外観

グランド アロラ ホテルの口コミ

4 out of 5
グランド アロラ ホテル
No. 888, Persiaran Bandar Baru Mergong, Lebuhraya Sultanah Bahiyah, Alor Setar, Kedah

口コミ

8.0

とても良い

評価 10 - 272 件の口コミ中 81 件が非常に良い" "
評価 8 - 272 件の口コミ中 116 件が良い" "
評価 6 - 272 件の口コミ中 49 件が普通" "
評価 4 - 272 件の口コミ中 22 件が不満" "
評価 2 - 272 件の口コミ中 4 件が非常に不満" "

8.2/10

清潔度

8.0/10

スタッフとサービス

7.6/10

設備とサービス

8.0/10

施設のコンディションと設備

7.6/10

環境への配慮

口コミ

2/10 (非常に不満)

エース、東京

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
到着した時にバスマットが既にひいてあり、髪の毛が多数落ちていた。全体的に清潔感がなく早くチェックアウトしたくなるようホテルでした。
2019 年 7 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 施設のコンディションと設備
隣の部屋の音は聞こえ、朝食も補充がなく選択肢が少ない。ドライヤーもなくアメニティが悪い。場所柄選択肢が無いものの良くは無かった。
2019 年 2 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

まゆ、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
全体的には及第点ですが
早朝の到着でしたので前日の夜から予約をしました。 当日チェックイン後に部屋で休んでいるとかなり激しくドアを叩かれ出てみると「チェックアウトして」と言われました。「チェックインしたばかりですが」と答えると何かの間違えという事で謝罪はして頂きましたが休んでいたところを起こされたので残念でした。
2017 年 11 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

MASATERU

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
アロースター滞在ならココ!
道を渡ったところに大型ショッピングセンター"TESCO"が有ります。時間の関係で行く事は無かったのですが、大抵のものは買いそろえる事が出来そうな大きなモールです。周りは田んぼが広がる地方都市ですので、この地に滞在する必要が有る外国人向けには、ココともう数カ所しか推奨出来るホテルは無いようでした。 高層階から田んぼを見下ろすのどかなホテルです。 設備的には快適と思える最低ラインだと思います。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
満足できるホテル
従業員の方は非常に親切で良かった。 新しいホテルのようで、部屋は広く、清潔で良かった。 朝食も十分な種類があり、美味しかった。 Wi-Fiの速度は遅かったが、動画を見なければ、なんとかなる程度。 ドライヤーがなかったので注意が必要です。

6/10 (普通)

yuji、tokyo

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
前にTESCOがあります。
思いのほか綺麗でした。 バスタブのある部屋は少ないようですね。 朝食も思ったよりも良いビュッフェでしたよ。 冷蔵庫には何もありません。

8/10 (良い)

John

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
A very pleasant 2 day stay in Alor Setar.
A very pleasant 2 day stay at the hotel. The room allocated was spacious, clean and comfortable. I used the gym and swimming facilities and both were good. I used the hotel for breakfast and for evening meals and both were very good with a wide range of selection. All of the staff I encountered were very friendly and courteous. The main tourist sites within the city were only 15 minutes drive away or 12 Ringgit (£2) by taxi.
2024 年 2 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Norhayati

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 12 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Zhao

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
漂亮酒店
这个城市高档酒店,对面超市,楼下有中餐馆,街边小吃。
2023 年 12 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

AGNES

出張
気になった点 : 清潔度、客室の快適度
Tap water so dirty
the tap water is so terrible.
2023 年 10 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Zainalfikry

2023 年 9 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Suzana

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Rajaram -General Manager Grand Alora Setar.からの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 5 日)
Dear Suzana, Thank you so much for your kind review! We're delighted to hear that you had a wonderful experience at Grand ALora Alor Star . Our team takes great pride in providing excellent service, and it's heartwarming to know that you found our staff welcoming and friendly. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and we look forward to welcoming you back for another delightful stay in the future. Warmest regards, Grand Alora Alor Star -- Rajaram Nagoo

6/10 (普通)

Kee

2023 年 8 月に 4 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Not so good. Smell of smoke in the early hours of the morning in a non smoking room.
2023 年 8 月に 4 泊滞在
Rajaram -General Manager Grand Alora Setar.からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 26 日)
Thank you for your feedback on your recent stay at Grand Alora Alor Setar .We apologize for any shortcomings you experienced and will take your feedback into consideration for future improvements. We hope to have the opportunity to welcome you back for a more satisfying stay. Best regards,

8/10 (良い)

Mahazeey

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel is surrounded by shopping malls, shops, restaurants and street food stalls. Nice place. Just suggestion to add more light inside the room, it’s quite uncomfortable for me with vision problems. Also dirty kettle.
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Rajaram からの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 11 日)
Dear MahazeeyThank you for taking the time to share your feedback from your visit to Grand Alora Alor Star .We are delighted to read from your review that you enjoyed your recent stay with us, and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors.It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Grand Alora Alor Star ,I look forward to welcoming you back.Sincerely,Rajaram NagooGeneral manager Grand Alora

8/10 (良い)

Choon Tak

2023 年 7 月に 1 泊滞在
Rajaram -General Manager Grand Alora Setar.からの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 5 日)
Dear Choon Tak, Thank you so much for your kind review! We're delighted to hear that you had a wonderful experience at Grand ALora Alor Star . Our team takes great pride in providing excellent service, and it's heartwarming to know that you found our staff welcoming and friendly. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and we look forward to welcoming you back for another delightful stay in the future. Warmest regards, Grand Alora Alor Star -- Rajaram Nagoo

10/10 (非常に良い)

SUHADA BINTI MIOR

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

IZA

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 2 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Ahmad Sukri

2023 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Nor Syariza

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 1 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jason

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Family trip
Overall, kids enjoyed the trip. Rooms are ok.
2022 年 12 月に 3 泊滞在
NORからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 24 日)
Greetings, we thank you for your kind feedback. We are more than grateful to hear that you have enjoyed your stay here with us. If you have the opportunity to visit us once again, kindly ask for my assistance so that we could personally provide you with the assurance of what you were expecting from us. Thank you once again for choosing to stay with us at The Grand Alora Hotel and we hope to see you again !

4/10 (不満)

Lee Cheng

家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Disappointed with the room ,dirty carpet with smell ,coffee cup wit lipstick and coffee stained.only gd is the room is big.
2022 年 12 月に 1 泊滞在
NORからの返信 (投稿日 : 2022 年 12 月 24 日)
Thank you for completing a review based on your recent visit. We are deeply sorry that we have failed to meet your deliberate expectations during your stay. However, we most certainly do appreciate the issues you have mentioned for us to rectify with immediate effect. If you have the opportunity to visit us once again, kindly ask for my assistance so that we could personally provide you with the utmost assurance of what you were expecting from Grand Alora Hotel. Thank you once again for choosing to stay with us.

8/10 (良い)

Aminuddin

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good place to stay
2022 年 9 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Abdul Rashid

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 9 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

ISWAL HAMIZAH

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 9 月に 5 泊滞在

6/10 (普通)

Nasraat Begum

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
Everything ok except should be more clean, a lot of dust on the carpet and furniture. Handheld Shower very difficult to use or adjust when I don’t want to use the rain shower.
2022 年 7 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

DEVKUMAR

出張, カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Bathroom requires more cleaning, other a nice place
2022 年 7 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
룸 컨디션은 매우 오래된 느낌이며, room facility가 매우 관리가 안듸고 더러웠음.
2022 年 6 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Nicole

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 4 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

NIK MOHD RUIZ

2022 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Datin Hasnira

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Our short stay at Grand Alora, Alor Setar
The receptionist was customer friendly and really helped to ensure that our rooms were as we requested. Excellent service.
2022 年 2 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Husni Zai

家族旅行
Time to improve
Not bad stay but service should be improved esp at hotel's cafe.
2022 年 1 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

AHMAD SUKRI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Anand

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 11 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

ABDUL JAMIL

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 10 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Chin Soon

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 9 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
I found that the room was not in good condition. The wallpaper is peeled off, and the ambiance was gloomy due to poor lighting. The janitor did not adequately clean the shower cubicle. The toilet's ventilation fan made loud squeaky noises.
2021 年 4 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

Kuganesen

出張
良かった点 : 清潔度、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
Business Visit
The stay was not so great. None of the problems able to be solved by the hotel staff. Front offce staff also not so friendly. 1. TV can't be view. All channels cant be view. 2. Internet connection not available. I had some great time staying in this hotel before but not this time.
2021 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Zulqarnain

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 3 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Zul

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 12 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

chiaw swee

Mehh
Ok stay... but staff not welcoming... didnt even offer to carry luggages... called housekeeping to request tissue papers: got this response on the phone: "What you want?"... airconditioner cannot adjust temperature... cold like in a fridge... hope they improve
2020 年 12 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Muhammad fauzy

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Muhammad fauzy

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

md ramzi

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
superb
amazing
2020 年 11 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Zaidin

2020 年 9 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 7 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

ROSNIZAWATI

2020 年 7 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
Room access card couldn't use. Receptionist not really helpful. Have to be rude to get things done.
2020 年 7 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Lim

出張
2020 年 7 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Tan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 6 月に 1 泊滞在