(English follows Japanese)
設備が古く、サービスも最悪だった。
シャングリラホテルのクオリティを期待すると、絶望するだろう。
チェックイン後、バスタブから出てくる水が茶色汚水だったため部屋を交換してもらった。しかし、その次の部屋はバスタブが更に悪化しており、部屋の交換をお願いしたところ当初予約していた部屋よりも眺めが悪い部屋に変更された。
クレームを入れたところ、「ほぼ同じだから問題ないだろう。今日はもう空きがないから」と特に悪びれる様子もなし。翌日部屋を交換してもらったが、また同じ汚水が出てきた。最終日前日だったため、もう諦めたが本当に失望したホテルだった。
デフォルトで水が汚水だと思われる。 日本人しかバスタブを使わないため、他の宿泊客は気にならないのかもしれない。
他のシャングリラに宿泊してきたが、このような対応は初めてでビックリです。
もう宿泊することは2度とありません。
If you want to enjoy really 2 stars level service and really bad food, then this is a right hotel for you. Particularly, If you have stayed at other Shangri-la hotel, then this would be not what you expect.
I stayed here for 3 days and had so many troubles.
We moved our room 3 TIMES during this stay because the bathtub was broken and water came from was brown. I called to the front desk, but what they said is “just wait for one hour” even it was 11PM. After moving to other room, but the room had exactly same problem. After that we moved AGAIN, and the worst part is our room was downgraded because there is no other vacancy room even there is available rooms online.
I thought this is 5 stars hotel, but apparently 2.5 stars level service. Don’t stay here. Really bad service, food and hospitality. Don’t recommend.