屋上テラス

レオテル ドゥ レイク ハノイの口コミ

4 out of 5
レオテル ドゥ レイク ハノイ
35 - 37 Hang Trong, Hoàn Kiem, Hanoi, vietnam

口コミ

9.8

最高に素晴らしい

評価 10 - 629 件の口コミ中 549 件が非常に良い" "
評価 8 - 629 件の口コミ中 55 件が良い" "
評価 6 - 629 件の口コミ中 18 件が普通" "
評価 4 - 629 件の口コミ中 6 件が不満" "
評価 2 - 629 件の口コミ中 1 件が非常に不満" "

9.8/10

清潔度

10/10

スタッフとサービス

9.4/10

設備とサービス

9.4/10

施設のコンディションと設備

9.4/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

TATSUYA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
今回で三回目の利用となりますが、とても良いホテルです。
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Mary Duongからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 9 日)
Dear Tatsuya san先日のご旅行でもまた当ホテルをお選びいただきまして誠にありがとうございます。 再びのご滞在を楽しんでいただけたことを嬉しく思います。チーム一同、お客様の「ハノイの家」にまたお迎えできることを楽しみにしています

10/10 (非常に良い)

Yasushi

出張
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
フロントの女性がとても聡明で親切な方でした。 部屋は狭く少し古いですが満足でした。
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Mary Duong- General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 11 日)
Dear Yasushi さん 当ホテルでの素晴らしい体験、特にフロントデスクのスタッフのサービスにご満足いただけた様子を伺い、大変嬉しく思っております。客室に関する建設的なご意見に感謝し、施設の改善に役立てさせていただきます。もう一度、私たちをお選びいただきありがとうございます。またお会いできるのを楽しみにしています

10/10 (非常に良い)

Koji

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
朝食がとても良かったです。ビュッフェもメニューが豊富でアラカルトで選べるメニューもたくさんありました。私はフォーがとても気に入りました。ホテルのスタッフの皆さん全員親切でとても気持ちよく滞在できました。また、ハノイに行く時はぜひ泊まりたいです。ありがとうございました。
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 8 日)
Dear Mr. Koji,We are thrilled to receive your perfect 5-star review! Thank you so much for taking the time to share your positive experience at L'HÔTEL du LAC.We're delighted you enjoyed our extensive breakfast buffet, featuring a variety of delicious options, including a la carte selections like the pho you mentioned. We strive to cater to all tastes and dietary needs, and it's wonderful to know we succeeded in pleasing your palate.It brings us immense joy to learn that our staff's kindness and attentiveness made your stay exceptionally comfortable. We prioritize creating a welcoming and supportive environment for our guests, and your feedback affirms our efforts.Knowing you'd definitely choose L'HÔTEL du LAC on your next Hanoi visit is the highest compliment. We look forward to welcoming you back and exceeding your expectations once again.In the meantime, please feel free to recommend L'HÔTEL du LAC to your friends and family planning a trip to Hanoi.Thank you again, Koji.

10/10 (非常に良い)

Yumi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 1 日)
Dear Mrs. Yumi, We were thrilled to see your perfect rating! Your positive feedback truly means the world to us, and it lets our entire team know that we're delivering the exceptional experience we strive for.While we appreciate your rating, we would also love to hear more about your stay at L'HOTEL du LAC Hanoi. Is there anything we could have done to make your experience even better?Your insights are valuable to us, and they help us continue to improve and provide the best possible service for all our guests. If you have a moment, we'd love to hear from you in more detail.Thank you again for choosing us. look forward to welcoming you back soon!Sincerely,

8/10 (良い)

Kana

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
テーブルタップが少ない以外は満足
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 10 日)
Dear Mr. and Mrs. Kana, Thank you for taking the time to review your recent stay at our hotel. We're delighted to hear you were overall satisfied and appreciate your kind words.We take all guest feedback seriously, and your feedback helps us identify areas where we can improve the guest experience. We'll certainly discuss this with our team to see if there are ways we can better accommodate our guests in the future.Thank you again for choosing us, and we hope to see you again soon!Warmly,

10/10 (非常に良い)

Satoshi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフのサービスが秀逸。よく目が行き届き適切にアドバイスもらえます。 朝食の質とバリエーションもこの規模のデザインホテルでは素晴らしいです。 部屋は狭めですが、旧市街にあるので広い部屋を望むのが無理でしょう。
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 2 日)
Dear Mr. Satoshi, Thank you for sharing your positive feedback with us. We're delighted to hear that you had an excellent experience during your stay at our design hotel.It's heartening to know that you found our staff's service to be excellent, with their attentiveness and appropriate advice. Providing exceptional service is our top priority, and we're glad our team could contribute to the enjoyment of your stay.We're pleased that you enjoyed the quality and variety of our breakfast offerings. Your understanding of the room size, considering the location in the old town, is appreciated. Balancing comfort with the unique charm of the old town is something we strive for, and we're glad you acknowledged that.Thank you for choosing our hotel, and we look forward to the opportunity to welcome you back on your future visits. If there's anything specific you enjoyed or any suggestions you have for us, please feel free to share.Safe travels, and we appreciate your kind words!

10/10 (非常に良い)

Sachiko

家族旅行
Very good
2024 年 2 月に 4 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 19 日)
Dear Mrs. Sachiko, Thank you so much for taking the time to share your very positive feedback with us. I am thrilled to read that you had such a lovely time with us and that you found everything to your liking. Your comments are truly appreciated from our Management and team Once again, thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back to us in very near future.Best regards

10/10 (非常に良い)

WAKABA

良かった点 : 清潔度
2024 年 2 月に 4 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 15 日)
Dear Mr. Wakaba, Thank you for sharing your experience at L’HOTEL du LAC with us!We are incredibly grateful that you took the time out to leave us a 5-Star review! We take pride in knowing our customers are happy with their experience.Thanks for your support, we really appreciate it! Looking forward to seeing you again soon,

10/10 (非常に良い)

Shin

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ロケーションとして主要な観光地にアクセスが容易な旧市街にあり、近隣には豊富な飲食店の数々、お土産を探すのにも多くの土産物屋もたくさんあり、スーパーマーケットもすぐ近く。まさに最高のロケーションです。 朝食の素晴らしさは味と種類どちらも大満足なヴッフェはもちろん、アラミニットで提供されるアラカルトオーダーはこちらの魅力。最終日に夕食もいただきましたが本格的な料理を静かに落ち着いていただける最高の時間を過ごせました。 しかし、一番の素晴らしい点はホスピタリティ溢れるスタッフの皆さんの対応です。 今回、妻が風邪をひいて一日部屋で休んでいました。心配して「民間療法だから効く効かないはわかりませんが、ベトナムでは、風邪をひいた時ははちみつたっぷりのジンジャーティーを飲みます」と言って部屋に届けてくれました。更にベッドの角に足の小指をぶつけて足を引きずってると「大丈夫ですか?」と気遣ってくれて湿布薬をくださいました。 ジンジャーティーや湿布薬という「物」をもらうだけなら感激はしません。その後も多くのスタッフから「奥様の容態はどう?」「足はまだ痛みますか?」と声をかけられました。ゲストの情報をスタッフ間で共有できているのです。 小さなホテルではありますが、顧客の抱えているトラブルの共有はそれほど容易では無く、親切なスタッフにより同じようなサポートは得られるこはもありますが、すべてのスタッフから親切に見守られる安心感は今までどんなホテルでも味わったことがありません。不安な時に、家族に見守られているような安心を感じたのは感動と表現するに値します。 早朝にチェックアウトし、日帰りツアーに出かけ、深夜のフライトに合わせて夜にホテルへ戻ると別のスタッフにもちゃんと引き継がれており最後まで丁寧に見送ってくれました。風邪ひきの妻と足を怪我した夫が大荷物を持って帰るとあって、ベルマン2人とフロントから1人総勢3人でGrabまでお見送り。お土産まで頂いちゃいました。なんかどこかの王子にでもなったような気分。五つ星のホテルでも、日本の格式の高い旅館でも、世界中のどこのホテルでもこれほどまでの手厚いお見送りは受けたことがありません。このホテルに戻るためにもう一度ハノイを訪れたいとすら思うほど満足し感激しました。 本当にありがとうございました。こ
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 31 日)
Dear Mr. Shin, Thank you very much for your most generous review and for sharing your recent stay experience at L’HOTEL du LACWhile we pride ourselves in striving to exceed the expectations of our guests, it is always an absolute treat to receive encouraging feedback such as yours, clearly expressing what it is that we are able to deliver. My team and I are very pleasure to know that you a great time with us, and that you were very impressed with our professional and friendly team. Please be assured that I will take the liberty of forwarding your feedback and compliments to the team.Once again, thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back to us in very near future.I wish you safe travels home and many wonderful future stays at our hotel.

10/10 (非常に良い)

Hideaki

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
朝食に関してコーヒーからデザートに至る全てにおいて美味しいと思っていた期待どおりの美味さでした。 次回もまた、ハノイに寄る時は泊まりたいホテルです。
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 28 日)
Dear Mr. and Mrs. Hideaki, Thank you for sharing your experience at L’HOTEL du LAC with us!We are thrilled to hear that you had a delightful stay with us, and that our staff exceeded your expectations with their exceptional service.We are pleased to know that you enjoyed our rooms, the breakfast, the skybar as well as our location. We appreciate your kind words about our staff. Thank you for choosing our hotel and we look forward to welcoming you back with better experience.Warm regards,

6/10 (普通)

MASAKAZU

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
レイトチェックアウトの説明が遅すぎた。 駄目なら駄目で早めに教えて欲しい。 部屋のアップグレードは、全く無かった。 周りの中国人が朝2時までうるさくて最悪だった。
2024 年 1 月に 4 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 19 日)
Dear Mr. Masakazu, Thank you for taking the time to leave a review following your recent stay with us.We are pleased that you thought our hotel was nice and simple however, we are disappointed that you felt our service levels were not up to the standard that we like to uphold.I have tried to contact you a few times to personally apologise and to be able to discuss this further but without any luck. If you could let me know when would be a good time for you to talk, I would be very happy to contact you.I appreciate your rating and I am sorry that we may not quite have been a perfect match for you on this occasion.Kind Regards,

10/10 (非常に良い)

takayuki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 20 日)
Dear Mr/Mrs, Takayuki, Thank you for sharing your experience at L’HOTEL du LAC with us!We are incredibly grateful that you took the time out to leave us a 5-Star review! We take pride in knowing our customers are happy with their experience.Thanks for your support, we really appreciate it! Looking forward to seeing you again soon,

10/10 (非常に良い)

MASATO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 11 日)
Dear Mr./Mrs. MasatoThank you for sharing your experience at L’HOTEL du LAC with us!We are incredibly grateful that you took the time out to leave us a 10-Star review! We take pride in knowing our customers are happy with their experience.Thanks for your support, we really appreciate it! Looking forward to seeing you again soon,

10/10 (非常に良い)

Erika

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテルスタッフがとても親切
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 4 日)
Dear Mrs. Erika, Thank you so much for taking the time to share your very positive feedback with us. I am thrilled to read that you had such a lovely time with us and that you found everything to your liking. Your comments are truly appreciated from our Management and team Once again, thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back to us in very near future.Best regards

10/10 (非常に良い)

Iwao

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 25 日)
Dear Mr. Iwao, Thank you for sharing your experience at L’HOTEL du LAC with us!We are incredibly grateful that you took the time out to leave us a 5-Star review! We take pride in knowing our customers are happy with their experience.Thanks for your support, we really appreciate it! Looking forward to seeing you again soon,

10/10 (非常に良い)

Tomomi

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの全員が常に、笑顔で気さくに声をかけてくれて、快適に過ごせました。 また、空港に向かうのがクリスマスイブの夜で、ホテルの前の道が封鎖されて、車が入れなくなってしまったのですが、送迎会社の人とスタッフの方が連絡を取り合ってくれて、送迎車の場所まで荷物を持ってエスコートしてくれました。 スタッフのサービスは素晴らしいです。 朝食も、とても美味しく、3泊しましたが、飽きることなく、毎日、堪能させてもらいました。
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 25 日)
Dear Mr./Mrs Tomomi, Thank you for choosing to stay with us at L’hotel du LAC Hanoi and for sharing your perfect rating. We greatly appreciate your positive feedback.We're delighted to hear that your stay was excellent and that you found our team amazing, helpful, and friendly. Providing exceptional service is a top priority for us, and your kind words let us know we are succeeding in our efforts!Your satisfaction is important to us, and we're thrilled that you had such a positive experience during your stay. The next time you visit Hanoi, we would love to have the honour of hosting you for another amazing experience!Kind regards,

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
チェックアウト後のシャワー
一泊だけ(夜チェックイン&朝チェックアウト)でしたので、施設関連はコメント出来るほど使ってないですが、スタッフの方々が非常に親切でした。チェックアウト当日夜中便で日本へ帰る予定であることを話したところ、ホテルに立ち寄ってシャワー浴びてから空港へ。とオファー頂きました。ラウンジに入れる方は問題ないと思いますが、当方はそうではないので、お言葉に甘えてシャワー使わせて頂きました。空港までの車も通常の半額で対応頂き、これだけでまた今度もコチラに宿泊しようかな。と思いました。
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 25 日)
Dear valued guest, Thank you so much for taking the time to share your very positive feedback with us. I am thrilled to read that you had such a lovely time with us and that you found everything to your liking. Your comments are truly appreciated from our Management and team Once again, thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back to us in very near future.Best regards

10/10 (非常に良い)

fumi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフが親切でとても感じが良かったです。部屋もきれいです。朝食も美味しくて種類が豊富です。ホテル全館で吹き抜けになっているせいでルーフトップバーの音楽や歓声が閉店0時まで部屋に聞こえます。ホテル内で工事しており、夕方まで音がする事があります。
2023 年 11 月に 12 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 6 日)
Dear Mr./Mrs Fumi, Thank you for choosing to stay with us at L’hotel du LAC Hanoi and for sharing your perfect rating. We greatly appreciate your positive feedback.We're delighted to hear that your stay was excellent and that you found our team amazing, helpful, and friendly. Providing exceptional service is a top priority for us, and your kind words let us know we are succeeding in our efforts!Your satisfaction is important to us, thank you for sharing a very constructive feedback, please assure that your comments are forwarded to related departments for further consideration. The next time you visit Hanoi, we would love to have the honour of hosting you for another amazing experience!Kind regards,

10/10 (非常に良い)

KAORU

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
街の中心に近く、非常に便利だった。 朝食やサービスもよく、清潔感があった。
2023 年 11 月に 3 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 30 日)
Dear Mr./Mrs. Kaoru, Thank you so much for taking the time to share your very positive feedback with us. I am thrilled to read that you had such a lovely time with us and that you found everything to your liking. Your comments are truly appreciated from our Management and team Once again, thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back to us in very near future.Best regards

10/10 (非常に良い)

ASAMI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とにかくホテルのスタッフさんが素晴らしかった! 部屋にバスタブがないのは残念でしたが、それでもとても広くて綺麗なお部屋で朝食も大満足でした。 屋上のバーもとても良かったです。 又泊まりたいホテルです!
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 30 日)
Dear Ms. Asami, Thank you for sharing your experience at L’HOTEL du LAC with us!We are incredibly grateful that you took the time out to leave us a 5-Star review! We take pride in knowing our customers are happy with their experience.Thanks for your support, we really appreciate it!

10/10 (非常に良い)

MEGUMI、KASUYA-GUN

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテルのスタッフの方がとても親切でした。朝食も美味しかったです。ローケションが良く、美味しいレストランがすぐ近くにあったり良かったです。回収工事中なのかシャワーの不具合にも直ぐに対応して下さり、何度も謝罪があり顧客サービスが素晴らしかったです。
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 28 日)
Dear Mrs. Megumi, Thank you so much for taking the time to share your very positive feedback with us. I am thrilled to read that you had such a lovely time with us and that you found everything to your liking. Your comments are truly appreciated from our Management and team Once again, thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back to us in very near future.Best regards

8/10 (良い)

Yuri

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 30 日)
Dear Mr. Yuri, Thank you for choosing L’hotel du Lac Hanoi for your recent stay in Hanoi and for sharing your feedback.We greatly appreciate your positive rating. We're thrilled to read that you had an excellent experience with us, specifically highlighting our fantastic team. Providing top-notch service is a priority for us, and we're delighted that our efforts contributed positively to your stay.The next time you return to Hanoi, we would love to have you stay with us once again for another excellent stay.Kind regards,

10/10 (非常に良い)

MIKI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ホテルスタッフの方が,とても親切でいつもニコニコ対応してくれ,気持ちの良い滞在が出来ました。 朝食も、ビュッフェ以外で選べるメニューが豊富で、毎日食べ過ぎてしまう程でした。 旧市街を散策するのに、便利な場所なのも 良かったです。 またハノイに来る機会があったら,是非泊まりたいホテルです。
2023 年 11 月に 4 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 23 日)
Dear Mrs. Miki, Thank you so much for taking the time to share your very positive feedback with us. I am thrilled to read that you had such a lovely time with us and that you found everything to your liking. Your comments are truly appreciated from our Management and team Once again, thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back to us in very near future.Best regards

10/10 (非常に良い)

Kazuma

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I like the breakfast, usually I don't have it but really enjoyed every morning. Also the view from the skybar was lovery. Cozy, eco friendly amenities, water bottles, etc..are very thoughtful. All staffs are wonderful, they welcome you with friendly smile anytime. I fully recommend this hotel when staying in the old quater area in Hanoi. Thanks.
2023 年 11 月に 3 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 21 日)
Dear Mrs. Kazuma,Thank you so much for taking the time to share your very positive feedback with us. I am thrilled to read that you had such a lovely time with us and that you found everything to your liking. Your comments are truly appreciated from our Management and team Once again, thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back to us in very near future.Best regards

10/10 (非常に良い)

MOKUDAI

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
帰国前日に、空港までのタクシーの手配を気に掛けてくれる。帰国日は朝早いフライトだったため、持ち運びできる朝食を準備してくれた。スタッフがいつも声をかけてくれ、親切でした。
2023 年 11 月に 4 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 21 日)
Dear Mrs. Mokudai, Thank you for choosing to stay with us at L’hotel du LAC Hanoi and for sharing your perfect rating. We greatly appreciate your positive feedback.We're delighted to hear that your stay was excellent and that you found our team amazing, helpful, and friendly. Providing exceptional service is a top priority for us, and your kind words let us know we are succeeding in our efforts!Your satisfaction is important to us, and we're thrilled that you had such a positive experience during your stay. The next time you visit Hanoi, we would love to have the honour of hosting you for another amazing experience!Kind regards,

10/10 (非常に良い)

NAOTO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 21 日)
Dear Mr. Naoto, Thank you for sharing your experience at L’HOTEL du LAC with us!We are incredibly grateful that you took the time out to leave us a 10-score review! We take pride in knowing our customers are happy with their experience.Thanks for your support, we really appreciate it! Looking forward to seeing you again soon,

10/10 (非常に良い)

YASUHIRO

2023 年 11 月に 3 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 21 日)
Dear Mr. Yasuhiro, Thank you for choosing to stay with us at L’hotel du LAC Hanoi and for sharing your perfect rating. We greatly appreciate your positive feedback.We're delighted to hear that your stay was excellent and that you found our team amazing, helpful, and friendly. Providing exceptional service is a top priority for us, and your kind words let us know we are succeeding in our efforts!Your satisfaction is important to us, and we're thrilled that you had such a positive experience during your stay. The next time you visit Hanoi, we would love to have the honour of hosting you for another amazing experience!Kind regards,

8/10 (良い)

Satoshi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
朝食時の説明が不十分だった。
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 9 日)
Dear Mr./Mrs. Satoshi, Thank you so much for taking the time to share your very positive feedback with us. I am thrilled to read that you had such a lovely time with us and that you found everything to your liking. Your comments are truly appreciated from our Management and team Once again, thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back to us in very near future.Best regards

10/10 (非常に良い)

MASAHIKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
 チェックインからチェックアウトまで,爽やかな挨拶ときめ細かく親切なサービスで,とても気持ちのよい滞在となりました。  コンシェルジュさん,マネージャーさん,皆さんの笑顔は街歩きの疲れを癒やし,期待以上の一週間となりました。  特に最後の夜のホテルからのサプライズには,皆さんのあたたかさを感じました。  皆さんに感謝しています。
2023 年 10 月に 7 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 9 日)
Dear Mr./Mrs. Masahiko, Thank you so much for taking the time to share your very positive feedback with us. I am thrilled to read that you had such a lovely time with us and that you found everything to your liking. Your comments are truly appreciated from our Management and team Once again, thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back to us in very near future.Best regards

10/10 (非常に良い)

Tetsuya

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 11 月に 3 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 9 日)
Dear Mr. Tetsuya,Thank you for sharing your experience at L’HOTEL du LAC with us!We are incredibly grateful that you took the time out to leave us a 5-Star review! We take pride in knowing our customers are happy with their experience.Thanks for your support, we really appreciate it! Looking forward to seeing you again soon,

10/10 (非常に良い)

SHIOMI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 10 月に 3 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 30 日)
Dear Ms. Shiomi, Thank you for choosing to stay with us at L’hotel du LAC Hanoi and for sharing your perfect rating. We greatly appreciate your positive feedback.We're delighted to hear that your stay was excellent and that you found our team amazing, helpful, and friendly. Providing exceptional service is a top priority for us, and your kind words let us know we are succeeding in our efforts!Your satisfaction is important to us, and we're thrilled that you had such a positive experience during your stay. The next time you visit Hanoi, we would love to have the honour of hosting you for another amazing experience!Kind regards,

10/10 (非常に良い)

??

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Hospitality was very good.
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 11 日)
Dear Mr./Mrs Kudo, Thank you for choosing L’hotel du Lac Hanoi for your recent stay in Hanoi and for sharing your feedback.We greatly appreciate your excellent rating. We're thrilled to read that you had an excellent experience with us, specifically highlighting our fantastic team. Providing top-notch service is a priority for us, and we're delighted that our efforts contributed positively to your stay.The next time you return to Hanoi, we would love to have you stay with us once again for another excellent stay.Kind regards,

10/10 (非常に良い)

Ken

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff members are very helpful.
2023 年 10 月に 3 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 11 日)
Dear Mr and Mrs. Sasaki, Thank you for sharing your experience at L’HOTEL du LAC with us!We are thrilled to hear that you had a delightful stay with us, and that our staff exceeded your expectations with their exceptional service.We are pleased to know that you enjoyed our rooms, the breakfast, the skybar as well as our location. We appreciate your kind words about our staff. Thank you for choosing our hotel and we look forward to welcoming you back with better experience.Warm regards,

10/10 (非常に良い)

YUKA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I am grateful for the hospitality of the staff. Thank you for your concern. It was a wonderful trip thanks to you. I would like to visit again. Thank you!
2023 年 9 月に 5 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 1 日)
Dear Mr./Mrs. Yuka,Thank you for choosing us at L’hotel du Lac for your recent stay in Hanoi and for taking the time to share your feedback. We greatly appreciate your kind words and excellent rating.We're delighted to read that you love staying with us to visit Hanoi. It's wonderful that our excellent location in the Old Quarter continues to meet your needs, offering easy access to the city's attractions. Thank you for your kind words about our team. We're pleased that our lovely and friendly colleagues left a positive impression on you. Providing welcoming and attentive service is a top priority for us, and I am very pleased to know we have succeeded on that front. We're also glad that you found your room to be spotlessly clean and the bed extremely comfortable. Offering a clean and comfortable environment is essential to us, as it should be for any quality hotel.We would love to have the opportunity to welcome you back to stay with us at L’hotel du Lac Hanoi for another wonderful stay.

10/10 (非常に良い)

TOSHIYA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 21 日)
Dear Mr. Toshiya, Thank you very much for your most generous review and for sharing your recent stay experience at L’HOTEL du LACWhile we pride ourselves in striving to exceed the expectations of our guests, it is always an absolute treat to receive encouraging feedback such as yours, clearly expressing what it is that we are able to deliver. My team and I are very pleasure to know that you and your family/friends have a great time with us, and that you were very impressed with our professional and friendly team. Please be assured that I will take the liberty of forwarding your feedback and compliments to the team.Once again, thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back to us in very near future.I wish you safe travels home and many wonderful future stays at our hotel.

10/10 (非常に良い)

TAKAYO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最高のハノイの滞在でした
旧市街にあるプティホテルでしたが、とにかくスタッフのサービスが最高でした。 さりげない気配り、笑顔、その全てが滞在中の時間を更に気分の良いものとしてくれました。 朝食もとても美味しかったです。 シェフのスペシャルメニューとしてフォーが注文出来たのですがそれがとても美味しかったです。生ジュースも瓶に入っていて清潔でした。 室内は綺麗でベッドも寝やすかったです。 清掃も行き届いていて滞在中嫌な思いは一度もせずに済みました。ロケーションも観光に適していて次回も是非泊まりたいホテルでした。 カスタマーマネージャーのMs Chloe Nguyen さんは素晴らしい方でした。またお会いしたいです。
チェックインを待つ間
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 14 日)
Dear Ms. Takayo, Thank you for sharing your experience at L’HOTEL du LAC with us!We are thrilled to hear that you had a delightful stay with us, and that our staff exceeded your expectations with their exceptional service.We are pleased to know that you enjoyed our rooms, the breakfast, the skybar as well as our location. We appreciate your kind words about our staff. Thank you for choosing our hotel and we look forward to welcoming you back with better experience.Warm regards,

10/10 (非常に良い)

Masaki

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 9 月に 3 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 14 日)
Dear Mr. MasakiThank you so much for taking the time to share your very positive feedback with us. I am thrilled to read that you had such a lovely time with us and that you found everything to your liking. Your comments are truly appreciated from our Management and team Once again, thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back to us in very near future.Best regards

10/10 (非常に良い)

Junko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
自信をもってお勧めします
朝ごはんがすばらしい。ビュッフェに加えて、豊富なメニューを注文できる。空いた皿のかたづけなど、サービスもとてもよかった。マネージャーがとても優秀だと思った。滞在前からWhat’sAppで有益な情報が送られてきて、滞在中も気づかいと思いやり、何より責任感を感じた。ロケーションも最高。
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 14 日)
Dear Mrs. JunkoThank you so much for taking the time to share your very positive feedback with us. I am thrilled to read that you had such a lovely time with us and that you found everything to your liking. Your comments are truly appreciated from our Management and team Once again, thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back to us in very near future.Best regards

10/10 (非常に良い)

MASAKI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフがとても親切。
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 14 日)
Dear Mr./Mrs. MasakiThank you for sharing your experience at L’HOTEL du LAC with us!We are incredibly grateful that you took the time out to leave us a 5-Star review! We take pride in knowing our customers are happy with their experience in spite of the situation with wonderful words. Thanks for your support, we really appreciate it! Looking forward to seeing you again soon,

6/10 (普通)

NAOYA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
旧市街地で大聖堂から徒歩3分のロケーションはとてもよかったです。 宿泊としても特に問題なくきれいな室内でした。ベトナム独特の奥行きのある建物なので、両側以外は窓がない部屋となります。 ベッド周りにコンセントがなく、スマホ充電などが面倒でしたが些細なことです。 スタッフの皆さんは親切でタクシーやGRABを呼ぶ際も親身になってくれました。 ルーフトップのバーは、眺めも良く周りに高いビルが少ないので見渡し良かったです。
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 14 日)
Dear Mr. Naoya, Thank you for sharing your experience at L’HOTEL du LAC with us!We are incredibly grateful that you took the time out to leave us a 5-Star review! We take pride in knowing our customers are happy with their experience. Thank you for leaving positive review and a constructive feedback which is useful for us to improve our service.Thanks for your support, we really appreciate it! Looking forward to seeing you again soon,

10/10 (非常に良い)

Kazuki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It was a wonderful stay for me. From check-in to check-out, the staff was very friendly. I don't know of any other hotel that has such excellent staff hospitality. The breakfast is also delicious. I have decided to stay at this hotel again next time I come to Hanoi.
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 31 日)
Dear Mr./Mrs Kazuki, Thank you so much for taking the time to share your very positive feedback with us. I am thrilled to read that you had such a lovely time with us and that you found everything to your liking. Your comments are truly appreciated from our Management and team Once again, thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back to us in very near future.Best regards

10/10 (非常に良い)

Erika

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 23 日)
Dear Mr./Mrs ErikaThank you so much for taking the time to share your very positive feedback with us. I am thrilled to read that you had such a lovely time with us and that you found everything to your liking. Your comments are truly appreciated from our Management and team Once again, thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back to us in very near future.Best regards

10/10 (非常に良い)

AI

良かった点 : 清潔度
2023 年 8 月に 2 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 5 日)
Dear Mr.Mrs AIThank you so much for taking the time to share your very positive feedback with us. I am thrilled to read that you had such a lovely time with us and that you found everything to your liking. Your comments are truly appreciated from our Management and team Once again, thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back to us in very near future.Best regards

10/10 (非常に良い)

TATSUYA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの皆さんとても親切でした。また機会がありましたら是非利用します。
2023 年 7 月に 4 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 5 日)
Dear Mr. Tatsuya, Thank you for sharing your experience at L’HOTEL du LAC with us!We are incredibly grateful that you took the time out to leave us a 5-Star review! We take pride in knowing our customers are happy with their experience. Thanks for your support, we really appreciate it! Looking forward to seeing you again soon.

10/10 (非常に良い)

Shiho

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 7 月に 3 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 21 日)
Dear Mr. Shiho, Thank you so much for taking the time to share your very positive feedback with us. I am thrilled to read that you had such a lovely time with us and that you found everything to your liking. Your comments are truly appreciated from our Management and team Once again, thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back to us in very near future.Best regards

10/10 (非常に良い)

YORITAKA

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
スタッフが最高に素敵です
2023 年 7 月に 2 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 21 日)
Dear Mr./Mrs Yoritaka, Thank you for sharing your experience at L’HOTEL du LAC with us!We are incredibly grateful that you took the time out to leave us a 5-Star review! We take pride in knowing our customers are happy with their experience in spite of the situation with wonderful words “…..” . Thanks for your support, we really appreciate it! Looking forward to seeing you again soon,

10/10 (非常に良い)

SHINICHIRO

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 6 月に 1 泊滞在
Chloe Nguyen - Customer Service Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 21 日)
Dear Mr. Shinichiro, Thank you so much for taking the time to share your very positive feedback with us. I am thrilled to read that you had such a lovely time with us and that you found everything to your liking. Your comments are truly appreciated from our Management and team Once again, thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back to us in very near future.Best regards

10/10 (非常に良い)

Miki

2023 年 5 月に 3 泊滞在
L'HÔTEL du LAC Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 21 日)
Dear M. Miki Oya,Thank you very much for choosing L’HÔTEL du LAC for your recent stay. We are delighted to know that you enjoyed our services and highly appreciate your review. We regret that we did not achieve 100% of your satisfaction. However, we'll certainly look into improving our services in order to serve you better on your next visit.

10/10 (非常に良い)

Masami

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホスピタリティ溢れるいいホテルでした。またハノイに行く機会があれば是非利用するつもりです。
2023 年 5 月に 4 泊滞在
Anna Anhからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 3 日)
Dear Mr. Masami,Warm greetings from LHÔTEL du LAC! We very much appreciate your stay with us and kindly taking the time to share your wonderful feedback. It is our pleasure to be a part of your good trip. We are looking forward to welcoming you back.Sincerely,Anna AnhCustomer Service Manager

8/10 (良い)

Koichi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホアンキエム湖の近くで立地がよい。朝食も美味しくスタッフも親切でした。
2023 年 4 月に 3 泊滞在
Anna Anhからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 24 日)
Dear Mr. Koichi,Thank you for your sharing your experiences with us, At L’HÔTEL du LAC we try to make all customer satisfy. Your feedback is value to our team having more motivation to improve hotel services to meet all guest demand in the single details.Thank you and Best regards,Anna Anh