JEN Hong Kong by Shangri-Laからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 13 日)
Thank you very much for staying with us and for sharing your feedback. It was definitely our pleasure taking care of you and we cannot wait to be at your service again soon. – JEN
10/10 (非常に良い)
Natsuko
2024 年 3 月 12 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Natsuko
2024 年 3 月に 1 泊滞在
JEN Hong Kong by Shangri-Laからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 13 日)
Thank you so much for your perfect rating! It would be our pleasure hosting you again! – JEN
10/10 (非常に良い)
Aya
2024 年 3 月 9 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Aya
2024 年 3 月に 3 泊滞在
JEN Hong Kong by Shangri-Laからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 12 日)
Thank you so much for your perfect rating! It would be our pleasure hosting you again! – JEN
10/10 (非常に良い)
??
家族旅行
2024 年 3 月 4 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Rooms are small but cozy. Reasonable rate. Very convenient, close to Subway, Tram and buses. Surrounded by many restaurants and shops. Good breakfasts if included in the rates.
??
2024 年 2 月に 4 泊滞在
JEN Hong Kong by Shangri-Laからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 6 日)
Thank you very much for staying with us and your compliments on our prime location, breakfast and services. We hope to welcome you back and to delight you again in the near future. – JEN
4/10 (不満)
Taiki
2024 年 1 月 28 日
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Water leaks when showering.
Taiki
2024 年 1 月に 7 泊滞在
JEN Hong Kong by Shangri-Laからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 30 日)
Thank you for taking the time to share your feedback with us. Please accept my sincere apologies for the unpleasant experience. Your comments have been shared with our Engineering team for immediate rectification and to ensure all room facilities are more carefully inspected, before the arrival of our valued guests. Once again, thank you for being our guest and for your valuable feedback. We look forward to the opportunity of welcoming you back to JEN Hong Kong by Shangri-La soon. – JEN
2/10 (非常に不満)
Satoshi
2024 年 1 月 28 日
気になった点 : 施設のコンディションと設備
Very cold. Little special services for club floors
Satoshi
2024 年 1 月に 8 泊滞在
JEN Hong Kong by Shangri-Laからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 31 日)
Thank you for sharing your feedback about your recent stay. We sincerely apologize for any inconvenience you experienced and appreciate your valuable input. We are constantly striving to enhance our services to meet our guests' expectations. If you have any specific details about the special services you were expecting, we would be grateful if you could share them with us. Your insights will help us better serve you in the future. Thank you again for your feedback.- JEN
6/10 (普通)
sayo
2024 年 1 月 10 日
sayo
2024 年 1 月に 3 泊滞在
JEN Hong Kong by Shangri-Laからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 16 日)
Thank you so much for your rating! It would be our pleasure hosting you again! – JEN
8/10 (良い)
EISUKE
2023 年 12 月 15 日
EISUKE
2023 年 12 月に 3 泊滞在
JEN Hong Kong by Shangri-Laからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 18 日)
Thank you so much for your rating! It would be our pleasure hosting you again! – JEN
10/10 (非常に良い)
Ako
2023 年 12 月 11 日
Ako
2023 年 12 月に 3 泊滞在
JEN Hong Kong by Shangri-Laからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 3 日)
Thank you so much for your perfect rating! It would be our pleasure hosting you again! – JEN
10/10 (非常に良い)
nobuyuki、Ota-ku
出張
2023 年 11 月 17 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Clean, decent size rooms for HK, nice bar space on the top floor, really great staff. Super close to the station - very convenient.
nobuyuki
2023 年 11 月に 2 泊滞在
JEN Hong Kong by Shangri-Laからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 22 日)
Thank you very much for staying with us and your compliments on our prime location and services. We hope to welcome you back and to delight you again in the near future. – JEN
8/10 (良い)
Shu
グループ旅行
2023 年 8 月 13 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This trip was amazing
I hope that I will come back here someday
Shu
2023 年 8 月に 3 泊滞在
JEN Hong Kong by Shangri-Laからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 15 日)
Thank you very much for staying with us and for sharing your feedback. It was definitely our pleasure taking care of you and we cannot wait to be at your service again soon. – JEN
8/10 (良い)
Chihiro
2023 年 7 月 17 日
Chihiro
2023 年 7 月に 1 泊滞在
JEN Hong Kong by Shangri-Laからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 9 日)
Thank you so much for your rating! It would be our pleasure hosting you again! – JEN
8/10 (良い)
YUKA
グループ旅行
2023 年 7 月 6 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
YUKA
2023 年 7 月に 2 泊滞在
JEN Hong Kong by Shangri-Laからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 13 日)
Thank you so much for your rating! It would be our pleasure hosting you again! – JEN
10/10 (非常に良い)
Ryoya
2023 年 5 月 31 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Ryoya
2023 年 5 月に 4 泊滞在
Kaiからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 1 日)
Thank you for your compliment regarding the service you received at JEN Hong Kong by Shangri-La. We pride ourselves in delivering the highest standards of hospitality.We look forward to the pleasure of welcoming you to our hotel again.
Thank you very much for staying with us and for sharing your feedback. It was definitely our pleasure taking care of you and we cannot wait to be at your service again soon. – Jen
Thank you very much for staying with us and for sharing your feedback. It was definitely our pleasure taking care of you and we cannot wait to be at your service again soon. – Jen
8/10 (良い)
kazuyoshi
出張
2019 年 10 月 31 日
良かった点 : スタッフとサービス
kazuyoshi
2019 年 9 月に 1 泊滞在
Hotel Jen Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 7 日)
Thank you so much for your rating! It would be our pleasure hosting you again! – Jen
Thank you very much for staying with us and for sharing your feedback. It was definitely our pleasure taking care of you and we cannot wait to be at your service again soon. – Jen
Thank you very much for staying with us and for sharing your feedback. It was definitely our pleasure taking care of you and we cannot wait to be at your service again soon. – Jen
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 9 月 29 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
宿泊されたお客様
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Hotel Jen Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 2 日)
Thank you so much for your perfect rating! It would be our pleasure hosting you again! – Jen
Thank you very much for staying with us and for sharing your feedback. It was definitely our pleasure taking care of you and we cannot wait to be at your service again soon. – Jen
Thank you very much for staying with us and for sharing your feedback. It was definitely our pleasure taking care of you and we cannot wait to be at your service again soon. – Jen
10/10 (非常に良い)
宿泊されたお客様
2019 年 8 月 19 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
宿泊されたお客様
2019 年 8 月に 2 泊滞在
Hotel Jen Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 23 日)
Thank you so much for your perfect rating! It would be our pleasure hosting you again! – Jen
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
2019 年 8 月 17 日
宿泊されたお客様
2019 年 8 月に 4 泊滞在
Hotel Jen Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 23 日)
Thank you so much for your rating! It would be our pleasure hosting you again! – Jen
Thank you very much for staying with us and for sharing your feedback. It was definitely our pleasure taking care of you and we cannot wait to be at your service again soon. – Jen
8/10 (良い)
宿泊されたお客様
家族旅行
2019 年 7 月 30 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
清潔でスタッフが親切、この価格帯ならば香港大学駅近く静かでオススメ。
宿泊されたお客様
2019 年 7 月に 2 泊滞在
10/10 (非常に良い)
Saki
2019 年 7 月 28 日
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Saki
2019 年 7 月に 2 泊滞在
Hotel Jen Hong Kongからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 8 日)
Thank you so much for your perfect rating! It would be our pleasure hosting you again! – Jen