外観

ケンピンスキー ホテル アモイ (厦门源昌凯宾斯基大酒店)の口コミ

5 out of 5
ケンピンスキー ホテル アモイ (厦门源昌凯宾斯基大酒店)
No.98 Hubin Middle Road, Siming District, Xiamen, Fujian

口コミ

8.6

非常に良い

評価 10 - 211 件の口コミ中 111 件が非常に良い" "
評価 8 - 211 件の口コミ中 66 件が良い" "
評価 6 - 211 件の口コミ中 20 件が普通" "
評価 4 - 211 件の口コミ中 10 件が不満" "
評価 2 - 211 件の口コミ中 4 件が非常に不満" "

9.0/10

清潔度

8.6/10

スタッフとサービス

8.0/10

設備とサービス

8.8/10

施設のコンディションと設備

7.6/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

出張, カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
特に不満はありません。
2019 年 7 月に 2 泊滞在
Nick Eeles General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 31 日)
Dear Valued Guest: It is indeed our pleasure to have you stay in Kempinski Hotel Xiamen and glad to hear that you enjoyed your stay with us. We sincerely look forward to welcoming you back once again upon your next visit to Xiamen. Best regards, Nick Eeles General Manager

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
素敵なホテルですが、ホテルの設備_美容室では、5星ホテルの設備に合わない。
ホテルのフロントを経由して、ホテル内の美容室を紹介してもらいました。 価額を見せないで操作を実行、その上、途中に美容師が消えました。 一時間くらいの仕事で1900中国元以上のお金を掛かりました。 外国と同じ作業に比べって、3倍のお金を取られました。
2018 年 5 月に 5 泊滞在
Nick Eelesからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 28 日)
Dear Valued Guest: It is indeed my pleasure to have you stay in Kempinski Hotel Xiamen and truly appreciate your valued comment regarding the Hair Salon issue, and we shall address it accordingly. I sincerely look forward to welcoming you back once again upon your next visit to Xiamen. Best regards, Nick Eeles General Manager

6/10 (普通)

ジョン、TOKYO

良かった点 : 清潔度
観光に便利な立地
あらかじめシングルベッド2つの部屋と予約してあったのに、チェックインの時部屋がすぐに用意できず、ダブルベッドの部屋ではだめかと聞かれる始末。エクスペデイアでの予約なのに、しかもシングル2つでと念をおしておいたのにこの始末。一流であろうかとの疑問有。しかし以前ミュンヘンで宿泊したホテル、フィールヤールツアイテンがケンピンスキーの系列になっていたので、それなりなのだなと思いはしました。今回は出だしが良くなかったです。
2018 年 3 月に 3 泊滞在
Nick Eelesからの返信 (投稿日 : 2018 年 3 月 26 日)
Dear Valued Guest: It is indeed my pleasure to have you stay in Kempinski Hotel Xiamen and truly appreciate your valued comment regarding the room allocation, and we shall address it accordingly. I sincerely look forward to welcoming you back once again upon your next visit to Xiamen. Best regards, Nick Eeles General Manager

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

気になった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
詐欺ホテル
保証金と説明もなしに倍の宿泊費をチェックインの時にとり説明を聞きたく日本語スタッフを呼んでもらっても居ないと 余分に取ったお金は返すと言いながら返さず。最悪なホテルです  詐欺ホテル
2018 年 1 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

MASAHIRO、新宿

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
どこからも目立つカタチのホテル。湖のそばです。
廈門最高の立地のホテル。各観光地からタクシーで10~20元で行けるのもよい。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
部屋は広い。 一人では広過ぎて困るくらい。

10/10 (非常に良い)

yaxing、Tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
one of the best hotel in Xiamen
I was really satisfied with the room capacity, the view from the room, the cleaness, the staff's hospitality, the taste of the restaurants there. When I come to Xiamen next time, I will stay at this hotel again. good hotel

8/10 (良い)

nakanishi、アモイ

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
五つ星の割にはスタッフの対応が悪い。
態度の良いスタッフと悪いスタッフがいます。 悪い場合対応に笑顔も無く、客が話しかけても無視して自分の携帯に出たりします。他の人はフロントに預けた傘を紛失され、困っていました。 設備は良いですが、ソフト面が要改善です。 プールは広く、水温も適度で快適ですが、子供はジャグジーにしか入れません。

10/10 (非常に良い)

xiaodu

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
さすが名門ホテル
朝食のご飯は硬く、食べれる状態ではないのが残念でした。味噌汁も温く美味しいとは言えません。 全体tきには品数も豊富であり、パンも種類があり美味しくいただけきました。 ホテルは綺麗で申し分ないです。(エクゼクティブルーム23階からの眺望は絶景です。)

8/10 (良い)

小朋友、上海

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
静かなホテル
外資系ホテルらしいあっさりしたサービスですが、こちらからの要望にはしっかり応えて くれますので、干渉されるのが嫌な方には良いホテルだと思います。 周囲の環境も非常に静かで落ち着いて過ごせます。

10/10 (非常に良い)

Huage、Walnut

良かった点 : 清潔度
2024 年 4 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

Sam

家族旅行
Check in time 45min could not find the booking
2024 年 4 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Bonnie

2024 年 2 月に 1 泊滞在
Nick Eeles General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 7 日)
Dear Valued Guest,It was indeed our pleasure to have you stay with us at Kempinski Hotel Xiamen and nice to hear you had a most enjoyable and relaxing stay with us.We sincerely look forward to welcoming you back once again upon your next visit to Xiamen.With my best personal regards,Nick EelesGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Zhao Sheng

2024 年 3 月に 3 泊滞在
Nick Eeles General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 16 日)
尊贵的客人: 非常高兴您选择入住厦门源昌凯宾斯基大酒店,感谢您给予我们的肯定。 真诚地希望能有机会再次欢迎您入住我们厦门源昌凯宾斯基大酒店。 向您致以我最真诚地问候!

6/10 (普通)

zhao

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Se ve descuidado,ya viejo
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Bellaからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 25 日)
Dear Valued Guest:It is indeed my pleasure to have you stay in Kempinski Hotel Xiamen and truly appreciate your valued comments.I sincerely look forward to welcoming you back once again upon your next visit to Xiamen.Best regards,Nick EelesGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Grant

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Alex at the front desk was very helpful
2024 年 3 月に 2 泊滞在
Bellaからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 20 日)
Dear Valued Guest,It was indeed our pleasure to have you stay with us at Kempinski Hotel Xiamen and nice to hear you had a most enjoyable and relaxing stay with us.We sincerely look forward to welcoming you back once again upon your next visit to Xiamen.With my best personal regards,Nick EelesGeneral Manager

6/10 (普通)

Anders

2024 年 1 月に 3 泊滞在
Bellaからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 24 日)
Dear Valued Guest:It is indeed my pleasure to have you stay in Kempinski Hotel Xiamen and truly appreciate your valued comments,I sincerely look forward to welcoming you back once again upon your next visit to Xiamen.Best regards,Nick EelesGeneral Manage

6/10 (普通)

Lynda Lin Hwa

良かった点 : スタッフとサービス
Smoking in a no/smoking room / floor!
I stayed at Kempinski Shanghai in October 2023 and had also previously stayed in Kempinski Xiamen. My recent stay was a disappointment. I booked 3 rooms; 2 King bed and 1 Twin for 1 pax (Guest, Kho Chuan Seng). My room was on a non smoking floor but the instant I opened my room door, smelled of cigarette smoke and there was an ashtray on the table next to a no-smoking sign!!!
2024 年 1 月に 3 泊滞在
Bellaからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 24 日)
Dear Valued Guest,I thank you for choosing to stay with us at Kempinski Xiamen during your recent trip to XiamenI am personally wish to take this opportunity to convey my personal sincere apologies to you for the inconvenience you experienced.I sincerely trust you will allow us the opportunity to provide you with the standard of service that you should enjoy when staying at a Kempinski hotel and hope you will choose to stay with us at the Kempinski Xiamen upon your next visit to Xiamen. This will also allow me the opportunity to be able to apologise to you in person.With my best personal regardsNick EelesGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

YIZHENG

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The hotel was really hot and there was no way for it to cool down.
2024 年 1 月に 7 泊滞在
Bellaからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 24 日)
Dear Valued Guest:It is indeed my pleasure to have you stay in Kempinski Hotel Xiamen and truly appreciate your valued comment regarding the room temperature, and we shall address it accordingly.I sincerely look forward to welcoming you back once again upon your next visit to Xiamen.Best regards,Nick EelesGeneral Manager

10/10 (非常に良い)

Nga Yan

2023 年 8 月に 1 泊滞在
Nick Eeles General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 9 月 1 日)
尊贵的客人: 非常高兴您选择入住厦门源昌凯宾斯基大酒店,感谢您给予我们的肯定。 真诚地希望能有机会再次欢迎您入住我们厦门源昌凯宾斯基大酒店。 向您致以我最真诚地问候! NICK EELES 总经理

10/10 (非常に良い)

HUIYING

2023 年 7 月に 1 泊滞在
Bellaからの返信 (投稿日 : 2023 年 7 月 5 日)
尊贵的客人: 非常高兴您选择入住厦门源昌凯宾斯基大酒店,感谢您给予我们的肯定。 真诚地希望能有机会再次欢迎您入住我们厦门源昌凯宾斯基大酒店。 向您致以我最真诚地问候! NICK EELES 总经理

10/10 (非常に良い)

PAK CHEUNG

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 6 月に 3 泊滞在
Bellaからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 21 日)
尊贵的客人: 非常高兴您选择入住厦门源昌凯宾斯基大酒店,很高兴看到您的点评,您在酒店住的舒适愉快,是给予我们最大的鼓励。 真诚地希望和欢迎您能再次选择入住厦门源昌凯宾斯基大酒店。 向您致以我最真诚地问候!

10/10 (非常に良い)

YUCHENG

2023 年 3 月に 1 泊滞在
Bellaからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 21 日)
尊贵的客人: 非常高兴您选择入住厦门源昌凯宾斯基大酒店,很高兴看到您的点评,您在酒店住的舒适愉快,是给予我们最大的鼓励。 真诚地希望和欢迎您能再次选择入住厦门源昌凯宾斯基大酒店。 向您致以我最真诚地问候!

6/10 (普通)

BYUNGSUN

グループ旅行
良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 清潔度
2022 年 7 月に 2 泊滞在
Bellaからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 5 日)
尊贵的客人: 非常高兴您选择入住厦门源昌凯宾斯基大酒店,感谢您抽空留下宝贵点评。 向您致以我最真诚地问候! NICK EELES 总经理

10/10 (非常に良い)

JIEKUN

2022 年 5 月に 1 泊滞在
Bellaからの返信 (投稿日 : 2022 年 7 月 4 日)
尊贵的客人: 非常高兴您选择入住厦门源昌凯宾斯基大酒店,感谢您抽空留下宝贵点评。 真诚地希望能有机会再次欢迎您入住我们厦门源昌凯宾斯基大酒店。 向您致以我最真诚地问候! NICK EELES 总经理

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
yummy food
ordered room service food several times. food is ymmy.
2022 年 4 月に 6 泊滞在
Bellaからの返信 (投稿日 : 2022 年 4 月 12 日)
Dear Valued Guest, It was indeed our pleasure to have you stay with us at Kempinski Hotel Xiamen and nice to read such wonderful comments about our food. Thank you very much for taking the time to share your experience. We sincerely look forward to welcoming you back once again upon your next visit to Xiamen. With my best personal regards, Nick Eeles General Manager

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
This hotel is beautiful, but has a service environment I can best describe as hostile. Rules are plentiful and enforced with vigour. Much of this, I should say, relates to travelling with children. We booked an executive floor room. Only after arrival did we learn that children are not allowed in the executive lounge free of charge (unlike any other executive/club hotel we have ever stayed). At the swimming pool, the only motion allowed is in a single direction. Swimming across the pool is forbidden and will result in verbal redress from staff. The idea of children playing and enjoying the water is foreign here. After raising some of these issues with the hotel, they did offer some accommodations - allowing our kids in the lounge for an extra night, for example. But the general hotel environment was unwelcoming, and this seemed to be institutional, not at all a question of individual staff.
2021 年 4 月に 4 泊滞在
Nick Eeles General Managerからの返信 (投稿日 : 2021 年 5 月 12 日)
Dear Valued Guest: It was indeed our pleasure to have you stay with us at Kempinski Hotel Xiamen and I truly appreciate your valued comments which are very much appreciated. May I take this opportunity to apologise for the inconveniences you encountered during your stay. Rest assured we shall address the points you mentioned appropriately and I sincerely trust you will allow us the opportunity to welcome you back to Kempinski Xiamen during which time you may experience the standard of service commensurate with Kempinski. Once again I thank you for choosing Kempinski Xiamen during your recent visit and for your valued comments. With my best personal regards Nick Eeles General Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
気になった点 : スタッフとサービス
OK hotel, service could be improved a lot though.
Check in and concierge service were really good, but service at breakfast and lounge bar was mediocre and disappointing for a 5 star hotel. When it gets busy, breakfast staff get really flustered with little organisation of which tables have been allocated, then tables are cleared whilst you queue at the different stations getting your food. The cocktails at the lobby bar are also not really recommended - they didn't seem to know how to make the basic cocktails. Overall a hotel that has a good reputation but the service does not quite live up to it.
2021 年 3 月に 4 泊滞在
Nick Eeles General Managerからの返信 (投稿日 : 2021 年 4 月 12 日)
Dear Valued Guest: It was indeed our pleasure to have you stay with us at Kempinski Hotel Xiamen and I truly appreciate your valued comments which are very much appreciated. May I take this opportunity to apologise for the inconveniences you encountered during your stay. Rest assured we shall address all the points you mentioned appropriately and I sincerely trust you will allow us the opportunity to welcome you back to Kempinski Xiamen during which time you may experience the standard of service commensurate with Kempinski. Once again I thank you for choosing Kempinski Xiamen during your recent visit and for your valued comments. With my best personal regards Nick Eeles General Manager

8/10 (良い)

Guangsheng

2020 年 12 月に 3 泊滞在
Nick Eeles General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 12 月 31 日)
尊贵的客人: 非常高兴您选择入住厦门源昌凯宾斯基大酒店,感谢您抽空留下宝贵点评。 真诚地希望能有机会再次欢迎您入住我们厦门源昌凯宾斯基大酒店。 向您致以我最真诚地问候! NICK EELES 总经理

2/10 (非常に不満)

Li cheng

2020 年 10 月に 2 泊滞在
Nick Eeles General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 10 月 21 日)
尊贵的客人: 非常高兴您选择入住厦门源昌凯宾斯基大酒店,感谢您抽空留下点评。 真诚地希望能有机会再次欢迎您入住我们厦门源昌凯宾斯基大酒店。 向您致以我最真诚地问候! NICK EELES 总经理

10/10 (非常に良い)

HaoHsin

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
床偏软
2020 年 6 月に 2 泊滞在
Nick Eeles General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 7 月 1 日)
尊贵的客人: 非常高兴您选择入住厦门源昌凯宾斯基大酒店,感谢您抽空留下宝贵点评。酒店除了客房内标准配置的床垫外,另外还备有硬床垫供客人使用,欢迎您在下次入住时,提前致电宾客服务中心预订,我们将竭诚为您提供满意周到的服务。真诚地希望和欢迎您能再次选择入住厦门源昌凯宾斯基大酒店。 向您致以我最真诚地问候! NICK EELES 总经理

8/10 (良い)

TieLiu、Millbrae ca

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very good location and very clean, but the temperature couldn’t be controlled from the room.
2020 年 1 月に 2 泊滞在
Nick Eeles General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 15 日)
Dear Valued Guest: It is indeed my pleasure to have you stay in Kempinski Hotel Xiamen and truly appreciate your valued comment regarding the temperature control, and we shall address it accordingly. I sincerely look forward to welcoming you back once again upon your next visit to Xiamen. Best regards, Nick Eeles General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Nice hotel in good location. You just never disappointed with German hotel management. The breakfast buffet is amazing! Too many good things to eat. The manager Mr. Li of the restaurant is very observant. My 8 years old daughter had dry throat, he served her a glass of warm lemon water right away...... we really appreciated for his service.
2020 年 1 月に 3 泊滞在
Nick Eeles General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 8 日)
Dear Valued Guest, It was indeed our pleasure to have you stay with us at Kempinski Hotel Xiamen and nice to hear you had a most enjoyable and relaxing stay with us. We sincerely look forward to welcoming you back once again upon your next visit to Xiamen. With my best personal regards, Nick Eeles General Manager

8/10 (良い)

Poon

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
非常好
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Nick Eeles General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 12 月 31 日)
非常高兴您选择入住厦门源昌凯宾斯基大酒店,感谢您抽空留下宝贵点评。 真诚地希望能有机会再次欢迎您入住我们厦门源昌凯宾斯基大酒店。 向您致以我最真诚地问候! NICK EELES 总经理

10/10 (非常に良い)

Chak Wai Ray

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
十分卓越、舒適
十分舒適,早餐豐富,酒吧有新鮮德國啤酒beet有現場演唱,反而中菜差D
2019 年 12 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 5 泊滞在
Nick Eeles General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 1 月 1 日)
尊贵的客人: 非常高兴您选择入住厦门源昌凯宾斯基大酒店,感谢您抽空留下宝贵点评。 真诚地希望能有机会再次欢迎您入住我们厦门源昌凯宾斯基大酒店。 向您致以我最真诚地问候! NICK EELES 总经理

10/10 (非常に良い)

Artemis

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Fabulous stay!
We thoroughly enjoyed our stay at Kempinski while visiting Xiamen with family. The rooms are spacious and very clean, love the details too. Staff are professional and were very helpful from the moment we arrived. Breakfast buffet was excellent with a huge variety of eastern / western options and local delights. Kids friendly hotel. We’d definitely stay again.
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Nick Eeles General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 30 日)
Dear Valued Guest, It was indeed our pleasure to have you stay with us at Kempinski Hotel Xiamen and nice to hear you had a most enjoyable and relaxing stay with us. We sincerely look forward to welcoming you back once again upon your next visit to Xiamen. With my best personal regards, Nick Eeles General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
A jewel in Xiamen
Excellent stay
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Nick Eeles General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 26 日)
Dear Valued Guest, It was indeed our pleasure to have you stay with us at Kempinski Hotel Xiamen and nice to hear you had a most enjoyable and relaxing stay with us. We sincerely look forward to welcoming you back once again upon your next visit to Xiamen. With my best personal regards, Nick Eeles General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 4 泊滞在
Nick Eeles General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 14 日)
尊贵的客人: 非常高兴您选择入住厦门源昌凯宾斯基大酒店,感谢您抽空留下宝贵点评。 真诚地希望能有机会再次欢迎您入住我们厦门源昌凯宾斯基大酒店。 向您致以我最真诚地问候! NICK EELES 总经理

4/10 (不満)

宿泊されたお客様

出張, カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス
I checked in at midnight and the reception was not friendly. The executive lounge is supposed to open until 11pm but when I went there at 9:30. There is only coffee and soft drinks left. They are busy packing the food away.
2019 年 12 月に 2 泊滞在
Nick Eeles General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 12 日)
Dear Valued Guest: It was indeed our pleasure to have you stay with us at Kempinski Hotel Xiamen and I truly appreciate your valued comments . The executive lounge supplies dinner from 17:00-21:00. Coffee, soft drinks and some biscuits will be supplied until 23:00. Once again I thank you for choosing Kempinski Xiamen during your recent visit and for your valued comments. With my best personal regards Nick Eeles General Manager

10/10 (非常に良い)

Jeeweon

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 11 月に 4 泊滞在
Nick Eeles General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 1 日)
Dear Valued Guest, It was indeed our pleasure to have you stay with us at Kempinski Hotel Xiamen and nice to hear you had a most enjoyable and relaxing stay with us. We sincerely look forward to welcoming you back once again upon your next visit to Xiamen. With my best personal regards, Nick Eeles General Manager

8/10 (良い)

TerenceLam、Hong Kong

出張
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very clean and comfortable. Sometimes this hotel can charge very expensive but this time is reasonable
2019 年 11 月に 4 泊滞在
Nick Eeles General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 29 日)
Dear Valued Guest, It was indeed our pleasure to have you stay with us at Kempinski Hotel Xiamen and nice to hear you had a most enjoyable and relaxing stay with us. We sincerely look forward to welcoming you back once again upon your next visit to Xiamen. With my best personal regards, Nick Eeles General Manager

8/10 (良い)

QUEE JONG

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 11 月に 5 泊滞在
Nick Eeles General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 29 日)
Dear Valued Guest, It was indeed our pleasure to have you stay with us at Kempinski Hotel Xiamen and nice to hear you had a most enjoyable and relaxing stay with us. We sincerely look forward to welcoming you back once again upon your next visit to Xiamen. With my best personal regards, Nick Eeles General Manager

10/10 (非常に良い)

Chung-Sheng

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
理想的酒店~大推!
入住時酒店服務人員客氣有禮,訂房部主管也殷勤問候,讓我覺得非常窩心!房間也升等為面向湖景的套房!非常棒的酒店,不管是出差或是度假都非常適合!
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Nick Eeles General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 25 日)
尊贵的客人: 非常感谢您对厦门源昌凯宾斯基大酒店的支持与厚爱。同时,我也感到万分荣幸,酒店能够提供给您满意的入住体验。 真诚地希望和欢迎您能再次入住厦门源昌凯宾斯基大酒店。 向您致以我最真诚地问候! NICK EELES 总经理

10/10 (非常に良い)

Daniel.Ramos、San Josė CR

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
El hotel realmente no tiene critica, es perfecto, nuestra habitación de lujo, realmente 5 estrellas, magnífico desayuno, el personal dispuesto a servir en cuanto te ven, todo fue magnífico. Uno de los mejores hoteles en que nos hemos quedado.en nuestros viajes por el mundo.
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Nick Eeles General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 27 日)
Dear Valued Guest, It was indeed our pleasure to have you stay with us at Kempinski Hotel Xiamen and nice to hear you had a most enjoyable and relaxing stay with us. We sincerely look forward to welcoming you back once again upon your next visit to Xiamen. With my best personal regards, Nick Eeles General Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 10 月に 2 泊滞在
Nick Eeles General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 5 日)
尊贵的客人: 非常高兴您选择入住厦门源昌凯宾斯基大酒店,感谢您抽空留下点评。真诚地希望能有机会再次欢迎您入住我们厦门源昌凯宾斯基大酒店。 向您致以我最真诚地问候! NICK EELES 总经理

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 10 月に 1 泊滞在
Nick Eeles General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 11 月 5 日)
尊贵的客人: 非常高兴您选择入住厦门源昌凯宾斯基大酒店,感谢您抽空留下点评。真诚地希望能有机会再次欢迎您入住我们厦门源昌凯宾斯基大酒店。 向您致以我最真诚地问候! NICK EELES 总经理

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
值得一住
飯店早餐豐盛,令人驚艷。飯店整潔有一定水準,但周邊沒有商店可逛。
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Nick Eeles General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 8 日)
尊贵的客人: 非常感谢您选择入住厦门源昌凯宾斯基大酒店。很高兴得知,您满意我们二楼咖啡厅的自助早餐出品。酒店地处市中心,坐落于筼筜湖畔,距离酒店步行距离,即有若干餐饮场所及大型购物中心。欢迎您在下次入住时,咨询我们的礼宾部工作人员,我们将竭诚为您提供满意周到的服务。真诚地希望和欢迎您能再次选择入住厦门源昌凯宾斯基大酒店。 向您致以我最真诚地问候! NICK EELES 总经理

8/10 (良い)

Lei Tsing Patricia

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
酒店內環境清潔,空間寬敞舒適,職員有禮貌和親切,特別是禮賓部Nicole很有耐心的講解各項查詢。
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Nick Eeles General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 8 日)
尊贵的客人: 非常感谢您选择入住厦门源昌凯宾斯基大酒店。很高兴得知您喜欢这里的环境并且满意我们的服务。真心希望并欢迎您能再次入住厦门源昌凯宾斯基大酒店。向您致以我最诚挚的问候! NICK EELES 总经理

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 9 月に 1 泊滞在
Nick Eeles General Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 3 日)
尊贵的客人: 非常高兴您选择入住厦门源昌凯宾斯基大酒店,感谢您抽空点评。 真诚地希望能有机会再次欢迎您入住我们厦门源昌凯宾斯基大酒店。 向您致以我最真诚地问候! NICK EELES 总经理