デルティン パームズ リバーフロント

3.0つ星宿泊施設

Deltin Palms

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デルティン パームズ リバーフロントの写真ギャラリー

レストラン
�屋外プール
施設の正面
客室
カップル向けレストラン

口コミ

10段階中6.8

人気の設備とサービス

  • バー
  • プール
  • 駐車場利用可
  • 朝食あり
  • ルームサービス
  • ペットとの宿泊可

客室のオプション

エグゼクティブ スイート

おすすめポイント

バルコニーまたはパティオ
冷房
テレビ
シーリングファン
高級寝具
専用バスルーム
コーヒー / ティーメーカー
ボトルウォーター (無料)
  • 28 ㎡
  • 定員 3 名
  • ダブルベッド 1 台

デラックス スイート

おすすめポイント

バルコニーまたはパティオ
冷房
テレビ
シーリングファン
高級寝具
専用バスルーム
コーヒー / ティーメーカー
ボトルウォーター (無料)
  • 30 ㎡
  • リバー ビュー
  • 定員 3 名
  • ダブルベッド 1 台

グランド スイート

おすすめポイント

バルコニーまたはパティオ
冷房
テレビ
シーリングファン
高級寝具
専用バスルーム
コーヒー / ティーメーカー
ボトルウォーター (無料)
  • リバー ビュー
  • 定員 2 名
  • キングベッド 1 台
Mod logo
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周辺地域について

地図
403101, Goa, Alto de Porvorim, HOUSE: 542/1VILLAGE PENHA-DE-FRANCA,, BRITTONA

施設の設備

インターネット

  • すべての客室で利用可能 : 無料の WiFi
  • 一部の共用エリアで利用可能 : 無料の WiFi

駐車場と送迎

  • 24 時間運行の空港送迎シャトルサービス (有料)
  • 地域内シャトルサービス (有料)
  • 敷地内の駐車場 (有料)

食事・飲み物

  • コンチネンタル ブレックファストの提供あり (有料、毎日 7:00 ~ 10:00、1 名あたり 300 INR)
  • コーヒーショップ / カフェ 1 か所
  • プールサイドバー 1 か所
  • レストラン 1 か所

現地ツアー

  • 屋外プール 1 か所

家族向け

  • ランドリー設備
  • 屋外プール 1 か所

アメニティ

  • 24 時間対応フロントデスク
  • ランドリー設備
  • ロビーでの新聞サービス
  • 荷物保管サービス

ゲストサービス

  • コンシェルジュ サービス
  • ドライクリーニング / ランドリーサービス
  • 客室清掃 (毎日)

屋外

  • 庭園

バリアフリー

  • バリアフリーに関する具体的なご要望のリクエストについては、施設にお問い合わせください。お問い合わせ先は予約手続き完了後にお送りする予約確認通知に記載されています。
  • エレベーター
  • 車椅子可
  • 車椅子対応の通路

客室の設備

ベッドルーム

  • 高級寝具

バスルーム

  • シャワー
  • タオルあり
  • バスアメニティ (無料)
  • ヘアドライヤー (要リクエスト)
  • 専用バスルーム

エンターテインメント

  • テレビ (プレミアムチャンネルあり)

食事・飲み物

  • 24 時間対応のルームサービス
  • コーヒー / ティーメーカー
  • ボトルウォーター (無料)

その他

  • アイロン / アイロン台
  • シーリングファン
  • セーフティボックス
  • デスク
  • 無料新聞サービス (毎日)
  • 冷房

ポリシー

宿泊施設で利用可能なクレジットカード

重要事項

宿泊施設の別名

Villa Penha Alto de Porvorim
Villa Penha Hotel Alto de Porvorim
Deltin Palms Riverfront Hotel Alto de Porvorim
Deltin Palms Riverfront Hotel
Deltin Palms Riverfront Alto de Porvorim
Deltin Palms Hotel
Deltin Palms Hotel Alto de Porvorim
Deltin Palms Alto de Porvorim
Hotel Deltin Palms Alto de Porvorim
Alto de Porvorim Deltin Palms Hotel
Deltin Palms Hotel
Hotel Deltin Palms
Deltin Palms Riverfront
Villa De Penha
Deltin Palms Alto De Porvorim
Deltin Palms Alto de Porvorim
Deltin Palms Hotel Alto de Porvorim

デルティン パームズ リバーフロントの口コミ

口コミ

6.8
評価 10 - 11 件の口コミ中 1 件が非常に良い
評価 8 - 11 件の口コミ中 6 件が良い
評価 6 - 11 件の口コミ中 2 件が普通
評価 4 - 11 件の口コミ中 0 件が不満
評価 2 - 11 件の口コミ中 2 件が非常に不満

8.0/10

清潔度

6.4/10

スタッフとサービス

7.0/10

施設のコンディションと設備

口コミ

8/10 (良い)

Kamakshi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 1 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Value for money hotel

Very good hotel in a decent location by the banks of the river. Rooms are spacious and clean. Comfortable beds and good air conditioning. Beautiful view from the balcony (in the riverfront suites). In room dining was a good experience as well. Huge portions at reasonable prices.
2018 年 10 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Abhishek

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備

2/10 (非常に不満)

Darshit

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Very Bad Hotel. The photos are not true.

The Hotel is very very bad. Not a Deltin Quality. AC not working, Hair found in Food in every possible Dish, Grilled Sandwich is not a Grilled Sandwich but a Chilled Sandwich. That too the food ordered comes after 1.5 hours only when you follow up otherwise they tend to forget. We have to check out immediately after the first night even when we paid for 3 nights so you can imagine what would be the torture of this hotel. The Executive named Sumeet who seems to be a Manager is so Rude that he does not even answer you. We changed the hotel and thereafter when he came to know we got accommodated at Deltin Suites is when Sumeet Calls to apologise. Otherwise this hotel is just another HAVELI. Avoid it is mu opinion.
2018 年 4 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Krutika、Belagavi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度

The location is very good by the Riverside

The overall experience was good. The location is good and staff is cooperative. Rooms are spacious and for price the service is appropriate. The location is very good. But the hotel has a very small parking. Not more than 4 cars can stay inside and the other parking provided by them is quite secluded. There is no facility for the driver to get fresh. Its not a very big hotel
2018 年 2 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great rejoice location with calm river facing suites.
2017 年 12 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

nice view

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

Nice view

Room was really comfortable, nice river view outside

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、客室の快適度

Quiet away from the hussle of the City

2 night stop after a long multi flight journey, wanted some outside space whilst still being close to the City.

10/10 (非常に良い)

Alexander、Mumbai

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Didn't had much options available with Food (Lunch & Dinner). Very good hospitality shown towards Guests. They also helped with arranging vehicle for sightseeing.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス

Staff lack of experience .

Average , not up to mark . Staffs lack of experience .

2/10 (非常に不満)

Massimo 、Roma

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備

WARNING! Major issues with payments and personnel

1) We were asked to pay the total amount for our stay as soon as we checked-in, although it had been already paid via internet on Expedia website. Unless we didn't submit a printed copy of our payment we would have been forced to pay double! 2) We felt that every single answer to our requests of services and information aimed to get more money from us. We were suggested to rent a motorbike. We discovered not only that the motorbike was defective and had no papers or insurance, but we also had to find out by ourselves that we could not drive any motorbike or car with our European license. In case we were caught by the police without papers and with invalid license, we would get a fine and have legal issues. Moreover, in response to our request of explanations we were very annoyed to be blatantly laughed at by the girl at the front desk. 3) Taxes on extra services (food) were raised to a hyperbolic 33%, while we have been charged all over India around 17-18%! The personnel was not able to give any explanation about this! We even had to insist to get the receipts. It was impossible to get to talk to a supervisor! We were promised a refund that we never received. 4) Throughout almost our entire stay we experienced problems with the key to our room. Although we repeatedly asked for assistance, we have never received a new copy of it and were forced to depend on the personnel of the hotel everytime we had to get into our room.