高級寝具、ミニバー、セーフティボックス (室内)、客室ごとに異なる装飾

エミレーツ 宮殿ホテル マンダリン オリエンタル アブダビの口コミ

5 out of 5

口コミ

9.4

最高に素晴らしい

評価 10 - 891 件の口コミ中 721 件が非常に良い" "
評価 8 - 891 件の口コミ中 94 件が良い" "
評価 6 - 891 件の口コミ中 39 件が普通" "
評価 4 - 891 件の口コミ中 16 件が不満" "
評価 2 - 891 件の口コミ中 21 件が非常に不満" "

9.8/10

清潔度

9.4/10

スタッフとサービス

9.6/10

設備とサービス

9.6/10

施設のコンディションと設備

9.2/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

Daigo

2024 年 3 月に 1 泊滞在
Charles Airdからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 17 日)
Dear Daigo, We greatly appreciate your loyal patronage and look forward to welcoming you back at Emirates Palace Mandarin Oriental, Abu Dhabi!Sincerely, Charles AirdHotel Manager

10/10 (非常に良い)

Abe

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Michael Kothからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 6 日)
Dear valued guest, Thank you for your 5-star rating and we look forward to seeing you again soon! Best regards, Michael KothGeneral Manager

8/10 (良い)

JUN

2023 年 12 月に 2 泊滞在
Michael Kothからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 6 日)
Dear Jun,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your visit and hope to see you again very soon.Sincerely,Michael KothGeneral Manager

8/10 (良い)

TOKO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とてもゴージャスで素敵なホテルです。 非日常を味わうには最良のホテルだと思います。 夕食で、イタリアンレストランがいっぱいだってので ブッフェレストランに行ったのですが、アウトサイドのテラス席はスモーカーが多くて堪らず室内に入りました。ブッフェのお料理は申し訳ないですが美味しくなかったです。
2023 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

SHINGO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2021 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 3 月に 1 泊滞在
MKからの返信 (投稿日 : 2021 年 3 月 24 日)
Dear Guest, thank you very much for your rating. We were pleased to have you with us and looking forward to welcome you back in the near future. With warm regards, Michael Koth General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2020 年 3 月に 1 泊滞在
MCRからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 16 日)
Dear Guest, thank you for you time and sharing your rating with us. We hope you had a wonderful stay and looking forward to welcome you back in the near future. with best regards Martin Cramer General Manager.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 2 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宮殿の中に宿泊しているような素敵なホテルです。レストランでの食事も美味しかったです。プールも素敵でした。さすが7つ星ホテルと言われるホテルです。 ホテル内のセキュリティーの多さと無愛想さ、フロントやホテルスタッフのもてなし、ベルボーイの対応は4つ星ホテルレベルだと思いました。観光客も多く、いつもフロント付近、ロビーが混み合っていてその点がマイナスポイントです。
2020 年 1 月に 2 泊滞在
MCRからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 4 日)
Dear Guest, thank you very much for your comments and review. We were pleased that you have enjoyed your stay with us. Emirates Palace is a landmark of Abu Dhabi, and as such is visited by the tourists who want to see the pearl of the Emirati hospitality. Tourists however are allowed only in the main lobby not in guest private areas. We are looking forward welcoming you back in the near future. With best regards Martin Cramer General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 1 泊滞在
MCRからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 8 日)
Dear Guest, thank you for taking the time and sharing your rating with us. We were pleased that you have enjoyed your stay and looking forward to welcome you back in the near future. With best regards Martin Cramer General Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
これがエミレーツパレス?がっかりするサービスレベル。
バスタブの栓が壊れていて貯めたお湯を流せない、 TVも壊れていて一部チャンネルしかみれない、音がでない、 どちらもクレームしその日のうちに直してはくれたが、貴重なホテル滞在中部屋をうつしてもくれなかった。 バトラーは頼りない。ハイシーズンだからかバイトでもいれたのか?というレベル。 朝食会場の受付けスタッフは感じが悪い。挨拶もなし。 これがあのエミレーツパレス? 正直がっかりだ。 みてくれはいいがそれだけ。サービスは低レベル。
2019 年 12 月に 3 泊滞在
MCRからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 4 日)
Dear Guest, thank you for taking the time and sharing your review with us. I was concerned to read about your experience regarding the service in the restaurant and your troubles with the fixtures in the room. We always take feedback of our guests very serious and will action on your comments with immediate effect. Once again, we apologize for the inconvenience and hoping you will give us a chance to welcome you back and let you experience the truly palatial experience. With best regards Martin Cramer General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
全てが快適!
スイートに泊まりました。大変快適でラウンジアクセスもありました。ご飯も美味しく快適なラウンジでした。ご飯はレストランでイタリアンをいただきました。夕飯込みのプランだったので金券バウチャーをいただき好きなレストランを選ぶ形でした。大満足なステイをありがとうございます。
2019 年 12 月に 1 泊滞在
MCRからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 4 日)
Dear Guest, thank you very much for taking the time and sharing your review with us. We were pleased with your comments regarding our restaurants and looking forwards welcoming you back in the near future. With Best Regards, Martin Cramer General Manager.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最高
ハワイ、シンガポール、台湾、オーストラリア、 シカゴ、ロス、パリ、サンフランシスコ、 ニューヨーク、色々な国に行きましたが 今までで最高のホテルでした!
2019 年 12 月に 2 泊滞在
MCRからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 23 日)
Dear Guest, thank you very much for taking the time and sharing your review with us. We were excited with your comments awarding us a best hotel you have stayed in. We hope we will have an opportunity to welcome you back to Emirates Palace in the near future. With best regards Martin Cramer General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 12 月に 1 泊滞在
MCRからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 30 日)
Dear guest, thank you very much for taking the time and sharing your feedback with us. We were pleased that you had an enjoyable stay and looking forward to welcome you back in the near future. Best regards Martin Cramer General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最高のおもてなしでのんびり優雅な時間を過ごすことができました。レジャー施設も充実しており、一泊二日ではかえってもったいなかった感じがします。泊まるなら2泊以上がお勧めです。
2019 年 10 月に 1 泊滞在
MCRからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 28 日)
Dear guest, thank you very much for taking the time and share your review with us. We were pleased that you have an amazing experience with us and we are looking forward to welcome you again soon. With warm regards, Martin Cramer General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
豪華な施設でラグジュアリーな体験ができた。スイートに宿泊したが、パレスラウンジの使い勝手もよく、良い旅ができた。
2019 年 9 月に 1 泊滞在
MCRからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 7 日)
Dear Guest, thank you for taking the time and share your review with us. We were pleased, that you have enjoyed your stay and looking forwards hosting you in the near future. With best regards, Martin Cramer, General Manager

8/10 (良い)

レイ、日本

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ここに泊まることも、アブダビ行きの目的の一つでした。ドバイに早朝着便からバスで直行しても、アーリーチェックインさせてくれました。ゴールド基調の本当に豪華な装飾と、広すぎる公共スペースやお部屋は、非日常感を感じさせてくれます。接客もとても丁寧で、朝食の質も高く、泊まれて本当に良かったと思います。 ただ、日本よりタクシーが安いとはいえ、タクシー以外の市内の移動がしにくかったです。片道運行のバス停は一応目の前ですが、敷地が大きいホテルなので、結構歩きます。(ちなみにハフィラットカードを入手する場所も限られているので)一般人としては交通費ばかりかかった印象です。なにより、エントランスでスタッフさんにタクシーを呼ぶか聞かれたときに、バスで行くから大丈夫、と言うと、呆れた顔をされて、言葉を返してくれなかったのが残念でした。あと、お部屋のグレードアップ(追加料金あり)のご案内が2回ほどありました。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
MCRからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 2 日)
Dear Guest, thank you for taking the time and share your review with us. We were pleased that you had an enjoyable stay and looking forward welcoming you back soon. With best regards, Martin Cramer General Manager

10/10 (非常に良い)

HITOMI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
すんごい豪華!!
早朝6時くらいに着いたのですがアーリー過ぎるチェックインを有料ですがさせてくれました!しかもスイートを予約していたのですが準備に少し時間がかかるからと、さらに上のグレードのスイートにグレードアップして頂きました!疲れていたので凄くありがたかったうえに、お部屋は角部屋で豪華すぎて、どこに座ればいいか分からないくらいの広さ!!ホテル自体が巨大なので、部屋に辿り着くまでかなり時間がかかるし、迷います。笑 朝はバルコニーから、三頭のラクダがビーチを散歩する姿が見れました!観光地、モスク、フェラーリワールド、ルーヴルからは少し離れています。タクシーで20.30分ほどかかります。観光地近くがいい方はヤスアイランド辺りがオススメです。前回は名物金箔コーヒーを飲んだだけだったので、今回は泊まれて嬉しかったです!
2019 年 8 月に 1 泊滞在
MCRからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 2 日)
Dear Hitimi, thank you for taking the time and share your review with us. We were pleased that you had an enjoyable stay and looking forward welcoming you back soon. With best regards, Martin Cramer General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
写真より豪華‼️ 宿泊者じゃない場合 男性は短パンでは入れないらしい 中東は長ズボンマストだね
2019 年 8 月に 1 泊滞在
MCRからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 2 日)
Dear Guest, thank you for taking the time and share your review with us. We were pleased that you had an enjoyable stay and looking forward welcoming you back soon. With best regards, Martin Cramer General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても綺麗でした! スタッフも親切でしたが日本語が話せなくて残念でした。
2019 年 8 月に 1 泊滞在
MCRからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 18 日)
Dear Guest, thank you very much for taking the time and sharing your review with us. We were pleased you have had an enjoyable stay with us and looking forward welcoming you soon in the near future. With best regards, Martin Cramer General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
2019 年 8 月に 1 泊滞在
MCRからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 14 日)
Dear Guest thank you for taking the time and share your feedback with us. We were pleased, that you have enjoyed your stay and looking forward welcoming you back in the near future. With best regards Martin Cramer General Manager

10/10 (非常に良い)

ds、東京

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
カリージデラックススイートの素晴らしさに圧倒されました。
2019 年 5 月に 1 泊滞在
MCRからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 14 日)
Dear Guest, thank you for your review. We were pleased that you have enjoyed your stay and sincerely looking forward hosting you or your family in the near future. With warm regards, Martin Cramer General Manager

10/10 (非常に良い)

KOGE

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
全てが完璧でした もっと宿泊したくなるお勧めホテルです
2019 年 4 月に 3 泊滞在
MCRからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 6 日)
Dear Guest, Thank you very much for taking the time and sharing with us your review. We were pleased that you have enjoyed your stay and sincerely looking forward hosting you again in the near future. With best regards Martin Cramer General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
とても豪華で素敵なホテルでした。セキュリティも万全で、プールやスパなど設備も整っていてゆっくり過ごすのに最適なホテルです。スタッフも皆さんとても親切です。 チェックインの際に女性には赤い薔薇をプレゼントしてくれました。
2019 年 2 月に 1 泊滞在
MCRからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 4 日)
Dear Guest, Thank you very much for your review. We appreciate your comments regarding your experience at the Emirates Palace. We were pleased you have enjoyed our great hospitality. Looking forward welcoming you back in the near future. With best regards, Martin Cramer, General Manager.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ゴージャスを堪能できる黄金の宮殿
レセプション、ポーター、コンシェルジュ、バトラー、全てのホテルマンが最高の対応でした。 予約していたダイヤモンドからメイン棟のパレススイートにアップグレードしていただき黄金に輝く空間を満喫することができました。 ここのホテルからはタクシーで40分くらいでフェラーリワールドが入っているヤスモールやワーナーブラザーズがあるヤス島、20分くらいでルーブルアブダビのあるサティヤット島に行くことができます。また、シェイクザイードモスクには同じくタクシーで20分くらいで到着しますので、アクセスは非常にいいと思います。 ここに滞在していたので、有名な金箔カプチーノのあるロビーにあるル・カフェは混雑している時間帯を避けて訪問できたため、ゆっくりとした時間をすごすことができましたし、金箔カプチーノだけではなくラクダミルクカプチーノや金箔アイスクリームもトライすることができました。 また、宿泊者無料体験のラクダ乗りも、西棟にあるウォータースライダープールも、東棟にある大人専用プール、宿泊者専用のプライベートビーチも滞在しなければ経験できないので、とてもよかったです。 レストランはイタリアン、チャイニーズ、バーベキュー、フレンチ、アラビックとありますので、長い滞在でも飽きないと思います。特にバーベキューはプライベートビーチのカバナでいただくことができ、ムード満点です。 またアブダビに行く時にはぜひ再訪したいホテルです。
2019 年 1 月に 5 泊滞在
MCRからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 11 日)
Dear Guest, thank you very much for taking the time and share you review regarding your recent experience at the Emirates Palace. We were pleased with your recognition of our staff as well as the Le Cafe and BBQ al Qasr restaurant. It was a pleasure to be a host for you this time and we hope we will have the opportunity to welcome you or your relatives back in the near future. Yours Sincerely Martin Cramer General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2018 年 12 月に 3 泊滞在
MCRからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 7 日)
Dear Guest, thank you for your review. We appreciate your comments. Emirates Palace Team

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 1 月に 1 泊滞在
MCRからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 6 日)
Dear Guest, Thank you for your rating Emirates Palace

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
部屋も施設全体の雰囲気も良く、満足しました。
2018 年 12 月に 1 泊滞在
MCRからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 6 日)
Dear Guest, thank you for your review. We are pleased you have enjoyed your stay. With best regards, Martin Cramer General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 12 月に 1 泊滞在
MCRからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 30 日)
Dear Guest, thank you for your review. We appreciate your comments. Emirates Palace Team

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 12 月に 2 泊滞在
MCRからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 30 日)
Dear Guest, thank you for your review. We appreciate your comments. Emirates Palace Team

10/10 (非常に良い)

Marienne、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
スイートにアップグレードしてもらえました! ビーチへカートで連れて行ってくれて、写真もステキアングルで撮ってもらえ、サービス最高(^^)
2018 年 12 月に 1 泊滞在
MCRからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 23 日)
Dear Guest, thank you for sharing your review with us, we are pleased that you have enjoyed your stay with us and looking forward seeing you back soon. With best regards, Martin Cramer General Manager

10/10 (非常に良い)

Sat

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
素晴らしいホテル。ナショナルデーの連休に泊まりましたが、プライベートビーチからは航空ショーや花火が間近で見られて最高でした。
2018 年 11 月に 1 泊滞在
MCRからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 5 日)
Dear Guest, thank you for your review. We were pleased that you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcome you back. With best regards Martin Cramer General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2018 年 10 月に 1 泊滞在
MCRからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 4 日)
Thank you

10/10 (非常に良い)

Takahiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
泊まってみて良かったです
全てにおいてとても素晴らしい!
2018 年 8 月に 1 泊滞在
MCRからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 21 日)
Dear Guest, thank you very much for your feedback, we were pleased to hear that you had an enjoyable stay with us. With warm regards Martin Cramer General Manager

8/10 (良い)

Happy_Traveller、Abu Dhabi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Luxury hotel in Abu Dhabi. But, it is a little confusing to find out facility due to huge area of the hotel.
2018 年 7 月に 1 泊滞在
MCRからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 15 日)
Dear Guest, Thank you for taking the time to write a review of your stay with us. We continuously strive to offer the best accommodation and hospitality in Abu Dhabi, and we appreciate the feedback of guests such as yourself. I will be glad to pass your kind words and your helpful advice going forward onto the rest of my team. We hope to have the pleasure of welcoming you back to the Palace soon. Sincerely, Martin Cramer General Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
チェックイン前に荷物を預かってもらおうとしたらなかなか理解してもらえず荷物預かりの手続きに時間がかかった。
2018 年 7 月に 1 泊滞在
MCRからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 21 日)
Dear Guest, thank you very much for your feedback, we didnt quite understand your question regarding the luggage, if you could kindly give us some details so we can improve the service in the future. Many Thanks Martin Cramer General Manager

10/10 (非常に良い)

Haruo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
概ねスタッフの対応、施設内容は完璧であったが、唯一、帰り際の車に向かう際、ポーター同士が話し合いに気を取られ、ゲストをないがしろにしたのが残念であった。

10/10 (非常に良い)

mito、日本🇯🇵神戸

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ゴージャス
何もかも!素晴らしい、レストランも充実していて、ショッピングモールに近く便利 朝食が最高に美味しい、バトラーの笑顔が素敵でした、お城のようなホテル
2017 年 7 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Y、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ホテルへチェックインする前からスタッフがとても丁寧親切で感動しました。 自分が泊まった部屋にはコーヒーや紅茶がなく、お水のみでした。 宿泊エリアのドアにはセキュリティが24時間立っているのでとても安心です。
2018 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Yuko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最高のホテルでした
豪華でスタッフもとても親切で素晴らしい滞在ができました。
2017 年 9 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Kaoru、Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
豪華な外観フレンドリーなサービス
ウエストのプールを利用しましたが・・・楽しめました。 プールサイドでは水のボトルをいただけますし、試食?のアイスバーやココナツドリンクなんかもいただけました。 子供はスライダーを何度も楽しんでいました。 プールサイドバー・ルームサービスを利用しましたが味は・・・まあまあ 料金は安いと思います。 レイトチェックアウトをお願いしましたが・・・残念ながら部屋の利用はできませんでした。 でもチェックアウト後ビーチクラブでロッカー・シャワー・着替えはできました。(無料) 豪華ホテルですが、ほとんどのスタッフはフレンドリーで過ごしやすいホテルでした。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
真夏に宿泊したので外を出歩くことはほとんどできませんでしたが、ホテル内のカフェ、レストラン、部屋がとても綺麗な造りだったので、存分に楽しめました。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
This hotel is very nice.It was like a dream. I can't express in words how moved I was. I want to stay here!

10/10 (非常に良い)

KOJI、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
とにかく圧倒されました。
本当に高級なホテルです。ホテルに入った瞬間に豪華さに圧倒されました。 フロントでの対応やButlerによる部屋への案内など、とても丁寧で、英語での案内のみでしたがわかりやすい英語で理解できました。 フロントでチェックインを待っている間にも、ホテルの方が妻と娘にバラの花一輪をプレゼントしてくれたり、紅茶やデーツのサービスをしてくれ、部屋にはウエルカムフルーツで3種類のリンゴがおいてありました。 昼間に外を歩くのは暑くてたまらないので、ホテル内を散策していましたが、いくら写真を撮っても足りないくらいでした。 プールもビーチもきれいで、ビーチからはプレジデンシャルパレスなどが見られるなど景色も良く、一日では楽しみきれません。 お金があればもう1泊したかったです。 ホテルの中のレストランははっきり言って高くて、その値段に圧倒されますが、それなりの雰囲気と味で楽しめます。 朝食付きのプランで、朝食バイキングをいただきましたがさまざまな種類の食事が楽しめてよかったです。 安く食事を済ますなら、街中かマリーナモールに行くのがいいでしょう。 マリーナモールまではタクシーで片道10AED(300円くらい)です。 とにかく、このホテルはこころゆくまで高級感をお金を使ってたのしまないと損ですね。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
アブダビ一番のホテル
ゆったりとした時間をプールで過ごしました。 プールバーで金粉入りのカクテルを飲むことができます。また部屋では無料で色々な映画が見れます。観光に出るよりホテルで過ごすことをお勧めします。

10/10 (非常に良い)

ダニエル、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
アラブ気分に浸れる壮大なホテルでまるで映画の中に紛れ込んだような感じです
アラブ情緒豊かなホテルです。 ロビーも映画の一シーンのようです。 かなり広いホテルなのでホテルライフを楽しみたい方向けです。

10/10 (非常に良い)

Arinori、インド

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Abu Dhabiでゆっくる過ごすには最高の場所です。
タクシーで到着時、ちょうど車が立て込んでいたので、荷物を自分たちで運びました。本来なら、運んでもらえます。 豪華な素晴らしいホテルでした。どこを見ても、素晴らしかったです! 十分な設備のプールが二つあり、車に乗せてくれて移動できます。水温も管理されています。ビーチも目の前に広がっていて、すぐに海に入れます。 無料でラクダに乗せてくれます。 無料のキッズプログラムもありましたが、5歳児以上のため、4歳児の息子は参加しませんでした。でも、面白そうでした。 部屋にポットはありませんでしたが、頼めば持ってきてくれました。 エキストラベッドを口頭で頼んだところ、なかなか運ばれて来ないため、3回電話で依頼しました。 チェックアウト後は荷物をずかってくれるので、さらに2時間ほどホテル内で写真を撮ったりゆっくりしました。

8/10 (良い)

AZUSA

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
格式高いホテル
気後れしてしまうくらい格式の高いホテル。広すぎて迷子になりそうでした。 カフェの案内やオーダーがなかなか来ず、朝食でも私達だけ卵料理のオーダーを聞かれないなどホスピタリティ面の高さは感じませんでした。

10/10 (非常に良い)

SATOSHI、日本 京都

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
キラキラなホテル
はじめてのアラブ、そしてアブダビ。 ワイルドスピードでみたこのホテルに是非泊まりたくて予約しました。とても贅沢な気分になる素敵なホテルでした。次回もここに泊まりたいです。