エコノミー スイート 2 ベッドルーム | アイロン / アイロン台、WiFi (無料)、ベッドシーツ、アラーム付き時計

ハリウッド パームズ イン アンド スイーツの口コミ

2 out of 5

口コミ

5.4
評価 10 - 692 件の口コミ中 78 件が非常に良い" "
評価 8 - 692 件の口コミ中 125 件が良い" "
評価 6 - 692 件の口コミ中 155 件が普通" "
評価 4 - 692 件の口コミ中 128 件が不満" "
評価 2 - 692 件の口コミ中 206 件が非常に不満" "

5.6/10

清潔度

5.6/10

スタッフとサービス

5.2/10

設備とサービス

5.2/10

施設のコンディションと設備

5.6/10

環境への配慮

口コミ

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
1階に滞在する場合、2階の足音がかなりうるさく眠れない。滞在時、深夜2時ごろ滞在者と従業員の間での口論が響き渡り、危険を感じるレベル。寝具は枕がひどく匂い耐えられない。室内は清潔とはいいがたく、掃除が行き届いていない。椅子にも座りたくなく、室内のものにも手を触れたくない。料金同等の価値は見いだせず、なぜこの価格設定にしているのか全く理解できない。二度と宿泊したくない。
2021 年 7 月に 1 泊滞在
CM - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2021 年 7 月 28 日)
親愛なる大切なゲスト、 レビューを残していただきありがとうございます。 ご期待に添えないことを心よりお詫び申し上げます。 あなたが報告した問題があなたが快適な滞在をするのを妨げていることを理解しています。 これは、ゲストに体験してもらいたいこととは正反対です。 これはチームと話し合っており、前進が妨げられるような状況に最善を尽くします。 私たちはあなたにより良いサービスを提供する別の機会があることを望んでいます。 心から、

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、客室の快適度
2020 年 2 月に 1 泊滞在
Hollywood Palms Inn and Suites Managementからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 28 日)
Thanks for your review. We would love to hear more about your experience, so that we can use your valuable feedback to deliver an even better experience next time. Please reach out to us with any further comments or suggestions you wish to share. Again, thank you for being our guest and taking the time to rate your experience.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度
2019 年 6 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

KOJI

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
観光旅行には正直おすすめしません…
ハリウッドエリアのモーテルなのでホテルとは比較はできませんが、ハリウッドという観光地に旅行するならちゃんとしたホテルに宿泊されることをおすすめします。 ここのモーテルはハリウッドから近いためモーテルとは言え割高だし、部屋の清潔感も治安もとても良いとは言えません。 チェックインの際、フロントロビーには鍵がかかっており、呼鈴を鳴らしてホテルスタッフを呼びますし、ホテルロビーのスタッフとの間には防弾ガラスが… このエリアの治安の悪さを感じました。 安宿をというのならハリウッドから少し離れたエリアに宿泊した方が部屋も清潔で治安の良い場所があると思います。 毎年ロスには仕事と観光を兼ねて行きますが、ここのモーテルに泊まることはもう無いと思います。 男だけの旅ならまだしも、カップルや御家族連れでの旅行でしたら治安的にもここのモーテルは止めておいた方が…
General Managerからの返信 (投稿日 : 2016 年 11 月 17 日)
Thanks for staying with us. We work hard to make our guests are happy and appreciate your feedback! We’re sorry if you were unhappy we’ll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 客室の快適度
Peterからの返信 (投稿日 : 2016 年 7 月 16 日)
We’re sorry you were unhappy - we’ll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
良い経験でした。
子供と二人で6泊しました、 宿泊した部屋が悪かったんだとおもいますが、 特にクーラーの音がうるさくて、熟睡できなかた。 ロサンゼルスは初めてなので、 これがあたり前なのかもしれませんが、 1泊の料金が1万2千円で、 日本では考えられない位、全ての面で 最高にレベルが低くかったです。 また、ロサンゼルスは良かったので、 同じ料金位のホテルで比べます。 英語が得意じゃない方には難しいかも。
Thank u for your stay we appreciate your business and feedback. Sorry for the inconvenience u had at our hotel.

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
普通のモーテルです。
大きな石鹸は毎日取り替えられ、ハウスキーパーはきちっとしているがドライヤーなどが欲しかった。 立地は良く便利。 前払いでチェックoutがらく。 他の部屋が沢山改装工事をしていたので 今後綺麗になるかも?
Peterからの返信 (投稿日 : 2016 年 7 月 16 日)
We’re sorry you were unhappy - we’ll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

4/10 (不満)

jesse、san diego

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The room isn't as nice as they are in the photos.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
CC - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 26 日)
Hi jesse! We apologize if the room did not meet your expectations based on the photos. We strive to accurately represent our accommodations through our online images, and we regret if there was a discrepancy in your experience.Your feedback is valuable to us, and we will review our photos and descriptions to ensure they accurately reflect the current condition of our rooms. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to provide you with a more satisfying experience in the future. If there is anything else we can do to assist you, please don't hesitate to let us know.

6/10 (普通)

Jaccob

良かった点 : スタッフとサービス
2024 年 4 月に 2 泊滞在
CC - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 3 日)
Hi Jaccob! Thank you for taking the time to leave us a rating. If there was any way we could make your next stay a much more positive experience, do not hesitate to reach out to us and let us know how we can improve.

10/10 (非常に良い)

Jordan

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Best placed and affordable place on Sunset.
2024 年 3 月に 1 泊滞在
MP - Guest Relations Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 10 日)
Hello Jordan, Thank you for choosing to stay with us! We appreciate you taking the time to tell us about your experience. Your feedback is very important and we value your opinion. We are pleased to know that you enjoyed your time with us!

2/10 (非常に不満)

Mike

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Outdated, dirty, smelly room. For $175 a night, I’d expect much better.
2024 年 2 月に 1 泊滞在
MP - Guest Relations Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 20 日)
Hello Mike, We’re sorry to hear of your less than satisfactory experience and hope you will accept our sincerest apologies. We are committed to providing great customer service and we would like to make things right. We value our customers’ opinions and would like to thank you for bringing this to our attention.

10/10 (非常に良い)

Amber

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 2 月に 1 泊滞在
MP - Guest Relations Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 20 日)
Hello Amber, Thank you for taking the time to give your feedback. We really appreciate it. Looking forward to seeing you again. Please let us know about your future experiences.

2/10 (非常に不満)

Oscar

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Worst hotel
Worst hotel. Pictures look nice but rooms are really dirty. Beds make a lot of noise. Guy at the front has eyes on you all the time watching every move you make. I wouldn’t doubt if he has cameras in the room.
2024 年 2 月に 4 泊滞在
MP - Guest Relations Manager からの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 17 日)
Hello Oscar, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We’re sorry to hear that your experience hasn’t met your expectations on this occasion. I’ve shared this with the team so we can improve the facilities and provide a great experience for our customers in their stay here with us. We value our customers’ opinions and would like to thank you for bringing this to our attention.

10/10 (非常に良い)

Bienvenido James

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Convenience.
2023 年 12 月に 1 泊滞在
MP - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 13 日)
Hello Bienvenido, Thank you for choosing to stay with us! We appreciate you taking the time to tell us about your experience. Your feedback is very important and we value your opinion. We are pleased to know that you enjoyed your time with us!

2/10 (非常に不満)

Mahin

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
The check in was bobinden the window not friendly at all the room wasn’t clean.the sheets were dirty and had cigarette burn holes. Bathroom not that clean and not enough soap shampoo no hair dryer. TV didn’t work. Noisy motorcycles in the parking were loud noises .
2023 年 12 月に 1 泊滞在
MP - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 1 日)
Hello Mahin, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. We’re sorry to hear of your less than satisfactory experience and hope you will accept our sincerest apologies. We are committed to providing great customer service. We value our customers’ opinions and would like to thank you for bringing this to our attention.

4/10 (不満)

Ricardo

2023 年 12 月に 2 泊滞在
MP - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 19 日)
Hello Ricardo, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. Please help us to improve by providing more information on your experience. Thank you.

2/10 (非常に不満)

Rosalva

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 1 泊滞在
MP - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 17 日)
Hello Rosalva, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. Please help us to improve by providing more information on your experience. Thank you.

6/10 (普通)

Patinya、Buckeye

家族旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 1 泊滞在
MP - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 10 日)
Hello Patinya, Thank you for taking the time to give your feedback. We really appreciate it. Looking forward to seeing you again. Please let us know about your future experiences and that you will be truly impressed with our continued improvements.

10/10 (非常に良い)

Züsana

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Great location
2023 年 11 月に 4 泊滞在
MP - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 14 日)
Hello Zusana, Thank you for taking the time to share your comment regarding our location. We hope to see you again and that you will be truly impressed with our continued improvements.

6/10 (普通)

billie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
All right
The inner door security lock didn’t work I had to fix the toilet before I could flush it
2023 年 10 月に 1 泊滞在
MP - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 4 日)
Hello Billie, Thank you for letting us know about the issues that you experienced during your recent stay at our hotel. Reviews like these give us an opportunity to address areas of improvement. Guest satisfaction is our top priority, Rest assured that your concern has been forwarded to the hotel management and will be handled accordingly.

10/10 (非常に良い)

Nicole

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 10 月に 1 泊滞在
MP - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 31 日)
Hello Nicole, Thank you for your heartwarming review about your stay with us! We are glad to know that your stay with us was wonderful with great room spaces. We are looking forward in sharing our best moments with you again!

4/10 (不満)

Kaj

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Smutsigt
2023 年 10 月に 1 泊滞在
MP - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 31 日)
Hello Kaj, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. Please help us to improve by providing more information on your experience. Thank you.

2/10 (非常に不満)

José

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
No lo que promocionan
No fue lo que esperaba. En fotos se mira bonito y limpio. En persona es totalmente lo contrario. El recepcionista súper grosero y demandante. Nunca había visto un cuarto sucio hasta las paredes.
2023 年 10 月に 1 泊滞在
MP - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 31 日)
Hello Jose, We’re sorry to hear of your less than satisfactory experience and hope you will accept our sincerest apologies. We are committed to providing great customer service and we would like to make things right. We value our customers’ opinions and would like to thank you for bringing this to our attention.

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Clean and comfy
It seems like they just remodeled the rooms. They were clean and comfortable. Parking wasn’t an issue for us, but we did get back to our room late at night. My only issue was that I called to let them know I was going to be a late check in and they said they couldn’t hold the room because hotels.com does not pay them upfront. Luckily my sister lives in the area and was able to go and check in for us. Other than that it was a very pleasant stay.
2023 年 10 月に 2 泊滞在
MP - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 14 日)
Hello Valued Customer, We would like to thank you for taking the time to complete our online survey. Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay. Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future.

4/10 (不満)

Noemi

家族旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Never coming back in this hotel anymore. Carpet too dirty and dusty…didn’t clean up
2023 年 10 月に 1 泊滞在
MP - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 14 日)
Hello Noemi, We understand your disappointment. It’s important to us that our customers are more than satisfied and we would like the opportunity to resolve this issue immediately. We value our customers’ opinions and would like to thank you for bringing this to our attention.

8/10 (良い)

Azucena

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Conveniently located. Bed was a little noisy, old frame made a lot of noise.
2023 年 9 月に 1 泊滞在
MP - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 27 日)
Hello Azucena, Thank you for taking the time to share your comment regarding our location. We hope to see you again and that you will be truly impressed with our continued improvements.

6/10 (普通)

Linda

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス
When arriving was informed we could have no visitors and deposit was done only in cash. The room had dirty spots on the walls and Sheetrock chipping off of wall. No hot water and was overall unsafe at times due to the homeless people
2023 年 9 月に 4 泊滞在
MP - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 23 日)
Hello Linda, Thank you for letting us know about the issues that you experienced during your recent stay at our hotel. Reviews like these give us an opportunity to address areas of improvement. Guest satisfaction is our top priority, Rest assured that your concern has been forwarded to the hotel management and will be handled accordingly.

2/10 (非常に不満)

Clariza、Sunnyvale

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
MP - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 14 日)
Hello Clariza, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. Please help us to improve by providing more information on your experience. Thank you.

2/10 (非常に不満)

????

気になった点 : 清潔度
2023 年 9 月に 1 泊滞在
MP - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 23 日)
Hello Valued Customer, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. Please help us to improve by providing more information on your experience. Thank you.

4/10 (不満)

David

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
No mention of cash deposit until check in?
2023 年 9 月に 1 泊滞在
MP - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 19 日)
Hello David, Thank you for letting us know about the issues that you experienced during your recent stay at our hotel. Reviews like these give us an opportunity to address areas of improvement. Guest satisfaction is our top priority, Rest assured that your concern has been forwarded to the hotel management and will be handled accordingly.

2/10 (非常に不満)

maria

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
the sink was leaking bad tha shower pan has a spot look bad
2023 年 8 月に 1 泊滞在
MP - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 28 日)
Hello Maria, We understand your disappointment. It’s important to us that our customers are more than satisfied and we would like the opportunity to resolve this issue immediately. We value our customers’ opinions and would like to thank you for bringing this to our attention.

2/10 (非常に不満)

petra

小さなお子様連れの家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Very dirty
2023 年 8 月に 2 泊滞在
MP - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 28 日)
Hello Petra, We’re sorry to hear of your less than satisfactory experience and hope you will accept our sincerest apologies. We are committed to providing great customer service and we would like to make things right. We value our customers’ opinions and would like to thank you for bringing this to our attention.

2/10 (非常に不満)

Carlos

家族旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
Always read the reviews
This hotel makes you feel so insecure, I prefered not to stay, it is expensive for the conditions of the hotel, I paid almost the same for another brand hotel just a few miles away.
2023 年 8 月に 2 泊滞在
MP - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 13 日)
Hello Carlos, We’re sorry to hear of your less than satisfactory experience and hope you will accept our sincerest apologies. We are committed to providing great customer service and we would like to make things right. We value our customers’ opinions and would like to thank you for bringing this to our attention.

2/10 (非常に不満)

John

2023 年 8 月に 1 泊滞在
MP - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 14 日)
Hello John, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. Please help us to improve by providing more information on your experience. Thank you.

4/10 (不満)

Guadalupe

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Cancelación mi reservación sin previo aviso, muy incomodo, la habitación con mal olor, poca limpieza No me gusto para nada.
2023 年 8 月に 2 泊滞在
MP - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 9 日)
Hello Guadalupe, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. We’re sorry to hear of your less than satisfactory experience and hope you will accept our sincerest apologies. We are committed to providing great customer service. We value our customers’ opinions and would like to thank you for bringing this to our attention.

2/10 (非常に不満)

Jaime

2023 年 8 月に 1 泊滞在
MP - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 2 日)
Hello Jaime, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. Please help us to improve by providing more information on your experience. Thank you.

10/10 (非常に良い)

David

カップルで旅行, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
It’s great for what you pay for! House keeping came in and replenished towels and made beds when we didn’t even ask. Staff was friendly!
2023 年 7 月に 2 泊滞在
MP - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 2 日)
Hello David, Thank you for your feedback. We are glad to hear that you enjoy your stay with us. We always make sure to provide the best experience to our guests. We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience! Have a great day!

4/10 (不満)

Nelson

家族旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Only go for a last resort
Place is run down, looks nothing like the nice photos in the website, it looks MUCH more worn down, no breakfast, beds are uneven and uncomfortable, AC barely worked, parking is limited, no other significant amenities
2023 年 7 月に 1 泊滞在
MP - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 29 日)
Hello Nelson, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We’re sorry to hear that your experience hasn’t met your expectations on this occasion. I’ve shared this with the team so we can improve the facilities and provide a great experience for our customers in their stay here with us. We value our customers’ opinions and would like to thank you for bringing this to our attention.

8/10 (良い)

barbara

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
Hôtel simple près du walk of fame
Hôtel de type motel bien situé pour aller sur Hollywood boulevard. Confort très sommaire. Personnel de l’accueil pas très agréable. Bruyant
2023 年 7 月に 2 泊滞在
MP - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 23 日)
Hello Barbara, Thank you for taking the time to give your feedback. We really appreciate it. Looking forward to seeing you again. Please let us know about your future experiences and that you will be truly impressed with our continued improvements.

6/10 (普通)

Jose

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Me gusto que el cuarto estaba espacioso, lo que no me gustó era el aspecto por fuera
2023 年 7 月に 1 泊滞在
MP - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 23 日)
Hello Jose, We understand your disappointment. It’s important to us that our customers are more than satisfied and we would like the opportunity to resolve this issue immediately. We value our customers’ opinions and would like to thank you for bringing this to our attention.

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度
günstig, aber wenig Komfort
Die Hälfte der Zimmer im 1. Stock - allerdings kein Aufzug (man muß Koffer selbst hochschleppen) im 2-Bettzimmer nur ein Sessel und ein unbequemer Hocker
2023 年 6 月に 18 泊滞在
MP - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 16 日)
Hello Valued Customer, We’re sorry to hear of your less than satisfactory experience and hope you will accept our sincerest apologies. We are committed to providing great customer service and we would like to make things right. We value our customers’ opinions and would like to thank you for bringing this to our attention.

6/10 (普通)

Arpha

2023 年 7 月に 2 泊滞在
MP - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 11 日)
Hello Arpha, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. Please help us to improve by providing more information on your experience. Thank you.

4/10 (不満)

Hector

2023 年 6 月に 1 泊滞在
MP - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 23 日)
Hello Hector, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. Please help us to improve by providing more information on your experience. Thank you.

4/10 (不満)

Eric

気になった点 : 清潔度
2023 年 6 月に 2 泊滞在
MP - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 16 日)
Hello Eric, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. Please help us to improve by providing more information on your experience. Thank you.

2/10 (非常に不満)

Daniel

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
There were cockroaches on the walls and dead all over the walkway carpets. There were hairs under the unwashed sheets. The walls are stained and they refused my refund because i moved the sheet to find the hairs under them. The person working there is deceptive he will try and trick you don't give them your money you won't stay!
2023 年 6 月に 1 泊滞在
MP - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 3 日)
Hello Daniel, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. We’re sorry to hear of your less than satisfactory experience and hope you will accept our sincerest apologies. We are committed to providing great customer service. We value our customers’ opinions and would like to thank you for bringing this to our attention.

2/10 (非常に不満)

Jeremy

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
The bed was barely put together and made SO much noise. The folks working there were also not pleasant in the least.
2023 年 6 月に 2 泊滞在
MP - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 9 日)
Hello Jeremy, It is disheartening to hear about your experience. We apologize for the inappropriate behavior shown by our staff. Our team never wants our guests to go back like this with a bad experience. We are actively investigating your feedback with our management for prompt action. And will surely forward your valuable feedback to our team for improvements. We hope to earn your business on future travels so that you can see our continuous improvement.

6/10 (普通)

Quentin

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2023 年 6 月に 2 泊滞在
MP - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 9 日)
Hello Quentin, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. Please help us to improve by providing more information on your experience. Thank you.

2/10 (非常に不満)

Venesa

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 6 月に 1 泊滞在
MP - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 6 日)
Hello Venesa, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. Please help us to improve by providing more information on your experience. Thank you.

2/10 (非常に不満)

Christopher

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
2023 年 5 月に 1 泊滞在
MP - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 2 日)
Hello Christopher, We’re so sorry that your experience did not match your expectations. Please help us to improve by providing more information on your experience. Thank you.

8/10 (良い)

Dean

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice hotel stay
Really nice clean hotel, best shower ever , comfortable bed. good value for money. Neighborhood was only down side but wasn’t too bad.
2023 年 5 月に 1 泊滞在
MP - Guest Relations Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 24 日)
Hello Dean, Thank you for taking the time to give your feedback. We really appreciate it. Looking forward to seeing you again. Please let us know about your future experiences and that you will be truly impressed with our continued improvements.