屋外プール、サンラウンジャー

ピナクル ホテル ウィスラー ビレッジの口コミ

3.5 out of 5

口コミ

8.6

非常に良い

評価 10 - 3690 件の口コミ中 1612 件が非常に良い" "
評価 8 - 3690 件の口コミ中 1480 件が良い" "
評価 6 - 3690 件の口コミ中 404 件が普通" "
評価 4 - 3690 件の口コミ中 125 件が不満" "
評価 2 - 3690 件の口コミ中 69 件が非常に不満" "

8.8/10

清潔度

8.8/10

スタッフとサービス

8.2/10

設備とサービス

8.2/10

施設のコンディションと設備

8.2/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

Yu

良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I was really enjoyed this stay, I’ll stay there again when I visit Whistler.
2023 年 5 月に 1 泊滞在
Tommyからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 18 日)
Dear Yu,Thank you for this review of our hotel. We are glad you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back.Regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 1 月に 3 泊滞在
Pinnacle Hotelからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 3 日)
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 (非常に不満)

ぼられた

かなり余裕を持ってのキャンセルに全額とられた。規定にそのような記載があるも理不尽な規定と感じた。別の旅行代理店は余裕を持ってのキャンセルは返金可であった。どうホテルの問題というより間に入る代理店次第と判明した。ボるかボらないかは代理店次第であった。
2020 年 1 月に 3 泊滞在
Adamからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 10 日)
Thank you for the feedback.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、設備とサービス
広さは十分あり、寒さを感じることはありませんでした。ジャグジー付きのバスユニットはスキーの疲れを癒やすのによかったです。
2019 年 12 月に 3 泊滞在
Pinnacle Hotelからの返信 (投稿日 : 2019 年 12 月 16 日)
ご滞在いただきありがとうございます。 あなたのコメントに感謝します。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
ゴンドラからは遠いですが、レンタルスキーのスパイシースポーツや食料品調達のスーパーからは近い。バスがあるのを知らずに歩いたらまあまあしんどかった。他の人が書いているように部屋内のジャグジーには驚きました。
2019 年 3 月に 3 泊滞在
Chiaraからの返信 (投稿日 : 2019 年 4 月 2 日)
Hello, Thank you for your review. I hope we will see you soon again in Whistler.

10/10 (非常に良い)

Harry、Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ゴンドラ乗り場までは
少し離れているが静かでプライベートが保たれとても良かった。ビレッジの中心部は人が多く音楽でうるさくとても落ち着ける場所ではないが、このホテルはとても静かだった。下記に良い点を書きます。 ①キッチンがあり自分で料理できる。長旅が続くと外食は飽きる ②部屋にジャクージが付いていていつでも入れる ③ランドリー設備があり洗い物を解消できた ④フロントが親切で良かった。またリクエストした時の対応が早い ➄冬用にファイヤープレイスがあった
2018 年 8 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

WAKA

部屋にジャグジー
ベッドの横にジャージがあります。夜使うと部屋が乾燥しないでいいです。スタッフは、フランクでいいです。部屋は、清潔に保たれて、いごごちは良かったです。
2017 年 12 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

hiropochi、Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice hotel
I stayed one night. Parking area is limited in Whistler area. Hotel has own parking under the building. It's so convenient. I arrived at noon but check in time is 4:00pm. Hotel staff is so kind , I can park there noon to next day 4:00pm. Room has a bath with jaggee next to the bed.
Hotel
2017 年 8 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Phom、Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Very nice!
This hotel is in good location. In the room, we can enjoy jaggzy and good coffee. And very silent. We didn't hear the noise of the next door.
2017 年 8 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
暖炉があるホテルで快適
エレベーターが遅いくらいでほかは大変良かった。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
ツインルームで予約したが、案内された部屋がダブルルームで驚いたが、すぐに部屋を変更してもらえたのでよかった。

8/10 (良い)

Ichiro

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
山岳リゾート地ウィスラーにある清潔なホテル
バンクーバーに到着後、レンタカーでウィスラーに。1泊宿泊。ホテルのバスローブが柔らかく、長旅で疲れた体に心地よいぬくもりと安らぎを与えてくれたことが印象的であった。ゴンドラ乗り場からは若干離れており、その分静かで、また宿泊したいホテルである。ウィスラー村にはカナダの有名チョコレート店”Rogers”有り、美味。また、お土産もの店である”Little Gift”は日本人が対応しており、色々な情報も教えてくれる。天気は快晴、山頂から見る景色は絶景であった(但し、それなりに寒いのでご用心を)。

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Nice and cozy
いろんな意味でとてもいいホテルです。

8/10 (良い)

minoru、japan

良かった点 : 清潔度、客室の快適度
気になった点 : 施設のコンディションと設備
ジャグジー MTB SKI
快適でした! 室内にジャグジーとは! ビックリしましたが、凄く気持ち良かったです。また泊まりたい。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
キッチン付きの部屋
部屋にキッチンがあり、周辺にスーパーがあるので自炊にとても便利です。 ベッドの横にジェットバスがあるので、スキーの後にはいりましたが、家族旅行でなければちょっと入りにくいかもしれません。

10/10 (非常に良い)

SATORU、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
残念ジャグジー
父・娘2人で利用しました。 ホテルはきれいで清潔感があり、立地が大変よくメイン通り沿いにありました。。ジャグジー付きの大きなバスタブがバスルームでなく、部屋のベットの横にあり、使いたくても、年頃の娘の前では、使う気持ちになれずに非常に残念でした。小さなキッチンの設備は整っていたので、便利でした。スタッフも親切で丁寧な対応をしていただきました。また、ホテルの駐車場は有料ですが、徒歩5分程度の無料駐車場を利用できるので、参考にしてください。

10/10 (非常に良い)

Namiko、東京 日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
往復のバスからの景色も最高!
ウィスラーの街は紅葉の真っ盛りで建物も物語に出てきそうな素敵なところでした。ホテルも想像以上に良いホテルでした。スタッフの方たちもにこやかで気持ち良く過ごせました。また泊まりたいです。

6/10 (普通)

りりー

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
良かったです。
家族3人(夫婦、娘)で利用しました。 ホテルは古い感じでしたが、立地がよく、天井も高く、部屋の中も清潔でした。 ジャグジー付きの大きなバスタブがベットの横にあり、使いたくても何となく使う気持ちになれずちょっと残念でした。スペース的にもかなりしめていたので、無駄な気がしました。 小さなキッチンの設備は整っていたので、便利でした。

10/10 (非常に良い)

moco、カナダ サレー

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ジャグジーが部屋にあるホテル
部屋にジャグジーがついていて、日本のお風呂みたいに寛げて良かったです。でもベッドの横にあるので、私のように家族、もしくはカップルの方にはいいと思いますが、お友達同士では気を使うかな?

8/10 (良い)

MAIKO、バンクーバー

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
総合的にはOK
お部屋は思ってたよりもちょっと狭かったです。(バスルームも) そしてLong weekendのせいか、値段もちょっと部屋の割には高いと思いました。 でも総合的には特に問題もなく、小さいですがキッチンもあり、良かったです。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
居心地いいホテル
1月2日から2泊滞在しました。 ホテルは中心部から少し離れており静かです。 部屋はキッチンが付いていて中長期の滞在に便利で暖炉が雰囲気良くとても暖かく窓を開けてても暑いくらいでした。 部屋は4階だったんですが、天井も高く とても解放感があり居心地良かったです。

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備、客室の快適度
立地最高!でもバスタブが部屋の中って…
レストラン、ショップ、スーパーなど近くて便利な立地でした。カナダにワーホリで行っている息子と泊まったのですが、部屋のベッドの横にジャグジー付きのバスタブがあり、使えませんでした。普段シャワーのみの生活でバスタブに入れると思った息子だったので、残念でした。

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

8/10 (良い)

mikifumi、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
イベント情報
2泊し、いざ出発する時に道路がバイク(自転車)レースの為通行止めになり、出発が3時間程遅くなり、予定したコースを変更しなくてはならなかった。事前に調べておくべきだった。

8/10 (良い)

ぽん、バンクーバー

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ロケーション良し
スノーボードのため宿泊しました。チェックイン時間より早く到着しましたが、部屋に入れてくれました。チェックアウト後もチェンジングルームを使用させてもらえて助かりました。ロケーションも、バス停、レストラン、ゴンドラまでも近く便利だと思います。

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
キッチンが便利
中年旅行なので、食事の適応が難しいのですが、コンドミニアムのキッチンに助けられます。お皿はもちろん、野菜の洗えるザルもあり、ワイングラスやビアカップもあって楽しめました。

10/10 (非常に良い)

ちゃう。、シアトル

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
こじんまりしててフレンドリー。
どうしてもwhistlerでスノーボードがしたかったので、一人旅で利用しました。ゲスト評価とコメント、それにジャグジー付きというところに惹かれてここに決めましたが、大正解でした。ゲレンデまで少し歩きますが、板のレンタルはゲレンデ近くのお店でした(ホテルにもレンタルショップは入っていますが、フロントで聞いたら割引券をくれました。でも持って歩くの重いしな~、遠い分だけ安いのかな~と思ってお店に聞きに行ったらゲレンデ近くにも支店があるからそっちで借りたら重くなくていいでしょ、場所を教えてくれました。値段は一緒で割引券も使えました。)ので、whistler villegeを散策しながらの行き帰りは全く苦になりませんでした。ホテルの方もみんな親切で、夕方に翌朝のチップの用意をしたかったのでアメリカドルからカナダドルへの両替ができるところを聞いたら、いろいろ丁寧に教えてくれました。でも行ってみた銀行が閉まる直前で断られたので、スーパーで買い物してアメリカドルでお釣りをもらってお金を作ってきましたが、ホテルに戻ったらその教えてくれた方がすごい笑顔でできたでしょ?って聞いてくれたので、閉まってた、と伝えたら、第2弾、3弾といろいろ教えてくれて、もういいよって言えなくなってまた外出する羽目になりましたが(笑)。バスルームのアメニティもよかったですし、別にあるシャワーブースもきれいで水量もよかったです。それに大きなジャグジー。部屋の中にあるのがびっくりでした。私は一人なのでジャグジーに浸かりながら部屋のテレビを見る、なんて優雅な時間を過ごせて楽しかったです。カップルにもいいかもですが、友達同士は少し気になるかもしれませんね。帰りのバスが出る直前まで滑りたかったので、チェックアウトしたあとも着替えるところがあるか聞いたら、ある、とのこと。荷物を預かってもらって滑ってきて、着替えの場所を教えてもらって行ったら、プールのそばのジムみたいなところで、全体ガラス張りの建物で、どうやって着替えろと?って感じだったのが唯一いただけないところでしょうか?Whistlerすごいよかったので、できればまた行きたいです。その際にはぜひまたこちらのホテルに泊まりたいです。

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

普通のレベル
部屋の古さは否めませんし、サービスと呼べるようなものも存在しませんが、ネットアクセスも、コインランドリーもあり、滞在に必要なものは最低限揃っています。ヴィレッジの中心部にも近く、立地は便利だと思います。駐車料金が別料金だったことを、チェックイン時に知らせてくれれば、もう少し評価が高かったと思うのですが・・・残念。

8/10 (良い)

ごんごん

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
とても快適、でも駐車場が不便
ビレッジの中のホテルは夜遅くまでバーがにぎわっていてうるさいと知っていたので、ビレッジのすぐ外に位置するこのホテルに泊まりました。とても静かで快適な滞在ができました。バスルームにシャワーがありますが、それとは別にベッドのすぐ横に壁も何もない状態でジェットバスのバスタブがあって笑えましたが、乾燥がすごいホテルの部屋でちょうど良い加湿器代わりになりました(笑)。このホテルには駐車場がありますが、ホテルから少し離れたパブリック・パーキングに停めるので、ホテルの前で一旦荷物を降ろしてから車を駐車場まで移動させなければならないのが少し不便です。キッチン用品も一通り揃っているし、快適な滞在ができました。

8/10 (良い)

rinko、兵庫

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ホテルは完ぺき
フロント対応もよく、予約していたものより良い部屋に替えてくださいました。 個室にジャグジーや暖炉があり、外は雪でもフリースを着て寝ると暑くて脱いでしまうくらい温かく、快適な部屋でした。 キッチン完備、ダイニングテーブルもあるので、スーパーで買い物して、自炊生活を送れます。 屋外にはプールとジャグジー、小部屋にランニングマシンもあり、ちいさなジムのようです。 コインランドリーもあり、洗濯して着まわせるので、荷物が少なくてすみます。 ホテルは完ぺきです。 しかし、リフトまで板を担いで往復がしんどいので、もっと近くの方が楽だと思います。 スーパーやリカーショップは遠くありません。便利です。

8/10 (良い)

Tensaka、Tokyo, Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
次回は夫と
友達と宿泊してスキーを楽しむため2ベッドの部屋をリクエストしました。6日間快適に滞在しました。 照明は暗めでムードがありましたがファミリーがテーブルで食事するにはテーブル周りの明るさが足りないように思いました。 キッチン・バスルームは十分明るく問題ないです。 kitchenは大変使いやすく鍋や食器も揃っていました。オイルや調味料は全くなかったので自己手配が必要です。 リクエストすれば炊飯器もあったのかもしれませんが、今回は特に必要がなく確認しませんでした。 スーパーマーケットにほど近いロケーションなので買い物は便利です。 部屋にcable lanがありましたが使えずロビーのwireless lanを使用しました。 (フロントの方はケアを申し出てくれましたが待つのが面倒なので断わりそのようにしました) テレビも一度調子が悪くなりましたがすぐケアしてもらいなおりました。 私たちのEnglishはpoorレベルで気の利いたお礼も言えず申し訳なかったですが、フロントやルーム係の方はとても親切で対応はよかったです。 シャワーブース、トイレ、洗面所のほか 居室内にカーテンなしのジャグジー、バスローブあり。 パブリックのジャグジーにはシャワールームとタオルが備え付けられていました。 ジャグジーの場所は好みが分かれそうな気がします。 また機会があれば次は1人か夫と二人でなら利用したいと思います。

10/10 (非常に良い)

Andrea

グループ旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I love this hotel! It’s such a good price and the location is excellent! The staff is super friendly and helpful as well. Will book again!
2024 年 5 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

Maritel

2024 年 4 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Jenny

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The room had everything we needed, the view was great and we appreciated being able to open the patio door and sleep watching to many trees . Very quiet .
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Robertからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 17 日)
Dear Jenny,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are thrilled to hear that our room met all your needs and that you enjoyed the stunning view and the tranquility of our surroundings. It's wonderful to know that the patio door added a special touch to your stay, allowing you to fully embrace the natural beauty of our location. We hope to welcome you back soon for another peaceful retreat among the trees.Warm regards,The Hotel Team

10/10 (非常に良い)

Lyn

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Location was excellent, comfortable accomodation, friendly staff
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Robertからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 17 日)
Dear Lyn,Thank you for taking the time to share your experience with us on Expedia. We are thrilled to hear that you enjoyed our prime location, comfortable accommodations, and the friendliness of our staff. Our team is committed to providing a welcoming and enjoyable environment for all our guests, and your feedback is a wonderful affirmation of our efforts. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future for another exceptional stay.Warm regards,The Hotel Team

4/10 (不満)

Rosemary

家族旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The room carpet was dirty. the microwave also was dirty and I did not feel comfortable using any dishes or cutlery without first washing them.
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Robertからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 15 日)
Dear Rosemary,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us. We sincerely apologize for the issues you encountered with the cleanliness of your room. Providing a clean and comfortable environment is a top priority for us, and it is clear we fell short in this instance. Please rest assured that we have addressed this with our housekeeping team to ensure our standards are fully met in every room. Additionally, we are reviewing our cleaning procedures to prevent such occurrences in the future. We value your business and hope to have the opportunity to restore your confidence in our hotel during your next visit.Warm regards,Hotel Management Team

10/10 (非常に良い)

Ejun

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very unique having a jacuzzi bathtub right next to bed. Friendly and helpful staff
2024 年 5 月に 2 泊滞在

4/10 (不満)

Rupinder

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度
The hotel was ok. The hot tub was nice in the room but when we enter in the room there was a very strong smell of bleach that gave me headache for hours. The room looks quite old along with the furniture. It was so so. I will not come back.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Robertからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 14 日)
Dear Rupinder,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the discomfort caused by the smell of bleach in your room. Please be assured that the health and safety of our guests are our top priorities, and we use cleaning products that are both effective and safe. However, we understand that the scent can be overwhelming, and we will review our cleaning procedures immediately to ensure a more pleasant experience for our guests. Regarding the decor, we are in the process of planning updates to our rooms and amenities to provide a more modern and comfortable environment. We appreciate your comments, as they are crucial in helping us improve. We hope you will consider staying with us again in the future so we can deliver the high standard of hospitality we strive for.Warm regards,The Hotel Management Team

6/10 (普通)

Jenny

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
Everything was nice except the mattress was so uncomfortable I got no sleep and had a lot of back pain the next day.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Robertからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 15 日)
Dear Jenny,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to hear that you enjoyed your stay overall, but we are truly sorry to learn about the discomfort you experienced with the mattress. Providing a restful night's sleep is a fundamental part of a pleasant hotel experience, and it seems we missed the mark on this occasion. Please rest assured that we take your comments seriously and will inspect the mattress in the room you stayed in to address this issue. Additionally, we are reviewing our current mattress standards across our rooms to ensure they meet the expectations and needs of our guests. We appreciate you bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more comfortable and restful experience in the future.Warm regards,The Hotel Management Team

10/10 (非常に良い)

Prabhjot

2024 年 5 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Andy

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 2 泊滞在
Robertからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 15 日)
Dear Andy,Thank you for choosing our hotel for your recent stay and for taking the time to provide feedback. We are committed to offering our guests a fulfilling experience and we sincerely appreciate your insights. We would love to hear more about your stay, including any specific aspects that stood out or areas where you feel we could improve. Your satisfaction is our top priority and your comments are invaluable as we strive to enhance our services. Please feel free to reach out to us directly with any further details or suggestions.Warm regards,The Hotel Management Team

10/10 (非常に良い)

Catharina

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Easy, short walking distance to the village. Lovely room with a great bath and shower
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Robertからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
Dear Catharina,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are thrilled to hear that our hotel's location made your visit to the village convenient and enjoyable. It's wonderful to know that the room met your expectations with its comfort and amenities, especially the bath and shower. We aim to provide a relaxing and memorable stay for all our guests, and we're glad we could achieve this for you. We hope to welcome you back again soon for another delightful stay.Warm regards,The Hotel Team

10/10 (非常に良い)

Parvinder

良かった点 : 清潔度
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Robertからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 14 日)
Dear Parvinder,Thank you for choosing our hotel for your recent stay and for taking the time to share your experience with us on Expedia. We are always looking for ways to improve our service and guest satisfaction, so your feedback is incredibly valuable to us. We hope you found our accommodations comfortable and our staff welcoming and helpful. If there were any aspects of your stay that did not meet your expectations, please know that we are committed to addressing these issues and ensuring a better experience for all our guests. We look forward to the opportunity to welcome you back in the future and exceed your expectations.Warm regards,Pinnacle Hotel

6/10 (普通)

SANDRA

グループ旅行
The facility is old and in need of some serious updating. The appliances in our room, while clean, are old. The bed wasn't bad, but we had to place towels on the chairs. I'll include a picture, if able. The room was highly overpriced for our accommodations.
2024 年 5 月に 3 泊滞在
Robertからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
Dear Sandra,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We take pride in our hotel's heritage and the classic charm it offers; however, we understand that modern amenities contribute significantly to guest comfort. Please rest assured that we are in the process of updating our facilities, including the appliances and furniture, to enhance the overall experience of our guests. We appreciate your patience and understanding as we work through these improvements. Regarding the pricing, we strive to provide value for the services and amenities we offer and will review our pricing structure to ensure it reflects the current state of our accommodations. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a more comfortable and valued stay.Warm regards,Hotel Management Team

6/10 (普通)

Brianna

カップルで旅行
気になった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Honestly the hotel was fine but the pool was closed and the room never cooled down. Beds were small and very uncomfortable. Service was good and early / late check it was accepted.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Robertからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
Dear Brianna,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are glad to hear that you found our service to be accommodating, particularly with the flexibility of our check-in times. However, we sincerely apologize for the inconvenience caused by the pool closure and the discomfort you experienced with the room temperature and bed size. Please rest assured that we are taking your comments seriously and are actively working to improve these aspects of our accommodations. Our guest's comfort is of utmost importance, and we are committed to ensuring a more enjoyable experience for your future stays.Warm regards,The Hotel Team

10/10 (非常に良い)

Rhonda and Ron

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Clean room, comfortable, it was underground parking (paid extra) but pillars make it tight. Good deal in May for room.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Robertからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 17 日)
Dear Rhonda and Ron,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to hear that you found your room clean and comfortable. We understand that the underground parking can be a bit tight due to the pillars, and we appreciate your bringing this to our attention. We're glad that you found value in our pricing for the month of May. Your satisfaction is important to us, and we hope to welcome you back soon for another pleasant stay.Warm regards,Hotel Management

8/10 (良い)

Rumeet

良かった点 : 清潔度
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Robertからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
Dear Rumeet,Thank you for choosing our hotel for your recent stay and for taking the time to provide feedback on Expedia. We are committed to offering our guests a fulfilling experience and we truly value your input. It helps us understand what we are doing right and where we might improve. If there were any specific aspects of your stay that you particularly enjoyed or areas you believe could be enhanced, we would be grateful to learn more. Your satisfaction is our top priority and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Warm regards,Pinnacle Hotel Customer Service Team

8/10 (良い)

Leizl

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 1 泊滞在
Robertからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 13 日)
Dear Leizl,Thank you for choosing our hotel for your recent stay and for taking the time to provide feedback. We are committed to offering our guests a fulfilling experience and we truly value your input. It is through comments like yours that we can continue to improve our services and accommodations. If there are specific aspects of your stay that you would like to discuss further, please do not hesitate to contact us directly. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and exceed your expectations.Warm regards,Pinnacle Hotel Customer Service Team

6/10 (普通)

Brandon

気になった点 : 施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 2 泊滞在
Robertからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 10 日)
Dear Brandon,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We value all comments from our guests as they help us improve our services.We're sorry to hear that your experience at our hotel did not meet your expectations. Please accept our sincere apologies for any inconvenience you may have encountered during your stay.We would greatly appreciate it if you could provide us with more details about the issues you faced so that we can address them promptly and ensure that they do not occur in the future.Our team is committed to providing the best possible experience for all our guests, and we would like to have the opportunity to make things right for you. Please feel free to reach out to our guest relations team directly so that we can discuss your concerns further.Once again, we apologize for any shortcomings in your experience, and we hope to have the chance to welcome you back and provide you with the exceptional stay that you deserve.Warm regards,Pinnacle Hotel Whistler