カップル用トリートメントルーム、スパ用浴槽、ボディ トリートメント、ハイドロセラピー、アロマテラピー、ホットストーンマッサージ

シーザーズ パレスの口コミ

4.5 out of 5
シーザーズ パレス
3570 Las Vegas Boulevard South, Las Vegas, NV

口コミ

7.4

良い

評価 10 - 11005 件の口コミ中 4380 件が非常に良い" "
評価 8 - 11005 件の口コミ中 2150 件が良い" "
評価 6 - 11005 件の口コミ中 1779 件が普通" "
評価 4 - 11005 件の口コミ中 1366 件が不満" "
評価 2 - 11005 件の口コミ中 1330 件が非常に不満" "

8.0/10

清潔度

7.6/10

スタッフとサービス

7.6/10

設備とサービス

7.8/10

施設のコンディションと設備

7.6/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

KENJI

2024 年 4 月に 5 泊滞在

4/10 (不満)

Masafumi

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
3名3部屋で予約しました。車は1台です。 チェックアウトの時、20ドルの駐車料金が、各部屋に付いていて60ドル支払いしてしまいました。 私の部屋はベットライトが一個点かなかった 意外は良かったです。 連れの部屋が湯が出なかったりジャグジーが使えなかったりという事です。 受付の方しっかりしてください。 部屋清掃の方きちんと点検をしてください。 後からこの様な事を言っても駄目だと思いますが!
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Kimberlyからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 4 日)
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

8/10 (良い)

Masaaki

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
さすがに全体的に古さを感じる。 場所的には申し分ない。
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Latriceからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 30 日)
こんにちは。ご滞在中の体験についてフィードバックをお寄せいただきありがとうございます。 お客様の満足が私たちの最優先事項です。 ご滞在にご満足いただけず申し訳ございません。 私たちは、お客様に素晴らしい体験をしていただけるよう、ホテル/カジノを改善するために日々努力しています。 素晴らしい一日をお過ごしください。

4/10 (不満)

Yu

気になった点 : 清潔度
2024 年 1 月に 4 泊滞在
JDからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 18 日)
Hello Yu, I would like to thank you for taking the time to express your experience concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issues you may have experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

4/10 (不満)

yoshihito、chuo

出張, グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 3 泊滞在
JDからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 18 日)
Hello Yoshihito, I would like to thank you for taking the time to express your experience concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issues you may have experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

6/10 (普通)

- Nemoto Kei -

2024 年 1 月に 5 泊滞在
JDからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 15 日)
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

8/10 (良い)

Yukie、Tomakomai

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Christina Banks からの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 12 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We are always working to improve our property and the guest experience. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 (非常に良い)

SUZUKA

2024 年 1 月に 3 泊滞在
kimからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 10 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

4/10 (不満)

Akemi

家族旅行
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
チェックインは、規定時間よりも早く入室させてくれ、とても良かった。 客室は広さは十分だが、冷蔵庫は鍵がかかって使えず、ミニバーはあるのにグラスは洗面台に置かれた物しかなく、テッシュは10枚ほど使ったら空になり、予備はなかった。 大ホテルなのでこんなこともあるのでしょう。 短時間の滞在だったので、クレームに時間を取られたくなかったのでホテルには連絡していない。
2023 年 11 月に 1 泊滞在
JDからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 13 日)
Hello Akemi, I would like to thank you for taking the time to express your experience concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issues you may have experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

10/10 (非常に良い)

Rumiko

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
ベビーベッドを頼んだが、持ってきてもらえなかった。
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Michelleからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 3 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 (普通)

SOOKWANG

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2023 年 9 月に 2 泊滞在
Latriceからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 21 日)
Hello, thank you for taking the time to provide feedback, we really appreciate it. If you have further questions, please feel free to contact the hotel directly at 800 634 6001.

10/10 (非常に良い)

MASAAKI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
room was very good
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Rubyからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 18 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 (非常に良い)

SHINYA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 2 泊滞在
JDからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 18 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We are always working to improve our property and the guest experience. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 (普通)

Kazuhiro

見た目はハデだが細かいところ行き届いてない感じがあった(日本のホテルと比べては行けないと思うが)以下の点がとくに気になった。 ・清掃がしっかりされておらず、トイレ、シャワールームに全泊者の毛が落ちていた ・冷蔵庫がない ・部屋着やスリッパがない ・配管が詰まり気味で2日目に完全に流れなくなってしまった(ただなにも言わなくもルームクリーンで直っていた) ・wifiが3台目以降有料(15ドル/台) ・チェックインアウトが長蛇の列
2023 年 6 月に 5 泊滞在
Issacからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 1 日)
ご意見をお聞かせいただきありがとうございます。私たちはあなたが直面している課題の解決に取り組んでいることをご理解ください。お客様の満足が私たちの最優先事項です。

6/10 (普通)

Shuichi

ペット同伴の旅行, 家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
駐車場の入り口が分かりにくい、駐車場からCheck inカウンタ-が分かりにくい、加えて遠い、ホテル広すぎて自分の部屋が分からない、駐車場にParkingして部屋にたどり着くまで1時間20分、慣れる(2回目から)良いが初回は難しい。Roomは清潔で満足。立地も繁華街に近く、便利。
2022 年 8 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

ARISA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 4 月に 5 泊滞在

6/10 (普通)

TOMOE

出張
良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
本当に便利なロケーションで巨大ホテル特有のエンターテイメント感があるホテル 流石のシーザーズ
2021 年 8 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Molly

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Love Ceasars. It is so clean & the staff is super friendly. Will stay there again
2024 年 5 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Nicholas

家族旅行
気になった点 : 設備とサービス
Rude customer service everywhere. $400/night for a view of the Bellagio water fountain. Bathroom smelled like sewage. Shower caulking was moldy black and pink. No refrigerator. Can rent one for $20. The pools were pretty but still just a pool. Overpriced. Won't come back.
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Michelleからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 28 日)
Hello Nicholas, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

2/10 (非常に不満)

Jose、San Diego

カップルで旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
Property is great but the staff doesn’t know what they are doing. They upsell me on an upgrade for $85 more per night with a view of the pool and I get a room with a view of a parking lot. My original room had a view of the garden which would of been much better. I was charged early check in even though the new room wasn’t even ready. I had to complain multiple times and talk to management which took away from my weekend plans. In the end they refunded one nights upgrade. At this point I was like fine, just so I can stop dealing with it.
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Danからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 28 日)
Hello Jose, I would like to thank you for taking the time to express your experience concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issues you may have experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

6/10 (普通)

alexis

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Property was nice and clean but the room needs some updates and replacing of broke/worn items. It made it feel gross and when you pay to “upgrade” it’s sad to get an old run down room.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
John からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 28 日)
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

10/10 (非常に良い)

Carmen

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
De los mejores hoteles en las Vegas, sin duda alguna lo recomiendo mucho
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Christina Banks からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 27 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 (普通)

Daniela

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Michelleからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 28 日)
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

2/10 (非常に不満)

muhannad

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Not good hotel
2024 年 5 月に 4 泊滞在
Latriceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 27 日)
Hello, I would like to thank you for taking the time to provide feedback about the experience you had during your stay. Guest satisfaction is our number one priority. We’re sad to hear that your stay was not fantastic, and you're disappointed . We apologize for any inconveniences that you may have experienced. We are working had daily so that the Casino/Hotel is at its best. Please have a great day.

6/10 (普通)

Jehane、CHANTILLY

家族旅行
Too expensive, extra charge for everything including stuff that should be complimentary like access to fridge and coffee.
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Latriceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 27 日)
Hello, I would like to thank you for taking the time to provide feedback about the experience you had during your stay. Guest satisfaction is our number one priority. We’re sad to hear that your stay was not fantastic, and you're disappointed . We apologize for any inconveniences that you may have experienced. We are working had daily so that the Casino/Hotel is at its best. Please have a great day.

6/10 (普通)

Chantel

良かった点 : スタッフとサービス
Place was nice and beautiful just too much walkin to the room and garage.
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Latriceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 27 日)
Hello, I would like to thank you for taking the time to provide feedback about the experience you had during your recent stay. We are happy to hear that you enjoyed it! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 (普通)

Marco Antonio、Mexico

良かった点 : 施設のコンディションと設備
気になった点 : 清潔度
Need to improve housekeeping, 4 days and i needed to talk to front desk to ask to send someone to clean the room.
2024 年 5 月に 4 泊滞在
Michelleからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 27 日)
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

10/10 (非常に良い)

Maribeth

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Only issue was construction noise which prevented napping, but otherwise great and Adele was fabulous!
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Latriceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 27 日)
Hello, I would like to thank you for taking the time to provide feedback about the experience you had during your recent stay. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

4/10 (不満)

Gentry

出張
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
It a super overpriced hotel. Stay somewhere else
2024 年 5 月に 5 泊滞在
Dougからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 27 日)
Hello Gentry, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

10/10 (非常に良い)

Patricia

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
It was good place to stay my only complaint is 1 night I was gambling and was there for 4 hrs and never once did a server stop and ask me if I wanted a drink they just walked by me as if I couldn’t afford to buy one
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Dougからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 27 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 (良い)

Kelly Ann、Green Springs

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It was nice
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Dougからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 27 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 (非常に良い)

Edward

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 4 泊滞在
Christina Banks からの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 27 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 (良い)

nadim

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very lively. Clean. Friendly staff.
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Michelleからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 26 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 (非常に良い)

luz divina

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Todo bien
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Michelleからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 26 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 (非常に良い)

Andrea L

カップルで旅行
良かった点 : 設備とサービス
I did not like the pool hours. Felt it closed too soon. There was such a wide range of this to do there. Enjoyed our 3 day stay.
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Latriceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 26 日)
Hello, I would like to thank you for taking the time to provide feedback about the experience you had during your recent stay. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 (非常に良い)

Daniel

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Latriceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 27 日)
Hello, I would like to thank you for taking the time to provide feedback about the experience you had during your recent stay. We are happy to hear that you enjoyed it! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 (非常に良い)

Lorella Gallegos

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Love everything, staff very friendly and helpful.
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Kimberlyからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 26 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 (良い)

Jong Seok

気になった点 : スタッフとサービス
Check in took a long time
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Latriceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 26 日)
Hello, I would like to thank you for taking the time to provide feedback about the experience you had during your recent stay. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 (非常に良い)

Gabriel

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Muy buen hotel, cumple al 100
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Kimberlyからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 26 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 (非常に良い)

Tim

良かった点 : 清潔度
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Dougからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 27 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 (非常に良い)

Jose

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It was beautiful
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Dougからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 26 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

4/10 (不満)

Matthew

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 設備とサービス
Great to say I had the experience of staying at Caesars. Bathroom was outstanding but, the room itself was like any other hotel room. Cheap ass toilet paper. The charges if you used the supplies giving to you was outrageous. You pay $54 a night for amenities but will charge you $20 for coffee Kcups. Come on, they should at least be free
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Dougからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 26 日)
Hello Matthew, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

10/10 (非常に良い)

Ron

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very nice
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Kimberlyからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 26 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 (非常に良い)

MICHAEL

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Special interior, amazing pool area, beariful detailled hotel!
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Kimberlyからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 26 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 (非常に良い)

William、Atlanta

V
2024 年 5 月に 4 泊滞在
Michelleからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 25 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

2/10 (非常に不満)

Arnold Foe

家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Frontdesk staff not friendly
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Latriceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 25 日)
Hello, I would like to thank you for taking the time to provide feedback about the experience you had during your stay. Guest satisfaction is our number one priority. We’re sad to hear that your stay was not fantastic, and you're disappointed with your recent stay. We apologize for any inconveniences that you may have experienced during your stay. We are working had daily so that the Casino/Hotel is at its best. Make today a great one.

2/10 (非常に不満)

Yu、Arcadia

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The room is not clean, and they didn’t clean my room, when I asked for body wash, it took them an hour to deliver. The whole experience was terrible.
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Michelleからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 25 日)
Hello Yu, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

10/10 (非常に良い)

Gicela、antioch

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We love the Ceasars Palace. It is great. We stay here everytime we come with the kids, they love it. Their pools are amazing and I like that they are kid friendly. Staff are very helpful and often upgrade you with no problem. Our flight got here at 7 am and they were able to find us a room by 8:30am
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Kimberlyからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 25 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 (非常に良い)

Jose Luis、Lynwood

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very nice
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Kimberlyからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 25 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 (良い)

Hieu

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
N/A
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Dougからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 25 日)
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!