施設からの眺望

キャッスル アット ワイキキ グランドの口コミ

2.5 out of 5

口コミ

6.6
評価 10 - 1002 件の口コミ中 182 件が非常に良い" "
評価 8 - 1002 件の口コミ中 290 件が良い" "
評価 6 - 1002 件の口コミ中 255 件が普通" "
評価 4 - 1002 件の口コミ中 133 件が不満" "
評価 2 - 1002 件の口コミ中 142 件が非常に不満" "

6.6/10

清潔度

7.2/10

スタッフとサービス

6.4/10

設備とサービス

6.2/10

施設のコンディションと設備

6.8/10

環境への配慮

口コミ

10/10 (非常に良い)

MAKI

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
This was my first time using a hotel condominium, and it was comfortable. Check-in and check-out were done in room 512. Although the business hours of the management office and the front desk are different, there was no problem if we informed them in advance that we would be checking out early in the morning. The view from the observation deck in the common space is spectacular. I stayed in room 515, and the view from the lanai was wonderful as you could see Diamond Head and the ocean at the same time. In January, I was lucky enough to see the sun setting over the sea. I really liked the interior of the room and the plants. The kitchen was easy to use and had plenty of cooking utensils. The hospitality of all the staff was also wonderful. Thank you for your kindness.
2023 年 12 月に 5 泊滞在
Ron Sugihara, Castle Rental Program Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 24 日)
Aloha Maki,Thank you for staying with the Castle Rental Program at the Waikiki Grand Hotel! We are happy to hear you enjoyed our convenient location, beautiful views and sunsets, our friendly staff and your accommodations! We appreciate your feedback! Mahalo

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

グループ旅行
気になった点 : スタッフとサービス
ベッドが小さい
2023 年 12 月に 5 泊滞在
Ron Sugihara, Castle Rental Program Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 24 日)
Aloha,Thank you for staying with the Castle Rental Program at the Waikiki Grand Hotel! We are sorry you found the bed was too small. We hope you enjoyed our convenient location and our friendly staff! We appreciate your feedback! Mahalo

10/10 (非常に良い)

Masako

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 5 月に 6 泊滞在
Ron Sugihara, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 5 日)
Aloha Masako,Thank you for staying with us at the Castle Waikiki Grand Hotel! We appreciate you rating us a 5 out of 5! We hope you enjoyed your accommodations, our convenient location, and our friendly staff. We look forward to having you stay with us again in the future!Mahalo!

4/10 (不満)

MITSUNORI

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
滞在中は清掃など一切なかったですが、帰った後の清掃費等として$180支払わされました。 想定外で驚きましたが、仕方なく払いました。
2022 年 12 月に 3 泊滞在
Ron Sugihara, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 1 月 12 日)
Aloha Mitsunori,Thank you for staying with us at the Castle Waikiki Grand Hotel! We are sorry about the misunderstanding about the 'CHECK-OUT CLEANING FEE' you paid at check-in. This fee is to pay for cleaning your room after you check-out. Please check with Expedia if you need more explanation regarding this. We are sorry we do not clean your room during your stay due to COVID-19 still present. We appreciate your feedback.Mahalo

8/10 (良い)

HIRO

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
明るく、丁寧なスタッフのいるホテル
一人で滞在しましたが、小さなキッチンのついた広い部屋でよかったのですが、窓のブラインドの端の部分が壊れていたため、向かいの建物の廊下から内側が見える状態だったので気になりました。また、プールはシャワーもない公共プールらしく、ホテル内のハンバーガーショップを通り抜けていかなければならなく、困りました。でも、部屋は9階でしたが、エレベーターは便利よく利用でき、スタッフは明るく、親切で気持ち良い滞在ができました。
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Ron Sugihara, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 27 日)
Aloha Mr. Hiro, Thank you for staying with us at the Castle Waikiki Grand Hotel! We are happy to hear you enjoyed your stay with us, your accommodations and our friendly staff! We have fixed the broken blind slat you let us know about. We appreciate your feedback! Mahalo!

8/10 (良い)

ヒデ、日本

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
口コミが悪いのが多く心配していましたが、思ったほどではありませんでした。施設は古いのは仕方ありませんが、清潔にしています。また、ルームサービスの件も、初めに説明がありました。立地もよく。特に10階のテラスから見るダイアモンドヘットは最高でした。
2019 年 12 月に 6 泊滞在
Ron Sugihara, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 27 日)
Aloha Mr. Hide, Thank you for staying with us at the Castle Waikiki Grand Hotel! We are happy to hear you enjoyed your stay with us including your accommodations and the wonderful view from the 10th floor Sundeck! We appreciate your feedback. Mahalo!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 6 泊滞在
Ronald Sugihara, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 25 日)
Aloha! Thank you for staying with us at the Castle Waikiki Grand Hotel! We appreciate you taking the time to rate us and hope you enjoyed your time with us! Mahalo!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 10 泊滞在
Ronald Sugihara, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 18 日)
Aloha, Thank you for staying with us at the Castle Waikiki Grand Hotel! We hope you enjoyed your stay with us as well as our convenient location. Mahalo

2/10 (非常に不満)

TORAO

グループ旅行
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2019 年 11 月に 3 泊滞在
Ronald Sugihara, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 25 日)
Aloha, Thank you for taking the time to rate the Castle Waikiki Grand. We hope you enjoyed your stay. Mahalo

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
フロントスタッフのみなさんはフレンドリーで滞在中に何度もお話をしました。設備や清潔さはほどほどですが、不快に感じるところは全くありませんでした。
2019 年 11 月に 4 泊滞在
Ronald Sugihara, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 25 日)
Aloha! Thank you for staying with us at the Castle Waikiki Grand Hotel! We are happy you enjoyed our friendly staff and our convenient location. We are working constantly on keeping our rooms up to date. We appreciate your feedback. Mahalo!

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 9 月に 5 泊滞在
Ronald Sugihara, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 8 日)
Aloha, Thank you for staying with us at the Castle Waikiki Grand Hotel. We hope you enjoyed your stay with us and our convenient location. Mahalo

6/10 (普通)

EMICO

ダイヤモンドヘッドの眺めは最高
カピオラニ公園の横、ダイヤモンドヘッドが、一望出来る、 それ以外良いところはない気がします。 部屋に付いているエアコンは音がうるさく、キッチンの収納には前客のものと思われるお菓子も置いたまま。 おそらくこれから選ぶ事のないホテルかもです。
2019 年 9 月に 4 泊滞在
Ronald Sugihara, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 28 日)
Aloha, Thank you for staying with us at the Castle Waikiki Grand Hotel! We are happy you enjoyed the view of Diamond Head from your room! We are sorry about the air conditioner being noisy and the snacks left in the cupboard. We appreciate your feedback. Mahalo

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Both the futon and the floor were damp. The air conditioner was so noisy that I couldn't sleep. Laundry with garbage collection, but no. The staff's response is bad. The difference between the pictures and the actual was great and disappointed.
2019 年 9 月に 3 泊滞在
Ronald Sugihara, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 3 日)
Aloha, Thank you for staying with us at the Castle Waikiki Grand Hotel! We are very sorry for the issues you mentioned. We are also sorry for the difference between the pictures and the actual room you stayed in. We will look into these issues. We appreciate your feedback. Mahalo

4/10 (不満)

H、日本

気になった点 : 清潔度、設備とサービス
洗面台の排水溝から異臭がする。 アメニティーが8割ほど使われたものが置いてあり、変えてもらった。 クーラーの位置がベットの真横なので注意しないとハワイで風邪をひくことになる。
2019 年 8 月に 3 泊滞在
Ronald Sugihara, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 5 日)
Aloha! Thank you for staying with us at the Castle Waikiki Grand Hotel! We are very sorry for the odor from the drain and the air conditioner being near the bed. Please see the front desk at your earliest convenience so we can change your room. The front desk is open until 10:00 P.M. Mahalo!

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 7 月に 1 泊滞在
Ronald Sugihara, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 30 日)
Aloha, Thank you for staying with us at the Castle Waikiki Grand Hotel. Please feel free to reach out to us if you would like to discuss your rating. Mahalo

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 7 月に 4 泊滞在
Ronald Sugihara, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 22 日)
Aloha, Thank you for staying with us at the Castle Waikiki Grand Hotel. Please feel to reach out to us if you wish to discuss your stay with us. Mahalo

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス
私たちの旅行で ワイキキで一番安いホテルを探したし英語も あまりコミュニケーションんがとれないのでしょうがないと思うのだけど チェックいんのときにカードで130ドルぐらいとられたのはなんだったんだろう? お部屋の清掃は一度もなかったし タオルやアメニティは自分でフロントにもらいに行くシステム リゾート税?レシートにはなにもかいてないのでよくわからなかった。 スタッフはとっても陽気で優しい人ばかり  部屋の指定もしなかったので 部屋のカーテンを開けると 隣の棟から丸見えだったので滞在中はずっとカーテンを閉めていました。反対側は動物園がすぐ前なので、泊まるならそちらにされた方がいいかも… 10階にテラスがあり ダイアモンドヘッドが一望できてとても気持ちよかった。ワンちゃん連れのお客さんも数名いらっしゃったようです。
2019 年 4 月に 5 泊滞在
Ronald Sugihara, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 30 日)
Aloha, Thank you for staying with us at the Castle Waikiki Grand Hotel! We are very sorry about the communication barrier and our staff not able to speak Japanese. The Check-Out Cleaning Fee is the $130.00 charge you are speaking of. Being a Condo-Hotel, there is a check-out cleaning fee. We will try harder to communicate better in the future with our foreign visitors. Again, we are sorry and appreciate your feedback. Mahalo

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 3 月に 3 泊滞在
Ronald Sugihara, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 1 日)
Aloha! Thank you for staying with us at the Castle Waikiki Grand Hotel! We appreciate your rating us! We look forward to having you join us in the future! Mahalo!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
スタッフがとても親切でした。
2019 年 3 月に 4 泊滞在
Ronald Sugihara, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 29 日)
Aloha, Thank you for staying with us at the Castle Waikiki Grand Hotel! We are very happy you enjoyed your stay with us and our friendly staff! We appreciate your feedback! Mahalo!

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : スタッフとサービス
ネット情報で、フロントにセキュリティボックスがあるとなっていたのだがそんなものは無く、部屋に鍵をかけておけば大丈夫だと言われた。ホテルの駐車場があるのに、理由も告げずに、車は向かいの動物園の駐車場に停めろと言われた。コーヒーが2日目から有料になった。 景色だけは良かった。
2019 年 3 月に 7 泊滞在
Ronald Sugihara, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 3 月 26 日)
Aloha, Thank you for staying with us at the Castle Waikiki Grand Hotel! We are sorry about not having a safe in the room or the front desk to store your valuables. We are also sorry that we did not have parking when you checked-in due to being sold out of parking, therefor, our staff letting you know there is parking across the street. We are happy you enjoyed the view from your room. Thank you for your feedback. Mahalo

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
2019 年 3 月に 7 泊滞在
Ronald Sugihara, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 29 日)
Aloha, Thank you for staying with us at the Castle Waikiki Grand Hotel. We are sorry your rating of us was only a 2 out of 5. Please feel free to reach out to us to let us know how we can improve so you and our future guests can have a better experience at the Castle Waikiki Grand! Mahalo

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
2019 年 3 月に 7 泊滞在
Ronald Sugihara, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 29 日)
Aloha, Thank you for staying with us at the Castle Waikiki Grand Hotel. We are sorry your rating of us was only a 2 out of 5. Please feel free to reach out to us to let us know how we can improve so you and our future guests can have a better experience at the Castle Waikiki Grand! Mahalo

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
バスタブが滑りやすかったです。
2019 年 2 月に 2 泊滞在
Ronald Sugihara, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 20 日)
Aloha, Thank you for staying with us at the Castle Waikiki Grand Hotel! We will look into having a non-slip mat in the bath tub. Thank you for your feedback and suggestion. Mahalo

4/10 (不満)

Hiromi

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
次は無いと思います。
よかったところ ・ビーチまで近い。 ・ボディーボードを無料で貸してくれた。 悪かったところ ・クローゼットはあってもハンガーが無い。 ・キッチン付いてても食器が人数分無い。 ・ゴミ箱がユニットバスに小さいのが一つしかない。ゴミ袋を買った。 ・キッチン付いててもカウンターのみ。ダイニングテーブルが無い。換気扇も無いので料理しても空気がこもる。 ・シャワーのお湯の出が悪すぎ。 ・備え付けの食器が人数分無い。その癖チェックイン時に部屋の中のものを破損したら弁償しますという紙にサインさせられたので紙コップと紙皿を買って備え付け食器には一切触れなかった。 ・備え付けの調理器具が汚い。鍋に水はってお湯沸かそうとしたら水に油膜ができた。 値段相応かもしれないけど、次は無いかな。。。
2019 年 2 月に 5 泊滞在
Ronald Sugihara, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 2 月 14 日)
Aloha Hiromi, We are sorry you could not locate the extra dishes and utensils in unit #818. We are sorry the room does not have a fan, but it does have a large, new air conditioner and the windows do open. Please feel free to ask in the future if you have these types of difficulties with your room. We are here to help our guests have the best stay and vacation possible. Mahalo!

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
614号室に1週間泊まりました。 良い点 ・ビーチまで徒歩2分。 ・物理キーでなく暗証コードなので手ぶらでビーチに行ける。 ・ダイヤモンドヘッドが目の前にある部屋でした。 ・コンドミニアムなので1日部屋にいることも可能。 ・モンサラットやカパフルが徒歩圏内 悪い点 ・バスルームの洗面台下から水漏れが発生したが、修理は滞在中はされなかった。 ・クーラーが爆音。 ・2階のバー?がうるさい。 ホテルと思ってましたがコンドミニアムでした。なのでハウスキーピングは無いですし、ゴミ捨て、掃除も自分でしないといけません。タオル交換等は言えばもって来てくれます。おっさんの一人旅でしたので自由に過ごせてよかったですが、彼氏彼女と行く人は設備は古いし水漏れの対応も殆ど無かったので別のホテルにした方がいいと思います。
2018 年 12 月に 7 泊滞在
Ronald Sugihara, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 31 日)
Aloha, Thank you for staying with us at the Castle Waikiki Grand Hotel, unit #614! We are happy to hear you enjoyed your stay, view and location! We are very sorry that we could not get the plumber to fix the sink leak right away. We are also sorry about not having your room serviced everyday. Thank you for your feedback. Mahalo, Ronald Sugihara Hotel Manager

8/10 (良い)

Ocean、Yokohama,Japan

良かった点 : スタッフとサービス
Hotelのlocationが良く、便利な行動ができた。
2018 年 12 月に 4 泊滞在
Ronald Sugihara, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 22 日)
Aloha! We are happy to hear you enjoyed your stay and location here at the Castle Waikiki Grand Hotel! Thank you for your feedback! Mahalo!

6/10 (普通)

おばちゃん

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2泊したがベットメイキングしてもらえなかった。リゾートフィーも高く・・・・。フロントのお兄さんは感じ良かったです。
2018 年 12 月に 2 泊滞在
Ronald Sugihara, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 24 日)
Aloha, Thank you for staying with us at the Castle Waikiki Grand Hotel! We are happy to hear you enjoyed your stay and our front desk staff. We are sorry about the high cleaning fee. Mahalo!

8/10 (良い)

K

ホノルルマラソンに参加して目の前がゴールだったので良かった
2018 年 12 月に 3 泊滞在
Ronald Sugihara, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 17 日)
Aloha! Thank you for staying with us at the Castle Waikiki Grand Hotel! We are very happy you enjoyed your stay and accomplished your goal of finishing the Honolulu Marathon! Mahalo!

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

2018 年 12 月に 3 泊滞在
Ronald Sugihara, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 12 月 17 日)
Aloha, Thank you for rating the Castle Waikiki Grand Hotel. We are always looking for ways to improve our guests experience. Mahalo

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2018 年 11 月に 3 泊滞在
Ronald Sugihara, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 30 日)
Aloha! We hope you enjoyed your stay with us here at the Castle Waikiki Grand Hotel! Thank you for taking the time to rate us! Mahalo!

8/10 (良い)

ミック、大阪

良かった点 : スタッフとサービス、客室の快適度
海とダイアモンドヘッドが見えるテラス付きの部屋で、眺めが良かった。眺めが良さそうな、広告の写真は、屋上でしょうか。見に上がって確認しなかったのが、心残りです。
2018 年 10 月に 14 泊滞在
Ronald Sugihara, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 11 月 27 日)
Aloha Miku, Thank you for staying with us at the Castle Waikiki Grand Hotel! We are happy to hear you enjoyed your stay with us! We appreciate your feedback! Mahalo!

8/10 (良い)

T、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ビーチに近く最高
ビーチに近く最高ホテル全体のレトロ感が良かった。ただ道沿いだと外の声がやや響く為、静かな環境が良い方には不向きなホテルかも。
2018 年 8 月に 5 泊滞在
Ronald Sugihara, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 8 月 15 日)
Aloha! We are happy to hear you enjoyed your stay with us at the Castle Waikiki Grand Hotel! We apologize that we are not able to do anything to alleviate the noise. We appreciate your feedback! Mahalo!

2/10 (非常に不満)

Tsuyoshi、日本

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
初のハワイ旅行
部屋は広くありません。スーツケースを広げるのに苦労します。窓の鍵が壊れていました。エアコンも効きが悪いです。毎日の清掃がないので、新しいタオル等が必要な場合はフロントへ連絡が必要です。排水溝は詰まり気味です。
2018 年 4 月に 5 泊滞在
Ronald Sugihara, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 7 月 20 日)
Aloha Tsuyoshi, I am glad you were happy with our location. I am sorry for the negative experiences you had here. We will try our best to improve communication to our guest regarding our "Go-Green" policy regarding cleaning the rooms. Your feedback is greatly appreciated. Mahalo!

4/10 (不満)

タケちゃん、東京都内

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
日本人は、宿泊しない方が良い。日本人向けでは、ない。
タオル交換は、3日間使わなくてはいけない。ゴミも、自分で、捨てに行く、棚に鍵がかかっているので、不愉快である。セイフティボックスが無い。冷蔵庫も小さくて、半開き、ブレ-カ-が、何回も落ちて最悪でした。バルコニーの扉が重くて、ちゃんと閉まらない。良かったのは、景色だけである。それも、変えてくれたので良かった。部屋も狭く、流しが小さい、大きい皿は、斜めにしないと、洗えない。
2018 年 4 月に 18 泊滞在
Ronald Sugihara, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 4 月 30 日)
Aloha! Thank you for staying with us at the Castle Waikiki Grand Hotel. We will address the issues you mentioned. We are sorry for the inconveniences you explerienced. Mahalo

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最悪なホテルでした
宿泊料と現地徴収税に加え、清掃料を徴収されましたが、5泊の宿泊中4日目にこちらがお願いするまで清掃は一切入りませんでした。 また、チェックインした部屋の掃除も行き届いておらず、埃がそこらにあり不快な滞在でした。
Ronald Sugihara, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 3 月 31 日)
Aloha, I am very sorry you were unhappy with the cleaning fees and cleanliness of the hotel. We will try our best to improve the cleanliness. Sincerely, Ronald Sugihara Hotel Manager

8/10 (良い)

katz、日本

良かった点 : スタッフとサービス
ビーチに近く、近くにお気に入りのお店もあり、ほとんどこの辺りで、事がたります。
従業員の接客も10階からの景色も良いが、エクストラチャージが、かなりよい(高い)値段だったので驚いた。
2017 年 12 月に 2 泊滞在
Ronald Sugihara, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2017 年 12 月 11 日)
Aloha Katz! Thank you for staying with us at the Castle Waikiki Grand Hotel! I am happy to hear you enjoyed the view and stay with us! I am sorry the fees seem high priced. We appreciate your feedback! Mahalo!

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
二度と泊まらない
I will never stay. Staff 's response is the worst. Even if we ask you to clean the room or change the towels, nobody comes. The shower is also broken and can not be used. It is better not to use the Japanese absolutely.
2017 年 11 月に 4 泊滞在
Ronald Sugihara, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2017 年 11 月 13 日)
Aloha, I am very sorry you are not happy with our staff's response to your request. The check out cleaning fee is meant for check out. We do, however, throw away trash and change towels and sheets upon request. Your feedback is greatly appreciated. Mahalo

2/10 (非常に不満)

saito

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最低最悪のホテル
The worst hotel. I will never stay. When I first checked in, I did not explain the reason, I was charged 156 $ and signed because I was told that it was a resort fee. However, when you look at the receipt, you will find the tip fee. Cleaning never came to the front staff to exchange the towel for the four days that I stayed, but despite saying that it will be delivered the next morning. It's a fraud. When my circumstances become bad, I will only say that I do not understand what I mean. Because I am Japanese, it probably corresponded properly. It is a male staff around 60's. I do not want to see a face either. You should educate again. 日本人に対する人種差別は辞めるべきですね。 掃除に来ない、タオル交換にも応じない、エアコンの騒音が酷い。 せっかくのハワイですから、他のグレードの良いホテルに泊まったほうが良いです。 日本人は絶対に泊まらないほうがいいです。
2017 年 11 月に 4 泊滞在
Ronald Sugihara, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2017 年 11 月 13 日)
Aloha, I am sorry your were unhappy with your experience here. We are constantly trying to improve our customer service. Your feedback is greatly appreciated. Mahalo!

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Renovation going on
Door lock sometimes doesn't work, air conditioner was old and loud. No hotel staff at night, only one security guy at the front desk. It was kind of scary because the lock wasn't working when I was about to go to bed... asked to change the room but the security guy told me no hotel staff at all at that time.
2017 年 10 月に 1 泊滞在
Ronald Sugihara, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2017 年 10 月 17 日)
Aloha! I am very sorry we could not do anything to make you feel safer during your stay. I will address this situation with security so he could have had our maintenance check your lock and noise air conditioner. Your feedback is greatly appreciated, Mahalo!

6/10 (普通)

Ken、Tokyo、Japan

ワイキキビーチと動物園に近いリーズナブルな料金のホテル
ワイキキビーチと動物園に近いリーズナブルな料金のホテルです。 部屋によってはダイヤモンドヘッドを見ることが出来ます。 繁華街も近いので、ショッピングや食事も楽しめます。
2017 年 6 月に 4 泊滞在
Ronald Sugihara, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2017 年 6 月 28 日)
Aloha Ken, Thank you for staying with us at the Castle Waikiki Grand Hotel. I am happy to hear you enjoyed your stay with us. I am also glad you found value and liked our convenient location. I look forward to you visiting us again in the future! Mahalo! Ronald Sugihara Hotel Manager

2/10 (非常に不満)

YASA、九州

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
スタッフの対応がなってない
スタッフ全員が日本語をわからず更に早口の英語で話すので聞き取れず気遣いがない、5泊の内掃除も無くバスタオルも言うまで変えない。
2017 年 6 月に 5 泊滞在
Ronald Sugihara, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2017 年 9 月 7 日)
Aloha YASA, Thank you for staying with us at the Castle Waikiki Grand Hotel. I am very sorry that you were not happy with your stay and that you felt our staff was not trained well. I will address these issues with my staff to improve customer service. Your feedback is greatly appreciated. Mahalo!

6/10 (普通)

Hiroyasu

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
低価格のホテルの実態。
3名で出かけたのですが、エキストラベッドは床のバネが背中に食い込みそうに痛かったので眠りに入るのに3時間~4時間かかり、寝不足旅行になってしまいました。

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : 客室の快適度
立地はよい
動物園の目の前に位置し、ビーチにも近いため、立地的には値段相応でよいと思う。2階のバーの叫び声等が毎晩夜中二時まで続くため快適とは言い難い。

6/10 (普通)

プリン

気になった点 : 客室の快適度
旅慣れた方には、、、
部屋のカテゴリーがイマイチよくわからずに予約。チェックイン後に部屋を見てしばし愕然としました。まさか、カーテンを開ける事が出来ない部屋だったとは。開けるとホテル通路を歩く人に丸見え。それでも、それ以外は快適で過ごしやすかったです。3日間の滞在中、掃除の人は一度も来ません。タオル交換等は、フロントに持っていけば変えてくれるようです。日本語ももちろん通じませんので、旅慣れた方や英語が話せる方には問題ないと思います。あと、滞在中に部屋ドアに張り紙があり、月に一度、客室の害虫駆除のスプレーを撒くので避難して下さいとありましたが、丁度チェックアウトする日なので避難を免れました。 ホテル滞在でこのような事が初めてなのでビックリしました。

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度
良いホテルと思います。
ハワイをのんびり過ごすのには立地が良いです。ZOOとビーチに近くピンクバスも通るので便利です。DFSまでも十分歩けます。(徒歩15分ほど)フロントに無料のレモン水があってホテルに戻ってきて喉を潤せますよ。ホテルというよりコンドミニアム風です。ホテルで優雅にと思っている方は無理と思いますが料金を抑えたい方にはとても良いホテルと思います。

6/10 (普通)

MEGU、日本

そんなに悪くはない
他の口コミを見ると、不安になるようなものばかりでしたが…たまたま運が良かっただけなのか、割と快適に過ごせました。ワイキキビーチは徒歩圏内、バス停やABCストアもすぐ近く、ホテル1階には大人気のハンバーガー屋さん。部屋は古い感じはしましたが、汚くはないです。ミニキッチン付きで、電子レンジや食器や調理器具にトースター、冷蔵庫にコーヒーメーカー…揃ってます。窓からの景色は良くないですが、10階のテラスからはダイヤモンドヘッドがよく見え、ダイヤモンドヘッドから出てきた初日の出をテラスから見ることができました。従業員はフレンドリーな人もいれば、そうでもない人もいました。ペットOKなのか、エレベーターで何度か犬を連れた宿泊客に遭遇。 なお、4泊しましたが一度も掃除には来なかったです…リクエストすれば良かったのかな??

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
ワイキキ中心部からは離れていますが、ダイアモンドヘッドやビーチにも近く、とても快適でした。 英語のみの対応ですが、スタッフの方も皆さん気さくで丁寧でした。

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 客室の快適度
オーシャンビュー
オーシャンビュー#509 このホテルではオーシャンビューなのかな。 ラナイなしで、窓から顔を出して海が見える。。。 パーシャルビューと思って過ごしました。 キッチン付、バスタブ有 滞在中は、ベッド直しもゴミ捨てもなく この辺りは好みがわかれるかもしれません。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
うるさいが便利
エアコンが古い、隣のビルの空調機が非常にうるさい、眺めが悪い、というデメリットはあるものの、部屋はきれいでWiFiなども問題なかった。電子レンジやオーブンなどもついていたので、便利。スーパーや海岸も近く、泊まるだけだったら問題ないかと思う。

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
コストパフォーマンス低いです。
2回目の宿泊です。時期的に料金が高い時期でしたが、コストパフォーマンスは非常によくありません、 非常口近くの室内に柱があるいびつな部屋で照明やバスタブの排水口も壊れていました。部屋によって当たりはずれがかなりあると思います。1回目は同料金でキッチン付きでしたのでまずまずでしたが・・・。