外観

ホリデイ イン ロサンゼルス - LAX エアポート IHG ホテルの口コミ

3 out of 5

口コミ

8.0

とても良い

評価 10 - 3471 件の口コミ中 1511 件が非常に良い" "
評価 8 - 3471 件の口コミ中 963 件が良い" "
評価 6 - 3471 件の口コミ中 457 件が普通" "
評価 4 - 3471 件の口コミ中 260 件が不満" "
評価 2 - 3471 件の口コミ中 280 件が非常に不満" "

8.2/10

清潔度

8.4/10

スタッフとサービス

7.8/10

設備とサービス

7.8/10

施設のコンディションと設備

8.0/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

REIKO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
空港まで送迎バスがあるのが良かったです。シャワーのお湯が冷たかった。目の前にマクドナルドやコンビニがあり便利
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 17 日)
Thank you for your feedback. We're glad to hear that you found our shuttle service to the airport convenient and appreciated the nearby McDonald's and convenience store. We apologize for the issue you experienced with the shower temperature. Your comments are important to us, and we will look into this matter to ensure a better experience for our guests in the future. We hope to welcome you back for an even more pleasant stay.Sincerely,Kevin HernandezAssistant Front Office ManagerHoliday Inn LAX

10/10 (非常に良い)

RIE

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテル内は綺麗だし、スタッフさんの対応も特に申し分ないです。 ホテル内の売店に売っている食べ物の値段は高かったので、食べ物が必要な場合はマックかコンビニで買った方が良いかと思います。
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 17 日)
Thank you for your kind words about our hotel and staff. We appreciate your feedback regarding the prices in our hotel shop. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

4/10 (不満)

Tomomi

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
飛行機がおくれ、口コミがよかったので急遽宿泊しました。空港の送迎シャトルがあり助かりましたが、部屋は綺麗とは言い難く、エアコンも壊れてつきませんでした。周囲の治安も良くはなさそうで、目の前のマックも怪しげでした。再度使うことはないと思います。
2024 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

MIKIO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
空港へのシャトルバスの時刻表があると、より分かりやすい
2024 年 5 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Junji

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
空港から近いから いつも利用させて頂いてます
2024 年 3 月に 1 泊滞在

2/10 (非常に不満)

shugeo

出張
気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel worker went on strike from early morning and made extreme big noise at hotel front. I could not sleep well. I was very much disapointed.
2024 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 14 日)
Thank you for bringing your experience to our attention. We are truly sorry to hear about the disruption caused by the strike, which impacted your rest and overall satisfaction with your stay. The comfort and well-being of our guests are top priorities, and it's disheartening to learn that we fell short in providing a peaceful environment during this unforeseen event. Please know that we take matters like these seriously as they help us identify areas needing improvement. Your feedback has been shared with our management team to review how situations like this can be managed more effectively in the future. We value your patronage and hope you will give us another opportunity to restore your confidence in Holiday Inn Los Angeles - LAX Airport.Sincerely,Kevin HernandezAssistant Front Office ManagerHoliday Inn LAX

8/10 (良い)

HITOMI

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
エアポートからも近く、帰りのシャトルバスも非常に便利でした。
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 8 日)
Thank you, HITOMI, for sharing your experience at Holiday Inn Los Angeles - LAX Airport, an IHG Hotel. It's wonderful to hear that our proximity to the airport and the convenience of our shuttle bus service added value to your stay. We're committed to providing a seamless travel experience for all our guests and are glad we could meet your transportation needs efficiently.Sincerely,Ryan J Ayaay-WhitlowAssistant Front Office ManagerHoliday Inn LAX

10/10 (非常に良い)

ryoko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 4 日)
Thank you, ryoko, for taking the time to share your experience at Holiday Inn Los Angeles - LAX Airport. We are thrilled to hear that our strategic location added convenience to your stay and that you found value in our amenities and services. Our team strives to provide a welcoming atmosphere, so it's wonderful to know we met your expectations. Your kind words about our staff are greatly appreciated and have been shared with the team as a source of encouragement. We look forward to having the opportunity to welcome you back in the future.

8/10 (良い)

TAKESHI

2024 年 2 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

MAHO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 23 日)
Thank you for your good rating. We're glad to hear that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcoming you back soon.Sincerely,RYAN J AYAAY-WHITLOWAssistant Front Office ManagerHOLIDAY INN LOS ANGELES AIRPORT LAX

10/10 (非常に良い)

YOSHITAKA

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 21 日)
Thanks for the amazing rating, Yoshitaka!We care deeply about the happiness and satisfaction of our guests. We can't wait to see you again soon for another outstanding experience at Holiday Inn Los Angeles-LAX Airport!

6/10 (普通)

MAHO

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
飛行機が遅れて遅くなってしまったが、シャトルバスが迎えに来てくれて助かりました。 早朝出発でしたが、シャトルバスで送迎してもらえたので良かったです。 部屋の古さは仕方ないかな でもロビーとかはおしゃれなインテリアで良かった スタッフは、普通にこなしてました。 アメリカ人の接客は、どこもこんなもんじゃ無いかな ありがとうございました!
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 20 日)
Thank you for your review. We're glad to hear that our shuttle bus service was helpful during your late arrival and early departure. As for the room, we understand that it may feel a bit dated, but we hope our stylish lobby made up for it. Your feedback about our staff is noted as well. Thank you again for choosing us.Sincerely,Ryan J Ayaay-WhitlowAssistant Front Office ManagerHoliday Inn LAX

10/10 (非常に良い)

Yoshiki

2023 年 12 月に 2 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 21 日)
Yoshiki, it's wonderful to see your high rating of Holiday Inn Los Angeles-LAX Airport. We're thrilled you had an excellent experience during your stay with us. We eagerly anticipate your next visit. Safe travels until then!

8/10 (良い)

Ryoji

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 24 日)
Thank you for the 4-star rating, Ryoji!We are delighted to see that you had a wonderful time at Holiday Inn Los Angeles-LAX Airport. We're so glad that you felt nicely accommodated during your stay, and we look forward to a future visit from you!

10/10 (非常に良い)

Nobuko

出張, 家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 13 日)
Thanks for the perfect rating, Nobuko!We're pleased to hear that you have fully enjoyed your stay at Holiday Inn Los Angeles-LAX Airport, as we strive to create a full service experience for our guests. We can't wait to see you again soon!

4/10 (不満)

yoshihiro

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 8 日)
Yoshihiro, while it's disappointing to see we didn't meet your expectations during your stay, your feedback is important as we aim to address any possible areas of improvement. Thank you for staying with us. We look forward to having another chance to better serve you next time.

6/10 (普通)

TOMOHARU

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 11 月に 8 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 5 日)
Tomoharu, thank you for your rating. As we constantly strive to improve, your feedback plays an important role. If you wish to share any additional details or experiences, feel free to reach out to us. We hope to better serve you in the future.

6/10 (普通)

Sho

出張, グループ旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Close to the LAX
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 14 日)
Sho, we appreciate you taking the time to leave feedback. It sounds like our vicinity to LAX was advantageous for your travel plans, and we hope you enjoyed other aspects of your stay as well. We hope to accommodate you again in the near future.

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

出張
気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
can not sleep.
Terrible noise. Demonstrations have been going on since early morning, making it impossible to spend a comfortable time.
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 30 日)
We are truly sorry to hear about the noise disruption you experienced during your stay. Please know, periods of increased noise can occasionally occur, such as during demonstrations, which are beyond our control. We understand the inconvenience they can cause and wish this hadn't diminished the enjoyment of your stay. In future, our team members are on hand to assist in providing alternative solutions where possible, such as moving guests to quieter rooms if available. We hope for another opportunity to provide you with the quiet and comfortable experience you expected.

8/10 (良い)

MASAMI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 24 日)
Masami, it's wonderful to hear that you had a satisfactory experience at the Holiday Inn Los Angeles-LAX Airport. We hope to serve you again in the future.

4/10 (不満)

Kimiyuki

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
サービスは、よくなかった。
サービスは、よくなかったです。最初の部屋は、電気もつかず結局部屋を変えてもらいました。
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 10 日)
キミユキ様、貴重なご意見を誠にありがとうございます。サービスやお部屋の設備に問題があったとのこと、大変残念に思います。私たちの目標は、一貫した質の高いホスピタリティを提供することであり、これらの面での改善に今後も努力を続けていきます。将来的には、より良い体験を提供する別の機会があることを願っています。

8/10 (良い)

toru

2023 年 10 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 5 日)
Toru, thank you for choosing Holiday Inn Los Angeles-LAX Airport and taking the time to rate us. We're glad you found the experience noteworthy. We strive to exceed your expectations every time and look forward to welcoming you back soon.

6/10 (普通)

toshimichi

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
kingbed is good
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 8 日)
Thank you for taking the time to submit this feedback, Toshimichi.We are very pleased to hear that you found your stay to be agreeable. We regret to hear your time was less than perfect. We will share your feedback with our team moving forward. We look forward to hosting you again so that we can share a better stay with you.

2/10 (非常に不満)

haruhiko

出張
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
サービス精神なし。自分の担当業務以外は興味なし。困っている人にも興味なし。よくこれでホテル業が成立してものです。もう二度と来ない。
2023 年 10 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 2 日)
晴彦さん、あなたの経験があなたの期待と一致しなかったことを残念に思います。ゲストの福祉は最優先事項であるため、サービスに対するお客様の認識についてお聞きするのは憂慮すべきことです。より丁寧で包括的な支援を確保するための変更が追求されます。皆様のフィードバックに基づいて行われた改善を示す機会を期待しています。

8/10 (良い)

Yuki

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 30 日)
Thank you for this lovely rating, Yuki!We're thrilled to know we could provide an enjoyable experience for you. We care about the comfort and satisfaction of our guests so we look forward to hosting you again at Holiday Inn Los Angeles-LAX Airport. We'd like to share an even better experience with you soon.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 21 日)
We appreciate your impressive rating of the Holiday Inn Los Angeles-LAX Airport. It fills us with joy that you had a fantastic experience with us. We hope to welcome you back again soon for another top-notch experience.

8/10 (良い)

TOSHIKO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 19 日)
Toshiko, thank you for your rating. We're pleased to learn that you found the Holiday Inn Los Angeles-LAX Airport to be a satisfying accommodation choice. Should you find yourself in Los Angeles again, we hope to have the pleasure of welcoming you back.

10/10 (非常に良い)

??

It was convenient and close to the airport. There were restaurants around and he was pretty good. The hotel and lobby were clean and the receptionist was very nice. It was nice to have a 24 hour bus to the airport.
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 19 日)
Holiday Inn Los Angeles-LAX Airport appreciates your positive remarks. We're delighted that our prime location, proximity to dining options, clean premises, and friendly reception made your stay enjoyable. It also seems our 24-hour shuttle service added convenience. Thanks for choosing us, and we look forward to your next visit.

10/10 (非常に良い)

???

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
とてもいい
2023 年 9 月に 5 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 14 日)
5/5の評価をいただきありがとうございます!ホリデイ・イン ロサンゼルス LAX エアポートでのお時間を大変お楽しみいただき、ご期待を超えることができて大変嬉しく思います。それが私たちが見たいものです!すぐにまた素晴らしい体験を皆さんと共有できることを楽しみにしています。

8/10 (良い)

TOSHIAKI

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
空港からのアクセスは送迎バスが約30分毎に運行しています。市内に出るにはバス停が近くになく、かなり歩きました。サンタモニカへも、ダウンタウンまでもバスで行くと片道1.5時間近くかかります。乗り継ぎで寝るだけなら便利なホテルです。
2023 年 9 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 13 日)
Toshiakiさん、フィードバックありがとうございます。ホリデイ・イン ロサンゼルス LAX エアポートの一員として、空港へのアクセスの利便性をご利用いただき、大変嬉しく思います。ただし、市内へのアクセスに時間がかかりますので、ご不便をおかけして申し訳ございません。いつもご宿泊いただきありがとうございます。

10/10 (非常に良い)

HIROYUKI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
コンビニもマクドナルドも目の前にあり便利だった。
2023 年 8 月に 4 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 4 日)
ヒロユキさん、ホリデイ・イン ロサンゼルス LAX エアポートの戦略的なロケーションを高く評価していただき、大変嬉しく思います。その利便性はまさに当ホテルの強みです。またのお越しをお待ちしております。

8/10 (良い)

Yasuaki

良かった点 : 清潔度
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 22 日)
We appreciate you sharing this positive rating, Yasuaki!The comfort of our guests is important to us so we can't wait to see you back again at Holiday Inn Los Angeles-LAX Airport. We want to share an even more enjoyable experience with you next time.

10/10 (非常に良い)

Kazuma

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
まさにホリデーイン・クオリティで文句ありません。
2023 年 8 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 21 日)
カズマさん、前向きな経験を共有してくれてありがとう。ホリデイ・イン ロサンゼルス - LAX エアポートがお客様のご期待に応えられたことを嬉しく思います。温かいお言葉に心から感謝し、またのお越しを心よりお待ちしております。

6/10 (普通)

Kazutake

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 8 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 18 日)
We appreciate you leaving your feedback with us, Kazutake.While we're glad you enjoyed your stay, we regret that your visit was anything less than ideal. We look forward to sharing a more enjoyable experience with you soon.

10/10 (非常に良い)

LIYE

2023 年 7 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 4 日)
Liye, it's fantastic to hear that you had such a positive experience at Holiday Inn Los Angeles-LAX Airport. We appreciate your top-notch rating and hope to welcome you back soon. Safe travels until then!

4/10 (不満)

NOBUYUKI、CHUO

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 6 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 3 日)
We appreciate you sharing your concerns with us, Nobuyuki.We regret to hear that you were dissatisfied with your recent visit. We hope you'll give us another opportunity to provide you with the quality service in which we pride ourselves.

10/10 (非常に良い)

??

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 5 月に 6 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 1 日)
Thanks for the fantastic rating!It's outstanding we could exceed your expectations during your stay at Holiday Inn Los Angeles-LAX Airport. We're all looking forward to your next stay with us.

8/10 (良い)

??

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
ホテルは少し古い感じはありますが、部屋はきれいです。シャンプー、トリートメント、石鹸、ドライヤーはありますが、それ以外歯ブラシやスリッパ、他アメニティなどは持参が必要です。お湯が途中で水になることがありました。目の前にマックがあるので便利です。また、ホテル内にバーみたいなところもあります。空港から無料シャトルバスで10分くらいで近いです。総合的には良いのでまた利用したいと思います。
2023 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 8 日)
このフィードバックをお寄せいただきありがとうございます。私たちはお客様に最高のご滞在を提供できるよう、常に全力で取り組んでいます。あなたの経験を聞いて残念に思います。皆様の懸念事項はすべて、今後のチームと共有してまいります。近いうちにまた当ホテルにご宿泊いただけることを願っております。私たちに対するあなたの意見を改善したいと思っています。

4/10 (不満)

AKIHIRO

気になった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
トイレが流れなかった。1Fロビーまで降りて用を足した。
2023 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 21 日)
Akihiro 様、お時間を割いてご懸念を共有していただきありがとうございます。私たちとのあなたの経験が理想的とは言えなかったことに残念に思います。また、当宿泊施設の品質と状態が低下していることにお気付きだったことは残念でございます。私たちはお客様の快適さと満足度を重視しているため、チームの適切なメンバーとお客様のすべての懸念事項に対処し、今後の改善に努めてまいります。お客様に慣れ親しんでいただいた、よりポジティブな体験を共有できるよう、また近いうちにお会いできることを楽しみにしています。

10/10 (非常に良い)

Ryota

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
1階のラウンジでの食事にも満足でした。 空港へのシャトルもあり、利用し易かった
2023 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 16 日)
リョウタさん、嬉しいレビューありがとうございます!ホリデイ・イン ロサンゼルス - LAX エアポートで素晴らしいご滞在をお過ごしいただいたと伺い、大変嬉しく思います。私たちはお客様に温かいおもてなし、快適なお部屋、効率的なサービスを提供できるよう努めておりますので、このお言葉を大変嬉しく思います。次回もぜひまたお越しいただき、素晴らしい体験を共有させていただきたいと思っております。フィードバックをお寄せいただきありがとうございます。

2/10 (非常に不満)

akio

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
2023 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 10 日)
Thank you for sharing your feedback, Akio.We regret that your experience with us was anything less than ideal as we strive to provide our guests with only the most enjoyable of visits. We hope you'll give us another opportunity to provide you with the high caliber service our guests are accustomed to.

8/10 (良い)

??

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
全体的には良かったと思います。
2023 年 5 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 5 月 9 日)
私たちとあなたの考えを共有してくれてありがとう!素晴らしいホスピタリティを提供できたことを嬉しく思います。ホリデイ・イン ロサンゼルス - LAX エアポートへの次回の訪問時に、またお会いできることを願っています。

10/10 (非常に良い)

NOBUAKI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2023 年 4 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 14 日)
Thank you for the excellent rating, Nobuaki!Our goal is to go above and beyond to ensure our guests have a memorable experience at Holiday Inn Los Angeles-LAX Airport! We look forward to hosting you again soon.

8/10 (良い)

Kazuya

家族旅行, グループ旅行
良かった点 : 施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
チェックインやチェックアウトがスムーズです。 また、すぐ横にマクドナルドがあり便利でした。 ガソリンスタンドもマック横にありアルコール調達も簡単でした。空港近くということで治安を心配しましたが、このブロックは比較的安全と感じました。レンタカーを利用するならオススメできるホテルです。ちなみにウォシュレットはありませんでした。
2023 年 3 月に 3 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 5 日)
かずやさん、この素晴らしいレビューを残していただきありがとうございます!ホリデイ・イン ロサンゼルス - LAX エアポートでの滞在をとても楽しんでいただけたことを嬉しく思います。私たちは卓越性を目指して努力しておりますので、有能なフロントデスクのスタッフと便利なロケーションだけでなく、安全な施設についても高く評価していただき、嬉しく思います。あなたの賞賛は、私たちが成功していることを知らせてくれます!またの思い出に残るご訪問をお待ちしております。

10/10 (非常に良い)

Yuko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 3 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 4 月 21 日)
Thank you for sharing, Yuko!At Holiday Inn Los Angeles-LAX Airport, we strive to provide exceptional service for each person who walks through our doors. Thank you for sharing your perfect rating with us. We look forward to sharing the same quality experience with you during your next stay with us.

10/10 (非常に良い)

HOSAKA

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 3 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 3 月 15 日)
Thank you for the great rating, Hosaka!We are always working very hard to provide a high-quality experience for all of our guests. It's excellent to hear that you had a lovely stay at Holiday Inn Los Angeles-LAX Airport! We hope you plan on staying with us again soon!We're looking forward to your next visit!

6/10 (普通)

??

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
古い感じはあるが部屋はきれいでした。ドライヤーはあはが、温風が出づらかった。シャンプーリンス、石鹸、アイロンがありましたが、スリッパはないので持参した方がいいです。1階にバーカウンターみたいなところと食事が食べれるところがありました。
2023 年 2 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 2 月 19 日)
フィードバックをお寄せいただきありがとうございます。あなたが私たちと一緒に快適な滞在をしたことは素晴らしいことです。清潔な客室とアメニティをお楽しみいただけましたら幸いです。しかし、あなたの私たちとの時間が完璧ではなかったことに失望しています.私たちはゲストの満足を大切にしているので、私たちのチームが前進することであなたの懸念に確実に対処します.よりポジティブな体験のために、すぐに再びあなたをホストすることを楽しみにしています.

10/10 (非常に良い)

KANA

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
トランジットが長かったのでここのホテルに泊まりにきました。 旅の疲れを癒してくれる素敵なホテルでした!!朝食も本当に美味しかったしスタッフの方もいい方達でした!またぜひ行きたいです。 無料シャトルバスもでてるのも最高でした。 近くにはサブウェイやスタバ、目の前にはマックにガソリンスタンドの内にコンビニと色々とあり便利です。
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 26 日)
Kanaさん、素晴らしいレビューをありがとうございます!お客様に素晴らしい体験を提供することは私たちにとって非常に重要です。おいしい朝食とフレンドリーなスタッフ、便利なシャトルサービスと絶好のロケーションを高く評価していただき、ありがとうございます。それが私たちが見たいものです!別の素晴らしい体験のために、すぐに再びあなたをホストすることを楽しみにしています.

10/10 (非常に良い)

Kazuhide

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
安く素泊まりにはよい
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 6 日)
カズヒデ、完璧な評価を共有していただきありがとうございます!ホリデイ・イン ロサンゼルス - LAX エアポートでのご滞在をお楽しみいただけたことを大変嬉しく思います。ホリデイ・イン ロサンゼルス - LAX エアポートでは、どなたにもくつろいでいただけることを願っています。アットホームな雰囲気を作り出すことが、まさに私たちが目指していることです!すぐに別の素晴らしい体験を共有できることを楽しみにしています!

8/10 (良い)

Katsumi

出張
良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
空港に近いのは便利だが、ホテルの周りの治安が悪そう。
2022 年 9 月に 1 泊滞在
Customer Serviceからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 26 日)
かつみさん、レビューありがとうございます。 LAXに近い絶好のロケーションをご利用いただけたことを嬉しく思います。しかし、周辺地域が安全ではないと感じたとのことで、がっかりしております。周辺地域にも関わらず、ご滞在をお楽しみいただけたことを願っております。次回この地域にお越しの際は、ホリデイ・イン ロサンゼルス - LAX エアポートをご検討ください。