外観

ARIA リゾート & カジノの口コミ

5 out of 5
ARIA リゾート & カジノ
3730 Las Vegas Blvd. South, Las Vegas, NV

口コミ

8.4

とても良い

評価 10 - 7338 件の口コミ中 4277 件が非常に良い" "
評価 8 - 7338 件の口コミ中 1428 件が良い" "
評価 6 - 7338 件の口コミ中 764 件が普通" "
評価 4 - 7338 件の口コミ中 429 件が不満" "
評価 2 - 7338 件の口コミ中 440 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

8.6/10

スタッフとサービス

8.6/10

設備とサービス

8.8/10

施設のコンディションと設備

8.6/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

Masanori

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Good points. The rooms are spacious and relaxing. The bathtub is deep enough to take a bath and feel refreshed. Security is ensured. Digital key system so I didn't have to wait in line at the front desk. The only bad point was that the toilet flush was broken and did not work. The light on the table did not work either. But it was good that they fixed it right away.
2024 年 1 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kunihiko

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 11 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Pin

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

MACHIKO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
アップグレードはされなかったですが、ラウンジを使わせてもらったり 30ドルのクレジットがいただけたり とてもありがたかったです。 レストランも充実していて立地もよく、楽しめました。
2023 年 9 月に 5 泊滞在

2/10 (非常に不満)

NOBUTAKA

2023 年 6 月に 5 泊滞在

6/10 (普通)

YUJI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 6 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

MAKIKO

2023 年 6 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

FUMI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備

2/10 (非常に不満)

makoto

出張, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
VIP特典はどれだけ話しても貰えませんでした。 コロナ禍前までは新しかった印象あるが、客室は段々と傷みが目立つかなと思います。 特典ないなら他のホテルでもいいかと思えました
2022 年 9 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

MASAFUMI

2022 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Shingo

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
なかなか良かったです。
2022 年 2 月に 4 泊滞在
Yadiraからの返信 (投稿日 : 2022 年 2 月 15 日)
Dear Shingo, We are happy to hear you truly enjoyed your visit with us and look forward to welcoming you back on a future trip!

8/10 (良い)

Yanbin

2021 年 12 月に 4 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Masanobu

家族旅行
クレジットが適用されなかった。施設は良いがスタッフの対応に問題ありです。
2022 年 1 月に 3 泊滞在
Matthewからの返信 (投稿日 : 2022 年 1 月 18 日)
Dear Masanobu, Thank you for taking the time to review your stay with ARIA. We are saddened to learn about your experience during your stay and we value your feedback. Guests may submit a bill inquiry regarding their final bill by visiting our website and utilizing the "Request Receipt" option at the bottom or the page. We appreciate the chance to have hosted your visit and we look forward to improving your impressions of our resort in the future.

2/10 (非常に不満)

Ryo

2021 年 12 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
Not good
My request was high floor room and far from elevator. because we have little kids. I know these requests are not guaranteed. However when I check in, the person at front desk give us Room# 03-258 that room is lowest floor and really close to elevator. But that person told me that room is way in the middle of the floor. At the night, we heard lot of loud from another guest they came from elevator.
2021 年 8 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Salih

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Juan was awesome at front desk, valet guys were friendly, everything was smooth
2024 年 5 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Melissa

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great stay just wished we could have gotten a later checkout
2024 年 5 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Sheryl

グループ旅行
The staff were very friendly but the bed sheets had a few spots of blood on them which was off putting. Also not being able to use the only refrigerator for personal items is silly. I would have loved to keep my personal water cold but the fridge not only was not on but was told we could not use it for our items.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Guest Experienceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 3 日)
Dear Sheryl,Thank you for your detailed review regarding your visit to ARIA. We value guest feedback as part of our continual effort to improve the quality of the overall experience we strive to provide. We are delighted to learn you had a pleasant experience with our wonderful staff during your stay. Nevertheless, please accept our sincere apologies for the unsatisfactory conditions of your assigned guestroom in regard to your bedsheets, as well as for your disappointments with our refreshment center policies regarding storing personal items. We do not permit the storage of personal items in our guestroom mini bars as many of its contents are perishable. Please know that if you wish to have a refrigerator for personal usage during your stay, one may be requested upon the securing of your reservation or with the front desk. Your comments are greatly appreciated, and we truly hope for another opportunity to welcome you back to our resort in the future.

6/10 (普通)

Monica

カップルで旅行
Al llegar a la habitación la cortina delgada estaba caída y el aire acondicionado estaba fallando Al día siguiente no hicieron la limpieza hasta que lo solicitamos en recepción, teniendo que ir allá porque el teje vino tampoco servía. Este hotel necesita mantenimiento y renovación urgente!
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Guest Experienceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 3 日)
Estimada Mónica,Gracias por compartir tu opinión sobre tu reciente visita a ARIA Apreciamos todos los comentarios, ya que representan una oportunidad para mejorar Lamentamos saber que no cumplimos con tus expectativas y agradecemos que hayas tomado el tiempo para expresar tus preocupaciones Por favor, acepta nuestras sinceras disculpas por los problemas de mantenimiento que experimentaste con el aire acondicionado de tu habitación, así como por cualquier deficiencia en el servicio de limpieza durante tu estancia. Le agradecemos por hacernos conscientes de las áreas que requieren atención y sinceramente esperamos tener otra oportunidad para superar sus expectativas la próxima vez que visite la ciudad.

10/10 (非常に良い)

Geronimo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice casino, good food, attentive staff.
2024 年 4 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Amelia

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I liked the casino location and the rooms very much. The restaurants though were expensive and food not up to the price! Slot machines of course always winning over me… the $9:00 fee for atm withdrawal excessive.
2024 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Isabel、Whittier

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Love the casino. Has everything.
2024 年 1 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jason

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
First time, great time
2024 年 5 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Henry

Cobran cargos extras
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Guest Experienceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 2 日)
Estimado Henry,Gracias por ofrecer sus perspectivas sobre su reciente estadía en ARIA. Nos entristece saber que su experiencia con el precio de nuestro servicio no fue satisfactoria. Nos esforzamos por crear una estadía cómoda para nuestros huéspedes y parece que es posible que hayamos omitido ciertas áreas. Tenga en cuenta que sus inquietudes han sido atendidas cuidadosamente. Opiniones como la suya nos permiten evaluar y mejorar continuamente nuestros servicios para satisfacer mejor las expectativas de los huéspedes. Una vez más, gracias por llamar nuestra atención sobre esto. Agradecemos sus comentarios, ya que son fundamentales en nuestra búsqueda constante de brindar experiencias excepcionales a los huéspedes.

10/10 (非常に良い)

Mariam、Niles

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very luxurious and clean
2024 年 4 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

ANNA LISA

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Orinta、Naperville

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Loved my stay!
2024 年 4 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Tamika R

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Tara

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Loved this hotel ! 10 out of 10 would come back !
2024 年 4 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Arthur

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It was fun
2024 年 4 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Pui Sin Shella

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Waiting too long for check out
2024 年 4 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Cathryn Erin

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
Our stay at Aria was adequate. It is a typical vegas casino & resort. It is in the middle of all the action and highly walkable. Lots of good dining options and amenities within the resort itself (just be ready to pay). Our room was sloppily cleaned and we found our mattress to be too soft and bowed for our liking.
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Guest Experienceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 30 日)
Dear Cathryn Erin,Thank you for taking the time to review your stay at ARIA. We appreciate you sharing your impressions of our resort as we take our guest feedback very seriously. We are delighted to learn you enjoyed the convenience of our property's location and walkability, as well as our excellent array of dining options and amenities. Nevertheless, we want to extend our sincere apologies for the unsatisfactory cleanliness conditions you encountered in your assigned guestroom, and for the discomfort experienced due to your mattress. Please know we take the well-being of our guests very seriously, so we will consider your comments as we work to better our efforts Your comments are greatly appreciated, and we truly hope for another opportunity to welcome you back to our resort in the future.

10/10 (非常に良い)

Timothy

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
4th visit to Las Vegas; first time at the Aria and it was the best stay yet!
2024 年 4 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Dainerys

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Everything was perfect
2024 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

JASMIN ALFONSO、Boise

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The receptionist, Gabe, was so friendly and accomodating. He upgrated us to suite when he found out we are celebrating our 20th anniversary! The room was much bigger, nicer and the view was awesome! We will denifinely come back here.
2024 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Terry

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Easy to connect with other hotels. Great gym and amenities on the second level.
2024 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Allan

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Property was very clean, VIP upgrade was not offered at check in
2024 年 4 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Michael E

Was an excellent stay
2024 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jean-Francois

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Sarah

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The service here from check in to check out was exceptional! Very clean! Was able to have Dinner at Carbone and it was amazing! I only wish they had a place for guests that are checked out that day to shower so you can enjoy the pool area before you catch your flight.
2024 年 4 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

MANUEL

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Cuartos un poco descuidados
2024 年 4 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Sheila L、Hercules

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
If you like great service, clean and safe environment, places to dine and dance then Aira is the place to stay.
2024 年 4 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Robin

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Horrible experience, the staff was unprofessional. We had to wait about four hours to get our rooms and when we got our rooms, they were very dirty. One of our pillows had a blood stain and the bathroom were full of hair. We asked the staff and nobody paid attention even when we were checking out.
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Guest Experienceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 30 日)
Dear Robin,Thank you for taking the time to share your recent stay at ARIA. Your feedback is invaluable to us as we continually strive to enhance the overall experience for our guests. It is truly disheartening to learn that we did not meet your expectations during your visit, particularly in terms of the service you received and the delay you experienced in accessing your room. We sincerely apologize for any inconvenience caused by these shortcomings and for the unsatisfactory conditions you encountered with your assigned guestroom, particularly in regard to your pillows and bathroom. Please rest assured that this does not reflect the exceptionally high standards of both our products and services that we aim to maintain at our resort. Your loyalty is greatly appreciated, and we are committed to addressing these issues to ensure a more seamless and enjoyable experience for you in the future. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with the excellent experience that you rightfully expect from us.

10/10 (非常に良い)

Denise

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice resort with great restaurants and casino.
2024 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Quentin、Syracuse

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We love it and thank you to the front desk ladies who helped us. We absolutely love this hotel
2024 年 4 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Nadim

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Renee

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度
Aria is not a place for children. It’s for adults. There is a fridge in your room full of refreshments for you to purchase at a premium - not even cold by the way, but no thought of having just a fridge for your own convenience and snacks, especially if you bring your kids. Be prepared to walk and get your work out in. Self parking feels like miles away and you walk across the entire casino floor to get to the other end of the property just to check-in. Vegas in general is just overpriced for hotel stays, resort fees and parking rates. $18 a night as a guest is a rip off. It should be free if I’m a guest. Anyways, rooms were nice, bed was comfy, my view was of a rooftop and like I said, not worth the price you pay. Wouldn’t return to this hotel.
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Guest Experienceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 29 日)
Dear Renee,Thank you for sharing your thoughts on your experience at ARIA. We're delighted to hear that you found your guestroom impressive, particularly noting the comfort of our plush bedding. However, it's clear that we fell short of meeting all your expectations during your stay. We sincerely apologize for any inconvenience caused by your dissatisfaction with our service pricing and our policies regarding personal items in the mini bar, especially considering the needs of your family. While we don't provide certain in-room amenities like coffee pots, fridges, or microwaves, we strive to offer a diverse range of dining options that many of our guests find satisfactory. Your concerns about pricing and amenities have been duly noted for further consideration. Additionally, we apologize for any disruption during your check-in process due to the distance to the lobby. We understand how this could have affected the quality of your stay. Feedback like yours is invaluable to us as it helps us continuously evaluate and improve our services to meet the expectations of all our guests. Once again, we appreciate you bringing these matters to our attention as we are committed to delivering exceptional guest experiences. Thank you for your feedback, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

10/10 (非常に良い)

Mary

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Loved it
2024 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Selma

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The best smelling property in Vegas . It might sound crazy but that is the one thing that will want to come back . Friendly staff beautiful looking everywhere you go
2024 年 4 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

Elodia

Property was overbooked. Received queen room when paid for king. Was told we’d be able to change rooms the following day, but we’re never contacted, as promised.
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Guest Experienceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 29 日)
Dear Elodia,Thank you for taking the moment to share your insights and experiences with us regarding your stay at Aria. We regret to hear about the issues you encountered upon check-in regarding your room-type, as well as for the miscommunication that occurred concerning the future arrangements of your guestroom. Please accept our apologies as we fell short of meeting your specific room accommodation preferences. Every effort is made to accommodate all of our guests requests for specific room type and location, but is not guaranteed as rooms are not assigned until check in. We value our guest's feedback, and we assure you that your comments are being taken seriously. They will be addressed with our team to ensure that we put our best foot forward in the future. We sincerely apologize once again for the inconvenience and hope this isolated incident will not deter you from giving us another opportunity to show you our usual elevated level of service and standards next time you come to town.