施設の正面

アナンタラパレスハンセンウィーンホテルの口コミ

5 out of 5

口コミ

9.6

最高に素晴らしい

評価 10 - 1001 件の口コミ中 816 件が非常に良い" "
評価 8 - 1001 件の口コミ中 135 件が良い" "
評価 6 - 1001 件の口コミ中 33 件が普通" "
評価 4 - 1001 件の口コミ中 11 件が不満" "
評価 2 - 1001 件の口コミ中 6 件が非常に不満" "

9.8/10

清潔度

9.6/10

スタッフとサービス

9.4/10

設備とサービス

9.6/10

施設のコンディションと設備

8.6/10

環境への配慮

口コミ

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
職員が日本人相手に早口の英語で喋ってくる。もう一回聞きたいと言っても、無視される。 1人だけかなー?と思ってたのに、ほぼ全員に。
2020 年 1 月に 1 泊滞在
Florian Wille, General Managerからの返信 (投稿日 : 2020 年 2 月 3 日)
Thank you for your review!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
スタッフの方々のおもてなし感は居心地良く、また滞在したいと思わせられました。 連泊する場合、外出して戻る時間に気を付けないと、pre-arrival up-sell 10%の付帯料金が加算されますので、そこに注意頂ければと思います。
2019 年 10 月に 3 泊滞在
Carmen Mauthner, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 10 月 21 日)
Thank you very much for your review!

10/10 (非常に良い)

TOYOYASU

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
価格の価値ある良質なホテル
二泊をジュニアスイートで利用。中心部からちょっと離れてますが、オペラ座から路面電車を利用するとちょっとした市内観光ができて良いです。地下鉄も便利で、フォルクスオーパーでオペラを観た後、深夜の帰りも便利でした。 設備は最新式でお風呂もスイッチだけ。室内のドリンクは飲み放題。朝食も高レベル。スタッフも親切でフレンドリー。高級ながら泊まる人を選ばない、お客目線の良いホテルでした。
2019 年 9 月に 2 泊滞在
Carmen Mauthner, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 9 月 30 日)
Thank you so much for your wonderful review! We are happy that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you again at Palais Hansen Kempinski!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 7 月に 4 泊滞在
Carmen Mauthner, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 8 月 5 日)
Thank you!

10/10 (非常に良い)

Toshi、東京

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
ホテルの格式も朝食もシンプルで良かった。
2019 年 7 月に 1 泊滞在
Carmen Mauthner, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 22 日)
Thank you very much! We are happy that you enjoyed your stay with us!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 7 月に 3 泊滞在
Carmen Mauthner, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 22 日)
Thank you very much!

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
2019 年 6 月に 6 泊滞在
Carmen Mauthnerからの返信 (投稿日 : 2019 年 7 月 1 日)
Thank you for your rating! Best regards from the Palais Hansen Kempinski Vienna Carmen Mauthner, Hotel Manager

8/10 (良い)

宿泊されたお客様

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
設備がとてもキレイでした
2019 年 6 月に 1 泊滞在
Carmen Mauthner, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 6 月 27 日)
Thank you for your review!

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
チェックイン、滞在中、チェックアウトまで1週間お世話になりました。 朝ごはんは最高に美味しいし、ハウスキーパーの方の丁寧な仕事も感じられました。フロントの方の何気ない会話や笑顔もとても素敵でした。
2019 年 4 月に 6 泊滞在
Carmen Mauthner, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 17 日)
Thank you very much for your nice review! We are happy that you enjoyed your stay.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

2019 年 4 月に 5 泊滞在
Carmen Mauthner, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2019 年 5 月 6 日)
Thank you for your rating!

10/10 (非常に良い)

Shuichi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最新式の近代的ホテル
 外見はクラッシクなホテルですが、内装はは最新式のホテルです。内装にクラッシクさを求める人には不向きです。シャワーがタッチパネル式なので、不慣れな人にはかえって不便です。設備は文句なく超一流の名にふさわしいホテルです。
2018 年 9 月に 4 泊滞在
Carmen Mauthner, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 10 月 22 日)
Thank you very much for your review! We are happy that you enjoyed your stay and hope to welcome you again at Palais Hansen Kempinski. Kind regards, Carmen Mauthner, Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
このホテルに連日32度を超えた真夏、11泊させていただいた。空調がありがたい。 ホテルスタッフのサービスは老舗ホテルだけのことはある。日本語さえ明瞭に話せない私の下手な英語をきちんと聞き取ってくれたことには感謝したい。 契約ではダブルベッドとなっていたが、事前のメイルでツインに代えて欲しいと言ったら、きちんとツインベッドが用意されていた。 チップが前提で給与が抑えられているUSのホテル従業員とは異なって、誇り高い人々へのチップは難しい。それでも、部屋の掃除をしてくれる人にわずかなチップを渡すと、格段にベッドメイキングがよくなる。目下の従者を使いこなし、仕事を与える主人の鷹揚さが必要だが、ポーターさえ呼んだことのない私には、これは難題であった。 追加料金で豪華な部屋に格上げできるとメイルに書かれていたので、狭いのではないかと心配していたが、住居にするわけでもなし、2週間滞在のためには十分な広さがあった。箪笥の引き出しは十分な量があった。仕事のためPCを2台持って行ったが、Wi-Fiが自由に使えた。ただし、セキュリティに関しての規格が分からず、少し怖かった。 設備は少し古い。空調の音か電気系統の音か分からないが、少し気になった。ドアを開けるには私の力では不十分で、妻の助力が必要であった。風呂の制御スィッチも、私の手には反応せず、妻の助力が必要であった。湯は標準38度で少し冷たい。トイレは日本のような洗浄器付きのものではない。矮倭人には、ベッドが高すぎて床に足が届かず、ベッドから起き上がれなかった。浴槽も大きすぎて立ち上がれなかった。 ホテルは閑静な所にある。地番だけが異なる地下鉄U4のショッテンリング駅まで歩けば、次の駅のシュベーデンプラッツでU1に乗り換えられる。そこから国際会議場VICまでは5駅で少し遠いが、旧市街は小さく、どこへでも簡単に歩いて行ける。トラムのボーズ駅は町名が異なるが、すぐ近くである。そこから1番のほか、中央駅へのD線や中央墓地への71番に乗ることができ、観光には繁華街のど真ん中にあるザッハなどよりも、静かでよいのではないか。 朝食は豪華であった。コンソメスープを注文するとわざわざ作って持ってきてくれた。ジュースは果実を自分で絞ることもできる。チーズも沢山な種類を自分で切って選べる。焼きたてのクロワッサンをテーブルまで持ってきてくれる。オムレツや目玉焼きをその場で選んで焼いてもらえる。食事には40分はかかる。7時にサービス開始だから、ホテルを出るのは8時過ぎになってしまう。仕事の開始は8時半だから、急がねばならない。朝食込み料金でなければ、いくら請求されるか分からなく、恐ろしくて、食べられないほどの豪華さである。 宿泊期間の最後の3日間はヨーロッパカウンスルの会合があったため、警備が厳しかった。部屋の前のエレベーター近くのソファーには24時間人が座っていて、初めはきれいな女性が本を読んでいるだけだったので、何をしているのか、分からなかった。横に座って申し訳なかった。
2018 年 8 月に 12 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Marie

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Best service and room
the best concierge service and stay. I really appreciated that even before our arrival, they gave us much advice on restaurants, opera tickets etc. upon arrival we were given an upgrade and a honeymoon surprise! We will definitely be staying in Kempinski Vienna and other Kempinski hotels around the world.
2018 年 6 月に 2 泊滞在
Carmen Mauthner, Hotel Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 7 月 27 日)
Dear Marie, Thank you very much for your nice review! We are glad that we could help with you programme in Vienna and we are happy that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcoming you again at Palais Hansen Kempinski! Kind regards, Carmen Mauthner, Hotel Manager

10/10 (非常に良い)

z

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
great!! very comfortable! next time never fail to.
2018 年 4 月に 2 泊滞在
Gerhard Mitrovits, General Managerからの返信 (投稿日 : 2018 年 5 月 3 日)
Thank you for your review! We hope to welcome you again at Palais Hansen Kempinski!

8/10 (良い)

タカ、ブダペスト

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
お風呂が故障しなければ…
夫婦で奮発して、ジュニアスイートに1泊しました。ホテルの内装、従業員の方対応、朝食は申し分無く、さすが5つ星ホテルだなと感じました。しかし、部屋のお風呂が壊れてて、お湯が出ず、修理に1時間要した事と、嫁的にはもう少し部屋が暖かい方が良いとの事。
2018 年 3 月に 1 泊滞在
Kempinski Hotel からの返信 (投稿日 : 2018 年 3 月 20 日)
Dear guest, thank you very much for your feedback of your stay at Palais Hansen Kempinski. We are very delighted to know that you had enjoyed your stay. We will certainly give your feedback about the bathroom issue to our kolleagues at the engineering department. We wish you a nice day and are looking forward to welcome you again.

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
チェックイン時にお部屋の準備が終わってなかったことはマイナスイメージでしたが、その後の滞在中は、スタッフの方もとても親切で、とても快適な滞在を、することができました。 ありがとうございました。
2017 年 12 月に 4 泊滞在
Gerhard Mitrovits, General Managerからの返信 (投稿日 : 2017 年 12 月 31 日)
Thank you for your time review your stay with us. I am pleased to hear that after all you have enjoyed your time with us. With best regards from Vienna Gerhard Mitrovits, General Manager

10/10 (非常に良い)

An、tokyo

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
帰国前泊で利用
ウィーンからヘルシンキ経由の帰国便搭乗の前泊で利用させていただきました ロケーションも設備もレストランもスタッフ対応も全て申し分無し 最高のホテルでした 今度は観光する滞在で利用させていただきます
2017 年 8 月に 1 泊滞在
Gerhard Mitrovits, General Manager. からの返信 (投稿日 : 2017 年 9 月 4 日)
Dear Ms An, thank you so much for your kind words in your review. I am very pleased that you have enjoyed your time with us. We are looking forward welcoming you back soon again. With warm regards from Vienna, Gerhard Mitrovits, General Manager.

10/10 (非常に良い)

ケイ、東京

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
非常に良いホテル
市内中心部に位置して非常に便利だと思う 次回も必ず利用したいホテルです 友達にも勧められるね あとは食事もレストランが素敵で美味しいです
2017 年 8 月に 3 泊滞在
Gerhard Mitrovits, General Manager. からの返信 (投稿日 : 2017 年 8 月 28 日)
Thank you for your kind words on Expedia. I am pleased to hear that you have enjoyed your stay and Die Küche Wien restaurant and I am looking forward welcoming you back in the not too distant future. With best regards from Vienna, Gerhard Mitrovits, General Manager

10/10 (非常に良い)

Yasu jp、Japan

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Quiet place and safer area.
This hotel is located on a quiet place. Near by tram and subway station.
2017 年 7 月に 7 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Kazumi

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、客室の快適度
華やかなリング内 でも閑静なホテル
お風呂の温度調節がかなりしにくく、最初に使うときに大変困る。洗面台の水はけが悪かった。 そのほかはとても快適に8日間の連泊を過ごすことができた。

6/10 (普通)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
普通の近代的高級ホテル
家族で7泊。部屋係はチップもとらず日本人には楽。客室はきれいで快適もエアコンの音が煩いのが気にかかった。 コンシェルジュはレストラン予約に重宝。一流ホテルからの予約だとやはりレストラン対応も違う。 あとは可もなく不可もなく。意外に地下鉄駅から歩いた。 不満はないが、価格との費用対効果を考えると他でもよかったかなと思う。

10/10 (非常に良い)

Kunihiko

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
素敵な風格あるホテル
地下鉄やトラムの駅から徒歩2分の交通至便でありながら、閑静な環境る高級感溢れるホテルです。 改修工事を施してありながらも、品格を落とさない様に隅々まで配慮されています。 スタッフもウーマンインレッドの女性の説明や案内が、特にわかりやすく、安心して宿泊できます。お勧め出来るホテルです。

10/10 (非常に良い)

kei、Japan Fukuoka

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
ホテルはロビーが素敵、部屋も広く豪華で家具もセンスがいい、ダウンタウンにちょっと遠い点だけマイナス
フロントは財布を落としたときは、親切な対応していただき、助けていただきました。ただ地図に詳しくないようで行ってみたらちがってたことが2度あったので、マイナスしました。

10/10 (非常に良い)

Sat、日本

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
最新の設備の整ったホテル
ウイーンの中心地からは少し距離があり、周囲に買い物をする場所や食事をする場所はありませんが、ホテル自体が新しく、清潔で設備も整っている。Wifiが無料なだけでなく、1部屋に1台 Ipadが常設されているので、PCを持っていなくても手軽に情報が取得できます。地下鉄の駅から徒歩3分程度で、交通の便も良い、お勧めのホテルです。
?????

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度

6/10 (普通)

Maayan

家族旅行
気になった点 : 施設のコンディションと設備
The hotel is old and doesn't feel like luxury 5 stars experience. Cleanliness needs to be improved in the hotel's rooms and corridors. Also, the smell in the hotel isn't good, and it feels like it's old and unmaintained. Despite this, the breakfast is excellent and the staff is friendly and accommodating.
2024 年 4 月に 6 泊滞在

10/10 (非常に良い)

kevin george

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This is a true five star hotel
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Front Deskからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 27 日)
Thank you so much for your Feedback! The Anantara Palais Hansen Team would be happy to welcome you back soon!

10/10 (非常に良い)

Christopher Charles、Coventry

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
2024 年 4 月に 3 泊滞在

10/10 (非常に良い)

George

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Very clean and professional Staff
2024 年 4 月に 3 泊滞在
Front Deskからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 27 日)
Dear Mr George, we are very happy to read that you are satisfied with our Hotel and Staff. The Anantara Palais Hansen Vienna would be happy to welcome you back!

10/10 (非常に良い)

Michel

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Chambre DeLuxe pour 4 nuits, très spacieuse, finitions et détails très soignés (éclairages au sol, lampes et meubles de style, machine Nespresso, marbre très présent, Revêtement Loupe d'Orme), insonorisation parfaite, Salle de bain en marbre avec baignoire et douche Italienne séparée avec réglages sensitifs : Bémol, ces réglages sont difficiles à manipuler et on ne peut pas régler l'intensité du jet qui est un peut fort à notre goût. Accueil charmant et attentionné, pianiste dans le magnifique hall. Piscine et Spa très agréable, salle de sport ultra complète. Nous aurions aimés que la piscine ouvre plus tôt et ferme plus tard... Métros, Trams et bus pas loin de l'hôtel. En marchant un peu, nous avons trouvés les quartiers animés. Nous reviendrons.
2024 年 4 月に 4 泊滞在
Florian Wille & Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 19 日)
Dear Michel,Thank you so much for your wonderful review which I am more than happy to share with the entire team! It is feedback like yours which motivates us every day to get a little bit better in everything we do.We all hope to have the pleasure to welcome you back to Anantara Palais Hansen on your next visit to the capital of music.With kindest regards,

10/10 (非常に良い)

Hauke

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Sehr zuvorkommend und höflich. Wir haben uns als willkommene Gäste gefühlt.
2024 年 3 月に 4 泊滞在
Florian Wille & Teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 4 月 3 日)
Vielen herzlichen Dank für Ihr wunderbares Feedback und wir würden uns sehr freuen, Sie schon bald wieder bei uns im Anantara Palais Hansen begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen aus dem frühlingshaften Wien,

10/10 (非常に良い)

Sharon

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Amazing stuff , great room , great breakfast - anything you need for great vacation
2024 年 3 月に 1 泊滞在
Florian & teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Dear Sharon,Thank you so much for your most wonderful feedback and we all hope to have the pleasure to welcome you back to Anantara Palais Hansen Vienna Hotel very soon!With kindest regards,

10/10 (非常に良い)

Howard

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
This hotel is an oasis. It cannot be faulted. Totally first class
2024 年 2 月に 3 泊滞在
Florian & teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Dear Howard,Thank you so much for your kind words. It is feedback like yours that motivates us every day to become a little bit better in everything we do.With kindest regards,

4/10 (不満)

Talgat

家族旅行
良かった点 : 清潔度、施設のコンディションと設備
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
Remember that there is No option to go the pool with a child after 4pm, which they do not inform about. So it is rather family unfriendly hotel. Disappointment. The staff in spa do not speak english.
Florian Wille & teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 23 日)
Dear Talgat,Our Sauna and SPA area is open for children below 16 years old from 11am - 4pm. Thereafter the space is reserved for adults to relax. I am sorry, that this was not brought to your attention early enough, however with all our facilities for families, especially in terms of flexible rooms arrangements, we welcome many happy families from all over the world. We will improve our communication in order to avoid such disappointments in the future and hope to have the pleasure to welcome you and your family back to Palais Hansen in beautiful Vienna!With kindest regards,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Alles bestens
2024 年 1 月に 1 泊滞在
Florian Wille & teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 22 日)
Vielen herzlichen Dank und wir würden uns sehr freuen, Sie schon bald wieder bei uns im Palais Hansen begrüßen zu dürfen!

10/10 (非常に良い)

Karen

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Florian Wille & teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 15 日)
Dear Karen,Thank you so much for your most wonderful feedback and we all hope to have the pleasure to welcome you back to Palais Hansen very soon!With kindest regards,

6/10 (普通)

Giorgia

カップルで旅行
気になった点 : スタッフとサービス、設備とサービス
Struttura curata con camera sufficientemente pulita. Intollerabile la moquette per terra piena di macchie ed il sistema di riscaldamento rumorosissimo, impossibile riposare in silenzio. Frigo bar con pochissime bevande e privo di snack. Il nostro omaggio di benvenuto era una bottiglia di vino con un solo flûte. Dopo la nostra segnalazione, con richiesta di un altro flûte, ci è stata portata una piccola torta al cioccolato, priva di accorgimenti igienici, in un piatto con posate per una sola persona. Dopo qualche ora, nel richiedere nuovamente il flûte mancante abbiamo richiesto anche un’altro piatto con le posate per una’altra persona, ma non abbiamo ricevuto mai nulla. Personale gentile ma poco attento. Ristorante all’interno dell’hotel chiuso. Servizio di Concierge pessimo, ci hanno consigliato un ristorante mediocre Italiano con rapporto prezzo/qualità inadeguato e ci hanno fornito una guida turistica poco professionale che ha inoltre calcolato nella sua tariffa 30 minuti in più.
2024 年 1 月に 1 泊滞在

10/10 (非常に良い)

Elisabeth

2024 年 1 月に 1 泊滞在
Florian Wille & teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 11 日)
Dear Elisabeth,Thank you so much for your wonderful rating and we all hope to have the pleasure to welcome you back to Palais Hansen in the not so distant future!With kindest regards,

6/10 (普通)

Luis Ignacio

カップルで旅行
良かった点 : 清潔度
気になった点 : スタッフとサービス
Nice property but terrible reception staff!! It is a shame that such a big investment in customer comfort is completely ruin by incapable front desk staff. It is a shame to spend 1000 euros a night and not get the service you paid for!!
2023 年 12 月に 2 泊滞在
Florian Willeからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 3 日)
Dear Mr. Ignacio, Thank you for your candid feedback. None of our reports show a negative comment from you during your stay or even during checkout. May I please kindly ask you to contact me directly in order to understand what went wrong. Thank you for taking the time and with kindest regards,

8/10 (良い)

Robertus Antonius Johannes

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Een prachtig hotel op een prima locatie aan de ring. Als Expedia gold member in een VIP-access hotel heb je recht op een gratis kamer-upgrade indien beschikbaar; nadat de dienstdoende receptionist ons de vele mogelijkheden voor een upgrade noemde, bleken die bij nader inzien alleen met bijbetaling beschikbaar. Dat was jammer. De beloofde fles bubbels was wel op alle gereserveerde kamers in het ijs gastvrij klaargezet. Ontbijt en bediening in het ontbijtrestaurant waren uitstekend; bediening in de lobby enigszins understaffed. Fijne sauna en zwembad. Prima locatie, heeft wel wat extra management aandacht nodig.
2023 年 12 月に 4 泊滞在
Florian Wille & teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 2 日)
Dear Robertus Antonius Johannes,Thank you for your kind and constructive feedback and please be assured that we will continue to work very hard in order to deserve the full 5/5 during your next visit to Palais Hansen in beautiful Vienna!With kindest regards and best wishes for the New Year,

8/10 (良い)

Andrew

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Ok for a short stay
Not too bad, used to be better. Room service menu and wine list could be improved. Buffet breakfast not as good as other places.
2023 年 12 月に 3 泊滞在
Palais Hansen Kempinski Viennaからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 21 日)
Dear Andrew, Thank you for reviewing your stay with us at Palais Hansen Kempinski Vienna. I am happy to read you enjoyed your time with us but of course I am disapointed to know that you did not experience the breakfast and room service menu like before. I will discuss this with the team internally and see what we can do to once again offer a different selection of goods.

10/10 (非常に良い)

Andrei

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、設備とサービス、施設のコンディションと設備
Florian & teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 3 月 19 日)
Dear Andrei,Thank you so much for your wonderful rating and we all hope to be able to welcome you back to Anantara Palais Hansen Vienna Hotel very soon!With kindest regards,

10/10 (非常に良い)

Saud、Dhahran

2023 年 12 月に 3 泊滞在
Florian Wille & teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 15 日)
Dear Saud,Thank you kindly for your amazing feedback and we all hope to have the pleasure to welcome you back to Palais Hansen on your next visit to Vienna!With warm regards,

8/10 (良い)

Mary

2023 年 12 月に 5 泊滞在
Florian Wille & teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 2 日)
Dear Mary, Thank you for your rating and we will work very hard, in order to deserve the full 5/5 during your next visit to Palais Hansen in beautiful Vienna!With kindest regards and best wishes for the New Year,

10/10 (非常に良い)

宿泊されたお客様

良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備、客室の快適度
Alles bestens
2023 年 12 月に 1 泊滞在
Florian Wille & teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 12 月 9 日)
Vielen Dank für Ihr wunderbares Feedback und wir würden uns sehr freuen, Sie schon bald wieder bei uns im Palais Hansen begrüßen zu dürfen!

10/10 (非常に良い)

Peter

2023 年 12 月に 2 泊滞在
Florian Wille & teamからの返信 (投稿日 : 2024 年 1 月 2 日)
Dear Peter,Thank you so much for your wonderful rating and we all hope to have the pleasure to welcome you back to Palais Hansen in the new year!With kindest regards,

10/10 (非常に良い)

Niurca、Pembroke Pines

家族旅行
良かった点 : 清潔度、スタッフとサービス、施設のコンディションと設備
Excellent stay. Location. Check in. Cleanses Lobby café. Breakfast buffet Room condition Thanks Onay for your help at check out
2023 年 11 月に 2 泊滞在
Florian Wille & teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 27 日)
Dear Niurca,Thank you so much for your most amazing feedback and we all hope to have the pleasure to welcome you back to Palais Hansen Kempinski very soon!With festive regards from the capital of music,

2/10 (非常に不満)

matthew

2023 年 11 月に 3 泊滞在
Florian Willeからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 27 日)
Dear Matthew, I would like to sincerely apologize since we obviously failed to meet your expectations during your recent visit. If you are able to share any details with me I would be very thankful in order to understand what went wrong - we do not have any record of a complaint unfortunately - and most importantly, to learn and improve based on your feedback.Thank you kindly and with warm regards,

6/10 (普通)

Aviva

良かった点 : 施設のコンディションと設備
room was a bit worn
2023 年 11 月に 1 泊滞在
Florian Wille & teamからの返信 (投稿日 : 2023 年 11 月 9 日)
Dear Aviva,Thank you for your feedback and I hope that you enjoyed our services and historic palace. We will work very hard in order to deserve the full 5/5 during your next visit to beautiful Vienna!With kindest regards,