外観

ヒルトン ・ワイコロア・ビレッジの口コミ

4 out of 5
ヒルトン ・ワイコロア・ビレッジ
69-425 Waikoloa Beach Dr, Waikoloa, HI

口コミ

8.0

とても良い

評価 10 - 1011 件の口コミ中 455 件が非常に良い" "
評価 8 - 1011 件の口コミ中 262 件が良い" "
評価 6 - 1011 件の口コミ中 162 件が普通" "
評価 4 - 1011 件の口コミ中 81 件が不満" "
評価 2 - 1011 件の口コミ中 51 件が非常に不満" "

8.4/10

清潔度

8.2/10

スタッフとサービス

8.0/10

設備とサービス

8.2/10

施設のコンディションと設備

8.2/10

環境への配慮

口コミ

8/10 (良い)

MICHITAKA

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
リゾート内でゆっくり過ごすにはとても良い。近くのマーケットへのシャトルバスもあり、特に不便もありません。 他の観光拠点に行くには少し遠いのですが、ハワイ島はどこもそんな具合です。
2024 年 5 月に 3 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Aloha Michitaka,Thank you for choosing Hilton Waikoloa Village! We're glad you found our resort a great place to relax and appreciated the convenience of our shuttle bus to the nearby market. It was wonderful to have you as our guest, and we eagerly look forward to welcoming you back!Kind regards,Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Ryuta

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 5 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

Tomoe

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス
リゾートとしての環境は良好。ホテル内の移動が電車で面白い
2024 年 4 月に 4 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 26 日)
アロハ、トモエ様レビューをありがとうございます。当ホテルの美しい施設と楽しい施設をお楽しみいただけたとのこと、大変嬉しく思います。またヒルトン ワイコロア ビレッジで、忘れられないビーチ旅行をお楽しみいただけるよう、またお越しいただけることを楽しみにしております。よろしくお願いいたします。ホテル マネージャー

8/10 (良い)

Takayuki

良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
2024 年 3 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

masahiko

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
今回で4回目の滞在、自然と便宜性のバランスが良い、オアフも良いが、ホテルを満喫することのだ楽しさを感じました。
2024 年 1 月に 4 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 2 月 11 日)
アロハマサヒコさんヒルトン・ワイコロア・ビレッジにまたお迎えできることを大変うれしく思います。おなじみの顔ぶれが私たちのお気に入りであり、あなたの忠誠心に感謝しています。温かいお言葉と完璧な評価をいただきまして誠にありがとうございます。ご来店いただき本当に光栄でした。次回のご来店を心よりお待ちしております。敬具、ホテルマネージャー

6/10 (普通)

KIYOSHI

良かった点 : スタッフとサービス
気になった点 : 施設のコンディションと設備
2024 年 1 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

MASAE

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 11 月に 5 泊滞在

6/10 (普通)

HISASHI

家族旅行
2023 年 10 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

chiaki

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
We had a grate time.
2023 年 10 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 10 月 7 日)
Aloha Chiaki,Thank you for staying with us at Hilton Waikoloa Village. We are delighted to hear you enjoyed your visit and trust your room was clean and comfy and that you were able to enjoy some of our great on-site amenities. Please come back and see us again in the future. Kind regards,Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Kiyoka、Osaka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2023 年 9 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

ko

2023 年 8 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

RITSUO、akigunhutyuutyou

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
広いエリアを移動するトラムやボート、ゆったりしたプールとプールサイドのサービスはさすが! ただ、トイレが洗浄便座でないことと、キングマーケットなどのショッピングエリアへの移動手段が少なくわかりにくいことは残念だった。シャトルバスをもっと充実させてほしい。
2023 年 8 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 8 月 17 日)
Aloha Ritsuo,Thank you for your feedback on your recent stay with us at Hilton Waikoloa Village! We are glad that you found your accommodations to be clean and well-equipped. We apologize for any misunderstanding that occurred in regard to the toilet seat we had available. Our management team will be looking into improving the shuttle routes available as well. We are thankful for your feedback and hope we see you on your next visit to Waikoloa!Kind regards,Simon, Hotel Manager

8/10 (良い)

KAZUTAKA

2023 年 7 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Michihiro

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
チェックイン時刻は16:00ですが、アリーチェックインは部屋の掃除が終わり次第で結果的に16:00になりました。 日本語の話せるスタッフはHISのスタッフが地下一階にいましたが、ホテルのスタッフではないのでホテルの要件は現地スタッフにお願いするかたちになります。 物価もコロナ前より約2倍になっているみたいで色々とお金が予想以上に出費が重なるので、事前にシュミレーションをした方がいいと思います。
2023 年 6 月に 3 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2023 年 6 月 23 日)
Aloha Michihiro,Thank you for your recent stay with us. Guest feedback is appreciated and welcome, and we thank you for taking the time to leave a review. We always strive to exceed the needs of our visitors, so while we hope you had a nice stay overall, we apologize that aspects of your experience didn't meet your expectations. As a result, we will pass along your constructive feedback to our team. It would be an honor to welcome you back to our hotel the next time you're in town.Kind regards, Simon, Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Tadashi

2023 年 3 月に 2 泊滞在

2/10 (非常に不満)

宿泊されたお客様

家族旅行
気になった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2022 年 12 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

HIDEKI、Totsukaku Yokohama

8/10 (良い)

Takahito

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
トラムの本数を増やしてほしい、 レストランランチがもう少しあれば良い、
2022 年 9 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2022 年 9 月 24 日)
Aloha Takahito, Thank you for leaving a review. We are so glad you were able to visit us. Our team is constantly working to offer the best service to our guests, so we appreciate your feedback on where we can improve. We hope you will have a chance to come back soon!Kind regards,Simon, Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Mariko

2022 年 8 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Sei

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
テーマパークのようなラグーンが最高でした
2020 年 3 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

2020 年 3 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行, 小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ワイコロアには約20年前に家族と共にお世話になりました。今回も20年ぶりの家族旅行で利用。基本的施設は何ら変わりない感じでした。最高の休日を過ごせました!
2020 年 3 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
部屋が暗いのが難点でした
2020 年 2 月に 5 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 3 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
2020 年 3 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ホテルの敷地内で十分楽しみました
宿泊代とは別にリゾートフィー(一泊?一日?毎に$45)がかかるけれど、敷地内のトラムやボートの利用や、レイ作り、フラ、ヨガなどのアクティビティに参加できることを考えれば、そこをうまく使うと満足できる価格ではないかと思った。 部屋に歯ブラシがなく、頼むとすぐに持ってきてくれたが、簡易的なもので3泊もたなかったので持参するのをお勧めします。
2020 年 2 月に 2 泊滞在

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

気になった点 : 客室の快適度
ホテル内の移動だけで疲れた
ホテル内のアクティビティも充実しているので、三世代の旅行には向いていると思いました。自販機や売店を各タワーに設置してほしい。
2020 年 2 月に 2 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
とても居心地がいいです
2020 年 2 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2020 年 2 月に 2 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
快適ですが、ホテル内の移動が難
部屋は清潔で、快適でした。ホテル内に無料の移動手段である、トロリーとボートがありますが、なかなか来ず、結局歩いて目的地へ移動していました。立地条件は良く、サンセットは様々な角度から観ることができ、とても素晴らしい景色でした。
2020 年 2 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

SOOIL

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
自動販売機が欲しい。 何かにつけて価格が高い。 やたらチップの説明が多い。
2020 年 2 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

NKB、大阪

小さなお子様連れの家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
チェックイン時間が遅い。1泊利用では、施設を使用できずに日が暮れてしまう。せめて、14時又は15時が妥当だとお目う。
2020 年 2 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
とてもよかったです。
2020 年 1 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
2020 年 1 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、設備とサービス
2019 年 12 月に 5 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 3 泊滞在

8/10 (良い)

Akane

良かった点 : 施設のコンディションと設備
2019 年 12 月に 1 泊滞在

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 施設のコンディションと設備、客室の快適度
2019 年 12 月に 1 泊滞在

4/10 (不満)

Ember

カップルで旅行
良かった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
*disclaimer* as a hotel guest, you have to pay a $48 resort fee( tax) as well as $48 parking fee, with no other options for parking. Upon checking in, we were given a key card that we were told would allow access in and out of the self-parking lot. Mind you, there are no other options for parking near the hotel, other than through valet. Therefore, it came as quite a shock when we saw an additional charge of $240 on our bank statement after checking out. We were under the impression that this card meant that as a quest, we were allowed access to the lot. We didn’t not expect for it to charge $48 a night (on top of the expected $48 daily resort fee) to our room, for us to receive a large charge upon checking out. As silly as this might sound, we surely thought that we would be informed that parking was an additional $48 a day, even for resort guests, but that was never communicated to us which feels rather shady. The resort has great amenities in a great location. But as far as the quality versus quantity for our stay, I would suggest elsewhere. At nearly $500 a night for a king bed room, the room was humid and damp with an added mildew scent (bad enough that we needed to buy room spray to mask). The shower leaked water soaking the floor every time it ran, not to mention the water was back and forth between scalding hot and ice cold without ever adjusting it. This made taking a shower nearly impossible or at least a 30 minute ordeal. When I reached out to the front desk a

10/10 (非常に良い)

Francis

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Good experience
2024 年 3 月に 6 泊滞在

8/10 (良い)

Maria

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス
2024 年 5 月に 4 泊滞在

8/10 (良い)

MARY ANN、CERRITOS

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
I felt comfortable walking around the property, very clean and the staff were very nice and helpful.
2024 年 5 月に 4 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Raul

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Beautiful property. Nice pools, clean rooms, lagoon was fun. Dining options are limited.
2024 年 5 月に 7 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 24 日)
Aloha Raul,Thank you for complimenting our beautiful property! We're glad our clean rooms and relaxing pools added to your experience, and we appreciate your feedback about the dining options. Should you be in the area again, we hope you will consider returning for another fantastic experience.Kind regards,Hotel Manager

6/10 (普通)

Kelly

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very pretty and interesting art. Dislike - the property is vast.
2024 年 5 月に 1 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 24 日)
Aloha Kelly,Thank you for your feedback regarding your stay. We're glad you enjoyed our unique decor. However, we're sorry our spacious property was a bit more than you expected. Your input is appreciated, and we hope to have a chance to make your next visit a better one.Kind regards,Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Morris、Fairfield

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Room was large and spacious. Walk in closet. Large HDTV. We got to see an endangered nene goose from our balcony! Only negatives about the room was shower/tub drain was very slow. The lights could have been brighter in the room. Palace tower, room 3269. PS My wife was distressed at the hungry kittens that appeared in the morning and evening begging to be fed. They should be taken to an animal shelter and not euthanized. The hotel staff was wonderful.
2024 年 5 月に 2 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 21 日)
Aloha Morris,Thank you for choosing Hilton Waikoloa Village. We're delighted you enjoyed your spacious room, large television, and our team's hospitality. Seeing an endangered Nene from your balcony must have been an exciting and unique experience! However, we're sorry to hear about the shower issue, and we'll address this promptly. We also appreciate your concern for the kittens and will work on a solution. Having you stay with us was a pleasure, and we look forward to welcoming you back soon!Kind regards,Hotel Manager

6/10 (普通)

Thaddeus

家族旅行
Excellent layout and condition of the public areas. The rooms are quite dated. The strength of this resort is in its natural features.
2024 年 5 月に 4 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 16 日)
Aloha Thaddeus,Thank you for being our guest and sharing your feedback. While we are delighted you enjoyed so much about our lovely property, we are sorry our accommodations didn't meet your expectations. Rest assured, we value your feedback, and we will be sure to share your concerns with the team to ensure any opportunity for improvement is seized. It was a pleasure having you here, and we hope to have another chance to welcome you back for a more seamless stay in the future.Kind regards,Hotel Manager

8/10 (良い)

Sylvia

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
The valet team was one of the best they made my stay memorable, they would greet me and remember what I did the day before and what we were going to do every time we would leave
2024 年 5 月に 5 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 16 日)
Aloha Sylvia,Thank you so much for your generous rating! We're so happy to know that you had a great time with us overall and that our friendly valet team impressed you during your visit. It would be a pleasure to host you again in the future, so hurry back. Kind regards,Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Joseph Mark、San Jose

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Parking and resort fees are like sticker shock.
2024 年 5 月に 7 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 14 日)
Aloha Joseph,Thank you for your feedback. We're delighted to see that you had a fantastic overall experience. However, we apologize for any inconvenience you had during your time with us. We do our best to be transparent about our policies during the booking process, and we will be sure to make these more clear to guests going forward. Nevertheless, it was a pleasure having you here, and we hope to welcome you back and provide a more seamless stay for you in the future.Kind regards,Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

Veronica、Howard City

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Great property and staff.
2024 年 5 月に 7 泊滞在
General Managerからの返信 (投稿日 : 2024 年 5 月 16 日)
Aloha Veronica,Thank you for your outstanding review! It was a pleasure to welcome you to Hilton Waikoloa Village, and we are delighted you had such a lovely five-star experience. Your kind words about our beautiful property and wonderful staff are truly appreciated and will be shared with the team. We look forward to welcoming you back for another memorable getaway.Kind regards,Hotel Manager