Paguei o hotel pelo hoteis.com, chegando la me pediram meu cartao alegando que nao tinha sido pago. Ao receber a fatura estava com dois debitos. Entrei varias vezes em contato com o hotel e ninguem resolve meu problema. Estou a alguns meses tentando resolver e, o melhor a fazer eh avisar a todos sobre o discreto roubo ocorrido na hora do checkin.
Jose Luiz
2017 年 12 月に 4 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Daniel
2017 年 10 月 31 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Muy amables
Se presentó un problema en el sistema eléctrico pero lo solucionaron enseguida
Daniel
2017 年 10 月に 2 泊滞在
6/10 (普通)
Maria Teresa
2017 年 10 月 25 日
良かった点 : 清潔度、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
Lima
El servicio de desayuno que ofrecen le falta variedad
La limpieza es buena el personal amable
Maria Teresa
2017 年 10 月に 5 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Bernadete
2017 年 10 月 17 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Bernadete
2017 年 10 月に 5 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2017 年 10 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2017 年 10 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2017 年 1 月 12 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Excellent location. The staff were unreal.
Super helpful hotel staff. Highly recommend for anyone visiting Lima.
宿泊されたお客様
8/10 (良い)
Marcelo
2016 年 11 月 14 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
I was there for business. Service at the hotel was very good, breakfast was included in the price and it was good. Location was excellent in the heart of Miraflores!! Hotel staff was very helpful, rooms were clean and wifi was quite good anywhere in the hotel. A three star hotel that more than met my expectations. Next time I go to Lima I would go back with no hesitations!