外観

ACホテル・ベラ・スカイ・コペンハーゲンの口コミ

4 out of 5

口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 1275 件の口コミ中 632 件が非常に良い" "
評価 8 - 1275 件の口コミ中 412 件が良い" "
評価 6 - 1275 件の口コミ中 114 件が普通" "
評価 4 - 1275 件の口コミ中 75 件が不満" "
評価 2 - 1275 件の口コミ中 42 件が非常に不満" "

8.6/10

清潔度

8.6/10

スタッフとサービス

8.2/10

設備とサービス

8.4/10

施設のコンディションと設備

8.4/10

環境への配慮

口コミ

4/10 (不満)

HIROFUMI

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Silvia Rosado, Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 26 日)
Dear Hirofumi,I wanted to express my sincere gratitude for the feedback you provided us.Your opinion is truly valuable to our team as it helps us to understand our guests' needs and expectations better. We take all comments seriously and use them to improve our services and amenities as much as possible in the future.Thank you again for your valuable feedback, and we look forward to welcoming you back in the near future.

10/10 (非常に良い)

Eiichi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 7 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Hyun Joo

2024 年 5 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

Erin

カップルで旅行
良かった点 : 施設のコンディションと設備
-
2024 年 5 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Michael

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Interesting modern architecture and layout of the hotel. I liked the bar area with the offerings of local beer and food. The cheeseburger was one of the best I’ve ever had - no kidding! There are interesting areas on the ground and 1st floors to sit and enjoy a beverage and food. The room was small as most are in Europe but functional. The one draw back was the sink in the room. The faucet arches over the sink making shaving or face washing difficult. The upper level restaurant is well appointed and stylish. I took breakfast up there twice. However, it is my understanding that is not the norm. However, dinner there would probably be nice. Sit in a lower area for the full window and view experience. Overall a very good hotel with excellent service.

6/10 (普通)

Irene、Ringsted

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Mechelle

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Sent email to manager requesting full refund. The four rooms I was moved to were all disgustingly filthy. The fourth room and the fact that it was 12:30am in the morning forced me to decide to sleep in my clothes in the least of the filthiest room for a few hours. 1) Soiled mattresses 2) Dirty shower floors 3) Dirty glassware 4) Mirrors stained 5)Base boards filthy 6)Dirty shower head - unable yo take shower. I have pictures to support.
2024 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Lars

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Dejligt og roligt hotel, venligt personale
2024 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Susanne

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Modernes und schönes Hotel. Lage Top und kurze Metro Anbindung in die Innenstadt. Zimmer sehr sauber und Frühstück sehr gut! Parkmöglichkeiten ausreichend vorhanden aber leider nur über App bzw. QR-Code zu bezahlen.
2024 年 4 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Arne

2024 年 4 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Liwayway A

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good!!
2024 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Sylvester、London

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I stayed for 2nights and it was amazing.l will visit again soon
2024 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Sandor

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent 4 stars hotel, for an affordable price in April.
2024 年 4 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Rita

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very good
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Katerina Woleska, Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 31 日)
Dear Rita,Thank you for your feedback and for giving us the highest score. We are delighted that you enjoyed your stay and that we met your expectations. We do hope to see you again in the future.Kind Regards.

10/10 (非常に良い)

Ben

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

jonathan

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent staff, check out the bathrooms , mine was dirty
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Katerina Woleska, Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 31 日)
Dear Jonathan,Thank you for taking the time to share your feedback. We are thrilled that you find our staff excellent as it is our goal to provide the best service possible. I would like to thank you for raising the issue regarding the bathroom cleanliness. We will investigate and address it to prevent future occurrences. We hope to welcome you back in the future and provide you with even more enjoyable experience.Kind Regards.

10/10 (非常に良い)

Samuel

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Fantastic stay, beautiful hotel and fantastic staff. Everyone from the servers to the cleaners saying hello. Easy check in and out which always helps. The restaurant on the 23rd floor was unbelievable and definitely worth a visit.
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Katerina Woleska, Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 31 日)
Dear Samuel,On behalf of the entire team I would like to express our gratitude for your wonderful feedback. It brings us great joy to hear that you had a positive stay experience, that you were happy with our staff, and found the check-in and check-out processes to be seamless. Your compliments about Sukaiba are truly appreciated. We look forward to the opportunity to welcome you back in the future. Thank you once again.Warm Regards.

10/10 (非常に良い)

Viveca

2024 年 2 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Tak

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
excellent services, value for money.
2024 年 2 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

Pia

良かった点 : スタッフとサービス
Koldt værelse, meget fodkoldt. Toiletdør åbnet forkert, så entreen er svær at komme rundt i. Ikke super gode senge
2024 年 2 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Thomas

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
気になった点 : 清潔度
Generelt et godt ophold, men hotellet er ved at være ret slidt. Jeg har boet på hotellet flere gange siden det blev bygget. Det virker ikke til at det bliver vedligeholdt. Personalet er imødekommet, men det hele går lidt langsomt. Morgenmaden er okay, men ikke fantastisk.
2024 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Claes

2024 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Pia

2024 年 2 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Andreas

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Par tur
Dejligt ophold med imødevenlig personale, fint værelse på 18 etage, minus ingen udsigt grundet dis og tåge ikke hotels skyld 😉😉 . Dejligt morgenmad. Alt i alt lækkert sted.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Katerina Woleska, Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 31 日)
Dear Jan,On behalf of our entire hotel team, I want to express our gratitude for your positive feedback. It brings us joy to know that you had a pleasurable stay with us and were pleased with our staff and breakfast options. Delivering exceptional service to our guests is always our top priority, and we are thrilled that we met your expectations. Thank you for your kind words, and we look forward to welcoming you back again in the future.Warm Regards.

10/10 (非常に良い)

Louise

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Carsten

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
Mangler en god bar.
Savnede en hyggelig bar. En skybar. Baren i lobbyen har kedelig, kold, og med manglende betjening. Manglende Clever opladningsmuligheder.
2024 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Joshua

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備

10/10 (非常に良い)

Thomas

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Heidi

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
Så fyld dog minibaren op!
Det er et okay hotel, men med sådan en beliggenhed er det virkelig nødvendigt at der er mulighed for at købe en drink, en kop kaffe, snacks… Efter en depeche mode koncert ville vi lige mødes med et vennepar og får en drink - men ak. Skybaren lukket. I baren i lobbyen var der 20 min kø og de stakkels mennesker der havde været på arbejde hele dagen knoklede! Hvis ikke man kan finde personale nok, kan man jo sætte en vending machine op eller sørge for at minibar på værelset er fyldt. Man oplyste ved check in at man skulle bruge mit kort for det tilfælde at der var taget noget fra minibaren - men den er jo gabende tom! Morgenmadsbuffet var super travl - men igen var det personalet der reddede oplevelsen. Effektivt blev vi anvist en siddeplads og der kom hele tiden friske forsyninger.
2024 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Konsert Royal arena
Bra hotell nära Royal arena för konsert
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Katerina Woleska, Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 31 日)
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback. We are pleased that you found the hotel's location convenient, especially with the proximity to the Royal Arena. Your opinion is valuable to us, and we hope to welcome you back again in the future.Warm Regards.

10/10 (非常に良い)

Eva

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Morten

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Louise

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Sanne

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
dejligt ophold
Dejligt ophold, dejligt værelse med alt hvad vi behøvede, hjælpsomt personale.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Katerina Woleska, Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 31 日)
Dear Sanne,Thank you for your glowing feedback about our staff and rooms. We are committed to delivering exceptional service, and we are thrilled that we met your expectations. We sincerely look forward to the opportunity to welcome you back again in the future.Warm Regards.

10/10 (非常に良い)

Rajbans

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great room. Good bed.
2024 年 2 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Lars

2024 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Karin Hessel

2024 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Gitte

2024 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Carina

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

John

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Vi havde en enkelt overnatning i forbindelse med en Depeche Mode koncert i Royal Arena så beliggenheden var perfekt. Man blev mødt af en dejlig afslappet atmosfære og et venligt personale. Fik et værelse på 16 etage så der var en god udsigt. Selve værelset var også godt. God seng og et fint badeværelse og så var der også køleskab og mulighed for at lave en kop te eller kaffe. Morgenmaden var også helt i top. Ville ikke tøve med at bruge hotellet igen.
2024 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Güven

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Einfach tolles hotel super personal
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Silvia Rosado, Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 11 日)
Dear Guven,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience at AC Hotel Bella Sky. I'm delighted to read that you awarded us the highest score. I would also like to express gratitude for the kind words you've dedicated to our team. They mean a lot to us, as we are dedicated to providing warm and genuine hospitality to each and every one of our guests.We hope we can welcome you back soon.Kind regards

8/10 (良い)

Christian

良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Katerina Woleska, Guest Relationsからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 31 日)
Dear Guest,Thank you for your kind words. We are thrilled to hear that you had a great experience during your stay. We look forward to the possibility of welcoming you back again in the future.Warm Regards,

10/10 (非常に良い)

Johnny

2024 年 1 月に 3 泊滞在
Silvia Rosado, Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 11 日)
Dear Johnny,Thank you for choosing to spend your time with us at Bella Sky. It was truly a pleasure to have you as our guest, and we look forward to the opportunity to welcome you back again soon.And do let us know if there are any preferences or requests that we can assist you with to make everything perfect again.Kind regards

8/10 (良い)

Susanne

2024 年 1 月に 3 泊滞在
Silvia Rosado, Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 11 日)
Dear Susanne,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience while staying with us. We are pleased to hear that overall, you had a good time at AC Hotel Bella Sky.We hope that you will consider our hotel on your next visit to the city so that we can provide you with the experience we have always strived for. And please do not hesitate to contact me ahead if there is anything I can assist you with to make sure that everything will be perfect. Warm regards

10/10 (非常に良い)

Gitte

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Silvia Rosado, Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 11 日)
Dear Gitte,Reading your review and seeing the highest score fills us with immense pride, as it reaffirms our commitment to providing exceptional service every day. Your recognition serves as powerful motivation for our entire team. Thank you sincerely for your time and for choosing to stay with us. We eagerly anticipate your return to Bella Sky soon.Kind regards

10/10 (非常に良い)

Rikke

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Altid Super dejligt og komfortabelt at bo på Bella Sky
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Silvia Rosado, Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 11 日)
Dear Rikke,It was once again a pleasure to welcome you at AC Hotel Bella Sky, and thank you for your kind words. Your opinion is extremely valuable to us, and I can only express gratitude for your time. We hope to welcome you back soon for another magnificent stay. Do let us know if we can help in any way.Warm regards

8/10 (良い)

Raymond

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Silvia Rosado, Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 11 日)
Dear Raymond,On behalf of the entire hotel team, I want to extend our sincerest gratitude for taking the time to share your recent experience with us. We firmly believe that providing the highest level of service is only possible when we receive constant feedback from guests like yourself. It allows us to tailor our services to better meet your needs and expectations. Thank you once again for your valuable feedback, and we look forward to welcoming you back for another exceptional stay.

10/10 (非常に良い)

Finn

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Dejligt ophold
Alt var super
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Silvia Rosado, Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 11 日)
Dear Finn,Thank you so much for your kind words. Your review has been shared with the team as a way of celebrating the experiences we provide for guests and as a fantastic motivational tool. Thank you again for taking the time to share your comments. We look forward to welcoming you back soon for another brilliant stay.