (良い)

Rezek、Bronx

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
On the airport
2024 年 5 月に 1 泊滞在
YOTELAIR Schiphol Crewからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 24 日)
Dear Rezek,Thank you for the excellent rating of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay at the YOTELAIR Amsterdam Schiphol, we hope to see you on your next trip. Kind regards

2/10 (非常に不満)

Eduardo

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Not good customer service
2024 年 5 月に 1 泊滞在
YOTELAIR Schiphol Crewからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
Dear Eduardo,Thank you for taking the time to share your opinion with us.Although we would have preferred your experience to be more pleasant, your feedback is very important to us as it helps us to improve our services daily.We have been working with our staff to address these issues, and our staff are doing their best to meet the standards of service that you have come to expect. We apologise for any bad experience you may have had, but we guarantee to do our best with our teams to improve.Kind regards

2/10 (非常に不満)

Hafizullah

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
this place should not be advertised as a hotel it is garbage
2024 年 4 月に 1 泊滞在
YOTELAIR Schiphol Crewからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 1 日)
Dear Hafiz,Thank you for taking the time to share your opinion with us.Although we would have preferred your experience to be more pleasant, your feedback is very important to us as it helps us to improve our services daily.We have been working with our staff to address these issues, and our staff are doing their best to meet the standards of service that you have come to expect. We would like to get in touch with you and see what could be improved.We apologise for any bad experience you may have had, but we guarantee to do our best with our teams to improve.Kind regards

4/10 (不満)

Candice

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
It took us forever to find the location and we received several different answers from the airport staff as to where to go. We ended up being told to exit the airport, just to be told we had to go back through. The shower didn’t drain properly and the drain made a loud sucking sound. We couldn’t control our own air temperature and the tv wouldn’t turn on. There was also a very loud noise during the night coming from somewhere.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
YOTELAIR Schiphol Crewからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 1 日)
Dear Candice,Thank you for taking the time to share your opinion with us.Although we would have preferred your experience to be more pleasant, your feedback is very important to us as it helps us to improve our services daily.We have been working with our staff to address these issues, and our staff are doing their best to meet the standards of service that you have come to expect. We would like to get in touch with you and see what could be improved.We apologise for any bad experience you may have had, but we guarantee to do our best with our teams to improve.Kind regards

10/10 (非常に良い)

Jeff

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
I was pleasantly surprised. It was quite clean and I got the best sleep I had in months! It is inside security so it reduced time and stress. I love this place. Thank you for a wonderful stay.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
YOTELAIR Schiphol Crewからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 1 日)
Dear Jeff,Thank you for the excellent rating of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay at the YOTELAIR Amsterdam Schiphol, we hope to see you on your next trip. Kind regards

10/10 (非常に良い)

Luis Alfonso

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Comfortable
2024 年 4 月に 1 泊滞在
YOTELAIR Schiphol Crewからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 1 日)
Dear Luis,Thank you for the excellent rating of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay at the YOTELAIR Amsterdam Schiphol, we hope to see you on your next trip. Kind regards

8/10 (良い)

pierre-yves

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Good location
2024 年 4 月に 1 泊滞在
YOTELAIR Schiphol Crewからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 1 日)
Dear Pierre,Thank you for the good rating of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay at the YOTELAIR Amsterdam Schiphol, we hope to see you on your next trip. Kind regards

2/10 (非常に不満)

Juan

2024 年 4 月に 1 泊滞在
YOTELAIR Schiphol Crewからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
Dear Juan,Thank you for taking the time to share your opinion with us.Although we would have preferred your experience to be more pleasant, your feedback is very important to us as it helps us to improve our services daily.We have been working with our staff to address these issues, and our staff are doing their best to meet the standards of service that you have come to expect. We apologise for any bad experience you may have had, but we guarantee to do our best with our teams to improve.Kind regards

4/10 (不満)

Pavneet

カップルで旅行, 家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス
Overall not satisfied
2024 年 4 月に 1 泊滞在
YOTELAIR Schiphol Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 23 日)
Dear Pavneet,Thank you for taking the time to share your opinion with us.Although we would have preferred your experience to be more pleasant, your feedback is very important to us as it helps us to improve our services daily.We have been working with our staff to address these issues, and our staff are doing their best to meet the standards of service that you have come to expect. We apologise for any bad experience you may have had, but we guarantee to do our best with our teams to improve.Kind regards

2/10 (非常に不満)

John

2024 年 4 月に 1 泊滞在
YOTELAIR Schiphol Crewからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
Dear John,Thank you for taking the time to share your opinion with us.Although we would have preferred your experience to be more pleasant, your feedback is very important to us as it helps us to improve our services daily.We have been working with our staff to address these issues, and our staff are doing their best to meet the standards of service that you have come to expect. We apologise for any bad experience you may have had, but we guarantee to do our best with our teams to improve.Kind regards

10/10 (非常に良い)

manpreet

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
every is good
2024 年 4 月に 1 泊滞在
YOTELAIR Schiphol Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 23 日)
Dear Manpreet,Thank you for the excellent rating of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay at the YOTELAIR Amsterdam Schiphol, we hope to see you on your next trip. Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Harvinder

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent choice for long layover it’s life saver 🙃staff was great and helpful
2024 年 4 月に 1 泊滞在
YOTELAIR Schiphol Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 23 日)
Dear Harvinder,Thank you for the excellent rating of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay at the YOTELAIR Amsterdam Schiphol, we hope to see you on your next trip. Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Parvinder

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
They just need to give more time for check out.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
YOTELAIR Schiphol Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 23 日)
Dear Parvinder,Thank you for the excellent rating of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay at the YOTELAIR Amsterdam Schiphol, we hope to see you on your next trip. Kind regards,

10/10 (非常に良い)

margaret

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
great to be inside airport
2024 年 4 月に 1 泊滞在
YOTELAIR Schiphol Crewからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 1 日)
Dear Margaret,Thank you for the excellent rating of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay at the YOTELAIR Amsterdam Schiphol, we hope to see you on your next trip. Kind regards

8/10 (良い)

Riccardo

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Het is een transithotel, bevindt zich in Lounge 2 in de transitzone van de luchthaven Schiphol Airport. Prima ontvangst en uitchecken was vlot en aardige medewerker. Het hotel ligt midden Kamer is een ‘cabine’, met wc en douche achter een glazen wand, het was erg klein en ook behoorlijk benauwd vanwege weinig verlichting. Thermostaat was ingesteld op 18C maar het bleef erg warm. Voor wat ze bieden is het aan de duurde kant. De badkamer was niet echt schoon, water liep slecht weg en föhn en een badmatje ontbraken. Koffie en thee was inbegrepen en aan de balie op te halen. Koffers konden niet mee in de cabine omdat er geen plaats was. Die hebben we voor 9 euro per stuk afgegeven bij de bagageopslag, deze is 24 uur per dag open. Ons vertrek de volgende ochtend was vroeg, omdat we weer opnieuw door de douane moesten zijn we een uur vroeger opgestaan. Concept is aardig, puntjes op de I ontbraken. Prijs voor 2 personen was 180 euro voor 5 uurtjes slapen. We boekten deze overnachting omdat we gestrand waren op Schiphol vanwege onze geannuleerde vlucht, voor een paar € meer slaap je in het Mercure ook achter de douane, maar daar was geen plek.
YOTELAIR Schiphol Crewからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 1 日)
Dear Riccardo,Thank you for the good rating of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay at the YOTELAIR Amsterdam Schiphol, we hope to see you on your next trip. Kind regards

6/10 (普通)

Kutlan、Bonita Spring

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Front desk was not willing to help. We required a wake up call which was desregarded and obviously made a big inconvenience in an airport setting.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
YOTELAIR Amsterdam Airport Schiphol Crewからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Dear Kutlan,Thank you for taking the time to share your opinion with us.Although we would have preferred your experience to be more pleasant, your feedback is very important to us as it helps us to improve our services daily.We have been working with our staff to address these issues, and our staff are doing their best to meet the standards of service that you have come to expect. We apologise for any bad experience you may have had, but we guarantee to do our best with our teams to improve.Kind regards

2/10 (非常に不満)

ALKA

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 1 泊滞在
YOTELAIR Amsterdam Airport Schiphol Crewからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Dear Alka,Thank you for taking the time to share your opinion with us.Although we would have preferred your experience to be more pleasant, your feedback is very important to us as it helps us to improve our services daily.We have been working with our staff to address these issues, and our staff are doing their best to meet the standards of service that you have come to expect. We apologise for any bad experience you may have had, but we guarantee to do our best with our teams to improve.Kind regards

10/10 (非常に良い)

Vicente

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Didn't need to exit the airport to access this hotel. Had a 15hr layover but no access outside the airport. This was a life saver. Shower floor was a little cracked and possibly had water going under. Water also pooled into toilet/sink area. But it was such a minor issue that it didn't bother me. Overall, the stay was nice and convenient.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
YOTELAIR Amsterdam Airport Schipholからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Dear Vicente,Thank you for the excellent rating of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay at the YOTELAIR Amsterdam Schiphol, we hope to see you on your next trip. Kind regards,

6/10 (普通)

Thomas

2024 年 1 月に 1 泊滞在
YOTELAIR Amsterdam Airport Schiphol Crewからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Dear Thomas,Thank you for taking the time to share your opinion with us.Although we would have preferred your experience to be more pleasant, your feedback is very important to us as it helps us to improve our services daily.We have been working with our staff to address these issues, and our staff are doing their best to meet the standards of service that you have come to expect. We apologise for any bad experience you may have had, but we guarantee to do our best with our teams to improve.Kind regards

10/10 (非常に良い)

Chloe

2024 年 1 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Michael

出張
気になった点 : 客室の快適度
2024 年 1 月に 1 泊滞在
YOTELAIR Amsterdam Schiphol Crewからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 11 日)
Dear Michael, Thank you for taking the time to share your opinion with us. Although we would have preferred your experience to be more pleasant, your feedback is very important to us as it helps us to improve our services daily. We apologise for any bad experience you may have had, but we guarantee to do our best with our teams to improve. Kind regards,

6/10 (普通)

Natalia、Portland

良かった点 : スタッフとサービス
it was very hard for me to find it. I arrived around midnight, passport control was closed. I had to find somebody to help me to go through the passport control to get to the hotel. The location is not clearly described, it was very hard for me to find the hotel. Since it was after midnight everything was closed, I had to ask a cleaning crew to help me to locate the hotel. It is a nice hotel, but severely overpriced. I was charged $204 for the night for the capsule hotel.
2023 年 12 月に 1 泊滞在
YOTELAIR Amsterdam Schiphol Crewからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 11 日)
Dear Natalia, Thank you for taking the time to share your opinion with us. Although we would have preferred your experience to be more pleasant, your feedback is very important to us as it helps us to improve our services daily. We apologise for any bad experience you may have had, but we guarantee to do our best with our teams to improve. Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Clarence

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Excelle
2023 年 12 月に 1 泊滞在
YOTELAIR Amsterdam Airport Schipholからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 11 日)
Dear Clarence, Thank you for the excellent rating of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay at the YOTELAIR Amsterdam Schiphol, we hope to see you on your next trip. Kind regards

8/10 (良い)

Lingson

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 11 月に 1 泊滞在
YOTELAIR Amsterdam Airport Crewからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 11 日)
Dear Lingson, Thank you for taking the time to share your opinion with us. Although we would have preferred your experience to be more pleasant, your feedback is very important to us as it helps us to improve our services daily. We apologise for any bad experience you may have had, but we guarantee to do our best with our teams to improve. Kind regards

4/10 (不満)

Carolyn

2023 年 12 月に 1 泊滞在
YOTELAIR Amsterdam Airport Crewからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 11 日)
Dear Carolyn, Thank you for taking the time to share your opinion with us. Although we would have preferred your experience to be more pleasant, your feedback is very important to us as it helps us to improve our services daily. We apologise for any bad experience you may have had, but we guarantee to do our best with our teams to improve. Kind regards,

6/10 (普通)

Dale L

気になった点 : 客室の快適度
Can’t find anything at Sciphol anymore
It was a disaster! First, we couldn’t find the hotel, despite numerous inquiries. Then when we found the hotel, we had to inquire of the front desk how many things worked, lights, bed, etc.
2023 年 12 月に 1 泊滞在
YOTELAIR Amsterdam Airport Crewからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 11 日)
Dear Dale, Thank you for taking the time to share your opinion with us. Although we would have preferred your experience to be more pleasant, your feedback is very important to us as it helps us to improve our services daily. We apologise for any bad experience you may have had, but we guarantee to do our best with our teams to improve. Kind regards,

8/10 (良い)

Natallia

2023 年 12 月に 1 泊滞在
YOTELAIR Amsterdam Airport Schipholからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 11 日)
Dear Natalia, Thank you for taking the time to share your opinion with us. Although we would have preferred your experience to be more pleasant, your feedback is very important to us as it helps us to improve our services daily. We apologise for any bad experience you may have had, but we guarantee to do our best with our teams to improve. Kind regards

2/10 (非常に不満)

Paredh

2023 年 11 月に 1 泊滞在
YOTELAIR Amsterdam Airport Schiphol Creからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 11 日)
Dear Paredh, Thank you for taking the time to share your opinion with us. Although we would have preferred your experience to be more pleasant, your feedback is very important to us as it helps us to improve our services daily. We have been working with our staff to address these issues, and our staff are doing their best to meet the standards of service that you have come to expect. We apologise for any bad experience you may have had, but we guarantee to do our best with our teams to improve. Kind regards

8/10 (良い)

carlos

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 11 月に 1 泊滞在
YOTELAIR Amsterdam Airport Schipholからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 11 日)
Dear Carlos, Thank you for taking the time to share your opinion with us. Although we would have preferred your experience to be more pleasant, your feedback is very important to us as it helps us to improve our services daily. We apologise for any bad experience you may have had, but we guarantee to do our best with our teams to improve. Kind regards

4/10 (不満)

Vivian

2023 年 12 月に 1 泊滞在
YOTELAIR Amsterdam Airport Crewからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 11 日)
Dear Vivian, Thank you for taking the time to share your opinion with us. Although we would have preferred your experience to be more pleasant, your feedback is very important to us as it helps us to improve our services daily. We apologise for any bad experience you may have had, but we guarantee to do our best with our teams to improve. Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Magdalena、Newport

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great! Loved not having to look for a hotel at 1am. Fresh coffee a big plus. Appreciate late check out. Rolled out of bed and onto the gate.
2023 年 12 月に 1 泊滞在
YOTELAIR Amsterdam Airport Schiphol Crewからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 11 日)
Dear Magdalena, Thank you for the excellent rating of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay at the YOTELAIR Amsterdam Schiphol, we hope to see you on your next trip. Kind regards