屋内プール、2 つの屋外プール、プール パラソル、サンラウンジャー

アズール ビーチ リゾート モンテネグロ バイ カリスマの口コミ

4 out of 5

口コミ

6.6
評価 10 - 46 件の口コミ中 13 件が非常に良い" "
評価 8 - 46 件の口コミ中 11 件が良い" "
評価 6 - 46 件の口コミ中 5 件が普通" "
評価 4 - 46 件の口コミ中 8 件が不満" "
評価 2 - 46 件の口コミ中 9 件が非常に不満" "

7.0/10

清潔度

7.4/10

スタッフとサービス

6.8/10

設備とサービス

6.6/10

施設のコンディションと設備

6.8/10

環境への配慮

口コミ

2/10 (非常に不満)

Mohammad Abdullah

2023 年 9 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Lediana

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Jeton

家族旅行
気になった点 : 清潔度
Sauberkeit an die Zimmer war nicht so wie erwartet
2023 年 7 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Shkumbin

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Super Hotel
2023 年 8 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Ashling

2023 年 7 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

A

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Top
2023 年 7 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Vebi

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
Gutes areal allgemein
2023 年 7 月に 6 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Burim

家族旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 7 月に 6 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Ufuk

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 7 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Sabina

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 6 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Rasko

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Great for families
Resort is great. For kids there are many activities and for adults it is easy to relax and enjoy one of the beach bars. All inclusive drinks and food are great and service was at a high level. It is pretty shallow at the beach (which is great for kids) but it is not great for swimming.
2023 年 6 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Skønne værelser og vidunderlig beliggenhed. Super service og vi nød det så meget, at vi blev en ekstra dag.
2022 年 9 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Tim

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great location, mediocre resort.
Where do i start? Check in was great, and the location is amazing. It's just too bad the resort is obviously outdated, and barely family friendly. Lack of ramps, and thorny flowers everywhere, so watch your little ones hands closely. Do NOT book anything on the upper floors if you have a stroller as there are no elevators. Access to the beach is only via stairs as well. Hit your local gym before going as you'll be carrying your stroller as much as pushing it. I'm happy we had the all inclusive package, but the food was, well... edible and that's it. I must commend the chef, for without their advanced skill i would never have known, pasta and chicken could be so flavorless. The high chairs for children were filthy, staff hardly tried to do anything but the bare minimum. The kids club is the one bright spot. Their staff was awesome. It's a great thing drinks were included, with glossed eyes and a buzz, much of the negatives can be overlooked. Just don't book this place with high hopes.
2022 年 9 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

Angela

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 8 月に 10 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Dzenan

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
My family and I were at quite a few all inclusive resorts in Caribbean. The Azul Beach Montenegro can be easily compared the ones we visited. Great staff, always trying to please. Variety of food and drinks. Multiple restaurants and bars which are open during the day. The pools might need some upgrades, but overall satisfactory. The beaches for whole area of municipality of town of Ulicinj are sandy beaches. If this was white sand instead of gray one, one would think you are Isla De Mujeris, rather than Ulicinj. I would definitely come back.
2022 年 8 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Elvir

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This resort is excellent! All service there was above my expectations for 4* resort. Our room is sparkling clean and well equipped. Swimming pools everywhere, clean sand beach. Before my reservation i was reading reviews and couldn’t make up my mind. Now, honestly, i will come here every summer. I highly recommend this resort.
2022 年 8 月に 7 泊滞在

8/10 (良い)

Edis

2022 年 8 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

Vebi

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Security,keine respekt auf gaste wen laufen,steht im weg!!
2022 年 7 月に 6 泊滞在

8/10 (良い)

Besnik

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 8 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Katerina

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent area..everything was perfect.the staff very good and frinedly.
2022 年 7 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Hyrije

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 7 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Artan

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 7 月に 5 泊滞在

6/10 (普通)

Driton

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 7 月に 5 泊滞在

4/10 (不満)

Besnik

2022 年 7 月に 6 泊滞在

8/10 (良い)

Joanna

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 6 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Artan

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 6 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Sami

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Everything from the bottom to the top 💯👌
2022 年 6 月に 5 泊滞在

2/10 (非常に不満)

lonik

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
2022 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Péter Tibor

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Szuper all inclusive hotel
Teljesen elégedett vagyok mindennel, sokkal jobb hotel mint amire a többi értékelés alapján számítottam. Csak ajánlani tudom!
2021 年 9 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Besarta

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 8 月に 4 泊滞在
Milena Brand & Quality Managerからの返信 (投稿日 : 2021 年 9 月 8 日)
Dear Besarta, Thank you kindly for choosing Azul Beach Resort Montenegro by Karisma for your holiday and for taking your time to leave us a wonderful review. Looking forward to welcome you again. Sincerely, Milena Brand & Quality Manager

2/10 (非常に不満)

Ibrahim

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2021 年 8 月に 6 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Parking wasn't paved, tried to overcharge us at the front desk. Poor service and food
2021 年 8 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Lage ist gut. Die Anlage ist schmutzig und das selbst im Restaurant super dreckig. Personal zum größten Teil Studenten nett aber nicht ausgebildet also eher keine Ahnung.
2021 年 7 月に 13 泊滞在
Milena Brand & Quality Managerからの返信 (投稿日 : 2021 年 8 月 12 日)
Dear Guest, Thank you kindly for choosing Azul Beach Resort Montenegro by Karisma for your holiday. We are pleased to see that you are satisfied with our location and on the other hand we are really sorry because you got that impression regarding cleanliness. Your comments have been discussed in great detail in order to identify where immediate improvements can be made to achieve a better guests experience. We hope you will give us the opportunity to welcome you again in the future to experience the Azul Beach Resort Montenegro at its very best. Sincerely, Milena Brand & Quality Manager

2/10 (非常に不満)

Zeqir

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
N😡
Orent
2021 年 7 月に 6 泊滞在
Milena Brand & Quality Managerからの返信 (投稿日 : 2021 年 8 月 11 日)
Dear Zeqir, Thank you kindly for choosing Azul Beach Resort Montenegro by Karisma for your holiday and for the time you have taken to share your experience with us. Please accept our sincerest apologies for the issues you encountered during your experiences at the resort. We are truly very sorry for what seems to have been a disappointing stay. We hope you will give us the opportunity to welcome you again in the future to experience the Azul Beach Resort Montenegro at its very best. Sincerely, Milena Brand & Quality Manager

6/10 (普通)

Jakup

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Der Aufenthalt an sich sehr gut. Zum Thema „all inclusive“ würde ich ergänzen, dass nicht alles inklusive ist (nur 5 Cocktails, Eis musste selbst bezahlt werden und und und). Zum Privatstrand: es ist kein Privatstrand des Hotels, es sind auch Privatpersonen am Strand. Essen meist sehr fad und nicht warm. Das Personal sehr freundlich und hilfsbereit, Zimmer sehr sauber.
2021 年 7 月に 7 泊滞在
Milena Brand & Quality Managerからの返信 (投稿日 : 2021 年 8 月 11 日)
Dear Jakup, Thank you kindly for choosing Azul Beach Resort Montenegro by Karisma for your holiday and for taking your time to leave us a review. We are pleased to see that you are satisfied with your stay with us, the cleanliness of the rooms and staff. On the other hand we are really sorry because we did not meet your expectations in every field. We hope to welcome you again soon and to be able to improve your experience with us. Sincerely, Milena Brand & Quality Manager

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
2021 年 7 月に 6 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Preisleistung viel zu teuer. Die Unterkunft war eine Enttäuschung.
2021 年 7 月に 2 泊滞在
Milena Brand & Quality Managerからの返信 (投稿日 : 2021 年 7 月 27 日)
Dear guest, Thank you kindly for choosing the Azul Beach Resort Montenegro by Karisma for your holiday and for taking your time to leave us a review. We are really sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Your feedback is very important to us, as we work closely to amend all issues according to guest needs and requests. We hope to welcome you again at our hotel and to be able to improve your experience with us. Sincerely, Milena Brand & Quality Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Terrible customer service at the reception that does not have a protocol on simplest requests, i.e. add a guest to an already paid room. Under staffed in all other services. It’s not a 4 star facility.
2021 年 6 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Rafal

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2019 年 9 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice all-inclusive hotel
The hotel offers great value for money. The all-inclusive buffet was very good. You had a great choice off food to all meals (also vegetarian). Drinks were available all day long. Our room was nice and clean. The hotel has no outdoor pool, no gym and no tennis courts. All these facilities belong to the hotel next door. Therefor and especially in case of bad weather it offers an indoor pool. Live music is available three times per week. The 12 kilometer long sand beach is fantastic. The sunbeds, umbrellas and beach towels are also all inclusive. Furthermore you have free parking. If you arrive there by yourself just keep in mind that the hotel is next door to the Holiday Villages Hotel, otherwise it is a little bit hard to find because it has no sign on the street.
2019 年 9 月に 7 泊滞在

4/10 (不満)

A.H.、Nürnberg

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Positiv: Personal und Service. Die Zimmer wurden zwar etwas renoviert, trotzdem alles sehr veraltet. Das Bad blieb unrenoviert. Zimmer sehr klein. Alles veraltet. Gesamteindruck sehr enttäuschend. Kantinenessen
2019 年 8 月に 10 泊滞在

6/10 (普通)

Marion、Vendee

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Seules les chambres de l’hotel sont rénovées. Les parties communes sont anciennes et vieillottes. Les photos ne reflètent pas tout à fait la réalité : fauteuils d’epoque, etc. Chambre confortable. Piscines biens mais trop froides (pb technique ?). Nourriture très basique et tout le temps la même.... emplacement de l’hôtel idéal car plage magnifique et privée à 5 min à pieds
2019 年 8 月に 9 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Das Essen war teilweise in Ordnung und lecker. Aber die Sauberkeit in den Zimmern, besonders im Badezimmer, war schlecht. Das Wasser in der Dusche war schmutzig. Nach dem Hotelbesuch habe ich eine Lungenentzündung bekommen, wahrscheinlich durch Bakterien. Dafür das man für den Hotelbesuch viel zahlt, bin ich nicht zufrieden.
2019 年 7 月に 6 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
voyage dans une époque révolue
L'hotel est vétuste et est resté figé dans l'époque communiste aussi bien au niveau de la salle repas, l'accueil et la salle de bain. Il faudrait vraiment qu'il rénove tout de fond en comble. Les piscines sur le site sont des images de synthèse et étaient en travaux de construction. Heureusement qu'il y avait la piscine du club d'à coté accessible mais jamais de transat disponible.
2019 年 7 月に 7 泊滞在

4/10 (不満)

christian、Toulouse

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 客室の快適度
très déçu, par les prestations insuffisantes
propreté limite Chambre non nettoyée entre les deux nuits WC bouché Ascenseurs vétustes, s'arrêtant entre 2 étages Musique en boucle lors du petit déjeuner Le communisme, c'est terminé !
2019 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

DENIS

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 6 月に 3 泊滞在