サウナ

アスター ホテルの口コミ

4 out of 5
アスター ホテル
129, Seosa-ro, Jeju City, Jeju

口コミ

9.0

とても素晴らしい

評価 10 - 1000 件の口コミ中 557 件が非常に良い" "
評価 8 - 1000 件の口コミ中 345 件が良い" "
評価 6 - 1000 件の口コミ中 67 件が普通" "
評価 4 - 1000 件の口コミ中 14 件が不満" "
評価 2 - 1000 件の口コミ中 17 件が非常に不満" "

9.0/10

清潔度

8.8/10

スタッフとサービス

8.4/10

設備とサービス

8.8/10

施設のコンディションと設備

8.8/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

YUMI

2024 年 1 月に 3 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 11 日)
안녕하십니까. 아스타호텔 총지배인 홍성오입니다.저희 아스타호텔을 이용해 주시고 후기 남겨주셔서 감사합니다. 향후에도 고객님들께서 모든 방면으로 더욱 만족하실 수 있는 아스타호텔이 되도록 세심하게 신경 쓰겠습니다. 감사합니다.

10/10 (非常に良い)

kyoko

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
母が友達と旅行に使用。スタッフも親切でキレイなホテルでしたとの事。
2023 年 10 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 2 日)
Hello. I am Hong Seong-oh, general manager of Astar Hotel.Thank you for using our Astar Hotel and leaving a good review. In the future, we will take great care to become Astar Hotel where customers can be more satisfied in all aspects. Thank you.

8/10 (良い)

Keiko

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 28 日)
Hello. I am Hong Seong-oh, general manager of Astar Hotel.Thank you for using our Astar Hotel and leaving a good review. In the future, we will take great care to become Astar Hotel where customers can be more satisfied in all aspects. Thank you.

10/10 (非常に良い)

Yukiko

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
済州市内バスターミナルから近く、観光地への移動が便利。スタッフは皆さん丁寧で落ち着いた対応で好印象でした。エアコンの操作パネルがハングルのみの表記でわからなかったことだけが唯一のマイナス点です。
2023 年 5 月に 3 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 21 日)
Hello. I am Hong Seong-oh, general manager of Astar Hotel.Thank you for using our Astar Hotel and leaving a good review. In the future, we will take great care to become Astar Hotel where customers can be more satisfied in all aspects. Thank you.

10/10 (非常に良い)

TSUYOSHI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテル施設でW10,000で 本格ジムと清潔な大浴場と高温のサウナがとてもよかったです 部屋も清潔で空調も大満足でした
2023 年 4 月に 1 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 25 日)
Hello. I am Hong Seong-oh, general manager of Astar Hotel.Thank you for using our Astar Hotel and leaving a good review. In the future, we will take great care to become Astar Hotel where customers can be more satisfied in all aspects. Thank you.

2/10 (非常に不満)

YUKARI

カップルで旅行
気になった点 : スタッフとサービス
施設や室内は綺麗で使いやすかったです。 ここを選んだ理由はサウナがあるという点です。しかし、サウナは泊まった1日目は休み。仕方なくシャワーで済ませました。 3日目も使おうと思ったら、21時までしかオープンしておらず、帰ってきたのが22時以降だったため、なんのために選んだのか意味がわからないです。 あと、夜のスタッフが日本語を話せる人がおらず、意思疎通がまってくできずトラブルになりました。 そして一番ひどかったのは、クリーニングを2日目の夜に頼んだのに届いたのがチェックアウト寸前。 夜のスタッフが注文し忘れていたのは明白です。 あと、夜のスタッフはクリーニングができてないのは直接店に文句を言えという始末。 こんなスタッフは大迷惑です。 もう二度と泊まりません。
General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 27 日)
We apologize for the inconvenience caused by room cleaning and staff communication problems during our stay at the Asta Hotel.In the future, we will pay more attention to staff training so that you can be satisfied. Thank you.

2/10 (非常に不満)

太田、日本

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテルは問題なく、泊まれましたし、ホテル自体は全く問題ありません。 ここで書きたいのは、エクスペディアの会社自体の問題です。 この会社は本当に詐欺に近いと思います。 安い金額を提示しているのは、結局は色んなオプションを排除した金額だからです。そりゃ当然安くなります。 しかも、その詳細を明記しないので、現地に行ったときに、様々な追加料金が発生します。 カスタマーサポートについても、まず電話がつながらない。これは、コロナウィルスの影響があったので、よく理解していますが、さすがにメールによる質疑にも対応できないとはどういうことなのかよくわかりません。 そんな状態なのに、飛行機予約情報からホテルだの、なんだのと、広告だけはドンドン煽るように載せ、利益優先の会社体質であることに、閉口させらせます。 ちなみにbooking.comは、間違えて重複したホテル予約をしっかり通知してくれ、なおかつ無料キャンセルできる期限をしっかり教えてくれます。 こういった利益でなく、顧客に目を向けた会社と今後は付き合っていきたいと思います。 こんな劣悪な会社は、二度と使いません。
2020 年 2 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 2 日)
Hello, I'm Hong Sung-oh, general manager of Astar Hotel. We will continue to work hard to become an Astar Hotel for you to use comfortably in the future, and thank you for taking the time to write it.

8/10 (良い)

たみたみ、東京都

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
全体的には「良」です。 折角設置されたウォッシュレットの「おしり洗浄」が働かなかったのが残念です。 また、エアコンの調整能力(機器の問題だと思います)があまりよくありませんでした。
2019 年 12 月に 3 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 27 日)
Hello, I'm Hong Seong-oh, general manager of Astar Hotel. Thank you for using our Astar Hotel and for your review. First of all, we sincerely apologize for any inconvenience in the use of the guest room. In the future, we will pay more attention to the room maintenance and inspection, and we will continue to work hard to become the Astar Hotel that our customers can please. Thank you.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
駐車場がわかりやすくて便利だった
2019 年 11 月に 1 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 23 日)
Hello, I'm Hong Sung Oh, the general manager of Astar Hotel. Thank you for using Astar Hotel and leaving us a comment. In the future, I will continue to study and work hard to make Astar Hotel satisfactory to you in all aspects. Thank you.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
バスタブがあり良かった
2019 年 10 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 8 日)
Hello, I'm Hong Sung Oh, the general manager of Astar Hotel. Thank you for using Astar Hotel and leaving a good comment. In the future, we will continue to work hard to make the Astar Hotel a comfortable place for Thank you.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度
2019 年 10 月に 3 泊滞在
general managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 23 日)
안녕하세요 아스타호텔 홍성오 총지배인입니다. 저희 아스타호텔을 이용해 주시고 좋은 이용후기를 통하여 격려해 주셔서 진심으로 감사드립니다. 앞으로도 고객님들이 더욱 더 편안하게 이용할 수 있는 호텔이 될 수 있도록 지속적으로 유지 관리해 나갈 것을 약속드립니다.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 10 月に 3 泊滞在
general managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 21 日)
안녕하세요 아스타호텔 홍성오 총지배인입니다. 저희 아스타호텔을 이용해 주시고 좋은 이용후기를 통하여 격려해 주셔서 진심으로 감사드립니다. 앞으로도 고객님들이 더욱 더 편안하게 이용할 수 있는 호텔이 될 수 있도록 지속적으로 유지 관리해 나갈 것을 약속드립니다.

10/10 (非常に良い)

Yuji

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
1泊のみでしたが、快適でした。清潔だしバスターミナルも近くにあります。 日本人にも使いやすいと思います
2019 年 10 月に 1 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 17 日)
Hello, I'm Hong Sung Oh, the general manager of Astar Hotel. Thank you for using Astar Hotel and leaving a good comment. In the future, I will continue to make efforts to become the Astar Hotel that will satisfy you in all aspects as well as in service. Thank you.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
チェックインの際、部屋を間違えて入ってしまって、外出から戻ったら鍵が開かず困っていたら、適切に処置してもらい助かりました。バスターミナルから近く、バス移動を検討されてる方には便利な立地です。私はハルラ山の登山が目的だったのでよかったです。施設は新しい感じで全般的に綺麗でした。
2019 年 9 月に 2 泊滞在
General Manager からの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 8 日)
Hello, I'm Hong Sung Oh, the general manager of Astar Hotel. Thank you for using Astar Hotel and leaving a good comment. In the future, we will continue to manage and strive to make the Astar Hotel comfortable for you. Thank you.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
歯ブラシはアニメティで置いていただけると嬉しいです
2019 年 9 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 2 日)
Hello, I'm Hong Sung Oh, the general manager of Astar Hotel. Thank you for using the Astar Hotel and leaving us a valuable review, and we do not offer disposable toothbrushes, toothpaste and razor as part of Jeju's environmental protection. In the future, I will work hard to become the Astar Hotel that will satisfy you. Thank you.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 9 月に 2 泊滞在
general managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 2 日)
안녕하세요 아스타호텔 홍성오 총지배인입니다. 저희 아스타호텔을 이용해 주시고 좋은 이용후기를 통하여 격려해 주셔서 진심으로 감사드립니다. 앞으로도 고객님들이 더욱 더 편안하게 이용할 수 있는 호텔이 될 수 있도록 지속적으로 유지 관리해 나갈 것을 약속드립니다.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 9 月に 3 泊滞在
general managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 2 日)
안녕하세요 아스타호텔 홍성오 총지배인입니다. 저희 아스타호텔을 이용해 주시고 좋은 이용후기를 통하여 격려해 주셔서 진심으로 감사드립니다. 앞으로도 고객님들이 더욱 더 편안하게 이용할 수 있는 호텔이 될 수 있도록 지속적으로 유지 관리해 나갈 것을 약속드립니다.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
受付のスタッフの皆さんの笑顔がとても素敵で気持ち良く宿泊させて頂きました。部屋もバスルームもとても広く清潔で嬉しかったです。窓からの景色も遠くにイカ釣り漁船の灯りを見る事が出来て素敵でした。とても安かったのに期待以上でした。一階にコンビニとレストラン、隣には24時間営業のソルロンタン店もあります。歩いて映画館にも行け空港からもとても近いのでとても便利な立地です。またチェジュに来た際には必ず宿泊します。ありがとうございました。
2019 年 9 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 14 日)
Hello, I'm Hong Sung Oh, the general manager of Astar Hotel. Thank you for using Astar Hotel and leaving a good comment. I'm glad that you left a good memory for your trip to Jeju with our Astar Hotel. In the future, we will continue to manage the Astar Hotel for you to use comfortably. Thank you.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
満点!
建物も新しく、廊下のじゅうたんもふかふか。とっても高級感があるのに、こんなにリーズナブルでいいのかしら、と思ったほどです。ロケーションもよく、スタッフの笑顔いっぱいの対応もよく、 すべてに快適でした 次も絶対、ここに泊まります。
2019 年 8 月に 2 泊滞在
General Mnagerからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 8 日)
Hello, I'm Hong Sung Oh, the general manager of Astar Hotel. Thank you for using Astar Hotel and leaving us a good comment. In the future, I promise to work hard to become the Astar Hotel for your convenience. Thank you.

10/10 (非常に良い)

ATSUSHI

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
部屋はいいですが。
お部屋は快適でした。韓国のホテルとしては清潔でした。唯一の欠点は、冷蔵庫の中の無料のミネラルウォーターがジャムでベトべだったことです。細かなチェックはできていないようでした。
2019 年 8 月に 3 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 8 日)
Hello, I'm Hong Sung Oh, general manager of Astar Hotel. First of all, I'm very sorry to inconvenience you during your stay. For many customers who visit our hotel, we always pay close attention to room hygiene, direction, and cleanliness. The staff who received systematic training are doing maintenance and checking the room in advance, but I don't think we have been able to carry out careful inspection on that part. From now on, I will try my best to make sure that more careful maintenance and room inspection are carried out. Thank you for your valuable time-to-use review.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 8 月に 1 泊滞在
general managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 2 日)
안녕하세요 아스타호텔 홍성오 총지배인입니다. 저희 아스타호텔을 이용해 주시고 좋은 이용후기를 통하여 격려해 주셔서 진심으로 감사드립니다. 앞으로도 고객님들이 더욱 더 편안하게 이용할 수 있는 호텔이 될 수 있도록 지속적으로 유지 관리해 나갈 것을 약속드립니다.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
清潔なお部屋で、スタッフの方は質問すると日本語を使って一生懸命説明してくださり助かりました。 しかしホテルの部屋のトイレのドアが建て付けが悪かったのか、完全に閉まりませんでした。それで特に不便だったというわけではありませんでしまが、宿泊時に一言伝えていただきたかったです。もしかして把握されていなかったのかもしれませんが…。 済州バスターミナルまで近かったので、いろんな観光に行きたい方は便利な立地だと思います。
2019 年 8 月に 3 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 22 日)
Hello, I'm Hong Seong-oh, general manager of Astar Hotel. First of all, I'm sorry for the inconvenience of using the room. If you have any room problems, please contact the front desk and we'll take immediate action. If you come to Jeju next time, I hope you can pick me up at the Astar Hotel. Thank you.

10/10 (非常に良い)

ちなまま

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
日本語もわかってくれてとても親切に対応してくれたので満足です。
2019 年 8 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 22 日)
Hello, I'm Hong Seong-oh, general manager of Astar Hotel. Thank you for using our Astar Hotel and for your compliments. I'm just glad you had a good time on your trip to Jeju Island with our hotel. We will try to become an Astar Hotel where customers can use it comfortably in the future. Thank you.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2019 年 8 月に 2 泊滞在
general managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 2 日)
안녕하세요 아스타호텔 홍성오 총지배인입니다. 저희 아스타호텔을 이용해 주시고 좋은 이용후기를 통하여 격려해 주셔서 진심으로 감사드립니다. 앞으로도 고객님들이 더욱 더 편안하게 이용할 수 있는 호텔이 될 수 있도록 지속적으로 유지 관리해 나갈 것을 약속드립니다.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
静かで部屋の状態等、総合的には良かった。 滞在中、傘の貸し出しをしたかったが、貸出料が結構高かった。 今まで滞在したホテルは無料で貸し出ししていたので、その点だけ残念に感じた。
2019 年 8 月に 2 泊滞在
General managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 16 日)
Hello, I'm Hong Seong-oh, general manager of Astar Hotel. Thank you for using the Astar Hotel. Our Hotel receives 10,000 won as a deposit for the loan of an umbrella, and I'm sorry to hear that you felt uncomfortable about it. It will be the Astar Hotel, where you can listen to your words and find ways to improve. Thank you.

10/10 (非常に良い)

G、横浜市

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
丁寧に日本語で対応してくれたので最高でした!シャンプーとボディソープはより日本人が普段使ってるタイプだとなおよし
2019 年 7 月に 3 泊滞在
General managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 7 日)
Hello, I'm Hong Seong-oh, general manager of the Astar Hotel in Jeju. Thank you for visiting our Astar Hotel and leaving us a valuable review. In the future, we will continue to make it an Astar Hotel where you can use it comfortably. Thank you.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
バスターミナルから近かったので、バスを利用する時に良かったです
2019 年 7 月に 2 泊滞在
General Manegerからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 25 日)
Hello, I'm Hong Seong-oh, general manager of Astar Hotel. First of all, thank you very much for visiting our Astar Hotel and encouraging us through careful and good use reviews. We promise to continue to manage and strive to make the hotel a comfortable place for you in the future. Thank you.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ルームサービスが安いし美味しいです。
2019 年 7 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 18 日)
Hello, I'm Hong Seong-oh, general manager of Astar Hotel. First of all, thank you very much for visiting our Astar Hotel and encouraging us through a good use review. I hope your trip to Jeju with the Astar Hotel remains a pleasant memory. Thank you.

10/10 (非常に良い)

YUKIHIRO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最高!
繁華街に近いし、綺麗な ホテルです。
2019 年 7 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 14 日)
Hello, I am general manager of Astar Hotel Hong Sung Oh. We would like to express our sincere appreciation to you for using our Astar Hotel and for your review, and your feedback will be a great help to other visitors to Astar Hotel. We promise that we will continue to maintain our service to become a more convenient hotel for our customers in the future. Thank you.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
きちんと掃除されており清潔感があった。コンビニが併設されており便利だった。
2019 年 6 月に 4 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 11 日)
Good morning, I am a general manager of Astar Hotel, Seong Oh Hong. First of all, I would like to thank you for using Astar Hotel and encouraging us through a good review. We wish you a memorable trip to Jeju with the Astar Hotel. Thank you.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 5 月に 1 泊滞在
general managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 18 日)
안녕하세요 아스타호텔 홍성오 총지배인입니다. 저희 아스타호텔을 이용해 주시고 좋은 이용후기를 통하여 격려해 주셔서 진심으로 감사드립니다. 앞으로도 고객님들이 더욱 더 편안하게 이용할 수 있는 호텔이 될 수 있도록 지속적으로 유지 관리해 나갈 것을 약속드립니다.

8/10 (良い)

ちぇじゅ大好き、東京

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
快適に過ごせました。 冷蔵庫が、暑い季節には小さく冷蔵するのにスペース不足と感じました。 シャワー使用時に仕切りが小さく、カーテンが欲しいと思いました。
2019 年 5 月に 3 泊滞在
general managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 2 日)
Hello, I am general manager of Astar Hotel Hong Sung Oh. Thank you for using our Hotel and the good use. With the advice and words you have given us, we will try to become an Asta Hotel that will be developed further. We promise that we will continue to maintain our service to become a more convenient hotel for our customers in the future. Thank you.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
2019 年 5 月に 3 泊滞在
general managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 18 日)
안녕하세요 아스타호텔 홍성오 총지배인입니다. 저희 아스타호텔을 이용해 주시고 좋은 이용후기를 통하여 격려해 주셔서 진심으로 감사드립니다. 앞으로도 고객님들이 더욱 더 편안하게 이용할 수 있는 호텔이 될 수 있도록 지속적으로 유지 관리해 나갈 것을 약속드립니다.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 5 月に 3 泊滞在
general managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 18 日)
안녕하세요 아스타호텔 홍성오 총지배인입니다. 저희 아스타호텔을 이용해 주시고 좋은 이용후기를 통하여 격려해 주셔서 진심으로 감사드립니다. 앞으로도 고객님들이 더욱 더 편안하게 이용할 수 있는 호텔이 될 수 있도록 지속적으로 유지 관리해 나갈 것을 약속드립니다.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
大変素晴らしいホテルです。 とても清潔(他のホテルと違い、ゴミ等を回収する時は専用の手袋を使っていました)で、 スタッフの方々の気配りも行き届いていて、 何度行ってもまた泊まりに行きたくなります。 また、こちらのホテルはお水がとても良く、 シャワーを浴びるだけでお肌がスベスベになります。 済州島で一番おすすめのホテルです。 また、ホテルのレストランと朝食の食事も美味しいのですが、 ホテルの両隣にあるソルロンタン屋さんと洋菓子屋さんがそれぞれ絶品です。
2019 年 5 月に 3 泊滞在
호텔 관리진からの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 25 日)
Hello, I am general manager of Astar Hotel Hong Sung Oh. We would like to express our sincere appreciation to you for using our Astar Hotel and for your review, and your feedback will be a great help to other visitors to Astar Hotel. We promise that we will continue to maintain our service to become a more convenient hotel for our customers in the future. Thank you.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 5 月に 3 泊滞在
general managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 18 日)
안녕하세요 아스타호텔 홍성오 총지배인입니다. 저희 아스타호텔을 이용해 주시고 좋은 이용후기를 통하여 격려해 주셔서 진심으로 감사드립니다. 앞으로도 고객님들이 더욱 더 편안하게 이용할 수 있는 호텔이 될 수 있도록 지속적으로 유지 관리해 나갈 것을 약속드립니다.

6/10 (普通)

チェジュ初心者、japan

カップルで旅行
気になった点 : スタッフとサービス
市庁通りまで歩いて10分ほどで行けるので立地は良いです。また、2つ隣の焼肉屋さんは英語が少し通じて美味しいご飯を近場で食べることができました。 ホテルの部屋は毎日クリーンしてくれるところと海外のホテルにはあまり無いウォッシュレット付きのトイレがありました。(個人的に電気が最新式で凄かった) 不便だったところは、歯ブラシと歯磨き粉が無いところと、シャワー室・トイレが同じ部屋にあり遮る壁はあるがドアがありませんでした。シャワー室が5センチくらい段差があるので静かに使えば水が洗面台に出る事は無いと思います。(シャワーの水圧は強めも弱めも有り良かった) スタッフさんは英語も日本語もあまり通じなかった。夜、部屋からフロントにかけた時は英語が話せるスタッフさんが出てくれた。 また、移動でタクシーを呼んでくださいとフロントにいうと5分以内に呼んでくれる。一回だけホテルで呼んだタクシーの運転手にお金をぼったくられた。 空港、東大門、地下ショッピング街、海の方まではタクシー使えばすぐ行ける距離。 ホテルのサービスや立地、両方に利便性を求める人にはオススメできないけど、遠出はタクシー使うかレンタカーで行く。でもご飯とかはパパッと近場で済ませたいという人や仕事で来る人にはビジネスホテルと観光客用のホテル半々くらいの温度感なのでオススメ。
2019 年 4 月に 4 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 7 日)
Good morning, I am a general manager of Astar Hotel, Seong Oh Hong. First of all, I would like to thank you for using Astar Hotel and encouraging us through a good review. We apologize for any inconvenience caused by the staff's lack of foreign language skills. We will focus on developing employees' abilities through systematic training. We'll become the Astar Hotel, which is becoming more and more advanced through the reveiw phase you left behind. Thank you.

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
チェックインしたら予約した部屋と違うタイプの部屋だったので、フロントへ言うと特別に部屋を変えてあげると言われ、謝りもせず偉そうな態度。こちらは当然予約したタイプの部屋にすべきだ言うが聞き入れない、フロントの対応には我慢がなりません。
2019 年 4 月に 3 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 7 日)
Good morning, I am a general manager of Astar Hotel, Seong Oh Hong. First of all, I'm really sorry for making you feel uncomfortable. we apologize if there was any problem with the attitude of the employees. We will focus on developing employees' abilities through systematic training. We'll become the Astar Hotel, which is becoming more and more advanced through the reveiw phase you left behind. Thank you.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
立地が、空港からも観光地へもバスターミナルが近いのでとても良かった。 部屋も思ったより広くて、大満足です。 周りにも、カフェや食堂がそこそこあって、賑やか過ぎず、地元感があっていい感じでした。 思ったより天候が悪く寒かったのですが、暖房がしっかり効いていて、寒い外から帰って暖かい部屋で安心しました。 外国人でも、親切に対応してくれて嬉しかったです。 済州島観光時は、また利用したいです。
2019 年 4 月に 2 泊滞在
General managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 3 日)
Hello, I'm Hong Sung Oh, the general manager of Jeju Astar Hotel. We are also very pleased that you stayed pleasantly during your stay at our hotel. In the future, we promise to continuously manage to make the Astar Hotel a comfortable place for you. Thank you for your good reviews and hope to see you again.

10/10 (非常に良い)

SAEKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
サウナと焼肉
サウナが充実していてよかったです。近隣にサービスのよい焼肉レストランがあり大満足でした。
2019 年 4 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 9 日)
Hello, I am general manager of Astar Hotel Hong Sung Oh. We would like to express our sincere appreciation to you for using our Astar Hotel and for your review, and your feedback will be a great help to other visitors to Astar Hotel. We promise that we will continue to maintain our service to become a more convenient hotel for our customers in the future. Thank you.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
すごく良かったです。
2018 年 9 月に 2 泊滞在
General managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 3 日)
Hello, I'm Hong Sung Oh, the general manager of Jeju Astar Hotel. We are also very pleased that you stayed pleasantly during your stay at our hotel. In the future, we promise to continuously manage to make the Astar Hotel a comfortable place for you. Thank you for your good reviews and hope to see you again.

10/10 (非常に良い)

yamada

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの方達が皆様とても親切で、内装も綺麗で、大変素晴らしいホテルです。 一階のレストランの食事もとても美味しいです。 また、お部屋も含めお水は地下水を使っているそうで、 ただシャワーを浴びただけでお肌がスベスベになります。 済州島に行く時は、ここのホテル以外考えられません。
2018 年 10 月に 2 泊滞在
General managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 2 日)
Hello, I'm Hong Seong-oh, general manager of Astar Hotel. Thank you very much for using the Astar Hotel and encouraging us through a good review. In the future, we promise to maintain the hotel to make it more comfortable for you.

8/10 (良い)

仁保子

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適でした
2泊3日利用しました 初日にトイレの水漏れがあって不安になりましたが、フロントスタッフの方が日本語が話せる方の対応で直ぐに修理して頂きその後は快適に過ごせました。 部屋も広く綺麗でのんびりできました。 ホテルと隣接してコンビニもありとても便利でした。
2019 年 3 月に 2 泊滞在
general managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 21 日)
Hello, I am general manager of Astar Hotel Hong Sung Oh. We would like to express our sincere appreciation to you for using our Astar Hotel and for your review, and your feedback will be a great help to other visitors to Astar Hotel. We promise that we will continue to maintain our service to become a more convenient hotel for our customers in the future. Thank you

10/10 (非常に良い)

Sinho

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
部屋
部屋も広く快適な空間に滞在できた。
2019 年 2 月に 2 泊滞在
general managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 2 日)
Hello, I am general manager of Astar Hotel Hong Sung Oh. We would like to express our sincere appreciation to you for using our Astar Hotel and for your review, and your feedback will be a great help to other visitors to Astar Hotel. We promise that we will continue to maintain our service to become a more convenient hotel for our customers in the future. Thank you.

8/10 (良い)

SAE、Osaka

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
とても綺麗で快適に過ごせるホテルでしたが、部屋のWiFiが繋がりにくい点が残念でした。(ロビーでは問題なかったです。)
2019 年 2 月に 1 泊滞在
general managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 16 日)
Hello, I'm General Manager Hong Sung Oh of the Astar Hotel. Thank you very much for leaving a good review. The Wi-Fi is available free of charge in the room. If you have any problems, please contact the front desk to resolve the problem immediately. Thank you for leaving a good review and I look forward to seeing you again next time. Thank you.

10/10 (非常に良い)

MYO、Kyoto

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地も大変便利で、新しいホテルだったのでロビーも部屋も清潔で快適でした。フロントスタッフの方も社員の方はとても親切で印象もよかったですが、バイト風の若い女性の態度がちょっと…で残念でした。 トイレのウォシュレットが故障していて、水が出てきませんでした。 総合的にはとてもよかったです。
2019 年 1 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 13 日)
Hello, I am general manager of Asta Hotel Hong Sung Oh. Thank you very much for leaving a good review. We apologize if our staff could have hurt you. We will do our best to prevent this happening through systematic staff training. I will continue to pay close attention to the comfort of our customers in the future. Thank you.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
観光タクシーを お願いする時 つたない韓国語で話しました。。 何とか理解してもらえ 日本語が堪能な 良い運転手さんを紹介して貰えました。。帰りは朝早くの出発だったので  前日 予約しようとしたら 朝フロントで言えば良いとの事、、5分もしないうちに タクシーが来て 無事空港まで、、。。おだやかな雰囲気の良いホテルでした。。
2018 年 11 月に 3 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 9 日)
Hello, I'm Hong Seong-oh, general manager of Asta Hotel. Thank you for using our hotel and leaving us a review. At the front of us, we can speak English, Chinese, Japanese, etc. and when you book a taxi or tour, please ask the front desk for help and we will help you in detail. I hope you have a good memory for your trip to the Asta Hotel. Thank you.

8/10 (良い)

はるみの、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
3人部屋で、シングルベッドが3つあったのが良かったです。
2018 年 11 月に 2 泊滞在
General managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 3 日)
Hello, I am Hong Seong-oh, general manager of Asta Hotel. Thank you for using the Asta Hotel and leaving a wait. As our hotel is equipped with various types of rooms, we offer a wide variety of customers such as family trip or business visit. In the future, we will try to provide you with a comfortable space. Thank you.

8/10 (良い)

KazKomatz、Hyogo Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
フィットネスジムとサウナのある、部屋のバスタブがとても良いホテル。新しく清潔で、快適なホテルです。周辺には長距離バス停や色んな店が多く、とても便利なホテルです。空港近くからのバス停から1200won(T-money 可)10分程で、目の前にバス停がありました。但し、本数は少ないです。 残念なのは、宿泊者は半額というものサウナ利用だけでも、10000wonが必要ですし、戻っては来るのですが雨傘を借りるのに10000wonのデポジットが必要であった。
2018 年 11 月に 1 泊滞在
general mannagerからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 16 日)
Hello. First of all, I really feel sorry for your loss. We ask that our sauna facilities are operated as a member for high quality, and that guests are staying in a private space, at a discounted price to hotel guests and to understand. Please understand that the price is not available for free at the site and thank you for leaving it for Asta Hotel.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2018 年 10 月に 3 泊滞在
general mannagerからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 4 日)
Hello, I am Hong Seong Oh, the general manager of Asta Hotel. Thank you for using the Asta Hotel and for your encouragement through a good review. I hope your trip to Jeju Island with Asta Hotel remains a pleasant memory. Thank you.