2 つの屋外プール、カバナ (有料)、プール パラソル

フェアモント バブ アル バハールの口コミ

5 out of 5
フェアモント バブ アル バハール
Between The Bridges, Khor Al Maqta, PO Box 114304, Abu Dhabi

口コミ

9.2

とても素晴らしい

評価 10 - 878 件の口コミ中 595 件が非常に良い" "
評価 8 - 878 件の口コミ中 193 件が良い" "
評価 6 - 878 件の口コミ中 53 件が普通" "
評価 4 - 878 件の口コミ中 20 件が不満" "
評価 2 - 878 件の口コミ中 17 件が非常に不満" "

9.2/10

清潔度

9.2/10

スタッフとサービス

9.4/10

設備とサービス

9.0/10

施設のコンディションと設備

8.6/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

HARUMI

2023 年 4 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 17 日)
Dear Harumi,Thank you for staying with us and your positive rating. We look forward to warmly welcoming you back soon.Kind regards,Fairmont Bab Al Bahr Management

2/10 (非常に不満)

Toshi

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
レストランのサービスが遅すぎる、全て 掃除も適当 言わないとやらない もうとまら無いです。 部屋も汚いです。
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 13 日)
フィードバックにお時間を頂ありがとうございます。お客様が我々のホテルでより良い体験を出る様このフィードバックを元に改善を図りたいと思っております。我々はより良いホテルでの時間を過ごしていただける様努力していますが、今回その目標を達せなかった事を大変申し訳なく思っております。もしもう一度チャンスを頂けるのであれば、お客様の意見を元に学び、改善し、より良いホテル体験ができる様努力する事を必ずお約束いたします。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 24 日)
Dear Guest, Thank you for giving us a perfect rating. We are all looking forward to your return visit in the near future. Kind regards, Fairmont Bab Al Bahr Management

8/10 (良い)

Ahin、Tokyo

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
朝食のバラエティが豊富な長期滞在にも適したホテルです。ジムやプールも整っており、クラス感覚で滞在する事が可能でしたら。コンシェルジュに車を依頼した時の対応が非常に雑だった事が残念でした。
2018 年 11 月に 1 泊滞在
ホテルマネージメントからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 21 日)
Ahin 様 この度は、Fairmont Bab Al Bahr でのご宿泊に関します、貴重なご意見・ご感想をお聞かせいただき、誠にありがとうございました。 頂戴いたしましたご意見、ご感想をもとに、今後のサービス改善に必ず役立たせていただき、ご満足いただけるご宿泊をご提供できるよう、Fairmont では、スタッフ一同、より一層の努力を重ねてまいります。 またのご宿泊を心よりお待ち申し上げております。 宜しくお願いします、 ホテルマネージメント

8/10 (良い)

Jun、ヨコスカ

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ショッピングについて
基本的にタクシーを利用しないとどこにも行けないことが不便でしたが、アブダビは公共交通機関がないのと、建物同士が離れているので仕方がないかもしれません。タクシー料金は、安いです。20分乗って、1400円位。フェアモントホテルから一番近いショッピングモールは、タクシーで20分でした。ヘアスプレーが無くなってしまって、近くにスーパーマーケットがないかを聞きましたら、徒歩10分位のところにスークというマーケットがあったのです。それを先に教えて欲しかったですね。レストランもあったし、お土産も結局そこで買いましたので。ホテル内のストアは、周知なく休んでしまったみたいで、いつ開くのかと何回も見に行ったりしましたが、結局飽きませんでした。そのあたりが気配りが不足していましたね。またホテルの評価とは違いますが、アラブ料火は、私には合いませんでした。
フェアモントバブアルバールの管理からの返信 (投稿日 : 2016 年 12 月 6 日)
親愛なる6月、 ご滞在いただき、貴重なご意見を投稿していただきありがとうございます。ご意見をお寄せいただきありがとうございます。また、お客様のレビューを当社のチームと共有しました。次回のアブダビ訪問でホテルに戻ってくるのを楽しみにしています。 宜しくお願いします、 フェアモントバブアルバールの管理

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
モスクの見えるホテル!
【良かった点】 トランジットで半日しかいられなかったのですが、本当は朝までいたかった位、素敵なホテルでした。チェックインの時間も早めてくれたお陰で、ゆっくり休む事が出来ました。夜は窓からモスクがライトアップされている様子も見えましたし、ビーチも清潔で、どこを見ても素晴らしいホテルでした。レセプションの男性がアバヤを買うならここへ行ったらいいと教えてくれて、その前に行こうとしていた店の半額で買う事が出来ました。 【悪かった点】 特にありませんが、空港まで行くのにタクシーを15分程待ったので少し焦りました。予定より少し早目に出た方が良いかと思います。また、Wi-Fiは繋ごうと頑張ったのですが使えませんでした。聞くのも面倒臭かったのでそのままにしましたが、必要でしたらチェックインする時に聞いた方がいいと思います。
Fairmont Bab Al Bahr Teamからの返信 (投稿日 : 2016 年 1 月 30 日)
フェアモントバブアルバハールからのご挨拶! 滞在し、私たちに完璧な評価を与えていただき、ありがとうございます。それは私たちのゲストとしてあなたを持っているのは大きな喜びでした。私たちはあなたの未来はアブダビに移動するにはホテルであなたをバック参照するために楽しみにしています。 敬具、 フェアモントバブアルバハール管理

10/10 (非常に良い)

KAZ、TOKYO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最高の居心地
文句なしに素晴らしいホテル。 7階の特別フロアーに宿泊したが、 ロビー、客室、フード、ネット環境、すべて文句なし。
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2015 年 4 月 18 日)
親愛KAZ、 フェアモントバブアルバールからのご挨拶! 私たちと一緒に滞在してレビューを投稿する時間を割いてどうもありがとうございました。あなたが私たちのフェアモントゴールドでの滞在を楽しんだことを喜んでいる。それは、私たちの喜びは、近い将来に別の偉大な経験のために、もう一度あなたを歓迎することになります。 敬具、 フェアモントバブアルバハール·マネジメント

10/10 (非常に良い)

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
素晴らしいホテル
部屋、食事、対応、プール、プライベートビーチ、いずれも最高級でした。また是非ここに泊まりたいと思います。
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2015 年 4 月 18 日)
親愛サイモン、 あなたフェアモントバブアルバールで素晴らしい経験を共有するためのありがとうございました。それは私たちのゲストとしてあなたを持っているのは大きな喜びでした。私たちのチーム全体がすぐに戻って歓迎を楽しみにしています。 敬具、 フェアモントバブアルバハール·マネジメント

10/10 (非常に良い)

voyage、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
また泊まりたいホテル
素晴らしいホテルです。プライベートビーチやプールもあり、モスクを見ながらリゾート気分を味わえます。 クラブルームに宿泊しましたが、お部屋も広く快適に過ごせました。クラブルーム宿泊についているラウンジで食べたアフタヌーンティーのスコーンは絶品です。夜はワインを飲みながら寛げます。ホテルの近くには特に何もないので、のんびり過ごしたい方におすすめです。モスクまではタクシーで15分もあれば着くので、モスクに行くのに便利なところです。 スタッフも親切で感じのよい人ばかりです。また、このホテルに泊まりたいです。
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2014 年 10 月 4 日)
フェアモントバブアルバハールからのご挨拶! 私たちと一緒に暮らすためにこのレビューを共有するために時間を割いていただき、誠にありがとうございます。我々はあなたがフェアモントゴールドであなたを楽しんだことを喜んでいると我々は思い出にあなたの瞬間を回すことができました。 私達の全体のチームはすぐにバック歓迎を楽しみにしています。 親切よろしく、 フェアモントバブアルバハール管理

8/10 (良い)

koji、tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
Great hotel
The pool & beach are enjoyable, shangri-la hotel's market is close to the hotel, the hotel is a good view point of Sheikh Zayed Mosque.
Fairmont Bab Al Bahr Managementからの返信 (投稿日 : 2016 年 11 月 28 日)
Dear koji, Greetings from Fairmont Bab Al Bahr! Thank you very much for choosing to stay with us and taking the time to post your valuable feedback. We sincerely appreciate all your comments and have shared them with our relevant departments. Rest assured that your concern has been noted and will be addressed accordingly. Our entire team is looking forward to your next visit. Kind regards, Fairmont Bab Al Bahr Management

10/10 (非常に良い)

Dalia

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Everything was great loved this hotel would stay again
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Fairmont Bab Al Bahr Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 25 日)
Dear Dalia,Thanks for giving us a perfect rating. It would be a pleasure to welcoming you back for another great stay soon.Kind regards,Fairmont Bab Al Bahr Management

8/10 (良い)

Anthony

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Personnel attentionné mais manque quand meme une navette aéroport. Nous sommes arrivé lors d'un weekend bondé. pas assez de chaises autour de la piscine. Bactéries dans l'eau de mer après les récentes inondations donc interdiction de se baigner en mer = piscine surpeuplée ...
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 14 日)
Cher Anthony,Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre séjour. Nous sommes désolés que le service et la prestation n’aient pas été à la hauteur de vos attentes. Les hôtels Fairmont sont désireux de vous offrir la meilleure qualité de service pour vos séjours ; par conséquent, votre avis est très précieux.De nouveau, nous vous remercions pour vos commentaires et espérons regagner votre confiance lors d’un prochain séjour.Cordialement,Gestion du Fairmont Bab Al Bahr

10/10 (非常に良い)

Thoshombie Jomal

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 4 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 14 日)
Dear Thoshombie,Thank you very much for your five-star rating. We look forward to hosting you once again soon.Kind regards,Fairmont Bab Al Bahr Management

10/10 (非常に良い)

Edward、Dhahran

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great stay!
2024 年 4 月に 10 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 29 日)
Dear Edward,Thanks for giving us a perfect rating. It would be a pleasure to welcoming you back for another great stay soon.Kind regards,Fairmont Bab Al Bahr Management

10/10 (非常に良い)

Stephanie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 25 日)
Dear Stephanie,Thank you very much for the five-star rating. We look forward to warmly welcoming you back to the Fairmont Bab Al Bahr soon.Kind regards,Fairmont Bab Al Bahr Management

6/10 (普通)

Nadeem

気になった点 : スタッフとサービス
Property seems to be slightly old, Rooms are decent however, need some renovation. Beach is nice and restaurants are decent.
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 29 日)
Dear Nadeem,Thank you for staying with us and taking the time to share your valuable feedback. We trust that we will have the opportunity to better serve you in the near future.Kind regards,Fairmont Bab Al Bahr Management

10/10 (非常に良い)

SLIMANE

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Excellent hôtel
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Reem からの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 21 日)
Dear Slimane,Thank you for taking the time to tell us about your recent experience at the Fairmont Bab Al Bahr. It brings us great pleasure to know that we were able to turn your moments into lasting memories. We hope that your next stay will be as amazing as the previous one. Kind regards,Fairmont Bab Al Bahr

10/10 (非常に良い)

Edward、Dhahran

2024 年 4 月に 2 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 12 日)
Dear Edward,Thanks for giving us a perfect rating. It would be a pleasure to welcoming you back for another great stay soon.Kind regards,Fairmont Bab Al Bahr Management

6/10 (普通)

Megan

家族旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
Having stayed in the Fairmont on the Palm in Dubai previously, we thought this would be the same, but it is not. The hotel was clean and staff very nice but the hotel is dated and food very repetative and limited options compare to other hotels we have stayed in. Breakfast was nice, Dinner was very limited. Overall food was hit and miss in terms of quality. Rooms were not cleaned until 4.45pm some days - ended up doing it myself. Another day we were not left any clean towels - the small things that make a big difference when you have paid to travel all that way. It wasnt terrible and we got a good price on the hotel, but I wouldnt return and based on the cost of the flights, I want something better.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Dear Megan,Thank you for staying with us and taking the time to post your valuable feedback. At Fairmont Bab Al Bahr, we consider all our guest comments as an opportunity to continuously improve on the quality of our services. Rest assured that your review will be conveyed to the relevant departments. We trust that we will have the opportunity to better serve you in the near future.Kind regards,Fairmont Bab Al Bahr Management

10/10 (非常に良い)

Supriya

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 15 日)
Dear Supriya,Thanks for giving us a perfect rating. It would be a great pleasure to welcoming you back to the Fairmont Bab Al Bahr soon.Kind regards,Fairmont Bab Al Bahr Management

10/10 (非常に良い)

Deirdre

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Songからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 8 日)
Dear Deirdre,Thank you very much for taking the time to tell us about your recent experience at the Fairmont Bab Al Bahr. We are delighted that you had a fantastic stay and look forward to being of service to you once again in the near future.Kind regards,Fairmont Bab Al Bahr

10/10 (非常に良い)

Travis

良かった点 : 清潔度
2024 年 3 月に 10 泊滞在
Songからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 8 日)
Dear Travis,Thank you very much for taking the time to tell us about your recent experience at the Fairmont Bab Al Bahr. We are delighted that you had a fantastic stay and look forward to being of service to you once again in the near future.Kind regards,Fairmont Bab Al Bahr

10/10 (非常に良い)

Sitara

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Lovely hotel, private beach and pool was perfect. Staff were great. Food at the hotel was overpriced though. Need to get taxi to all tourist places. I would stay again at Fairmont.
2024 年 3 月に 7 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 2 日)
Dear Sitara,Thank you for the valuable feedback following your recent stay. We sincerely appreciate all your comments especially on the service provided by the team. It would be a great pleasure to welcome you back to the Fairmont Bab Al Bahr in the near future.Kind regards,Fairmont Bab Al Bahr Management

10/10 (非常に良い)

Lisdey

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
From check in to check out we had an amazing experience. We were always treated with kindness and respect, staff always had a smile and always ready to help. We loved it so much we didn’t leave the hotel once. The room was spacious and clean. The pool and beach area were very clean also and well kept. We really hope we would have stayed more days. Will definitely come back. I do have to mention that the Steakhouse restaurant does not allow children. I called to make a reservation and was told that no children were allowed but that we could eat in our room. Lol. That wasn’t the best response but other than that everything was great.
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 2 日)
Dear Lisdey,Thank you for choosing Fairmont Bab Al Bahr and taking the time to post your valuable feedback. Rest assured that your review will be conveyed to the relevant departments. We look forward to warmly welcoming you back in the near future.Kind regards,Fairmont Bab Al Bahr Management

4/10 (不満)

Shane

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Hotel needs a refresh
2024 年 3 月に 7 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 2 日)
Dear Shane,Thank you for staying with us and taking the time to post your valuable feedback. At Fairmont Bab Al Bahr, we consider all our guest comments as an opportunity to continuously improve on the quality of our services. Rest assured that your review will be conveyed to the relevant departments. We trust that we will have the opportunity to better serve you in the near future.Kind regards,Fairmont Bab Al Bahr Management

10/10 (非常に良い)

Andrea

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Lovely hotel, all the staff we encountered were professional and friendly. A shame we only stayed 2 nights, will definitely visit again for longer
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Songからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
Dear Andrea,Thank you for taking the time to tell us about your recent experience at the Fairmont Bab Al Bahr. It brings us great pleasure to know that we were able to turn your moments into lasting memories. We hope that your next stay will be as amazing as the previous one.Kind regards,Fairmont Bab Al Bahr

10/10 (非常に良い)

Amin

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very nice property, excellent amenities.
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Songからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Dear Amin,Thank you very much for taking the time to tell us about your recent experience at the Fairmont Bab Al Bahr. We are delighted that you had a fantastic stay and look forward to being of service to you once again in the near future.Kind regards,Fairmont Bab Al Bahr

10/10 (非常に良い)

Olivia

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 8 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
Dear Olivia,Thanks for giving us a perfect rating. It would be a great pleasure to have you as our guest once again soon.Kind regards,Fairmont Bab Al Bahr Management

10/10 (非常に良い)

Kenneth、Greely

2024 年 2 月に 20 泊滞在
Songからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 8 日)
Dear Kenneth,Thank you very much for taking the time to tell us about your recent experience at the Fairmont Bab Al Bahr. We are delighted that you had a fantastic stay and look forward to being of service to you once again in the near future.Kind regards,Fairmont Bab Al Bahr

10/10 (非常に良い)

Emad

良かった点 : 施設のコンディションと設備
Good enjoyed
2024 年 3 月に 5 泊滞在
Songからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 17 日)
Dear Emad,Thank you very much for taking the time to tell us about your recent experience at the Fairmont Bab Al Bahr. We are delighted that you had a fantastic stay and look forward to being of service to you once again in the near future.Kind regards,Fairmont Bab Al Bahr

10/10 (非常に良い)

Youssef

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Fairmont Bab Al Bahr Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 18 日)
Dear Youssef, Thank you for choosing Fairmont Bab Al Bahr and taking the time to rate us. We trust that we will have the opportunity to better serve you once again in the near future. Kind regards, Fairmont Bab Al Bahr

8/10 (良い)

Pamela

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 5 泊滞在
Fairmont Bab Al Bahr Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 17 日)
Dear Carelle,Thank you for choosing Fairmont Bab Al Bahr and taking the time to rate us. We trust that we will have the opportunity to better serve you once again in the near future.Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Baljeet

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
A wonderful hotel, overlooking the mosque. Sunsets are amazing. Great restaurants, pools are very clean. Staff are very helpful will definitely be returning here next year.
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Songからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 15 日)
Dear Baljeet,Thank you very much for taking the time to tell us about your recent experience at the Fairmont Bab Al Bahr. We are delighted that you had a fantastic stay and look forward to being of service to you once again in the near future.Kind regards,Fairmont Bab Al Bahr

10/10 (非常に良い)

Leo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Iso hotelli , lähellä ravintolat ja ranta. Kakki löytyi mitä tarvitse , suosittelen!
2024 年 3 月に 8 泊滞在
Songからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 11 日)
Dear Leo,Thank you very much for taking the time to tell us about your recent experience at the Fairmont Bab Al Bahr. We are delighted that you had a fantastic stay and look forward to being of service to you once again in the near future.Kind regards,Fairmont Bab Al Bahr

10/10 (非常に良い)

Sejla

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Das es sehr sauber ist und die Lage ist sehr zentral, vorallem die Aussicht.
2024 年 3 月に 6 泊滞在
Songからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 11 日)
Dear Sejla,Thank you very much for taking the time to tell us about your recent experience at the Fairmont Bab Al Bahr. We are delighted that you had a fantastic stay and look forward to being of service to you once again in the near future.Kind regards,Fairmont Bab Al Bahr

10/10 (非常に良い)

Julia

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This was one of the prettiest hotels we stayed at! We got checked into our room but then decided we wanted the beach view. The staff was absolutely amazing and upgraded us to a higher floor with the beach view and the mosque, at a discounted price! Rooms are amazing and very clean. Has an amazing pool and restaurants at the hotel. They have a pool for kids and adults. I highly recommend the Fairmont if you are staying in Abu Dhabi!
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Songからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 27 日)
Dear Julia,Thank you very much for taking the time to tell us about your recent experience at the Fairmont Bab Al Bahr. We are delighted that you had a fantastic stay and look forward to being of service to you once again in the near future.Kind regards,Fairmont Bab Al Bahr

10/10 (非常に良い)

Timo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 10 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 26 日)
Dear Timo,Thanks for giving us a perfect rating. Our entire team is looking forward to warmly welcoming you back soon.Kind regards,Fairmont Bab Al Bahr Team

10/10 (非常に良い)

Rory Kenneth

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very good family friendly hotel with good food options.
2024 年 2 月に 6 泊滞在
Songからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 20 日)
Dear Rory Kenneth,Thank you very much for taking the time to tell us about your recent experience at the Fairmont Bab Al Bahr. We are delighted that you had a fantastic stay and look forward to being of service to you once again in the near future.Kind regards,Fairmont Bab Al Bahr

10/10 (非常に良い)

Mary

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Songからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 15 日)
Dear Mary,Thank you very much for taking the time to tell us about your recent experience at the Fairmont Bab Al Bahr. We are delighted that you had a fantastic stay and look forward to being of service to you once again in the near future.Kind regards,Fairmont Bab Al Bahr Team

10/10 (非常に良い)

Maryam

2024 年 2 月に 2 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 13 日)
Dear Maryam,Thanks for giving us a perfect rating. It would be a great pleasure to have you stay with us once again soon.Kind regards,Fairmont Bab Al Bahr Management

10/10 (非常に良い)

Asif Ilyas

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Convenient Hotel located a short drive from Airport
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Songからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 11 日)
Dear Asif Ilyas,Thank you very much for taking the time to tell us about your recent experience at the Fairmont Bab Al Bahr. We are delighted that you had a fantastic stay and look forward to being of service to you once again in the near future.Kind regards,Fairmont Bab Al Bahr

10/10 (非常に良い)

Yeon

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Songからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 11 日)
Dear Yeon,Thank you very much for taking the time to tell us about your recent experience at the Fairmont Bab Al Bahr. We are delighted that you had a fantastic stay and look forward to being of service to you once again in the near future.Kind regards,Fairmont Bab Al Bahr

8/10 (良い)

Abilio

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It was close to everyrhing with nice private beach & pool. Great for kids. Trouble with the sink and blinds the entire stay.
2024 年 1 月に 13 泊滞在
Songからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 11 日)
Dear Abilio,Thank you for staying with us and taking the time to post your valuable feedback. At Fairmont Bab Al Bahr, we consider all our guest comments as an opportunity to continuously improve on the quality of our services. We trust that we will have the opportunity to serve you once again in the near future.Kind regards,Fairmont Bab Al Bahr

10/10 (非常に良い)

Yeon

2024 年 2 月に 1 泊滞在
songからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 11 日)
Dear Yeon,Thank you very much for taking the time to tell us about your recent experience at the Fairmont Bab Al Bahr. We are delighted that you had a fantastic stay and look forward to being of service to you once again in the near future.Kind regards,Fairmont Bab Al Bahr

10/10 (非常に良い)

Gurneet

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Family friendly and very clean
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Songからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 7 日)
Dear Gurneet,Thank you very much for taking the time to tell us about your recent experience at the Fairmont Bab Al Bahr. We are delighted that you had a fantastic stay and look forward to being of service to you once again in the near future.Kind regards,Fairmont Bab Al Bahr

6/10 (普通)

Barou

出張
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Caissier Mazaj bab al bahr irrespectueux
Un très bon hôtel l’emplacement et magnifique propreté nickel la fausse note est le manque de professionnalisme de Mr Hussein le caissier du restaurant Manzaj Bab Al Bahr qui est venu toquer à ma porte à 1 h du matin alors que j’ai mis l’insigne do not disturb à la porte pour cause que je me suis trompé en lui donnant un autre numéro de chambre différent du mien . Sur ce point il pouvait attendre jusqu’au lendemain et me notifier cela Il n’y avait aucune urgence qui lui permettait de me réveiller à cause d’une facture de 185 AED C’est irrespectueux de sa part Je condamne avec la plus grande fermeté
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Gestion de l'hôtelからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 8 日)
Cher Barou,Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre séjour à Fairmont Bab Al Bahr. Nous sommes désolés que le service et la prestation n’aient pas été à la hauteur de vos attentes, et nous vous prions d’accepter nos plus sincères excuses. Les hôtels Fairmont sont désireux de vous offrir la meilleure qualité de service pour vos séjours ; par conséquent, votre avis est très précieux. Soyez assuré que les mesures nécessaires seront mises en oeuvre afin d’améliorer la qualité des prestations évoquées. De nouveau, nous vous remercions pour vos commentaires et espérons regagner votre confiance lors d’un prochain séjour.Sincèrement,Gestion du Fairmont Bab Al Bahr

10/10 (非常に良い)

Maria Jose

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
From the service at the check in- restaurant - food - rooms everything was 10/10 Great Service
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 6 日)
Dear Maria,Thank you for the great review following your recent stay. We look forward to being of service to you once again in the near future.Kind regards,Fairmont Bab Al Bahr Management

10/10 (非常に良い)

Henry

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This is an excellent hotel at a great value the staff here try their best the property is also well-maintained. It’s an excellent place to have a wedding or dinner. The view of the Grand Mosque from the back is very nice. Also, they have rentals of jetskis and other waters sports at a reasonable price you must ask for that price. I happen to eat at the sushi restaurant. I decided to get the all you could eat sushi with the all you could drink alcohol package, considering alcohol at restaurants in the Emirates is not cheap. They had a deal of all you could drink beers, or mixed drinks or wine and you could change from one to another but I just stuck with beer. I must’ve drank about 12. The sushi was excellent perfect temperature. The rice texture was superior. The gym is also very nice. I happen to try that out as well. New modern fitness equipment, and finally brunch very high-quality ingredients and products all the with high end seafood
Hotel Managementからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 6 日)
Dear Henry,Thank you for taking the time to tell us about your recent experience at the Fairmont Bab Al Bahr. We are delighted that you had an enjoyable stay and look forward to being of service to you once again soon.Kind regards,Fairmont Bab Al Bahr Management

10/10 (非常に良い)

Aws

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
We love it 😍 clean and Awesome
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Songからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 5 日)
Dear Aws,Thanks for staying with us and posting your review. We look forward to welcoming you back to the Fairmont Bab Al Bahr in the near future.Kind regards,Fairmont Bab Al Bahr

10/10 (非常に良い)

Shmuel、Los Angeles

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Songからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 5 日)
Dear Shmuel,Thanks for staying with us and posting your review. We look forward to welcoming you back to the Fairmont Bab Al Bahr in the near future.Kind regards,Fairmont Bab Al Bahr