Dear te,Warm greetings from MGM!Thank you for staying with us. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and it is truly a delight to receive positive feedback from you. We strive every day to Make Great Moments for our guests which make your valuable comments very important to us. We look forward to serving you again soon.
10/10 (非常に良い)
Tomohiro
カップルで旅行
2023 年 1 月 2 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテルの施設も部屋も綺麗でサービスもいき届いていた
Tomohiro
Customer Careからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 6 日)
Dear Mr. Sawada,Warm greetings from MGM!Thank you for staying with us. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and it is truly a delight to receive positive feedback from you. We appreciate it very much.We strive every day to Make Great Moments for our guests which make your review very important to us. Thank you for taking the time to share your experience with us. Your pleasant journey means a lot to the entire team.Thank you again for your kind comments and visit. We look forward to serving you again soon.Best regards,
Dear Guest / Guest name,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Best regards,
Front Office
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2020 年 1 月 16 日
宿泊されたお客様
2020 年 1 月に 5 泊滞在
Front Officeからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 18 日)
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Best regards,
Front Office
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2020 年 1 月 9 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
素晴らしいホテルでした
宿泊されたお客様
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Front Officeからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 24 日)
Dear Guest ,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Best regards,
Front Office
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 12 月 15 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Front Officeからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 2 日)
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
Best regards,
Front Office
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2019 年 11 月 29 日
良かった点 : 清潔度
宿泊されたお客様
2019 年 11 月に 1 泊滞在
Front Officeからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 14 日)
Dear Guest ,
Thank you for taking the time to share your feedback. While we wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, we can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Best regards,
Front Office
10/10 (非常に良い)
いまる艇、東京
出張, グループ旅行
2019 年 11 月 14 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
きれいで快適でした。
いまる艇
2019 年 11 月に 4 泊滞在
Front Officeからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 14 日)
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
Best regards,
Front Office
10/10 (非常に良い)
CHIZURU
2019 年 9 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
客室も朝食も最高でした。とくにコンソルジュの対応は素晴らしく大変助かりました。
CHIZURU
2019 年 9 月に 3 泊滞在
Cherylからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 14 日)
Dear CHIZURU,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Best regards,
Front Office
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 9 月 9 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Cherylからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 14 日)
Dear Sir/Madam,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Best regards,
Front Office
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
グループ旅行
2019 年 7 月 22 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
シャワーの水圧が弱かった。
宿泊されたお客様
2019 年 7 月に 3 泊滞在
Front Officeからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 6 日)
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Best regards,
Front Office
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. While we wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, we can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Best regards,
Front Office
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
カップルで旅行
2019 年 7 月 16 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とにかくすべてが豪華!お部屋もきれいだし、スタッフも丁寧な対応でした。
宿泊されたお客様
2019 年 7 月に 2 泊滞在
Front Officeからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 6 日)
Dear Guest,
Warm greetings from MGM!
It is always a pleasure to receive positive feedback from our guests, particularly when they describe an experience like yours.
We strive every day to Make Great Moments for our guests, which is why your comments are so meaningful for us to receive. Thank you for taking the time to share your thoughts, and we look forward to passing along your compliments to our team members. Your experience means a lot to the entire team.
Thanks again for your kind comments and patronage. We very much hope to serve you again soon.
Best regards
Front Office
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 7 月 11 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2019 年 7 月に 4 泊滞在
Front Officeからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 6 日)
Dear Guest / Guest name,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Best regards,
Front Office
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2019 年 5 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great room and wonderful staff.
宿泊されたお客様
2019 年 5 月に 1 泊滞在
Front officeからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 29 日)
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Best regards,
Front office
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2019 年 5 月 22 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ウォシュレットは欲しかった。
宿泊されたお客様
2019 年 5 月に 2 泊滞在
Front Officeからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 25 日)
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. We do have rooms that has washlet, just kindly inform us your room preference in advise before arrival and we will try our best to accommodate your request. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
Best regards,
Front Office
2/10 (非常に不満)
宿泊されたお客様
2019 年 5 月 19 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
宿泊されたお客様
2019 年 5 月に 1 泊滞在
Front Officeからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 25 日)
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. While we wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, we can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.
Best regards,
Front Office
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 5 月 8 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2019 年 5 月に 1 泊滞在
Front Officeからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 14 日)
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Best regards,
Front Office
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
グループ旅行
2019 年 5 月 8 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
ウオシュレットでない エアコン調節出来ない スタッフ対応良いです
宿泊されたお客様
2019 年 5 月に 3 泊滞在
Front Officeからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 14 日)
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Best regards,
Front Office
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
グループ旅行
2019 年 5 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても素晴らしい。立地も良く便利でした。
宿泊されたお客様
2019 年 4 月に 3 泊滞在
Front Officeからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 14 日)
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Best regards,
Front Office
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2019 年 5 月 5 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
アメニティ、ミニバー等、充実
宿泊されたお客様
2019 年 5 月に 1 泊滞在
Karlからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 8 日)
Dear guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Best regards,
Front Office
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Best regards,
Front Office
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
出張, グループ旅行
2019 年 4 月 17 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
プールが修理中で入れなかった。
あとは完璧!!!
宿泊されたお客様
2019 年 4 月に 1 泊滞在
Karlからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 8 日)
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Best regards,
Front Office
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
小さなお子様連れの家族旅行
2019 年 3 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
たいへん よかった。言葉がなかなか通じなかったことくらい。部屋もきれいだったよ
宿泊されたお客様
2019 年 3 月に 3 泊滞在
Front Officeからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 1 日)
Dear Guest / Guest name,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Best regards,
Front Office
Dear Guest / Guest name,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Best regards,
Front Office
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2019 年 3 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
掃除も行き届き、快適に過ごせました。
宿泊されたお客様
2019 年 3 月に 3 泊滞在
Front Officeからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 27 日)
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Best regards,
Front Office
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 3 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2019 年 3 月に 1 泊滞在
Front Officeからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 10 日)
Dear guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Best regards,
Front Office
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Best regards,
Front Office
10/10 (非常に良い)
Jacky、Japan
小さなお子様連れの家族旅行
2019 年 3 月 22 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Everything was amazing in MGM Cotai
Jacky
2019 年 3 月に 1 泊滞在
Front Officeからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 27 日)
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Best regards,
Front Office
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 3 月 9 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
とても素晴らしい。
スタッフの対応も抜群に良い。
子供にプレゼントも用意してくれた。
宿泊されたお客様
2019 年 3 月に 1 泊滞在
Front Officeからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 27 日)
Dear Guest ,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Best regards,
Front Office
6/10 (普通)
宿泊されたお客様
2019 年 2 月 28 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2019 年 2 月に 3 泊滞在
Front Officeからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 3 日)
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
Sincerely,
Front Office
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2019 年 2 月 25 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
全体的に満足しています。
宿泊されたお客様
2019 年 2 月に 3 泊滞在
Front Officeからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 27 日)
Dear Guest, Warm greetings from MGM! It is always a pleasure to receive positive feedback from our guests, particularly when they describe an experience like yours. We strive every day to Make Great Moments for our guests, which is why your comments are so meaningful for us to receive. Thank you for taking the time to share your thoughts, and I look forward to passing along your compliments to our team members. Your experience means a lot to me and to the entire team. Thanks again for your kind comments and patronage. We very much hope to serve you again soon. Best regards Front Office
10/10 (非常に良い)
S、日本
出張
2019 年 2 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
日本語の通じる方が親切にご対応していただき助かりました。
S
2019 年 2 月に 1 泊滞在
Front Officeからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 27 日)
Dear S, Warm greetings from MGM! It is always a pleasure to receive positive feedback from our guests, particularly when they describe an experience like yours. We strive every day to Make Great Moments for our guests, which is why your comments are so meaningful for us to receive. Thank you for taking the time to share your thoughts. Your experience means a lot to the entire team. Thanks again for your kind comments and patronage. We very much hope to serve you again soon. Best regards Front Office
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 2 月 23 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
豪華で素晴らしい。またスタッフも気配りが細かい。
宿泊されたお客様
2019 年 2 月に 1 泊滞在
Front Officeからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 10 日)
Dear guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Best regards,
Front Office
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2019 年 2 月 16 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
中国人がほとんどで、英語もあまり通じない。
宿泊されたお客様
2019 年 2 月に 3 泊滞在
Front Officeからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 20 日)
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!
Sincerely,
Front Office
4/10 (不満)
宿泊されたお客様
2019 年 2 月 1 日
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2019 年 1 月に 1 泊滞在
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 1 月 10 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ミニバーが無料なのが最高です!
宿泊されたお客様
2018 年 12 月に 5 泊滞在
Front Officeからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 16 日)
Dear Guest, Warm greetings from MGM! It is always a pleasure to receive positive feedback from our guests, particularly when they describe an experience like yours. We strive every day to Make Great Moments for our guests, which is why your comments are so meaningful for us to receive. Thank you for taking the time to share your thoughts, and I look forward to passing along your compliments to our team members. Your experience means a lot to me and to the entire team. Thanks again for your kind comments and patronage. We very much hope to serve you again soon. Best regards, Front Office
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 1 月 9 日
宿泊されたお客様
2019 年 1 月に 3 泊滞在
Front Officeからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 16 日)
Dear Guest, Thank you for the review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Front Office
8/10 (良い)
Masahiro
2019 年 1 月 8 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Masahiro
2019 年 1 月に 1 泊滞在
Front Officeからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 13 日)
Dear Masahiro,
Warm greetings from MGM!
It is always a pleasure to receive positive feedback from our guests, particularly when they describe an experience like yours.
We strive every day to Make Great Moments for our guests, which is why your comments are so meaningful for us to receive. Thank you for taking the time to share your thoughts, and I look forward to passing along your compliments to our team members. Your experience means a lot to me and to the entire team.
Thanks again for your kind comments and patronage. We very much hope to serve you again soon.
Best regards
Front Office
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 1 月 5 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2018 年 12 月に 4 泊滞在
Front Officeからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 7 日)
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Front Office
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 1 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
キレイで良いが、新しいからか、他のホテルとのシャトルバスが少ない
宿泊されたお客様
2018 年 12 月に 4 泊滞在
Front Officeからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 7 日)
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Front Office
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 1 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2018 年 12 月に 1 泊滞在
Front Officeからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 7 日)
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Front Office
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2018 年 12 月 26 日
宿泊されたお客様
2018 年 12 月に 1 泊滞在
Front Officeからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 7 日)
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Front Office
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2018 年 12 月 24 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2018 年 12 月に 3 泊滞在
Front Officeからの返信 (投稿日 : 2019 年 1 月 7 日)
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Front Office
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2018 年 12 月 12 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Everyone at the hotel was kind.All the drinks in the refrigerator were free.It was better if you had a bathrobe.
宿泊されたお客様
2018 年 12 月に 4 泊滞在
Front Officeからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 19 日)
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Front Office
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2018 年 11 月 27 日
良かった点 : 清潔度、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
宿泊されたお客様
2018 年 11 月に 2 泊滞在
Front Officeからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 7 日)
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Front Office
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2018 年 11 月 26 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
宿泊されたお客様
2018 年 11 月に 1 泊滞在
Front Officeからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 7 日)
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Front Office
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2018 年 11 月 12 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
素敵でした。また、とまってみたいです。
宿泊されたお客様
2018 年 11 月に 3 泊滞在
Front Officeからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 19 日)
Dear Guest, Warm greetings from MGM! It is always a pleasure to receive positive feedback from our guests, particularly when they describe an experience like yours. We strive every day to Make Great Moments for our guests, which is why your comments are so meaningful for us to receive. Thank you for taking the time to share your thoughts, and I look forward to passing along your compliments to our team members. Your experience means a lot to me and to the entire team. Thanks again for your kind comments and patronage. We very much hope to serve you again soon. Best regards, Guest Experience Team
Dear Yossy, Warm greetings from MGM! Thank you for choosing us for your recent stay. We genuinely appreciate the constructive feedback you have provided. Thoughtful takeaways such as yours are extremely helpful and important to us in our efforts to deliver the highest standards of quality and service to our valuable guests. We are driven by the aim to Make Great Moments for each of you. Please rest assured that your highlighted issue was immediately addressed by the management and specialist team of our hotel. Appropriate measures will be taken based on your evaluation. We sincerely appreciate your business and thank you once again for taking the time to share your feedback. Best Regards, Front Office
Dear Guest,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Front Office