バー (施設内)

スカンディック ビポルテンの口コミ

3.5 out of 5

口コミ

8.8

非常に良い

評価 10 - 1382 件の口コミ中 724 件が非常に良い" "
評価 8 - 1382 件の口コミ中 469 件が良い" "
評価 6 - 1382 件の口コミ中 122 件が普通" "
評価 4 - 1382 件の口コミ中 43 件が不満" "
評価 2 - 1382 件の口コミ中 24 件が非常に不満" "

8.6/10

清潔度

9.0/10

スタッフとサービス

8.6/10

設備とサービス

8.6/10

施設のコンディションと設備

8.6/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

KAYOKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 5 泊滞在
Mikael Pohjonen, Hotelldirektørからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 28 日)
Hei!Dette var hyggelig lesning! Tusen takk for at du valgte oss og for at du tok deg tiden å dele opplevelsen din, det elsker vi! Håper vi sees snart igjen!Med vennlig hilsen,Mikael

2/10 (非常に不満)

Nakhyun

出張
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 5 泊滞在
Emilie Sundbye Jørgensen, Front Office Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 4 日)
Dear Nakhyun,Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay at our hotel. We value your input, and your feedback helps us improve our services. We noticed your rating, which suggests there were issues during your stay. We apologize if your experience did not meet your expectations, and we would greatly appreciate more specific details about your stay. Understanding the areas where we fell short will assist us in addressing and improving the aspects that require attention. Your satisfaction is important to us, and we are committed to making your future visits more enjoyable. Please don't hesitate to reach out if you'd like to share additional feedback or if there's anything we can do to rectify your previous experience.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a much-improved stay. Warm regards, Emilie

10/10 (非常に良い)

Honami

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Ilike the breakfast!It teasted very good and I could understand food labels easily.
Mikael Pohjonen, Hotelldirektørからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 28 日)
Hi Honami,So nice to see that you liked your stay and especially the breakfast, it makes us so glad!Hopefully we get to have you as our guest soon again!Warm regards,Mikael

10/10 (非常に良い)

YOSHIFUMI

2023 年 3 月に 1 泊滞在
Scandic Byporten Receptionからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 6 日)
Thank you for your honest and nice reviews! Hope to see you soon :) best regards, Mariann, Receptionist Scandic Byporten

10/10 (非常に良い)

Sarah

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Conveniently located by central station. It was hot during our stay and the room was equipped with a fan which was a nice surprise.
2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Xinming

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Close to train station and local transportation facilities
2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Adam

ペット同伴の旅行, 家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We took a trip from Copenhagen on the ferry and had one day in Oslo. The location can’t be beat for our purpose. Many places were within walking distance, and the public transit was just outside for the sculpture garden we wanted to see. The room was quiet and clean. And the breakfast was amazing.
2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Frank Ove

2024 年 4 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Yvonne Vivian

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Die Lage ist genial, man muss nur über die Strasse und man ist beim Opernhaus. Der Hauptbahnhof ist praktisch vor der Türe und man hat somit ÖV Anschluss überall hin. Das Personal war sehr freundlich und hilfsbereit.
2024 年 4 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

Ratna Mirza

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Vicky

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
Near the train station
2024 年 3 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Tee Toy

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Perfect for city stay, super convenient
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Emilie Sundbye Jørgensenからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 25 日)
Dear Tee Toy, We appreciate that you have taken the time to review and comment on your stay, thank you for the kind words! Hope to see you back for an even better hotel experience. Warm regards,

10/10 (非常に良い)

Keitaro、Fukutsu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Mikael Pohjonen, Hotelldirektørからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 28 日)
Hei!Dette var hyggelig lesning! Tusen takk for at du valgte oss og for at du tok deg tiden å dele opplevelsen din, det elsker vi! Håper vi sees snart igjen!Med vennlig hilsen,Mikael

8/10 (良い)

Heidi Lunde

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Mikael Pohjonen, Hotelldirektørからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 5 日)
Hei!Tusen takk for at du valgte oss og for at du tok deg tiden å dele opplevelsen, håper vi får ha deg som gjest neste gang du skal til Oslo slik at vi får sjansen å gi deg en full 5/5 opplevelse :)Med vennlig hilsen,Mikael

10/10 (非常に良い)

Stig

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Mikael Pohjonen, Hotelldirektørからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 5 日)
Hei!Så hyggelig å se at du trivdes så godt!Håper vi sees snart igjen :)Med vennlig hilsen,Mikael

8/10 (良い)

Sigrun

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Fint rom
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Mikael Pohjonen, Hotelldirektørからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 5 日)
Hei!Tusen takk for at du valgte oss og for at du tok deg tiden å dele opplevelsen, håper vi får ha deg som gjest neste gang du skal til Oslo slik at vi får sjansen å gi deg en full 5/5 opplevelse :)Med vennlig hilsen,Mikael

6/10 (普通)

Øivind

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Mikael Pohjonen, Hotelldirektørからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 28 日)
Hei Øivind,Takk for at du tok deg tiden å rangere oppholdet ditt, det setter vi pris på. Samtidig er det utrolig trist å se at vi ikke klarte å leve opp til forventningene dine. Jeg vet ikke om du kontaktet oss mens du bodde her men jeg beklager på det sterkeste dersom vi ikke klarte å rette opp i eventuelle feil eller mangler raskt. Jeg håper likevel at vi får sjansen å vise oss fra en bedre side neate gang du skal til Oslo.Varm hilsen,Mikael

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Mikael Pohjonen, Hotelldirektørからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 5 日)
Hei!Så hyggelig å se at du trivdes så godt!Håper vi sees snart igjen :)Med vennlig hilsen,Mikael

6/10 (普通)

Ellen

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Mikael Pohjonen, Hotelldirektørからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 28 日)
Hei Ellen,Takk for at du tok deg tiden å rangere oppholdet ditt, det setter vi pris på. Samtidig er det utrolig trist å se at vi ikke klarte å leve opp til forventningene dine. Jeg vet ikke om du kontaktet oss mens du bodde her men jeg beklager på det sterkeste dersom vi ikke klarte å rette opp i eventuelle feil eller mangler raskt. Jeg håper likevel at vi får sjansen å vise oss fra en bedre side neate gang du skal til Oslo.Varm hilsen,Mikael

8/10 (良い)

Amanda

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Väldigt trevligt hotell. Lite dåligt med påfyllning av toalettpapper och schampo.
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Emilie Sundbye Jørgensenからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 25 日)
Dear Amanda, Thank you so much for such an amazing review, we are very happy to hear that you enjoyed your time here! The feedback about refilling will be taken into consideration and hope to improve upon your general experience for your next stay. Hope to see you here again. Warm regards,

10/10 (非常に良い)

Rune

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Svært hyggelig personell, upåklagelig service!! Noe av det hyggeligste jeg har møtt😊
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Mikael Pohjonen, Hotelldirektørからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 5 日)
Hei Rune,Dette varmer servicehjertet mitt! Tusen takk for at du valgte oss og for at du tok deg tiden å dele opplevelsen din. Vi gleder oss til å få velkomne deg tilbake hit!Varm hilsen,

10/10 (非常に良い)

Tonje

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Mikael Pohjonen, Hotelldirektørからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 5 日)
Hei!Så hyggelig å se at du trivdes så godt!Håper vi sees snart igjen :)Med vennlig hilsen,Mikael

10/10 (非常に良い)

Monica

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Mikael Pohjonen, Hotelldirektørからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 28 日)
Hei!Dette var hyggelig lesning! Tusen takk for at du valgte oss og for at du tok deg tiden å dele opplevelsen din, det elsker vi! Håper vi sees snart igjen!Med vennlig hilsen,Mikael

10/10 (非常に良い)

Nina

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Mikael Pohjonen, Hotelldirektørからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 5 日)
Hei!Så hyggelig å se at du trivdes så godt!Håper vi sees snart igjen :)Med vennlig hilsen,Mikael

6/10 (普通)

Maren Helene

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
Ba om dobbelt seng fikk 2 enkeltsenger og ingen svarte på ønsket lm badekar men ellers god service og beliggenhet.
2024 年 2 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Mikael Pohjonen, Hotelldirektørからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 28 日)
Hei,Takk for at du tok deg tiden å rangere oppholdet ditt, det setter vi pris på. Samtidig er det utrolig trist å se at vi ikke klarte å leve opp til forventningene dine. Jeg vet ikke om du kontaktet oss mens du bodde her men jeg beklager på det sterkeste dersom vi ikke klarte å rette opp i eventuelle feil eller mangler raskt. Jeg håper likevel at vi får sjansen å vise oss fra en bedre side neate gang du skal til Oslo.Varm hilsen,Mikael

10/10 (非常に良い)

Jens

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Perfekt övernattning.
Bra på alla sätt. Väldigt prisvärt. Extra plus för frukosten. Och läget.
2024 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Georg

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Mikael Pohjonen, Hotelldirektørからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 5 日)
Hei!Så hyggelig å se at du trivdes så godt!Håper vi sees snart igjen :)Med vennlig hilsen,Mikael

10/10 (非常に良い)

Karina

2024 年 2 月に 4 泊滞在
Mikael Pohjonen, Hotelldirektørからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 5 日)
Hei!Så hyggelig å se at du trivdes så godt!Håper vi sees snart igjen :)Med vennlig hilsen,Mikael

10/10 (非常に良い)

Monica

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Mikael Pohjonen, Hotelldirektørからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 5 日)
Hei!Så hyggelig å se at du trivdes så godt!Håper vi sees snart igjen :)Med vennlig hilsen,Mikael

8/10 (良い)

Vidar

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Mikael Pohjonen, Hotelldirektørからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 5 日)
Hei!Tusen takk for at du valgte oss og for at du tok deg tiden å dele opplevelsen, håper vi får ha deg som gjest neste gang du skal til Oslo slik at vi får sjansen å gi deg en full 5/5 opplevelse :)Med vennlig hilsen,Mikael

10/10 (非常に良い)

Ahmed

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Mikael Pohjonen, Hotelldirektørからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 5 日)
Hei!Så hyggelig å se at du trivdes så godt!Håper vi sees snart igjen :)Med vennlig hilsen,Mikael

6/10 (普通)

Helene

出張
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 客室の快適度
Ok, men enkelte problemer
Oppholdet var sånn sett greit med effektiv innsjekk, men vi hadde problemer med veldig varierende trykk og temperatur på rommet vårt. I tillegg var det ganske skuffende logistikk rundt frokosten som finner sted hos Egon vegg-i-vegg. Her ble vi fort stående 20 minutter å vente på å få komme inn da de verken hadde ledige bord (i seksjonen som var åpen) eller nok tallerkner.
2024 年 2 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 客室の快適度
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Mikael Pohjonen, Hotelldirektørからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 28 日)
Hei,Takk for at du tok deg tiden å rangere oppholdet ditt, det setter vi pris på. Samtidig er det utrolig trist å se at vi ikke klarte å leve opp til forventningene dine. Jeg vet ikke om du kontaktet oss mens du bodde her men jeg beklager på det sterkeste dersom vi ikke klarte å rette opp i eventuelle feil eller mangler raskt. Jeg håper likevel at vi får sjansen å vise oss fra en bedre side neate gang du skal til Oslo.Varm hilsen,Mikael

8/10 (良い)

Lars

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Das Familienzimmer ist nicht besonders groß aber praktisch für vier Personen. Hotel liegt super zentral am Hauptbahnhof, sehr leckeres Frühstück im angeschlossenen Restaurant.
2024 年 2 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Torben

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Mikael Pohjonen, Hotelldirektørからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 28 日)
Hei Torben,Takk for at du tok deg tiden å rangere oppholdet ditt, det setter vi pris på. Samtidig er det utrolig trist å se at vi ikke klarte å leve opp til forventningene dine. Jeg vet ikke om du kontaktet oss mens du bodde her men jeg beklager på det sterkeste dersom vi ikke klarte å rette opp i eventuelle feil eller mangler raskt. Jeg håper likevel at vi får sjansen å vise oss fra en bedre side neate gang du skal til Oslo.Varm hilsen,Mikael

8/10 (良い)

Jorid Merete

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Mikael Pohjonen, Hotelldirektørからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 5 日)
Hei!Tusen takk for at du valgte oss og for at du tok deg tiden å dele opplevelsen, håper vi får ha deg som gjest neste gang du skal til Oslo slik at vi får sjansen å gi deg en full 10/10 opplevelse :)Med vennlig hilsen,Mikael

8/10 (良い)

Thea

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Ganske lytt hotell, noe skittent, og frokosten var ganske full! Men ellers helt topp! Husk å betale parkering ved innsjekk, så du ikke går på samme tabbe som oss.
2024 年 2 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Henrich

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Mikael Pohjonen, Hotelldirektørからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 5 日)
Hei!Tusen takk for at du valgte oss og for at du tok deg tiden å dele opplevelsen, håper vi får ha deg som gjest neste gang du skal til Oslo slik at vi får sjansen å gi deg en full 10/10 opplevelse :)Med vennlig hilsen,Mikael

10/10 (非常に良い)

Scott

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Mikael Pohjonen, Hotelldirektørからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 5 日)
Hei!Så hyggelig å se at du trivdes så godt!Håper vi sees snart igjen :)Med vennlig hilsen,Mikael

8/10 (良い)

Marit

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Mikael Pohjonen, Hotelldirektørからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 5 日)
Hei!Tusen takk for at du valgte oss og for at du tok deg tiden å dele opplevelsen, håper vi får ha deg som gjest neste gang du skal til Oslo slik at vi får sjansen å gi deg en full 10/10 opplevelse :)Med vennlig hilsen,Mikael

10/10 (非常に良い)

Tove

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 1 月に 2 泊滞在
Mikael Pohjonen, Hotelldirektørからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 5 日)
Hei!Så hyggelig å se at du trivdes så godt!Håper vi sees snart igjen :)Med vennlig hilsen,Mikael

10/10 (非常に良い)

Ella、Waterloo

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It was very close to train from airport and very close to train and bus station to other areas. The hotel is attached to the huge shopping mall with lots of stores, grocery store and food areas.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Emilie Sundbye Jørgensenからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 21 日)
Dear Ella, What an amazing review, thank you so much for sharing it with us! We're delighted to see that you enjoyed your stay and very much hope to see you here again in the future. Warm regards, Emilie

2/10 (非常に不満)

Kari

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Emilie Sundbye Jørgensenからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 21 日)
Kjære Kari, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å rangere oppholdet ditt, det er alltid noe vi setter pris på. Jeg ser at vi desverre scoret i det nedre sjiktet og at vi ikke har klart å innfri deres forventninger, det gjør oss vondt og vi kan bare beklage på det aller sterkeste. Det kommer ikke frem hva som eventuelt gikk galt under oppholdet, men dersom det er noen tilbakemeldinger du har lyst til å dele med oss slik at vi kan gjøre nødvendige forbedringer i fremtiden må du ikke nøle å ta kontakt. Håper til tross denne erfaringen at dere har lyst til å gi oss en ny sjanse i fremtiden, slik at vi levere et bedre opphold og opplevelse. Varm hilsen, Emilie

10/10 (非常に良い)

Torben

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Mikael Pohjonen, Hotelldirektørからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 5 日)
Hei!Så hyggelig å se at du trivdes så godt!Håper vi sees snart igjen :)Med vennlig hilsen,Mikael

10/10 (非常に良い)

Vilde

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 2 泊滞在
Mikael Pohjonen, Hotelldirektørからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 5 日)
Hei!Så hyggelig å se at du trivdes så godt!Håper vi sees snart igjen :)Med vennlig hilsen,Mikael

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Sentralt hotell
Hotellet begynner å bære preg av at det trenger litt vedlikehold. Møkkete vegg til vegg tepper i korridorer. Vi hadde bestilt familierom, men det var ikke redd opp til barna. Kjøleskap på rommet fungerte ikke. Og det luktet våt hund på badet. Gode senger. Det ligger sentralt til, med gode parkeringsmuligheter i kjelleren.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Emilie Sundbye Jørgensenからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 21 日)
Kjære gjest, Tusen takk for din tilbakemelding på oppholdet deres, vi setter stor pris på at dere har tatt dere tid til å dele deres erfaringer med oss. Det er veldig trist å se at oppholdet desverre ikke sto helt til forventningene og det beklager vi på det aller sterkeste. Vi tar dine tilbakemeldinger til etterretning og håper vi kan forbedre disse områdene i fremtiden. Vedrørende vask og ille lukt er det selvfølgelig særdeles uheldig og vi skal gå igjennom våre rutiner for å sørge for at dette ikke skjer igjen. Håper til tross for denne opplevelsen at vi kan ønske dere velkommen her igjen i fremtiden og forhåpentligvis vise oss frem fra en mye bedre side. Varm hilsen, Emilie

10/10 (非常に良い)

Loh

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Emilie Sundbye Jørgensenからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 21 日)
Kjære Loh, Så utrolig trivelig å se at dere har hatt en god opplevelse hos oss, tusen takk for en helt glimrende rangering og for at du har tatt deg tid til å dele det med oss! Hjertelig velkommen tilbake. Varm hilsen, Emilie

10/10 (非常に良い)

Jan Erik

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Emilie Sundbye Jørgensenからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 21 日)
Kjære Jan Erik, Wow - for en fantastisk rangering med hele 10 av 10! Det gledes å vite at dere har hatt det så trivelig hos oss, vi håper å se dere her igjen for flere gode hotellopplevelser! Varm hilsen, Emilie

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Great location but hotel needs some upgrading. The gym was very small
2024 年 2 月に 1 泊滞在
Emilie Sundbye Jørgensenからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 21 日)
Dear guest,Thank you so much for taking the time to comment on your stay, we are most appreciative for your input. We also hope for some upgrades in the future and hope to see you again when that happens. Wish you a warm welcome back! Kind regards, Emilie