Dear Valued Guest,
We would like to thank you for choosing the Ayla Hotel and for sharing us your feedback. It has been our pleasure to host you and we look forward to seeing you again in the near future. Best regards.
Dear Valued Guest,
We would like to thank you for choosing the Ayla Hotel & for sharing us your feedback. It has been our pleasure to host you and we look forward to seeing you again in the near future. Best regards.
Dear Valued Guest,
We would like to thank you for choosing the Ayla Hotel & for sharing us your feedback. It has been our pleasure to host you and we look forward to seeing you again in the near future. Best regards.
2/10 (非常に不満)
Mahmoud
家族旅行
2024 年 4 月 12 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very old and dirty
Mahmoud
2024 年 4 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Roland
2024 年 2 月 8 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Ayla Al Aïn
Bon accueil. Belle chambre lumineuse. Insonorisation un peu légère. Personnel aimable et disponible. Petit déjeuner et diner buffet excellent.
Seul problème : le parking beaucoup trop petit
Roland
2024 年 2 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Ruena
グループ旅行
2024 年 1 月 13 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Some rooms allow smoking. I was initially assigned to a smoking room and the reservations did not match.
Ruena
2024 年 1 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
HAIYING
2023 年 10 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
HAIYING
2023 年 10 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Raymond
2023 年 9 月 6 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Raymond
2023 年 8 月に 5 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Shuyi
小さなお子様連れの家族旅行
2023 年 4 月 3 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Thank you for the lovely birthday cake and for the room. It was easy for find parking and also close to the oasis. Walking distance to a lovely place for dinner selling mandi. We had a lovely stay. The beds were huge and fit us (2 adults and 2 kids) very well. We had a lovely stay at a great price. The pool is under renovation but we hadn't intended to swim anyway so all good.
Shuyi
2023 年 4 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Ehouarn
2023 年 3 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Ehouarn
2023 年 3 月に 6 泊滞在
8/10 (良い)
SAIF
2023 年 1 月 23 日
SAIF
2023 年 1 月に 3 泊滞在
medhat birakからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 3 日)
Dear Sir, First of all, we would like to thank you for taking the time to write to us regarding your experience at Ayla Hotel whilst staying with us. We do appreciate your positive feedback and we continue to thrive to improve our standard of service at all times. Your comments have been shared with our team members accordingly and we are looking forward to welcoming you back to our Hotel in the near future. Best regards, Ayla Hotel
10/10 (非常に良い)
Sanae
家族旅行
2023 年 1 月 15 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
It was a very pleasant experience.
Sanae
medhat birakからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 3 日)
Dear Sir, First of all, we would like to thank you for taking the time to write to us regarding your experience at Ayla Hotel whilst staying with us. We do appreciate your positive feedback and we continue to thrive to improve our standard of service at all times. Your comments have been shared with our team members accordingly and we are looking forward to welcoming you back to our Hotel in the near future. Best regards, Ayla Hotel
10/10 (非常に良い)
Stephen
家族旅行
2023 年 1 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
:) Large room with clean, modern bathroom. Located not far from main sites of Al Ain. Wifi and TV worked fine. Reception staff were extremely friendly and helpful. Attached to a shopping mall/supermarket. (We didn't order food but it looked very reasonably priced). Bus stop right outside.
:( They washed the windows at 7:30am. Why!?
Stephen
2022 年 12 月に 2 泊滞在
medhat birakからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 3 日)
Dear Sir, First of all, we would like to thank you for taking the time to write to us regarding your experience at Ayla Hotel whilst staying with us. We do appreciate your positive feedback and we continue to thrive to improve our standard of service at all times. Your comments have been shared with our team members accordingly and we are looking forward to welcoming you back to our Hotel in the near future. Best regards, Ayla Hotel
10/10 (非常に良い)
Amra Sarajlic
2022 年 12 月 2 日
Amra Sarajlic
2022 年 11 月に 10 泊滞在
10/10 (非常に良い)
JAVID、Gilbert
家族旅行
2022 年 9 月 7 日
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice property...well maintained providing all the comforts which is required by a guest.....however the only shortcoming was the bath size....too small
JAVID
2022 年 9 月に 2 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
2022 年 9 月 7 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Hotel is so old and everything thing is bad.
宿泊されたお客様
2022 年 9 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Elyas
家族旅行
2022 年 4 月 3 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Wonderful stay
One of great place i staed.
Elyas
2022 年 3 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Mohammed
出張, 家族旅行, グループ旅行
2022 年 2 月 1 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Wonderful helpful staff all around. Attached to a huge shopping mall with good brands and many restaurants and cafes
Mohammed
2022 年 1 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Ahmad
家族旅行
2021 年 5 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice hotel at good price
Great hotel with nice amenities. Very friendly staff
Ahmad
2021 年 5 月に 2 泊滞在
8/10 (良い)
Shibin
家族旅行
2021 年 5 月 16 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Stay was good and clean surroundings.
Shibin
2021 年 5 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
カップルで旅行
2021 年 2 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Very professional staff, very nice and very good quality furniture inside the room and hotel area’s. The only downside is that the rooms are quite worn down, not that I bothered about it, but it’s notable and it’s good to know.
宿泊されたお客様
2021 年 2 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
Mohamed
2021 年 1 月 19 日
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Mohamed
2021 年 1 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2020 年 12 月 7 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great customer service. Very attentive staff. Everyone is very helpful with a big smile on their face.
宿泊されたお客様
2020 年 12 月に 1 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2020 年 11 月 22 日
宿泊されたお客様
2020 年 11 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2020 年 9 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Family bonding
Exellent service , friendly staff , comfortable rooms and good food. We had a wonderful stay and would recommend to friends as well.
宿泊されたお客様
2020 年 9 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Mushtaq、Abu Dhabi
出張
2020 年 9 月 21 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
All was good except wifi was not good in my room.thanks
Mushtaq
2020 年 9 月に 1 泊滞在
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
グループ旅行
2020 年 8 月 24 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
bad experience
Behavior of staff was not good and not respectful.
There is no managing and control in hotel.
To much nose in room from outside also you can hear the other room.
The box of tissue was not replaced, almost was empty.
宿泊されたお客様
2020 年 8 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2020 年 3 月 10 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2020 年 3 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
H
家族旅行
2020 年 3 月 7 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Well maintained, clean and friendly staff. Car parking was easy with free valet service.
H
2019 年 11 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
saeed ur
グループ旅行
2020 年 2 月 27 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
saeed ur
2019 年 12 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Abdelrahman
2020 年 2 月 14 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Abdelrahman
2020 年 2 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2020 年 2 月 6 日
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Need to more improve regarding food rates is too much haigh need to be reduced
宿泊されたお客様
2020 年 2 月に 3 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Mohamed
2020 年 1 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Mohamed
2020 年 1 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Manish
家族旅行
2019 年 12 月 3 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Yes it was Nice & Good
Manish
2019 年 11 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
小さなお子様連れの家族旅行
2019 年 12 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Location and high ceiling rooms. Very nice rooms. Staff is very courteous and friendly.
宿泊されたお客様
2019 年 11 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Saeed
グループ旅行
2019 年 11 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Saeed
2019 年 11 月に 3 泊滞在
8/10 (良い)
Ahmad
出張
2019 年 11 月 22 日
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Ahmad
2019 年 11 月に 4 泊滞在
8/10 (良い)
mahmoud
家族旅行
2019 年 11 月 10 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
this my second visit for hotel and all is very good
mahmoud
2019 年 11 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Emily
家族旅行
2019 年 11 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great doorman! Very friendly and helpful. Quick response from housekeeping. Loved the cafe on the roof.
Emily
2019 年 10 月に 7 泊滞在
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
家族旅行
2019 年 11 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
宿泊されたお客様
2019 年 10 月に 1 泊滞在
8/10 (良い)
Ibrahim
2019 年 10 月 27 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Ibrahim
2019 年 10 月に 1 泊滞在
medhat birakからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 30 日)
Dear Mr.Ibrahim
Thank you very much for choosing Ayla Hotel and taking the time to write about your recent stay with us. We are pleased to know that you had a wonderful experience during your trip. We look forward to welcoming you back in the near future. Best regards.
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
カップルで旅行
2019 年 10 月 12 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It should be 5 stars nit 4 stars only
The staff are nice
The room is clean and big
Maybe only the tv need to be bigger size
And the internet radio as well need upgrade
宿泊されたお客様
2019 年 10 月に 1 泊滞在
medhat birakからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 30 日)
Dear Sir,
Thank you very much for choosing Ayla Hotel and taking the time to write about your recent stay with us. We are pleased to know that you had a wonderful experience during your trip. We look forward to welcoming you back in the near future. Best regards.
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2019 年 9 月 17 日
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2019 年 8 月に 2 泊滞在
medhat birakからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 28 日)
Dear Ms.Rose First of all, we would like to thank you for taking the time to write to us regarding your experience at the Ayla Hotel whilst staying us. We do appreciate your positive feedback and we continue to thrive to improve our standard of service at all times. Your comments have been shared with our Team members accordingly and we are looking forward to Welcoming you back to our Hotel in the near future. Kind regards,
8/10 (良い)
Abdullah
2019 年 9 月 17 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Abdullah
2019 年 9 月に 1 泊滞在
medhatからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 28 日)
Dear Ms.Rose First of all, we would like to thank you for taking the time to write to us regarding your experience at the Ayla Hotel whilst staying us. We do appreciate your positive feedback and we continue to thrive to improve our standard of service at all times. Your comments have been shared with our Team members accordingly and we are looking forward to Welcoming you back to our Hotel in the near future. Kind regardsDear Ms.Rose First of all, we would like to thank you for taking the time to write to us regarding your experience at the Ayla Hotel whilst staying us. We do appreciate your positive feedback and we continue to thrive to improve our standard of service at all times. Your comments have been shared with our Team members accordingly and we are looking forward to Welcoming you back to our Hotel in the near future. Kind regards,
8/10 (良い)
Amr
2019 年 9 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Amr
2019 年 9 月に 2 泊滞在
medhat birakからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 16 日)
Dear Mr.Amr , First of all, we would like to thank you for taking the time to write to us regarding your experience at the Ayla Hotel whilst staying us. We do appreciate your positive feedback and we continue to thrive to improve our standard of service at all times. Your comments have been shared with our Team members accordingly and we are looking forward to Welcoming you back to our Hotel in the near future. Kind regards, Basl Butrs , Hotel Manager
8/10 (良い)
ABDULMHSEN
2019 年 8 月 14 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
جميل جدا ولكن
جميل ونظيف فقط انزعجت من الموسيقى ووجود بيانو عند المدخل
ABDULMHSEN
2019 年 7 月に 1 泊滞在
medhat birakからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 16 日)
Dear Mr.Abdulmhsen , First of all, we would like to thank you for taking the time to write to us regarding your experience at the Ayla Hotel whilst staying us. We do appreciate your positive feedback and we continue to thrive to improve our standard of service at all times. Your comments have been shared with our Team members accordingly and we are looking forward to Welcoming you back to our Hotel in the near future. Kind regards, Basl Butrs , Hotel Manager
2/10 (非常に不満)
Anwar
2019 年 7 月 21 日
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
طاقم الفندق غير مؤهل للعمل في فندق ما عندهم احترام او خصوصية يدقون الجرس و يفتحون على الغرفة و انا نايم رغم انهم يعرفون حد في الغرفة تصرف غير لائق ابدا و ما راح تنعاد التجربة
Anwar
2019 年 7 月に 1 泊滞在
medhat birakからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 16 日)
Dear Mr.Anwar , First of all, we would like to thank you for taking the time to write to us regarding your experience at the Ayla Hotel whilst staying us. We do appreciate your positive feedback and we continue to thrive to improve our standard of service at all times. Your comments have been shared with our Team members accordingly and we are looking forward to Welcoming you back to our Hotel in the near future. Kind regards, Basl Butrs , Hotel Manager
Dear MS.Abdelrahman , First of all, we would like to thank you for taking the time to write to us regarding your experience at the Ayla Hotel whilst staying us. We do appreciate your positive feedback and we continue to thrive to improve our standard of service at all times. Your comments have been shared with our Team members accordingly and we are looking forward to Welcoming you back to our Hotel in the near future. Kind regards,