2 か所のバー / ラウンジ、ロビー ラウンジ

シャングリ・ラ タンジュンアル コタキナバルの口コミ

5 out of 5
シャングリ・ラ タンジュンアル コタキナバル
No. 20, Jalan Aru, Tanjung Aru, Kota Kinabalu, Sabah

口コミ

9.0

とても素晴らしい

評価 10 - 1007 件の口コミ中 664 件が非常に良い" "
評価 8 - 1007 件の口コミ中 228 件が良い" "
評価 6 - 1007 件の口コミ中 61 件が普通" "
評価 4 - 1007 件の口コミ中 23 件が不満" "
評価 2 - 1007 件の口コミ中 31 件が非常に不満" "

9.0/10

清潔度

9.0/10

スタッフとサービス

9.0/10

設備とサービス

8.8/10

施設のコンディションと設備

9.2/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

NORIKO

良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

marika

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
キッズルームや、キッズルームでのアクティビティ、優しいスタッフなど、家族連れとって素晴らしい時間を過ごすことができました。
2024 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

???

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Inoue

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
友人と宿泊。 外資系ホテルのとてもしっかりしたサービスに加えてハートフルで癒されました。 ホテルに数匹猫がすみついて?いましたが、邪険にするでもなく変にご飯をあげるでもなく、何となくなじんでいて、もちろん全てが清潔でした。 朝食もとても種類豊富で飽きませんでした。 欲を言えばもう少し、マレー料理がたくさんあると良かったな〜
2024 年 3 月に 3 泊滞在
Daphne Liau, Marketing Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
Dear Inoue, Thank you very much for taking the time to write this review of the resort.Your feedback here is most invaluable to us because it highlights the areas that we can improve. We will work on improving ourselves immediately.If you are planning a return visit, we'll all be here to welcome you back with open arms! Until we meet again, safe travels always.

8/10 (良い)

ERIKO

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
周辺に歩いて行けるスーパー等がないので、買い物には常にGrabを使用しました。 ホテルから離島に行くのは、とても便利でした。 キッズのプールやプレイルームが充実していて、子ども達とのステイには快適でした。 サンセットがとても綺麗で最高です。
2024 年 2 月に 4 泊滞在
Daphne Liau, Marketing Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
Dear ERIKO, Thank you Sam for sharing your experience with us through this review. We look forward to having you and your family here with us again. Till then, safe travels!

10/10 (非常に良い)

RIE

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
プールの深さが何タイプかあり、小さな子供から大人まで楽しめます。スライダーは小ぶりではありますが、何タイプかあり、小さな子供なら楽しそうです。 また、屋外の卓球やミニゴルフなど、1日中ホテルで楽しめます。 プライベートビーチは、ほとんど人がいないので、のんびり陽射しを浴びたい人はいいと思いますよ!
2023 年 12 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Nao

Daphne Liau, Marketing Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 26 日)
Dear Nao,Thank you so much for taking the time to leave us a 5-5 rating! We truly appreciate your support and are thrilled to hear about your positive experience with us. Your satisfaction is our top priority, and we remain dedicated to delivering exceptional service. We look forward to serving you again soon.

10/10 (非常に良い)

tak

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 12 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Masato

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
広い子ども用のプールなど、家族向けの施設が充実していました。スタッフの方々には、細かいリクエストを聞いてくださり、とても満足しています。 敷地内からサンセットが綺麗に見えましたし、レストランはどれも美味しかったです。
2023 年 9 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

YASUTO

2023 年 9 月に 3 泊滞在

4/10 (不満)

SATOKO

2023 年 9 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Tomoko

グループ旅行
良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
It was really nice stay. Horizon lounge is wonderful.
2023 年 8 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

DAISUKE

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
施設内の設備が充実しており、特に敷地内から離島に行ける船が出ている点が良かった。
2023 年 8 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Yoshimori

2023 年 8 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

MIKA

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの対応がよかったです。すれ違い時に挨拶してくれました。 帰りの便が早朝だったのですが、タクシーの手配時に朝食パックの提供もしてくれました。
2023 年 7 月に 2 泊滞在
Anna Faizuraからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 1 日)
Dear Mrs. Mika Wakabayashi,Greetings from Shangri-La Group!Thank you for choosing Shangri-La Tanjung Aru for your previous stay.We are delighted to know that you had enjoy your stay with us. It was a pleasure for us to accommodate you as our guest.We look forward to assist you with a new reservation soon. If you have any other queries, please do not hesitate to contact us.Best regards,Anna FaizuraReservations ExecutiveShangri-La Tanjung Aru, Kota KinabaluE. reservations.tah@shangri-la.comT. +60 88 327 888No. 20 Jalan Aru, Tanjung Aru, 88100 Kota Kinabalu, Sabah, Malaysiahttp://www.shangri-la.com/kotakinabalu/tanjungaruresort/

10/10 (非常に良い)

HARUKI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

ryoichi、Nagoya

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
最高のホテルです。
2023 年 4 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

NORIKO

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
子供連れの旅行でも親がゆっくりできておすすめです
2023 年 3 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Yukihide

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2023 年 3 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Tamaki

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Excellent experience at the hotel with facility, services, activities and food. In particular, the sunset from the private beach is breathtaking, providing us the unforgettable memory.
2023 年 3 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

ATSUKO

2023 年 2 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Mizuki

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Staff are very kind and helpful. Spa technique can be improved.
2023 年 1 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

T

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
チェックアウト時の混雑は改善すべき。朝食のレベルは低く、期待以下。Sunset Barは、満足。清潔感やサービスのレベルは流石に◎。香宮は予約一杯で入れず残念。いわゆる大型リゾートホテルで、韓国、中国からの家族連れが多く、静かに過ごしたい方には不向き。
2023 年 1 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Shohei

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
施設もスタッフも最高でした。
2023 年 1 月に 4 泊滞在

6/10 (普通)

MASAHIKO

2023 年 1 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Nao

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
お部屋もプールもアクセスもよかったです。ホテルまでの道が一本道でよく混み合うので、グラブを呼ぶ時は注意が必要でした。チェックアウト後もプールやラウンジが使えて、便利でした。また来るなら泊まりたいホテルです。

10/10 (非常に良い)

Fumie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2022 年 10 月に 3 泊滞在

6/10 (普通)

Hiroyuki

家族旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
Staffs were not friendly except font or lounge staffs.
2022 年 10 月に 2 泊滞在
Shangri-La Tanjung Aru, Kota Kinabaluからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 17 日)
Dear Hiroyuki, thank you for taking the time to share the review of your recent stay with us. I am sorry to hear that our service did not meet your expectations. We will remind our colleagues of the regular training we receive to ensure they provide the standard of service expected of Shangri-La. Thank you very much for your kind support, we truly appreciate it. Yours sincerely, Claudina Wong, Director of Communications, Shangri-La Tanjung Aru, Kota Kinabalu.

2/10 (非常に不満)

Takahiko

グループ旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
(English follows Japanese) 設備が古く、サービスも最悪だった。 シャングリラホテルのクオリティを期待すると、絶望するだろう。 チェックイン後、バスタブから出てくる水が茶色汚水だったため部屋を交換してもらった。しかし、その次の部屋はバスタブが更に悪化しており、部屋の交換をお願いしたところ当初予約していた部屋よりも眺めが悪い部屋に変更された。 クレームを入れたところ、「ほぼ同じだから問題ないだろう。今日はもう空きがないから」と特に悪びれる様子もなし。翌日部屋を交換してもらったが、また同じ汚水が出てきた。最終日前日だったため、もう諦めたが本当に失望したホテルだった。 デフォルトで水が汚水だと思われる。 日本人しかバスタブを使わないため、他の宿泊客は気にならないのかもしれない。 他のシャングリラに宿泊してきたが、このような対応は初めてでビックリです。 もう宿泊することは2度とありません。 If you want to enjoy really 2 stars level service and really bad food, then this is a right hotel for you. Particularly, If you have stayed at other Shangri-la hotel, then this would be not what you expect. I stayed here for 3 days and had so many troubles. We moved our room 3 TIMES during this stay because the bathtub was broken and water came from was brown. I called to the front desk, but what they said is “just wait for one hour” even it was 11PM. After moving to other room, but the room had exactly same problem. After that we moved AGAIN, and the worst part is our room was downgraded because there is no other vacancy room even there is available rooms online. I thought this is 5 stars hotel, but apparently 2.5 stars level service. Don’t stay here. Really bad service, food and hospitality. Don’t recommend.
2022 年 9 月に 2 泊滞在
Shangri-La Tanjung Aru, Kota Kinabaluからの返信 (投稿日 : 2022 年 10 月 3 日)
Dear Takahiko, I read your review with much concern. Please allow us to conduct immediate investigation into this. We appreciate you highlighting this to us and thank you for your support. Yours sincerely, Claudina Wong, Director of Communications, Shangri-La Tanjung Aru, Kota Kinabalu.

10/10 (非常に良い)

Keiko

2022 年 7 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Yoichi

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 1 月に 4 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2022 年 2 月 8 日)
Dear Yoichi, thank you so much for giving us full rating. We look forward to welcoming you back soon. Yours sincerely, Claudina Wong, Director of Communications, Shangri-La Tanjung Aru, Kota Kinabalu

10/10 (非常に良い)

Kiyokazu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ゆっくりできるいい場所です。 綺麗でレストランも複数あるため助かります。曜日によってはイベントを開催しています。 ホテルのミニマートは品数も少なく、高いため改善が必要。
2022 年 1 月に 1 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2022 年 2 月 7 日)
Dear Kiyokazu, thank you so much for taking the time to review your stay with us. While we are delighted to hear that you had enjoyed your time here, we note your feedback about the prices at the Hotel Shop. We appreciate the feedback and will look into it accordingly. We would love to welcome you back soon. Until we meet again, we wish you many more safe and happy holiday adventures ahead. Yours sincerely, Claudina Wong, Director of Communications, Shangri-La Tanjung Aru, Kota Kinabalu

10/10 (非常に良い)

SHOGO

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
家族に最適
家族で宿泊しました。プールもあり非常に楽しめました。 コロナで人が少なく快適でした。
2021 年 12 月に 4 泊滞在
Shangri-La Tanjung Aru, Kota Kinabaluからの返信 (投稿日 : 2022 年 1 月 28 日)
Dear SHOGO, thank you very much for your kind words and for giving us full ratings. We hope to see you again very soon. Yours sincerely, Claudina Wong, Director of Communications, Shangri-La Tanjung Aru, Kota Kinabalu

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Best resort hotel I have been to.
2020 年 3 月に 1 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 3 月 18 日)
Dear sir/madam, thank you so much for giving us full rating. We are absolutely delighted to hear that you had enjoyed your time with us and cannot wait to welcome you back soon. Yours sincerely, Claudina Wong, Director of Communications, Shangri-La's Tanjung Aru Resort & Spa, Kota Kinabalu

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
スィートルームに宿泊しました。スィートルーム以上宿泊の場合、ラウンジが使えるので、朝昼晩、無料のビュッフェ、アフターヌーンティー、カナッペが利用できとてもお得感があります。
2020 年 2 月に 2 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 19 日)
Dear sir/madam, thank you so much for giving us full rating. We are delighted to hear that you had enjoyed your time with us and cannot wait to welcome you back soon. Yours sincerely, Claudina Wong, Director of Communications, Shangri-La's Tanjung Aru Resort & Spa, Kota Kinabalu

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 10 日)
Dear sir/madam, thank you so much for giving us full rating. We look forward to welcoming you back soon. Yours sincerely, Claudina Wong, Director of Communications, Shangri-La's Tanjung Aru Resort & Spa, Kota Kinabalu

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 10 日)
Dear sir/madam, thank you so much for giving us full rating. We look forward to welcoming you back soon. Yours sincerely, Claudina Wong, Director of Communications, Shangri-La's Tanjung Aru Resort & Spa, Kota Kinabalu

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
家族連れに充実したホテル
プールが充実していた。 島への船も出ていて、便利だった。 夕日が落ちるのを見るのに素晴らしいスポット。 敷地が広く、海沿いをお散歩するのも快適で気持ち良かった。
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 28 日)
Dear sir/madam, thank you so much for giving us full rating. We are delighted to hear that you had enjoyed the sunset and your time at the island and cannot wait to welcome you back soon. Yours sincerely, Claudina Wong, Director of Communications, Shangri-La's Tanjung Aru Resort & Spa, Kota Kinabalu

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 1 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 6 日)
Dear sir/madam, thank you so much for giving us full rating. We look forward to welcoming you back soon. Yours sincerely, Claudina Wong, Director of Communications, Shangri-La's Tanjung Aru Resort & Spa, Kota Kinabalu

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
施設は綺麗に保たれていた。水まわりシャワーの湯量も十分。室内では隣からの音漏れもなく静かに過ごせた。
2019 年 12 月に 5 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 28 日)
Dear sir/madam, thank you for giving us a good rating. We are happy to hear that you had enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back soon. Yours sincerely, Claudina Wong, Director of Communications, Shangri-La's Tanjung Aru Resort & Spa, Kota Kinabalu

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 6 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 6 日)
Dear sir/madam, thank you so much for giving us full rating. We look forward to welcoming you back soon. Yours sincerely, Claudina Wong, Director of Communications, Shangri-La's Tanjung Aru Resort & Spa, Kota Kinabalu

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
素晴らしいスタッフもいたが、マレーシア人スタッフは概して愛想なし。
2019 年 12 月に 7 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 28 日)
Dear sir/madam, thank you so much for giving us full rating. We are however most concerned about your feedback about our Malaysian colleagues. We would like to begin investigations immediately but would appreciate it if you can provide us with some details. Can you kindly email details of your feedback, date of stay and your room number during your stay to us please? This will help us to improve ourselves. Thank you very much for your assistance. We wish you many happy and safe travels ahead. Yours sincerely, Claudina Wong, Director of Communications, Shangri-La's Tanjung Aru Resort & Spa, Kota Kinabalu

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 12 月に 5 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 6 日)
Dear sir/madam, thank you so much for giving us full rating. We look forward to welcoming you back soon. Yours sincerely, Claudina Wong, Director of Communications, Shangri-La's Tanjung Aru Resort & Spa, Kota Kinabalu

8/10 (良い)

ひろあき、神奈川県

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
子どもにはピッタリなホテルです。ホテルのプライベートビーチはいまいちですが近隣の島に10分くらいで行けるのでビーチはそちらがオススメです。朝食のバリエーションはほぼ毎日一緒なので変化がもう少し欲しいです。日本人スタッフが滞在中の直通のLINEを教えてくれるのでかなり便利でした。
2019 年 8 月に 4 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 28 日)
Dear ひろあき, thank you so much for giving us a good rating. We are delighted to hear that you and your family had enjoyed your time with us and cannot wait to welcome you back soon. Yours sincerely, Claudina Wong, Director of Communications, Shangri-La's Tanjung Aru Resort & Spa, Kota Kinabalu

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
物価が安いからかコスパ良い。
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 28 日)
Dear sir/madam, thank you for giving us a good rating. We look forward to welcoming you back soon. Yours sincerely, Claudina Wong, Director of Communications, Shangri-La's Tanjung Aru Resort & Spa, Kota Kinabalu

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても綺麗で子供もプールも楽しめよかったです。朝食のブュッフェも美味しかったです。ただ何故か最終日の朝食で、支払う必要はないけどと言われ1人分の料金にサインさせられ、チェックアウトの際に請求されました。きちんと言って取り消してもらいましたが。また、荷物の重量を測るための重量計が壊れていたのがざんねんでした。ただ総じてとても満足しています。
2019 年 12 月に 4 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 13 日)
Dear sir/madam, thank you very much for giving us full rating. While I am very happy to hear that you had enjoyed your stay with us, I am sorry to hear that you had encountered some shortfalls. We would like to begin investigations immediately but would appreciate it if you can provide us with some details. Can you kindly email details of your feedback, date of stay and your room number during your stay to us please? We would like to investigate the matters. Thank you very much for your assistance. We wish you many happy and safe travels ahead. Yours sincerely, Claudina Wong, Director of Communications, Shangri-La's Tanjung Aru Resort & Spa, Kota Kinabalu

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても素晴らしかった。
2019 年 11 月に 5 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 3 日)
Dear sir/madam, thank you so much for giving us full rating and for your compliment. We look forward to welcoming you back soon. Yours sincerely, Claudina Wong, Director of Communications, Shangri-La's Tanjung Aru Resort & Spa, Kota Kinabalu

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
非常に良くメンテナンスされていて、またスタッフもフレンドリーで快適に過ごせました。
2019 年 11 月に 7 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 2 日)
Dear sir/madam, thank you so much for giving us a good rating. We are delighted to hear that you had enjoyed your time with us and cannot wait to welcome you back soon. Yours sincerely, Claudina Wong, Director of Communications, Shangri-La's Tanjung Aru Resort & Spa, Kota Kinabalu

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 11 月に 3 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 26 日)
Dear sir/madam, thank you so much for giving us full rating. We look forward to welcoming you back soon. Yours sincerely, Claudina Wong, Director of Communications, Shangri-La's Tanjung Aru Resort & Spa, Kota Kinabalu

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 11 月に 3 泊滞在
Director of Communicationsからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 15 日)
Dear sir/madam, thank you so much for giving us full rating. We look forward to welcoming you back soon. Yours sincerely, Claudina Wong, Director of Communications, Shangri-La's Tanjung Aru Resort & Spa, Kota Kinabalu