ロビー

リゾーツ ワールド ゲンティン - リゾート ホテルの口コミ

2.5 out of 5
リゾーツ ワールド ゲンティン - リゾート ホテル
Genting Highlands, Genting Highlands, Pahang

口コミ

7.6

良い

評価 10 - 242 件の口コミ中 53 件が非常に良い" "
評価 8 - 242 件の口コミ中 110 件が良い" "
評価 6 - 242 件の口コミ中 49 件が普通" "
評価 4 - 242 件の口コミ中 24 件が不満" "
評価 2 - 242 件の口コミ中 6 件が非常に不満" "

7.8/10

清潔度

7.6/10

スタッフとサービス

6.8/10

設備とサービス

7.4/10

施設のコンディションと設備

7.4/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
立地も良くレストランの料理も美味しい
2019 年 9 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
清掃の人が親切でした。
2019 年 8 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

超繁忙期の宿泊費は高いです
普通のスタンダードなホテルです。 通常1泊8000円くらいですが、超繁忙期ということで1泊24000円くらいしました。この値段に見合うホテルか?というとお世辞でも見合うとは言えませんでしたが、外に出ずにリゾートワールド内の各施設(屋内遊園地、ショッピングモール、カジノ、フードコート等)に行けたのは便利でした。
2019 年 8 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 6 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

kenji

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ゲンティンカジノ面白いよ、
綺麗な部屋で景色もよくゲンティンの山に昇る御来光が拝めました。その御利益か、カジノで三万円ほど勝つことができました。 ただバスで行くとホテルロビーまで20分も歩かされます。また案内板が少なく何回も迷いました。 食事付きプランはないようですが 回りにリーズナブルなレストランがあるのはさすがマレーシアと いう感じです。
2019 年 1 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
カジノに直結していて便利だった。期待以上に良かったので満足。

8/10 (良い)

Julia、Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
快適なホテル
前回はファーストワールドホテルに宿泊しましたが、部屋も狭く快適とは言えませんでした。 こちらのホテルは広さも十分にあり、不自由無く快適に過ごせました。 カジノは近くにもありますが、小さいです。大きなカジノに行くには10分程歩く必要はあります。
2017 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

よーよー、Jakarta

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
ゲンティン・ハイランドのホテルの中では部屋が広め
コンサート目当てでゲンティン・ハイランドに行きました。 前に泊まったファーストワールドホテルは狭いビジネスホテルで、落ち着けませんでしたが、こちらのリゾート・ホテルの部屋は広くて落ち着けました。 なお、WIFIはないのが不便でした。

8/10 (良い)

pinkdragon

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ゲンティンハイランドの便利なホテル
期待以上の客室、設備、又スタッフも親切で好感が持てた。 残念なのはシャワーのみの客室しか無い点とお部屋でのフリーwifiが無い点。次回も又利用する予定。

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
WiFiが使えなかった
1泊しました。WiFiはロビーだけ使用可と説明受け、パスワードをもらうが繋がらず、上とは別のフロントに聞くと今はトラブルで使えないと半ギレで言われた。部屋、設備は普通。値段は安い。

4/10 (不満)

Julie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Barbara

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
A Highland Surprise.
We were overwhelmed by the lenghths to which the staff accommodated our needs to be in different parts of the overall resort at different times. Because most of the major hotels and attractions are interconnected with undercover links and escalators, walking from one to another was relatively easy on such a steep location.
2023 年 10 月に 3 泊滞在
Social Care Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 23 日)
Dear Valued Guest,Thank you so much for your review. We really appreciate you taking the time to share your experience with us. We thank you for your visit and we hope you'll visit us again in the future. Socially Yours,RWG Social Care Team

10/10 (非常に良い)

SOH

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 6 月に 3 泊滞在
Social Care Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 19 日)
Dear Soh,Thank you so much for your review. We really appreciate you taking the time to share your experience with us. We thank you for your visit and we hope you'll visit us again in the future. Socially Yours,RWG Social Care Team

10/10 (非常に良い)

Khoo Koh

良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 4 月に 4 泊滞在
Social Care Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 23 日)
Dear Valued Guest,Thank you so much for your review. We really appreciate you taking the time to share your experience with us. We thank you for your visit and we hope you'll visit us again in the future. Socially Yours,RWG Social Care Team

8/10 (良い)

Lian peng

2022 年 12 月に 2 泊滞在
Social Care Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 23 日)
Dear Valued Guest,Thank you so much for your review. We really appreciate you taking the time to share your experience with us. We thank you for your visit and we hope you'll visit us again in the future. Socially Yours,RWG Social Care Team

8/10 (良い)

ELIANA、PUNGGO CENTRALL

2023 年 3 月に 2 泊滞在
Social Care Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 23 日)
Dear Valued Guest,Thank you so much for your review. We really appreciate you taking the time to share your experience with us. We thank you for your visit and we hope you'll visit us again in the future. Socially Yours,RWG Social Care Team

2/10 (非常に不満)

Xun Jie

カップルで旅行, 家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Poor customer service with sometimes rude behaving receptionist. Room is not clean.
2023 年 2 月に 3 泊滞在
Social Care Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 23 日)
Dear Valued Guest,Thank you so much for your review. We really appreciate you taking the time to share your experience with us. We have taken note of your feedback and suggestion. It's important for us to know which area we should improve our services. We thank you for your visit and hope you'll revisit us in the future. Socially Yours,RWG Social Care Team

6/10 (普通)

Hee Kyung

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
여러모로 불편했던 호텔
우선 룸에서는 와이파이가 없어서 와이파이를 사용하려면 호텔 로비로 내려가야하는 점이 가장 불편합니다. 우리가 묵었던 룸의 창문이 꼭 닫히질 않아 차고 축축한 공기가 계속 유입되어 지내기가 불편했습니다. 이불에서 퀴퀴한 냄새가 나서 불쾌했습니다. 체크인 과정이 너무 복잡합니다. 완전한 모바일 시스템도 아니고 프런트 직원의 도움을 받아야하는 것도 아니라서 프런트에서 회원등록하고 다시 키오스크로 가서 다시 체크인해야하고, 너무 복잡하고 번잡했습니다. 또한 Food Factory의 아침식사 뷔페는 절대적으로 추천하지 않습니다. 먹을 것도 없고 어수선하고 비위생적이고.
2023 年 2 月に 1 泊滞在
Social Care Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 23 日)
Dear Valued Guest,Thank you so much for your review. We really appreciate you taking the time to share your experience with us. We have taken note of your feedback and suggestion. It's important for us to know which area we should improve our services. We thank you for your visit and hope you'll revisit us in the future. Socially Yours,RWG Social Care Team

8/10 (良い)

Gek Choo

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Big room
Social Care Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 23 日)
Dear Valued Guest,Thank you so much for your review. We really appreciate you taking the time to share your experience with us. We thank you for your visit and we hope you'll visit us again in the future. Socially Yours,RWG Social Care Team

10/10 (非常に良い)

theresia

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
with family
better than first world actually, but the service from the hotel is just not friendly. even no wifi here. it sucks nowadays don't have wifi at hotel.
2022 年 12 月に 5 泊滞在
Social Care Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 23 日)
Dear Valued Guest,Thank you so much for your review. We really appreciate you taking the time to share your experience with us. We have taken note of your feedback and suggestion. It's important for us to know which area we should improve our services. We thank you for your visit and hope you'll revisit us in the future. Socially Yours,RWG Social Care Team

10/10 (非常に良い)

Jashveerdeep Singh

Social Care Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 23 日)
Dear Valued Guest,Thank you so much for your review. We really appreciate you taking the time to share your experience with us. We thank you for your visit and we hope you'll visit us again in the future. Socially Yours,RWG Social Care Team

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
A basic hotel with high price. No wifi in the room. Only available at the hotel lobby.
2022 年 12 月に 1 泊滞在
Social Care Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 23 日)
Dear Valued Guest,We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay at our hotel. We are committed to addressing the issues you raised and implementing necessary improvements to ensure a better guest experience in the future. Your comments will be shared with our team to learn from and make the necessary changes.Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate your understanding.Socially Yours,RWG Social Care Team

8/10 (良い)

Lim

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice stay with a view with the family.
Stay was nice. Room was good size. No room service however and parking is not complimentary. Although room rates went sly high during the dec holidays weekend
2022 年 12 月に 3 泊滞在
Social Care Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 23 日)
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your experience with us! We are thrilled to hear that you enjoyed your stay at our hotel. Providing exceptional hospitality and ensuring our guests have a memorable experience is always our top priority.We look forward to welcoming you back for another delightful stay in the future.Socially Yours,RWG Social Care Team

6/10 (普通)

Eng Keen

2022 年 12 月に 1 泊滞在
Social Care Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 23 日)
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your experience with us! We are thrilled to hear that you enjoyed your stay at our hotel. Providing exceptional hospitality and ensuring our guests have a memorable experience is always our top priority.We look forward to welcoming you back for another delightful stay in the future.Socially Yours,RWG Social Care Team

8/10 (良い)

WEI RE

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Overall was great. Too noisy no sounds proofing
Social Care Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 23 日)
Dear Valued Guest,We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay at our hotel. We are committed to addressing the issues you raised and implementing necessary improvements to ensure a better guest experience in the future. Your comments will be shared with our team to learn from and make the necessary changes.Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate your understanding.Socially Yours,RWG Social Care Team

4/10 (不満)

Looi

2022 年 10 月に 1 泊滞在
Social Care Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 23 日)
Dear Valued Guest,Thank you so much for your review. We really appreciate you taking the time to share your experience with us. We thank you for your visit and we hope you'll visit us again in the future. Socially Yours,RWG Social Care Team

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
no wifi in room.
Such grand hotel there is no wifi in the room. No provide toothbrush & toothpaste. End up we have to buy our own.
2022 年 10 月に 2 泊滞在
Social Care Teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 23 日)
Dear Valued Guest,We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay at our hotel. We are committed to addressing the issues you raised and implementing necessary improvements to ensure a better guest experience in the future. Your comments will be shared with our team to learn from and make the necessary changes.Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate your understanding.Socially Yours,RWG Social Care Team

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2020 年 3 月に 2 泊滞在
Social Careからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 23 日)
Dear Guest, Thank you for the good rating! We’re so happy you enjoyed your stay with us. Hope to see you again soon :) Socially Yours, RWG Social Care Team

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Bad check-in experience
The hotel receptionist couldn’t find our details through the booking ID and I booked 3 rooms with King Size beds but was given 2 rooms with separate Super Single beds and 1 room with King Size beds. Hotels.com has to work more closely with the hotel with customers request. Staff was patient and tried different ways to find our booking by using our names. And since I booked 3 rooms, he managed to find our rooms/booking under 3 different names. Other than that, everything else about the hotel was great. Location was great too as it’s near shopping district. A convenience store and starbucks at hotel lobby was great too.
2020 年 3 月に 2 泊滞在
Social Careからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 23 日)
Dear Guest, Thank you so much for your review. We really appreciate you taking the time to share your experience with us. We have taken note of your feedback and suggestion. It's important for us to know which area we should improve our services. We thank you for your visit and we hope you'll visit us again in the future. Socially Yours, RWG Social Care Team

6/10 (普通)

LOK YI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Social Careからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 27 日)
Dear Lok, Thank you for your review. We will appreciate if you can to tell your experience with us. We need to know which area we should improve our services. We thank you for your visit, and we hope you'll revisit us in the future. Socially Yours, RWG Social Care Team

6/10 (普通)

Mohammed、Saudi Arabia

Not
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Social Careからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 27 日)
Dear Mohammed, Thank you for your review. We will appreciate if you can to tell your experience with us. We need to know which area we should improve our services. We thank you for your visit, and we hope you'll revisit us in the future. Socially Yours, RWG Social Care Team

8/10 (良い)

Rebecca

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 3 泊滞在
Social Careからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 27 日)
Dear Rebecca, Thank you for the good rating! We’re so happy you enjoyed your stay with us. Hope to see you again soon :) Socially Yours, RWG Social Care Team

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 12 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

TWTYK

カップルで旅行
良かった点 : 設備とサービス
Waited for about 20 mins to check in as there was only one serving staff. No WiFi in the room,
2019 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Jen

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very basic room, tv limited Channels (no suitable kids channel), no wifi provided. Situated next to stars avenue so music was blasting non stop in the afternoon and in the evening till 11pm. I can’t believe we paid $600plus RM for this. Carpark was $21rm and not included as well. Got our room at 2pm and later they call us to inform early check in applied and I need to pay. It was $5rm and the staff paid it in the end since it was his mistake but I felt it was overall poor hotel management and actually management should have waived instead of making staff pay. The only plus point is that it is linked to carpark and shopping mall. Will avoid staying again
2019 年 11 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 11 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
Absence of signage and info counter
When we got out of Awana cable car station, there was no signage at all to give directions to the Hotel, nor information counter to provide assistance. The visitors had to manage by themselves alone.Very frustrated...
2019 年 11 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Boon Cheang

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2019 年 11 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Isra

良かった点 : スタッフとサービス
Good location, a little old - need renovate + NEED WIFI in room
2019 年 10 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
The fan in the room needs servicing, extremely noisy.. noise control is bad. I do t know where is the blasting music coming from
2019 年 10 月に 3 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
A disappointing stay as the property is old and time for the room to do a makeover. Need to walk quite a distance to the new cable car station from the hotel. Been donkey years since my last visit and Genting Highland now with many building taking over the once nice and beautiful place and green scenery there.
2019 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Good and rejuvating stay
One of the better hotels compared to first world hotel. Comes with a rain shower and doesnt have a bath tub but it's okay for me. Quiet environment and the hotel is kind enough to let us check in earlier for a small fee. Booking through hotels.com make it even better as there is assurance that we got the cheapest deal =)
2019 年 10 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Checking in is smooth. Room are clean & well equipped. Only flaw is that we need to pay RM15 for checking in at around 12.30pm ( official check in is 3pm). Most hotel in Malaysia don’t charge fair early check in if room available.
2019 年 10 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Chan

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度
Clean and neat. Cons: no plain water and no wifi. Staff Natalie not very friendly
2019 年 10 月に 1 泊滞在

6/10 (普通)

Mamdouh

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Our stay
Not clean Bed is not comfortable and small The hotel is 3 stars for sure
2019 年 10 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
很棒
2019 年 9 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

EE PING

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Simple comfort with no extras at a fairly expansive price charged by Genting Resort World. Location is convenient as it is located within the Genting Resort World complex.
2019 年 10 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Looks like was renovated, service just a call away, official check-in Was 3pm, Just pay RM5 and you can have the room right away. Breakfast at Cafe Terrace at Grand Genting with 40% discount is better value then eating at Malaysia street
2019 年 10 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
no wifi
i could not accept no wifi in room
2019 年 9 月に 1 泊滞在