プールサイドバー

タジ ホテル & コンベンション センター アグラの口コミ

5 out of 5

口コミ

8.6

非常に良い

評価 10 - 938 件の口コミ中 480 件が非常に良い" "
評価 8 - 938 件の口コミ中 290 件が良い" "
評価 6 - 938 件の口コミ中 88 件が普通" "
評価 4 - 938 件の口コミ中 48 件が不満" "
評価 2 - 938 件の口コミ中 32 件が非常に不満" "

9.0/10

清潔度

8.6/10

スタッフとサービス

8.6/10

設備とサービス

8.6/10

施設のコンディションと設備

8.8/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Mari

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Enjoyed staying at your hotel and it is very near to Taj Mahal
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Rajesh Chakrabortyからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 2 日)
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Taj Hotel & Convention Centre Agra, and it was a pleasure to have you with us. It was kind of you to take time out to share the experience of your visit, and we are glad that you were pleased with the hotel’s facilities and services and had an enjoyable stay. We look forward to an early opportunity to be of service again, and please do let me know of any assistance that I may be of personally, in future. With best wishes and regards,

2/10 (非常に不満)

TERUYUKI

気になった点 : スタッフとサービス
2023 年 6 月に 1 泊滞在
Tamal Chatterjeeからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 5 日)
Dear Mr. Shinagawa, Thank you for choosing to stay at Taj Hotel & Convention Centre Agra, and it was a pleasure to have you with us.It was kind of you to take time out to share the experience of your visit.While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. The areas of improvement highlighted will be addressed from both process and people aspect to ensure seamless experience. We look forward to an early opportunity to be of service again, and please do let me know of any assistance that I may be of personally, in future.With best wishes and regards, Accommodations Experience Manager

10/10 (非常に良い)

Yosuke

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
タージマハルから近い。近くに買物する場所がない。
2023 年 5 月に 1 泊滞在
Rahul Joshi からの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 8 日)
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Taj Hotel & Convention Centre Agra, and it was a pleasure to have you with us. It was kind of you to take time out to share the experience of your visit, and we are glad that you were pleased with the hotel’s facilities and services and had an enjoyable stay. We look forward to an early opportunity to be of service again, and please do let me know of any assistance that I may be of personally, in future. With best wishes and regards,

10/10 (非常に良い)

Hideo

2023 年 2 月に 1 泊滞在
Rahul Joshi からの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 25 日)
Dear Esteemed Guest, Thank you for choosing to stay at Taj Hotel & Convention Centre Agra, and it was a pleasure to have you with us. It was kind of you to take time out to share the experience of your visit, and we are glad that you were pleased with the hotel’s facilities and services and had an enjoyable stay. We look forward to an early opportunity to be of service again, and please do let me know of any assistance that I may be of personally, in future. With best wishes and regards,Rahul Joshi General Manager

8/10 (良い)

??

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 2 月に 1 泊滞在
Rahul Joshi からの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 11 日)
Dear Guest,Thank you for choosing to stay at Taj Hotel & Convention Centre Agra, and it was a pleasure to have you with us. We do appreciate you taking time out to share the experience of your visit, and we are glad that you were pleased with the hotel’s facilities and services, and had an enjoyable stay. We look forward to an early opportunity to be of service again, and please do let me know of any assistance that I may be of personally, in future. With best wishes and regards, Rahul Joshi General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ブュッフェスタイルのレストランに行ったところ、混んでいて、一時間後に来るようにいわれました。 一時間後も混んでいたが、席は確保してくれた。
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Rajat Tuliからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 12 日)
Dear Valued Guest, At the outset allow me to thank you for your patronage towards The Taj Hotel & Convention Centre Agra. Your feedback is very valuable for us; it always helps us serve you better. We deeply regret the inconvenience caused to you during your stay and assure you it is otherwise unlike the high standards of service we endeavor to maintain. Your feedback has been shared with the concerned departments and we shall investigate the same. We thank you once again and sincerely hope you give us another opportunity to wow you with our hospitality. Regards, Rajat Tuli General Manager

6/10 (普通)

yana、japan

グループ旅行
気になった点 : 設備とサービス
いい所は、建物が豪華。タージ・マハルへのアクセスも良好で徒歩で行ける。そして、ホテルマンは皆さん優しいので疲れが癒されます。ビュッフェはカレーの種類が豊富です。 悪い所は、管理が行き届いていないのか部屋には汚れや故障が目立つ。 カーテンは臭いし、トイレットペーパーホルダーは壊れてました。
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Rajat Tuliからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 12 日)
Dear Valued Guest, At the outset allow me to thank you for your patronage towards The Taj Hotel & Convention Centre Agra. Your feedback is very valuable for us; it always helps us serve you better. We deeply regret the inconvenience caused to you during your stay and assure you it is otherwise unlike the high standards of service we endeavor to maintain. Your feedback has been shared with the concerned departments and we shall investigate the same. We thank you once again and sincerely hope you give us another opportunity to wow you with our hospitality. Regards, Rajat Tuli General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2020 年 1 月に 2 泊滞在
Rajat Tuliからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 10 日)
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your experience. We are pleased to know that you had a wonderful stay. Your positive feedback has been shared with our entire team. We look forward to serving you once again on your next visit. Regards, Rajat Tuli General Manager

10/10 (非常に良い)

Aiu、Japan

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ホテルはとてもきれいで快適でした。値段もお手頃で、良かったです。 ビュッフェレストランの男性スタッフのほとんどは態度がとても悪かったです。
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Rajat Tuliからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 25 日)
Dear Valued Guest, It was a pleasure to have you stay at The Taj Hotel & Convention Centre Agra recently. Thank you for taking the time to review us on Expedia. Your feedback is very valuable for us; it always helps us serve you better. We deeply regret the inconvenience caused to you during your stay and assure you it is otherwise unlike the high standards of service we endeavor to maintain. Your feedback has been shared with the concerned departments and we shall investigate the same. We thank you once again and sincerely hope you give us another opportunity to wow you with our hospitality. Regards, Rajat Tuli General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋やレストランも綺麗で、雰囲気がとてもよかったです。プール解放時間が19:30までと、少し短いのが残念でした。タージマハルの無料ゴーカート乗り場に近いのは、とても助かりました。
2019 年 9 月に 1 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 28 日)
Dear Valued Guest Thank you for sharing your experience. We are pleased to know that you had a wonderful stay. Your positive feedback has been shared with our entire team. We look forward to serving you once again on your next visit. Regards, Rajat Tuli

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
晩ご飯は1600ルピーでとても高いが美味しい。
2019 年 9 月に 1 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 28 日)
Dear Valued Guest Thank you for sharing your experience. We are pleased to know that you had a wonderful stay. Your positive feedback has been shared with our entire team. We look forward to serving you once again on your next visit. Regards, Rajat Tuli

4/10 (不満)

koko、Japan

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
ルームサービスで車海老の焼飯を頼んだのですが、それが原因で友人が食あたりになりました。食べた直後に嘔吐が続きとても苦しそうでした。 多分、エビが原因だと思います。 他は全て言うことなしだったのですが、その点のみ残念でした。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
General Manager からの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 23 日)
Dear Valued Guest, At the outset allow me to thank you for your patronage towards The Taj Hotel & Convention Centre Agra. Your feedback is very valuable for us; it always helps us serve you better. We deeply regret the inconvenience caused to you during your stay and assure you it is otherwise unlike the high standards of food quality we endeavor to maintain. Your feedback has been shared with the concerned departments and we shall investigate the same. We thank you once again and sincerely hope you give us another opportunity to wow you with our hospitality. Regards, Rajat Tuli

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
1 従業員の態度がとても横柄で嘘も平気でつく 2 頼んだことに 対応が遅い 3 寒いのに (コートがいるほど寒い) 暖房がない、
2019 年 2 月に 3 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 9 日)
Dear Valued Guest, At the outset allow me to thank you for your patronage towards The Radisson Blu, Agra. Your feedback is very valuable for us; it always helps us serve you better. We deeply regret the inconvenience caused to you during your stay and assure you it is otherwise unlike the high standards of service we endeavor to maintain. Your feedback has been shared with the concerned departments and we shall definitely look into the same. We thank you once again and sincerely hope you give us another opportunity to wow you with our Radisson hospitality. Regards, Rajat Tuli

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
部屋がカビ臭い。 チェックインに1時間待たされた。
2018 年 12 月に 1 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 4 日)
Dear Valued Guest, At the outset allow me to thank you for your patronage towards The Radisson Blu, Agra. Your feedback is very valuable for us; it always helps us serve you better. We deeply regret the inconvenience caused to you during your stay and assure you it is otherwise unlike the high standards of service we endeavor to maintain. Your feedback has been shared with the concerned departments and we shall definitely look into the same. We thank you once again and sincerely hope you give us another opportunity to wow you with our Radisson hospitality. Regards, Rajat Tuli

4/10 (不満)

traveler、gurgaon

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
I can say that this hotel is chosen by brand name Radisson and location to Taj Mahal only. Staffs are untrained,overall atmosphere of hotel inside was dark and smeling. I stay at hotels 4-5days a month, but I feel this is the worst hotel for some time. It was under expectations as I have stayed in Radisson BLU in other countries. Check in was not good, asking non-sense questions over again, not to mention unfriendly. 2 other male staffs in the check in counter were chatting, hitting each others hands playing around. Room smelled, TV controler did not work and had to call for fixing. Restaurant hall staff, only one lady was virtually working, 1 trainee like male staff with blue suits were chatting, both hands in pocket, roaming around purposelessly. Morning restaurant was worse. Coffee was not served for 10 minutes, had to be ask tobe served. This same staff served water bottles to other customer, but did not give us which I felt humiliating. I would not recommend anyone or stay again.
2018 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

nick、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
タージマハル近い
タージマハルに近く朝一番に徒歩でタージマハルを見学しました。スタッフの教育も行き届いており気持ちよく宿泊できました。
2018 年 4 月に 1 泊滞在
Rajatからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 9 日)
親愛なるニック、 最近、ラディソン・ブル、アグラに滞在させていただきありがとうございました。 Expediaにお越しいただきありがとうございます。 私たちの努力は、すべてのお客様と私のチームに優れた宿泊施設、料理、迅速なサービスを提供することです。 ご愛顧いただき、ありがとうございました。ラディソン・ブル・アグラに戻ってきてくれることを楽しみにしています。 よろしく、 ラジャット・トゥリ

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
普通
タージマハールビューの部屋に泊まりましたが、小さくしか見えず、不要でした。逆に最上階(屋上プール)からは、小さいながらも良く見えました。ホテル自体は普通でした。 部屋が二人で泊まるには少々手狭な感じです。
Rajatからの返信 (投稿日 : 2018 年 4 月 2 日)
親愛なる貴重なゲスト、 当初、Radisson Blu、Agraへのご支援に感謝いたします。 あなたのフィードバックは私たちのために非常に貴重です。 それはいつも私たちがあなたにもっと役立つのに役立ちます。 ご滞在中にお送りした不便を深くお詫びしており、そうでなければ私たちが維持しようと努力している高い水準のサービスとは異なることを保証します。 あなたのフィードバックは関係部門と共有されており、私たちは間違いなくそれを調べます。 また、高速インターネットは有料でご利用いただけます。ログオンの前に、有料プランと無料プランのオプションが表示されます。 もう一度感謝し、Carlsonのおもてなしであなたを驚かせる機会をもう一度与えてくれることを心より願っております。 よろしく、 ラジャット・トゥリ

10/10 (非常に良い)

匿名、日本

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
豪華な部屋
タージ・マハルビューの部屋にしました。恐らく増築したのだと思います。完成して2ヶ月だという部屋でした。新品、豪華、素晴らしかったです。タージ・マハルも見えました。ただ、冬場は霧?が多くぼんやり見えるだけでした。夏場ならもっとはっきり見えると聞きました。 バスルームも素敵で快適な部屋でしたが、夜9時頃お風呂にしようと思ったらお湯が出ません。フロントに電話するとエンジニアが来ましたが直りません。その後エンジニアが去ってどうなったのか分からず電話すると、ボイラーが稼働していなかったからあと一時間舞ってくれと言われました。 お風呂に入れたのは10時半。子供連れだったので、早くお風呂に入って寝たかったのでこれは残念でした。こういう不便がないことを求めて高いホテルを選んでるわけですから。 増築された部屋ならかなりおすすめです。
2017 年 12 月に 1 泊滞在
Rajatからの返信 (投稿日 : 2017 年 12 月 19 日)
親愛なる匿名、 最近、ラディソン・ブル、アグラに滞在させていただきありがとうございました。 Expediaにお越しいただきありがとうございます。 滞在中の欠点について私の謝罪を受け入れてください。チームが完璧な製品を提供するために全力を尽くしているにもかかわらず、私たちがマークに足りない時があります。安心して、私たちはあなたが私たちのホテルやサービスの肯定的な印象を残していることに注意して喜んで、上記のコメントを改善するために誠実な試みを行います。あなたの豊富なコメントは、私たちがより良くなるように促します。私たちのチームとホテルについての感謝の言葉をありがとう。 Radisson Blu Agraに戻って皆様をお待ちしております! よろしく、 ラジャット・トゥリ

6/10 (普通)

4K Suzu、静岡、日本

気になった点 : 施設のコンディションと設備
インド国内では、ラジソンホテルは5星として展開されている。 しかしながら、本ホテルはUSAと同様な3星レベルと感じた。 朝食の料理もインド人向けで、同様な値段であれば他のホテルを 推薦する。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
タージマハルのドームが見える快適なホテル。
 ビジネスクラスルームに一泊しました。  ホテルは新しく見えます。部屋はタージマハル側の少し広い部屋を用意してもらえました。おかげでルームサービスの際に食事が楽でした。  タージマハルが見えるとは思っていませんでしたが、遠くにドームの先だけが見えました。それだけでも気分が高まります。  スタッフはいずれも丁寧でフレンドリーで申し分ありません。  部屋は十分な広さがあり、浴槽はないもののレインフォールシャワーの使い勝手はよく、十分快適でした。フローリングの床がきしんで妻を起こしてしまうのは難点でしたが。  クラブルームで利用できるラウンジは、大型ホテルのラウンジほど広くはないし、料理も少なかったけれど、夕食前にちょっと食べるには十分なレベルでビールもサーブしてもらえ快適でした。  朝食に使うレストランは、広くて品数も豊富。味も素晴らしく、申し分ありませんでした。私達はインド料理を選びました。  タージマハルからは結構離れているように見えますが車だとすぐです。ただし、車はある程度のところまでしかいけません。  ホテル周辺は満足な商店はなさそうに見えました。アーグラは思っていたよりはるかに田舎の町でびっくりしました。  ラディソンというとアメリカのホテルクーポン雑誌に出てくる中級ホテルという記憶が有り、あまりいいイメージがありませんでしたが、今回の宿泊で大幅に良くなりました。今回のインド旅行ではVivanta By Taj - Surajkundと並ぶ良いホテルで実に快適でした。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

10/10 (非常に良い)

ここ、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
朝ごはんが美味しかった
とても綺麗でベッドもふかふかでした!朝ごはんのマンゴーがとっても美味しかった!また利用したいです。

8/10 (良い)

hw、Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
big hotel in Agra
This is my first stay at Agra. It was safe and clean hotel, and good enough room.

8/10 (良い)

NK、日本 東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
タージマハルに近い高級ホテル
5つ星ホテルなりの快適さあり。もちろんその分料金は高い。 立地も朝・夜のタージマハル入場券売り場まで徒歩圏で便利なところ(ただし夜はあたりがほぼ真っ暗になる)。 ただ、あまりに食事できる店が少なく、ホテルのレストランは高めなので、食事(特に朝食)がセットでないと宿泊+食事費用が結構かかる。

10/10 (非常に良い)

SATOSHI、日本, 東京都

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
清潔感のあるホテル
清潔感があり、とても快適に過ごせました。夕方はフリーのバーもあり、軽食とドリンクを美味しくいただきました。朝食も美味しく、パンケーキやオムレツもその場で作っていただけて、美味しかったです。

10/10 (非常に良い)

Kenji、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
大変良いです。
室内も水回りも大変良かったです。 スタッフの対応も、すばらしいです。 夜にブッフェ形式で食事をしましたが、すごく美味しかったですし、価格も安かったです。

10/10 (非常に良い)

y001、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
非常によかったです。
値段的にかなり休めのホテルでしたが,新しいホテルでとてもきれいで。サービスも非常に満足でした。 入り口にはゲートがあり,ガードマンが常駐しており,さらにホテルの入り口のドアのところでセキュリティーチェックと警備は万全でした。 4階のBusiness classに泊まりましたが,部屋からはタージマハルがよく見えました。(アグラには高層のホテルはないようです。)また,ラウンジでの食事中もタージマハルがよく見えました。紅茶や,コーヒーは1日中,ラウンジで頂くことができました。夜は5時から7時まで軽い食事とお酒がラウンジで提供されました。 朝食時に,メニューにないのは承知でプーリーかチャパティーはありますかときいてみたところ,少し考えた後で,チャパティーならできますとの返事でオムレツのコーナーのところで焼いてくださいました。インドのホテルで,このような柔軟な対応をして頂けた事に感激しました。 あと,何か頼んだときはいつも,Yes, Sirと快く引き受けてくださいました。 最後にチェックアウトのときに,満足でしたかときかれましたので,「はい」と心から答えることができまし値段かややお値打ちですが値段以上によいホテルだと思います。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
とても快適
とても新しく、キレイで過ごしやすいホテルでした。 まだあまり日本人のレビューがないですし ガイドブック等にも掲載されていませんが それはまだホテルができて間もないからかと思います。 レストランも美味しくオシャレなBarもあります。 タージにも近いので便利です。

10/10 (非常に良い)

Chetan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Good location, rooms.
2024 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ricky Stephano、Rijswijk

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very kind emplyees.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Rajesh Chakrabortyからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 29 日)
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Taj Hotel & Convention Centre Agra, and it was a pleasure to have you with us. It was kind of you to take time out to share the experience of your visit, and we are glad that you were pleased with the hotel’s facilities and services and had an enjoyable stay. We look forward to an early opportunity to be of service again, and please do let me know of any assistance that I may be of personally, in future. With best wishes and regards,

10/10 (非常に良い)

Chandan、Bellerose

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
When we checked into this Taj hotel we did not receive a clean room. I expressed this to the staff at breakfast and they went above and beyond to the point that they gave me an upgraded different room. I was appreciative of this gesture and it made us feel very welcome. Breakfast at this hotel is excellent - it is a must to include in your booking. Thank you Yogesh and Mayank for turning our experience around.
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Rajesh Chakrabortyからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 26 日)
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Taj Hotel & Convention Centre Agra, and it was a pleasure to have you with us. It was kind of you to take time out to share the experience of your visit, and we are glad that you were pleased with the hotel’s facilities and services and had an enjoyable stay. We look forward to an early opportunity to be of service again, and please do let me know of any assistance that I may be of personally, in future. With best wishes and regards,

10/10 (非常に良い)

Deepak

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Rajesh Chakrabortyからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Dear Deepak, Thank you for choosing to stay at Taj Hotel & Convention Centre Agra, and it was a pleasure to have you with us. It was kind of you to take time out to share the experience of your visit, and we are glad that you were pleased with the hotel’s facilities and services and had an enjoyable stay. We look forward to an early opportunity to be of service again, and please do let me know of any assistance that I may be of personally, in future. With best wishes and regards,

10/10 (非常に良い)

Navin

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Wish I could have stayed longer. Property is very nice.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Tamal Chatterjeeからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 31 日)
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Taj Hotel & Convention Centre Agra, and it was a pleasure to have you with us. It was kind of you to take time out to share the experience of your visit, and we are glad that you were pleased with the hotel’s facilities and services and had an enjoyable stay. We look forward to an early opportunity to be of service again, and please do let me know of any assistance that I may be of personally, in future. With best wishes and regards,

10/10 (非常に良い)

Sady

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Definitely recommend this hotel , about a good 10 min walk to the taj and very well worth it. Great pool as well .
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Rajesh Chakrabortyからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Taj Hotel & Convention Centre Agra, and it was a pleasure to have you with us. It was kind of you to take time out to share the experience of your visit, and we are glad that you were pleased with the hotel’s facilities and services and had an enjoyable stay. We look forward to an early opportunity to be of service again, and please do let me know of any assistance that I may be of personally, in future. With best wishes and regards,

6/10 (普通)

Jaswant

良かった点 : 清潔度
The fact that i wasnt alowd to take my Bose speaker into my room to listen to my music. I would not book this hotel again. They should have that on there website that you are not allowed to bring the speaker to the room. also thay want you to pay for room service everytime you ordered anything cannot charge it to the room.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Rajesh Chakrabortyからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 21 日)
Dear Mr. Singh, Thank you for choosing to stay at Taj Hotel & Convention Centre Agra, and it was a pleasure to have you with us.It was kind of you to take time out to share the experience of your visit.While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. We sincerely regret the inconvenience due to the refusal of room posting request of incidentals. We shall improve on this to ensure no future lapses. I wish to inform you that speakers are not allowed in the rooms as per the Hotel Policy. May I request you to consider the recent experience as an aberration and not true reflection of our products and services. We look forward to an early opportunity to be of service again, and I am confident that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Please do let me know of any assistance that I may be of.With best wishes and regards,

10/10 (非常に良い)

michelle

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Rajesh Chakrabortyからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 23 日)
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Taj Hotel & Convention Centre Agra, and it was a pleasure to have you with us. It was kind of you to take time out to share the experience of your visit, and we are glad that you were pleased with the hotel’s facilities and services and had an enjoyable stay. We look forward to an early opportunity to be of service again, and please do let me know of any assistance that I may be of personally, in future. With best wishes and regards,

10/10 (非常に良い)

Alberto

カップルで旅行, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We had the most amazing time, the property is beautiful and staff are warm and welcoming. The food was awesome and the room was really nice and clean. Will come back.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Rajesh Chakrabortyからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 8 日)
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Taj Hotel & Convention Centre Agra, and it was a pleasure to have you with us.It was kind of you to take time out to share the experience of your visit.While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. The areas of improvement highlighted will be addressed from both process and people aspect to ensure seamless experience. We look forward to an early opportunity to be of service again, and please do let me know of any assistance that I may be of personally, in future.With best wishes and regards,

10/10 (非常に良い)

OFELIA、STATEN ISLAND

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Excellent place to stay 5 mind or less to see Taj Mahal but the neighborhood isn't that great
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Rajesh Chakrabortyからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 25 日)
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Taj Hotel & Convention Centre Agra, and it was a pleasure to have you with us. It was kind of you to take time out to share the experience of your visit, and we are glad that you were pleased with the hotel’s facilities and services and had an enjoyable stay. We look forward to an early opportunity to be of service again, and please do let me know of any assistance that I may be of personally, in future. With best wishes and regards,

10/10 (非常に良い)

Joseph

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Rajesh Chakrabortyからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 28 日)
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Taj Hotel & Convention Centre Agra, and it was a pleasure to have you with us. It was kind of you to take time out to share the experience of your visit, and we are glad that you were pleased with the hotel’s facilities and services and had an enjoyable stay. We look forward to an early opportunity to be of service again, and please do let me know of any assistance that I may be of personally, in future. With best wishes and regards,

6/10 (普通)

Suresh

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
Ground floor ambience is spacious and welcoming. They surprised us with white chocolate version of Taj Mahal replica. Gym is spacious and nice. Several restaurant options. On the cons side, floor hallway carpets were dirty and need professional cleaning. Room carpet area was dirty and needs cleaning as well. Shower drain was clogged. Overall, the Taj at Agra came across as a 3-star for its cleanliness and dated bathrooms.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Rajesh Chakrabortyからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 24 日)
Dear M, Thank you for choosing to stay at Taj Hotel & Convention Centre Agra, and it was a pleasure to have you with us. It was kind of you to take time out to share the experience of your visit, and we are glad that you were pleased with the hotel’s facilities and services and had an enjoyable stay. The area of improvement highlighted will be addressed to ensure seamless experience in future.We look forward to an early opportunity to be of service again, and please do let me know of any assistance that I may be of personally, in future. With best wishes and regards,

10/10 (非常に良い)

Narinder

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Proximity to Taj Mahal,very safe , clean and quality restaurant
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Rajesh Chakrabortyからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 14 日)
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Taj Hotel & Convention Centre Agra, and it was a pleasure to have you with us. It was kind of you to take time out to share the experience of your visit, and we are glad that you were pleased with the hotel’s facilities and services and had an enjoyable stay. We look forward to an early opportunity to be of service again, and please do let me know of any assistance that I may be of personally, in future. With best wishes and regards,Rajesh Chakraborty General Manager

6/10 (普通)

Jane

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Took one hour to check in. Carpet inside the room is stained . Towels are wear and tear
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Rajesh Chakrabortyからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 14 日)
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Taj Hotel & Convention Centre Agra, and it was a pleasure to have you with us. It was kind of you to take time out to share the experience of your visit, and we are glad that you were pleased with the hotel’s facilities and services and had an enjoyable stay. The area of improvement highlighted will be addressed to ensure seamless experience in future.We look forward to an early opportunity to be of service again, and please do let me know of any assistance that I may be of personally, in future. With best wishes and regards,

8/10 (良い)

??

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
깨끗하고 친절한 직원들. 조식은 종류가 많지 않고 비추
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Rajesh Chakrabortyからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 11 日)
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Taj Hotel & Convention Centre Agra, and it was a pleasure to have you with us. It was kind of you to take time out to share the experience of your visit, and we are glad that you were pleased with the hotel’s facilities and services and had an enjoyable stay. The area of improvement highlighted will be addressed to ensure seamless experience in future.We look forward to an early opportunity to be of service again, and please do let me know of any assistance that I may be of personally, in future. With best wishes and regards,

8/10 (良い)

Franchine

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Overall, a nice facility. Unfortunately the area around is not spectacular. If I ever find myself in the location again, I would not mind staying at the Taj Hotel & Convention Centre
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Rajesh Chakrabortyからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 3 日)
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Taj Hotel & Convention Centre Agra, and it was a pleasure to have you with us. It was kind of you to take time out to share the experience of your visit, and we are glad that you were pleased with the hotel’s facilities and services and had an enjoyable stay. The area of improvement highlighted will be addressed to ensure seamless experience in future.We look forward to an early opportunity to be of service again, and please do let me know of any assistance that I may be of personally, in future. With best wishes and regards,

10/10 (非常に良い)

Vikrant

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Rajesh Chakrabortyからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 2 日)
Dear Vikrant, Thank you for choosing to stay at Taj Hotel & Convention Centre Agra, and it was a pleasure to have you with us. It was kind of you to take time out to share the experience of your visit, and we are glad that you were pleased with the hotel’s facilities and services and had an enjoyable stay. We look forward to an early opportunity to be of service again, and please do let me know of any assistance that I may be of personally, in future. With best wishes and regards,

6/10 (普通)

Julie

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
This property should not be rated five star….3 /4 at best. We checked out early due to this.
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Rajesh Chakrabortyからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 2 日)
Dear Ms. Zaveral,Thank you for taking the time out to share your valuable feedback in regards to your recent stay at Taj Hotel & Convention Centre, Agra. We believe that great relationships with our guests are based on the objective feedback that we receive, and our constant effort to meet and exceed their expectations based on the same. Please accept our sincere apologies for the not so good experience you had during your recent stay. Let me assure you that we will strengthen our processes to overcome these gaps.May I request you to consider the recent experience as an aberration and not true reflection of our products and services. We look forward to an early opportunity to be of service again, and I am confident that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Warm regards

10/10 (非常に良い)

andrepierre

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Rajesh Chakrabortyからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 28 日)
Dear Guest,Thank you for choosing to stay at Taj Hotel & Convention Centre Agra, and it was a pleasure to have you with us. We do appreciate you taking time out to share the experience of your visit, and we are glad that you were pleased with the hotel’s facilities and services, and had an enjoyable stay. We look forward to an early opportunity to be of service again, and please do let me know of any assistance that I may be of personally, in future. With best wishes and regards,

10/10 (非常に良い)

Sam

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent in every area. Highly recommend this hotel to any one who is trying to visit Agra and see Taj Mahal.
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Rajesh Chakrabortyからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 28 日)
Dear Sam,Thank you for choosing to stay at Taj Hotel & Convention Centre Agra, and it was a pleasure to have you with us. We do appreciate you taking time out to share the experience of your visit, and we are glad that you were pleased with the hotel’s facilities and services, and had an enjoyable stay. We look forward to an early opportunity to be of service again, and please do let me know of any assistance that I may be of personally, in future. With best wishes and regards,

10/10 (非常に良い)

Frederic

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Rajesh Chakrabortyからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 24 日)
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Taj Hotel & Convention Centre Agra, and it was a pleasure to have you with us. It was kind of you to take time out to share the experience of your visit, and we are glad that you were pleased with the hotel’s facilities and services and had an enjoyable stay. We look forward to an early opportunity to be of service again, and please do let me know of any assistance that I may be of personally, in future. With best wishes and regards,

2/10 (非常に不満)

zafir

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Terrible
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Rajesh Chakrabortyからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 24 日)
Dear Mr. Uddin, Thank you for choosing to stay at Taj Hotel & Convention Centre Agra, and it was a pleasure to have you with us.It was kind of you to take time out to share the experience of your visit.While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. The areas of improvement highlighted will be worked upon from both product and people aspect to ensure seamless experience in future. May I request you to consider the recent experience as an aberration and not true reflection of our products and services. We look forward to an early opportunity to be of service again, and I am confident that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Please do let me know of any assistance that I may be of.With best wishes and regards,